Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
Gelžk. Vilnius - Turmantas - Daugpilis (>Utena)
Collapse
X
-
Apsipirkimui verta važiuoti tik tuomet, kai gali labai daug ko nusipirkti. Tada veikia masto ekonomija. O tai patogiausia daryti su automobiliu. Priešingu atveju kelionės išlaidos ir sugaištas laikas neatperka kainų skirtumo.
Komentuoti:
-
Parašė Al1 Rodyti pranešimąKą ten Latvijoje apsipirkinėti, jei pas juos viskas brangiau ir latviai pas mus važiuodavo apsipirkti. Bet brangiau ne ant tiek, kad apsimokėtų važiuoti kasdien, o į Gariūnus geriau ir patogiau su autobusu, nuvežančiu iki pat turgaus.
Komentuoti:
-
Ką ten Latvijoje apsipirkinėti, jei pas juos viskas brangiau ir latviai pas mus važiuodavo apsipirkti. Bet brangiau ne ant tiek, kad apsimokėtų važiuoti kasdien, o į Gariūnus geriau ir patogiau su autobusu, nuvežančiu iki pat turgaus.
Viena yra Visaginas ir Ignalina Lietuvoje, o visai kas kita - kita valstybė. Dar kartą kartoju, jei netgi vienoje valstynbėje TSRS laikais tenai (Iš ar į Daugpilį) nebuvo jokios masinės darbo migracijos, tai kodėl dėl dabar ji turėtų atsirasti? O dėl kelių darbuotojų tegul galvą suka patys darbdaviai, ne valstybė. Ir koks ten toks jau ypatingas verslas Visagine, kurio negalima būtų organizuoti ten, kur galima būtų surasti daugiau dirbančiųjų? Ir dar. Visagine daug pagyvenusių priešpensinio ar ankstyvo pensijinio amžiaus žmonių su geru išsilavinimu. Mokėkite deramai, ir jie ateis dirbti. Ar reikia tik minimalią algą gaunančių? Nu tai gal geriau tokio biznio iš viso nereikia... Ir dar tokius turėtų remti geležinkeliai ar valstybė traukiniais?
Komentuoti:
-
Važinėja iš Ignalinos dirbti į Visaginą kasdien. Važinėtų ir iš Daugpilio, laiko atžvilgiu gautųsi panašiai.
Kai gyvavo Daugpilio maršrutas savaitgaliais, iš Ignalinos, Visagino važiuodavo žmonės apsipirkti ar šiaip praleisti laiko. Padarius maršrutą normaliais grafikais, srautai tik didėtų.
- 1 patinka
Komentuoti:
-
Nevažinėja. 4 valandos kelyje į darbą + atvykimas į stotį ar iš stoties per parą (5-6 val. vien tik kelionei) - tai ne darbas, tai pasityčiojimas. Visagine pigiau butą išsinuomoti ir ten gyventi pastoviai.
Komentuoti:
-
Parašė Al1 Rodyti pranešimąNeatsirastų. Per toli ir per ilgai. Niekas čia Lietuvoje į darbą 2 val. nevažinės.
Komentuoti:
-
Tai jų problema. Vilniaus baldai pastatė naują gamyklą Trakų rajone ir veža darbuotojus 50-80 km spinduliu.
Komentuoti:
-
Parašė Al1 Rodyti pranešimąVisagine nėra jokių gamybinių įstaigų, kurios negalėtų rasti darbuotojų Lietuvoje.
Komentuoti:
-
Visagine nėra jokių gamybinių įstaigų, kurios negalėtų rasti darbuotojų Lietuvoje.
Komentuoti:
-
Visagine yra gamybinės įmonės, kurioms trūksta darbuotojų, kuriuos galėtų rasti Daugpilyje.
Komentuoti:
-
Parašė Tomas Rodyti pranešimąO tikimybė, kad iš Daugpilio važiuotų į Vilnių iš karto atmetama? Vilnius šiaip jau yra arčiausiai Daugpilio esantis civilizacijos centras.
Parašė abruo Rodyti pranešimą
Jei atsirastų pastovus traukinys normaliu tvarkaraščiu, atsirastų ir darbo migracija.Paskutinis taisė Al1; 2022.10.17, 16:28.
Komentuoti:
-
Šiaip yra buvę kalbų apie maršruto Visaginas–Daugpilis reikalingumą ir iš visaginiečių pusės, vienas iš argumentų būtent ir buvo galimybė atsiveržti darbuotojų:
Miestas Lietuvos pasienyje turi planų išjudinti geležinkelį į Daugpilį – svajoja prisivilioti dirbti latvius
Visagino savivaldybėje klaidžioja idėja atgaivinti susisiekimą geležinkeliu su Daugpiliu Latvijoje. Iki karantino traukinys dukart per parą šia kryptimi važiuodavo, tačiau tik savaitgaliais. Miestas norėtų, kad traukiniai kursuotų ir darbo dienomis. Tam, kad latviai galėtų atvažiuoti į Visaginą dirbti. Mat dabar, kai tokio susisiekimo geležinkeliais nėra, kelionė automobiliu trunka nepilną valandą vietoj pusvalandžio, kurio pakanka traukiniu iš vieno miesto atvykti į kitą.
- 3 patinka
Komentuoti:
-
Cia butu logiska diskusija jei butu svarstoma nauja marsruta atidaryto cia diskusija PRATEST esama 20km - pats traukiniu ekspertas mate kiek zmoniu kerta siena net pesciom. Kai kuriems tikslas nebutinai Daugpilis, o bet kas Latvijoje - per ji galimas jungimas (pvz. Prancuzijoje visi regioniniai traukiniai is Nicos marsruta baigia Ventimilijoje - pirmame Italijos mieste, su mintim, kad nebutinai cia baigiasi kelione, bet galima toliai vaziuoti i bet kur Italijoje)
- 2 patinka
Komentuoti:
-
Parašė Zefyras Rodyti pranešimąKlausimas, kokiu tikslu visaginiečiai, ignaliniečiai ar vilniečiai važiuotų į Daugpilį ir atvirkščiai. Panašiai turbūt ir su Marijampole/Suvalkais/Baltstoge, kokiu tikslu ten važiuoti jei ne apsipirkti (ką su automobiliu padaryti daug patogiau). Jeigu būtų kažkokia darbo migracija, dar suprasčiau.
Į
- 3 patinka
Komentuoti:
-
O tikimybė, kad iš Daugpilio važiuotų į Vilnių iš karto atmetama? Vilnius šiaip jau yra arčiausiai Daugpilio esantis civilizacijos centras.
- 2 patinka
Komentuoti:
-
Parašė John Rodyti pranešimą
What about Turizmas? Aš pats važiuočiau į Daugpilį bent kartą per metus tuo tikslu, jei tik būtų galimybė.
Komentuoti:
-
Tokiam turizmui yra autobusas - Štai, Ecolines Vilnius - Maskva per Daugpilį. Deja, bet susisiekimas ne tarp sostinių (kokia nėra Daugpilis), buvo įmanomas tik esant vienai valstybei - Rusijos imperija, TSRS. Dar tarpukaryje Lenkijos su Latvija, bet tik dėl to, kad per Lietuvą nebuvo galima...
Komentuoti:
-
Parašė Zefyras Rodyti pranešimąKlausimas, kokiu tikslu visaginiečiai, ignaliniečiai ar vilniečiai važiuotų į Daugpilį ir atvirkščiai. Panašiai turbūt ir su Marijampole/Suvalkais/Baltstoge, kokiu tikslu ten važiuoti jei ne apsipirkti (ką su automobiliu padaryti daug patogiau). Jeigu būtų kažkokia darbo migracija, dar suprasčiau.
Įsivaizduočiau tas atkarpas gyvas tik jei būtų normalus susisiekimas tarp didžiųjų šalių miestų. Galbūt Kaunas - Baltstogė turi kažkiek potencialo, bet Daugpilis - Vilnius be prošvaisčių.
- 7 patinka
Komentuoti:
-
Klausimas, kokiu tikslu visaginiečiai, ignaliniečiai ar vilniečiai važiuotų į Daugpilį ir atvirkščiai. Panašiai turbūt ir su Marijampole/Suvalkais/Baltstoge, kokiu tikslu ten važiuoti jei ne apsipirkti (ką su automobiliu padaryti daug patogiau). Jeigu būtų kažkokia darbo migracija, dar suprasčiau.
Įsivaizduočiau tas atkarpas gyvas tik jei būtų normalus susisiekimas tarp didžiųjų šalių miestų. Galbūt Kaunas - Baltstogė turi kažkiek potencialo, bet Daugpilis - Vilnius be prošvaisčių.
Komentuoti:
Komentuoti: