Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[LT-PL] Maršrutas Vilnius-Šeštokai-Suvalkai-Varšuva

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

  • Riedutis
    replied
    Teko prieš kelias savaites vykti iš Vilniaus į Varšuvą su persėdimu Mockavoje.
    Tai ką... Realiai, labai nuvylė. Traukiniai pasenę, interjerai pasenę, oro kondicionavimo sistema pasenusi, niolika stotelių pakeliui, vėlavo gal pusvalandžiu prie ir taip labai ilgos kelionės. Realiai, su automobiliu būtų buvę ženkliai patogiau ir gerom 2-3 valandom greičiau. Labai keista, kad tarp kaimyninių valstybių sostinių vykdomas toks apgailėtinas maršrutas.

    Komentuoti:


  • zanaz
    replied


    Laikinkit ir subskraibinkit. Ten pas jį ir daugiau video is kelionės i Lietuvą yra

    Komentuoti:


  • ejs-ejs
    replied
    Parašė dtb Rodyti pranešimą
    Žinoma, dirbama. Planuojama, kad LTG savo pajėgumais temps nuo Balstogės iki Kauno. Tam reikia lokomotyvo ir apmokytų darbuotojų.
    Taip atvirai dar niekas nebuvo pavadinęs LTG liurbiais.

    Komentuoti:


  • John
    replied
    Parašė dtb Rodyti pranešimą

    Žinoma, dirbama. Planuojama, kad LTG savo pajėgumais temps nuo Balstogės iki Kauno. Tam reikia lokomotyvo ir apmokytų darbuotojų.
    Ir vagonų, šiaip. O idealiu atveju DMU, kuriam nereiktų perstumdyti lokomotyvo Suwalkuose ir Bialystoke ir kuris galėtų važiuoti tiesiogiai į Varšuvą. Aš jau rašiau apie tai anksčiau. Tokioje konfiguracijoje būtų galima tikėtis kelionės trumpinimo dar maždaug 2 valandomis.

    Komentuoti:


  • dtb
    replied
    Parašė John Rodyti pranešimą

    Tam reiks papildomo traukinio (jei bus PKP) arba dviejų visiškai naujų traukinių (jei LTG). Įdomu, ar link to yra dirbama?
    Žinoma, dirbama. Planuojama, kad LTG savo pajėgumais temps nuo Balstogės iki Kauno. Tam reikia lokomotyvo ir apmokytų darbuotojų.

    Komentuoti:


  • dtb
    replied
    Parašė Bluefox Rodyti pranešimą

    Įdomumo dėlei, jei pasirenku tą patį traukinį tą pačią dieną Vilnius - Marijampolė, abu vagonus jau rodo atviro tipo. Čia tikrai nėra klaidos?
    Kadangi Lenkijos teritorijoje kelionės trukmė žymiai ilgesnė, priimtas sprendimas atvaizduoti lenkų traukinio schemas. Vietiniams pervežimams, žinoma, atvaizduojama LTG traukinio schema.

    Komentuoti:


  • ejs-ejs
    replied
    Parašė Bluefox Rodyti pranešimą
    Įdomumo dėlei, jei pasirenku tą patį traukinį tą pačią dieną Vilnius - Marijampolė, abu vagonus jau rodo atviro tipo. Čia tikrai nėra klaidos?
    IMHO, pirmą kartą rodo Hancia traukinio schemą, antrą - dyzelio Kaunas - Mockava.

    Sy ryšiu bus visaip. Aplink stotis ir miestus signalas gan neblogas, o nuvažiavus kiek toliau ...
    Signalas geresnis arčiau didesnių kelių ir gyvenviečių.

    Komentuoti:


  • John
    replied
    Parašė dtb Rodyti pranešimą

    Tiesiog maršruto Krokuva-Suvalkai tęsinys iki sienos. Tai nėra joks naujas produktas, tiesiog maršruto pratęsimas, iš esmės net nekeičiant tvarkaraščio iš pagrindų.

    Reikia tikėtis, kad LTG planai bus sėkmingai įgyvendinti ir nuo gruodžio turėsime nepertraukiamą maršrutą iki Kauno be persėdimų.
    Tam reiks papildomo traukinio (jei bus PKP) arba dviejų visiškai naujų traukinių (jei LTG). Įdomu, ar link to yra dirbama?

    Komentuoti:


  • Bluefox
    replied
    Parašė dtb Rodyti pranešimą

    1. Iš patirties 60% kelio ryšys geras, 40% silpnas arba nėra. Link Varšuvos ryšys geresnis, tolyn link sienos prastėja.
    2. Tikrai taip, vagonai skirtingi. Vienas atviro tipo, kitas su sėdimomis kupe.
    Įdomumo dėlei, jei pasirenku tą patį traukinį tą pačią dieną Vilnius - Marijampolė, abu vagonus jau rodo atviro tipo. Čia tikrai nėra klaidos?
    Attached Files

    Komentuoti:


  • dtb
    replied
    Parašė Zefyras Rodyti pranešimą

    Aš nelabai suprantu, kam apskritai reikalingas traukinys nuo Lietuvos sienos iki Krokuvos, kuris pastoviai vėluoja, jeigu yra normali persėdimo galimybė Varšuvoje.
    Tiesiog maršruto Krokuva-Suvalkai tęsinys iki sienos. Tai nėra joks naujas produktas, tiesiog maršruto pratęsimas, iš esmės net nekeičiant tvarkaraščio iš pagrindų.

    Reikia tikėtis, kad LTG planai bus sėkmingai įgyvendinti ir nuo gruodžio turėsime nepertraukiamą maršrutą iki Kauno be persėdimų.

    Komentuoti:


  • John
    replied
    Parašė Gator Rodyti pranešimą

    O ar geriau nei buvęs Kaunas Balstogė (persėdant toliau)?
    Kaunas-Bialystokas buvo tik savaitgaliais ir tik kažkokiu keistu tvarkaraščiu. Tai ten išvis nesąmonė buvo. Bet nominaliai taip, geriau.

    Komentuoti:


  • dtb
    replied
    Parašė Bluefox Rodyti pranešimą
    Gal kas jau važiavęs į Varšuvą galės atsakyti:
    1. Kokia situacija su interneto ryšiu šiame maršrute? Dirbant norėtųsi pakankamai patikimo signalo, bet bent jau važiuojant traukiniu į Klaipėdą nemažą kelio dalį patenkama į tuos 2% Lietuvos be interneto ryšio. Įdomu kokia sitaucija šioje trasoje.
    2. Renkantis bilietus 1-ame ir 2-ame vagonuose rodo visiškai kitokį sėdynių išdėstymą, 1-ame vagone kėdės yra po dvi kiekvienoje pusėje, 2-ame: tarsi kupė išdėstymas. Kėdžių numeriai taip pat dubliuojasi. Ar čia klaida ar išties du vagonai skirtingi?
    1. Iš patirties 60% kelio ryšys geras, 40% silpnas arba nėra. Link Varšuvos ryšys geresnis, tolyn link sienos prastėja.
    2. Tikrai taip, vagonai skirtingi. Vienas atviro tipo, kitas su sėdimomis kupe.

    Komentuoti:


  • Gator
    replied
    Parašė John Rodyti pranešimą

    Tai tiesiog matyt lenkams taip labiausiai apsimokėjo ir buvo logiškiausia iš jų tvarkaraščio perspektyvos. Buvo maršrutas, kurį biškiuką pratęsė, nes nu lietuviai labai prašė. Visiškas makeshift sprendimas, kuris nėra kaip nors adekvatus susisiekimo prasme. Na tik tiek, kad tai geriau, nei išvis jokio traukinio.
    O ar geriau nei buvęs Kaunas Balstogė (persėdant toliau)?

    Komentuoti:


  • John
    replied
    Parašė Zefyras Rodyti pranešimą

    Aš nelabai suprantu, kam apskritai reikalingas traukinys nuo Lietuvos sienos iki Krokuvos, kuris pastoviai vėluoja, jeigu yra normali persėdimo galimybė Varšuvoje.
    Tai tiesiog matyt lenkams taip labiausiai apsimokėjo ir buvo logiškiausia iš jų tvarkaraščio perspektyvos. Buvo maršrutas, kurį biškiuką pratęsė, nes nu lietuviai labai prašė. Visiškas makeshift sprendimas, kuris nėra kaip nors adekvatus susisiekimo prasme. Na tik tiek, kad tai geriau, nei išvis jokio traukinio.

    Komentuoti:


  • Zefyras
    replied
    Parašė John Rodyti pranešimą

    Deja, panašu, klad tai yra pagrindinis šito maršruto kileris. Nors traukinys (bent lietuviškas) ir nepatogus, bent jau būtų galima turėti garantiją, kad pavyks nuvažiuoti laiku. Su dabartine maršruto logika vėlavimai ir domino efektas yra tiesiog užprogramuoti. Sprendimas su esama infrastruktūra būtų ganėtinai paprastas ir apie jį jau esu rašęs, bet mums turbūt tai būtų "per brangu", dėl ko nieko ir nebus daroma.
    Aš nelabai suprantu, kam apskritai reikalingas traukinys nuo Lietuvos sienos iki Krokuvos, kuris pastoviai vėluoja, jeigu yra normali persėdimo galimybė Varšuvoje.

    Komentuoti:


  • Bluefox
    replied
    Gal kas jau važiavęs į Varšuvą galės atsakyti:
    1. Kokia situacija su interneto ryšiu šiame maršrute? Dirbant norėtųsi pakankamai patikimo signalo, bet bent jau važiuojant traukiniu į Klaipėdą nemažą kelio dalį patenkama į tuos 2% Lietuvos be interneto ryšio. Įdomu kokia sitaucija šioje trasoje.
    2. Renkantis bilietus 1-ame ir 2-ame vagonuose rodo visiškai kitokį sėdynių išdėstymą, 1-ame vagone kėdės yra po dvi kiekvienoje pusėje, 2-ame: tarsi kupė išdėstymas. Kėdžių numeriai taip pat dubliuojasi. Ar čia klaida ar išties du vagonai skirtingi?
    Attached Files

    Komentuoti:


  • John
    replied
    Parašė statyba Rodyti pranešimą
    Ir vėl vėlavo lenkiškas traukinys iš Krokuvos, pagal info lentą - 2 valandas, bet kiek iš tikrųjų net nelaukiau. Keleivius bent jau iš Marijampolės skelbė, kad veš autobusu. Taip išeina, kad dažni lenkų vėlavimai gerokai kerta per reiso prestižą... O jei vėluoja daugiau nei valandą, dar ir kompensaciją galima išsireikalauti
    Deja, panašu, klad tai yra pagrindinis šito maršruto kileris. Nors traukinys (bent lietuviškas) ir nepatogus, bent jau būtų galima turėti garantiją, kad pavyks nuvažiuoti laiku. Su dabartine maršruto logika vėlavimai ir domino efektas yra tiesiog užprogramuoti. Sprendimas su esama infrastruktūra būtų ganėtinai paprastas ir apie jį jau esu rašęs, bet mums turbūt tai būtų "per brangu", dėl ko nieko ir nebus daroma.

    Komentuoti:


  • statyba
    replied
    Ir vėl vėlavo lenkiškas traukinys iš Krokuvos, pagal info lentą - 2 valandas, bet kiek iš tikrųjų net nelaukiau. Keleivius bent jau iš Marijampolės skelbė, kad veš autobusu. Taip išeina, kad dažni lenkų vėlavimai gerokai kerta per reiso prestižą... O jei vėluoja daugiau nei valandą, dar ir kompensaciją galima išsireikalauti

    Komentuoti:


  • Romas
    replied
    Pasirodė ir sekmadienio reportažo teksto versija

    TV3.lt 2023.02.27
    Pirmieji nesklandumai: iš Lietuvos į Lenkiją traukiniu nuvažiuot nepavyko​​​​​​​
    Ilgai reklamuotas traukinio maršrutas iš Lietuvos į Lenkiją sulaukė pirmųjų nesklandumų. Net keletą kartų visi keleiviai pakeliui į Varšuvą iš traukinio buvo išlaipinti. Ir dėl gedimo dalį kelionės turėjo tęsti autobusu. Negana to, pasipiktinę po daugiau nei devynių valandų kelionės keliautojai su tokiu pat scenarijumi susidūrė grįždami atgal į Lietuvą. (...)

    „Mes nuvažiavome visai sėkmingai iki Mockavos stotelės ir nuo ten sužinojome... Aišku, žinojome, kad teks keisti traukinį, bet nežinojome, kad bus nesklandumų. Mus persodino į autobusą“, – pasakoja maršruto į Varšuvą keleivė Lina . Kaip paaiškėjo, pasienyje sugedo lenkiškas traukinys. Todėl keleiviai pusę valandos laukė kito transporto. Du autobusai juos 200 kilometrų beveik tris valandas vežė iki Balstogės. O iš ten jau vėl traukiniu į Varšuvą.
    Iš Varšuvos po trijų dienų grįžtančiai Linai istorija pasikartojo – vėl persėdinėti į autobusus ir dalį kelio dardėti jais. (..>)

    https://www.tv3.lt/naujiena/video/pi...pinti-n1220775

    Komentuoti:


  • Zefyras
    replied
    Jeigu tik vakar, tai nežinau kokiais greičiais veikia TV3 žinios, nes Indrė Makaraitytė dalinosi ta pačia istorija (panašu kad ji keliavo) dar vasario 18 dieną.

    Komentuoti:

Working...
X