Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Gelžk. Vilnius - Turmantas - Daugpilis (>Utena)

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

  • paprastas_zmogus
    replied
    Parašė Al1 Rodyti pranešimą
    Ar bent pasidomėjai, kiek iš Daugpilio į Rygą traukinių ir autobusų? Ir kiek krypčių iš Rygos ir Iš Vilniaus? Niekas čia į tą Vilnių nevažiuos, kad skristi.
    Nuolat pilna latvių vln oro uoste skrendančių atostoginėm kryptim. Matyt, kitokia pasiūla, galbūt ir geresnės kainos.

    Komentuoti:


  • Al1
    replied
    Ar bent pasidomėjai, kiek iš Daugpilio į Rygą traukinių ir autobusų? Ir kiek krypčių iš Rygos ir Iš Vilniaus? Niekas čia į tą Vilnių nevažiuos, kad skristi.

    Komentuoti:


  • Fulgur
    replied
    2 kartai jau gerai. Galima bus konkuruoti oro uostui dėl keleivių.
    Taip pat apsipirkimui. Latvijoje daug kas, išskyrus alkoholį, brangiau. Ryga apskritai brangus miestas. Vilnius čia gerai iššoka.

    Dabar esmė kelionės trukmė.

    Komentuoti:


  • Al1
    replied
    Iš kur tokia informacija?

    Komentuoti:


  • dtb
    replied
    Traukiniai į Daugpilį važiuos šeštadieniais ir sekmadieniais, po 2 kartus į dieną.

    Komentuoti:


  • paprastas_zmogus
    replied
    Daupilyje esu buvęs ne kartą, ir turbūt nenustebinsiu, kad tai šiuo metu nėra turistiškai patrauklus miestas Bet žvelgiu į šį LG žingsnį optimistiškai:
    - Įvykus sėkmingam subendradarbiavimui su Latvijos geležinkeliais, gali atsiverti platesnių bendradarbiavimo galimybių. Na bent teoriškai: Šiauliai-Ryga, Šiauliai-Jelgava, Vilnius-Ryga.
    - Apkskritai, pozityvus kontaktas su LV geležinkeliais LG tikrai nepamaišys ir Rengės reikalų kontekste.
    - Daugpilis visai nemažas miestas. Matau net daugiau šansų atvykstamojo turizmo į Vilnių šiuo metu.
    - Alko užsipirkimai iš Visagino, Ignalinos: priklausys nuo bilietų kainų ir kol LV akcizų nepadidins, bet šiuo metu neatmesčiau.
    - Neatmeskim dar to, kad Daugpilio ir apylinkių verslai kažką įdomesnio sugalvos lietuviams: 2,5 val. kelio traukiniu ir dar visai gražiu miškingu maršrutu yra tikrai svarstytinas variantas į kažką įdomaus ir vertingo Geras pavyzdys yra Zarasų wake parkas, tik aišku jis ne prie traukinių.

    Komentuoti:


  • Al1
    replied
    Neseniai dar buvo. Matyt Luxexpress ir Ecolines pertvarkė savo tinklą. Esmė tame, kad traukiniai Latvijoje ir Estijoje ir taip važinėja iki Valgos. Aišku, kad jie neskirti važiavimui Ryga - Talinas maršrutu, bet jais pasinaudoti galima. Tuo tarpu Daugpilio atveju nieko neišeis. Latviai tvarkaraščių nekeis.

    Ne pesimizmas, o realybė. Pats mačiau, kiek žmonių važiuoja iš Visagino į Daugpilį tuo mikrobu. Pustuštis jis važiuoja, neskaitant to, kad važiuoja per Zarasus ir juo galima važiuoti ruože Visaginas - Zarasai. Vadinasi, nėra poreikio. Be to automobilizacija tokia, kad dauguma važiuoja automobiliu. Dabar, rudenį - pavasarį net į Varšuvą autobusai ne visada pilni, kai vasarą jie beveik visada pilni.

    Komentuoti:


  • Vilnietizz
    replied
    Parašė lietus Rodyti pranešimą
    Estai iš Talino pro Tartu ir Valką/Valgą juk važiuoja. O ar pas mus visada pagal poreikį autobusus paleidžia?
    Nemanau, kad yra daug važiuojančių iš Talino į Rygą, per Valgą, nebent ekstremalai ir geležinkelių mėgėjai. Ir jei kryptimi Ryga-Talinas traukiniai dar kasdien suderinti (laukimo laikas Valgoje 10 min., bendra kelionės trukmė 6h 41min.), tai Talinas-Ryga bent jau darbo dienomis, atvykus iš Talino, reikia Valgoje laukti apie 3 val., o bendra kelionės trukmė išauga iki 9h 32 min. Tik savaitgaliais yra papildomas priderintas traukinys iš Valgos į Rygą, tuomet galima iki Rygos nuvažiuoti per 6h 33 min.). Autobusai gi nuveža per 4h 30 min., jie išvyksta kas valandą, o dar yra ir lėktuvai.

    Parašė Al1 Rodyti pranešimą
    Valgoje traukiniai atvažiuoja į vieną stotį. Nors stotis Estijos, bet iš Latvijos reikia važiuoti tik apie 1,5 km. Taigi, už naudojimąsi infrastruktūra mokestis mažas. Be to tai trumpiausias kelias geležinkeliu iš Rygos į Taliną, o taip pat paraleliai panašiai kaip geležinkelis, eina ir kai kurie autobusų maršrutai Ryga - Talinas, tie, kurie per Tartu, o ne per Pernu.
    Nėra autobusų Ryga-Talinas per Tartu, visi per Pernu http://www.autoosta.lv/

    O tas išankstinis pesizimas dėl Daugplio maršruto man nesuprantamas. Visada reikia nuo kažko pradėti, traukinio paleidimas gali padėti populiarinti Daugpilį kaip savaitgalio kryptį vilniečiams, švenčioniškiams, visaginiečiams. Gal net konkuruos su autobusu Visaginas-Daugpilis, jei bus suderintas privežimas prie stoties. O daugpliečiai į Vilnių tikrai važinėja apsipirkti, nes arčiau nei Ryga, gi yra net tiesioginis autobusas į Gariūnus. Ecolines daugpiliečiams vargiai tinka, nes su juo, atvykę į Vilnių, jie turi tik 5 valandas iki atgalinio autobuso. Vilniečiams tuo labiau netinka.
    Paskutinis taisė Vilnietizz; 2017.11.03, 11:28.

    Komentuoti:


  • Ignalina
    replied
    Gal būt Visaginas, Ignalina, Švenčionėliai važinės, kas turistiniais tikslais, kas pigesnio alkoholio, Latvijoj akcizų nekėlė, ir nuo 18 galima nusipirkt bus..

    Komentuoti:


  • Al1
    replied
    Deja, to nebus, nes dabar traukiniai iš Rygos į Rusiją nevažiuoja per Daugpilį, o iki Rezeknės LG nevažiuos. Be to persėdimas nepatogus. Jei dar į Rusiją patogus - ~ 20 val.m tai rytinis nepatogus - ~5 val. ryto. Taip, prieš tai maždaug apie 4 val būna pasienio patikra, bet po jos keleiviai dar gali miegoti.

    Komentuoti:


  • udrius
    replied
    Vienintelį pliusą tame maršrute matau jei jis bus "parištas" su Peterburgo ir Maskvos traukiniu. Kitaip - realus pinigų švaistymas - lietuviui miestas neįdomus (būtų įdomus - būtų krūva autobusų), daugpiliečiui - Vilnius - neįkandamas. O ir pats Daugpilis - beveik miręs miestas.

    Komentuoti:


  • Al1
    replied
    Valgoje traukiniai atvažiuoja į vieną stotį. Nors stotis Estijos, bet iš Latvijos reikia važiuoti tik apie 1,5 km. Taigi, už naudojimąsi infrastruktūra mokestis mažas. Be to tai trumpiausias kelias geležinkeliu iš Rygos į Taliną, o taip pat paraleliai panašiai kaip geležinkelis, eina ir kai kurie autobusų maršrutai Ryga - Talinas, tie, kurie per Tartu, o ne per Pernu. Gi Vilnius - Daugpilis - Ryga kelias ilgesnis apie 70 km lyginant su autobusų keliu. Be to Daugpilis - Ryga maršrute kursuoja tik 3 traukiniai kasdien ir papildomas penktadieniais - sekmadieniais. Du rytiniai ir vienas vakarinis.
    Iš Daugpilio papildomas važiuoja 12.55, o rytiniai 6.15 ir 7.16. Iš Vilniaus traukinys gi atvyks apie 10-12 val. Priešinga kryptimi irgi persėdimo laikas gausis ilgas. Kas važiuos? Latviai tikrai nekeis taip radikaliai tvarkaraščio, kad prisiderintų prie Lietuvos traukinio.

    Komentuoti:


  • lietus
    replied
    Ką reiškia vietiniai traukiniai atvažiuoja į tą pačią stotį. Tai ir Daugpilyje traukiniai į tą pačią stotį gi atvažiuos. Ar iš Vilniaus važiuos ne į centrinę Daugpilio stotį?

    Komentuoti:


  • Al1
    replied
    Estijos ir Latvijos atveju yra gerai, nes vietiniai traukiniai atvažiuoja į tą pačia stotį. Vilniaus - Rygos maršrutui tai netinka. Daugpilio - tik LG pratęsimas iki Daugpilio.
    Visgi manau, kad maršrutas numirs. LG padarė didelę klaidą, kad užraukė maršrutus į Masvką ir Peterburgą. Reikėjo juos leisti per Latviją, ten prikabinant prie Latvijos sąstato, o tarifą iš Lietuvos iki Latvijos stočių padaryti normaliu, bet ne plėšikišku.
    Alternatyva - autobusas - į Daugpilį yra, tik ne ryte.
    Paskutinis taisė Al1; 2017.11.02, 18:53.

    Komentuoti:


  • lietus
    replied
    Estai iš Talino pro Tartu ir Valką/Valgą juk važiuoja. O ar pas mus visada pagal poreikį autobusus paleidžia?
    Paskutinis taisė lietus; 2017.11.02, 18:45.

    Komentuoti:


  • Vilnietizz
    replied
    Į Rygą važinėja autobusai (kas valandą) ir skraido lėktuvai, į Daugpilį gi nėra praktiškai jokios alternatyvos būsimam traukiniui. Tad, manau, logiška, kad plėtra į Latviją prasideda nuo Daugpilio, tuo labiau, čia tereikia pratęsti esamą maršrutą 30 kilometrų.

    Komentuoti:


  • Al1
    replied
    Į Rygą per Daugpilį kas važiuos? Jei būtų poreikis, tai iš Visagino į Daugpilį važinėtų normalus autobusas, o ne mikrobas.

    Komentuoti:


  • lietus
    replied
    O suderinti traukinių Vilnius-Daugpilis ir Daugpilis-Ryga neįmanoma? O dabartinis maršrutas galimas daiktas generuos srautą Visaginas-Daugpilis ir atvirkščiai.

    Komentuoti:


  • Al1
    replied
    Daugpilio atveju viskas paprastas - LG moka LDz ir viskas. Rygos atveju LDz neturi jokios naudos, jei leidžia LG nemokamai važiuoti, o PV Lietuvoje LG irgi atleidžia nuo mokesčio. Tiesiog kažkas tarpusavyje susitaria dėl biznio, naudojasi tavo turtu tam bizniui, o tu neturi naudos... Žinoma, LG galėtų mokėti LDz, o PV mokėt LG, bet gi kraštine lieka PV, nes ji moka už infrastruktūra, o LG gautų iš PV daugiau, nei sumokėtų LDz, nes maršruto Vilnius - Ryga daugiau nei pusė trasos eina Lietuva.
    Paskutinis taisė Al1; 2017.11.02, 14:29.

    Komentuoti:


  • vėkas
    replied
    Parašė Al1 Rodyti pranešimą
    Kol nebus RB, tol traukinio į Rygą nebus. Nes RB yra panacėja, o esamas geležinkelis, tsakant, netinka. Kai į Minską pradės važinėti elektriniai traukiniai, atsilaisvina dvivagonės Pesos, kurios labai tiktų maršrutui į Rygą. Latvijos pusė irgi turi modernizuotys DR1A, kurie tiktų tokiam maršrutui. Bet kol nebus RB, tol traukiniai nevažinės. Dar ir dėl to, kad Latvijoje infrastruktūra atskirta nuo pervežimų, todėl "Pasiežieru vilcienis" turi mokėti LDz mokestį realiais eurais, o LG tai daro virtualiai, užskaitymo būdu viduje įmonės. Todėl vargu ar pavyks susitarti už naudojimąsi infrastruktūra daryti tarpusavio užskaitymus, nes Latvijoje įsiterpia trečias juridinis asmuo.
    Infrastruktūros mokesčio problema turėtų būti išspręsta jau Daugpilio maršruto atveju. Nebent darome prielaidą, jog šiuo atveju bus išskirtinis sprendimas.

    Komentuoti:

Working...
X