Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Gelžk. Vilnius - Turmantas - Daugpilis (>Utena)

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

  • Al1
    replied
    Nežinau, čia tik pamąstymas, kaip tikriausiai bus, jei bus.

    Komentuoti:


  • Fulgur
    replied
    Parašė Al1 Rodyti pranešimą
    Na taip, šeštadienisi ir sekmadieniais rytais į Daugpilį, popiet - atgal. Kai potencialus keleivių srautas visgi tik iš Daugpilio. Bet kiek ten tų keleivių, čia ne RB, dotacijų maršrutui nebus, todėl paskui po kelių mėnesių tyliai uždarys...
    Jeigu žinote daugiau, tai parašykite kokie laikai išvykimo, atvykimo, trukmė.

    Komentuoti:


  • Al1
    replied
    Na taip, šeštadienisi ir sekmadieniais rytais į Daugpilį, popiet - atgal. Kai potencialus keleivių srautas visgi tik iš Daugpilio. Bet kiek ten tų keleivių, čia ne RB, dotacijų maršrutui nebus, todėl paskui po kelių mėnesių tyliai uždarys...

    Komentuoti:


  • Fulgur
    replied
    Per LR radiją išgirdau, kad "už mėnesio pusantro, savaitgaliais".

    Komentuoti:


  • Al1
    replied
    Sienų kirtimų ne daugiau nei autobusu iš Kijevo. Esmė ir riedmenyse - Lietuvos, Latvijos ir Estijos geležinkeliai taip pigiai kaip UZ ar BČ neveš. O infrastruktūros mokestis, aišku, kad bus toks, koks ir visiems kitiems, t.y. kelis kartus didesnis nei Ukrainoje ar Baltarusijoje. Jei dėl infrastruktūros mokesčio nesugeba vežti net lietuviai ir latviai, latviai ir estai, tai ko norėti iš Ukrainos geležinkelių? Kodėl Ukrainos geležinkeliai jau net nebeveža keleivių į Baltarusiją? Visi traukiniai tarp Baltarusijos ir Ukrainos - BČ, išskyrus, kaip minėjau, pasienio dyzelius... Ir tai jų berods tik du maršrutai: Zdolbunovas - Sarnai - Gorynė (Baltarusijos pasienio stotis; 2 kartus kasdien) ir Gomelis - Ščorsas (bet tik du kartus per savaitę). Šis jau giliau užvažiuoja tiek į Baltarusiją, tiek į Ukrainą. Ir tai dar ne visai aišku, ar tai UZ, ar BČ dyzelis...

    Komentuoti:


  • Fulgur
    replied
    Parašė udrius Rodyti pranešimą
    Esmė netgi net ne riedmenys - esmė infrastruktūros mokestis - jis bus kosmosas. Nes daug sienų kirtimų.
    Ir viza. Sausumos keliais Lietuvos gyventojai vyksta per Lenkiją. Nežinau kaip Estijos.

    Komentuoti:


  • udrius
    replied
    Esmė netgi net ne riedmenys - esmė infrastruktūros mokestis - jis bus kosmosas. Nes daug sienų kirtimų.

    Komentuoti:


  • lukass
    replied

    „Estijos geležinkeliai“ skeptiškai vertina keleivio traukinio Kijevas-Minskas-Vilnius-Ryga-Talinas idėją


    „Visi veikiau palingavo galvomis – galima, aišku, pabandyti ir pažiūrėti, kas gausis. Panašu, jog idėja yra šio pono (Omeliano), kad galima būtų galima kažką tokio padaryti, bet kol kas niekas tuo neužsiėmė“, – sakė E.Laidvee.
    „Iš esmės, ši idėja sveikintina. Kuo daugiau tokių traukinių, tuo geriau. Tačiau jei kalbėti apie keleivius – ar nekils problemų dėl kelionės laiko“, – pridūrė jis.

    Komentuoti:


  • Aleksio
    replied
    Parašė Fulgur Rodyti pranešimą
    15min rašo traukinys į Daugpilį "artimiausiais mėnesiais". Kada pas mus naujas grafikas? Nuo rugsėjo?
    Nuo gruodžio. Bet jeigu labai reikia, geležinkelių administracijos gali susitarti nuo bet kurios datos.

    Komentuoti:


  • Fulgur
    replied
    15min rašo traukinys į Daugpilį "artimiausiais mėnesiais". Kada pas mus naujas grafikas? Nuo rugsėjo?

    Komentuoti:


  • Al1
    replied
    Tada reikėtų dviejų porų traukinių - vieno ryte, kito vakare. Nemanau, kad taip būtų daroma. Tikriausiai LG pratęs kokį antrą rytinį traukinį, kuris važiuoja iki Turmanto. Iš Daugpilio jis išvyks po pietų ir vakare bus Vilniuje. Nemarinuos gi iki vakaro traukinio Daugpilyje. Ir tas traukinys, žinoma, bus Pesa 620M...

    Parašė Briedis
    Rimtai, patogiau važiuoti miegamojo vagono kupe susispaudus šešiese, nei naujame dyzelyje?
    Pagrindiniai vagonai buvo sėdimieji. Kupė kabinami būdavo tik esant didesniems srautams. Šiaip tai 6 sėdimos vietos yra norma plackartiniuose vagonuose ir visi pilnai telpa, o kupė vagonai yra platesni, nes koridorius šone ir nėra šoninių sėdimų vietų. Beje, tarybiniai vagonai yra platesni nei dyzelinis traukinys Pesa.

    Komentuoti:


  • Perfect
    replied
    Grįžtant prie maršruto pratęsimo iki Daugpilio. Reikia galvoti ne ar jis reikalingas Lietuvos keliautojams, bet ar jis gali paskatinti Daugpilio gyventojus keliauti į Lietuvą. Ir tame yra daugiau potencialo ir naudos, nes Daugpilio gyventojai gali būti suinteresuoti naudotis Vilniaus oro uostu ar tiesiog atvykti apsipirkti.
    Paskutinis taisė Perfect; 2017.06.12, 10:17.

    Komentuoti:


  • Al1
    replied
    Dėl Daugpilio maršruto, tai seniai reikėjo galvoti apie jungtinį maršrutą iki Rezeknės su galimybe ten prikabinti LG vagonus į Peterburgą ir Maskvą prie Latvijos Ekspresio. Deja, tą reikėjo padaryti jau pernai, kai tik buvo panaikintas maršrutas į Peterburgą ir Maksvos maršrutas kabėjo ant plauko. Ar bent jau vėliau, rudenį, kai į Maskvą liko tik prikabinami vagonai ir Rusija uždraudė ne NVS piliečiams įvažiuoti į Rusiją per Baltarusiją. Aišku, reikėjo padaryti normalias kainas tarp Lietuvos stočių ir Latvijos stočių, taip pat gauti leidimą iš Latvijos vežti keleivius tarp Daugpilio ir Rezeknės bei Daugpilio ir Maskvos, Peterburgo.

    Parašė Eimantas Rodyti pranešimą
    Aš neneigiu, kad gal jis visai netikslingas, bet problema čia ne mistiniame lokomotyvų traukos nebuvime ar UZ vagonų būklėje.
    Apie traukos nebuvimą aš nerašiau. Jos kaina tiesiog bus tokia, kad bilieto kaina bus neadekvati. UZ vagonų būklė tikrai prasta komforto požiūriu. Pas mus (ir Latvijoje, Estijoje) visai kitas lygis ir supratimas apie komfortą. LG vagonai į Klaipėdą ir tai nemažai daliai buvo nekomfortiški (nors man kaip tik geriau vagonai nei dyzelinis traukinys)...

    Komentuoti:


  • RoNNeR
    replied
    Parašė Petr Rodyti pranešimą
    Todėl ir reikia arba iki Rygos arba iki Talino. Nes ką ten tame Daugpilyje veikti niekam nėra aišku. .
    Pilnai sutinku, jog iki Talino pro Rygą būtų labai geras žingsnis. Mažų mažiausiai siekiant palaikyti patogų susisiekimą tarp trijų Baltijos sostinių. Tuo tarpu traukinio Vilnius - Daugpilis naudą pajus tikrai ne vilniečiai, bet būtent daugpiliečiai ir tarpinių sustojimų (Visaginas, Iganlina, Pabradė, jei juose stos) gyventojai, nes bus daugiau galimybių judėti. Daugpilio gyventojams nauda tokia, kad galės lengviau pasiekti Vilnių, į kurį, kiek teko matyt, važinėja. Pas juos net organizuojami autobusai Daugpilis - Gariūnai. Bent jau buvo toks 2014 metais.

    Komentuoti:


  • Vilnietizz
    replied
    Kaip tik gerai, kad važiuos į Daugpilį. Susisiekimas autobusais tarp Vilniaus ir Daugpilio yra itin prastas, traukiniai gali tikrai pagerinti susisiekimą (įdomu, kiek kartu per dieną važiuos?). Daug daugpiliečių važiuoja savaitgaliui į Vilnių (nes arčiau nei Ryga), lietuviams tai taip pat papildoma turistinė kryptis). Visgi turėtų važiuoti iki Rezeknės, kad būtų galimybė persėsti į traukinius, vykstančius į Sankt Peterburgą ir Maskvą.

    Į Rygą vargu ar kas važiuotų per Daugpilį, tuo labiau toliau į Taliną per Valgą. Įdomu, kokia būtų bendra kelionės trukmė? Nebent galėtų būti naktinis traukinys už ne itin didesnę nei autobusas kainą. Dienos metu laikas yra svarbiausia, kur, deja, autobusai stipriai laimės.

    Tiesiog traukinys Vilnius-Ryga, deja, be RB ir tikrai greito susisiekimo galimybės paprasčiausiai neatsipirks. Nemanau, kad čia kažkokia politika ar panašiai, tiesiog vargu ar daug kas važiuos traukiniu tiesiog dėl to, kad važiuoti būtent traukiniu. Visgi tai tarptautinė kryptis, kasdien ar netgi kas savaitę ja keliaujančių nėra tiek daug, kiek iš Vilniaus į Kauną ar Klaipėdą, tad ir nėra tokių didelių keleivių srautą, kad nenuostolingai dirbtų ir autobusai, ir traukiniai. Autobusai nuveža per nuo 3 val. 50 min. iki 4 val. 20 min., tokios trukmės kelionei (dažniausiai ne naktį) kažkoks papildomas komfortas, kurį galėtų suteikti tik traukinys, nėra reikalingas, ir vargu ar kas permokėtų už tai.

    Komentuoti:


  • Eimantas
    replied
    Aš neneigiu, kad gal jis visai netikslingas, bet problema čia ne mistiniame lokomotyvų traukos nebuvime ar UZ vagonų būklėje.

    Komentuoti:


  • Al1
    replied
    Parašė Eimantas Rodyti pranešimą
    O kokia problema su lokomotyvine trauka? Šilumvežiai susprogdinti? Visur yra važiuojantys keleiviniai šilumvežiai.
    Kokios išskirtinės problemos su UZ keleiviniais vagonais? Yra krūva senų nudrenktų, bet kaip suprantu yra ir visiškai naujų, ir jau tokiam traukiniui tikrai sukrapštytų, ir dar personalą parinktų, kad pats dėl jo nuolat eitum to traukinio į peroną fotografuoti
    Kiek kainuoja traukos paslauga Pabaltijyje? Ir kiek kainuos bilietas, kad ukrainiečiai traukiniu važiuotų. Kaina labai svarbi, nes be ukrainiečių mažai kas juo važiuos į Kijevą (ES šalių piliečiams reikia Baltarusijos vizos), o LT, LV ir EE vidaus susisiekime taip pat kaina svarbi, nes už 20 eurų iš Vilniaus į Rygą su UZ komfortu niekas irgi nevažiuos. Tuo labiau, kad traukinys būtų ne naktinis, jei derintis prie esamų dviejų traukinių ruože Kijevas - Minskas (iš kurių tik vienas kasdien). Kiek kainuoja iki Varšuvos aš parašiau. Iki paskutinės tarifinės UZ stoties Kovelio bilietas iš Kijevo kainuoja viso labo apie 3,5 euro sėdimame vagone ar plackarte. Taigi, Kijevas - Varšuva kainuoja 80 eurų ir tik miegamajame RIC vagone. Tuo tarpu kai autobusas veža už 3 kartus mažiau. Kelionės laikas vienodas, autobusu netgi dažnai ilgiau nes pasienyje galima neprognozuojamai užstrigti kelioms valandoms. Jei į Lenkiją suprantama, kodėl yra traukinys nepaisant, kad orą vežioja (politika tokia - eina UA į Europą), tai į Pabaltijį, deja, nėra jokio pagrindo dotuoti nuostolingą traukinį, nes ir keleivių srautai ne tie, ir nevisai Europa. Lenkija irgi ne visai Europa, bet per ją eina kelias toliau į Europą. Be to UZ gendirektorius lenkas, tai jis gali ir šiaip sau pašerti PKP Ukrainos geležinkelių sąskaita. Kodėl gi ne?

    Beje, Iš Kijevo į Minską važiuoja tik Baltarusijos traukiniai. Ir aplamai UZ neturi jokių tolimojo susisiekimo traukinių į Baltarusiją. Sieną kerta tik vietiniai UA dyzeliai iki artimiausių stočių. Taigi, UZ galėtų kabinti vagonus tik prie BČ traukinio. O jie tik du - Naktinis firminis, 22.35 iš Kijevo, Minske 8.38. Ukrainos pasienio kontrolė atliekama traukinyje prieš išvykstant. Analogiškai, kai traukinys važiuoja iš Minsko, tik Baltarusijos pasienio kontrolė Minske. Kur toliau? Reikia naujo siūlo ir tiek BČ traukos iki Vilniaus, tiek toliau LG, LV ir EE traukos. Porai vagonų...
    Paskutinis taisė Al1; 2017.06.08, 07:19.

    Komentuoti:


  • Eimantas
    replied
    Turi jie ir visai naujų ir nenaujų, be to salono būklė ir kokybė gali ir visai nepriklausyti nuo vagono amžiaus. Dėl greičio analogiškai, ten turbūt didelė dalis 120km/h tinkamų ir su tvarkingomis važiuoklėmis, bet nudrengtais salonais.

    Komentuoti:


  • Petr
    replied
    Na, jei UZ ir paleis traukinį, tai jis kursuos visų pirma ne kiekviną dieną tai tikrai. Al1yra greičiausiai tiesus dėl vagonų, bet gal ir turės kažkiek naujų. Bet bendras vaizdas jei palyginti RŽD, BČ ir UZ vagonus, tai UZ yra smarkiai atsilikę. O jei bus seni vagonai, tai vargu ar greitai važiuoti galės. UZ nori vežti ukrainiečius greičiausiai, todėl jiems bus dzin kokia čia aptarnavimo kokybė bus. Reikia savo traukinio ir LG turi tam normalių, gerų vagonų. Darbo vietų papildomai atsiras.

    Komentuoti:


  • Eimantas
    replied
    O kokia problema su lokomotyvine trauka? Šilumvežiai susprogdinti? Visur yra važiuojantys keleiviniai šilumvežiai.
    Kokios išskirtinės problemos su UZ keleiviniais vagonais? Yra krūva senų nudrenktų, bet kaip suprantu yra ir visiškai naujų, ir jau tokiam traukiniui tikrai sukrapštytų, ir dar personalą parinktų, kad pats dėl jo nuolat eitum to traukinio į peroną fotografuoti

    Komentuoti:

Working...
X