Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Gelžk. Vilnius - Turmantas - Daugpilis (>Utena)

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

  • ejs-ejs
    replied
    Parašė Ignalina Rodyti pranešimą
    90 km skirtumas būtų. Pastoviam eismui gal ir aktualu, tačiau kai tokių atvejų per metus būna kelios dienos, nelabai apsimokėtų.
    O Subačiaus terminalas su savo tonkilometriais?

    Komentuoti:


  • Ignalina
    replied
    Parašė ejs-ejs Rodyti pranešimą

    Ne, iš UtenAs iki PanevėžE tikrai nereikia geležinkelio
    90 km skirtumas būtų. Pastoviam eismui gal ir aktualu, tačiau kai tokių atvejų per metus būna kelios dienos, nelabai apsimokėtų.

    Komentuoti:


  • ejs-ejs
    replied
    Parašė Al1 Rodyti pranešimą
    Tai matyt vėl remontas, kaip ir pernai, tai per Latviją varinėja.
    Ne, iš UtenAs iki PanevėžE tikrai nereikia geležinkelio

    Komentuoti:


  • Ignalina
    commented on 's reply
    Parašė Al1 Rodyti pranešimą
    Tai matyt vėl remontas, kaip ir pernai, tai per Latviją varinėja.
    Apie 80 valandų buvo uždaryta Kaišiadorys - Livintai, tai dalis važiavo aplinkui. Pagrinde vien kalis.

  • Al1
    commented on 's reply
    Tai matyt vėl remontas, kaip ir pernai, tai per Latviją varinėja.

  • Ignalina
    replied
    Retas lokomotyvas ruože, kuriame prekiniai traukiniai apskritai retai apsilanko.
    ER20CF-036 & ER20CF-007, Ignalina - Švenčionėliai, 2021-07-22

    Komentuoti:


  • Perfect
    replied
    Parašė Al1 Rodyti pranešimą
    O ko ta firma nesikreipia į Latvijos geležinkelius ir neprašo atidaryti reiso Daugpilis - Visaginas? Didesnė maršruto dalis eina Latvijos ruožu...
    Todėl, kad firma mokesčius moka Lietuvoje ir Lietuvos valstybė yra pagrindinis naudos gavėjas. Tiesa, įdomu kaip vyksta darbininkų iš Latvijos apmokęstinimas?

    Komentuoti:


  • Al1
    replied
    O ko bijo? Žodžiu, tema apie nieką. Jokio traukinio LG nepaleis pagal kažkokio tai verslo užgaidas, jei jau net savo darbuotojų LG į darbą traukiniais nebeveža, o samdo autobusus. Nebent pats verslas ir apmokės tą darbuotojų gabenimą. Tada prašom. Tik ar ne pigiau bus pasamdyti autobusą?

    Komentuoti:


  • disident
    replied
    Parašė Al1 Rodyti pranešimą
    O ko ta firma nesikreipia į Latvijos geležinkelius ir neprašo atidaryti reiso Daugpilis - Visaginas? Didesnė maršruto dalis eina Latvijos ruožu...
    Gal ir kreipiasi, tik neafišuoja

    Komentuoti:


  • Al1
    replied
    O ko ta firma nesikreipia į Latvijos geležinkelius ir neprašo atidaryti reiso Daugpilis - Visaginas? Didesnė maršruto dalis eina Latvijos ruožu...

    Komentuoti:


  • Felin
    replied
    Mes gyvename sąjungoje, Europos Sąjungoje. Tai reiškia, kad mes turėtume dirbti kartu. O jeigu kelėtų žmonių iš Latvijos nori dirbti Lietuvoje, kodėl gi ne? Manau, kad visi darboviečiai stiprina regionus, kadangi tai irgi traukia kitų firmų ir tt.

    O jeigu mes tikrai norime stiprinti mūsų Europos Sąjungą, reikia irgi geras susiekimas tarp valstybių, tai turėtų būti be kitko regioninių ir tolimųjų traukiniais. Su latviais tai gal dabar truputi sudėtinga, kadangi reikėtų pasidalinti traukinių maršrutus, pavyždžiui: LG važiuoja iš Vilniaus į Daugpilį ir iš Vilniaus į Rygą (ir atgal), o PV važiuoja iš Rygos į Vilnių ir iš Rygos į Mažeikius (ir atgal). Bet kaip žinau latviai gaila visai neturi tinkamų traukinių tarptautiniam susiekimui.

    Komentuoti:


  • paprastas_zmogus
    replied
    Labai gerai, kad naujos darbo vietos Visagine formuoja reiso paklausą! Tik pirmyn!

    Komentuoti:


  • Al1
    replied
    Susisiekimas su Latvija pirmiausiai turėtų būti su Ryga. Daugpilis nėra blogai, bet ne tam, kad dotuoti verslininkus nevykėlius.
    Daugpilis ne Lietuvos miestas. Taškas. Kodėl Lietuvai turėtų rūpėti Latvijos reikalai?

    Komentuoti:


  • Palpatine
    replied
    RB temoje priekaištaujama, kad neišnaudojama esama infrastruktūra ir nėra susisiekimo su Latvija, dabar blogai, kad norima grąžinti Daugpilio maršrutą.

    Komentuoti:


  • disident
    replied
    Parašė Al1 Rodyti pranešimą
    Alio, laba diena. Bet pralošia geležinkeliai. Užtat verslas ir ieško durnių, kad išloštų. Toks verslas nereikalingas, nesugeba planuoti verslo, tegul bankrutuoja. Geležinkeliai ir valstybė geriau tegul rūpinasi, kad Lietuvos gyventojams būtų patogu vykti į darbą ir iš jo traukiniais aplink didmiesčius, kur yra neišnaudotas potencialas, kamščiai, nesveikas kelionių automobiliais skaičius lyginant su V. Europos miestais, o ne sudarinėti sąlygas vienai įmonei vežioti užsieniečius užkampyje.
    Galima ir užkampyje vežioti ir aplink didmiesčius. Šiaip Daugpilis nemažas miestas. Verslo suinterisuotumas gerai, bet ir regionų administracijos turėtų būti suinteresuotos.

    Komentuoti:


  • Al1
    replied
    Alio, laba diena. Bet pralošia geležinkeliai. Užtat verslas ir ieško durnių, kad išloštų. Toks verslas nereikalingas, nesugeba planuoti verslo, tegul bankrutuoja. Geležinkeliai ir valstybė geriau tegul rūpinasi, kad Lietuvos gyventojams būtų patogu vykti į darbą ir iš jo traukiniais aplink didmiesčius, kur yra neišnaudotas potencialas, kamščiai, nesveikas kelionių automobiliais skaičius lyginant su V. Europos miestais, o ne sudarinėti sąlygas vienai įmonei vežioti užsieniečius užkampyje.
    Paskutinis taisė Al1; 2021.06.02, 16:42.

    Komentuoti:


  • Perfect
    replied
    Parašė Al1 Rodyti pranešimą
    O logika atsivežti darbuotojus iš užsienio ir dar prašyti už tai iš valstybės kažkokių tai priemonių imtis? Kas dėl Zarasų vyr. architekto - tai tokiuose rajonuose jiems siūlo minimumą su trupučiu už pusę etato... Ir kelia didelius kvalifikacinius reikalavimus. Tai toks ir paieškų rezultatas. Aš žinau, kaip kažkada Alytuje paveldosaugininko ieškojo ir kiek ten siūlė... Vienžo, visa tai yra sistemonė problema, 30 metų labai "kokybiško" valstybės valdymo rezultatas...

    O tie viarslinykai ieško durnių. Jei jau jiems reikia darbuotojų ir randa juos Daugpilyje, tai tegul patys ir vežasi autobusu, o ne prašo valstybės dėl to varinėti traukinius.
    Bet tai juk iš tokio reiso išlošia visi. Verslininkai pirkdami bilietus darbuotojams kažkiek susimoka ir padengia kažkokią dalį kaštų, tuo tarpu reisu gali naudotis ir visi kiti pageidaujantys keliauti žmonės. O iš verslo samdomų autobusų naudos būtų mažiau, nes jais galėtų naudotis tik įmonės darbuotojai.

    Aišku, kad taip verslininkai nepadengia visų kaštų, bet sukuria stabilų keleivių srautą, kuris LTG Link skatina auginti maršrutų skaičių, o ne juos naikinti.

    Komentuoti:


  • Al1
    replied
    O logika atsivežti darbuotojus iš užsienio ir dar prašyti už tai iš valstybės kažkokių tai priemonių imtis? Kas dėl Zarasų vyr. architekto - tai tokiuose rajonuose jiems siūlo minimumą su trupučiu už pusę etato... Ir kelia didelius kvalifikacinius reikalavimus. Tai toks ir paieškų rezultatas. Aš žinau, kaip kažkada Alytuje paveldosaugininko ieškojo ir kiek ten siūlė... Vienžo, visa tai yra sistemonė problema, 30 metų labai "kokybiško" valstybės valdymo rezultatas...

    O tie viarslinykai ieško durnių. Jei jau jiems reikia darbuotojų ir randa juos Daugpilyje, tai tegul patys ir vežasi autobusu, o ne prašo valstybės dėl to varinėti traukinius.
    Paskutinis taisė Al1; 2021.06.02, 11:54.

    Komentuoti:


  • Perfect
    replied
    Parašė Al1 Rodyti pranešimą
    Čia darbdavio problema. Tegul stato įmonę ten, kur yra darbuotojų, o ne bet kur, o paskui bliauna, kad trūksta darbuotojų ir nėra iš kur paimti. Ir dar. Tegul normaliai moka, sudaro žmogiškas darbo sąlygas (ne tik fizines, bet ir psichologines) tai žmonės eis ir dirbs. O tai už minimumą ir smegenų "dulkinimą" darbe, kenčiant darbdavio terorą, niekas nenori dirbti.
    Jau net iš Baltarusijos ir Ukrainos vairuotojai nebenori Lietuvoje dirbti - įsidarbina, padirba mėnesį, juos išduria ir jie pasiunčia ant trijų raidžių Lietuvą ir jos viarslą. Todėl šiemet jau beveik išnaudotos metinės kvotos vairuotojams ir vežėjai bliauna dėl to...

    Bet mes nukrypome nuo temos.
    Vadovaujantis tokia logika mažesni Lietuvos miesteliai nutolę nuo didesnių miestų neturėtų jokios perspektyvos. Jūsų mintys ir realybė yra labai nutolusios viena nuo kitos. Pats asmeniškai girdėjau, kad Zarasų rajonas pusantrų metų negalėjo rasti vyr. architekto.

    Komentuoti:


  • Al1
    replied
    Čia darbdavio problema. Tegul stato įmonę ten, kur yra darbuotojų, o ne bet kur, o paskui bliauna, kad trūksta darbuotojų ir nėra iš kur paimti. Ir dar. Tegul normaliai moka, sudaro žmogiškas darbo sąlygas (ne tik fizines, bet ir psichologines) tai žmonės eis ir dirbs. O tai už minimumą ir smegenų "dulkinimą" darbe, kenčiant darbdavio terorą, niekas nenori dirbti.
    Jau net iš Baltarusijos ir Ukrainos vairuotojai nebenori Lietuvoje dirbti - įsidarbina, padirba mėnesį, juos išduria ir jie pasiunčia ant trijų raidžių Lietuvą ir jos viarslą. Todėl šiemet jau beveik išnaudotos metinės kvotos vairuotojams ir vežėjai bliauna dėl to...

    Bet mes nukrypome nuo temos.

    Komentuoti:

Working...
X