Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[LT-PL] Maršrutas Vilnius-Šeštokai-Suvalkai-Varšuva

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

  • Konstantin
    replied
    Idėja gera, klausimas dėl išpildymo, o tiksliau dėl logistikos į/iš stoties. Reik tikėtis kad LTG susitars su VVT dėl šito. Išlaikant tą patį traukinių laiką, Vilniuje traukinys tikėtina bus po 23val (neatsižvelgiant į laiko sukiojimus). Dabar situacija tokia, kad pvz paskutinis traukinys iš Kauno į Vilnių atvažiuoja 23:25. Paskutinis 16 troleibusas iš stoties išvaro 23:15, paskutinis 2G 23:23. Realiai, juo atvažiuojant tu nebeturi galimybių nusigaut į Pašilaičius, Savanorių pr, Lazdynus, Panerius... Tas pats ir su atvykimu į stotį. Netgi dabar, į pirmą traukinį pvz į Turmantą, kuris išvažiuoja iš Vilniaus 05:30, ar į traukinį į Kauną (05:14) nėra galimybių atvykt be Bolto pagalbos, nes pirmieji troleibusai/autobusai iš prieš tai minėtų rajonų išvažiuoja +/-5val ryto.
    Paskutinis taisė Konstantin; 2025.04.04, 11:11.

    Komentuoti:


  • felar
    replied
    Podlasiak'as prieš pora metų dar kursavo iki Świnoujście, praeitais metais patrumpintas iki Szczecin'o. Manau vėl pastumdžius grafikus realistiška, kad būtent šitą pratęs.

    Komentuoti:


  • Vinecko
    replied
    Parašė Ignalina Rodyti pranešimą

    Panašu, kad du. Planuojama nauja pora pirmyn-atgal.
    Progresas

    Komentuoti:


  • sleader
    replied
    Pagal pateiktą informaciją panašu, kad būtent šį traukinį, kuris buvo aptartas ir kitoje temoje, pratęs iki Mockavos
    PODLASIAK | IC 1808
    Stacja początkowa:
    Suwałki (Odjazd: 07:07)
    Dni kursowania pociągu:Codziennie
    Stacja końcowa:
    Szczecin Główny (Przyjazd: 16:41)
    Dodatkowe informacje:Kursuje od 2025-04-03 do 2025-05-04
    PODLASIAK | IC 8108
    Stacja początkowa:
    Szczecin Główny (Odjazd: 11:17)
    Dni kursowania pociągu:Codziennie
    Stacja końcowa:
    Suwałki (Przyjazd: 20:53)
    Dodatkowe informacje:Kursuje od 2025-04-03 do 2025-05-04

    Komentuoti:


  • Ignalina
    replied
    Parašė Vinecko Rodyti pranešimą

    Tai tipo į Lenkiją kasdien važiuos 3 traukiniai?
    Panašu, kad du. Planuojama nauja pora pirmyn-atgal.

    Komentuoti:


  • Palpatine
    replied
    Na sunku pasakyt tik su tiek informacijos. Ta dalis su išvtkimu / atvykimu gali būt suprantama, kaip Varšuva-Vilnius ir Vilniu-Varšuva atskiri traukiniai, nes neužsimena apie antrajo laikus Arba šitas maršrutas bus pirmasis iš naujųjų 2, o kitas tai papildomas į Krokuvą...? bet kokiu atveju, džiugu kad nebebus tik 1 reisas per dieną

    Komentuoti:


  • Vinecko
    replied
    Parašė Palpatine Rodyti pranešimą
    Tai tipo į Lenkiją kasdien važiuos 3 traukiniai?

    Komentuoti:


  • Palpatine
    replied
    Naujienos iš Lenkijos (versta)

    Kryptis į Lietuvą

    Į Lietuvą per Lenkijos-Lietuvos sienos kirtimo punktą „PKP Intercity“ paleis du naujus traukinius.

    Vienas iš jų užtikrins tiesioginį susisiekimą iš Varšuvos į Vilnių, iš Varšuvos išvykstant po pietų, o iš Vilniaus grįžtant ryte.

    Šis modelis bus analogiškas šiuo metu eksploatuojamam - traukinys iš Lenkijos baigsis Mockavoje, kur keleiviai persės į „Lietuvos geležinkelių“ traukinį, eksploatuojamą 1520 mm vėžės pločio riedmenimis", - nurodė Marekas Rudzianiecas.

    https://kolejowyportal.pl/ambitne-pl...pkp-intercity/

    Komentuoti:


  • ejs-ejs
    replied
    Parašė sleader Rodyti pranešimą
    Tačiau visų tokių idėjų įgyvendinimas priklauso nuo PKP galimybių, nes neturime mes nei traukos, nei miegamųjų (bei kitokių) 1435 vėžės vagonų. Greičiausiai ir PKP laisvų riedmenų neturi, nes kiek teko girdėti su tuom yra šioks toks deficitas.
    Pirkti, tai dyzelinės traukos naujų LTG nepirks, o ruožas neelektrifikuotas. Bet kokiu atveju perkant kažką naujo būtų žiūrima į poreikius po RB įgyvendinimo.
    RBii tikiuos nebus paleisti vagonai su stovimom vietom, todėl tolimojo susisiekimo sąstatų vagonai bus maždaug vienodi, maždaug po vienodai sėdimų (santykinia trumpiems atstumams) ir miegamojo kupe tipo vagonų. Ar yra tokių vagonų pasiūla? Tikrai taip, ir žymiai didesnė nei rusiškos vėžės.
    Lieka traukos klausimas. Kadangi LTG dirba ir Lenkijoje, jiems nebūtų bėda rezervuoti šiam maršrutui tiek elektrinius, tiek dyzelinius lokomotyvus. Kadangi linija Kaunas - Bialystokas yra ... lėta, jai aptarnauti galima skirti santykinai lėtus dyzelinius lokomotyvus, kurie vėliau gali būti panaudoti kroviniams vežti, vietoje "reklamuojamų" M62M.

    Komentuoti:


  • sleader
    replied
    Gal toks naktinis ir būtų įmanomas, jeigu paderinus atvykimo į Varšuvą laikus. Dabar ankstyviausias is Balstogės išvažiuoja 5.15 ir Varšuvos centrinėje būna 7.05. į tokį laiką turėtu būti orientuojamasi, nes tai veikiausiai tiems, kuriems 8 val. reikia būti darbe kažkur Varšuvoje. Atvykimas po 7.30 gali būti pernelyg vėlyvas.
    Tačiau visų tokių idėjų įgyvendinimas priklauso nuo PKP galimybių, nes neturime mes nei traukos, nei miegamųjų (bei kitokių) 1435 vėžės vagonų. Greičiausiai ir PKP laisvų riedmenų neturi, nes kiek teko girdėti su tuom yra šioks toks deficitas.
    Pirkti, tai dyzelinės traukos naujų LTG nepirks, o ruožas neelektrifikuotas. Bet kokiu atveju perkant kažką naujo būtų žiūrima į poreikius po RB įgyvendinimo.
    Nors toks maršrutas nuvykimui į Varšuvą atrodo pakankamai patraukliai. Dėl keliavimo toliau, pvz į Praha ar pan., turiu kitokia nuomonė. Pats dėliojausi dabar kovo mėn. pasidaryti tokia išvyka iki Prahos važiuojant nuo Balstogės traukiniu, bet kadangi reikėtų nuo pat ankstyvo ryto iki gana vėlaus vakaro praleisti kelyje - nepasirodė racionalu ir teko nusisukti nuo tokio plano. Geriau nuskristi.

    Komentuoti:


  • ejs-ejs
    replied
    Parašė sleader Rodyti pranešimą
    Jau buvo gausybė komentarų dėl netinkamo (pernelyg ankstyvo) išvykimo Rygos traukiniui, kai pradžioje jis iš Vilniaus išvažiuodavo 6:30. O čia...
    Bet pvz AirBaltics 05:40 reisas per RIX yra visiems suprantamas ir priimtinas.O tai reiškia, kas VNO reikia būti vėliausiai 04:50.

    Aš gal net matyčiau kitaip, pvz Kaunas - Bialystok, išvykstantis kiek po vidurnakčio ir atvažiuojantis apie 06:00. Lieka pakankamai laiko persėdimui, uždengiam retai reikalingą naktinį laiką į Marijampolę. Vilnius/Ryga/Tallllinnnnnassss atvažiuoja jungiamaisiais, persėdimas Kaišiadoryse. Atgal važiuoja kiek vėliau Hancia/EC143, t.y. 11:00 ir ETA Kaunas 17:00. Jis net galėtų pasiekti Varšuvą ir liktų siek tiek laiko ekipiruotei.

    Kitas jo reisas galėtų būti vakarine koja iš Bialystok, surenkantis vakarinį PKP srautą. Kadangi Gdanskas ir Varšuva atvyksta kiek po 23:00, tad išvykimas irgi galėtų būti kiek po 00:00, ETA Kaunas 06:00, ETA Vilnius 07:00. Nejudinant Vilnius - Ryga, kaip tik gaunas persėdimas Kaišiadoryse.
    Skaičiuojant reisą į priekį, jis turėtų atvykti prieš Hancia/EC143, t.y. apie 17:00 Bialystoke, tad apie 12:00 iš Vilniaus ir apie 13:00 iš Kauno. Planas chuliganas - apie 19:00 jis atvyksta į Warszawa Wileńska ir ją palieka apie 22:00.

    Tad bandau sudėlioti laikus:
    Vilnius 22:30 [traukinio keitimas] 23:50 - Kaunas 00:05 - Marijampolė 01:05 - Suwalki 03:30 - Bialystock 05:30 - Warszawa Wileńska 07:30 ;
    Warszawa Wileńska 11:00 - Bialystock 13:00 - Suwalki 14:30 - Marijampolė 17:00 - Kaunas 18:00

    Vilnius 11:30 [traukinio keitimas] 12:45 - Kaunas 13:00 - Marijampolė 14:00 - Suwalki 15:00 - Bialystock 17:00 - Warszawa Wileńska 19:00 ;
    Warszawa Wileńska 22:00 - Bialystock 00:05 - Suwalki 02:30 - Marijampolė 04:45 - Kaunas 05:45 [traukinio keitimas] 06:00 - { Kaišiadorys 06:15 (Vilnius- Ryga @ 07:44) -} Vilnius 06:50. Čia reiktų kažkaip sutilpti iki Vilnius-Ryga - 15 min; kitas variantas atskiras - Kaunas - Jonava, suderintas su Vilnius - Ryga.

    Lenkai gal net ir sutiktų, ypač jei bilietų kainos būtų lietuviškos. Liktų antra didelė problema - mašinistų darbo laikas.

    Komentuoti:


  • sleader
    replied
    Parašė ejs-ejs Rodyti pranešimą

    Iš Bialystok reiktų išvažiuoti tarp 9 ir 10, kad suspėti į EC 44. Paskui lieka EC 40 17:00.
    Įvertinus laiko skirtumą, gal visai įmanoma paleisti pirmąjį LTG IC su ETA Bialystok bent jau 09:30?
    Tuomet šios dienos situacijoje reikėtų, kad PKP savo rytinį iš Suvalkų, kuris ten išvažiuoja ~7 val., leistų nuo Mockavos. Nes šitas traukinys iš Balstogės išvažiuoja kažkada po 9 val. TAČIAU: net jei toks traukinys iš Mockavos išvyktų 7 val., iš Vilniaus jungiamasis turėtų išvažiuoti 4:40. Kas po galais tokiu metu važiuotų tuo traukiniu? Jau buvo gausybė komentarų dėl netinkamo (pernelyg ankstyvo) išvykimo Rygos traukiniui, kai pradžioje jis iš Vilniaus išvažiuodavo 6:30. O čia...

    Komentuoti:


  • ejs-ejs
    replied
    Parašė sleader Rodyti pranešimą

    Nėra prie ko priderinti iš Lenkijos pusės. Rytinis iš Suvalkų išvažiuoja berods ~7 val., tai neišeina iš Vilniaus tokiam laikui atvažiuot.
    Iš Bialystok reiktų išvažiuoti tarp 9 ir 10, kad suspėti į EC 44. Paskui lieka EC 40 17:00.
    Įvertinus laiko skirtumą, gal visai įmanoma paleisti pirmąjį LTG IC su ETA Bialystok bent jau 09:30?

    Komentuoti:


  • DodoGTA
    replied
    Parašė sleader Rodyti pranešimą
    Nėra prie ko priderinti iš Lenkijos pusės.
    Būtų geriau priderinti traukinį prie naktinių traukinių į Prahą/Bratislavą/Budapeštą/Vieną kurie išvyksta iš Varšuvos (nes dabar reikia laukti beveik 24 valandas kad persėsti į juos)

    Komentuoti:


  • sleader
    replied
    Parašė ejs-ejs Rodyti pranešimą
    @LTG, kur rytinis traukinys bent iki Bialystok?
    Dabar jokių šansų tą pačią parą nuvažiuoti iki Berlyno.
    Nėra prie ko priderinti iš Lenkijos pusės. Rytinis iš Suvalkų išvažiuoja berods ~7 val., tai neišeina iš Vilniaus tokiam laikui atvažiuot.

    Komentuoti:


  • ejs-ejs
    replied
    @LTG, kur rytinis traukinys bent iki Bialystok?
    Dabar jokių šansų tą pačią parą nuvažiuoti iki Berlyno.

    Komentuoti:


  • Konstantin
    replied

    Komentuoti:


  • John
    replied
    Pažiūriu Trainviking, visai įdomu stebėti jo keliones traukiniais. Tik, šiaip, jis gana neblogai parodo, kas būna, kai žmogus keliauja ir nepasidaro basic namų darbų apie šalis, į kurias atvažiuoja ir po to bando kažką apie jas pasakoti. Nuo klaidingo šalies pavadinimo tarimo (Lituthania) iki krūvos neteisingų teiginių ir prielaidų apie tai, ką mato pakeliui. Not a biggie, nes žmogus tikrai stengiasi ir turi entuziasmo, bet aš jo vietoj truputį daugiau pasigūglinčiau prieš šnekėdamas.

    Komentuoti:


  • Palpatine
    replied

    Komentuoti:


  • Al1
    replied
    Parašė TomasK Rodyti pranešimą
    2025-01-16 susisiekimo ministras Eugenijus Sabutis Varšuvoje susitiko su Lenkijos infrastruktūros ministru Dariuszu Klimczaku aptarti galimybes dar labiau stiprinti dvišalį bendradarbiavimą transporto ir logistikos sektoriuje. Tuo pačiu buvo aptarta ir galimybė nuo 2028 m. paleisti keleivinį traukinį maršrutu Kaunas–Varšuva be persėdimo.

    Įdomu, kodėl tik nuo 2028?... Remiantis 2022 m. pranešimu, ruože Kaunas– LT/PL siena automatinė signalizacija turėtų būti įdiegta iki 2026. Klausimas, ar tokie darbai vis tik yra vykdomi šiuo metu...
    Kažkaip kelis metus lenkų Pesos su lietuvių mašinistais iki Kauno važinėjo be jokios signalizavijos. Taip, kiek apribotas greitis. Bet eismas įmanomas ir taip, kaip yra. Viskas susiveda į lokomotyvus. Lenkai atliekamų neturi, o LTG irgi neturi tinkamo keleiviniam traukiniui lokomotyvo su elektriniu šildymu.

    Komentuoti:

Working...
X