Parašė Ignalina
Rodyti pranešimą
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
[LT-PL] Maršrutas Vilnius-Šeštokai-Suvalkai-Varšuva
Collapse
X
-
Parašė Vinecko Rodyti pranešimą
Proveržis būtų dar didesnis, jeigu LTG sugebėtų padaryti daugiau sustojimų šiems reisams tarp Vilniaus ir Kauno, kad daugiau žmonių galėtų pasinaudoti šiais maršrutais.
- 2 patinka
Komentuoti:
-
Parašė sleader Rodyti pranešimąIštiesų susisiekimui iš Lietuvos tai būtų didelis proveržis, nes išvažiavus po 6 val ryte iš Vilniaus, būtų įmanoma tą pačią dieną pasiekti Berlyną, Prahą ar Vieną.
Komentuoti:
-
Primečiau kaip maždaug galėtų atrodyti laikai, pagal dabartinius traukinius ir anksčiau aprašytus išvykimo ir parvykimo į Suvalkus laiką.
Tai visgi LTG pusėje užtenka vieno riedmens, kuris tikėtina taip ir važinės nuo pat ryto iki vakaro tarp Vilniaus ir Mockavos.
Ištiesų susisiekimui iš Lietuvos tai būtų didelis proveržis, nes išvažiavus po 6 val ryte iš Vilniaus, būtų įmanoma tą pačią dieną pasiekti Berlyną, Prahą ar Vieną.
- 7 patinka
Komentuoti:
-
Parašė ejs-ejs Rodyti pranešimą
Vilnius - didelė Lietuvos dalis, bet ne visa.
Į rytinį Mockava - Kaunas - Vilnius reisą Mockava - Kaunas ( ar Marijampojė?) atkarpoje reiktų žiūrėti kaip į techninį, nes keleivių jame nelabai bus.
Dabar gaunasi, kad paties pasiūlymas yra šiam traukiniui negrįžti, o visą dieną stovėti Mockavoje, kad galėtų vakare parvežti keleivius atvykusius iš Ščečino. Nors realiai tas sąstatas per dieną spės suvažinėti Vilnius-Mockava-Vilnius-Mockava-Vilnius.
P.s. dabar dar primečiau, kad gal jis net tris kartus per dieną net spės suvažinėti Vilnius-Mockava-Vilnius ir tam nereikės jokio papildomo sąstato nei važiuoja dabar.Paskutinis taisė sleader; 2025.04.25, 17:58.
- 1 patinka
Komentuoti:
-
Parašė sleader Rodyti pranešimą
Ką reiškia užimamas sąstatas? Bus gi naujas maršrutas Vilnius-Varšuva-Ščečinas (kas realiai bus pagrindinis Lietuvą ir Lenkiją jungiantis maršrutas). Kaip juo važiuos keleiviai, jeigu nebus traukinio iš Vilniaus?
Vienas sąstatas atveža Vilnius - Ščečinas keleivius ir parveža Suvalkai - Vilnius keleivius, kai vakare atveža Vilnius-Suvalkai keleivius ir parveža Ščečinas-Vilnius keleivius. Nelabai suprantu kaip tai galėtų veikti, jei kažkas važiuotų iki Kauno ar dar kitaip.
Tas trečias maršrutas tarp Suvalkų-Mockavos iš esmės tik tam ir reikalingas, kad pritraukti bent kokius potencialius keleivius LTG sąstatui ryte grįžtančiam iš Mockavos ir vakare judančiam į Mockavą, nes jei nebūtų pratęsimo tolyn į Lenkiją, tai tikrai niekas į/iš Mockavos tokiu metu nevažiuotų. Ir bet kokiu atveju naujam maršrutui vis vien reikės papildomo traukinio/sąstato, kuris šiuos du reisus link Mockavos turėtų padaryti.
Į rytinį Mockava - Kaunas - Vilnius reisą Mockava - Kaunas ( ar Marijampojė?) atkarpoje reiktų žiūrėti kaip į techninį, nes keleivių jame nelabai bus. Nebent kas bus į Suvalkus atvažiavęs paskutiniu traukiniu apie 23:30 ir norės tęsti kelionę. Bet tokiam reisui nuo ~06:00 iki ~12:00 užimamas dyzelinis sąstatas, kurių nėra daug. Mano manymu, racionaliau būtų užimti dyzelinį sąstatą Kauno zonoje ir sudaryti jungiamąjį reisą į Vilnių. Tuomet iš Vilniaus reikia elektrinės traukos ( kad ir reisai #823, 05:55 ir #876, 10:16) bei patogaus persėdimo, durys prieš duris toje pačioje dengtoje platformoje.
Analogiškai ir vakarinis reisas, tik reiktų kažko tarpe tarp #842 (21:20) ir #752 (23:30); pirmą koją dengia #883 (18:47).
Bet racionalesnis sprendimas būtų siųsti LTG sąstatą bent iki Suwalki, jei jau negalim pas save priimti lenkų vagonų. Tikrai galima nupirkti 2-3 sertifikuotus, geros būklės keleivinius standartinės vėžės sąstatus. Jei kas raukot nosytę dėl naudoto sąstato - mūsų EJ tikrai ne kūdikių amžiaus.
Komentuoti:
-
Parašė sleader Rodyti pranešimą
PKP viską turi koordinuoti su LTG, tai jeigu jau lenkai skelbia, vadinasi ir iš LTG yra planas kuom tuos keleivius vežti. Tereikia sulaukti kažkokių pranešimų ir informacijos. Spėčiau bus 730M, o į Klaipėda važiuos gal ir tas minimas sąstatas su prikabinamais vagonais. Juo labiau viskas pasileidžia metų gale, kai jau artės naujų elektrinių traukinių į Klaipėdą paleidimas.
Tai nurodo ir žiniasklaida. Pvz dėl maršruto Panevėžys - Klaipėda buvo atsakyta, kad jeigu bus tai tik kitų metų vidury, kai jau dirbs elektriniai traukiniai ir bus galima kažką Panevėžiui priskirti.
Komentuoti:
-
Parašė Vinecko Rodyti pranešimą
Kol vyksta elektrifikacija galima ir keleivinius vagonus su šilumvežio trauka paleisti. Gal nereikės 3 klasės vagonų ir bus galima palikti 1 pirmos ir 3 antros. Turbūt užtektų, o ir paslaugos kokybė nemanau, kad ženkliai sumažėtų. Užkandžiai 1 vagone, nice.
Komentuoti:
-
Parašė sleader Rodyti pranešimą
Ką reiškia užimamas sąstatas? Bus gi naujas maršrutas Vilnius-Varšuva-Ščečinas (kas realiai bus pagrindinis Lietuvą ir Lenkiją jungiantis maršrutas). Kaip juo važiuos keleiviai, jeigu nebus traukinio iš Vilniaus?
Vienas sąstatas atveža Vilnius - Ščečinas keleivius ir parveža Suvalkai - Vilnius keleivius, kai vakare atveža Vilnius-Suvalkai keleivius ir parveža Ščečinas-Vilnius keleivius. Nelabai suprantu kaip tai galėtų veikti, jei kažkas važiuotų iki Kauno ar dar kitaip.
Tas trečias maršrutas tarp Suvalkų-Mockavos iš esmės tik tam ir reikalingas, kad pritraukti bent kokius potencialius keleivius LTG sąstatui ryte grįžtančiam iš Mockavos ir vakare judančiam į Mockavą, nes jei nebūtų pratęsimo tolyn į Lenkiją, tai tikrai niekas į/iš Mockavos tokiu metu nevažiuotų. Ir bet kokiu atveju naujam maršrutui vis vien reikės papildomo traukinio/sąstato, kuris šiuos du reisus link Mockavos turėtų padaryti.
Komentuoti:
-
Parašė ejs-ejs Rodyti pranešimą
Vietuje to, kad šie keli vagonai nakvotų Kaune, užimamas sąstatas, kurio tuo metu nėra. Ryga dar kelyje, Klaipėda dar kelyje. Nebent Ignalinos kryptis jau atsilaisvino, nes siųsti dyzelį iš Kauno zonos - idėja šiaip sau. Dar vienas jungiamasis į Kaunas - Vilnius? Gal ir variantas, jei niekas pakeliui ant bėgių nesipainioja.
Bet, jei getai supratau straipsnį, Suvalkai - Mockava yra vietinis maršrutas, jungiantis dvi savivaldybes ir lenkai jį finansuoja iš vietinio biudžeto. Jei važiuotų iki Kauno, tektų finansuoti iš centrinio biudžeto.
Vienas sąstatas atveža Vilnius - Ščečinas keleivius ir parveža Suvalkai - Vilnius keleivius, kai vakare atveža Vilnius-Suvalkai keleivius ir parveža Ščečinas-Vilnius keleivius. Nelabai suprantu kaip tai galėtų veikti, jei kažkas važiuotų iki Kauno ar dar kitaip.
Tas trečias maršrutas tarp Suvalkų-Mockavos iš esmės tik tam ir reikalingas, kad pritraukti bent kokius potencialius keleivius LTG sąstatui ryte grįžtančiam iš Mockavos ir vakare judančiam į Mockavą, nes jei nebūtų pratęsimo tolyn į Lenkiją, tai tikrai niekas į/iš Mockavos tokiu metu nevažiuotų. Ir bet kokiu atveju naujam maršrutui vis vien reikės papildomo traukinio/sąstato, kuris šiuos du reisus link Mockavos turėtų padaryti.Paskutinis taisė sleader; 2025.04.25, 10:18.
- 2 patinka
Komentuoti:
-
Parašė sleader Rodyti pranešimą
Vilnius-Suvalkai vakarinis LTG traukinys turės paimti nuo Mockavos ir parvežti į Vilnių keleivius atvykusius traukiniu iš Szczecino. Kas realiai tikriausiai bus populiaresnis už dabartinį jungtinį į Krokuvą dėl geresnio laiko. Tai traukinys turėtų būti 730M
Bet, jei getai supratau straipsnį, Suvalkai - Mockava yra vietinis maršrutas, jungiantis dvi savivaldybes ir lenkai jį finansuoja iš vietinio biudžeto. Jei važiuotų iki Kauno, tektų finansuoti iš centrinio biudžeto.
Komentuoti:
-
Parašė Vinecko Rodyti pranešimą
Tik įdomu kokį. Nemanau, kad Vilnius - Suvalkai sulauks labai didelio susidomėjimo, todėl yra šansų atsirasti tame maršrute Pesa 620M arba Pesa 630M.
- 1 patinka
Komentuoti:
-
Parašė Ignalina Rodyti pranešimą
Kokia dar trauka? Greičiausiai leis dyzelį Vilnius-Mockava.
Komentuoti:
-
Parašė ejs-ejs Rodyti pranešimą
Klausimas kaip atrodys Kaunas - Mockava. Kad LTG leistų nuo Vilniaus - netikiu, trauka skiriasi.
Įdomiausia kaip bus su LTG Link traukiniu iš Vilniaus į Mockavą. Nes jeigu tas PKP bus kažkur 7.15 Mockavoje (PL laiku), tai atgal turėtų pajudėti 7.30, kas LT laiku bus 8.30. Vadinasi iš Vilniaus turėtų išvažiuoti apie 6 ryto. Toks sudėtingas laikas pradėti kelionę
P.s. pakoregavau, nes kažkaip suklaidino tas parašytas laikas tarp VLN ir Mockavos. Virš 3 val. ten gaunasi nebent įtraukiant laiko skirtumą tarp LT ir PL, nes traukinys važiuoja 2 val 17 min.Paskutinis taisė sleader; 2025.04.24, 19:21.
Komentuoti:
-
Parašė ejs-ejs Rodyti pranešimą
Klausimas kaip atrodys Kaunas - Mockava. Kad LTG leistų nuo Vilniaus - netikiu, trauka skiriasi.
- 1 patinka
Komentuoti:
-
Parašė Palpatine Rodyti pranešimą
Nuoroda į staripsnį: https://www.rynek-kolejowy.pl/wiadom...a--122980.html
Komentuoti:
-
Iš FB
Naujos informacijos, dėl trečio traukinio. Vilnius - Mockava - Suwałki. Bus tai traukinys PKP EC ,,JAĆWING"
Traukinys išvažiuos iš Suwałki 06.56 PL laiku
Traukinys grįž į Suwałki 21.03 PL laiku
Šiuo metru traukinys Vilnius - Mockava važiuoja 3h 41 min
Skaičiuojant tokia pačia kelionės trukmė naujame traukinyje, gali atrodyti taip:
Suwałki 06.56 - 11.37 Vilnius
Vilnius 18.22 - 21.03 Suwałki
Įdomu kodėl naujas traukinys ne bus prailgintas iki Białystok miesto...
Nuoroda į staripsnį: https://www.rynek-kolejowy.pl/wiadom...a--122980.html
- 2 patinka
Komentuoti:
-
From Warsaw to Vilnius in 4 hours? Polish-Lithuanian railway plans are gaining momentum
https://kurierwilenski.lt/2025/04/11...raja-rozmachu/
The Bydgoszcz manufacturer (PESA) not only declares its technological readiness to fulfill orders for trains reaching speeds of 250 km/h, but is also already conducting specific talks with Lithuanian partners. With Rail Baltica in mind, visualizations of vehicles in LTG Link colors have been prepared.
- 29 patinka
Komentuoti:
-
Kad latviui ar estui vykstančiam Varšuvos link vakarinis atsiradimas Suwalkuose neduoda jokių pliusų.
Taip vietoj Vilniaus ar Kauno galima nakvoti Suwalkuose, bet ar šiuo atveju Suwalkai turi kokių pliusų? Sightseengo ar vakarinio gyvenimo atžvilgiu - tikrai ne. Pasiekiamumo link Varšuvos atžvilgiu? Kad per Suwalkus važiuoja lygiai tie patys PKP Intercity traukiniai, kurie jau bus pratęsti į Lietuvą, ir nė vieno daugiau. Tiesa dar yra regioniniai į Bialostoką, bet ar jis tikrai gali būti rimta turizmo kryptis latviams ir estams?
Taip kad tikrai nemanau, kad būtų verta stengtis derinti traukinius.
- 1 patinka
Komentuoti:
-
Jeigu traukinys nakvoja Suvalkuose ir tai išties yra laikoma tuo trečiuoju "maršrutu" Suvalkai - Mockava - Vilnius (kas realiai yra rytinis to paties Podlasiak'o nuvažiavimas iš Suvalkų iki Mockavos ir vakarinis grįžimas į Suvalkus) bus labai anksti ir labai vėlai. Gal LTG Link planuoja kažkaip suderinti jį taip, kad Kaišiadoryse ryte ir vakare būtų įmanomas persėdimas į Rygos/Talino traukinį. Kas iš esmės leistų pasiekti Lenkiją iš Latvijos/Estijos per vieną dieną.Paskutinis taisė felar; 2025.04.05, 18:13.
Komentuoti:
Komentuoti: