Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Gelžk. Vilnius - Turmantas - Daugpilis (>Utena)

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

  • John
    replied
    DW kalbina Jon Worth apie ES tarptautinių maršrutų problemas. DW laidos vedėjas paprašo Jon'ą įvardinti "absurdiškiausią" tarptautinio geležinkelių usisiekimo pavyzdį visoje ES. Tai turbūt jau galit nuspėti, kokį pavyzdį jis duoda


    O šiaip didėlė pagarba šitam žmogui. Jei tik nupušėliai mūsų susisiekimo ministerijoje į tai įsiklausytų, būtų labai gerai. Bet to tikriausiai nebus.

    Komentuoti:


  • Al1
    replied
    Aišku, kad ne, nes geležinkeliai masiškai praranda krovinius (liepą krovinių kritimas net 52 proc.), o keleiviniai maršrutai ir taip nuostolingi...

    Komentuoti:


  • Kitas Džiugas
    replied
    Pasak „Lietuvos geležinkelių“ atstovės, keleiviniai traukiniai iš Vilniaus į Daugpilį Latvijoje kursavo iki COVID-19 pandemijos pradžios ir jai prasidėjus buvo sustabdyti.
    „Įvertinus keleivių poreikius ir tokio maršruto paklausą, šios krypties atnaujinimas nėra planuojamas“, – pridūrė K. Dzikaraitė
    https://www.lrt.lt/naujienos/eismas/...u-neplanuojama

    Komentuoti:


  • Aleksio
    replied
    Kam reikalinga ta trasa, jeigu nauja linija yra visiškai nereikainga?

    Komentuoti:


  • Fulgur
    replied
    Parašė Aleksio Rodyti pranešimą
    Pigiau bus tiesiog išardyti liniją ir viskas bus OK.
    Tegu padaro trasą. O tada norės elektrifikuos, norės baterijų traukinį paleis, norės išimtį prisitaikys ir kaip yra paliks. Svarbu žemę turėt.

    Komentuoti:


  • Aleksio
    replied
    Parašė Fulgur Rodyti pranešimą
    Šiuo metu ne.

    Bet jei atsiras draudimas skristi atstumus, mažesnius nei 400 km Europos Sąjungoje, tai greitai gali atsirasti ir draudimas važiuoti dyzeliu traukiniams. Taip nebus, kad uždraus vidaus degimo variklius mašinoms, o traukinius užmirš.
    Pigiau bus tiesiog išardyti liniją ir viskas bus OK.

    Komentuoti:


  • Fulgur
    replied
    Parašė Aleksio Rodyti pranešimą
    Šitos linijos vistiek neplanuoja elektrifikuoti.
    Šiuo metu ne.

    Bet jei atsiras draudimas skristi atstumus, mažesnius nei 400 km Europos Sąjungoje, tai greitai gali atsirasti ir draudimas važiuoti dyzeliu traukiniams. Taip nebus, kad uždraus vidaus degimo variklius mašinoms, o traukinius užmirš.

    Pavyzdžiui, Norvegija automobilių su vidaus degimo varikliais planuoja atsisakyti 2025 metais. 2018 metais „švarūs“ automobiliai sudarė beveik pusę visų šioje šalyje parduotų naujų lengvųjų automobilių. Elektromobilių dalis sudarė 31,2 proc., o likusios transporto priemonės buvo hibridinės. Atsisakyti vidaus degimo variklių iki 2030 metų ketina Danija, Izraelis, Airija, Islandija, Nyderlandai, taip pat Paryžius.
    Skaitykite daugiau: https://www.delfi.lt/verslas/transpo....d?id=80182155

    Komentuoti:


  • Aleksio
    replied
    Parašė Fulgur Rodyti pranešimą
    Europos žaliasis kursas irgi reikalauja nuo sunkvežimių pereiti prie žaliojo transporto. Sėkmės su elektrinias varikliais pas fūras nėra, geležinkelis su KT lieka švaria gamtai galimybe.
    Šitos linijos vistiek neplanuoja elektrifikuoti.

    Komentuoti:


  • Fulgur
    replied
    Parašė Aleksio Rodyti pranešimą
    Šitų naujų linijų statyba ir išlaikymas bus daug brangesnis malonumas nei papildomi km per Latviją.
    Bet apie juos mąsto Infra. Gal kas ir išeis link 2030. Ne kalnų šalis mes, sudėtingiau tik žemę paimti, bet greitai atsilaisvins RB žemės paėmėjai.

    Europos žaliasis kursas irgi reikalauja nuo sunkvežimių pereiti prie žaliojo transporto. Sėkmės su elektrinias varikliais pas fūras nėra, geležinkelis su KT lieka švaria gamtai galimybe.

    Komentuoti:


  • Aleksio
    replied
    Šitų naujų linijų statyba ir išlaikymas bus daug brangesnis malonumas nei papildomi km per Latviją.

    Komentuoti:


  • Fulgur
    replied
    Utena-Kupiškis ar Turmantas-Zarasai-Obeliai būtų logiškas sužiedinimas.

    Radviliškis-Jonava yra savotiška bambagyslė.


    Komentuoti:


  • Ignalina
    replied
    Dabar viskas suvažiuoja į Radviliškį. Ar tikrai į Vaidotų pusę dideli srautai krovinių, kad vertėtų tokią liniją turėti?
    Nuardytas taip pat ir pravažiavimas iš Turmanto linijos link Vaidotų. Reikėtų tokiu atveju ir jį atstatyti.

    Komentuoti:


  • ejs-ejs
    replied
    Parašė Ignalina Rodyti pranešimą
    90 km skirtumas būtų. Pastoviam eismui gal ir aktualu, tačiau kai tokių atvejų per metus būna kelios dienos, nelabai apsimokėtų.
    O Subačiaus terminalas su savo tonkilometriais?

    Komentuoti:


  • Ignalina
    replied
    Parašė ejs-ejs Rodyti pranešimą

    Ne, iš UtenAs iki PanevėžE tikrai nereikia geležinkelio
    90 km skirtumas būtų. Pastoviam eismui gal ir aktualu, tačiau kai tokių atvejų per metus būna kelios dienos, nelabai apsimokėtų.

    Komentuoti:


  • ejs-ejs
    replied
    Parašė Al1 Rodyti pranešimą
    Tai matyt vėl remontas, kaip ir pernai, tai per Latviją varinėja.
    Ne, iš UtenAs iki PanevėžE tikrai nereikia geležinkelio

    Komentuoti:


  • Ignalina
    commented on 's reply
    Parašė Al1 Rodyti pranešimą
    Tai matyt vėl remontas, kaip ir pernai, tai per Latviją varinėja.
    Apie 80 valandų buvo uždaryta Kaišiadorys - Livintai, tai dalis važiavo aplinkui. Pagrinde vien kalis.

  • Al1
    commented on 's reply
    Tai matyt vėl remontas, kaip ir pernai, tai per Latviją varinėja.

  • Ignalina
    replied
    Retas lokomotyvas ruože, kuriame prekiniai traukiniai apskritai retai apsilanko.
    ER20CF-036 & ER20CF-007, Ignalina - Švenčionėliai, 2021-07-22

    Komentuoti:


  • Perfect
    replied
    Parašė Al1 Rodyti pranešimą
    O ko ta firma nesikreipia į Latvijos geležinkelius ir neprašo atidaryti reiso Daugpilis - Visaginas? Didesnė maršruto dalis eina Latvijos ruožu...
    Todėl, kad firma mokesčius moka Lietuvoje ir Lietuvos valstybė yra pagrindinis naudos gavėjas. Tiesa, įdomu kaip vyksta darbininkų iš Latvijos apmokęstinimas?

    Komentuoti:


  • Al1
    replied
    O ko bijo? Žodžiu, tema apie nieką. Jokio traukinio LG nepaleis pagal kažkokio tai verslo užgaidas, jei jau net savo darbuotojų LG į darbą traukiniais nebeveža, o samdo autobusus. Nebent pats verslas ir apmokės tą darbuotojų gabenimą. Tada prašom. Tik ar ne pigiau bus pasamdyti autobusą?

    Komentuoti:

Working...
X