Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Gelžk. Vilnius - Turmantas - Daugpilis (>Utena)

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

  • Vilnietizz
    replied
    Parašė Al1 Rodyti pranešimą
    Tikriausiai tyliai numarins. Tai tebuvo piaro akcija prieš planuojamą geležinkelių išdraskymą.
    Jei numarins, tai čia bus, ko gero, vienas kvailiausių LG valdžios žingsnių - tiek laiko ir pinigų buvo skirta deryboms su latviais, leidimų išsiėmimui, maršruto piarinimui per žiniasklaidą ir tt. Ir viskas tik dėl dviejų mėnesių. Taip greitai keleivių srautai neatsiranda. Jei LG nori tikrai patikrinti maršruto potencialą - kursuoti reikia mažiausiai iki vasaros pabaigos.

    Komentuoti:


  • disident
    replied
    Keistas laikas eksperimentiniam maršrutui žiemą. Juk natūralu, kad žmonės daugiau keliauja vasarą ir kitais šiltesniais mėnesiais.

    Komentuoti:


  • Al1
    replied
    Tikriausiai tyliai numarins. Tai tebuvo piaro akcija prieš planuojamą geležinkelių išdraskymą.

    Komentuoti:


  • Vilnietizz
    replied
    Koks maršruto Vilnius-Daugpilis likimas? Gal žinoma, ar pratęstas kursavimas kovo mėnesiui, a šiandien paskutinis reisas?

    Komentuoti:


  • Vitas2
    replied
    Suprantama, LG daro viską, kad šio maršruto neliktų..

    Komentuoti:


  • Al1
    replied
    Tvarkaraščių lentoje yra nedidelis lapelis su tvarkaraščiu.

    Komentuoti:


  • Ignalina
    replied
    Traukinys į Daugpilį pratęstas Vasario mėnesiui. Laikai liko tokie patys, tačiau įdomu tai, kad apie traukinį informacijos Vilniaus stotyje nėra niekur, išskyrus švieslentę. Tvarkaraščių lentoje traukinio nėra.

    Komentuoti:


  • mantasm
    replied
    Parašė Vitas2 Rodyti pranešimą
    Pirmo stebuklo nebuvimas Lietuvą stato į vieną gretą su Albanija ir Moldova, kuriose jo nėra.
    Arba su Japonija ir Singapūru, kur irgi nėra.

    Komentuoti:


  • Vitas2
    replied
    Taip, Logikos jokios, džiaugtis Lietuvos atsilikimu ? Sorry, Ir tema čia ne apie tai.

    Komentuoti:


  • Arunasx
    replied
    Parašė Vitas2 Rodyti pranešimą
    Pirmo stebuklo nebuvimas Lietuvą stato į vieną gretą su Albanija ir Moldova, kuriose jo nėra.
    Nematau logikos visai. Bullshit.

    Komentuoti:


  • Vitas2
    replied
    Parašė Arunasx Rodyti pranešimą
    Džiaugiuosi, kad pirmo stebuklo nėra Lietuvoje, paprasčiau vairuotojams.
    Pirmo stebuklo nebuvimas Lietuvą stato į vieną gretą su Albanija ir Moldova, kuriose jo nėra.

    Komentuoti:


  • Ignalina
    replied
    Parašė Arunasx Rodyti pranešimą
    Džiaugiuosi, kad pirmo stebuklo nėra Lietuvoje, paprasčiau vairuotojams.
    Paprasčiau vairuotojams, ir to pasekoje daugiau kamščių mieste, nes kiekvienas pacukas važiuoja su savo mašina.

    P.S. tema nuvažiavo nuo bėgių.

    Komentuoti:


  • Arunasx
    replied
    Parašė Fulgur Rodyti pranešimą
    du infrastrutūriniai "stebūklai"
    -tramvajus
    -tvirtovė su visokiais prietilčio redutais
    Džiaugiuosi, kad pirmo stebuklo nėra Lietuvoje, paprasčiau vairuotojams.

    Komentuoti:


  • Fulgur
    replied
    Parašė Arunasx Rodyti pranešimą
    Iš Vilniaus trenktis į kažkokį nusmurgusį miestą yra iš viso nesąmonė. Nematau prasmės. Nebent kokiems arčiau Daugpilio gyvenantiems alaus užsipirkti.
    Na ten antras pagal dydį miestas.
    Ir, kaip tokio infrastruktūrinio forumo dalyviui, turėtų būti žinoma, kad ten yra du infrastrutūriniai "stebūklai"
    -tramvajus
    -tvirtovė su visokiais prietilčio redutais

    Aš 2017 m. buvau Latvijoje kokius 7 kartus, vieną iš jų Daugpilyje. Na ne Austrija ten, bet įdomu pažiūrėti, kaip ten gyvena ar gyveno žmonės.

    PS
    Visi laisvi rinktis ar į Paryžių savaitgalį, ar į Daugpilį ar prie TV.

    Komentuoti:


  • Al1
    replied
    Parašė vėkas Rodyti pranešimą

    Klausimas ar pats Pesa gamintojas neturi intereso sertifikuoti riedmenis Latvijos rinkoje - galbūt čia galimas sprendimas?
    Esmė tame, kad modifikacija skirsis (tarkim, kito modelio variklį sumontuos) ir sertifikacija nebegalios. Todėl sertifikacija yra vežėjo problema.

    Latvių modernizuoti DR'ai važinėja visais maršrutasi, nors gal visgi labiau juos stengiamasi leisti į tolimus greituosius, kaip kad Daugpilis, Liepoja (2 kartus per savaitę).


    Parašė Fulgur Rodyti pranešimą

    Pesa gal ir nori. Bet yra Stadler'iai, kurie serfitikuoti Estijoje. Reiškia ant 1520.

    Po Lenkijos baudos manau nebeverta iš jų pirkti. Lenkija vienu metu iškišo mums savo nevykusius traukinius (Klaipėdos maršrute galima sukabinti tris, bet nėra jokios ekonomijos tada lyginant su TEP ir 9 vagonais), išsiderėjo milžiniškas nuolaidas iš LG ir paskyrė EK-ja mūsų LG baudą (Tuskas tai EK). 1:3 taip sakant. Gal gana?
    Ne Lenkija iškišo, o LG užsisakė nesąmonę. Reikėjo imti bent jau 4 vagonų traukinius.
    Paskutinis taisė Al1; 2018.01.23, 16:38.

    Komentuoti:


  • Arunasx
    replied
    Iš Vilniaus trenktis į kažkokį nusmurgusį miestą yra iš viso nesąmonė. Nematau prasmės. Nebent kokiems arčiau Daugpilio gyvenantiems alaus užsipirkti.

    Komentuoti:


  • digital
    replied
    Man ir 7-8 ryto būtų per anksti.

    Komentuoti:


  • artexs
    replied
    5:42 tinka nebent darbo dienomis, gal kam reiktų darbo reikalais anksti būti Daugpilyje. Savaitgaliais turi būti ne anksčiau kaip 7-8 ryto. Pvz. keltis 4:00 ryto šeimai su vaikais, kad pasivažinėt iki Daugpilio savaitgalį yra nesąmonė.

    Komentuoti:


  • Vilnietizz
    replied
    Parašė digital Rodyti pranešimą
    Elementaru - išvykimas iš Vilniaus 11 val. 45 min., išvykimas iš Daugpilio - kitą dieną 8.57 val. arba 15.41 val. Kaip įmanoma be nakvynės?
    Pagal dabartinį grafiką - taip, be nakvynės sudėtinga. bet kad tas ankstyvas išvykimas yra nesąmoningas ir keistinas - tai neabejotina.

    Komentuoti:


  • Fulgur
    replied
    Ir dar. Vilniečio pajamoms nakvynė Daugpilyje mažiau skausminga nei Daugpilio gyventojo piniginei nakvynė Lietuvos sostinėje.
    Taip pat sostinės gyventojai labiau išlėpę (kada reikia keltis, kad 5:42 būti stotyje - 3.30?)?

    Komentuoti:

Working...
X