Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[LT-PL] Maršrutas Vilnius-Šeštokai-Suvalkai-Varšuva

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

  • ejs-ejs
    replied
    Parašė John Rodyti pranešimą
    Kelionės trukmė su esama infrastruktūra galėtų būti ant maždaug dviejų valandų trumpesnė jau dabar, jei būtų nupirkti tam tinkami riedmenys (DMU arba traukinys su dyzeliniu lokomotyvu ir valdymo kabina kitame gale), kuriems nereiktų atlikti lokų perstumdymo ir pusvalandinių sustojimų Mockavoje, Suwalkuose ir Bialystoke ir kuris galėtų važiuoti 160km/h, kur tai leidžia infrastruktūra (specifiškai Czyzew-Warszawa ruože). Tai čia grynai politinis sprendimas to nedaryti ir terliotis su kažkokiomis nesąmonėmis ir persėdimais.
    Kas ten sakoma apie dovanotą arklį?

    Suwalki stotyje reikia pakeisti valdymo kabiną, todėl privalomas stabdžių sistemos išbandymas. Tai trunka apie 10 min. Lokomotyvo pervarymas į kitą galą prideda dar 5 min, jo būtų galima isvengti, jei į Suwalki atitemptų LTG arba bent jau kitas PKP lokomotyvas.
    Sustojimas Suwalki yra PKP maršrutų tinklo dalis, jo taip paprastai neišmesi.

    Ar reikia kažką keisti, pvz atstatyti jungiamąjį kelią su stoteles tarp Płociczno koło Suwałk kryptis ir Północna gatvės kelyno? RBii plane Suwalki stotis užmaitinama iš kitos pusės ir ši problema sprendžiama automagiškai.


    LTG per tuos metus taip ir nesugebėjo nupirkti dviejų standartinės vėžės traukinių ir paleisti reiso bent iki Warsawa Wilenska arba Bialystoko.

    Komentuoti:


  • John
    replied
    Biškiuką patikslinsiu kai kur.

    Parašė Rijikas Rodyti pranešimą
    - tarp Lietuvos sienos ir Suvalkų traukinys važiuoja fakin 30 km/h greičiu;
    30 nevažiuoja. Nuo LT/PL sienos link Suwalkų iš pradžių važiuoja 40km/h, po to didžiąją kelio dalį iki Suwalkų važiuoja 60km/h.

    - Pertrauka Bialistoke, kol prikabins X vietinio susisiekimo vagonų... Knygą skaičiau, tai kaip ir neprailgo pertrauka, dėl kitų tai nžn.
    Ne tik vagonų, bet ir lokomotyvą keičią į elektrinį, važiuojant į Varšuvos pusę.

    - Nepaisant ženkliai geresnio geležinkelių tinklo Lenkijoje galima konstatuoti, kad automobilizmas Lenkijoje yra aukštesnis prioritetas nei geležinkeliai. Greičiai geležinkeliuose tokie meehhhh, net atkarpoje tarp Varšuvos ir Krokuvos neatrodė, kad viršytų 160 km/h
    Atkarpa tarp Bialystoko ir Czyzewo 120km/h, tarp Czyzewo ir Varšuvos 160km/h. Nors tas konkretus traukinys neviršyja 125km/h, nes toks yra maksimalus EP07 elektrinių lokų greitis. Kai kurie kiti traukiniai (pvz., Pesa Dart, kurie važiuoja Bialystok-Warszawa), tarp Czyzewo ir Varšuvos sėkmingai daro 160km/h, kas yra labai respektabilus greitis, kokio Lietuvoje turbūt nematysim iki Rail Balticos pastatymo.

    Viltys ir svajonės: Kelionės trukmė gal būtų visai maloni, jei būtų naktinis traukinys. Kadangi visiems taip nepatinka tiek LGT, tiek PKP siūlomi arbatėlė ir šakoladukai, galime pasvajoti apie restoraną.
    Kelionės trukmė su esama infrastruktūra galėtų būti ant maždaug dviejų valandų trumpesnė jau dabar, jei būtų nupirkti tam tinkami riedmenys (DMU arba traukinys su dyzeliniu lokomotyvu ir valdymo kabina kitame gale), kuriems nereiktų atlikti lokų perstumdymo ir pusvalandinių sustojimų Mockavoje, Suwalkuose ir Bialystoke ir kuris galėtų važiuoti 160km/h, kur tai leidžia infrastruktūra (specifiškai Czyzew-Warszawa ruože). Tai čia grynai politinis sprendimas to nedaryti ir terliotis su kažkokiomis nesąmonėmis ir persėdimais.
    Paskutinis taisė John; 2023.07.02, 17:24.

    Komentuoti:


  • ejs-ejs
    replied
    Parašė Rijikas Rodyti pranešimą
    Na kaip kam patinka, bet man tai labai patiko traukiniu, ir kartočiau.
    Koks vagonų užpildymas dabar?
    Kai tik paleido reisą, buvo ribojamas bilietų pardavimas arba pagal pardžios stotį, arba pagal šalį. Aš negavau bilietų iš Vilniaus, teko važiuoti iki Suvalkų.

    Beje, nepasigailėau, nes grįžimas susidėliojo gerokai patogiau.

    Komentuoti:


  • ejs-ejs
    replied
    Parašė Riedutis Rodyti pranešimą
    Na tiesiog tikrai... Suma sumarum, tragiškai apgailėtina kelionė Vilnius-Varšuva.
    Grįžtam prie pašto stočių?

    Komentuoti:


  • Rijikas
    replied
    Nžn, irgi važiavau iki pat Krokuvos ir labai didelės tragedijos nemačiau. Tragedija yra pats dažnumas (1 traukinys per dieną su labai įdomiu grafiku) ir kelionės trukmė.
    Kad LTG neturi riedmenų, ir taikosi prie to, ką turi pasiūlyti lenkai. Ir dėl kelionės trukmės, tai paaiškėjo, kad ne LTG pusėje blogiausia, o Lenkijoje:
    - tarp Lietuvos sienos ir Suvalkų traukinys važiuoja fakin 30 km/h greičiu;
    - Suvalkuose nėra net nėra bėgių jungties, kuri leistų nesustojant (ekspresu) pravažiuoti Suvalkus + lokomotyvą reikia perstumti į kitą sąstato pusę.
    - Lenkų trasa iki pat Bialistoko yra palei Baltarusijos sieną, kas tikrai nėra tiesiausias kelias Varšuvos link + daro geležinkelio trasą labai pažeidžiamą geopolitinių grėsmių atžvilgiu
    - Pertrauka Bialistoke, kol prikabins X vietinio susisiekimo vagonų... Knygą skaičiau, tai kaip ir neprailgo pertrauka, dėl kitų tai nžn.
    - Nepaisant ženkliai geresnio geležinkelių tinklo Lenkijoje galima konstatuoti, kad automobilizmas Lenkijoje yra aukštesnis prioritetas nei geležinkeliai. Greičiai geležinkeliuose tokie meehhhh, net atkarpoje tarp Varšuvos ir Krokuvos neatrodė, kad viršytų 160 km/h
    - Lenkiškai nekalbantiems per garsiakalbius girdisi tik pšššš, čččč garsai, na ir žmonės tikisi, kad nieko esminio tuo metu nekalba, pvz, nesako, kad reikia perlipti į kitą vagoną, nes toliau nenuvažiuoste
    Iš LTG pusės, tai:
    - kaip minėjau, lokomotyvai ir riedmenys, kurių nėra
    - Nustebau, kad gana padorus greitis tarp Marijampolės ir sienos, bet visgi ratais kvadratais. Laukiam RB I (antro dublio, gal šį kartą pinigai nebus į orą paleisti..)
    - nepritaikyta PESA - lagaminams absoliučiai nėra vietos susidėti, todėl buvo pamėtyti per visus vagonus. O virš galvų tie skyriai tinka nebent rankinukams susidėti.
    - Mockava... gerai kad nelijo, bet kai sniga ar šiaip kojos pavargsta senoliams...

    Viltys ir svajonės: Kelionės trukmė gal būtų visai maloni, jei būtų naktinis traukinys. Kadangi visiems taip nepatinka tiek LGT, tiek PKP siūlomi arbatėlė ir šakoladukai, galime pasvajoti apie restoraną.
    Vertinimas: kelionės tikslą pasiekiau, tai kaip ir įmanoma. Žinau, kad to paties atstumo autobusu tikrai nebūčiau norėjęs kratytis, ir tuo atžvilgiu tikrai buvo patogiau traukinys. Ir dar gavau progą pabendraut su ukrainiečių pabėgeliais, kurie tapo pabėgeliais dėl Nova Kachovkos susprogdinimo, ir bėgo iš orkų okupuotos Dniepro pusės kranto - autentiški pasakojimai, kurių savo automobiliuose neišgirsite. Ar būtų patogiau ir ĮDOMIAU automobilyje, kažkaip abejoju, nes atsirastų papildomi nematomi kaštai ir nervų šaltiniai - kamščiai, kelių remontai, kur pavalgyt, kur sustoti kojoms duot pailsėt ir pan. Na kaip kam patinka, bet man tai labai patiko traukiniu, ir kartočiau.

    Komentuoti:


  • Riedutis
    replied
    Parašė ejs-ejs Rodyti pranešimą

    Tau anekdotas, o žmonės kokias 5 valanda neturėjo galimybės pavalgyti - Tiek Suvalkuose, tiek Mockavoje su maistu stotyje arba prie jos šiokia tokia įtampa.
    Vagonų prikabinimui, lokomotyvo keitimui, stabdžių patikrai Bialystoke skira berods 20 min.
    Ir degalinės supratnamu atstumu aplink stotį nęra. Yra McDonalds ir kažkoks prekybcentris kitoje geležinkelio stoties aikštės pusėje.

    Kitas depas, kitokie sąstatai ir priežiūra.
    Mockava irgi "perliukas". Išlaipina ant betoninės platformos - nei stoginės, nei suoliukų, nei šiukšlių dėžių. Apie maistą kažkokį jokios kalbos net, man atrodo, ir tualetų net nėra. Visi stovi, kepa saulėje. Yra viena mini-stoginė (a la Vilniaus miesto VT stotelės tipo), kurioje gal 4-5 žmonės gali tilpti, bet išlaipintas tai visas traukinys...
    Na tiesiog tikrai... Suma sumarum, tragiškai apgailėtina kelionė Vilnius-Varšuva.

    Komentuoti:


  • ejs-ejs
    replied
    Parašė Riedutis Rodyti pranešimą
    Aš ir galvojau, kas ten Bialystoke buvo, kad reikėjo apie pusvalandį laukt - pasirodo keitė vagonus. Anekdotiškai, atrodė, kad kelionės palydovai per tą laiką nubėgo į Circle K ir parbėgo su dešrainiais (gali būti, kad taip ilgai laukėme ir dėl to, nes elementariai laukėme grįžtančių palydovų su dešrainiais). Nejuokauju, vaizdas: palydovai su uniformomis bėga peronu į traukinį su dešrainiais rankose, ir po tikrai ilgo laukimo (~30 min) traukinys per pusę minutės pajuda.
    Tau anekdotas, o žmonės kokias 5 valanda neturėjo galimybės pavalgyti - Tiek Suvalkuose, tiek Mockavoje su maistu stotyje arba prie jos šiokia tokia įtampa.
    Vagonų prikabinimui, lokomotyvo keitimui, stabdžių patikrai Bialystoke skira berods 20 min.
    Ir degalinės supratnamu atstumu aplink stotį nęra. Yra McDonalds ir kažkoks prekybcentris kitoje geležinkelio stoties aikštės pusėje.

    Parašė Riedutis Rodyti pranešimą
    Aš sakyčiau su lenkų interjeru nebūtų nieko blogo, jei nebūčiau po to vietiniu lenkų traukiniu pravažiavęs. Ir kondicionierius gerai veikė, ir interjeras naujas, nenutrintas, dešimtmečiais prakaito neprigėręs, ir "nedūšna" karštą vasaros dieną...
    Kitas depas, kitokie sąstatai ir priežiūra.

    Komentuoti:


  • ejs-ejs
    replied
    Parašė John Rodyti pranešimą
    Nepatogiausias maršrute yra LTG Pesa 630M, kuris realiai skirtas trumpoms priemiestinėms kelionėms, o ne tokiems maršrutams, kaip šitas.
    Vaikiškos ligos, kol lenkų traukinys pradės atvykti į Kauną. Tuomet nereiks 630M gainioti elektrifikuotu keliu.

    Nesuprantu kodėl būtent Krokuva - Suvalkai buvo pratęstas, kodėl nebuvo galima pratęsti vieno iš Varšuva - Bialystokas. Dabar jo apkrova tokia, kad aptarnavimui Krokuvoje beveik nėra laiko - atvažioja ~23:30, išvažiuoja ~05:00. Nutempt iki aptarnavimo kelių, išplaut - užima laiko. Jei kokia problema vagone - arba atidedi jos tvarkymą, arba performuoji sąstatą.

    Komentuoti:


  • Riedutis
    replied
    Parašė ejs-ejs Rodyti pranešimą

    Iki Varšuvos taip, stoja beveik tiek kiekvienu kampu. Kas mustebino - Nuo Varšuvos iki Krokuvos tas pats traukinys stoja gal 4 ar 5 stotyse.

    Pas lenkus interjeras kaip interjeras, nėra nei swarowski, nei medinių taburečių. Gal tik kavos trūktų, tai dalinuosi laifhack'u - Bialystoke kavos automatas yra centrinėje stoties salėje. Traukinys sustoja pirmame kelyje. Kadangi prikabinami vagonai ir keičiamas lokomotyvas, paskubėjus kavo galima atsinešti. Vykstant link Suvalkų nepamenu nur sustojo, nes vis dar veikė Varšųvos kava.
    Aš ir galvojau, kas ten Bialystoke buvo, kad reikėjo apie pusvalandį laukt - pasirodo keitė vagonus. Anekdotiškai, atrodė, kad kelionės palydovai per tą laiką nubėgo į Circle K ir parbėgo su dešrainiais (gali būti, kad taip ilgai laukėme ir dėl to, nes elementariai laukėme grįžtančių palydovų su dešrainiais). Nejuokauju, vaizdas: palydovai su uniformomis bėga peronu į traukinį su dešrainiais rankose, ir po tikrai ilgo laukimo (~30 min) traukinys per pusę minutės pajuda.

    Aš sakyčiau su lenkų interjeru nebūtų nieko blogo, jei nebūčiau po to vietiniu lenkų traukiniu pravažiavęs. Ir kondicionierius gerai veikė, ir interjeras naujas, nenutrintas, dešimtmečiais prakaito neprigėręs, ir "nedūšna" karštą vasaros dieną...

    Komentuoti:


  • John
    replied
    Nepatogiausias maršrute yra LTG Pesa 630M, kuris realiai skirtas trumpoms priemiestinėms kelionėms, o ne tokiems maršrutams, kaip šitas.

    Komentuoti:


  • ejs-ejs
    replied
    Parašė Riedutis Rodyti pranešimą
    Teko prieš kelias savaites vykti iš Vilniaus į Varšuvą su persėdimu Mockavoje.
    Tai ką... Realiai, labai nuvylė. Traukiniai pasenę, interjerai pasenę, oro kondicionavimo sistema pasenusi, niolika stotelių pakeliui, vėlavo gal pusvalandžiu prie ir taip labai ilgos kelionės. Realiai, su automobiliu būtų buvę ženkliai patogiau ir gerom 2-3 valandom greičiau. Labai keista, kad tarp kaimyninių valstybių sostinių vykdomas toks apgailėtinas maršrutas.
    Iki Varšuvos taip, stoja beveik tiek kiekvienu kampu. Kas mustebino - Nuo Varšuvos iki Krokuvos tas pats traukinys stoja gal 4 ar 5 stotyse.

    Pas lenkus interjeras kaip interjeras, nėra nei swarowski, nei medinių taburečių. Gal tik kavos trūktų, tai dalinuosi laifhack'u - Bialystoke kavos automatas yra centrinėje stoties salėje. Traukinys sustoja pirmame kelyje. Kadangi prikabinami vagonai ir keičiamas lokomotyvas, paskubėjus kavo galima atsinešti. Vykstant link Suvalkų nepamenu nur sustojo, nes vis dar veikė Varšųvos kava.

    Komentuoti:


  • Riedutis
    replied
    Teko prieš kelias savaites vykti iš Vilniaus į Varšuvą su persėdimu Mockavoje.
    Tai ką... Realiai, labai nuvylė. Traukiniai pasenę, interjerai pasenę, oro kondicionavimo sistema pasenusi, niolika stotelių pakeliui, vėlavo gal pusvalandžiu prie ir taip labai ilgos kelionės. Realiai, su automobiliu būtų buvę ženkliai patogiau ir gerom 2-3 valandom greičiau. Labai keista, kad tarp kaimyninių valstybių sostinių vykdomas toks apgailėtinas maršrutas.

    Komentuoti:


  • zanaz
    replied


    Laikinkit ir subskraibinkit. Ten pas jį ir daugiau video is kelionės i Lietuvą yra

    Komentuoti:


  • ejs-ejs
    replied
    Parašė dtb Rodyti pranešimą
    Žinoma, dirbama. Planuojama, kad LTG savo pajėgumais temps nuo Balstogės iki Kauno. Tam reikia lokomotyvo ir apmokytų darbuotojų.
    Taip atvirai dar niekas nebuvo pavadinęs LTG liurbiais.

    Komentuoti:


  • John
    replied
    Parašė dtb Rodyti pranešimą

    Žinoma, dirbama. Planuojama, kad LTG savo pajėgumais temps nuo Balstogės iki Kauno. Tam reikia lokomotyvo ir apmokytų darbuotojų.
    Ir vagonų, šiaip. O idealiu atveju DMU, kuriam nereiktų perstumdyti lokomotyvo Suwalkuose ir Bialystoke ir kuris galėtų važiuoti tiesiogiai į Varšuvą. Aš jau rašiau apie tai anksčiau. Tokioje konfiguracijoje būtų galima tikėtis kelionės trumpinimo dar maždaug 2 valandomis.

    Komentuoti:


  • dtb
    replied
    Parašė John Rodyti pranešimą

    Tam reiks papildomo traukinio (jei bus PKP) arba dviejų visiškai naujų traukinių (jei LTG). Įdomu, ar link to yra dirbama?
    Žinoma, dirbama. Planuojama, kad LTG savo pajėgumais temps nuo Balstogės iki Kauno. Tam reikia lokomotyvo ir apmokytų darbuotojų.

    Komentuoti:


  • dtb
    replied
    Parašė Bluefox Rodyti pranešimą

    Įdomumo dėlei, jei pasirenku tą patį traukinį tą pačią dieną Vilnius - Marijampolė, abu vagonus jau rodo atviro tipo. Čia tikrai nėra klaidos?
    Kadangi Lenkijos teritorijoje kelionės trukmė žymiai ilgesnė, priimtas sprendimas atvaizduoti lenkų traukinio schemas. Vietiniams pervežimams, žinoma, atvaizduojama LTG traukinio schema.

    Komentuoti:


  • ejs-ejs
    replied
    Parašė Bluefox Rodyti pranešimą
    Įdomumo dėlei, jei pasirenku tą patį traukinį tą pačią dieną Vilnius - Marijampolė, abu vagonus jau rodo atviro tipo. Čia tikrai nėra klaidos?
    IMHO, pirmą kartą rodo Hancia traukinio schemą, antrą - dyzelio Kaunas - Mockava.

    Sy ryšiu bus visaip. Aplink stotis ir miestus signalas gan neblogas, o nuvažiavus kiek toliau ...
    Signalas geresnis arčiau didesnių kelių ir gyvenviečių.

    Komentuoti:


  • John
    replied
    Parašė dtb Rodyti pranešimą

    Tiesiog maršruto Krokuva-Suvalkai tęsinys iki sienos. Tai nėra joks naujas produktas, tiesiog maršruto pratęsimas, iš esmės net nekeičiant tvarkaraščio iš pagrindų.

    Reikia tikėtis, kad LTG planai bus sėkmingai įgyvendinti ir nuo gruodžio turėsime nepertraukiamą maršrutą iki Kauno be persėdimų.
    Tam reiks papildomo traukinio (jei bus PKP) arba dviejų visiškai naujų traukinių (jei LTG). Įdomu, ar link to yra dirbama?

    Komentuoti:


  • Bluefox
    replied
    Parašė dtb Rodyti pranešimą

    1. Iš patirties 60% kelio ryšys geras, 40% silpnas arba nėra. Link Varšuvos ryšys geresnis, tolyn link sienos prastėja.
    2. Tikrai taip, vagonai skirtingi. Vienas atviro tipo, kitas su sėdimomis kupe.
    Įdomumo dėlei, jei pasirenku tą patį traukinį tą pačią dieną Vilnius - Marijampolė, abu vagonus jau rodo atviro tipo. Čia tikrai nėra klaidos?
    Attached Files

    Komentuoti:

Working...
X