Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[LT-PL] Maršrutas Vilnius-Šeštokai-Suvalkai-Varšuva

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

  • John
    replied
    Parašė TIME Rodyti pranešimą

    net ir su railbatilca, visada reikia pigesniu alternatyvu, ypac kai turi pirati paskutine minute, ypac i toki svarbu ir populiaru marsruta karp Varsuva. Net ir eurostaro marsrutuose egzistuoja pigesnes ir letesnes alternatyvos tokiems atvejams - traukiniai is Briuselio i Amsterdama, neseniai atidayti SNCF letesni traukiniai is Briuselio i Paryziu. Ypac jau Dakar zinant kad railbalticos traukiniu skaicius bus labaaaai ribotas
    Exactly. Lygiai tas pats (tiesą sakant, netgi dar labiau) galioja jungtims su Latvija. Visas tas jungtis galima upgreidinti bent iki 120-140km/h ir turėti ne šiaip normalų susisiekimą, bet ypač konkurencingą ir patogų susisiekimą traukiniais net ignoruojant Rail Baltica. Mes jau faking turim infrastruktūrą ir bėgius, kas yra labai big deal, jų nereikia nuo nulio statyti, nes jie ten jau seniai yra! Tereikia patvarkyti kai kuriuos ruožus, galbūt sutvarkyti signalizaciją RB1, nupirkti porą-trejetą riedmenų ir voila, turim normalų tiesioginį world-class susisiekimą iš Kauno į Varšuvą (ar net naktinius traukinius Kaunas-Berlynas/Krokuva/Viena) ir iš Vilniaus į Rygą. Tam prireiktų kokių ~200-300 milijonų max, kad viską pritempti iki tikrai gero lygio ir 5 valandų Kaunas-Varšuva bei 3,5val. Vilnius-Ryga kelionės laikų. Tai būtų labai patrauklus ir konkurencingas produktas, kuris įgyvendintų tiek "sujungimo su Europa", tiek "Baltijos šalių sujungimo" idėją, kuri kažkodėl minima tik RB kontekste. Bet ne, vietoj to šnekami vafliai, kaip viską visur išspręs Rail Baltica, kuri bus pastatyta ̶2̶0̶3̶0̶ gal kokiais 2038 metais. Tiesiog visiškai niekaip racionaliai nepaaiškinamas bulšitas, bent jau žiūrint iš susisiekimo pusės.

    Komentuoti:


  • TIME
    replied
    Parašė John Rodyti pranešimą

    Šitą jau seniai siūliau. Iš esmės reiktų kokio padoresnio DMU, traukiančio ant 160km/h (Bialystokas-Varšuva atkarpoje būtų galima išnaudoti), ir būtų galima ne tik daryti tiesioginį traukinį Kaunas-Varšuva, bet ir kelionės trukmę sutrumpinti apie pora valandų, ir turėti ~5.30 valandų kelionės trukmę Kaunas-Varšuva. Tai yra įmanoma ir nekainuotų taip jau baisiai brangiai, ir būtų netgi labai konkurencinga kelionės trukmė, nekalbant apie konfortą.

    Vietoj to tiek SuMinas, tiek LTG peza apie Rail Balticą kaip kažkokią elusive panacėją, kuri viską visiems visur išspręs ir viską sutvarkys, nors iki RB įgyvendinimo tarp Kauno ir Varšuvos dar labai labai toli, ir išvis klausimas, ar ji kada nors bus įgyvendinta, sprendžiant pagal lygšiolinį projekto track record.
    net ir su railbatilca, visada reikia pigesniu alternatyvu, ypac kai turi pirati paskutine minute, ypac i toki svarbu ir populiaru marsruta karp Varsuva. Net ir eurostaro marsrutuose egzistuoja pigesnes ir letesnes alternatyvos tokiems atvejams - traukiniai is Briuselio i Amsterdama, neseniai atidayti SNCF letesni traukiniai is Briuselio i Paryziu. Ypac jau Dakar zinant kad railbalticos traukiniu skaicius bus labaaaai ribotas

    Komentuoti:


  • John
    replied
    Parašė Perfect Rodyti pranešimą
    Turėtų LG standartinės vėžės keleivinių riedmenų, galėtų pasisamdyti lenkijoje įgulų ir paleisti normalų ekspresą nuo Kauno iki Varšuvos be jokių sustojimų kaimuose
    Šitą jau seniai siūliau. Iš esmės reiktų kokio padoresnio DMU, traukiančio ant 160km/h (Bialystokas-Varšuva atkarpoje būtų galima išnaudoti), ir būtų galima ne tik daryti tiesioginį traukinį Kaunas-Varšuva, bet ir kelionės trukmę sutrumpinti apie pora valandų, ir turėti ~5.30 valandų kelionės trukmę Kaunas-Varšuva. Tai yra įmanoma ir nekainuotų taip jau baisiai brangiai, ir būtų netgi labai konkurencinga kelionės trukmė, nekalbant apie konfortą.

    Vietoj to tiek SuMinas, tiek LTG peza apie Rail Balticą kaip kažkokią elusive panacėją, kuri viską visiems visur išspręs ir viską sutvarkys, nors iki RB įgyvendinimo tarp Kauno ir Varšuvos dar labai labai toli, ir išvis klausimas, ar ji kada nors bus įgyvendinta, sprendžiant pagal lygšiolinį projekto track record.

    Komentuoti:


  • Al1
    replied
    Papildomi sustojimai - papildomi keleiviai. Lenkijoje kitų šalių geležinkeliai gali vežti šalies viduje. Tai kad Bialystokas ir su Vilniumi gali pasivaržyti...

    Komentuoti:


  • ejs-ejs
    replied
    Parašė Perfect Rodyti pranešimą
    Turėtų LG standartinės vėžės keleivinių riedmenų, galėtų pasisamdyti lenkijoje įgulų ir paleisti normalų ekspresą nuo Kauno iki Varšuvos be jokių sustojimų kaimuose ​
    Tų įgulų pagrindinė užduotis būtų pernešti vagonus ties Suwalki, neužsukant į stotį.

    O lyginant Kauno ir Biaystoko kaimiškumą, Kaunas gali likti įsižeidęs.

    Komentuoti:


  • Perfect
    replied
    Turėtų LG standartinės vėžės keleivinių riedmenų, galėtų pasisamdyti lenkijoje įgulų ir paleisti normalų ekspresą nuo Kauno iki Varšuvos be jokių sustojimų kaimuose

    Komentuoti:


  • Vitas
    replied
    Parašė Konstantin Rodyti pranešimą
    Atrodo yra pasikeitimų. Lenkai jau dalinasi kitų metų grafiku.

    Dabar traukinys Krokuva - Mockava (Hańcza) važiuos ne per CMK (Centralna Magistrala Kolejowa) o per Radom'ą. Padidėja sustojimų skaičius ir tuo pačiu traukinys važiuos ilgiau ~48min...

    Ant greito primečiau skaičiukus paanalizavimui
    Ilgiau stovės Suvalkuose ir Bialystoke.

    Komentuoti:


  • Konstantin
    replied
    Atrodo yra pasikeitimų. Lenkai jau dalinasi kitų metų grafiku.

    Dabar traukinys Krokuva - Mockava (Hańcza) važiuos ne per CMK (Centralna Magistrala Kolejowa) o per Radom'ą. Padidėja sustojimų skaičius ir tuo pačiu traukinys važiuos ilgiau ~48min...

    Ant greito primečiau skačiukus paanalizavimui

    Komentuoti:


  • Al1
    replied
    Man įdomu, kodėl nei vienoje stotyje, kur stoja šitas traukinys, nėra jo grafiko. Užtat visose stotyse yra reklaminiai stendai ar plakatai, kviečiantys keliauti į Lenkiją ir kainos tarp pagrindinių stočių. Bet grafiko NĖRA! Ir taip jau antri metai, nuo pat traukinio paleidimo! Tuo tarpu kito tarptautinio maršruto - į Rygą - grafikai stotyse yra iškabinti.

    Kokiam efektyviam LTG Link manageriui reikia šikną išspardyti už tokį sabotažą ir kenkėjišką veiklą?

    Komentuoti:


  • Gator
    replied
    Parašė John Rodyti pranešimą

    Koks dar lokomotyvas? Iki kokio Kauno? Lenkų lokomotyvas traukia vagonus iki Mockavos ir išvažiuoja atgal, o Lietuvos pusėje važiuoja DMU Mockava-Vilnius maršrutu.
    Kalba buvo apie maršruto prailginimą nuo Lenkijos iki Kauno, kad tam Lietuva turėtų gauti lokomotyvą, o lenkai duotų vagonus.
    Žmogus kažkaip nepastebėjo paminėto lokomotyvo ir klausė ar su katapulta tuos vagonus iki Kauno atmestų.

    Komentuoti:


  • Atpildas
    replied
    Parašė ejs-ejs Rodyti pranešimą

    t.y. nuo Bialystoko stumteli, ir jie patys atrieda?
    O Kaune įtaisysime katapultą.
    Lietuva su Lenkija buvo sutarus, kad Lietuva įsigyja lokomotyvą galinti temti lenkiškus vagonus nuo Kauno iki Bialystoko, o nuo Bialystoko vagonus perima lenkiškas lokomotyvas. Lietuva sutiko iki 2023 pabaigos susirasti toki lokomotyvą ir nuo 2024 pradžios pradėti tiesiogini maršrutą Kaunas - Varšuva. Spėk ar nusipirkom lokomotyva? Dabar terminas nukeltas iki 2024 galo, bet spėk ar kas nors daroma tam lokomotyvui nusipirkti/išsinuomot?

    Komentuoti:


  • John
    replied
    Parašė Gator Rodyti pranešimą

    Mūsų lokomotyvas tempia lenkų vagonus iki Kauno.
    Koks dar lokomotyvas? Iki kokio Kauno? Lenkų lokomotyvas traukia vagonus iki Mockavos ir išvažiuoja atgal, o Lietuvos pusėje važiuoja DMU Mockava-Vilnius maršrutu.

    Komentuoti:


  • ejs-ejs
    replied
    Parašė Gator Rodyti pranešimą

    Mūsų lokomotyvas tempia lenkų vagonus iki Kauno.
    Kažkaip nepamenu tokios schemos.
    Arba lenkų sąstatas su lietuviška įgula nuo Trakiškių atvažiuoja iki Kauno, arba rusiška vėže važiuoja nuo Vilniaus iki Mockavos.

    Komentuoti:


  • Gator
    replied
    Parašė ejs-ejs Rodyti pranešimą

    t.y. nuo Bialystoko stumteli, ir jie patys atrieda?
    O Kaune įtaisysime katapultą.
    Mūsų lokomotyvas tempia lenkų vagonus iki Kauno.

    Komentuoti:


  • ejs-ejs
    replied
    Parašė Atpildas Rodyti pranešimą

    Reik tik lokomotyvo, vagonus duoda Lenkija
    t.y. nuo Bialystoko stumteli, ir jie patys atrieda?
    O Kaune įtaisysime katapultą.

    Komentuoti:


  • Atpildas
    replied
    Parašė ejs-ejs Rodyti pranešimą

    Bet LTG niekaip nesugeba įsigyti prikabinamų vagonų ir lokomotyvo.
    Reik tik lokomotyvo, vagonus duoda Lenkija

    Komentuoti:


  • dtb
    replied
    Parašė Ignalina Rodyti pranešimą
    Taip. Pradžioje buvo lyg ir po 22 bilietus LTG ir PKP, po to padidino. Tačiau vis tiek bendros sistemos pasidaryti nesugeba.
    Vietų skaičius nėra vienodas, PKP sistemoje turi viso labo 22 (24) vietas, LTG išsipirko 56. Mano žiniomis šiuo metu vykdomas projektas LTG bilietų sistemą integruoti taip, kad bilietus galėtų pirkti tiek per Lenkijos, tiek per tarpininkų (pvz. Omio, Trainline) sistemas.

    Komentuoti:


  • Ignalina
    replied
    Taip. Pradžioje buvo lyg ir po 22 bilietus LTG ir PKP, po to padidino. Tačiau vis tiek bendros sistemos pasidaryti nesugeba.

    Komentuoti:


  • taccido
    replied
    Parašė Ignalina Rodyti pranešimą
    Taip. Tiek Lietuvos, tiek Lenkijos pusėje turėtų būti vienodas kiekis bilietų pilnam maršrutui, paimant bendrą kiekį (neįskaičiuojant dalies vietiniam susisiekimui) ir padalinus po lygiai. Idiotiška sistema.
    Tai vadinasi PKP ir LTG turi vienodą skaičių bilietų, tiesiog LTG greitai visus savo išsiperka?

    Komentuoti:


  • Ignalina
    replied
    Taip. Tiek Lietuvos, tiek Lenkijos pusėje turėtų būti vienodas kiekis bilietų pilnam maršrutui, paimant bendrą kiekį (neįskaičiuojant dalies vietiniam susisiekimui) ir padalinus po lygiai. Idiotiška sistema.

    Komentuoti:

Working...
X