Parašė Al1
Rodyti pranešimą
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
Gelžk. Vilnius - Turmantas - Daugpilis (>Utena)
Collapse
X
-
O ko ta firma nesikreipia į Latvijos geležinkelius ir neprašo atidaryti reiso Daugpilis - Visaginas? Didesnė maršruto dalis eina Latvijos ruožu...
Komentuoti:
-
Mes gyvename sąjungoje, Europos Sąjungoje. Tai reiškia, kad mes turėtume dirbti kartu. O jeigu kelėtų žmonių iš Latvijos nori dirbti Lietuvoje, kodėl gi ne? Manau, kad visi darboviečiai stiprina regionus, kadangi tai irgi traukia kitų firmų ir tt.
O jeigu mes tikrai norime stiprinti mūsų Europos Sąjungą, reikia irgi geras susiekimas tarp valstybių, tai turėtų būti be kitko regioninių ir tolimųjų traukiniais. Su latviais tai gal dabar truputi sudėtinga, kadangi reikėtų pasidalinti traukinių maršrutus, pavyždžiui: LG važiuoja iš Vilniaus į Daugpilį ir iš Vilniaus į Rygą (ir atgal), o PV važiuoja iš Rygos į Vilnių ir iš Rygos į Mažeikius (ir atgal). Bet kaip žinau latviai gaila visai neturi tinkamų traukinių tarptautiniam susiekimui.
- 4 patinka
Komentuoti:
-
Labai gerai, kad naujos darbo vietos Visagine formuoja reiso paklausą! Tik pirmyn!
- 2 patinka
Komentuoti:
-
Susisiekimas su Latvija pirmiausiai turėtų būti su Ryga. Daugpilis nėra blogai, bet ne tam, kad dotuoti verslininkus nevykėlius.
Daugpilis ne Lietuvos miestas. Taškas. Kodėl Lietuvai turėtų rūpėti Latvijos reikalai?
Komentuoti:
-
RB temoje priekaištaujama, kad neišnaudojama esama infrastruktūra ir nėra susisiekimo su Latvija, dabar blogai, kad norima grąžinti Daugpilio maršrutą.
- 4 patinka
Komentuoti:
-
Parašė Al1 Rodyti pranešimąAlio, laba diena. Bet pralošia geležinkeliai. Užtat verslas ir ieško durnių, kad išloštų. Toks verslas nereikalingas, nesugeba planuoti verslo, tegul bankrutuoja. Geležinkeliai ir valstybė geriau tegul rūpinasi, kad Lietuvos gyventojams būtų patogu vykti į darbą ir iš jo traukiniais aplink didmiesčius, kur yra neišnaudotas potencialas, kamščiai, nesveikas kelionių automobiliais skaičius lyginant su V. Europos miestais, o ne sudarinėti sąlygas vienai įmonei vežioti užsieniečius užkampyje.
Komentuoti:
-
Alio, laba diena. Bet pralošia geležinkeliai. Užtat verslas ir ieško durnių, kad išloštų. Toks verslas nereikalingas, nesugeba planuoti verslo, tegul bankrutuoja. Geležinkeliai ir valstybė geriau tegul rūpinasi, kad Lietuvos gyventojams būtų patogu vykti į darbą ir iš jo traukiniais aplink didmiesčius, kur yra neišnaudotas potencialas, kamščiai, nesveikas kelionių automobiliais skaičius lyginant su V. Europos miestais, o ne sudarinėti sąlygas vienai įmonei vežioti užsieniečius užkampyje.Paskutinis taisė Al1; 2021.06.02, 15:42.
Komentuoti:
-
Parašė Al1 Rodyti pranešimąO logika atsivežti darbuotojus iš užsienio ir dar prašyti už tai iš valstybės kažkokių tai priemonių imtis? Kas dėl Zarasų vyr. architekto - tai tokiuose rajonuose jiems siūlo minimumą su trupučiu už pusę etato... Ir kelia didelius kvalifikacinius reikalavimus. Tai toks ir paieškų rezultatas. Aš žinau, kaip kažkada Alytuje paveldosaugininko ieškojo ir kiek ten siūlė... Vienžo, visa tai yra sistemonė problema, 30 metų labai "kokybiško" valstybės valdymo rezultatas...
O tie viarslinykai ieško durnių. Jei jau jiems reikia darbuotojų ir randa juos Daugpilyje, tai tegul patys ir vežasi autobusu, o ne prašo valstybės dėl to varinėti traukinius.
Aišku, kad taip verslininkai nepadengia visų kaštų, bet sukuria stabilų keleivių srautą, kuris LTG Link skatina auginti maršrutų skaičių, o ne juos naikinti.
- 2 patinka
Komentuoti:
-
O logika atsivežti darbuotojus iš užsienio ir dar prašyti už tai iš valstybės kažkokių tai priemonių imtis? Kas dėl Zarasų vyr. architekto - tai tokiuose rajonuose jiems siūlo minimumą su trupučiu už pusę etato... Ir kelia didelius kvalifikacinius reikalavimus. Tai toks ir paieškų rezultatas. Aš žinau, kaip kažkada Alytuje paveldosaugininko ieškojo ir kiek ten siūlė... Vienžo, visa tai yra sistemonė problema, 30 metų labai "kokybiško" valstybės valdymo rezultatas...
O tie viarslinykai ieško durnių. Jei jau jiems reikia darbuotojų ir randa juos Daugpilyje, tai tegul patys ir vežasi autobusu, o ne prašo valstybės dėl to varinėti traukinius.Paskutinis taisė Al1; 2021.06.02, 10:54.
Komentuoti:
-
Parašė Al1 Rodyti pranešimąČia darbdavio problema. Tegul stato įmonę ten, kur yra darbuotojų, o ne bet kur, o paskui bliauna, kad trūksta darbuotojų ir nėra iš kur paimti. Ir dar. Tegul normaliai moka, sudaro žmogiškas darbo sąlygas (ne tik fizines, bet ir psichologines) tai žmonės eis ir dirbs. O tai už minimumą ir smegenų "dulkinimą" darbe, kenčiant darbdavio terorą, niekas nenori dirbti.
Jau net iš Baltarusijos ir Ukrainos vairuotojai nebenori Lietuvoje dirbti - įsidarbina, padirba mėnesį, juos išduria ir jie pasiunčia ant trijų raidžių Lietuvą ir jos viarslą. Todėl šiemet jau beveik išnaudotos metinės kvotos vairuotojams ir vežėjai bliauna dėl to...
Bet mes nukrypome nuo temos.
- 2 patinka
Komentuoti:
-
Čia darbdavio problema. Tegul stato įmonę ten, kur yra darbuotojų, o ne bet kur, o paskui bliauna, kad trūksta darbuotojų ir nėra iš kur paimti. Ir dar. Tegul normaliai moka, sudaro žmogiškas darbo sąlygas (ne tik fizines, bet ir psichologines) tai žmonės eis ir dirbs. O tai už minimumą ir smegenų "dulkinimą" darbe, kenčiant darbdavio terorą, niekas nenori dirbti.
Jau net iš Baltarusijos ir Ukrainos vairuotojai nebenori Lietuvoje dirbti - įsidarbina, padirba mėnesį, juos išduria ir jie pasiunčia ant trijų raidžių Lietuvą ir jos viarslą. Todėl šiemet jau beveik išnaudotos metinės kvotos vairuotojams ir vežėjai bliauna dėl to...
Bet mes nukrypome nuo temos.
- 2 patinka
Komentuoti:
-
Parašė Al1 Rodyti pranešimąJei 500 vietinių surado, suras ir dar 100. Blogai ieško.
- 1 patinka
Komentuoti:
-
Parašė Aleksio Rodyti pranešimąGeriau 600 vietinių ir 0 atvažiuojančių.
- 1 patinka
Komentuoti:
-
Parašė ejs-ejs Rodyti pranešimą
Kartais geriau darbas 500 vietinių ir šimtui atvažiuojančių, nei mokėti bedarbio pašalpas 500 vietinių.
Komentuoti:
-
Parašė Al1 Rodyti pranešimąIr tai turi būti verslo problema, o ne valstybės (nesvarbu kokia forma).
- 1 patinka
Komentuoti:
-
Parašė Al1 Rodyti pranešimąIdėja niekam tikusi. Normali valdžia stengtųsi savo piliečiams sudaryti sąlygas dirbti, o ne užsieniečius vežti.
Komentuoti:
-
Idėja niekam tikusi. Normali valdžia stengtųsi savo piliečiams sudaryti sąlygas dirbti, o ne užsieniečius vežti.
Komentuoti:
Komentuoti: