Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Gelžk. Vilnius - Turmantas - Daugpilis (>Utena)

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

  • Grillz
    replied
    Parašė Fulgur Rodyti pranešimą

    Manau nereikia sieti šių dalykų.
    Rygos ir Daugpilio traukiniai yra smulkūs savo verte palyginus su kroviniais. Čia logika "tu man, aš tau" netinkama.
    Visiškai sutinku. Iš esmės, žvelgiant iš LG pusės, tai būtų dar vienas nuostolingas maršrutas, bet plius karmos taškai už pakazuchą ir maršrutų portfelį. Visas biznis - kroviniai. Krovinių čia nėra.

    Komentuoti:


  • Al1
    replied
    Iš esmės už NT moka tik privatūs fiziniai ir juridiniai asmenys, aišku, yra išimtys. Valdiškos (įskaitant ir savivaldybių) įstaigos, įmonės, jei NT yra valstybinis, nieko nemoka. Antrinės įmonės irgi tikriausiai nemoka, nes yra valstybinės, o ne privačios, tegul ir netiesiogiai priklauso valstybei.
    Paskutinis taisė Al1; 2017.12.08, 16:18.

    Komentuoti:


  • Fulgur
    replied
    Parašė Al1 Rodyti pranešimą
    Žemės mokestį moka tik privatūs asmenys (fiziniai ir juridiniai), valstybinės ir savivaldybei priklausančios įmonės jo nemoka, nes jos nėra žemės savininkai. Jos valdo valstybinę žemę patikėjimo teise.
    O, tikrai.
    Ačiū už paneigimą.

    O kaip su pastatais?
    Ir kaip su antrinėmis įmonėmis? pvz. VLRD?
    Paskutinis taisė Fulgur; 2017.12.08, 11:46.

    Komentuoti:


  • Al1
    replied
    Žemės mokestį moka tik privatūs asmenys (fiziniai ir juridiniai), valstybinės ir savivaldybei priklausančios įmonės jo nemoka, nes jos nėra žemės savininkai. Jos valdo valstybinę žemę patikėjimo teise.
    Paskutinis taisė Al1; 2017.12.08, 10:53.

    Komentuoti:


  • Fulgur
    replied
    Parašė Al1 Rodyti pranešimą
    Bet Latvija tai padarė. Ir ką? Teistis su jais? Galima, bet iš to ir po to geresnių santykių tikrai nebus.

    NT mokestis yra nustatytas įstatymais ir savivaldybė niekaip negali jo padidinti, tuo labiau selektyviai.
    NT mokesčio nustatytos ribos. Savivaldybė gali toje skalėje makaluoti kaip nori. Pasižiūrėkite į LG plotus Vilniaus mieste, tada ir vidutinę kainą už arą ar kv.m. Greitai būtų galima sutvarkyti LG nenorą eiti į Vilniečio kortelę ar vežti žmones į darbą, Deja, meras per skystas net gatvę pabarstyti (nors visą Grindos valdžia nauja, jo susodinta).

    Tikrai nereikia teistis. Nenori latviai, na nebus kurį laiką. Galima skalambyti šituo pavyzdžiu visur ir visada Pvz. teisme dėl Rengės.

    Komentuoti:


  • Al1
    replied
    Bet Latvija tai padarė. Ir ką? Teistis su jais? Galima, bet iš to ir po to geresnių santykių tikrai nebus.

    NT mokestis yra nustatytas įstatymais ir savivaldybė niekaip negali jo padidinti, tuo labiau selektyviai.

    Komentuoti:


  • Fulgur
    replied
    Parašė Al1 Rodyti pranešimą

    Būtent, Latvija pirma apleido geležinkelį per Priekulę. Nori atimti iš LG ir Klaipėdos uosto naftos produktų srautus štai ir viskas. Ir nereikia apie laisvą rinką. Lietuva pasielgė teisingai, kad išardė geležinkelį, tik metodai buvo per grubūs. Reikėjo neardyti iš karto, o palaukti.
    Vis tiek tas Daugpilio maršrutas būtų buvęs nuostolingas, deja, bet taip. Nebus jo ir nereikia.
    Manau nereikia sieti šių dalykų.
    Rygos ir Daugpilio traukiniai yra smulkūs savo verte palyginus su kroviniais. Čia logika "tu man, aš tau" netinkama.

    Komentuoti:


  • Fulgur
    replied
    Parašė Al1 Rodyti pranešimą
    Nusispjaut ant turistų jiems. Didesnė nauda būtų, jei galėtų atimti iš Lietuvos dalį MN naftos produktų pervežimų. Todėl ir ožiuojasi.
    LDZ gal ir nusispjauti.
    Bet Daugpilio miestui tai ne

    Šiandien Šiaulių, Mažeikių ar net Vilniaus meras LG direktoriui irgi nieko nereiškia. Bet manau tai ilgai nesitęs. Bus priversti skaitytis. Pvz įpieš NT mokestį

    Komentuoti:


  • Al1
    replied
    Parašė statyba Rodyti pranešimą
    Nereikėjo pirmiems jiems prišikti ir nereiktų dabar pergyvent, kodėl neduoda sutikimo. Kaip šauksi - taip ir atsilieps. Aš LV vietoje greičiausiai "atsidėkočiau" lygiai taip pat, bent jau vilkinčiau procesą
    Būtent, Latvija pirma apleido geležinkelį per Priekulę. Nori atimti iš LG ir Klaipėdos uosto naftos produktų srautus štai ir viskas. Ir nereikia apie laisvą rinką. Lietuva pasielgė teisingai, kad išardė geležinkelį, tik metodai buvo per grubūs. Reikėjo neardyti iš karto, o palaukti.
    Vis tiek tas Daugpilio maršrutas būtų buvęs nuostolingas, deja, bet taip. Nebus jo ir nereikia.

    Komentuoti:


  • Aleksio
    replied
    Parašė statyba Rodyti pranešimą
    Nereikėjo pirmiems jiems prišikti ir nereiktų dabar pergyvent, kodėl neduoda sutikimo. Kaip šauksi - taip ir atsilieps. Aš LV vietoje greičiausiai "atsidėkočiau" lygiai taip pat, bent jau vilkinčiau procesą
    MN taip pat noriai vežtų krovinius iš Mažeikių į Klaipėdą tiesiogiai per Latviją ir Skuodą, bet LDz seniai apleido savo dalį, tenka vežti per aplink.

    Komentuoti:


  • statyba
    replied
    Nereikėjo pirmiems jiems prišikti ir nereiktų dabar pergyvent, kodėl neduoda sutikimo. Kaip šauksi - taip ir atsilieps. Aš LV vietoje greičiausiai "atsidėkočiau" lygiai taip pat, bent jau vilkinčiau procesą

    Komentuoti:


  • Al1
    replied
    Nusispjaut ant turistų jiems. Didesnė nauda būtų, jei galėtų atimti iš Lietuvos dalį MN naftos produktų pervežimų. Todėl ir ožiuojasi.

    Komentuoti:


  • Fulgur
    replied
    Jei tai tiesa, tai gaila jų kvailumo. Turistų atvežtų, o čia ožiuojasi :-D

    Komentuoti:


  • Petr
    replied
    Cool. Va kaip susiskalba Baltijos šalys. Vaikų darželis: kaimynas atemė saldainiuką, kokią mums čia šunybę bepadarius. ES vadinasi...

    Komentuoti:


  • lukass
    replied
    R.Masiulis: Latvija blokuoja keleivių vežimą į Daugpilį galbūt dėl Rengės

    Susisiekimo ministras Rokas Masiulis mano, jog Latvijos nenoras leisti vežti keleivius iš Lietuvos į Daugpilį gali būti susijęs su išardyto Rengės ruožo problema.

    „Tiesą sakant, mes labai nustebome, kad tas Latvijos pusės leidimas buvo neišduotas. Toks švelnus įtarimas yra, kad gal čia susiję su tuo mūsų Rengės ruožu ir čia daugiau ne ekonominis, o politinis žingsnis“, – per Vyriausybės valandą Seime ketvirtadienį sakė R. Masiulis...

    Komentuoti:


  • Al1
    replied
    Parašė Fulgur Rodyti pranešimą

    Šiemet važiavau Visaginas Turmantas. Net konduktorius neatėjo

    Taigi Vilnius-Daugpilis turi potencialo daugiau nei Vilnius Turmantas. Tik mes 4 vagonų neturime kaip leisti (negi 3 vagonai niekada jokiu atveju Vilnius-Pabradė atkarpoje neužsipildo???).
    3 vagonai ne visada, bet užsipildo. Tačiau už Švenčionėlių toliau Turmanto link jau niekada nebūna pilnas traukinys.

    Komentuoti:


  • Zorro
    replied
    Taigi jau anksčiau buvo info.
    Однако радоваться пока еще рано. Как пояснили сотрудники ЛЖД, Латвийская железная дорога не спешит с подписанием договора, очевидно, не желая пускать литовский поезд на свой рынок.

    «К сожалению, по этой причине решение вопроса может затянуться до января, хотя представители Литовской железной дороги очень хотели сделать подарок жителям к Рождеству», - сказал А. Думбрава.

    Komentuoti:


  • statyba
    replied

    Deja, stoties informacijoje paklausus apie Daugpili nuo 12.10d. sulaukiau atsakymo: dar nieko negurdėt... O naujas tvarkaraštis į Turmantą jau dalinamas, kokybė iš telefono:
    ​​​​​​​
    Click image for larger version  Name:	DSC_0108.JPG Views:	1 Size:	133,7 kB ID:	1603195Click image for larger version  Name:	DSC_0109.JPG Views:	1 Size:	149,2 kB ID:	1603196
    Paskutinis taisė statyba; 2017.12.07, 17:00.

    Komentuoti:


  • Fulgur
    replied
    Parašė Al1 Rodyti pranešimą
    Prie ko tie 5 ar 6 vagonai?. Ten geriausiu atveju bus keli keleiviai. Deja. Net tarybiniais laikais važinėjo berods 3 ar 4 poros dyzelinių per dieną į Daugpilį. Tai kodėl dabar reikėtų daugiau? Taip, tada dar buvo ir tolimojo susisiekimo traukiniai, ir viena valstybė, ir automobilizacijos lygis ne toks, koks dabar, ir Daugpilyje bei Sniečkuje gyveno daugiau žmonių nei dabar (bent jau paskutinį TSRS gyvavimo penkmetį).
    Šiemet važiavau Visaginas Turmantas. Net konduktorius neatėjo

    Taigi Vilnius-Daugpilis turi potencialo daugiau nei Vilnius Turmantas. Tik mes 4 vagonų neturime kaip leisti (negi 3 vagonai niekada jokiu atveju Vilnius-Pabradė atkarpoje neužsipildo???).

    Komentuoti:


  • Al1
    replied
    Prie ko tie 5 ar 6 vagonai?. Ten geriausiu atveju bus keli keleiviai. Deja. Net tarybiniais laikais važinėjo berods 3 ar 4 poros dyzelinių per dieną į Daugpilį. Tai kodėl dabar reikėtų daugiau? Taip, tada dar buvo ir tolimojo susisiekimo traukiniai, ir viena valstybė, ir automobilizacijos lygis ne toks, koks dabar, ir Daugpilyje bei Sniečkuje gyveno daugiau žmonių nei dabar (bent jau paskutinį TSRS gyvavimo penkmetį).

    Komentuoti:

Working...
X