Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[LT-PL] Maršrutas Vilnius-Šeštokai-Suvalkai-Varšuva

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

  • DKL
    replied
    Pagal pateiktą informaciją suprantu, kad Podliasak traukinio naktinės atstovos vieta nesikeičia ir lieka Suwalkai. Tiesiog iš Varšuvos ir kitur grįžtantis vakare traukinys tęs kelionę iki Mockavos, ten susitiks su iš Vilniaus atvykusia Pesa ir grįš į Suwalkus nakvoti. Ryte analogiškai. Iš Suwalku nuvyksta į Mockavą, pasiima Kauno/Vilniaus keleivius ir keliauja atgal į Suwalkus, Varšuvą, etc.

    Vat ir gaunasi ne tik iki Vilniaus "pratęstas" Podlasak, bet ir nauja Vilnius-Suwalkai-Vilnius jungtis. Deja, jai prognozuočiau minimalius keleivių srautus. Iš esmės ji naudinga tik tiems keliems, Lietuvos universitetuose besimokantiems studentams iš Punsko ir vienam kitam Suwalkų gyventojui, kurį suviliotų Lietuvos turizmo agentūrų reklama pasidaryti savaitgalio kelionę į Lietuvą.

    Komentuoti:


  • Elis
    replied
    Parašė ejs-ejs Rodyti pranešimą

    Khe, khe.
    Darom problemą, nes nebesugebam greta kelio pastatyti elektros skydų ir nutiesti vandentiekio?
    Čia jau reikėtų LTG klausti, kodėl tokios problemos kyla

    Komentuoti:


  • ejs-ejs
    replied
    Parašė Elis Rodyti pranešimą
    Dar buvo kažkada lygtais minėta, kad Kaune nelabai yra infrastruktūros PKP vagonų užpildymui vandeniu ir pašildymui žiemos metu jeigu jiems reikėtų nakvoti.
    Khe, khe.
    Darom problemą, nes nebesugebam greta kelio pastatyti elektros skydų ir nutiesti vandentiekio?

    Komentuoti:


  • ejs-ejs
    replied
    Parašė sleader Rodyti pranešimą

    Iš mūsų perspektyvos tai taip. Tačiau yra ir kitų nematomų dalykų: aptarnavimas, ekipažo darbo laikai, ekipažo nakvynę ar grįžimas namo ir kt. Kažin ar planuojama palikti traukinį nakvoti Mockavoje. Nuo Mockavos išleidus keleivius grįžti iki Suvalkų visai netoli ir čia jau sava stotis, o ne stotis kitoje šalyje.
    Yra dar variantas - prikabinami vagonai. Ekipažas pasikeičia pvz Bialystoke, gal net ir iš karto ir trauka. O važinėti į Mockavą irgi kainuoja, tą patį darbo laiką.

    Komentuoti:


  • ejs-ejs
    replied
    Parašė Palpatine Rodyti pranešimą
    Bėda tik tai, kad gelžkelis iki Kauno be signalizacijos
    Net ir tokiam atvejui yra eismo organizavimo instrukcija

    Komentuoti:


  • sleader
    replied
    Parašė ejs-ejs Rodyti pranešimą

    Laike beveik nieko nekainuotu jį užbaigti Kaune. Ir ekipiravimo galimybės visai kitokios nei Suwalki ar Mockavoje.
    Iš mūsų perspektyvos tai taip. Tačiau yra ir kitų nematomų dalykų: aptarnavimas, ekipažo darbo laikai, ekipažo nakvynę ar grįžimas namo ir kt. Kažin ar planuojama palikti traukinį nakvoti Mockavoje. Nuo Mockavos išleidus keleivius grįžti iki Suvalkų visai netoli ir čia jau sava stotis, o ne stotis kitoje šalyje.

    Komentuoti:


  • Elis
    replied
    Dar buvo kažkada lygtais minėta, kad Kaune nelabai yra infrastruktūros PKP vagonų užpildymui vandeniu ir pašildymui žiemos metu jeigu jiems reikėtų nakvoti.

    Komentuoti:


  • Palpatine
    replied
    Bėda tik tai, kad gelžkelis iki Kauno be signalizacijos

    Komentuoti:


  • ejs-ejs
    replied
    Parašė sleader Rodyti pranešimą
    Pagal pateiktą informaciją panašu, kad būtent šį traukinį, kuris buvo aptartas ir kitoje temoje, pratęs iki Mockavos
    Laike beveik nieko nekainuotu jį užbaigti Kaune. Ir ekipiravimo galimybės visai kitokios nei Suwalki ar Mockavoje.

    Komentuoti:


  • ejs-ejs
    replied
    Parašė Arunasx Rodyti pranešimą
    Koks maniakas gali važiuoti bilekiek valandų sedėdamas nepatogiai. Jei važiuotų koks naktinis su gulėjimo galimybe tai suprasčiau.
    Paprasčiau pagauti pigesnius bilietus iki Vokietijos lėktuvu per 2val ir išvengti dardėjimo visą parą.
    Aišku kiekvienam savo fetišas.
    Mesje neturėtų visiems primetinėti savo nuomonės apie dalykus, kurių mesje dar ir nesupranta.

    Komentuoti:


  • felar
    replied
    Tai ir naktiniai tampa įmanomi su stop-overiu Varšuvoje. Podlasiak'o tvarkaraštis į vakarus turės pasislinkti per ~2-3h vėliau, kad accommodate'inti LT jungtį. Tai reiškia atvykimas Varšuvoje bus vėlesnis ~14h dienos. Su kelių valandų sustojimu galima vakare toliau lipti į naktinį traukinį į Vieną/Zalcburgą/Miuncheną, Bratislavą/Budapeštą, naujai announcint'ą naktinį į Berlyną, Zakopane, Swinoujscie.

    Komentuoti:


  • Arunasx
    replied
    Parašė felar Rodyti pranešimą
    Oficiali info iš PKP Intercity. Nuo gruodžio traukinys iš LT link vakarų Lenkijos, kuris skils į dvi kryptis - viena į Szczecin, kita į Zielona Góra. Turint omeny, kad tai bus rytinis reisas panašu, kad pagaliau atsiras neblogos susiekimo galimybės su Vokietija - Berlynas, Dresdenas, toliau Praha ir t.t.
    Koks maniakas gali važiuoti bilekiek valandų sedėdamas nepatogiai. Jei važiuotų koks naktinis su gulėjimo galimybe tai suprasčiau.
    Paprasčiau pagauti pigesnius bilietus iki Vokietijos lėktuvu per 2val ir išvengti dardėjimo visą parą.
    Aišku kiekvienam savo fetišas.

    Komentuoti:


  • Palpatine
    replied
    Aišku šaunu, kad atsiras jungtys su vakarų Lenkija ir pačia Europa, bet panagrinėjus esamą Podlasiak traukinį... Jei bus tiesiog paprastas pratęsimas iki Mockavos, tai 12h kelionė gundytų tik entuziastus. Kodėl nepadarius jo naktiniu traukiniu, tikrai daugiau prasmės turėtų. O kitas minėtas mistinis Suvalkai-Vilnius geriau būt ekspresas Varšuva-Balstogė-Suvalkai-Mockava-Kaunas-Vilnius

    Komentuoti:


  • Vinecko
    replied
    Parašė felar Rodyti pranešimą
    Oficiali info iš PKP Intercity. Nuo gruodžio traukinys iš LT link vakarų Lenkijos, kuris skils į dvi kryptis - viena į Szczecin, kita į Zielona Góra. Turint omeny, kad tai bus rytinis reisas panašu, kad pagaliau atsiras neblogos susiekimo galimybės su Vokietija - Berlynas, Dresdenas, toliau Praha ir t.t.

    Click image for larger version Name:	20250404141502lt.jpg Views:	1 Size:	41,1 kB ID:	2193162
    Idealus variantas tai ale Rail Baltica. Traukinys Zielona Gora/Szczecin - Vilnius suderintas su Vilnius - Ryga - Tallinn/Narva. Kaip variantas ir derinimas su būsimu Vilnius - Daugpilis.

    Komentuoti:


  • Kitas Džiugas
    replied
    Aišku, būtų smagiau, jei persėdimas vyktų kokioje Marijampolėje, arba, geriausia, Kaune..

    Komentuoti:


  • Konstantin
    replied
    Spėju važiuos koks nors Regio (pvz SA133 kaip kadaise važiavęs į Kauną), atvykęs į Suvalkus iš kokios Balstogės, ir kad tiesiog nestovėti, padarys reisą iki Mockavos. Mockavoje pasitiks pratęstas Kaunas - Marijampole. Ir iki Vilniaus nuvažiuosi su persėdimais, bet su tuo pačiu bilietu.

    Komentuoti:


  • sleader
    replied
    Nelabai aiškiai parašyta dėl Suvalku - Mockavos - Vilniaus. Labai keista būtų jei PKP Intercity važinėtų tik tokį gabaliuką kaip Suvalkai - Mockava. Galėtų egzistuoti tarkim POLREGIO ar kt. vežėjo Suvalkai - Kaunas, bet PKP IC su 40 km ilgio maršrutu....
    Ščečinas/Zeliona Gora - Mockava, tai tiesiog pratęstas Podlasiak traukinys, nes ir dabar jis taip atsišakoja į dvi kryptis.

    Komentuoti:


  • felar
    replied
    Nu jo, panašu, kad taip. Daugiau naujienų į kitas šalis iš Lenkijos:
    https://www.rynek-kolejowy.pl/wiadom...h--122776.html

    Komentuoti:


  • Palpatine
    replied
    Tai pala, jei translate neapgauna, bus Ščečinas/Zeliona Gura - Vilnius IR atskiras traukinys Suvalkai-Mockava-Vilnius?

    Komentuoti:


  • felar
    replied
    Oficiali info iš PKP Intercity. Nuo gruodžio traukinys iš LT link vakarų Lenkijos, kuris skils į dvi kryptis - viena į Szczecin, kita į Zielona Góra. Turint omeny, kad tai bus rytinis reisas panašu, kad pagaliau atsiras neblogos susiekimo galimybės su Vokietija - Berlynas, Dresdenas, toliau Praha ir t.t.

    Click image for larger version  Name:	20250404141502lt.jpg Views:	1 Size:	41,1 kB ID:	2193162

    Komentuoti:

Working...
X