Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Gelžk. Vilnius - Turmantas - Daugpilis (>Utena)

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

  • Romas
    replied
    Parašė Valdemar Rodyti pranešimą
    Deutche Welle apie Vilnius - Turmantas maršruto nepratęsimo iki Daugpilio absurdą:
    Parašė Aleksio Rodyti pranešimą
    To absurdo kaltė tenka Latvijos valdžiai, kuri atsisako subsidijuoti traukinius Vilnius-Daugpilis.
    Kopija iš Keleivių vežimo temos - atminčiai, kaip šis geležinkelio ruožas išgarsėjo Europoje.

    Komentuoti:


  • Al1
    replied
    Parašė felar Rodyti pranešimą
    Elektrifikavus pilnai ruožą nuo Kaišiadorių iki Klaipėdos iki 2023 galo (?) dyzelinių lokomotyvų ir DMU turėtų gerokai atsilaisvinti. Jeigu tai išties priežastis tai turėtų sugrįžti visi šie vietiniai maršrutai. Gal kokį vieną net į 1435mm konvertuos, kad paleist tempt PKP vagonus iš Lenkijos.
    Tai kad elektrifikacija kol kas nejuda iš vietos, nors šiemet jau turėjo prasidėti. Dar praeis keli metai. DR1A bus nurašyti, RA2 tikriausiai dar greičiau. Ir vėl neliks riedmenų, nes Pesų bus per mažai... O jei rimtai, tai artėja sunkūs laikai ir pervežimai kris, energoresursų ir kitos kainos augs. Kas dotuos keleivių pervežimus? Valstybė turėtų, bet jai tai nerūpi. Štai, tarp Rokiškio ir Panevėžio net autobusų beveik nebeliko. Tiksliau vienas reisas per dieną. Ir dar vienas savaitgaliais... Apie kokius geležinkelius galima kalbėti...

    Komentuoti:


  • Al1
    replied
    Parašė Aleksio Rodyti pranešimą
    Atnaujinus susisiekimą tarp Vilniaus ir Daugpilio, dalis daugpiliečių rinksis VNO, o ne RIX, todėl Latvijos valdžia ir neleidžia.
    Kad taip būtų, reikia, kad traukiniai kursuotų bent kelis kartus per dieną. Vienas reisas neaiškiu laiku nieko nekeičia. Tarybiniais laikais buvo 3-4 dyzelinių traukinių reisai Vilnius - Daugpilis ir keletas tolimojo susisiekimo traukinių.

    Komentuoti:


  • Aleksio
    replied
    Parašė John Rodyti pranešimą
    Ta pati istorija su RB reiklalingais riedmenimis. Nenusipirko ir neplanuoja pirkti NĖ VIENO traukinio standartinei vėžei. Tas galioja tiek lėtąjam RB1, tiek ir būsimam normaliam RB. Ar jie tikisi, kad riedmenis suteikia kokia nors Šventoji dvasia, nusileidusi iš dangaus?
    Lokomotyvai bus dabar turimi, tik perstatyti į 1435, o keleiviniai traukiniai - tegul operatorius galvoja, o ne LTG.

    Komentuoti:


  • John
    replied
    Parašė felar Rodyti pranešimą

    Šitų lygtais planuoja įsigyti. Jei dar nepaskelbė tai turėtų ant dienų paskelbti kas laimėjo konkursą. Planuoja pirkti elektrinius ir hibridus:
    https://www.vz.lt/transportas-logist...ti-su-ltg-link
    Kad planuoja jie ten visko įsigyti, tai žinoma. Klausimas, kada? Ne anksčiau kokių 2026-2027, pagal dabartinius tempus. Turiu omeny, kada tie traukiniai faktiškai riedės bėgiais Lietuvoje. Tokie dalykai nevyksta greit ir tikrai ne 2023 ir ne 2024.

    Komentuoti:


  • felar
    replied
    Parašė John Rodyti pranešimą

    O tai kas važinės naujai elektrifikuotu ruožu? Elektriniai lokomotyvai ir EMU, kurie bus nuleisti Šventosios dvasios tiesiai iš dangaus? Nes LTG tai tokių neperka
    Šitų lygtais planuoja įsigyti. Jei dar nepaskelbė tai turėtų ant dienų paskelbti kas laimėjo konkursą. Planuoja pirkti elektrinius ir hibridus:
    https://www.vz.lt/transportas-logist...ti-su-ltg-link

    Komentuoti:


  • John
    replied
    Parašė felar Rodyti pranešimą
    Elektrifikavus pilnai ruožą nuo Kaišiadorių iki Klaipėdos iki 2023 galo (?) dyzelinių lokomotyvų ir DMU turėtų gerokai atsilaisvinti. Jeigu tai išties priežastis tai turėtų sugrįžti visi šie vietiniai maršrutai. Gal kokį vieną net į 1435mm konvertuos, kad paleist tempt PKP vagonus iš Lenkijos.
    O tai kas važinės naujai elektrifikuotu ruožu? Elektriniai lokomotyvai ir EMU, kurie bus nuleisti Šventosios dvasios tiesiai iš dangaus? Nes LTG tai tokių neperka

    Komentuoti:


  • felar
    replied
    Elektrifikavus pilnai ruožą nuo Kaišiadorių iki Klaipėdos iki 2023 galo (?) dyzelinių lokomotyvų ir DMU turėtų gerokai atsilaisvinti. Jeigu tai išties priežastis tai turėtų sugrįžti visi šie vietiniai maršrutai. Gal kokį vieną net į 1435mm konvertuos, kad paleist tempt PKP vagonus iš Lenkijos.
    Paskutinis taisė felar; 2022.10.02, 20:34.

    Komentuoti:


  • John
    replied
    Parašė dtb Rodyti pranešimą

    Nutraukė Rokiškį dėl riedmenų trūkumo. Jam esant natūralu, kad siekiant karpyti reisus akys pirmiausiai nukrypsta į kryptis, kurios mažiausiai populiarios. Be to, traukiniai ten važiavo tik savaitgaliais, tad laikyti traukinį tik dėl kursavimo 2-3 dienas per savaitę nėra efektyvu.

    Kalbant apie Daugpilį, išties įdomu, kokios priežastys neleidžia atnaujinti susisiekimo, juolab prieš keletą metų Link’as teigė, kad maršruto sąnaudos yra padengiamos iš bilietų.
    Kalbos apie "riedmenų trūkumą" vyksta jau gerą dešimtmetį. Tai ko jie b*et, atsiprašant, tų riedmenų neperka? Ta pati istorija su RB reiklalingais riedmenimis. Nenusipirko ir neplanuoja pirkti NĖ VIENO traukinio standartinei vėžei. Tas galioja tiek lėtąjam RB1, tiek ir būsimam normaliam RB. Ar jie tikisi, kad riedmenis suteikia kokia nors Šventoji dvasia, nusileidusi iš dangaus?

    Komentuoti:


  • John
    replied
    Parašė felar Rodyti pranešimą
    Nenustebčiau jei tas infrastruktūros mokestis yra kokie vargani keli tūkstančiai Eurų per metus.

    Priminsiu jog LTG neseniai sutrumpino Šiauliai - Rokiškis traukinį iki Panevėžio grįsdami jog jiems nuostolis keliolika tūkstančių Eurų per metus, kuriuos savivaldybė atsisakė dotuoti. Beje berods šviečia, kad panašus likimas laukia ir Panevėžio, kuris turi tiek pat gyventojų kaip ir Daugpilis:
    https://www.alfa.lt/aktualijos/lietu...ukinio/267035/
    Skandalinga yra dar ir tai, kad Šiauliai-Rokiškis nevažiuoja iki Daugpilio, nors bėgiai yra ir jie, kiek suprantu, yra geros būklės. Bet čia jau turbūt būtų visiškas KosTmosas tiek mūsiškiams vėploms, tiek latviams.

    Komentuoti:


  • taccido
    replied
    Parašė dtb Rodyti pranešimą

    Nutraukė Rokiškį dėl riedmenų trūkumo. Jam esant natūralu, kad siekiant karpyti reisus akys pirmiausiai nukrypsta į kryptis, kurios mažiausiai populiarios. Be to, traukiniai ten važiavo tik savaitgaliais, tad laikyti traukinį tik dėl kursavimo 2-3 dienas per savaitę nėra efektyvu.

    Kalbant apie Daugpilį, išties įdomu, kokios priežastys neleidžia atnaujinti susisiekimo, juolab prieš keletą metų Link’as teigė, kad maršruto sąnaudos yra padengiamos iš bilietų.
    Tai kad anksčiau Šiauliai-Rokiškis važiuodavo kartą per dieną, paskui padarė, kad tik savaitgaliais, o dabar panaikino. Reikalauja pinigų.

    Su Kaunas-Šiauliai atvirkščiai – važiuodavo tik savaitgaliais, o dabar kasdien. Pinigų iš savivaldybių nereikalauja.

    Tai kaip suprasti?

    Komentuoti:


  • Aleksio
    replied
    Parašė dtb Rodyti pranešimą
    Kalbant apie Daugpilį, išties įdomu, kokios priežastys neleidžia atnaujinti susisiekimo, juolab prieš keletą metų Link’as teigė, kad maršruto sąnaudos yra padengiamos iš bilietų.
    Atnaujinus susisiekimą tarp Vilniaus ir Daugpilio, dalis daugpiliečių rinksis VNO, o ne RIX, todėl Latvijos valdžia ir neleidžia.

    Komentuoti:


  • dtb
    replied
    Parašė felar Rodyti pranešimą
    Nenustebčiau jei tas infrastruktūros mokestis yra kokie vargani keli tūkstančiai Eurų per metus.

    Priminsiu jog LTG neseniai sutrumpino Šiauliai - Rokiškis traukinį iki Panevėžio grįsdami jog jiems nuostolis keliolika tūkstančių Eurų per metus, kuriuos savivaldybė atsisakė dotuoti. Beje berods šviečia, kad panašus likimas laukia ir Panevėžio, kuris turi tiek pat gyventojų kaip ir Daugpilis:
    https://www.alfa.lt/aktualijos/lietu...ukinio/267035/
    Nutraukė Rokiškį dėl riedmenų trūkumo. Jam esant natūralu, kad siekiant karpyti reisus akys pirmiausiai nukrypsta į kryptis, kurios mažiausiai populiarios. Be to, traukiniai ten važiavo tik savaitgaliais, tad laikyti traukinį tik dėl kursavimo 2-3 dienas per savaitę nėra efektyvu.

    Kalbant apie Daugpilį, išties įdomu, kokios priežastys neleidžia atnaujinti susisiekimo, juolab prieš keletą metų Link’as teigė, kad maršruto sąnaudos yra padengiamos iš bilietų.

    Komentuoti:


  • Ignalina
    replied
    Infros mokestis pagal kalbas būdavo ~250€ už vieną reisą, t.y. ~10€/km.

    Komentuoti:


  • felar
    replied
    Nenustebčiau jei tas infrastruktūros mokestis yra kokie vargani keli tūkstančiai Eurų per metus.

    Priminsiu jog LTG neseniai sutrumpino Šiauliai - Rokiškis traukinį iki Panevėžio grįsdami jog jiems nuostolis keliolika tūkstančių Eurų per metus, kuriuos savivaldybė atsisakė dotuoti. Beje berods šviečia, kad panašus likimas laukia ir Panevėžio, kuris turi tiek pat gyventojų kaip ir Daugpilis:
    https://www.alfa.lt/aktualijos/lietu...ukinio/267035/
    Paskutinis taisė felar; 2022.10.02, 09:28.

    Komentuoti:


  • Aleksio
    replied
    Parašė Ignalina Rodyti pranešimą
    Latviai tiesiog plešia didelį infros mokestį, todėl LTG ir nevažiuoja.
    Teisingai, todėl Lietuvai negalima reikšti jokių priekaištų. Tuo labiau, kad nuosavu automobiliu keliauti yra patogiau ir pigiau.

    Komentuoti:


  • Ignalina
    replied
    Latviai tiesiog plešia didelį infros mokestį, todėl LTG ir nevažiuoja.

    Komentuoti:


  • Aleksio
    replied
    Parašė John Rodyti pranešimą
    DW kalbina Jon Worth apie ES tarptautinių maršrutų problemas. DW laidos vedėjas paprašo Jon'ą įvardinti "absurdiškiausią" tarptautinio geležinkelių usisiekimo pavyzdį visoje ES. Tai turbūt jau galit nuspėti, kokį pavyzdį jis duoda


    O šiaip didėlė pagarba šitam žmogui. Jei tik nupušėliai mūsų susisiekimo ministerijoje į tai įsiklausytų, būtų labai gerai. Bet to tikriausiai nebus.
    Lietuvos susisiekimo ministerija daro viską ir liepia važiuoti iki Latvijos sienos (nors LTG LINK traukiniai yra beveik metalo laužas), bet Latvijos valdžiažmogiai nieko nedaro kad LTG traukiniai važiuotų iki Daugpilio ar Rygos.
    Paskutinis taisė Aleksio; 2022.10.01, 18:09.

    Komentuoti:


  • Ignalina
    replied
    Kita absurdiška vieta yra LV/EE Valgoje, kur traukinys iš Rygos atvyksta 13:41, tačiau estų traukinys į Tartu išvyksta 13:03 (atgal lygiai tas pats, Tartu-Valga atvyksta 15:54, kai Valga-Ryga išvyksta 15:03)...

    Komentuoti:


  • Romas
    replied
    Parašė John Rodyti pranešimą
    Tai turbūt jau galit nuspėti, kokį pavyzdį jis duoda
    Labai subtili užuomina.

    ​​​​​​Sienos kirtimas geležinkeliu tarp Europos Sąjungos šalių - kaip daugybės mažų berlyno sienų įveikimas tarp feodalinių kunigaikštysčių, tarp kurių bendra tik tai, kad jų pavadinimuose užsimenama apie geležį.
    Paskutinis taisė Romas; 2022.10.01, 15:10.

    Komentuoti:

Working...
X