Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[LT-PL] Maršrutas Vilnius-Šeštokai-Suvalkai-Varšuva

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

  • ignaloidas
    replied
    Parašė Kitas Džiugas Rodyti pranešimą
    Negalima išsinuomoti?
    Kartu su vairuotoju? Iš lokomotyvų sąrašiuko dokumente, visi lokomotyvai kūriems būtų galima tikėtis kad tūrėtųme vairuotojų apmokytų juos operuoti Lietuvoje yra sovietiniai krovininiai lokomotyvai ir jų modernizacijos, kurios neturi tokių dalykų kaip elektra ar šildymas keleiviniams vagonams, ir realiai tiesiog nėra tinkami tam (be fakto kad ne kaip atrodytų).

    O nuoma kartu su vairuotoju nesiaubingai skirtųsi nuo to kad PKP tiesiog iki Kauno temptų. Bet tikriausiai kalbų barjeruose problema (teoriškai komunikacija Lietuvos geležinkeliuose turi būti pilnai lietuvių kalba, išskyrus ruožus iki sienos).

    Komentuoti:


  • Kitas Džiugas
    replied
    Negalima išsinuomoti?

    Komentuoti:


  • ignaloidas
    replied
    Tikriausiai neparūpino todėl kad neturi, Link'as man regis vien tik EMU ar DMU realiai eksploatuoja, o pirmas variantas jiems skolintis Cargo būtų, kurie net nežinau ar turį 1435mm lokomotyvų, juo mažiau ar turi lokomotyvų kurie turėtų tinkamas jungtis ir būtų reprezentatyvūs traukti keleivinius traukinius. Infra'os dokumentuose iš vis 1435mm ruožuose surašyti tik lokomotyvai kurie eksploatuojami Lenkijoje (https://doc.ltginfra.lt/lt/infrastru...rpstociais.pdf 17psl (šių metų dokumentas!)).

    Tai vat kad tikriausiai išvis jokie tinkami lokomotyvai Lietuvoje neegzistuoja.

    Komentuoti:


  • Zefyras
    replied
    Riedmenų trūksta, t.y Lietuvos geležinkeliai neparūpino dyzelinio lokomotyvo standartinei vėžei. Tai čia akmenukai į Lietuvos daržą.
    Taip pat straipsnyje rašo, kad labiausiai naudojama maršruto atkarpa yra Bialystokas - Suvalkai/Augustovas, dabartiniai vagonai jau yra perpildyti, vieną iš vagonų pakeitus restoranu situacija tik dar pablogėtų.
    Man važiuojant vasarą buvo pilna varšuviečių su dviračiais, kurie norėjo pasivažinėti po Suvalkų ir Augustovo miškus.

    Komentuoti:


  • felar
    replied
    TLK Hańcza nepasieks Kauno. Už tai teks pasispausti.
    https://www.rynek-kolejowy.pl/wiadom...em-115688.html

    Trūksta riedmenų:

    Pagal dvišalius susitarimus TLK „Hańcza“ traukinys maršrutu Krokuva-Mockava turėjo važiuoti 2022/2023 m. tvarkaraščiu. Nuo 2023/2024 m. tvarkaraščio buvo numatytas tiesioginis traukinys iš Lenkijos į Kauną su galimu persėdimu į Lietuvos įmonės LTG traukinį maršrutu Kaunas - Vilnius, – primena Infrastruktūros ministerijos atstovas spaudai Szymon Huptyś. Vis dėlto jau aišku, kad šių metų gruodį, kai įsigalios kita metinio tvarkaraščio redakcija, Lenkijos traukinių maršrutas nebus pratęstas.

    Pakeitimų įvedimo sąlyga buvo ta, kad Lietuvos pusė parūpintų dyzelinius lokomotyvus, galinčius traukti lenkiškus vagonus visame ruože Balstogė - Trakiškės - siena - Kaunas. – Tačiau lokomotyvo su reikiamais leidimais eismui Lenkijoje ir Lietuvoje gauti nepavyko, – sako IM atstovas, neužsiminėdamas apie galimybę šiam tikslui panaudoti lenkiškus riedmenis. Jis tik priduria, kad dėl riedmenų trūkumo nuspręsta ir toliau eksploatuoti jungtį tarp Lenkijos ir Lietuvos nepakitusia forma. Iš Krokuvos ir Varšuvos be persėdimo pasieksime tik Mockavos stotį.
    Vietoj vieno iš vagonų panašu, kad bus restoranas:

    Keliaujantiems tarp šalių tam tikras patogumas bus „Hańcza“ įrengtas valgomasis vagonas. – To prašė Lietuvos pusė – išgirdome iš mūsų pašnekovo. Jis taip pat apibendrino dabartinį susidomėjimą prieš metus atidarytu maršrutu. Nuo gruodžio vidurio iki rugsėjo pabaigos į Lietuvą Hańcza pateko mažiau nei 15 tūkst. keleivių, o iš Lietuvos į Lenkiją keliavo maždaug 16 tūkst. žmonių. Tai reiškia, kad per dieną keliauja maždaug 300 keliautojų, iš viso skaičiuojant abiem kryptimis.

    Komentuoti:


  • John
    replied
    Parašė ifl Rodyti pranešimą

    O kokios maksimalios galimybės kai viską baigs, tiek geležinkelio, tiek autostrados? 4h autostrada ir 2h geležinkeliu, ar svaigstu?
    Vilnius-Varšuva RB planuojama šiek tiek virš 4 valandų. Autostrada turbūt nusistovės kažkur ties 5val. 30min., jei nebus kamščių.

    Komentuoti:


  • mantasm
    replied
    Parašė ifl Rodyti pranešimą

    O kokios maksimalios galimybės kai viską baigs, tiek geležinkelio, tiek autostrados? 4h autostrada ir 2h geležinkeliu, ar svaigstu?
    Geležinkeliu turbūt bus beveik valanda Vilnius - Kaunas. Tai per dvi valandas iki kokių Suvalkų 2050ais gal ir nuvažiuos. Vilnius - Varšuva turbūt tos pačios 4 valandos bus siekiamybė. Greičiau - nebent kai bus Maglevas ATR maršrutu Vilnius - Gardinas - Varšuva - Krokuva.

    Komentuoti:


  • ifl
    replied
    Parašė mantasm Rodyti pranešimą

    Tuo tarpu kelionė automobiliu artėja prie „vien tik autostrada“ barjero pramušimo, jau pramušė 6 valandų barjerą ir turbūt pabaigus visus darbus pramuš 5 valandų barjerą.
    O kokios maksimalios galimybės kai viską baigs, tiek geležinkelio, tiek autostrados? 4h autostrada ir 2h geležinkeliu, ar svaigstu?

    Komentuoti:


  • mantasm
    replied
    Parašė felar Rodyti pranešimą
    Lenkai papublikavo draft'inius 2023/2024 tvarkaraščius. Traukinys nuo Mockavos iki Varšuvos sutrumpėja 18min, iš Varšuvos apie pusvalandį (sunku pasakyt, nes dabar laikinai iš Gdanska stoties važiuoja). Iki Krokuvos pailgėja. Anyway panašu, kad kelionė iš Vilniaus turėtų nuo gruodžio pramušti psichologinį 9 val. barjerą.
    Tuo tarpu kelionė automobiliu artėja prie „vien tik autostrada“ barjero pramušimo, jau pramušė 6 valandų barjerą ir turbūt pabaigus visus darbus pramuš 5 valandų barjerą.

    Komentuoti:


  • Kitas Džiugas
    replied
    Parašė felar Rodyti pranešimą
    Lenkai papublikavo draft'inius 2023/2024 tvarkaraščius. Traukinys nuo Mockavos iki Varšuvos sutrumpėja 18min, iš Varšuvos apie pusvalandį (sunku pasakyt, nes dabar laikinai iš Gdanska stoties važiuoja). Iki Krokuvos pailgėja. Anyway panašu, kad kelionė iš Vilniaus turėtų nuo gruodžio pramušti psichologinį 9 val. barjerą.
    Vis tiek lieka gėda tai, kad 1435 mm geležinkelis iki Kauno taip ir lieka nenaudojamas.

    Komentuoti:


  • felar
    replied
    Lenkai papublikavo draft'inius 2023/2024 tvarkaraščius. Traukinys nuo Mockavos iki Varšuvos sutrumpėja 18min, iš Varšuvos apie pusvalandį (sunku pasakyt, nes dabar laikinai iš Gdanska stoties važiuoja). Iki Krokuvos pailgėja. Anyway panašu, kad kelionė iš Vilniaus turėtų nuo gruodžio pramušti psichologinį 9 val. barjerą.

    Komentuoti:


  • dtb
    replied
    Lenkai sugedo.

    Komentuoti:


  • statyba
    replied
    Pirmadienį Mockava-Vilnius vėluoja 1.45h.,o keleiviai rašo info lentoje, jog bus vežami autobusu. Gal kas žino priežastį?

    Komentuoti:


  • felar
    replied
    Spėju dėl to, kad Bialystoko stotyje keleivinis traukinys nuvažiavo nuo bėgių, buvo likviduojami padariniai kelias valandas:
    https://www.rynek-kolejowy.pl/wiadom...ku-114855.html

    Išvis pastarosios kelios buvo itin nesėkmingos Lenkijos geležinkeliams. Tą pačią dieną dar ir keleivinis traukinys susidūrė su krovininiu: https://www.rynek-kolejowy.pl/wiadom...o--114865.html Na o savaitgalį taip pat nuriedėjo nuo bėgių keleivinis TLK:
    https://www.rynek-kolejowy.pl/wiadom...ia-114804.html

    Komentuoti:


  • Konstantin
    replied
    Gal žinos, kas vakar buvo nutykę? 3val vėlavo...


    Click image for larger version

Name:	pl train 08.24.png
Views:	1566
Size:	80,2 kB
ID:	2071153

    Komentuoti:


  • digital
    replied
    ir čia nerodo nuotraukų

    Komentuoti:


  • Kitas Džiugas
    replied
    Trakiškėje išlipo lietuvių įgula ir įlipo lenkų:


    Suvalkuose išlipo netoli pusės keleivių:


    Atvažiavo ir kitas Polregio traukinys:


    Po kelių valandų – atvykome į Balstogę, kurios stotis buvo remontuojama ir šių metų gegužę:


    Gerai įgyvendintos ekranų švieslentės. Panašiau į Šveicariją, o ne Lietuvą:




    Stoties vidus:


    Kadangi reikiamą dieną traukinio Lietuvon nebuvo, grįžau Flixbus autobusu.

    Komentuoti:


  • Kitas Džiugas
    replied
    Vaizdas į Šančius, A. Juozapavičiaus prospektą ir Kaunoramos statybas:


    Vaizdas per langą Šeštokuose:


    Traukinio salonas:


    Mockavos geležinkelio stotis. Tuomet nežinojau, kad jos negalima fotografuoti:


    Vaizdas tik įvažiavus į Lenkiją:

    Komentuoti:


  • Kitas Džiugas
    replied
    Traukinys iš kitos pusės:


    Dvikalbiai užrašai:


    Bilietų automatas traukinyje. Lietuva tokiems dalykams vis dar nepasiruošusi, o Lenkijoje tai įprastas dalykas tiek traukiniuose, tiek ir miestų autobusuose.


    Vagono vidus:

    Komentuoti:


  • Kitas Džiugas
    replied
    2022 liepą važiavau traukiniu nuo Kauno iki Balstogės, įdėsiu nuotraukų.

    Senojo, man labiau patikusio stiliaus švieslentė Kauno centrinėje stotyje:


    LTG maršrutų schema iš tų laikų, kai traukiniai važiavo į Rygą, Minską, Kijevą ir Rokiškį:


    Liftas ir švieslentė po 3 peronu:


    SA133 serijos PESA 218M, priklausanti Polregio Palenkės padaliniui:


    Kauno centrinė stotis. Matosi, kad 3 peronas atitrauktas nuo 1520 mm bėgių:

    Komentuoti:

Working...
X