Parašė Al1
Rodyti pranešimą
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
Gelžk. Vilnius - Turmantas - Daugpilis (>Utena)
Collapse
X
-
-
Keistas laikas eksperimentiniam maršrutui žiemą. Juk natūralu, kad žmonės daugiau keliauja vasarą ir kitais šiltesniais mėnesiais.
Komentuoti:
-
Tikriausiai tyliai numarins. Tai tebuvo piaro akcija prieš planuojamą geležinkelių išdraskymą.
Komentuoti:
-
Koks maršruto Vilnius-Daugpilis likimas? Gal žinoma, ar pratęstas kursavimas kovo mėnesiui, a šiandien paskutinis reisas?
Komentuoti:
-
Traukinys į Daugpilį pratęstas Vasario mėnesiui. Laikai liko tokie patys, tačiau įdomu tai, kad apie traukinį informacijos Vilniaus stotyje nėra niekur, išskyrus švieslentę. Tvarkaraščių lentoje traukinio nėra.
Komentuoti:
-
Parašė Vitas2 Rodyti pranešimąPirmo stebuklo nebuvimas Lietuvą stato į vieną gretą su Albanija ir Moldova, kuriose jo nėra.
- 1 patinka
Komentuoti:
-
Taip, Logikos jokios, džiaugtis Lietuvos atsilikimu ? Sorry, Ir tema čia ne apie tai.
Komentuoti:
-
Parašė Vitas2 Rodyti pranešimąPirmo stebuklo nebuvimas Lietuvą stato į vieną gretą su Albanija ir Moldova, kuriose jo nėra.
Komentuoti:
-
Parašė Arunasx Rodyti pranešimąDžiaugiuosi, kad pirmo stebuklo nėra Lietuvoje, paprasčiau vairuotojams.
- 1 patinka
Komentuoti:
-
Parašė Arunasx Rodyti pranešimąDžiaugiuosi, kad pirmo stebuklo nėra Lietuvoje, paprasčiau vairuotojams.
P.S. tema nuvažiavo nuo bėgių.
- 3 patinka
Komentuoti:
-
Parašė Fulgur Rodyti pranešimądu infrastrutūriniai "stebūklai"
-tramvajus
-tvirtovė su visokiais prietilčio redutais
Komentuoti:
-
Parašė Arunasx Rodyti pranešimąIš Vilniaus trenktis į kažkokį nusmurgusį miestą yra iš viso nesąmonė. Nematau prasmės. Nebent kokiems arčiau Daugpilio gyvenantiems alaus užsipirkti.
Ir, kaip tokio infrastruktūrinio forumo dalyviui, turėtų būti žinoma, kad ten yra du infrastrutūriniai "stebūklai"
-tramvajus
-tvirtovė su visokiais prietilčio redutais
Aš 2017 m. buvau Latvijoje kokius 7 kartus, vieną iš jų Daugpilyje. Na ne Austrija ten, bet įdomu pažiūrėti, kaip ten gyvena ar gyveno žmonės.
PS
Visi laisvi rinktis ar į Paryžių savaitgalį, ar į Daugpilį ar prie TV.
- 1 patinka
Komentuoti:
-
Parašė vėkas Rodyti pranešimą
Klausimas ar pats Pesa gamintojas neturi intereso sertifikuoti riedmenis Latvijos rinkoje - galbūt čia galimas sprendimas?
Latvių modernizuoti DR'ai važinėja visais maršrutasi, nors gal visgi labiau juos stengiamasi leisti į tolimus greituosius, kaip kad Daugpilis, Liepoja (2 kartus per savaitę).
Parašė Fulgur Rodyti pranešimą
Pesa gal ir nori. Bet yra Stadler'iai, kurie serfitikuoti Estijoje. Reiškia ant 1520.
Po Lenkijos baudos manau nebeverta iš jų pirkti. Lenkija vienu metu iškišo mums savo nevykusius traukinius (Klaipėdos maršrute galima sukabinti tris, bet nėra jokios ekonomijos tada lyginant su TEP ir 9 vagonais), išsiderėjo milžiniškas nuolaidas iš LG ir paskyrė EK-ja mūsų LG baudą (Tuskas tai EK). 1:3 taip sakant. Gal gana?Paskutinis taisė Al1; 2018.01.23, 16:38.
Komentuoti:
-
Iš Vilniaus trenktis į kažkokį nusmurgusį miestą yra iš viso nesąmonė. Nematau prasmės. Nebent kokiems arčiau Daugpilio gyvenantiems alaus užsipirkti.
Komentuoti:
-
5:42 tinka nebent darbo dienomis, gal kam reiktų darbo reikalais anksti būti Daugpilyje. Savaitgaliais turi būti ne anksčiau kaip 7-8 ryto. Pvz. keltis 4:00 ryto šeimai su vaikais, kad pasivažinėt iki Daugpilio savaitgalį yra nesąmonė.
Komentuoti:
-
Parašė digital Rodyti pranešimąElementaru - išvykimas iš Vilniaus 11 val. 45 min., išvykimas iš Daugpilio - kitą dieną 8.57 val. arba 15.41 val. Kaip įmanoma be nakvynės?
- 2 patinka
Komentuoti:
-
Ir dar. Vilniečio pajamoms nakvynė Daugpilyje mažiau skausminga nei Daugpilio gyventojo piniginei nakvynė Lietuvos sostinėje.
Taip pat sostinės gyventojai labiau išlėpę (kada reikia keltis, kad 5:42 būti stotyje - 3.30?)?
Komentuoti:
Komentuoti: