Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Gelžk. Vilnius - Turmantas - Daugpilis (>Utena)

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

  • dtb
    replied
    Parašė felar Rodyti pranešimą
    Nenustebčiau jei tas infrastruktūros mokestis yra kokie vargani keli tūkstančiai Eurų per metus.

    Priminsiu jog LTG neseniai sutrumpino Šiauliai - Rokiškis traukinį iki Panevėžio grįsdami jog jiems nuostolis keliolika tūkstančių Eurų per metus, kuriuos savivaldybė atsisakė dotuoti. Beje berods šviečia, kad panašus likimas laukia ir Panevėžio, kuris turi tiek pat gyventojų kaip ir Daugpilis:
    https://www.alfa.lt/aktualijos/lietu...ukinio/267035/
    Nutraukė Rokiškį dėl riedmenų trūkumo. Jam esant natūralu, kad siekiant karpyti reisus akys pirmiausiai nukrypsta į kryptis, kurios mažiausiai populiarios. Be to, traukiniai ten važiavo tik savaitgaliais, tad laikyti traukinį tik dėl kursavimo 2-3 dienas per savaitę nėra efektyvu.

    Kalbant apie Daugpilį, išties įdomu, kokios priežastys neleidžia atnaujinti susisiekimo, juolab prieš keletą metų Link’as teigė, kad maršruto sąnaudos yra padengiamos iš bilietų.

    Komentuoti:


  • Ignalina
    replied
    Infros mokestis pagal kalbas būdavo ~250€ už vieną reisą, t.y. ~10€/km.

    Komentuoti:


  • felar
    replied
    Nenustebčiau jei tas infrastruktūros mokestis yra kokie vargani keli tūkstančiai Eurų per metus.

    Priminsiu jog LTG neseniai sutrumpino Šiauliai - Rokiškis traukinį iki Panevėžio grįsdami jog jiems nuostolis keliolika tūkstančių Eurų per metus, kuriuos savivaldybė atsisakė dotuoti. Beje berods šviečia, kad panašus likimas laukia ir Panevėžio, kuris turi tiek pat gyventojų kaip ir Daugpilis:
    https://www.alfa.lt/aktualijos/lietu...ukinio/267035/
    Paskutinis taisė felar; 2022.10.02, 10:28.

    Komentuoti:


  • Aleksio
    replied
    Parašė Ignalina Rodyti pranešimą
    Latviai tiesiog plešia didelį infros mokestį, todėl LTG ir nevažiuoja.
    Teisingai, todėl Lietuvai negalima reikšti jokių priekaištų. Tuo labiau, kad nuosavu automobiliu keliauti yra patogiau ir pigiau.

    Komentuoti:


  • Ignalina
    replied
    Latviai tiesiog plešia didelį infros mokestį, todėl LTG ir nevažiuoja.

    Komentuoti:


  • Aleksio
    replied
    Parašė John Rodyti pranešimą
    DW kalbina Jon Worth apie ES tarptautinių maršrutų problemas. DW laidos vedėjas paprašo Jon'ą įvardinti "absurdiškiausią" tarptautinio geležinkelių usisiekimo pavyzdį visoje ES. Tai turbūt jau galit nuspėti, kokį pavyzdį jis duoda


    O šiaip didėlė pagarba šitam žmogui. Jei tik nupušėliai mūsų susisiekimo ministerijoje į tai įsiklausytų, būtų labai gerai. Bet to tikriausiai nebus.
    Lietuvos susisiekimo ministerija daro viską ir liepia važiuoti iki Latvijos sienos (nors LTG LINK traukiniai yra beveik metalo laužas), bet Latvijos valdžiažmogiai nieko nedaro kad LTG traukiniai važiuotų iki Daugpilio ar Rygos.
    Paskutinis taisė Aleksio; 2022.10.01, 19:09.

    Komentuoti:


  • Ignalina
    replied
    Kita absurdiška vieta yra LV/EE Valgoje, kur traukinys iš Rygos atvyksta 13:41, tačiau estų traukinys į Tartu išvyksta 13:03 (atgal lygiai tas pats, Tartu-Valga atvyksta 15:54, kai Valga-Ryga išvyksta 15:03)...

    Komentuoti:


  • Romas
    replied
    Parašė John Rodyti pranešimą
    Tai turbūt jau galit nuspėti, kokį pavyzdį jis duoda
    Labai subtili užuomina.

    ​​​​​​Sienos kirtimas geležinkeliu tarp Europos Sąjungos šalių - kaip daugybės mažų berlyno sienų įveikimas tarp feodalinių kunigaikštysčių, tarp kurių bendra tik tai, kad jų pavadinimuose užsimenama apie geležį.
    Paskutinis taisė Romas; 2022.10.01, 16:10.

    Komentuoti:


  • John
    replied
    DW kalbina Jon Worth apie ES tarptautinių maršrutų problemas. DW laidos vedėjas paprašo Jon'ą įvardinti "absurdiškiausią" tarptautinio geležinkelių usisiekimo pavyzdį visoje ES. Tai turbūt jau galit nuspėti, kokį pavyzdį jis duoda


    O šiaip didėlė pagarba šitam žmogui. Jei tik nupušėliai mūsų susisiekimo ministerijoje į tai įsiklausytų, būtų labai gerai. Bet to tikriausiai nebus.

    Komentuoti:


  • Al1
    replied
    Aišku, kad ne, nes geležinkeliai masiškai praranda krovinius (liepą krovinių kritimas net 52 proc.), o keleiviniai maršrutai ir taip nuostolingi...

    Komentuoti:


  • Kitas Džiugas
    replied
    Pasak „Lietuvos geležinkelių“ atstovės, keleiviniai traukiniai iš Vilniaus į Daugpilį Latvijoje kursavo iki COVID-19 pandemijos pradžios ir jai prasidėjus buvo sustabdyti.
    „Įvertinus keleivių poreikius ir tokio maršruto paklausą, šios krypties atnaujinimas nėra planuojamas“, – pridūrė K. Dzikaraitė
    https://www.lrt.lt/naujienos/eismas/...u-neplanuojama

    Komentuoti:


  • Aleksio
    replied
    Kam reikalinga ta trasa, jeigu nauja linija yra visiškai nereikainga?

    Komentuoti:


  • Fulgur
    replied
    Parašė Aleksio Rodyti pranešimą
    Pigiau bus tiesiog išardyti liniją ir viskas bus OK.
    Tegu padaro trasą. O tada norės elektrifikuos, norės baterijų traukinį paleis, norės išimtį prisitaikys ir kaip yra paliks. Svarbu žemę turėt.

    Komentuoti:


  • Aleksio
    replied
    Parašė Fulgur Rodyti pranešimą
    Šiuo metu ne.

    Bet jei atsiras draudimas skristi atstumus, mažesnius nei 400 km Europos Sąjungoje, tai greitai gali atsirasti ir draudimas važiuoti dyzeliu traukiniams. Taip nebus, kad uždraus vidaus degimo variklius mašinoms, o traukinius užmirš.
    Pigiau bus tiesiog išardyti liniją ir viskas bus OK.

    Komentuoti:


  • Fulgur
    replied
    Parašė Aleksio Rodyti pranešimą
    Šitos linijos vistiek neplanuoja elektrifikuoti.
    Šiuo metu ne.

    Bet jei atsiras draudimas skristi atstumus, mažesnius nei 400 km Europos Sąjungoje, tai greitai gali atsirasti ir draudimas važiuoti dyzeliu traukiniams. Taip nebus, kad uždraus vidaus degimo variklius mašinoms, o traukinius užmirš.

    Pavyzdžiui, Norvegija automobilių su vidaus degimo varikliais planuoja atsisakyti 2025 metais. 2018 metais „švarūs“ automobiliai sudarė beveik pusę visų šioje šalyje parduotų naujų lengvųjų automobilių. Elektromobilių dalis sudarė 31,2 proc., o likusios transporto priemonės buvo hibridinės. Atsisakyti vidaus degimo variklių iki 2030 metų ketina Danija, Izraelis, Airija, Islandija, Nyderlandai, taip pat Paryžius.
    Skaitykite daugiau: https://www.delfi.lt/verslas/transpo....d?id=80182155

    Komentuoti:


  • Aleksio
    replied
    Parašė Fulgur Rodyti pranešimą
    Europos žaliasis kursas irgi reikalauja nuo sunkvežimių pereiti prie žaliojo transporto. Sėkmės su elektrinias varikliais pas fūras nėra, geležinkelis su KT lieka švaria gamtai galimybe.
    Šitos linijos vistiek neplanuoja elektrifikuoti.

    Komentuoti:


  • Fulgur
    replied
    Parašė Aleksio Rodyti pranešimą
    Šitų naujų linijų statyba ir išlaikymas bus daug brangesnis malonumas nei papildomi km per Latviją.
    Bet apie juos mąsto Infra. Gal kas ir išeis link 2030. Ne kalnų šalis mes, sudėtingiau tik žemę paimti, bet greitai atsilaisvins RB žemės paėmėjai.

    Europos žaliasis kursas irgi reikalauja nuo sunkvežimių pereiti prie žaliojo transporto. Sėkmės su elektrinias varikliais pas fūras nėra, geležinkelis su KT lieka švaria gamtai galimybe.

    Komentuoti:


  • Aleksio
    replied
    Šitų naujų linijų statyba ir išlaikymas bus daug brangesnis malonumas nei papildomi km per Latviją.

    Komentuoti:


  • Fulgur
    replied
    Utena-Kupiškis ar Turmantas-Zarasai-Obeliai būtų logiškas sužiedinimas.

    Radviliškis-Jonava yra savotiška bambagyslė.


    Komentuoti:


  • Ignalina
    replied
    Dabar viskas suvažiuoja į Radviliškį. Ar tikrai į Vaidotų pusę dideli srautai krovinių, kad vertėtų tokią liniją turėti?
    Nuardytas taip pat ir pravažiavimas iš Turmanto linijos link Vaidotų. Reikėtų tokiu atveju ir jį atstatyti.

    Komentuoti:

Working...
X