Teko prieš kelias savaites vykti iš Vilniaus į Varšuvą su persėdimu Mockavoje.
Tai ką... Realiai, labai nuvylė. Traukiniai pasenę, interjerai pasenę, oro kondicionavimo sistema pasenusi, niolika stotelių pakeliui, vėlavo gal pusvalandžiu prie ir taip labai ilgos kelionės. Realiai, su automobiliu būtų buvę ženkliai patogiau ir gerom 2-3 valandom greičiau. Labai keista, kad tarp kaimyninių valstybių sostinių vykdomas toks apgailėtinas maršrutas.
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
[LT-PL] Maršrutas Vilnius-Šeštokai-Suvalkai-Varšuva
Collapse
X
-
Laikinkit ir subskraibinkit. Ten pas jį ir daugiau video is kelionės i Lietuvą yra
- 4 patinka
Komentuoti:
-
Parašė dtb Rodyti pranešimąŽinoma, dirbama. Planuojama, kad LTG savo pajėgumais temps nuo Balstogės iki Kauno. Tam reikia lokomotyvo ir apmokytų darbuotojų.
Komentuoti:
-
Parašė dtb Rodyti pranešimą
Žinoma, dirbama. Planuojama, kad LTG savo pajėgumais temps nuo Balstogės iki Kauno. Tam reikia lokomotyvo ir apmokytų darbuotojų.
- 1 patinka
Komentuoti:
-
Parašė John Rodyti pranešimą
Tam reiks papildomo traukinio (jei bus PKP) arba dviejų visiškai naujų traukinių (jei LTG). Įdomu, ar link to yra dirbama?
Komentuoti:
-
Parašė Bluefox Rodyti pranešimą
Įdomumo dėlei, jei pasirenku tą patį traukinį tą pačią dieną Vilnius - Marijampolė, abu vagonus jau rodo atviro tipo. Čia tikrai nėra klaidos?
- 3 patinka
Komentuoti:
-
Parašė Bluefox Rodyti pranešimąĮdomumo dėlei, jei pasirenku tą patį traukinį tą pačią dieną Vilnius - Marijampolė, abu vagonus jau rodo atviro tipo. Čia tikrai nėra klaidos?
Sy ryšiu bus visaip. Aplink stotis ir miestus signalas gan neblogas, o nuvažiavus kiek toliau ...
Signalas geresnis arčiau didesnių kelių ir gyvenviečių.
- 1 patinka
Komentuoti:
-
Parašė dtb Rodyti pranešimą
Tiesiog maršruto Krokuva-Suvalkai tęsinys iki sienos. Tai nėra joks naujas produktas, tiesiog maršruto pratęsimas, iš esmės net nekeičiant tvarkaraščio iš pagrindų.
Reikia tikėtis, kad LTG planai bus sėkmingai įgyvendinti ir nuo gruodžio turėsime nepertraukiamą maršrutą iki Kauno be persėdimų.
Komentuoti:
-
Parašė dtb Rodyti pranešimą
1. Iš patirties 60% kelio ryšys geras, 40% silpnas arba nėra. Link Varšuvos ryšys geresnis, tolyn link sienos prastėja.
2. Tikrai taip, vagonai skirtingi. Vienas atviro tipo, kitas su sėdimomis kupe.
Komentuoti:
-
Parašė Zefyras Rodyti pranešimą
Aš nelabai suprantu, kam apskritai reikalingas traukinys nuo Lietuvos sienos iki Krokuvos, kuris pastoviai vėluoja, jeigu yra normali persėdimo galimybė Varšuvoje.
Reikia tikėtis, kad LTG planai bus sėkmingai įgyvendinti ir nuo gruodžio turėsime nepertraukiamą maršrutą iki Kauno be persėdimų.
Komentuoti:
-
Parašė Gator Rodyti pranešimą
O ar geriau nei buvęs Kaunas Balstogė (persėdant toliau)?
Komentuoti:
-
Parašė Bluefox Rodyti pranešimąGal kas jau važiavęs į Varšuvą galės atsakyti:
1. Kokia situacija su interneto ryšiu šiame maršrute? Dirbant norėtųsi pakankamai patikimo signalo, bet bent jau važiuojant traukiniu į Klaipėdą nemažą kelio dalį patenkama į tuos 2% Lietuvos be interneto ryšio. Įdomu kokia sitaucija šioje trasoje.
2. Renkantis bilietus 1-ame ir 2-ame vagonuose rodo visiškai kitokį sėdynių išdėstymą, 1-ame vagone kėdės yra po dvi kiekvienoje pusėje, 2-ame: tarsi kupė išdėstymas. Kėdžių numeriai taip pat dubliuojasi. Ar čia klaida ar išties du vagonai skirtingi?
2. Tikrai taip, vagonai skirtingi. Vienas atviro tipo, kitas su sėdimomis kupe.
- 1 patinka
Komentuoti:
-
Parašė John Rodyti pranešimą
Tai tiesiog matyt lenkams taip labiausiai apsimokėjo ir buvo logiškiausia iš jų tvarkaraščio perspektyvos. Buvo maršrutas, kurį biškiuką pratęsė, nes nu lietuviai labai prašė. Visiškas makeshift sprendimas, kuris nėra kaip nors adekvatus susisiekimo prasme. Na tik tiek, kad tai geriau, nei išvis jokio traukinio.
Komentuoti:
-
Parašė Zefyras Rodyti pranešimą
Aš nelabai suprantu, kam apskritai reikalingas traukinys nuo Lietuvos sienos iki Krokuvos, kuris pastoviai vėluoja, jeigu yra normali persėdimo galimybė Varšuvoje.
- 1 patinka
Komentuoti:
-
Parašė John Rodyti pranešimą
Deja, panašu, klad tai yra pagrindinis šito maršruto kileris. Nors traukinys (bent lietuviškas) ir nepatogus, bent jau būtų galima turėti garantiją, kad pavyks nuvažiuoti laiku. Su dabartine maršruto logika vėlavimai ir domino efektas yra tiesiog užprogramuoti. Sprendimas su esama infrastruktūra būtų ganėtinai paprastas ir apie jį jau esu rašęs, bet mums turbūt tai būtų "per brangu", dėl ko nieko ir nebus daroma.
Komentuoti:
-
Gal kas jau važiavęs į Varšuvą galės atsakyti:
1. Kokia situacija su interneto ryšiu šiame maršrute? Dirbant norėtųsi pakankamai patikimo signalo, bet bent jau važiuojant traukiniu į Klaipėdą nemažą kelio dalį patenkama į tuos 2% Lietuvos be interneto ryšio. Įdomu kokia sitaucija šioje trasoje.
2. Renkantis bilietus 1-ame ir 2-ame vagonuose rodo visiškai kitokį sėdynių išdėstymą, 1-ame vagone kėdės yra po dvi kiekvienoje pusėje, 2-ame: tarsi kupė išdėstymas. Kėdžių numeriai taip pat dubliuojasi. Ar čia klaida ar išties du vagonai skirtingi?
- 1 patinka
Komentuoti:
-
Parašė statyba Rodyti pranešimąIr vėl vėlavo lenkiškas traukinys iš Krokuvos, pagal info lentą - 2 valandas, bet kiek iš tikrųjų net nelaukiau. Keleivius bent jau iš Marijampolės skelbė, kad veš autobusu. Taip išeina, kad dažni lenkų vėlavimai gerokai kerta per reiso prestižą... O jei vėluoja daugiau nei valandą, dar ir kompensaciją galima išsireikalauti
Komentuoti:
-
Ir vėl vėlavo lenkiškas traukinys iš Krokuvos, pagal info lentą - 2 valandas, bet kiek iš tikrųjų net nelaukiau. Keleivius bent jau iš Marijampolės skelbė, kad veš autobusu. Taip išeina, kad dažni lenkų vėlavimai gerokai kerta per reiso prestižą... O jei vėluoja daugiau nei valandą, dar ir kompensaciją galima išsireikalauti
Komentuoti:
-
Pasirodė ir sekmadienio reportažo teksto versija
TV3.lt 2023.02.27
Pirmieji nesklandumai: iš Lietuvos į Lenkiją traukiniu nuvažiuot nepavyko
Ilgai reklamuotas traukinio maršrutas iš Lietuvos į Lenkiją sulaukė pirmųjų nesklandumų. Net keletą kartų visi keleiviai pakeliui į Varšuvą iš traukinio buvo išlaipinti. Ir dėl gedimo dalį kelionės turėjo tęsti autobusu. Negana to, pasipiktinę po daugiau nei devynių valandų kelionės keliautojai su tokiu pat scenarijumi susidūrė grįždami atgal į Lietuvą. (...)
„Mes nuvažiavome visai sėkmingai iki Mockavos stotelės ir nuo ten sužinojome... Aišku, žinojome, kad teks keisti traukinį, bet nežinojome, kad bus nesklandumų. Mus persodino į autobusą“, – pasakoja maršruto į Varšuvą keleivė Lina . Kaip paaiškėjo, pasienyje sugedo lenkiškas traukinys. Todėl keleiviai pusę valandos laukė kito transporto. Du autobusai juos 200 kilometrų beveik tris valandas vežė iki Balstogės. O iš ten jau vėl traukiniu į Varšuvą.
Iš Varšuvos po trijų dienų grįžtančiai Linai istorija pasikartojo – vėl persėdinėti į autobusus ir dalį kelio dardėti jais. (..>)
https://www.tv3.lt/naujiena/video/pi...pinti-n1220775
Komentuoti:
-
Jeigu tik vakar, tai nežinau kokiais greičiais veikia TV3 žinios, nes Indrė Makaraitytė dalinosi ta pačia istorija (panašu kad ji keliavo) dar vasario 18 dieną.
- 1 patinka
Komentuoti:
Komentuoti: