Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
Gelžk. Vilnius - Turmantas - Daugpilis (>Utena)
Collapse
X
-
Tai jo ir neeikia. Ir man tikrai neaišku, nafig nuolat važinėja du mašinistai. Kitas dalykas, kad tai gali būti susiję su darbo ir poilsio režimu.
-
Parašė Al1 Rodyti pranešimąValdžia apie traukinius su vienu mašinistu gali kalbėti ką nori, bet kai kurie riedmenys yra tokie, kad juos privaloma aptarnauti dviem mašinistais (mašinistu ir padėjėju). Budėtojai ir mašinistai iš viso jokio tiesioginio ryšio neturi.
Komentuoti:
-
Parašė Al1 Rodyti pranešimąValdžia apie traukinius su vienu mašinistu gali kalbėti ką nori, bet kai kurie riedmenys yra tokie, kad juos privaloma aptarnauti dviem mašinistais (mašinistu ir padėjėju). Budėtojai ir mašinistai iš viso jokio tiesioginio ryšio neturi.
Komentuoti:
-
Parašė Fulgur Rodyti pranešimą
Tipo išstokim iš ES?
Komentuoti:
-
Valdžia apie traukinius su vienu mašinistu gali kalbėti ką nori, bet kai kurie riedmenys yra tokie, kad juos privaloma aptarnauti dviem mašinistais (mašinistu ir padėjėju). Budėtojai ir mašinistai iš viso jokio tiesioginio ryšio neturi.
Komentuoti:
-
Parašė lietus Rodyti pranešimą
Atsakant forumiečio Jhon stiliumi, t.y. naudojant išsireiškimus užsienio kalba tai flag v ruki ir pamėgink pakeisti.
Komentuoti:
-
Parašė Petr Rodyti pranešimą
ES net savo reikalavimus į įmones vidaus reikalus kiša. Naja... Bet tikrai galima apeiti. Ir geležinkelio modernizavimas gali būti ant popieriaus kaip kroviniams. O šeip gal padėtų atskirti kaip LG Cargo ir LG Intercity? Dukterinę įmonę gi galima subsidijoti? Vokietijoje tarkim net keleivių pervežimas tarp DB Regio ir Fernverkehr yra paskirstytas.
Komentuoti:
-
Parašė Fulgur Rodyti pranešimą
Tai pakeisti taisykles "jei stotis stebima nuotolinio vaizdo stebėjimo sistema, ji turi teisė veikti be budėtojo".
Iš autobuso galinės stotelės galima pavogti tiek pat kiek ir iš traukinio.
Komentuoti:
-
Parašė lietus Rodyti pranešimą
Ne aš tuos susigalvojimus reguliuoju, bet jeigu jau vertinti tai vertinti viską. Švedijoje ir beriukus moko suknelėm rengtis.
Iš autobuso galinės stotelės galima pavogti tiek pat kiek ir iš traukinio.
Komentuoti:
-
Parašė Fulgur Rodyti pranešimą
Čia yra susigalvojimai.
Švedijoje vyksta eismas iki stoties be budėtojo ir ką? Ir nieko. Darbo jėgos kaina tokia, kad jei pasamdytų tuos budėtojus, tai maršrutą tektų uždaryti. O daba rį Utenos lygio "užkampį" vyksta gal 8 poros traukinių.
Komentuoti:
-
Parašė Petr Rodyti pranešimą
ES net savo reikalavimus į įmones vidaus reikalus kiša. Naja... Bet tikrai galima apeiti. Ir geležinkelio modernizavimas gali būti ant popieriaus kaip kroviniams. O šeip gal padėtų atskirti kaip LG Cargo ir LG Intercity? Dukterinę įmonę gi galima subsidijoti? Vokietijoje tarkim net keleivių pervežimas tarp DB Regio ir Fernverkehr yra paskirstytas.
Komentuoti:
-
Parašė lietus Rodyti pranešimą
Yra vidinės geležinkelio taisyklės pagal kurias negali būti keleivinio traukinio maršruto iki stotelės be budėtojo. Antraip kam reikalingi budėtojai pavyzdžiui Trakuose?
Švedijoje vyksta eismas iki stoties be budėtojo ir ką? Ir nieko. Darbo jėgos kaina tokia, kad jei pasamdytų tuos budėtojus, tai maršrutą tektų uždaryti. O daba rį Utenos lygio "užkampį" vyksta gal 8 poros traukinių.
Komentuoti:
-
Parašė Al1 Rodyti pranešimą
Pagal ES reikalavimus negalimas kryžminis finansavimas. Negalima iš krovinių vežimo finansuoti keleivių pervežimo. Lietuvoje iš dalies tai vis dar kažkaip apeinama, bet kokiu atveju reikia valstybinės politikos, LG nieko nedarys, nes jai tai nuostolinga, o iš LG valstybė reikalauja tik pelno.
Komentuoti:
-
Geležinkelyje ne taip paprasta tas taisykles pakeisti. Tiesiog dėl tos pačios priežasties yra budėtojai Trakuose. Ten juk irgi išskyrus keleivinius traukinius juks eismas nevyksta.
Komentuoti:
-
Parašė lietus Rodyti pranešimą
Yra vidinės geležinkelio taisyklės pagal kurias negali būti keleivinio traukinio maršruto iki stotelės be budėtojo. Antraip kam reikalingi budėtojai pavyzdžiui Trakuose?
Komentuoti:
-
Parašė Petr Rodyti pranešimą
Sutinku.
Visas overheadas gauna nustatytas algas. Jiems nepradės daugiau mokėti, jai jie užsiims naujo maršruto planavimu. Vieninteli kas dirbs daugiau yra traukinio palydovas ir mašinistas.
Aš skaičiuoju šiuo atveju ne pagal popierių, o "ūkiškai". Jei pagal popierių, reikia turėti tą popierių. Čia iš esmės pinigų plaukimas įmonės viduje.
LG pelną gauną iš krovinių vežimo, tegul investuoja į keleivius. Kodėl ES turi absoliučiai viskam pinigus dalinti?
Komentuoti:
-
Parašė Petr Rodyti pranešimą
Taip, plius PVM. Kam stotis reikalinga? Stotelės užteks ir nereik jokio budėtojo. Kokie standartai?
Komentuoti:
-
Parašė lietus Rodyti pranešimąSkaičiuodami sanaudas dar nepamirškite paskaičiuoti PVM ir pajamų mokesčių, taip pat stoties budėtojų Utenoje išlaikymo. Nes pagal geležinkelio standartus galinė keleivinių traukinių stotis privalo būti su budėtoju. Čia panašiai, kaip Trakuose (nežinau kiek ten dirba, bet turbūt reikia minimaliai 3 budėtojų).Paskutinis taisė Petr; 2017.11.06, 18:27.
Komentuoti:
-
Parašė jpou Rodyti pranešimą
Labai diletantiskai, back-of-the-envelope skaiciavimas su tokiom prielaidom:
PESA 630M kainuoja 3.5 mln Eur
Amortizuojam per 15 metu
Per metus Pesos technine prieziura 5% nuo 3.5 mln/15 metu
Viso per metus: 245'000 EUR
Per metus PESA vazines 365 dienas
Per diena PESA nuvaziuos 600 km
Vieno km kaina 1.12 Eur
Parašė jpou Rodyti pranešimą
Nuo bilieteliu tikrintoju, iki darbuotoju grafiku sudarinetoju, iki vadovu ir valytoju iki patalpu nuomos. Visas verslo overhead'as turi buti padengtas is pajamu
Parašė jpou Rodyti pranešimą
Taip, LG atveju is vienos kisenes i kita, bet tai vistiek kastai kuriuos reikia skaiciuoti.
Parašė jpou Rodyti pranešimą
Gal ir imanoma per ES fondus gauti kazkiek investiciju, a.la. regionu stiprinimas... Cia negaliu pakomentuot.
Komentuoti:
-
Skaičiuodami sanaudas dar nepamirškite paskaičiuoti PVM ir pajamų mokesčių, taip pat stoties budėtojų Utenoje išlaikymo. Nes pagal geležinkelio standartus galinė keleivinių traukinių stotis privalo būti su budėtoju. Čia panašiai, kaip Trakuose (nežinau kiek ten dirba, bet turbūt reikia minimaliai 3 budėtojų).Paskutinis taisė lietus; 2017.11.06, 18:13.
Komentuoti:
Komentuoti: