Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
Gelžk. Vilnius - Turmantas - Daugpilis (>Utena)
Collapse
X
-
Kol nebus RB, tol traukinio į Rygą nebus. Nes RB yra panacėja, o esamas geležinkelis, tsakant, netinka. Kai į Minską pradės važinėti elektriniai traukiniai, atsilaisvina dvivagonės Pesos, kurios labai tiktų maršrutui į Rygą. Latvijos pusė irgi turi modernizuotys DR1A, kurie tiktų tokiam maršrutui. Bet kol nebus RB, tol traukiniai nevažinės. Dar ir dėl to, kad Latvijoje infrastruktūra atskirta nuo pervežimų, todėl "Pasiežieru vilcienis" turi mokėti LDz mokestį realiais eurais, o LG tai daro virtualiai, užskaitymo būdu viduje įmonės. Todėl vargu ar pavyks susitarti už naudojimąsi infrastruktūra daryti tarpusavio užskaitymus, nes Latvijoje įsiterpia trečias juridinis asmuo.
-
Man atrodo, kad prioritetas traukiniui į Latviją yra Ryga. Daugpilis nesugeneruos pakankamo keleivių srauto.
Komentuoti:
-
https://verslas.lrytas.lt/rinkos-pul...tm_medium=CopyParašė dtb Rodyti pranešimąArtimiausiu metu traukiniai pradės kursuoti ir kitą kaimyninę valstybę. Antras didžiausias Latvijos miestas – Daugpilis taps dar viena tarptautinio maršruto stotimi, į kurią važiuos „Lietuvos geležinkelių“ traukiniai. Praėjusią savaitę „Lietuvos geležinkeliai“ sėkmingai įvykdė bandomuosius važiavimus į Daugpilį. Planuojama, kad reguliarus maršrutas Vilnius-Daugpilis oficialiai bus atidarytas gruodžio mėnesio pradžioje. Iki šiol traukiniai kursuodavo iki pasienyje esančio Turmanto miestelio. Jį ir Daugpilį skiria apie 30 km.
- 2 patinka
Komentuoti:
-
Taip, latvių pusėje kalbama, kad būtent nuo 12-10 d. Tik neaišku, kuriais laikais bus pratęsti reisai nuo Turmanto.
Komentuoti:
-
Gal būt su nauju grafiku (gruodžio 10)?Parašė Vilnietizz Rodyti pranešimąĮdomu, kada bus realus maršruto paleidimas?
Komentuoti:
-
Tai kad tą Daugpilį aptarnautų tas pats Turmanto traukinys, tik pratęstas, į kurį ir leidžiami DR1A. Tiesa, su srautais susidorotų ir 630M, kurios bus laivos po Minsko elektrifikacijos.
Komentuoti:
-
620M nesertifikuota Latvijoje (kitaip sakant neturi leidimo vazineti Latvijos teritorijoje) , o DR1A gali vaziuoti, nes ir Latvija jas naudoja. Jej bus poreikis, sertifikuos 620M.Parašė Al1 Rodyti pranešimąBandomasis traukinys Vilnius - Turmantas. Latvija, tarp Kurcumo ir Grivos. Tik įdomu, kodėl DR1A, o ne 620M? Nebus gi ten tiek keleivių, kad Pesos bus per mažai.
https://trainpix.org/photo/208562/#last
Komentuoti:
-
Bandomasis traukinys Vilnius - Turmantas. Latvija, tarp Kurcumo ir Grivos. Tik įdomu, kodėl DR1A, o ne 620M? Nebus gi ten tiek keleivių, kad Pesos bus per mažai.
https://trainpix.org/photo/208562/#last
Komentuoti:
-
Peterburgas (tuomet dar Leningradas) - Vilnius/Varšuva/Berlynas/Kaliningradas/Lvovas (2 traukiniai)/Truskavecas (vasarą)/Sofija/Černovicai.Parašė lietus Rodyti pranešimąKeleivinių traukinių pro Daugpilį buvo gerokai daugiau. Pavyzdžiui Kaliningradas-Petreburgas
Nuo Daugpilio jis važiavo į Radviliškį-Klaipėdą.Parašė lietus Rodyti pranešimąberods Kaliningradas-Maskva, kažkodėl važiuodavo pro Daugpiį.
Jo trasa buvo Vilnius-Pabradė-Lentupis-Krulevščizna-Polockas.Parašė lietus Rodyti pranešimąTaip pat dar buvo Gardinas-Vitebskas, pro Vilnių, Daugpilį.
Komentuoti:
-
Keleivinių traukinių pro Daugpilį buvo gerokai daugiau. Pavyzdžiui Kaliningradas-Petreburgas ir berods Kaliningradas-Maskva, kažkodėl važiuodavo pro Daugpiį. Taip pat dar buvo Gardinas-Vitebskas, pro Vilnių, Daugpilį.Parašė kastauyra Rodyti pranešimąNeatsimenu tokio traukinio Ryga-Oriolas. Tik Berlynas-Sankt Peterburgas, vėliau Vilnius-Sankt Peterburgas, nu ir priemiestiniai į Daugpilį. Dėl ruožo prižiūrėjimo ten yra tokia smulkmena, bet žinant LG ir LDz gebėjimus susitarti, tai galėjo būt neišsprendžiamas dalykas: stotis prie pat sienos, Turmanto įėjimo šviesoforas ir berods pirmas iešmas yra Latvijoje. Tai griežtai nuo sienos neprižiūrint ten pasidarytų terminalinė stotis manevrams
Komentuoti:
-
Buvo šioje temoje A|1 nuotraukos - šviesoforas ir iešmas yra Lietuvos teritorijoje. Tam specialiai yra suformuotas "apendiksas" įsikertantis į Latvijos teritoriją: https://goo.gl/xKfxiLParašė kastauyra Rodyti pranešimąNeatsimenu tokio traukinio Ryga-Oriolas. Tik Berlynas-Sankt Peterburgas, vėliau Vilnius-Sankt Peterburgas, nu ir priemiestiniai į Daugpilį. Dėl ruožo prižiūrėjimo ten yra tokia smulkmena, bet žinant LG ir LDz gebėjimus susitarti, tai galėjo būt neišsprendžiamas dalykas: stotis prie pat sienos, Turmanto įėjimo šviesoforas ir berods pirmas iešmas yra Latvijoje. Tai griežtai nuo sienos neprižiūrint ten pasidarytų terminalinė stotis manevrams
Komentuoti:
-
Aš suprantu, kad Lietuvoje prižiūri. Taip pat kad išsimanevruotų ir be šviesoforo Latvijoje.
Bet Latvija išeina prižiūri 20+ km ruožą, kur eismas nevyksta nuo Vilnius-Sankt Peterburgas uždarymo.
Komentuoti:
-
Neatsimenu tokio traukinio Ryga-Oriolas. Tik Berlynas-Sankt Peterburgas, vėliau Vilnius-Sankt Peterburgas, nu ir priemiestiniai į Daugpilį. Dėl ruožo prižiūrėjimo ten yra tokia smulkmena, bet žinant LG ir LDz gebėjimus susitarti, tai galėjo būt neišsprendžiamas dalykas: stotis prie pat sienos, Turmanto įėjimo šviesoforas ir berods pirmas iešmas yra Latvijoje. Tai griežtai nuo sienos neprižiūrint ten pasidarytų terminalinė stotis manevrams
Komentuoti:
-
Tai ruožas VS-Daugpilis priežiūrimas nors niekas nevažiuoja?
Pasisekė mums.
Komentuoti:
-
Jei neklystu, tai iš Vilniaus per Daugpilį ėjo krovininių traukinių maršrutas į Oriolą. Nors kelias šiuo maršrutu - ne pats arčiausias. Gal būt taip stengtasi perdaug neapkrauti keleivinių traukinių pilną maršrutą per Minską? Ir tur būt ta pačia proga buvo keleivinių traukinių maršrutas Ryga-Oriolas.Parašė kastauyra Rodyti pranešimąSovietmečio pabaigoje ir pačioj nepriklausomybės pradžioj krovininis eismas ten buvo, atsimenu iš vaikystės bent po kelis TE3, į pabaigą lyg ir 2M62, tempiamus sąstatus per dieną. Viskas sustojo kokiais 1993-iais (?), vienas pusvagonių traukinys, pilnas anglies, ilgai stovėjo tolimiausiam nuo stoties kelyje, kol vietiniai sėkmingai jį po truputį tuštino.
Komentuoti:
-
Sovietmečio pabaigoje ir pačioj nepriklausomybės pradžioj krovininis eismas ten buvo, atsimenu iš vaikystės bent po kelis TE3, į pabaigą lyg ir 2M62, tempiamus sąstatus per dieną. Viskas sustojo kokiais 1993-iais (?), vienas pusvagonių traukinys, pilnas anglies, ilgai stovėjo tolimiausiam nuo stoties kelyje, kol vietiniai sėkmingai jį po truputį tuštino.
Komentuoti:
-
Na jej butu paklausa tai butu ir krovininiai traukiniai.Parašė paprastas_zmogus Rodyti pranešimą
Gali būti, tu teisus. O šiaip smalsu: negi nėra jokios paklausos kroviniams vektoriumi Vilnius-Sankt Peterburgas?
Komentuoti:
Komentuoti: