Parašė K a J o t
Rodyti pranešimą
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
Gelžk. Vilnius - Turmantas - Daugpilis (>Utena)
Collapse
X
-
Gali būti, tu teisus. O šiaip smalsu: negi nėra jokios paklausos kroviniams vektoriumi Vilnius-Sankt Peterburgas?
-
Kroviniu judejimas pagrinde vyksta ruoze Daugpilis - Radviliskis. O ruoze Daugpilis - Turmantas kiek zinau krovininiu traukiniu nera.Parašė paprastas_zmogus Rodyti pranešimą
Kiek girdėjau iš LG, ruožas tikrai saugus ir tvarkingas, galima nors ryt važiuot. Gerai neužfiksavau, ar vyksta kažkoks krovinių judėjimas, man rodos minimalus gali vykti/vyksta.
- 1 patinka
Komentuoti:
-
Kiek girdėjau iš LG, ruožas tikrai saugus ir tvarkingas, galima nors ryt važiuot. Gerai neužfiksavau, ar vyksta kažkoks krovinių judėjimas, man rodos minimalus gali vykti/vyksta.Parašė Fulgur Rodyti pranešimąTai ruožas "saugus ir techniškai tvarkingas"?
Ar ten vyksta koks eismas?
Komentuoti:
-
Iš Latvijos rašo:
Да, верно. По LDz Турмантас 10.43 - Даугавпилс 11.16 и обратно Даугавпилс 13.42 - Турмантас 14.22.
- 1 patinka
Komentuoti:
-
gal tikslesnį laiką galima, pagaudytų ruožo gyventojai su fotoaparatais..Parašė traukinio masinistas Rodyti pranešimąspalio 25 numatyta bandomasios keliones be keleiviu is vilnius i daugpili.
Komentuoti:
-
puiki naujiena, lauksime žinių apie keleiviusParašė traukinio masinistas Rodyti pranešimąspalio 25 numatyta bandomasios keliones be keleiviu is vilnius i daugpili.
Komentuoti:
-
spalio 25 numatyta bandomasios keliones be keleiviu is vilnius i daugpili.
- 1 patinka
Komentuoti:
-
Mano žiniomis LG normaliai Daugpilio maršruto klausimu stengiasi ir dirba, tik latviai stabdo, vilkina, vengia, sudaro dirbtinų kliūčių, ignoruoja, neatsakinėja.
Komentuoti:
-
Lygtai bauda būtų ne latvių naudai? Va jei jų nenaudai, tada taip. Greičiau LG. Nes vis tiek potencialas ten menkas. Reikėjo išlaikyti traukinį į Sankt Peterburgą ar netgi nukreipti traukinį į Maksvą per Latviją, kai Rusija uždraudė ES šalių piliečiams įvažiavimą per Baltarusiją. Laisvai galėjo kursuoti jungtinis traukinys, jungiamas prie "Latvijos Ekspresio" Daugpilyje. O iki Daugpilio reikėjo padaryti normalų tarifą, o ne plėšti dvigubai ar net daugiau nei turėtų kainuoti kelionė.
Komentuoti:
-
Spėjimas. Po EK baudos latviai NEBEsitaria su LG?Parašė Ignalina Rodyti pranešimą
Praėjo 4 mėnesiai, dar vis neturim..
Komentuoti:
-
Praėjo 4 mėnesiai, dar vis neturim..Parašė Fulgur Rodyti pranešimąPer LR radiją išgirdau, kad "už mėnesio pusantro, savaitgaliais".
Komentuoti:
-
Jeigu žinote daugiau, tai parašykite kokie laikai išvykimo, atvykimo, trukmė.Parašė Al1 Rodyti pranešimąNa taip, šeštadienisi ir sekmadieniais rytais į Daugpilį, popiet - atgal. Kai potencialus keleivių srautas visgi tik iš Daugpilio. Bet kiek ten tų keleivių, čia ne RB, dotacijų maršrutui nebus, todėl paskui po kelių mėnesių tyliai uždarys...
Komentuoti:
-
Na taip, šeštadienisi ir sekmadieniais rytais į Daugpilį, popiet - atgal. Kai potencialus keleivių srautas visgi tik iš Daugpilio. Bet kiek ten tų keleivių, čia ne RB, dotacijų maršrutui nebus, todėl paskui po kelių mėnesių tyliai uždarys...
Komentuoti:
-
Sienų kirtimų ne daugiau nei autobusu iš Kijevo. Esmė ir riedmenyse - Lietuvos, Latvijos ir Estijos geležinkeliai taip pigiai kaip UZ ar BČ neveš. O infrastruktūros mokestis, aišku, kad bus toks, koks ir visiems kitiems, t.y. kelis kartus didesnis nei Ukrainoje ar Baltarusijoje. Jei dėl infrastruktūros mokesčio nesugeba vežti net lietuviai ir latviai, latviai ir estai, tai ko norėti iš Ukrainos geležinkelių? Kodėl Ukrainos geležinkeliai jau net nebeveža keleivių į Baltarusiją? Visi traukiniai tarp Baltarusijos ir Ukrainos - BČ, išskyrus, kaip minėjau, pasienio dyzelius... Ir tai jų berods tik du maršrutai: Zdolbunovas - Sarnai - Gorynė (Baltarusijos pasienio stotis; 2 kartus kasdien) ir Gomelis - Ščorsas (bet tik du kartus per savaitę). Šis jau giliau užvažiuoja tiek į Baltarusiją, tiek į Ukrainą. Ir tai dar ne visai aišku, ar tai UZ, ar BČ dyzelis...
Komentuoti:
-
Ir viza. Sausumos keliais Lietuvos gyventojai vyksta per Lenkiją. Nežinau kaip Estijos.Parašė udrius Rodyti pranešimąEsmė netgi net ne riedmenys - esmė infrastruktūros mokestis - jis bus kosmosas. Nes daug sienų kirtimų.
Komentuoti:
-
Esmė netgi net ne riedmenys - esmė infrastruktūros mokestis - jis bus kosmosas. Nes daug sienų kirtimų.
Komentuoti:
-
„Estijos geležinkeliai“ skeptiškai vertina keleivio traukinio Kijevas-Minskas-Vilnius-Ryga-Talinas idėją
„Visi veikiau palingavo galvomis – galima, aišku, pabandyti ir pažiūrėti, kas gausis. Panašu, jog idėja yra šio pono (Omeliano), kad galima būtų galima kažką tokio padaryti, bet kol kas niekas tuo neužsiėmė“, – sakė E.Laidvee.
„Iš esmės, ši idėja sveikintina. Kuo daugiau tokių traukinių, tuo geriau. Tačiau jei kalbėti apie keleivius – ar nekils problemų dėl kelionės laiko“, – pridūrė jis.
Komentuoti:
Komentuoti: