Parašė Fulgur
Rodyti pranešimą
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
Gelžk. Vilnius - Turmantas - Daugpilis (>Utena)
Collapse
X
-
Visiškai sutinku. Iš esmės, žvelgiant iš LG pusės, tai būtų dar vienas nuostolingas maršrutas, bet plius karmos taškai už pakazuchą ir maršrutų portfelį. Visas biznis - kroviniai. Krovinių čia nėra.
-
Iš esmės už NT moka tik privatūs fiziniai ir juridiniai asmenys, aišku, yra išimtys. Valdiškos (įskaitant ir savivaldybių) įstaigos, įmonės, jei NT yra valstybinis, nieko nemoka. Antrinės įmonės irgi tikriausiai nemoka, nes yra valstybinės, o ne privačios, tegul ir netiesiogiai priklauso valstybei.Paskutinis taisė Al1; 2017.12.08, 16:18.
Komentuoti:
-
O, tikrai.Parašė Al1 Rodyti pranešimąŽemės mokestį moka tik privatūs asmenys (fiziniai ir juridiniai), valstybinės ir savivaldybei priklausančios įmonės jo nemoka, nes jos nėra žemės savininkai. Jos valdo valstybinę žemę patikėjimo teise.
Ačiū už paneigimą.
O kaip su pastatais?
Ir kaip su antrinėmis įmonėmis? pvz. VLRD?Paskutinis taisė Fulgur; 2017.12.08, 11:46.
Komentuoti:
-
NT mokesčio nustatytos ribos. Savivaldybė gali toje skalėje makaluoti kaip nori. Pasižiūrėkite į LG plotus Vilniaus mieste, tada ir vidutinę kainą už arą ar kv.m. Greitai būtų galima sutvarkyti LG nenorą eiti į Vilniečio kortelę ar vežti žmones į darbą, Deja, meras per skystas net gatvę pabarstyti (nors visą Grindos valdžia nauja, jo susodinta).Parašė Al1 Rodyti pranešimąBet Latvija tai padarė. Ir ką? Teistis su jais? Galima, bet iš to ir po to geresnių santykių tikrai nebus.
NT mokestis yra nustatytas įstatymais ir savivaldybė niekaip negali jo padidinti, tuo labiau selektyviai.
Tikrai nereikia teistis. Nenori latviai, na nebus kurį laiką. Galima skalambyti šituo pavyzdžiu visur ir visada
Pvz. teisme dėl Rengės.
Komentuoti:
-
Bet Latvija tai padarė. Ir ką? Teistis su jais? Galima, bet iš to ir po to geresnių santykių tikrai nebus.
NT mokestis yra nustatytas įstatymais ir savivaldybė niekaip negali jo padidinti, tuo labiau selektyviai.
Komentuoti:
-
Manau nereikia sieti šių dalykų.Parašė Al1 Rodyti pranešimą
Būtent, Latvija pirma apleido geležinkelį per Priekulę. Nori atimti iš LG ir Klaipėdos uosto naftos produktų srautus štai ir viskas. Ir nereikia apie laisvą rinką. Lietuva pasielgė teisingai, kad išardė geležinkelį, tik metodai buvo per grubūs. Reikėjo neardyti iš karto, o palaukti.
Vis tiek tas Daugpilio maršrutas būtų buvęs nuostolingas, deja, bet taip. Nebus jo ir nereikia.
Rygos ir Daugpilio traukiniai yra smulkūs savo verte palyginus su kroviniais. Čia logika "tu man, aš tau" netinkama.
Komentuoti:
-
LDZ gal ir nusispjauti.Parašė Al1 Rodyti pranešimąNusispjaut ant turistų jiems. Didesnė nauda būtų, jei galėtų atimti iš Lietuvos dalį MN naftos produktų pervežimų. Todėl ir ožiuojasi.
Bet Daugpilio miestui tai ne
Šiandien Šiaulių, Mažeikių ar net Vilniaus meras LG direktoriui irgi nieko nereiškia. Bet manau tai ilgai nesitęs. Bus priversti skaitytis. Pvz įpieš NT mokestį
Komentuoti:
-
Būtent, Latvija pirma apleido geležinkelį per Priekulę. Nori atimti iš LG ir Klaipėdos uosto naftos produktų srautus štai ir viskas. Ir nereikia apie laisvą rinką. Lietuva pasielgė teisingai, kad išardė geležinkelį, tik metodai buvo per grubūs. Reikėjo neardyti iš karto, o palaukti.Parašė statyba Rodyti pranešimąNereikėjo pirmiems jiems prišikti ir nereiktų dabar pergyvent, kodėl neduoda sutikimo. Kaip šauksi - taip ir atsilieps. Aš LV vietoje greičiausiai "atsidėkočiau" lygiai taip pat, bent jau vilkinčiau procesą
Vis tiek tas Daugpilio maršrutas būtų buvęs nuostolingas, deja, bet taip. Nebus jo ir nereikia.
Komentuoti:
-
MN taip pat noriai vežtų krovinius iš Mažeikių į Klaipėdą tiesiogiai per Latviją ir Skuodą, bet LDz seniai apleido savo dalį, tenka vežti per aplink.Parašė statyba Rodyti pranešimąNereikėjo pirmiems jiems prišikti ir nereiktų dabar pergyvent, kodėl neduoda sutikimo. Kaip šauksi - taip ir atsilieps. Aš LV vietoje greičiausiai "atsidėkočiau" lygiai taip pat, bent jau vilkinčiau procesą
Komentuoti:
-
Nereikėjo pirmiems jiems prišikti ir nereiktų dabar pergyvent, kodėl neduoda sutikimo. Kaip šauksi - taip ir atsilieps. Aš LV vietoje greičiausiai "atsidėkočiau" lygiai taip pat, bent jau vilkinčiau procesą
Komentuoti:
-
Nusispjaut ant turistų jiems. Didesnė nauda būtų, jei galėtų atimti iš Lietuvos dalį MN naftos produktų pervežimų. Todėl ir ožiuojasi.
Komentuoti:
-
Jei tai tiesa, tai gaila jų kvailumo. Turistų atvežtų, o čia ožiuojasi :-D
Komentuoti:
-
Cool. Va kaip susiskalba Baltijos šalys. Vaikų darželis: kaimynas atemė saldainiuką, kokią mums čia šunybę bepadarius. ES vadinasi...
- 1 patinka
Komentuoti:
-
R.Masiulis: Latvija blokuoja keleivių vežimą į Daugpilį galbūt dėl Rengės
Susisiekimo ministras Rokas Masiulis mano, jog Latvijos nenoras leisti vežti keleivius iš Lietuvos į Daugpilį gali būti susijęs su išardyto Rengės ruožo problema.
„Tiesą sakant, mes labai nustebome, kad tas Latvijos pusės leidimas buvo neišduotas. Toks švelnus įtarimas yra, kad gal čia susiję su tuo mūsų Rengės ruožu ir čia daugiau ne ekonominis, o politinis žingsnis“, – per Vyriausybės valandą Seime ketvirtadienį sakė R. Masiulis...
Komentuoti:
-
3 vagonai ne visada, bet užsipildo. Tačiau už Švenčionėlių toliau Turmanto link jau niekada nebūna pilnas traukinys.Parašė Fulgur Rodyti pranešimą
Šiemet važiavau Visaginas Turmantas. Net konduktorius neatėjo
Taigi Vilnius-Daugpilis turi potencialo daugiau nei Vilnius Turmantas. Tik mes 4 vagonų neturime kaip leisti (negi 3 vagonai niekada jokiu atveju Vilnius-Pabradė atkarpoje neužsipildo???).
Komentuoti:
-
Taigi jau anksčiau buvo info.
Parašė traukinio masinistas Rodyti pranešimąОднако радоваться пока еще рано. Как пояснили сотрудники ЛЖД, Латвийская железная дорога не спешит с подписанием договора, очевидно, не желая пускать литовский поезд на свой рынок.
«К сожалению, по этой причине решение вопроса может затянуться до января, хотя представители Литовской железной дороги очень хотели сделать подарок жителям к Рождеству», - сказал А. Думбрава.
Komentuoti:
-
Šiemet važiavau Visaginas Turmantas. Net konduktorius neatėjoParašė Al1 Rodyti pranešimąPrie ko tie 5 ar 6 vagonai?. Ten geriausiu atveju bus keli keleiviai. Deja. Net tarybiniais laikais važinėjo berods 3 ar 4 poros dyzelinių per dieną į Daugpilį. Tai kodėl dabar reikėtų daugiau? Taip, tada dar buvo ir tolimojo susisiekimo traukiniai, ir viena valstybė, ir automobilizacijos lygis ne toks, koks dabar, ir Daugpilyje bei Sniečkuje gyveno daugiau žmonių nei dabar (bent jau paskutinį TSRS gyvavimo penkmetį).
Taigi Vilnius-Daugpilis turi potencialo daugiau nei Vilnius Turmantas. Tik mes 4 vagonų neturime kaip leisti (negi 3 vagonai niekada jokiu atveju Vilnius-Pabradė atkarpoje neužsipildo???).
Komentuoti:
-
Prie ko tie 5 ar 6 vagonai?. Ten geriausiu atveju bus keli keleiviai. Deja. Net tarybiniais laikais važinėjo berods 3 ar 4 poros dyzelinių per dieną į Daugpilį. Tai kodėl dabar reikėtų daugiau? Taip, tada dar buvo ir tolimojo susisiekimo traukiniai, ir viena valstybė, ir automobilizacijos lygis ne toks, koks dabar, ir Daugpilyje bei Sniečkuje gyveno daugiau žmonių nei dabar (bent jau paskutinį TSRS gyvavimo penkmetį).
Komentuoti:
Komentuoti: