Prekinių eismo nėra, numatyti keli siūlai išimtiniams atvejams, tačiau jie niekaip netrukdo keleiviniams traukiniams.
Kažkas dar nusikliedėjo apie nereguliuojamas pervažas - irgi netiesa. Nereguliuojamos tik atšakoje į Uteną.
Greičiai lėtesni, nes yra numatyti sustojimai, galiojantys tik vasaros laikotarpiu. Žiemą juose nestojant, niekas grafikų nekoreguoja.
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
Gelžk. Vilnius - Turmantas - Daugpilis (>Utena)
Collapse
X
-
Nereikia prasilenkinėti kad trukdytų, jeigu priekyje važiuoja, greičiau nevažiuosi. Man regis apie 3-4 per dieną turėtų važiuoti žiūrint į apskaičiuotus ir laisvus pajėgumus bei kiek keleivinių važiuoja, bet tiksliai nepasakysiu.Parašė John Rodyti pranešimą
Nei į, nei iš Visagino neprasilenkė su jokiais prekiniais traukiniais. O ir šiaip kiek ten prekinių važiuoja? Niekada neteko matyti tame ruože.
- 1 patinka
Komentuoti:
-
Nei į, nei iš Visagino neprasilenkė su jokiais prekiniais traukiniais. O ir šiaip kiek ten prekinių važiuoja? Niekada neteko matyti tame ruože.Parašė ignaloidas Rodyti pranešimą
Manau labiau tikėtina kad ne atsargai laikas, o derinimuisi prie krovininių traukinių, kuriems ruože max greitis yra 80km/h. Atstumai tarp stočių kur būtų galima apsilenkti šiame maršrute stipriai per dideli, dėl ko kenčia keleivinių traukinių greitis ir lankstumas. Realiai nėra jokio kito maršruto Lietuvoje kur stotys yra taip retai išdėstytos ir važiuoja keleiviniai traukiniai.
Komentuoti:
-
Sovietmečiu dvikelis buvo iki Dūkšto, antrieji bėgiai nuardyti jau mūsų laikais. Kažkur šioj temoje buvau įdėjęs vlasenko.net žemėlapius su pažymėtu vėžių skaičiumiParašė John Rodyti pranešimąDvikelis ten visur nuardytas dar sovietmečiu.
Jei neklystu, dvikelis liko tik iki Bezdonių stoties.
Tai, kad nėra dvikelio iki Pabradės, geriausiu atveju yra apsileidimas.Parašė TrippleA Rodyti pranešimąPats gelezinkelis sujungia rytu Lietuvos regionus, kuriem reikia geresnes infrastrukturos didesniam ekonominiam augimui uztikrinti, taip pat gelezinkelis eina pro Pabrade, kas yra vienas esminiu poligonu Lietuvoje, tai saugumas tikrai svarbus reikalas.
- 4 patinka
Komentuoti:
-
Manau labiau tikėtina kad ne atsargai laikas, o derinimuisi prie krovininių traukinių, kuriems ruože max greitis yra 80km/h. Atstumai tarp stočių kur būtų galima apsilenkti šiame maršrute stipriai per dideli, dėl ko kenčia keleivinių traukinių greitis ir lankstumas. Realiai nėra jokio kito maršruto Lietuvoje kur stotys yra taip retai išdėstytos ir važiuoja keleiviniai traukiniai.Parašė John Rodyti pranešimąKitas DR1AM atvažiuoja iš Turmanto į Visaginą, iš kur judės į Vilnių. Atvažiavus į Švenčionėlius, traukinys stovėjo apie 4 minutes, kas reiškia, kad LTG daro gana ekstremalų tvarkaraščių paddingą t.y. prisideda "atsargos" kelionės laikams tarp stotelių ir tikriausiai dėl to visusoe ruožuose velkasi 80-100km/h vietoj leidžiamo linijos greičio, kuris, pasak OpenRailwayMap, praktiškai visur tarp Bezdonių ir Visagino yra 120km/h
- 2 patinka
Komentuoti:
-
Dvikelis ten visur nuardytas dar sovietmečiu.Parašė TrippleA Rodyti pranešimą
Begiu bukle ten problema. Kazkur dinges dvikelis (net nuotraukose martosi, kur nuardyti begiai), pervazo nereguliojamos, paciu begiu bukle prasta, nera elektrifikacijos ir t.t. Sakyciau, kad pts ruozas yra neblogai nugyventas. Vidutinej ir ilgoj perpektyvoj matyciau, kaip viena esminiu prioritetu sita gelezinkeli kardinaliai tvarkyt iki pat Daugpilio.
Pats gelezinkelis sujungia rytu Lietuvos regionus, kuriem reikia geresnes infrastrukturos didesniam ekonominiam augimui uztikrinti, taip pat gelezinkelis eina pro Pabrade, kas yra vienas esminiu poligonu Lietuvoje, tai saugumas tikrai svarbus reikalas. Dar galima pridet, kad sis gelezineklis jungia vilnius su antru Latvijos miestu Daugpiliu, o Lietuvoj su Utena (ne tiesiogiai, bet per atsaka).Tai matau sito gelezinkelio sutvarkyma ir net pervedima ant Europines vezes kartu su elektrifikacija, kaip svarbu ateities prioriteta.
- 1 patinka
Komentuoti:
-
Begiu bukle ten problema. Kazkur dinges dvikelis (net nuotraukose martosi, kur nuardyti begiai), pervazo nereguliojamos, paciu begiu bukle prasta, nera elektrifikacijos ir t.t. Sakyciau, kad pts ruozas yra neblogai nugyventas. Vidutinej ir ilgoj perpektyvoj matyciau, kaip viena esminiu prioritetu sita gelezinkeli kardinaliai tvarkyt iki pat Daugpilio.Parašė John Rodyti pranešimąTeko pasivažinėti Vilnius-Visaginas-Vilnius gražų Balandžio Sekmadienį.
Vilnius-Visaginas GPX. Greitis jokioje atkarpoje neviršyjo 111km/h
Nežinau, ar čia labiau dėl paties traukinio ar dėl bėgių būklės, važiavimas nėra pats lygiausias ir glotniausias
Pats gelezinkelis sujungia rytu Lietuvos regionus, kuriem reikia geresnes infrastrukturos didesniam ekonominiam augimui uztikrinti, taip pat gelezinkelis eina pro Pabrade, kas yra vienas esminiu poligonu Lietuvoje, tai saugumas tikrai svarbus reikalas. Dar galima pridet, kad sis gelezineklis jungia vilnius su antru Latvijos miestu Daugpiliu, o Lietuvoj su Utena (ne tiesiogiai, bet per atsaka).Tai matau sito gelezinkelio sutvarkyma ir net pervedima ant Europines vezes kartu su elektrifikacija, kaip svarbu ateities prioriteta.
- 2 patinka
Komentuoti:
-
Teko pasivažinėti Vilnius-Visaginas-Vilnius gražų Balandžio Sekmadienį.
Vilnius-Visaginas GPX. Greitis jokioje atkarpoje neviršyjo 111km/h
Nežinau, ar čia labiau dėl paties traukinio ar dėl bėgių būklės, važiavimas nėra pats lygiausias ir glotniausias

Greičio grafikas

DR1AM, su kuriuo atvažiavau uš Vilniaus į Visaginą, išvažiuoja į Turmantą. Vidaus nenufotografavau, nes salone buvo žmonių ir nelabai buvo laiko, bet šitas buvo "modernizuotas" su 2+2 trečios klasės kėdėmis visuose vagonuose. 2+ valandų ilgio kelionei toks traukinys yra blogai. Aišku visiems gerai žinoma, kad LTG "trūksta riedmenų" ir "naudoja, ką turi", nu bet iš keleivio perspektyvos žiūrint tai nebent dėl nostalgijos seniems traukiniams gali patikti važiavimas tokiu prastu traukiniu. Anyway, kelionės trukmė (2:14) yra konkurencinga, net jeigu traukinys neįsibėgėja daugiau 110km/h jokiame ruože, o daugumoje ruožų neperlipa ir 100km/h. Yra greitesnių reistų, kur Vilnius-Visaginas padaromas per 1:53 su mažiau stotelių, tai toks jau išvis neblogas kelionės laikas


Kitas DR1AM atvažiuoja iš Turmanto į Visaginą, iš kur judės į Vilnių. Atvažiavus į Švenčionėlius, traukinys stovėjo apie 4 minutes, kas reiškia, kad LTG daro gana ekstremalų tvarkaraščių paddingą t.y. prisideda "atsargos" kelionės laikams tarp stotelių ir tikriausiai dėl to visusoe ruožuose velkasi 80-100km/h vietoj leidžiamo linijos greičio, kuris, pasak OpenRailwayMap, praktiškai visur tarp Bezdonių ir Visagino yra 120km/h

Nenorėjau fotkinti žmonių, bet ir šitoje foto matosi, kad iš Visagino važiavo nemažai žmonių. Iš akies ~100 keleivių buvo. Dar Ignalinoje nemažai įlipo. Traukinio užpildymas visai nemažas gavosi.

Tokio DR1 interjero dar nebuvo tekę matyti. Kaip suprantu, čia originalus ~1992-1993 DR1 interjeras, kuris realiai turbūt mažai kuo skiriasi nuo sovietmečio interjerų. Įdomu pasivažinėti senu traukiniu, bet šiaip tiek dėl prasto komforto, tiek dėl paties traukinio keliamo triukšmo salone, važiaviams tokiu traukiniu yra biškiuką gaidiškas, nors ir belenkaip geresnis, nei važiavimas autobusu ar mašina šituo pačiu maršrutu

Kitas DR1, važiuojantis į Turmanto pusę

All in all, labai gerai, kad iš Vilniaus į Visaginą vaikšto po 6 poras traukinių per dieną, bet patys traukiniai yra netinkami tokio ilgio kelionėms.Paskutinis taisė John; 2024.04.08, 00:27.
- 17 patinka
Komentuoti:
-
Ar siomis dienomis nėra taip, kad per Turmanta, vel prekinius leidzia ?
Komentuoti:
-
Apsipirkimui verta važiuoti tik tuomet, kai gali labai daug ko nusipirkti. Tada veikia masto ekonomija. O tai patogiausia daryti su automobiliu. Priešingu atveju kelionės išlaidos ir sugaištas laikas neatperka kainų skirtumo.
Komentuoti:
-
Važinėjimas ten abipusis. Iš Daugpilio žmonės važiuoja apsipirkti pigiau Zarasų Norfon ir pan. Iš LT (to paties Visagino pvz.) važiuoja Daugpilin į Rimi brangesnių ir įdomesnių prekių.Parašė Al1 Rodyti pranešimąKą ten Latvijoje apsipirkinėti, jei pas juos viskas brangiau ir latviai pas mus važiuodavo apsipirkti. Bet brangiau ne ant tiek, kad apsimokėtų važiuoti kasdien, o į Gariūnus geriau ir patogiau su autobusu, nuvežančiu iki pat turgaus.
Komentuoti:
-
Ką ten Latvijoje apsipirkinėti, jei pas juos viskas brangiau ir latviai pas mus važiuodavo apsipirkti. Bet brangiau ne ant tiek, kad apsimokėtų važiuoti kasdien, o į Gariūnus geriau ir patogiau su autobusu, nuvežančiu iki pat turgaus.
Viena yra Visaginas ir Ignalina Lietuvoje, o visai kas kita - kita valstybė. Dar kartą kartoju, jei netgi vienoje valstynbėje TSRS laikais tenai (Iš ar į Daugpilį) nebuvo jokios masinės darbo migracijos, tai kodėl dėl dabar ji turėtų atsirasti? O dėl kelių darbuotojų tegul galvą suka patys darbdaviai, ne valstybė. Ir koks ten toks jau ypatingas verslas Visagine, kurio negalima būtų organizuoti ten, kur galima būtų surasti daugiau dirbančiųjų? Ir dar. Visagine daug pagyvenusių priešpensinio ar ankstyvo pensijinio amžiaus žmonių su geru išsilavinimu. Mokėkite deramai, ir jie ateis dirbti. Ar reikia tik minimalią algą gaunančių? Nu tai gal geriau tokio biznio iš viso nereikia... Ir dar tokius turėtų remti geležinkeliai ar valstybė traukiniais?
Komentuoti:
-
Važinėja iš Ignalinos dirbti į Visaginą kasdien. Važinėtų ir iš Daugpilio, laiko atžvilgiu gautųsi panašiai.
Kai gyvavo Daugpilio maršrutas savaitgaliais, iš Ignalinos, Visagino važiuodavo žmonės apsipirkti ar šiaip praleisti laiko. Padarius maršrutą normaliais grafikais, srautai tik didėtų.
- 1 patinka
Komentuoti:
-
Nevažinėja. 4 valandos kelyje į darbą + atvykimas į stotį ar iš stoties per parą (5-6 val. vien tik kelionei) - tai ne darbas, tai pasityčiojimas. Visagine pigiau butą išsinuomoti ir ten gyventi pastoviai.
Komentuoti:
-
Vilnius-Kaunas važinėja, važinėtų ir Visaginas - Daugpilis ar Visaginas - Pabradė/Švenčionėliai.Parašė Al1 Rodyti pranešimąNeatsirastų. Per toli ir per ilgai. Niekas čia Lietuvoje į darbą 2 val. nevažinės.
Komentuoti:
-
Tai jų problema. Vilniaus baldai pastatė naują gamyklą Trakų rajone ir veža darbuotojus 50-80 km spinduliu.
Komentuoti:
-
Tik susisiekimas su Visaginu nėra toks paprastas. Visaginas lengviau pasiekiamas tik Ignalinos ir Zarasų rajonų gyventojams ar tiems, kurie gyvena greta kelio nr. 102 ir geležinkelio linijos Vilnius-Daugpilis.Parašė Al1 Rodyti pranešimąVisagine nėra jokių gamybinių įstaigų, kurios negalėtų rasti darbuotojų Lietuvoje.
Komentuoti:
-
Visagine nėra jokių gamybinių įstaigų, kurios negalėtų rasti darbuotojų Lietuvoje.
Komentuoti:
-
Visagine yra gamybinės įmonės, kurioms trūksta darbuotojų, kuriuos galėtų rasti Daugpilyje.
Komentuoti:
-
Ne, Ryga. Nes tai tos pačios valstybės sostinė, o ne svetimos. Būtų bent per pus arčiau - taip, tada Vilniaus trauką būtų. Dabar jos nėra jokios.Parašė Tomas Rodyti pranešimąO tikimybė, kad iš Daugpilio važiuotų į Vilnių iš karto atmetama? Vilnius šiaip jau yra arčiausiai Daugpilio esantis civilizacijos centras.
Neatsirastų. Per toli ir per ilgai. Niekas čia Lietuvoje į darbą 2 val. nevažinės. Net tarybiniais laikais nebuvo jokios darbo traukos į Vilnių. Maks. - Švenčionėliai, iš dalies Ignalina. Tai Daugpilis irgi nelabai traukė dirbančiuosius iš tarybinės Lietuvos. Tą rodo 4-5 traukiniai į Daugpilį, kurie turėjo ne priemiestinio, o vietinio statusą. T.y. didesnė kelionės kaina, sustojimai tik stambesnėse stotyse. Latvijoje be Daugpilio buvo tik viena stotelė Kurcume ir tai ne visiems reisams. Gryvoje nebuvo stojama, nors ten pramoninis rajonas...Parašė abruo Rodyti pranešimą
Jei atsirastų pastovus traukinys normaliu tvarkaraščiu, atsirastų ir darbo migracija.Paskutinis taisė Al1; 2022.10.17, 17:28.
Komentuoti:
Komentuoti: