Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Gelžk. Vilnius - Turmantas - Daugpilis (>Utena)

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

  • Aukštaitis
    replied
    Šiaip yra buvę kalbų apie maršruto Visaginas–Daugpilis reikalingumą ir iš visaginiečių pusės, vienas iš argumentų būtent ir buvo galimybė atsiveržti darbuotojų:

    Miestas Lietuvos pasienyje turi planų išjudinti geležinkelį į Daugpilį – svajoja prisivilioti dirbti latvius

    Visagino savivaldybėje klaidžioja idėja atgaivinti susisiekimą geležinkeliu su Daugpiliu Latvijoje. Iki karantino traukinys dukart per parą šia kryptimi važiuodavo, tačiau tik savaitgaliais. Miestas norėtų, kad traukiniai kursuotų ir darbo dienomis. Tam, kad latviai galėtų atvažiuoti į Visaginą dirbti. Mat dabar, kai tokio susisiekimo geležinkeliais nėra, kelionė automobiliu trunka nepilną valandą vietoj pusvalandžio, kurio pakanka traukiniu iš vieno miesto atvykti į kitą.

    Komentuoti:


  • TIME
    replied
    Cia butu logiska diskusija jei butu svarstoma nauja marsruta atidaryt o cia diskusija PRATEST esama 20km - pats traukiniu ekspertas mate kiek zmoniu kerta siena net pesciom. Kai kuriems tikslas nebutinai Daugpilis, o bet kas Latvijoje - per ji galimas jungimas (pvz. Prancuzijoje visi regioniniai traukiniai is Nicos marsruta baigia Ventimilijoje - pirmame Italijos mieste, su mintim, kad nebutinai cia baigiasi kelione, bet galima toliai vaziuoti i bet kur Italijoje)

    Komentuoti:


  • abruo
    replied
    Parašė Zefyras Rodyti pranešimą
    Klausimas, kokiu tikslu visaginiečiai, ignaliniečiai ar vilniečiai važiuotų į Daugpilį ir atvirkščiai. Panašiai turbūt ir su Marijampole/Suvalkais/Baltstoge, kokiu tikslu ten važiuoti jei ne apsipirkti (ką su automobiliu padaryti daug patogiau). Jeigu būtų kažkokia darbo migracija, dar suprasčiau.
    Į
    Jei atsirastų pastovus traukinys normaliu tvarkaraščiu, atsirastų ir darbo migracija.

    Komentuoti:


  • Tomas
    replied
    O tikimybė, kad iš Daugpilio važiuotų į Vilnių iš karto atmetama? Vilnius šiaip jau yra arčiausiai Daugpilio esantis civilizacijos centras.

    Komentuoti:


  • Garbanius
    replied
    Parašė John Rodyti pranešimą

    What about Turizmas? Aš pats važiuočiau į Daugpilį bent kartą per metus tuo tikslu, jei tik būtų galimybė.
    Na, Daugpilis man irgi įdomus miestas, bet dėl kelių freakų laikyt traukinį

    Komentuoti:


  • Al1
    replied
    Tokiam turizmui yra autobusas - Štai, Ecolines Vilnius - Maskva per Daugpilį. Deja, bet susisiekimas ne tarp sostinių (kokia nėra Daugpilis), buvo įmanomas tik esant vienai valstybei - Rusijos imperija, TSRS. Dar tarpukaryje Lenkijos su Latvija, bet tik dėl to, kad per Lietuvą nebuvo galima...

    Komentuoti:


  • John
    replied
    Parašė Zefyras Rodyti pranešimą
    Klausimas, kokiu tikslu visaginiečiai, ignaliniečiai ar vilniečiai važiuotų į Daugpilį ir atvirkščiai. Panašiai turbūt ir su Marijampole/Suvalkais/Baltstoge, kokiu tikslu ten važiuoti jei ne apsipirkti (ką su automobiliu padaryti daug patogiau). Jeigu būtų kažkokia darbo migracija, dar suprasčiau.
    Įsivaizduočiau tas atkarpas gyvas tik jei būtų normalus susisiekimas tarp didžiųjų šalių miestų. Galbūt Kaunas - Baltstogė turi kažkiek potencialo, bet Daugpilis - Vilnius be prošvaisčių.
    What about Turizmas? Aš pats važiuočiau į Daugpilį bent kartą per metus tuo tikslu, jei tik būtų galimybė.

    Komentuoti:


  • Zefyras
    replied
    Klausimas, kokiu tikslu visaginiečiai, ignaliniečiai ar vilniečiai važiuotų į Daugpilį ir atvirkščiai. Panašiai turbūt ir su Marijampole/Suvalkais/Baltstoge, kokiu tikslu ten važiuoti jei ne apsipirkti (ką su automobiliu padaryti daug patogiau). Jeigu būtų kažkokia darbo migracija, dar suprasčiau.
    Įsivaizduočiau tas atkarpas gyvas tik jei būtų normalus susisiekimas tarp didžiųjų šalių miestų. Galbūt Kaunas - Baltstogė turi kažkiek potencialo, bet Daugpilis - Vilnius be prošvaisčių.

    Komentuoti:


  • Romas
    replied
    Parašė Valdemar Rodyti pranešimą
    Deutche Welle apie Vilnius - Turmantas maršruto nepratęsimo iki Daugpilio absurdą:
    Parašė Aleksio Rodyti pranešimą
    To absurdo kaltė tenka Latvijos valdžiai, kuri atsisako subsidijuoti traukinius Vilnius-Daugpilis.
    Kopija iš Keleivių vežimo temos - atminčiai, kaip šis geležinkelio ruožas išgarsėjo Europoje.

    Komentuoti:


  • Al1
    replied
    Parašė felar Rodyti pranešimą
    Elektrifikavus pilnai ruožą nuo Kaišiadorių iki Klaipėdos iki 2023 galo (?) dyzelinių lokomotyvų ir DMU turėtų gerokai atsilaisvinti. Jeigu tai išties priežastis tai turėtų sugrįžti visi šie vietiniai maršrutai. Gal kokį vieną net į 1435mm konvertuos, kad paleist tempt PKP vagonus iš Lenkijos.
    Tai kad elektrifikacija kol kas nejuda iš vietos, nors šiemet jau turėjo prasidėti. Dar praeis keli metai. DR1A bus nurašyti, RA2 tikriausiai dar greičiau. Ir vėl neliks riedmenų, nes Pesų bus per mažai... O jei rimtai, tai artėja sunkūs laikai ir pervežimai kris, energoresursų ir kitos kainos augs. Kas dotuos keleivių pervežimus? Valstybė turėtų, bet jai tai nerūpi. Štai, tarp Rokiškio ir Panevėžio net autobusų beveik nebeliko. Tiksliau vienas reisas per dieną. Ir dar vienas savaitgaliais... Apie kokius geležinkelius galima kalbėti...

    Komentuoti:


  • Al1
    replied
    Parašė Aleksio Rodyti pranešimą
    Atnaujinus susisiekimą tarp Vilniaus ir Daugpilio, dalis daugpiliečių rinksis VNO, o ne RIX, todėl Latvijos valdžia ir neleidžia.
    Kad taip būtų, reikia, kad traukiniai kursuotų bent kelis kartus per dieną. Vienas reisas neaiškiu laiku nieko nekeičia. Tarybiniais laikais buvo 3-4 dyzelinių traukinių reisai Vilnius - Daugpilis ir keletas tolimojo susisiekimo traukinių.

    Komentuoti:


  • Aleksio
    replied
    Parašė John Rodyti pranešimą
    Ta pati istorija su RB reiklalingais riedmenimis. Nenusipirko ir neplanuoja pirkti NĖ VIENO traukinio standartinei vėžei. Tas galioja tiek lėtąjam RB1, tiek ir būsimam normaliam RB. Ar jie tikisi, kad riedmenis suteikia kokia nors Šventoji dvasia, nusileidusi iš dangaus?
    Lokomotyvai bus dabar turimi, tik perstatyti į 1435, o keleiviniai traukiniai - tegul operatorius galvoja, o ne LTG.

    Komentuoti:


  • John
    replied
    Parašė felar Rodyti pranešimą

    Šitų lygtais planuoja įsigyti. Jei dar nepaskelbė tai turėtų ant dienų paskelbti kas laimėjo konkursą. Planuoja pirkti elektrinius ir hibridus:
    https://www.vz.lt/transportas-logist...ti-su-ltg-link
    Kad planuoja jie ten visko įsigyti, tai žinoma. Klausimas, kada? Ne anksčiau kokių 2026-2027, pagal dabartinius tempus. Turiu omeny, kada tie traukiniai faktiškai riedės bėgiais Lietuvoje. Tokie dalykai nevyksta greit ir tikrai ne 2023 ir ne 2024.

    Komentuoti:


  • felar
    replied
    Parašė John Rodyti pranešimą

    O tai kas važinės naujai elektrifikuotu ruožu? Elektriniai lokomotyvai ir EMU, kurie bus nuleisti Šventosios dvasios tiesiai iš dangaus? Nes LTG tai tokių neperka
    Šitų lygtais planuoja įsigyti. Jei dar nepaskelbė tai turėtų ant dienų paskelbti kas laimėjo konkursą. Planuoja pirkti elektrinius ir hibridus:
    https://www.vz.lt/transportas-logist...ti-su-ltg-link

    Komentuoti:


  • John
    replied
    Parašė felar Rodyti pranešimą
    Elektrifikavus pilnai ruožą nuo Kaišiadorių iki Klaipėdos iki 2023 galo (?) dyzelinių lokomotyvų ir DMU turėtų gerokai atsilaisvinti. Jeigu tai išties priežastis tai turėtų sugrįžti visi šie vietiniai maršrutai. Gal kokį vieną net į 1435mm konvertuos, kad paleist tempt PKP vagonus iš Lenkijos.
    O tai kas važinės naujai elektrifikuotu ruožu? Elektriniai lokomotyvai ir EMU, kurie bus nuleisti Šventosios dvasios tiesiai iš dangaus? Nes LTG tai tokių neperka

    Komentuoti:


  • felar
    replied
    Elektrifikavus pilnai ruožą nuo Kaišiadorių iki Klaipėdos iki 2023 galo (?) dyzelinių lokomotyvų ir DMU turėtų gerokai atsilaisvinti. Jeigu tai išties priežastis tai turėtų sugrįžti visi šie vietiniai maršrutai. Gal kokį vieną net į 1435mm konvertuos, kad paleist tempt PKP vagonus iš Lenkijos.
    Paskutinis taisė felar; 2022.10.02, 21:34.

    Komentuoti:


  • John
    replied
    Parašė dtb Rodyti pranešimą

    Nutraukė Rokiškį dėl riedmenų trūkumo. Jam esant natūralu, kad siekiant karpyti reisus akys pirmiausiai nukrypsta į kryptis, kurios mažiausiai populiarios. Be to, traukiniai ten važiavo tik savaitgaliais, tad laikyti traukinį tik dėl kursavimo 2-3 dienas per savaitę nėra efektyvu.

    Kalbant apie Daugpilį, išties įdomu, kokios priežastys neleidžia atnaujinti susisiekimo, juolab prieš keletą metų Link’as teigė, kad maršruto sąnaudos yra padengiamos iš bilietų.
    Kalbos apie "riedmenų trūkumą" vyksta jau gerą dešimtmetį. Tai ko jie b*et, atsiprašant, tų riedmenų neperka? Ta pati istorija su RB reiklalingais riedmenimis. Nenusipirko ir neplanuoja pirkti NĖ VIENO traukinio standartinei vėžei. Tas galioja tiek lėtąjam RB1, tiek ir būsimam normaliam RB. Ar jie tikisi, kad riedmenis suteikia kokia nors Šventoji dvasia, nusileidusi iš dangaus?

    Komentuoti:


  • John
    replied
    Parašė felar Rodyti pranešimą
    Nenustebčiau jei tas infrastruktūros mokestis yra kokie vargani keli tūkstančiai Eurų per metus.

    Priminsiu jog LTG neseniai sutrumpino Šiauliai - Rokiškis traukinį iki Panevėžio grįsdami jog jiems nuostolis keliolika tūkstančių Eurų per metus, kuriuos savivaldybė atsisakė dotuoti. Beje berods šviečia, kad panašus likimas laukia ir Panevėžio, kuris turi tiek pat gyventojų kaip ir Daugpilis:
    https://www.alfa.lt/aktualijos/lietu...ukinio/267035/
    Skandalinga yra dar ir tai, kad Šiauliai-Rokiškis nevažiuoja iki Daugpilio, nors bėgiai yra ir jie, kiek suprantu, yra geros būklės. Bet čia jau turbūt būtų visiškas KosTmosas tiek mūsiškiams vėploms, tiek latviams.

    Komentuoti:


  • taccido
    replied
    Parašė dtb Rodyti pranešimą

    Nutraukė Rokiškį dėl riedmenų trūkumo. Jam esant natūralu, kad siekiant karpyti reisus akys pirmiausiai nukrypsta į kryptis, kurios mažiausiai populiarios. Be to, traukiniai ten važiavo tik savaitgaliais, tad laikyti traukinį tik dėl kursavimo 2-3 dienas per savaitę nėra efektyvu.

    Kalbant apie Daugpilį, išties įdomu, kokios priežastys neleidžia atnaujinti susisiekimo, juolab prieš keletą metų Link’as teigė, kad maršruto sąnaudos yra padengiamos iš bilietų.
    Tai kad anksčiau Šiauliai-Rokiškis važiuodavo kartą per dieną, paskui padarė, kad tik savaitgaliais, o dabar panaikino. Reikalauja pinigų.

    Su Kaunas-Šiauliai atvirkščiai – važiuodavo tik savaitgaliais, o dabar kasdien. Pinigų iš savivaldybių nereikalauja.

    Tai kaip suprasti?

    Komentuoti:


  • Aleksio
    replied
    Parašė dtb Rodyti pranešimą
    Kalbant apie Daugpilį, išties įdomu, kokios priežastys neleidžia atnaujinti susisiekimo, juolab prieš keletą metų Link’as teigė, kad maršruto sąnaudos yra padengiamos iš bilietų.
    Atnaujinus susisiekimą tarp Vilniaus ir Daugpilio, dalis daugpiliečių rinksis VNO, o ne RIX, todėl Latvijos valdžia ir neleidžia.

    Komentuoti:

Working...
X