Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Gelžk. Vilnius - Turmantas - Daugpilis (>Utena)

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

  • Darius555
    replied
    Ar siomis dienomis nėra taip, kad per Turmanta, vel prekinius leidzia ?

    Komentuoti:


  • Al1
    replied
    Apsipirkimui verta važiuoti tik tuomet, kai gali labai daug ko nusipirkti. Tada veikia masto ekonomija. O tai patogiausia daryti su automobiliu. Priešingu atveju kelionės išlaidos ir sugaištas laikas neatperka kainų skirtumo.

    Komentuoti:


  • Tomas
    replied
    Parašė Al1 Rodyti pranešimą
    Ką ten Latvijoje apsipirkinėti, jei pas juos viskas brangiau ir latviai pas mus važiuodavo apsipirkti. Bet brangiau ne ant tiek, kad apsimokėtų važiuoti kasdien, o į Gariūnus geriau ir patogiau su autobusu, nuvežančiu iki pat turgaus.
    Važinėjimas ten abipusis. Iš Daugpilio žmonės važiuoja apsipirkti pigiau Zarasų Norfon ir pan. Iš LT (to paties Visagino pvz.) važiuoja Daugpilin į Rimi brangesnių ir įdomesnių prekių.

    Komentuoti:


  • Al1
    replied
    Ką ten Latvijoje apsipirkinėti, jei pas juos viskas brangiau ir latviai pas mus važiuodavo apsipirkti. Bet brangiau ne ant tiek, kad apsimokėtų važiuoti kasdien, o į Gariūnus geriau ir patogiau su autobusu, nuvežančiu iki pat turgaus.

    Viena yra Visaginas ir Ignalina Lietuvoje, o visai kas kita - kita valstybė. Dar kartą kartoju, jei netgi vienoje valstynbėje TSRS laikais tenai (Iš ar į Daugpilį) nebuvo jokios masinės darbo migracijos, tai kodėl dėl dabar ji turėtų atsirasti? O dėl kelių darbuotojų tegul galvą suka patys darbdaviai, ne valstybė. Ir koks ten toks jau ypatingas verslas Visagine, kurio negalima būtų organizuoti ten, kur galima būtų surasti daugiau dirbančiųjų? Ir dar. Visagine daug pagyvenusių priešpensinio ar ankstyvo pensijinio amžiaus žmonių su geru išsilavinimu. Mokėkite deramai, ir jie ateis dirbti. Ar reikia tik minimalią algą gaunančių? Nu tai gal geriau tokio biznio iš viso nereikia... Ir dar tokius turėtų remti geležinkeliai ar valstybė traukiniais?

    Komentuoti:


  • Ignalina
    replied
    Važinėja iš Ignalinos dirbti į Visaginą kasdien. Važinėtų ir iš Daugpilio, laiko atžvilgiu gautųsi panašiai.
    Kai gyvavo Daugpilio maršrutas savaitgaliais, iš Ignalinos, Visagino važiuodavo žmonės apsipirkti ar šiaip praleisti laiko. Padarius maršrutą normaliais grafikais, srautai tik didėtų.

    Komentuoti:


  • Al1
    replied
    Nevažinėja. 4 valandos kelyje į darbą + atvykimas į stotį ar iš stoties per parą (5-6 val. vien tik kelionei) - tai ne darbas, tai pasityčiojimas. Visagine pigiau butą išsinuomoti ir ten gyventi pastoviai.

    Komentuoti:


  • mantasm
    replied
    Parašė Al1 Rodyti pranešimą
    Neatsirastų. Per toli ir per ilgai. Niekas čia Lietuvoje į darbą 2 val. nevažinės.
    Vilnius-Kaunas važinėja, važinėtų ir Visaginas - Daugpilis ar Visaginas - Pabradė/Švenčionėliai.

    Komentuoti:


  • Al1
    replied
    Tai jų problema. Vilniaus baldai pastatė naują gamyklą Trakų rajone ir veža darbuotojus 50-80 km spinduliu.

    Komentuoti:


  • Perfect
    replied
    Parašė Al1 Rodyti pranešimą
    Visagine nėra jokių gamybinių įstaigų, kurios negalėtų rasti darbuotojų Lietuvoje.
    Tik susisiekimas su Visaginu nėra toks paprastas. Visaginas lengviau pasiekiamas tik Ignalinos ir Zarasų rajonų gyventojams ar tiems, kurie gyvena greta kelio nr. 102 ir geležinkelio linijos Vilnius-Daugpilis.

    Komentuoti:


  • Al1
    replied
    Visagine nėra jokių gamybinių įstaigų, kurios negalėtų rasti darbuotojų Lietuvoje.

    Komentuoti:


  • Ignalina
    replied
    Visagine yra gamybinės įmonės, kurioms trūksta darbuotojų, kuriuos galėtų rasti Daugpilyje.

    Komentuoti:


  • Al1
    replied
    Parašė Tomas Rodyti pranešimą
    O tikimybė, kad iš Daugpilio važiuotų į Vilnių iš karto atmetama? Vilnius šiaip jau yra arčiausiai Daugpilio esantis civilizacijos centras.
    Ne, Ryga. Nes tai tos pačios valstybės sostinė, o ne svetimos. Būtų bent per pus arčiau - taip, tada Vilniaus trauką būtų. Dabar jos nėra jokios.

    Parašė abruo Rodyti pranešimą

    Jei atsirastų pastovus traukinys normaliu tvarkaraščiu, atsirastų ir darbo migracija.
    Neatsirastų. Per toli ir per ilgai. Niekas čia Lietuvoje į darbą 2 val. nevažinės. Net tarybiniais laikais nebuvo jokios darbo traukos į Vilnių. Maks. - Švenčionėliai, iš dalies Ignalina. Tai Daugpilis irgi nelabai traukė dirbančiuosius iš tarybinės Lietuvos. Tą rodo 4-5 traukiniai į Daugpilį, kurie turėjo ne priemiestinio, o vietinio statusą. T.y. didesnė kelionės kaina, sustojimai tik stambesnėse stotyse. Latvijoje be Daugpilio buvo tik viena stotelė Kurcume ir tai ne visiems reisams. Gryvoje nebuvo stojama, nors ten pramoninis rajonas...
    Paskutinis taisė Al1; 2022.10.17, 16:28.

    Komentuoti:


  • Aukštaitis
    replied
    Šiaip yra buvę kalbų apie maršruto Visaginas–Daugpilis reikalingumą ir iš visaginiečių pusės, vienas iš argumentų būtent ir buvo galimybė atsiveržti darbuotojų:

    Miestas Lietuvos pasienyje turi planų išjudinti geležinkelį į Daugpilį – svajoja prisivilioti dirbti latvius

    Visagino savivaldybėje klaidžioja idėja atgaivinti susisiekimą geležinkeliu su Daugpiliu Latvijoje. Iki karantino traukinys dukart per parą šia kryptimi važiuodavo, tačiau tik savaitgaliais. Miestas norėtų, kad traukiniai kursuotų ir darbo dienomis. Tam, kad latviai galėtų atvažiuoti į Visaginą dirbti. Mat dabar, kai tokio susisiekimo geležinkeliais nėra, kelionė automobiliu trunka nepilną valandą vietoj pusvalandžio, kurio pakanka traukiniu iš vieno miesto atvykti į kitą.

    Komentuoti:


  • TIME
    replied
    Cia butu logiska diskusija jei butu svarstoma nauja marsruta atidaryt o cia diskusija PRATEST esama 20km - pats traukiniu ekspertas mate kiek zmoniu kerta siena net pesciom. Kai kuriems tikslas nebutinai Daugpilis, o bet kas Latvijoje - per ji galimas jungimas (pvz. Prancuzijoje visi regioniniai traukiniai is Nicos marsruta baigia Ventimilijoje - pirmame Italijos mieste, su mintim, kad nebutinai cia baigiasi kelione, bet galima toliai vaziuoti i bet kur Italijoje)

    Komentuoti:


  • abruo
    replied
    Parašė Zefyras Rodyti pranešimą
    Klausimas, kokiu tikslu visaginiečiai, ignaliniečiai ar vilniečiai važiuotų į Daugpilį ir atvirkščiai. Panašiai turbūt ir su Marijampole/Suvalkais/Baltstoge, kokiu tikslu ten važiuoti jei ne apsipirkti (ką su automobiliu padaryti daug patogiau). Jeigu būtų kažkokia darbo migracija, dar suprasčiau.
    Į
    Jei atsirastų pastovus traukinys normaliu tvarkaraščiu, atsirastų ir darbo migracija.

    Komentuoti:


  • Tomas
    replied
    O tikimybė, kad iš Daugpilio važiuotų į Vilnių iš karto atmetama? Vilnius šiaip jau yra arčiausiai Daugpilio esantis civilizacijos centras.

    Komentuoti:


  • Garbanius
    replied
    Parašė John Rodyti pranešimą

    What about Turizmas? Aš pats važiuočiau į Daugpilį bent kartą per metus tuo tikslu, jei tik būtų galimybė.
    Na, Daugpilis man irgi įdomus miestas, bet dėl kelių freakų laikyt traukinį

    Komentuoti:


  • Al1
    replied
    Tokiam turizmui yra autobusas - Štai, Ecolines Vilnius - Maskva per Daugpilį. Deja, bet susisiekimas ne tarp sostinių (kokia nėra Daugpilis), buvo įmanomas tik esant vienai valstybei - Rusijos imperija, TSRS. Dar tarpukaryje Lenkijos su Latvija, bet tik dėl to, kad per Lietuvą nebuvo galima...

    Komentuoti:


  • John
    replied
    Parašė Zefyras Rodyti pranešimą
    Klausimas, kokiu tikslu visaginiečiai, ignaliniečiai ar vilniečiai važiuotų į Daugpilį ir atvirkščiai. Panašiai turbūt ir su Marijampole/Suvalkais/Baltstoge, kokiu tikslu ten važiuoti jei ne apsipirkti (ką su automobiliu padaryti daug patogiau). Jeigu būtų kažkokia darbo migracija, dar suprasčiau.
    Įsivaizduočiau tas atkarpas gyvas tik jei būtų normalus susisiekimas tarp didžiųjų šalių miestų. Galbūt Kaunas - Baltstogė turi kažkiek potencialo, bet Daugpilis - Vilnius be prošvaisčių.
    What about Turizmas? Aš pats važiuočiau į Daugpilį bent kartą per metus tuo tikslu, jei tik būtų galimybė.

    Komentuoti:


  • Zefyras
    replied
    Klausimas, kokiu tikslu visaginiečiai, ignaliniečiai ar vilniečiai važiuotų į Daugpilį ir atvirkščiai. Panašiai turbūt ir su Marijampole/Suvalkais/Baltstoge, kokiu tikslu ten važiuoti jei ne apsipirkti (ką su automobiliu padaryti daug patogiau). Jeigu būtų kažkokia darbo migracija, dar suprasčiau.
    Įsivaizduočiau tas atkarpas gyvas tik jei būtų normalus susisiekimas tarp didžiųjų šalių miestų. Galbūt Kaunas - Baltstogė turi kažkiek potencialo, bet Daugpilis - Vilnius be prošvaisčių.

    Komentuoti:

Working...
X