Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[LT-PL] Maršrutas Vilnius-Šeštokai-Suvalkai-Varšuva

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

  • digital
    replied
    Parašė Aleksio Rodyti pranešimą
    Yra labai gera alternatyva - nuosavas automobilis. Pigu, patogu, saugu.
    Aleksio, su gimtadieniu!

    Komentuoti:


  • Aleksio
    replied
    Yra labai gera alternatyva - nuosavas automobilis. Pigu, patogu, saugu.

    Komentuoti:


  • TIME
    replied
    Teko irgi neseniai važiuoti - Lenkijos pusėje jau prekiaujama ir snacksais, taip pat kiekviena smulkmena buvo pristatinėjama angliškai. Lietuvos pusėje buvo chaosas - vietų lagaminams nepakanka, vietų biliete nėra, žmonės, kurie įlipo Marijampolėje iki Kauno turėjo stovėti, niekas nebuvo pranešama angliškai, tai važiavę užsieniečiai buvo pasimetę
    Paskutinis taisė TIME; 2023.08.09, 08:17.

    Komentuoti:


  • Aiwux
    replied
    Turėjau skrydį iš Varšuvos oro uosto, o kadangi skrydžio Vilnius-Varšuva kainos buvo apie 5 kartus didesnės už antžeminio transporto, rinkausi pastaruosius. Buvau prisiklausęs gandų, kad gana dažnai traukinys užvėluoja, tai į priekį rinkausi Lux Express autobusą, o grįžtant nusprendžiau išbandyti traukinį. Aišku prisidėjau pilną kuprinę užkandžių ir gėrimų, taip sakant iškart pasiruošiau. Bet pasirodo ir lenkai siūlė bent jau kavą, arbatą, vandenį, o dėl užkandžių neatkreipiau dėmesio, nes buvo neaktualu. Traukinys praktiškai nevėlavo, į Varšuvą atvyko keliom minutėm vėliau, o Mockavoj buvo apie 15 minučių vėluodamas. Kas keista, kad lietuviškas traukinys daugiau vėlavo ir teko dar apie 15 minučių jo palaukti. Aišku, iš anksto žinojau apie visus ilgus tarpinius sustojimus, apie vėžlio greitį nuo Suvalkų iki Lietuvos sienos, tai kaip ir niekas nenustebino. Bet suma sumarium, kelionė per ilga gaunasi, nors komforto daugiau nei važiuojant autobusu. Iš tiesų, net nežinau ką rinkčiausi kitą kartą. Laukiu, kada bus normalus geležinkelis.
    P.S. Pirmą kartą buvau Varšuvos centrinėj stoty. Su traukiniais viskas gana aišku ir paprasta, teko tik vietinių klausinėt kaip įsigyti bilietą iki oro uosto. Bet pvz. autobusų sustojimai pasirodė labai neaiškūs kur ten kas, nors per daug ir nesistengiau nagrinėtis.

    Komentuoti:


  • dtb
    replied
    Kalbu apie tai, kad tiesiog nėra pinigų. O kad jų būtų, turi keistis valstybės požiūris į viešąjį transportą ir geležinkelius taip pat.

    Komentuoti:


  • evil
    replied
    Parašė dtb Rodyti pranešimą
    Apie naujo DMU pirkimą - vieno vieneto nenupirksi, nes tam vienam sugedus, nebus į ką pakeisti. O jei gedimas rimtas ir užsitęs mėnesį, kitą? Pirkti du ir laikyti vieną rezerve? Neracionalu. Pirkti tris - jau reikia dar didesnių investicijų. Kol susisiekimo politika nesikeis ir LTG bus priversta taupyti kiekvieną centą ir sukti galvą, iš kur gauti papildomų pajamų (pvz. išsiuntinėti raštus savivaldybėms su reikalavimu prisidėti), tol rimtesnio proveržio nebus ir jūsų geros idėjos forume tik ir liks.
    Labai panašu į LTG požiūrį. Iš keleivio pusės su tokiu požiūriu geriausias variantas būtų nusirinkt bėgius, parduoti į metalo laužą ir paleist Lietuvos geležinkelius, nes dabar jie nieko naudingo visvien neveikia - toks transportas koks yra nėra tinkamas naudojimui. Arba jis turi tapti tinkamu naudojimui arba galima uždaryti. Bandžiau maršrutą Varšuva-Kaunas, daugiau nekartosiu - labai jau nuobodus variantas kaip išmesti vieną dieną iš gyvenimo.

    Komentuoti:


  • dtb
    replied
    Pagrindinė esmė finansuose. Jau girdisi kalbos, kad nuo gruodžio vistik niekas šiame maršrute nesikeis, nes lenkai užsiprašė palyginti labai didelės sumos už traukinio pratęsimą iki Kauno. Tam taip pat reikia ženklių investicijų į infrastruktūrą, personalo apmokymą. O pinigų niekas neduoda.

    Prakalbot apie privačias kompanijas. O koks tikslas privačiai įmonei eiti ten, kur gaus milijoninius nuostolius? Juolab, kad Lenkijoje tokios privačios nėra, tad dirbti tik viename izoliuotame ruože su max keletu išvykimų per dieną tikrai niekas nesiryš. Bilietų kaina (25 eur) per maža padengti sąnaudas. Pakėlus kainą kad ir dvigubai, vis tiek esama kelionės trukmė (6-7 val) neužtikrintų didelio srauto.

    Apie naujo DMU pirkimą - vieno vieneto nenupirksi, nes tam vienam sugedus, nebus į ką pakeisti. O jei gedimas rimtas ir užsitęs mėnesį, kitą? Pirkti du ir laikyti vieną rezerve? Neracionalu. Pirkti tris - jau reikia dar didesnių investicijų. Kol susisiekimo politika nesikeis ir LTG bus priversta taupyti kiekvieną centą ir sukti galvą, iš kur gauti papildomų pajamų (pvz. išsiuntinėti raštus savivaldybėms su reikalavimu prisidėti), tol rimtesnio proveržio nebus ir jūsų geros idėjos forume tik ir liks.

    Komentuoti:


  • alm
    replied
    Parašė ejs-ejs Rodyti pranešimą
    Ar Varšuva priims DMU arba apskritai dyzelinį lokomotyvą? Pas juos aplinkui elektrifikuota.

    Ar yra standatinės vėžės sąstatas su DMU, kurio leidžiamas greitis 160 km/h? Pasirodo taip, yra. Paieškojus, gal net atsirastų EMU/DMU hibridų.
    Ne visai į temą. Dabar kai geležinkelių rinka liberalizuota teoriškai privatus UABas (kaip koks Flixtrain) galėtų nusipirkti tokį naudotą DMU kaip linke ir paleisti važinėti, mokėdamas infrastruktūros mokestį už bėgius, kaip ir niekas negalėtų to uždrausti.
    Ar yra apribojimai kur kokiu traukiniu galima važiuoti - ta prasme ar dyzeliniu galima važiuoti visur, ar elektrifikuotomis linijomis gali neleisti dėl ekologijos ar panašių sumetimų? Ar tiesiog kiltų grynai techninių problemų (nebūtų kur dyzelio užpilti)?


    Komentuoti:


  • John
    replied
    Parašė ejs-ejs Rodyti pranešimą

    Kur LTG traukinys iš Kauno į Varšuvą.
    Apie tai juk ir kalbu, kad tam reikia nupirkti bent minimalų kiekį traukinių, kurie tam tiktų t.y. DMU arba lokomotyvo traukiamas traukinys su nemotorizuota vairuotojo kabina viename gale. Kodėl LTG nenupirko tokio traukinio, nežinau, bet spėju įprastos priežastys: nekompetencija, apsileidimas ir nenoras imtis efektyvių sprendimų.

    Komentuoti:


  • ejs-ejs
    replied
    Parašė John Rodyti pranešimą
    Whut?
    Kur LTG traukinys iš Kauno į Varšuvą.

    Komentuoti:


  • John
    replied
    Parašė ejs-ejs Rodyti pranešimą

    Tai rašau: LTG leidžia savo traukinį iš Kauno į Warszawa Wilenska, kuri nėra labai apkrauta stotis.

    Kur jis ir kodėl?
    Whut?

    Komentuoti:


  • ejs-ejs
    replied
    Parašė John Rodyti pranešimą
    Vienas apie batus, kitas apie ratus. Aš kalbu apie tai, ko reiktų su dabartine infrastruktūra, bet kitu traukiniu. Tu kalbi apie esamą traukinį. Mes tiesiog kalbam apie skirtingus dalykus.
    Tai rašau: LTG leidžia savo traukinį iš Kauno į Warszawa Wilenska, kuri nėra labai apkrauta stotis.

    Kur jis ir kodėl?

    Komentuoti:


  • John
    replied
    Parašė ejs-ejs Rodyti pranešimą

    Šis traukinys važiuoja iš Krokuvos iki Mockavos ir atgal. Ar gali tai pakeisti? Akivaizdu, kad ne.
    Reikia kito traukinio? Tegu LTG ir jį duoda. EMU, DMU, kabina per vidurį ar kitame gale - koks skirtumas. Dabar mes rakinėjam dovanoto arklio dantis.

    Ar Varšuva priims DMU arba apskritai dyzelinį lokomotyvą? Pas juos aplinkui elektrifikuota.

    Ar yra standatinės vėžės sąstatas su DMU, kurio leidžiamas greitis 160 km/h? Pasirodo taip, yra. Paieškojus, gal net atsirastų EMU/DMU hibridų. Kodėl LTG nenusiperka? Nes o kam?
    Kodėl DMU? Nes EMU galimas tik nuo Sokulkos. Jei LTG savo trauka nutempia EMU iki Sokulkos - valio, sprendimas.

    Jei aptariam sferinį arklį vakuume - galima priimti daug puikių sprendimų, bet konkrečiu atveju yra objektyvūs apribojimai.
    Vienas apie batus, kitas apie ratus. Aš kalbu apie tai, ko reiktų su dabartine infrastruktūra, bet kitu traukiniu. Tu kalbi apie esamą traukinį. Mes tiesiog kalbam apie skirtingus dalykus.

    Komentuoti:


  • ejs-ejs
    replied
    Parašė John Rodyti pranešimą

    Taigi jau rašiau. DMU arba dyzelinio lokomotyvoi tempiamas traukinys su valdymo kabina kitame gale, kuris važiuotų Kaunas-Varšuva. Kadangi nereiktų nei keisti paties lokomotyvo, nei jo varinėti į kitą traukinio galą, būtų sutaupyta nemažai laiko Mockavoje, Suwalkuose ir Bialystoke. Kadangi toks traukinys galėtų važiuoti 160km/h, būtų sutaupyta papildomai laiko tarp Czyzew ir Varšuvos. Apie Krokuvą pamirškim. Jos nereikia, nes važiuojam tik iki Varšuvos.

    Ką tu ten daugiau prirašei, tai, tiesą sakant, net negaliu komentuoti, nes ten kažkoks nesąmonių kratinys. EMU/DMU mažiau patogūs? Traukos keitimas? Whut? Ar tu bent pats supratai, ko ten prirašei?
    Šis traukinys važiuoja iš Krokuvos iki Mockavos ir atgal. Ar gali tai pakeisti? Akivaizdu, kad ne.
    Reikia kito traukinio? Tegu LTG ir jį duoda. EMU, DMU, kabina per vidurį ar kitame gale - koks skirtumas. Dabar mes rakinėjam dovanoto arklio dantis.

    Ar Varšuva priims DMU arba apskritai dyzelinį lokomotyvą? Pas juos aplinkui elektrifikuota.

    Ar yra standatinės vėžės sąstatas su DMU, kurio leidžiamas greitis 160 km/h? Pasirodo taip, yra. Paieškojus, gal net atsirastų EMU/DMU hibridų. Kodėl LTG nenusiperka? Nes o kam?
    Kodėl DMU? Nes EMU galimas tik nuo Sokulkos. Jei LTG savo trauka nutempia EMU iki Sokulkos - valio, sprendimas.

    Jei aptariam sferinį arklį vakuume - galima priimti daug puikių sprendimų, bet konkrečiu atveju yra objektyvūs apribojimai.

    Komentuoti:


  • John
    replied
    Parašė ejs-ejs Rodyti pranešimą

    Ką daryti?
    Taigi jau rašiau. DMU arba dyzelinio lokomotyvoi tempiamas traukinys su valdymo kabina kitame gale, kuris važiuotų Kaunas-Varšuva. Kadangi nereiktų nei keisti paties lokomotyvo, nei jo varinėti į kitą traukinio galą, būtų sutaupyta nemažai laiko Mockavoje, Suwalkuose ir Bialystoke. Kadangi toks traukinys galėtų važiuoti 160km/h, būtų sutaupyta papildomai laiko tarp Czyzew ir Varšuvos. Apie Krokuvą pamirškim. Jos nereikia, nes važiuojam tik iki Varšuvos.

    Ką tu ten daugiau prirašei, tai, tiesą sakant, net negaliu komentuoti, nes ten kažkoks nesąmonių kratinys. EMU/DMU mažiau patogūs? Traukos keitimas? Whut? Ar tu bent pats supratai, ko ten prirašei?

    Komentuoti:


  • ejs-ejs
    replied
    Parašė John Rodyti pranešimą

    Šiaip reiktų skaityti, ką parašiau keliais pranešimais aukščiau, atsakydamas Rijikui.
    Ok, dabar dar kartą ir lėčiau:
    Tai, kas pas muz žinoma kaip Vilnius -Varšuva- Krokuva, yra dviejų dalių hibridas. Lietuviška pusė kaip ir neįdomi, įdomesnė gal lenkiškai.

    Savo gyvenimą ji kaip IC144 HANCZA pradeda kiek prieš 04:14, nes 04:14 ji pajuda iš Kraków Główny. 18 sustojimų, iš kurių 3 iki Varšuvos, 3 Varšuvoje ir likę - šiaurinėje Lenkijos dalyje. Sustojimas Bialystoke trunka 25 minutes, kur jis šiek tiek patrumpinamas, pakeičiama trauka ir 12:35 atvyksta į Suwalki. Ten pastovi 21 minutę ir 13:24 vyksta toliau.
    Į Suwalki grįžta apie 14:41 kaip IC 143, pastovi 21 minutę ir vyksta link Bialystok. Ten sustojimas 25 minutės, kur jis vėl pailginamas, keičįama trauka ir link Varšuvos išvyksta 17:24. Varšuvos mazgas nuo 20:32 (Wschodnia) iki 20:55 (Zachodnia), gan ilgi sustojimai po 4-8 minutes. Dar truputis kelio ir 00:01 atvyksta į Kraków Główny.

    Į ką lenkiu: nei viena sveiko proto kompanija neleis į 20 valandų kelią sąstato, kuriam neįmanoma pakeisti traukos. Nedidelis gedimas EMU/DMU sistemose ir visi keleiviai persėda į kažką. Tuo tarpu jei sugenda lokomotyvas, jį galima pakeisti kad ir tarpstotyje. Ne todėl, kad lokomotyvai nepatikimi, bet taip veikia rizikos valdymas.

    Nesu susipažinęs su EDU/DMU valdymo ypatumais, bet kiek matau internetuose pvz Stadler kabinos užgesinimas trunka apie 5 minutes, įjungimas - apie 10. Plius supaprastinta stabdžįų patikra, nes sąstatas stovejo mažįau nei 24 val. Važįuoti su įjungta kabina be mašinisto, kiek suprantu, verboten.

    Ir ką gaunam, jei norim keisti PKP IC vagonus į EMU/DMU:
    • gerokai suprastėjės komfortas, nes EMU / DMU nėra pritaikyti ilgesnėms kelionėms.
      Tie patys DB naudoja mūsiškės 630 analogus tik regioniniams maršrutams (class 420, 422-427, 440) Jei bandysi išsėdėti 12 valandų kad ir ICE traukinio antros klasės sėdynėje, neliksi tuo patenkintas. Tuo tarpu ~750 km nuo Paryžiaus iki Marselio, kas yra kiek toliau nei Mockava - Krakow (~650), TGV ar SNCF nuvažiuoja per 3-3,5 valandos. Iš ko seka išvada, jog HS geležinkelis yra labai pageidautinas.
    • Bialystoke vistiek keičįasi trauka, tad arba EMU tempia dyzelis link Suvalkų, arba DMU tempia elektrovežis link Varšuvos.
      Greičįausiai pirmas variantas, kas vėl reiškia pasivažinėjimus aplink sąstatą.
    • yra ir daugiau traukinių, kurie keičia trauką Bialystoke, pvz IC 18102 / 81102. Jeigu tai būtų didelė problema, manau lenkai jau būtų elektrifikavę tą ~100 km atkarpą nuo Sokulka iki Suwalki.
    • 200 km Varšuva - Bialystok įveikiami apie 100 km/h maršrutiniu greičiu (W- Wschodnia išvyksta 07:44, Bialystok atvyksta ~09:50); Bialystok - Suwalki (~140 km) įveikiami ~63 km/h maršrutiniu greičįu (10:14 - 12:35). Kiek sutrumpinam kelią, pakeliam ruožo greitį iki 160 km/h ir turėsim W-Suw ne 5, bet 3 val. Tereikia naujo kelio ir elektrifikacijos.
    • Net ir turint elektrifikaciją, kažkur reiks keisti trauką arba mašinistą. Tai geriausiu atveju užima 10 min. Nes stabdžįai. Ir greičiausiai tai bus tas pats Bialystokas, nes Varšuva - Kaunas gaunas kiek ilgokas aptarnavimo petys.
    Ką daryti? HS traukiniai, kurie nestoja Suvalkuose. Kaunas - Bialystokas - Varšuva. 200 km/h maršrutinis ir Kaunas - Varšuva per 2,5 val tampa realu. Tam tereikia naujų kelių ir elektrifikacijos. Ir nestoti Malkinėje ar Lapuose.

    Bet koks vietinis "pagerinimas", tipo kabinam 2 lokomotyvus ir nereiks apsisukti, yra kompresas nabašnykui, nes kalbam apie 30 minučių 20 valandų kelyje. Varšuvos mazge, nepataikius į savo laiką yra pararandama daugiau.


    PS: už likusias rašybos klaidas nepykit, kontaktinės linzės nelabai tinka

    Komentuoti:


  • John
    replied
    Parašė ejs-ejs Rodyti pranešimą

    2 lokomotyvai iš PKP ? Giliame Lenkijos užkampyje?

    Jums reikia, jūs ir duokit trauką. Ach neturit ...
    Laukit.
    Šiaip reiktų skaityti, ką parašiau keliais pranešimais aukščiau, atsakydamas Rijikui.

    Komentuoti:


  • ejs-ejs
    replied
    Parašė John Rodyti pranešimą
    Niekas nesiūlo nestoti Suwalkuose. Tiesiog sustojimas galėtų užtrukti gerokai trumpiau, apie 5 minutes.
    2 lokomotyvai iš PKP ? Giliame Lenkijos užkampyje?

    Jums reikia, jūs ir duokit trauką. Ach neturit ...
    Laukit.

    Komentuoti:


  • John
    replied
    Parašė ejs-ejs Rodyti pranešimą

    Kas ten sakoma apie dovanotą arklį?

    Suwalki stotyje reikia pakeisti valdymo kabiną, todėl privalomas stabdžių sistemos išbandymas. Tai trunka apie 10 min. Lokomotyvo pervarymas į kitą galą prideda dar 5 min, jo būtų galima isvengti, jei į Suwalki atitemptų LTG arba bent jau kitas PKP lokomotyvas.
    Sustojimas Suwalki yra PKP maršrutų tinklo dalis, jo taip paprastai neišmesi.

    Ar reikia kažką keisti, pvz atstatyti jungiamąjį kelią su stoteles tarp Płociczno koło Suwałk kryptis ir Północna gatvės kelyno? RBii plane Suwalki stotis užmaitinama iš kitos pusės ir ši problema sprendžiama automagiškai.


    LTG per tuos metus taip ir nesugebėjo nupirkti dviejų standartinės vėžės traukinių ir paleisti reiso bent iki Warsawa Wilenska arba Bialystoko.
    Niekas nesiūlo nestoti Suwalkuose. Tiesiog sustojimas galėtų užtrukti gerokai trumpiau, apie 5 minutes.

    Komentuoti:


  • Rijikas
    replied
    Parašė John Rodyti pranešimą
    30 nevažiuoja. Nuo LT/PL sienos link Suwalkų iš pradžių važiuoja 40km/h, po to didžiąją kelio dalį iki Suwalkų važiuoja 60km/h.
    Su navigacija žiūrėjom, kad vietomis čiut siekė 33-34 km/h, kitur tai taip, buvo greitesnių atkarpų, tai labai atsiprašau už hiperbolizavimą bet net vizualiai atrodo toks "greitis", kad su bobišku dviračiu važiuodamas aplenkčiau traukinį Šiaip ar taip, didelė gėda pelėda Lenkijai toje vietoje...
    Parašė ejs-ejs Rodyti pranešimą
    Koks vagonų užpildymas dabar?
    Didelis Kažkurią dieną kai norėjau pirktis likus gal 2 dienoms iki išvykimo bilietų tai dienai nerodė. Jau kai nusipirkau, į priekį važiuojant vis kažkokius interrailininkus išmetinėjo iš užsėstų vietų, nes nebuvo pasidarę rezervacijos vietoms. Ir nelabai ką galėjo jiems pasiūlyti. Atgal lygiai taip pat vienus vėtė ir mėtė. Labiausiai užkrauta atkarpa gaunasi tarp Kauno ir Marijampolės, nes ir į priekį ir atgal buvo nemažai stovinčių/sėdinčių ant laiptų. O Lenkijos pusėj visus vietinius susodina į Bialystoke prikabintus vagonus, tai kažkaip jau tada galima pradėti kvėpuoti.

    Komentuoti:

Working...
X