Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
Gelžk. Vilnius - Turmantas - Daugpilis (>Utena)
Collapse
X
-
Parašė Al1 Rodyti pranešimąNa taip, šeštadienisi ir sekmadieniais rytais į Daugpilį, popiet - atgal. Kai potencialus keleivių srautas visgi tik iš Daugpilio. Bet kiek ten tų keleivių, čia ne RB, dotacijų maršrutui nebus, todėl paskui po kelių mėnesių tyliai uždarys...
Komentuoti:
-
Na taip, šeštadienisi ir sekmadieniais rytais į Daugpilį, popiet - atgal. Kai potencialus keleivių srautas visgi tik iš Daugpilio. Bet kiek ten tų keleivių, čia ne RB, dotacijų maršrutui nebus, todėl paskui po kelių mėnesių tyliai uždarys...
Komentuoti:
-
Sienų kirtimų ne daugiau nei autobusu iš Kijevo. Esmė ir riedmenyse - Lietuvos, Latvijos ir Estijos geležinkeliai taip pigiai kaip UZ ar BČ neveš. O infrastruktūros mokestis, aišku, kad bus toks, koks ir visiems kitiems, t.y. kelis kartus didesnis nei Ukrainoje ar Baltarusijoje. Jei dėl infrastruktūros mokesčio nesugeba vežti net lietuviai ir latviai, latviai ir estai, tai ko norėti iš Ukrainos geležinkelių? Kodėl Ukrainos geležinkeliai jau net nebeveža keleivių į Baltarusiją? Visi traukiniai tarp Baltarusijos ir Ukrainos - BČ, išskyrus, kaip minėjau, pasienio dyzelius... Ir tai jų berods tik du maršrutai: Zdolbunovas - Sarnai - Gorynė (Baltarusijos pasienio stotis; 2 kartus kasdien) ir Gomelis - Ščorsas (bet tik du kartus per savaitę). Šis jau giliau užvažiuoja tiek į Baltarusiją, tiek į Ukrainą. Ir tai dar ne visai aišku, ar tai UZ, ar BČ dyzelis...
Komentuoti:
-
Parašė udrius Rodyti pranešimąEsmė netgi net ne riedmenys - esmė infrastruktūros mokestis - jis bus kosmosas. Nes daug sienų kirtimų.
Komentuoti:
-
Esmė netgi net ne riedmenys - esmė infrastruktūros mokestis - jis bus kosmosas. Nes daug sienų kirtimų.
Komentuoti:
-
„Estijos geležinkeliai“ skeptiškai vertina keleivio traukinio Kijevas-Minskas-Vilnius-Ryga-Talinas idėją
„Visi veikiau palingavo galvomis – galima, aišku, pabandyti ir pažiūrėti, kas gausis. Panašu, jog idėja yra šio pono (Omeliano), kad galima būtų galima kažką tokio padaryti, bet kol kas niekas tuo neužsiėmė“, – sakė E.Laidvee.
„Iš esmės, ši idėja sveikintina. Kuo daugiau tokių traukinių, tuo geriau. Tačiau jei kalbėti apie keleivius – ar nekils problemų dėl kelionės laiko“, – pridūrė jis.
Komentuoti:
-
Parašė Fulgur Rodyti pranešimą15min rašo traukinys į Daugpilį "artimiausiais mėnesiais". Kada pas mus naujas grafikas? Nuo rugsėjo?
Komentuoti:
-
15min rašo traukinys į Daugpilį "artimiausiais mėnesiais". Kada pas mus naujas grafikas? Nuo rugsėjo?
Komentuoti:
-
Tada reikėtų dviejų porų traukinių - vieno ryte, kito vakare. Nemanau, kad taip būtų daroma. Tikriausiai LG pratęs kokį antrą rytinį traukinį, kuris važiuoja iki Turmanto. Iš Daugpilio jis išvyks po pietų ir vakare bus Vilniuje. Nemarinuos gi iki vakaro traukinio Daugpilyje. Ir tas traukinys, žinoma, bus Pesa 620M...
Parašė BriedisRimtai, patogiau važiuoti miegamojo vagono kupe susispaudus šešiese, nei naujame dyzelyje?
Komentuoti:
-
Grįžtant prie maršruto pratęsimo iki Daugpilio. Reikia galvoti ne ar jis reikalingas Lietuvos keliautojams, bet ar jis gali paskatinti Daugpilio gyventojus keliauti į Lietuvą. Ir tame yra daugiau potencialo ir naudos, nes Daugpilio gyventojai gali būti suinteresuoti naudotis Vilniaus oro uostu ar tiesiog atvykti apsipirkti.Paskutinis taisė Perfect; 2017.06.12, 10:17.
Komentuoti:
-
Dėl Daugpilio maršruto, tai seniai reikėjo galvoti apie jungtinį maršrutą iki Rezeknės su galimybe ten prikabinti LG vagonus į Peterburgą ir Maskvą prie Latvijos Ekspresio. Deja, tą reikėjo padaryti jau pernai, kai tik buvo panaikintas maršrutas į Peterburgą ir Maksvos maršrutas kabėjo ant plauko. Ar bent jau vėliau, rudenį, kai į Maskvą liko tik prikabinami vagonai ir Rusija uždraudė ne NVS piliečiams įvažiuoti į Rusiją per Baltarusiją. Aišku, reikėjo padaryti normalias kainas tarp Lietuvos stočių ir Latvijos stočių, taip pat gauti leidimą iš Latvijos vežti keleivius tarp Daugpilio ir Rezeknės bei Daugpilio ir Maskvos, Peterburgo.
Parašė Eimantas Rodyti pranešimąAš neneigiu, kad gal jis visai netikslingas, bet problema čia ne mistiniame lokomotyvų traukos nebuvime ar UZ vagonų būklėje.
Komentuoti:
-
Parašė Petr Rodyti pranešimąTodėl ir reikia arba iki Rygos arba iki Talino. Nes ką ten tame Daugpilyje veikti niekam nėra aišku. .
Komentuoti:
-
Kaip tik gerai, kad važiuos į Daugpilį. Susisiekimas autobusais tarp Vilniaus ir Daugpilio yra itin prastas, traukiniai gali tikrai pagerinti susisiekimą (įdomu, kiek kartu per dieną važiuos?). Daug daugpiliečių važiuoja savaitgaliui į Vilnių (nes arčiau nei Ryga), lietuviams tai taip pat papildoma turistinė kryptis). Visgi turėtų važiuoti iki Rezeknės, kad būtų galimybė persėsti į traukinius, vykstančius į Sankt Peterburgą ir Maskvą.
Į Rygą vargu ar kas važiuotų per Daugpilį, tuo labiau toliau į Taliną per Valgą. Įdomu, kokia būtų bendra kelionės trukmė? Nebent galėtų būti naktinis traukinys už ne itin didesnę nei autobusas kainą. Dienos metu laikas yra svarbiausia, kur, deja, autobusai stipriai laimės.
Tiesiog traukinys Vilnius-Ryga, deja, be RB ir tikrai greito susisiekimo galimybės paprasčiausiai neatsipirks. Nemanau, kad čia kažkokia politika ar panašiai, tiesiog vargu ar daug kas važiuos traukiniu tiesiog dėl to, kad važiuoti būtent traukiniu. Visgi tai tarptautinė kryptis, kasdien ar netgi kas savaitę ja keliaujančių nėra tiek daug, kiek iš Vilniaus į Kauną ar Klaipėdą, tad ir nėra tokių didelių keleivių srautą, kad nenuostolingai dirbtų ir autobusai, ir traukiniai. Autobusai nuveža per nuo 3 val. 50 min. iki 4 val. 20 min., tokios trukmės kelionei (dažniausiai ne naktį) kažkoks papildomas komfortas, kurį galėtų suteikti tik traukinys, nėra reikalingas, ir vargu ar kas permokėtų už tai.
Komentuoti:
-
Aš neneigiu, kad gal jis visai netikslingas, bet problema čia ne mistiniame lokomotyvų traukos nebuvime ar UZ vagonų būklėje.
Komentuoti:
-
Parašė Eimantas Rodyti pranešimąO kokia problema su lokomotyvine trauka? Šilumvežiai susprogdinti? Visur yra važiuojantys keleiviniai šilumvežiai.
Kokios išskirtinės problemos su UZ keleiviniais vagonais? Yra krūva senų nudrenktų, bet kaip suprantu yra ir visiškai naujų, ir jau tokiam traukiniui tikrai sukrapštytų, ir dar personalą parinktų, kad pats dėl jo nuolat eitum to traukinio į peroną fotografuoti
Beje, Iš Kijevo į Minską važiuoja tik Baltarusijos traukiniai. Ir aplamai UZ neturi jokių tolimojo susisiekimo traukinių į Baltarusiją. Sieną kerta tik vietiniai UA dyzeliai iki artimiausių stočių. Taigi, UZ galėtų kabinti vagonus tik prie BČ traukinio. O jie tik du - Naktinis firminis, 22.35 iš Kijevo, Minske 8.38. Ukrainos pasienio kontrolė atliekama traukinyje prieš išvykstant. Analogiškai, kai traukinys važiuoja iš Minsko, tik Baltarusijos pasienio kontrolė Minske. Kur toliau? Reikia naujo siūlo ir tiek BČ traukos iki Vilniaus, tiek toliau LG, LV ir EE traukos. Porai vagonų...Paskutinis taisė Al1; 2017.06.08, 07:19.
Komentuoti:
-
Turi jie ir visai naujų ir nenaujų, be to salono būklė ir kokybė gali ir visai nepriklausyti nuo vagono amžiaus. Dėl greičio analogiškai, ten turbūt didelė dalis 120km/h tinkamų ir su tvarkingomis važiuoklėmis, bet nudrengtais salonais.
Komentuoti:
-
Na, jei UZ ir paleis traukinį, tai jis kursuos visų pirma ne kiekviną dieną tai tikrai. Al1yra greičiausiai tiesus dėl vagonų, bet gal ir turės kažkiek naujų. Bet bendras vaizdas jei palyginti RŽD, BČ ir UZ vagonus, tai UZ yra smarkiai atsilikę. O jei bus seni vagonai, tai vargu ar greitai važiuoti galės. UZ nori vežti ukrainiečius greičiausiai, todėl jiems bus dzin kokia čia aptarnavimo kokybė bus. Reikia savo traukinio ir LG turi tam normalių, gerų vagonų. Darbo vietų papildomai atsiras.
Komentuoti:
-
O kokia problema su lokomotyvine trauka? Šilumvežiai susprogdinti? Visur yra važiuojantys keleiviniai šilumvežiai.
Kokios išskirtinės problemos su UZ keleiviniais vagonais? Yra krūva senų nudrenktų, bet kaip suprantu yra ir visiškai naujų, ir jau tokiam traukiniui tikrai sukrapštytų, ir dar personalą parinktų, kad pats dėl jo nuolat eitum to traukinio į peroną fotografuoti
Komentuoti:
Komentuoti: