Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
[LT-PL] Maršrutas Vilnius-Šeštokai-Suvalkai-Varšuva
Collapse
X
-
Ar lenkai ir lietuviai turi atskirą bilietų kiekį? Nes LTG puslapyje bilietai išparduoti pvz penktadieniais, šeštadieniais, o lenkų puslapyje intercity.pl ar polishtrains.eu - pilna bilietų,
-
Parašė John Rodyti pranešimąĮdomu, kuo pagrįstas kelionės laiko trumpinimas? Paprastai neįsitekdavo ir dabartiniame laike ir jei atvykti iš Mockavos į Varšuvą vėluodavo 10-15 minučių, tai būdavo labai geras rezultatas. Kažkas pagerėjo kažkuriuose Lenkijos geležinkelio ruožuose? Gal kažkur padidėjo greičio limitai? Ar naudos greitesnį elektrinį loką, kuris galės pilnai išnaudoti kai kurių ruožų leistiną greitį? Būtų gerai, kad kas nors pravažiuotų ir atraportuotų.
Komentuoti:
-
-16 min nuo stovėjimo stotyse ir -16 min nuo važiavimo. Pagrinde sutaupymas atkarpoje Suwałki - Szepietowo, nuo ten nusibraukia 29 min važiavimo:
- 6 patinka
Komentuoti:
-
Įdomu, kuo pagrįstas kelionės laiko trumpinimas? Paprastai neįsitekdavo ir dabartiniame laike ir jei atvykti iš Mockavos į Varšuvą vėluodavo 10-15 minučių, tai būdavo labai geras rezultatas. Kažkas pagerėjo kažkuriuose Lenkijos geležinkelio ruožuose? Gal kažkur padidėjo greičio limitai? Ar naudos greitesnį elektrinį loką, kuris galės pilnai išnaudoti kai kurių ruožų leistiną greitį? Būtų gerai, kad kas nors pravažiuotų ir atraportuotų.
Komentuoti:
-
Jau galima peržvelgti grafikus nuo gruodžio 10. Vilnius - Varšuva - Krokuva trumpėja beveik pusvalandžiu, išvažiuos 20 min vėliau (12:30 vietoje 12:10) ir bus Varšuvoje vos vos anksčiau, atvykimas į Krokuvą 12 min anksčiau. Maršrutas atgal, bent pagal tai, kas sukelta, nesikeičia:
- 3 patinka
Komentuoti:
-
Planuota, kad nuo Kauno iki Balstogės trauktų LTG dyzelinis lokomotyvas, toliau - PKP elektrinis.
Lenkijoje stipriai trūksta dyzelinių traukinių, todėl PKP nesutiko paleisti savo Pesa Gama lokomotyvo iki Kauno. Dauguma tinklo - elektrifikuota, o tarp didžiųjų ir vidutinio dydžio miestų išvis didžioji dauguma - ten PKP Intercity ir važinėja, todėl apie 85% jų parko sudaro elektriniai lokomotyvai ir sąstatai. Regionuose veikia kiti vežėjai.Paskutinis taisė tomczu; 2023.11.11, 17:11.
- 1 patinka
Komentuoti:
-
Parašė Atpildas Rodyti pranešimą
Susiradau straipsni kuri rašė lenkai savam portale. Pagal sutarti ir susitarimą Lietuva turėjo iki 2024m nusipirkti lokomotyva kuris trauktu lenkiškus vagonus nuo Kauno iki Krokuvos.
Nes dyzelis per Varšuvos centrą atrodytų kaip admirolas Nachimovas Lamanše.
Paskutinis taisė ejs-ejs; 2023.11.11, 17:19.
Komentuoti:
-
Parašė Arunasx Rodyti pranešimąSkuodis daug ko žadėjo. Tais pažadais tikėti tai savęs negerbti
- 2 patinka
Komentuoti:
-
Skuodis daug ko žadėjo. Tais pažadais tikėti tai savęs negerbti
- 3 patinka
Komentuoti:
-
Kaip ten reikalai juda su tiesioginiu iki Varšuvos nuo Kauno? Skuodis šių metu sausio mėnesi kalbėjo, jog šių metu gale Vilnius- Varšuva persėdimas vyks Kaune ir nuo Kauno važiuos be persėdimu iki Varšuvos. Taip pat kelionė trumpės 1 valanda. Kaip jau ir atėjo tas metų galas
"„Žvelgiame į ateitį, į perspektyvą ir aš tikrai tikiuosi, kad naujo traukinių tvarkaraščio, kuris bus jau gruodį, maršruto trukmė tikrai sutrumpės. Geležinkeliai vykdo tam tikrus pirkimus, per kuriuos įsigis naują lokomotyvą ir persėdimas, važiuojant iš Vilniaus, bus tik Kaune. O jeigu jau iš Kauno vykstame, tai jau be persėdimo galėsime keliauti į Varšuvą“, – pridėjo jis."
- 4 patinka
Komentuoti:
-
Lyg ir bandė nuomotis lokomotyvus: https://cvpp.eviesiejipirkimai.lt/Pl.../251679?type=1
bet panašu nerado reikiamo varianto
- 1 patinka
Komentuoti:
-
Parašė Kitas Džiugas Rodyti pranešimąNegalima išsinuomoti?
O nuoma kartu su vairuotoju nesiaubingai skirtųsi nuo to kad PKP tiesiog iki Kauno temptų. Bet tikriausiai kalbų barjeruose problema (teoriškai komunikacija Lietuvos geležinkeliuose turi būti pilnai lietuvių kalba, išskyrus ruožus iki sienos).
Komentuoti:
-
Tikriausiai neparūpino todėl kad neturi, Link'as man regis vien tik EMU ar DMU realiai eksploatuoja, o pirmas variantas jiems skolintis Cargo būtų, kurie net nežinau ar turį 1435mm lokomotyvų, juo mažiau ar turi lokomotyvų kurie turėtų tinkamas jungtis ir būtų reprezentatyvūs traukti keleivinius traukinius. Infra'os dokumentuose iš vis 1435mm ruožuose surašyti tik lokomotyvai kurie eksploatuojami Lenkijoje (https://doc.ltginfra.lt/lt/infrastru...rpstociais.pdf 17psl (šių metų dokumentas!)).
Tai vat kad tikriausiai išvis jokie tinkami lokomotyvai Lietuvoje neegzistuoja.
Komentuoti:
-
Riedmenų trūksta, t.y Lietuvos geležinkeliai neparūpino dyzelinio lokomotyvo standartinei vėžei. Tai čia akmenukai į Lietuvos daržą.
Taip pat straipsnyje rašo, kad labiausiai naudojama maršruto atkarpa yra Bialystokas - Suvalkai/Augustovas, dabartiniai vagonai jau yra perpildyti, vieną iš vagonų pakeitus restoranu situacija tik dar pablogėtų.
Man važiuojant vasarą buvo pilna varšuviečių su dviračiais, kurie norėjo pasivažinėti po Suvalkų ir Augustovo miškus.
- 1 patinka
Komentuoti:
-
TLK Hańcza nepasieks Kauno. Už tai teks pasispausti.
https://www.rynek-kolejowy.pl/wiadom...em-115688.html
Trūksta riedmenų:
Pagal dvišalius susitarimus TLK „Hańcza“ traukinys maršrutu Krokuva-Mockava turėjo važiuoti 2022/2023 m. tvarkaraščiu. Nuo 2023/2024 m. tvarkaraščio buvo numatytas tiesioginis traukinys iš Lenkijos į Kauną su galimu persėdimu į Lietuvos įmonės LTG traukinį maršrutu Kaunas - Vilnius, – primena Infrastruktūros ministerijos atstovas spaudai Szymon Huptyś. Vis dėlto jau aišku, kad šių metų gruodį, kai įsigalios kita metinio tvarkaraščio redakcija, Lenkijos traukinių maršrutas nebus pratęstas.
Pakeitimų įvedimo sąlyga buvo ta, kad Lietuvos pusė parūpintų dyzelinius lokomotyvus, galinčius traukti lenkiškus vagonus visame ruože Balstogė - Trakiškės - siena - Kaunas. – Tačiau lokomotyvo su reikiamais leidimais eismui Lenkijoje ir Lietuvoje gauti nepavyko, – sako IM atstovas, neužsiminėdamas apie galimybę šiam tikslui panaudoti lenkiškus riedmenis. Jis tik priduria, kad dėl riedmenų trūkumo nuspręsta ir toliau eksploatuoti jungtį tarp Lenkijos ir Lietuvos nepakitusia forma. Iš Krokuvos ir Varšuvos be persėdimo pasieksime tik Mockavos stotį.
Keliaujantiems tarp šalių tam tikras patogumas bus „Hańcza“ įrengtas valgomasis vagonas. – To prašė Lietuvos pusė – išgirdome iš mūsų pašnekovo. Jis taip pat apibendrino dabartinį susidomėjimą prieš metus atidarytu maršrutu. Nuo gruodžio vidurio iki rugsėjo pabaigos į Lietuvą Hańcza pateko mažiau nei 15 tūkst. keleivių, o iš Lietuvos į Lenkiją keliavo maždaug 16 tūkst. žmonių. Tai reiškia, kad per dieną keliauja maždaug 300 keliautojų, iš viso skaičiuojant abiem kryptimis.
- 1 patinka
Komentuoti:
-
Parašė ifl Rodyti pranešimą
O kokios maksimalios galimybės kai viską baigs, tiek geležinkelio, tiek autostrados? 4h autostrada ir 2h geležinkeliu, ar svaigstu?
- 3 patinka
Komentuoti:
-
Parašė ifl Rodyti pranešimą
O kokios maksimalios galimybės kai viską baigs, tiek geležinkelio, tiek autostrados? 4h autostrada ir 2h geležinkeliu, ar svaigstu?
Komentuoti:
-
Parašė mantasm Rodyti pranešimą
Tuo tarpu kelionė automobiliu artėja prie „vien tik autostrada“ barjero pramušimo, jau pramušė 6 valandų barjerą ir turbūt pabaigus visus darbus pramuš 5 valandų barjerą.
Komentuoti:
-
Parašė felar Rodyti pranešimąLenkai papublikavo draft'inius 2023/2024 tvarkaraščius. Traukinys nuo Mockavos iki Varšuvos sutrumpėja 18min, iš Varšuvos apie pusvalandį (sunku pasakyt, nes dabar laikinai iš Gdanska stoties važiuoja). Iki Krokuvos pailgėja. Anyway panašu, kad kelionė iš Vilniaus turėtų nuo gruodžio pramušti psichologinį 9 val. barjerą.
- 9 patinka
Komentuoti:
Komentuoti: