Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[LT-PL] Maršrutas Vilnius-Šeštokai-Suvalkai-Varšuva

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

  • Arunasx
    replied
    Ir visas tas jovalas gali būti toleruojamas? Nebent absoliučių traukinių superfanų, kurie kitokiu transportu nevažinėja.

    Komentuoti:


  • Zefyras
    replied
    Parašė Aiwux Rodyti pranešimą
    Tiesa, pamiršau paminėt. Bilietus pirkau iš Lietuvos geležinkelių. Važiavom dviese, pasirinkome vietas šalia. Lenkiškam traukiny gavome vietas kupė, viskas tvarkingai, viena šalia kitos, nors kiek keistai atrodė berods 63 ir 65 vietos. Lietuviškam traukiny vietų žymėjimas buvo kitoks, ir jau gavosi, kad sėdim atskirai. Ir kitiems kas važiavo prieš tai kartu, vietos buvo išmėtytos kitaip. Gerai, kad bent draugiškai susikeitėm vietom. Taip pat, galiu pritarti, kad Lietuvos pusėje didesnis chaosas, angliškai jokios informacijos. Nuo Varšuvos viename kupė važiavome su belgų šeimyna, kurie keliavo iki Kauno. Jeigu nebūčiau pasakęs, kad jau jų sustojimas ir jau reikia lipti, būtų jie nuvažiavę iki Vilniaus.
    Su informacijos pateikimu tai ten labai didelis chaosas. Visame reise Lenkijos pusėje figūruoja tik Mockavos pavadinimas, nors keliaujantys per sieną be abejo važiuoja į Kauną arba Vilnių. Gal dėl to kad IC 144 oficialiai yra Krokuva - Varšuva - Baltstogė - Mockava. Varšuvos stotyje išvykimų lentoje traukinys taip pat praktiškai nefigūravo, bent jau Centralna stotyje. Lenkiški palydovai informacijos angliškai irgi nelabai linkę pateikti. Buvo daug sumaišties Suvalkuose, kur išlipo apie 75 proc. traukinio keleivių, daug kas galvojo, kad jau čia turi būti persėdimas į kitą traukinį. Mockavoje viskas atrodė chaotiškai, nes tas peronas gan mažas, ir keleiviai turi apsikeisti traukiniais. Nors tokie persėdimai nėra neįprasti, retai būna, kad visi iki vieno traukinių keleivių turi apsikeisti traukiniais.
    Beje, ant lietuviško traukinio nurodyta, kad sedėjimo vietas galima pasirinkti laisvai, vietos rezervuotos tik lenkiškam kupė. O lietuviškas traukinys nepasirodė toks blogas, tik galėtų būti žemagrindis ir su daugiau vietos kojomis. Man asmeniškai nepatinka kupė vagonai, nebent kai keliauju ne vienas.

    Komentuoti:


  • felar
    replied
    Aš nesuprantu - juk niekas jūsų neverčia važiuoti traukiniu, sukiokit toliau baranką jeigu patinka. Tik palengvinsite gyvenimą norintiems keliauti, nes traukinys jau ir taip populiarus šią vasarą net būdamas vietomis super lėtu. Kelias iki Varšuvos turėtų šiek tiek pagreitėti užbaigus Bialystok - Czyzew ruožą iki 2024 galo. Manau bus realu tilpti į mažiau nei 9h.

    Komentuoti:


  • vytgri
    replied
    Kad jau kalba pasisuko apie sąnaudas (auto vs traukinys), ir ne tik laiko.
    Kai savaitgalį atidarė dar vieną S61 ruožą, o spalio mėn laukia ir dar vieno atidarymas, nejučiomis papildomos eksploatacinės sąnaudos rūko kamputyje. Kitą vasarą (kai dalinai atidarys Lomžos aplinkelį) nuo Kauno iki Varšuvos be myžčiojimų bus apie 4val. kelio. Enough said...

    Komentuoti:


  • Arunasx
    replied
    Parašė sauletasmiestas Rodyti pranešimą
    Galėtumėt pavežėju dirbt, nuosavu automobilių vežiot €100 primat, €50 uždarbis. Kasdien vežiotumėt ir jau gyvenimas.
    Kažkoks čia man atrodo Ūbago mentalitetas, kai automobilio nusidėvėjimas neįskaičiojamas, pastangų kiekis gaut teises nusipirkt ir prižiūrėt 7metų senumo dyzelį. Keliai aišku nutiesti šventos dvasios, priežiūra irgi.
    Pradžiai išmok nors minimaliai rašyti. Bet kuris normalus žmogus jei ne tinginys išsilaiko teises po vidurinės. Mašina nesugrius nuo 500+500 km ir bus patogu bet kur nuvažiuoti bet kur nori ir kada nori. Toks reisas koks yra tai grynas hemarojus mazohistams. Daug kas parašo, kad tik pirmas kartas smalsumui patenkinti buvo. Daugiau nebenori tokio gėrio.

    Komentuoti:


  • Aleksio
    replied
    Parašė sauletasmiestas Rodyti pranešimą
    Kažkoks čia man atrodo ūbago mentalitetas, kai automobilio nusidėvėjimas neįskaičiojamas
    Geriau išleisti pinigus taip negu pragerti.
    Parašė sauletasmiestas Rodyti pranešimą
    pastangų kiekis gaut teises
    Aš galvojau kad šiais laikais teises visi išlaiko iškart po vidurinės baigimo (mūsų laikais tai buvo dar vidurinėje). Esu neteisus?
    Parašė sauletasmiestas Rodyti pranešimą
    nusipirkt ir prižiūrėt 7metų senumo dyzelį.
    Geriau išleisti pinigus taip negu pragerti.
    Parašė sauletasmiestas Rodyti pranešimą
    Keliai aišku nutiesti šventos dvasios, priežiūra irgi.
    Turi tu automobilį ar neturi jo - vistiek iš tavo algo bus išskaičiuota tą patį tavo uždarbio dalis.

    Komentuoti:


  • Aiwux
    replied
    Tiesa, pamiršau paminėt. Bilietus pirkau iš Lietuvos geležinkelių. Važiavom dviese, pasirinkome vietas šalia. Lenkiškam traukiny gavome vietas kupė, viskas tvarkingai, viena šalia kitos, nors kiek keistai atrodė berods 63 ir 65 vietos. Lietuviškam traukiny vietų žymėjimas buvo kitoks, ir jau gavosi, kad sėdim atskirai. Ir kitiems kas važiavo prieš tai kartu, vietos buvo išmėtytos kitaip. Gerai, kad bent draugiškai susikeitėm vietom. Taip pat, galiu pritarti, kad Lietuvos pusėje didesnis chaosas, angliškai jokios informacijos. Nuo Varšuvos viename kupė važiavome su belgų šeimyna, kurie keliavo iki Kauno. Jeigu nebūčiau pasakęs, kad jau jų sustojimas ir jau reikia lipti, būtų jie nuvažiavę iki Vilniaus.

    Komentuoti:


  • sauletasmiestas
    replied
    Parašė Arunasx Rodyti pranešimą
    Ypač važiuojant pvz trise. 520 km => €50 total benzas
    Galėtumėt pavežėju dirbt, nuosavu automobilių vežiot €100 primat, €50 uždarbis. Kasdien vežiotumėt ir jau gyvenimas.

    Kažkoks čia man atrodo ūbago mentalitetas, kai automobilio nusidėvėjimas neįskaičiojamas, pastangų kiekis gaut teises nusipirkt ir prižiūrėt 7metų senumo dyzelį. Keliai aišku nutiesti šventos dvasios, priežiūra irgi.

    Komentuoti:


  • Arunasx
    replied
    Parašė Aleksio Rodyti pranešimą
    Yra labai gera alternatyva - nuosavas automobilis. Pigu, patogu, saugu.
    Ypač važiuojant pvz trise. 520 km => €50 total benzas

    Komentuoti:


  • digital
    replied
    Parašė Aleksio Rodyti pranešimą
    Yra labai gera alternatyva - nuosavas automobilis. Pigu, patogu, saugu.
    Aleksio, su gimtadieniu!

    Komentuoti:


  • Aleksio
    replied
    Yra labai gera alternatyva - nuosavas automobilis. Pigu, patogu, saugu.

    Komentuoti:


  • TIME
    replied
    Teko irgi neseniai važiuoti - Lenkijos pusėje jau prekiaujama ir snacksais, taip pat kiekviena smulkmena buvo pristatinėjama angliškai. Lietuvos pusėje buvo chaosas - vietų lagaminams nepakanka, vietų biliete nėra, žmonės, kurie įlipo Marijampolėje iki Kauno turėjo stovėti, niekas nebuvo pranešama angliškai, tai važiavę užsieniečiai buvo pasimetę
    Paskutinis taisė TIME; 2023.08.09, 08:17.

    Komentuoti:


  • Aiwux
    replied
    Turėjau skrydį iš Varšuvos oro uosto, o kadangi skrydžio Vilnius-Varšuva kainos buvo apie 5 kartus didesnės už antžeminio transporto, rinkausi pastaruosius. Buvau prisiklausęs gandų, kad gana dažnai traukinys užvėluoja, tai į priekį rinkausi Lux Express autobusą, o grįžtant nusprendžiau išbandyti traukinį. Aišku prisidėjau pilną kuprinę užkandžių ir gėrimų, taip sakant iškart pasiruošiau. Bet pasirodo ir lenkai siūlė bent jau kavą, arbatą, vandenį, o dėl užkandžių neatkreipiau dėmesio, nes buvo neaktualu. Traukinys praktiškai nevėlavo, į Varšuvą atvyko keliom minutėm vėliau, o Mockavoj buvo apie 15 minučių vėluodamas. Kas keista, kad lietuviškas traukinys daugiau vėlavo ir teko dar apie 15 minučių jo palaukti. Aišku, iš anksto žinojau apie visus ilgus tarpinius sustojimus, apie vėžlio greitį nuo Suvalkų iki Lietuvos sienos, tai kaip ir niekas nenustebino. Bet suma sumarium, kelionė per ilga gaunasi, nors komforto daugiau nei važiuojant autobusu. Iš tiesų, net nežinau ką rinkčiausi kitą kartą. Laukiu, kada bus normalus geležinkelis.
    P.S. Pirmą kartą buvau Varšuvos centrinėj stoty. Su traukiniais viskas gana aišku ir paprasta, teko tik vietinių klausinėt kaip įsigyti bilietą iki oro uosto. Bet pvz. autobusų sustojimai pasirodė labai neaiškūs kur ten kas, nors per daug ir nesistengiau nagrinėtis.

    Komentuoti:


  • dtb
    replied
    Kalbu apie tai, kad tiesiog nėra pinigų. O kad jų būtų, turi keistis valstybės požiūris į viešąjį transportą ir geležinkelius taip pat.

    Komentuoti:


  • evil
    replied
    Parašė dtb Rodyti pranešimą
    Apie naujo DMU pirkimą - vieno vieneto nenupirksi, nes tam vienam sugedus, nebus į ką pakeisti. O jei gedimas rimtas ir užsitęs mėnesį, kitą? Pirkti du ir laikyti vieną rezerve? Neracionalu. Pirkti tris - jau reikia dar didesnių investicijų. Kol susisiekimo politika nesikeis ir LTG bus priversta taupyti kiekvieną centą ir sukti galvą, iš kur gauti papildomų pajamų (pvz. išsiuntinėti raštus savivaldybėms su reikalavimu prisidėti), tol rimtesnio proveržio nebus ir jūsų geros idėjos forume tik ir liks.
    Labai panašu į LTG požiūrį. Iš keleivio pusės su tokiu požiūriu geriausias variantas būtų nusirinkt bėgius, parduoti į metalo laužą ir paleist Lietuvos geležinkelius, nes dabar jie nieko naudingo visvien neveikia - toks transportas koks yra nėra tinkamas naudojimui. Arba jis turi tapti tinkamu naudojimui arba galima uždaryti. Bandžiau maršrutą Varšuva-Kaunas, daugiau nekartosiu - labai jau nuobodus variantas kaip išmesti vieną dieną iš gyvenimo.

    Komentuoti:


  • dtb
    replied
    Pagrindinė esmė finansuose. Jau girdisi kalbos, kad nuo gruodžio vistik niekas šiame maršrute nesikeis, nes lenkai užsiprašė palyginti labai didelės sumos už traukinio pratęsimą iki Kauno. Tam taip pat reikia ženklių investicijų į infrastruktūrą, personalo apmokymą. O pinigų niekas neduoda.

    Prakalbot apie privačias kompanijas. O koks tikslas privačiai įmonei eiti ten, kur gaus milijoninius nuostolius? Juolab, kad Lenkijoje tokios privačios nėra, tad dirbti tik viename izoliuotame ruože su max keletu išvykimų per dieną tikrai niekas nesiryš. Bilietų kaina (25 eur) per maža padengti sąnaudas. Pakėlus kainą kad ir dvigubai, vis tiek esama kelionės trukmė (6-7 val) neužtikrintų didelio srauto.

    Apie naujo DMU pirkimą - vieno vieneto nenupirksi, nes tam vienam sugedus, nebus į ką pakeisti. O jei gedimas rimtas ir užsitęs mėnesį, kitą? Pirkti du ir laikyti vieną rezerve? Neracionalu. Pirkti tris - jau reikia dar didesnių investicijų. Kol susisiekimo politika nesikeis ir LTG bus priversta taupyti kiekvieną centą ir sukti galvą, iš kur gauti papildomų pajamų (pvz. išsiuntinėti raštus savivaldybėms su reikalavimu prisidėti), tol rimtesnio proveržio nebus ir jūsų geros idėjos forume tik ir liks.

    Komentuoti:


  • alm
    replied
    Parašė ejs-ejs Rodyti pranešimą
    Ar Varšuva priims DMU arba apskritai dyzelinį lokomotyvą? Pas juos aplinkui elektrifikuota.

    Ar yra standatinės vėžės sąstatas su DMU, kurio leidžiamas greitis 160 km/h? Pasirodo taip, yra. Paieškojus, gal net atsirastų EMU/DMU hibridų.
    Ne visai į temą. Dabar kai geležinkelių rinka liberalizuota teoriškai privatus UABas (kaip koks Flixtrain) galėtų nusipirkti tokį naudotą DMU kaip linke ir paleisti važinėti, mokėdamas infrastruktūros mokestį už bėgius, kaip ir niekas negalėtų to uždrausti.
    Ar yra apribojimai kur kokiu traukiniu galima važiuoti - ta prasme ar dyzeliniu galima važiuoti visur, ar elektrifikuotomis linijomis gali neleisti dėl ekologijos ar panašių sumetimų? Ar tiesiog kiltų grynai techninių problemų (nebūtų kur dyzelio užpilti)?


    Komentuoti:


  • John
    replied
    Parašė ejs-ejs Rodyti pranešimą

    Kur LTG traukinys iš Kauno į Varšuvą.
    Apie tai juk ir kalbu, kad tam reikia nupirkti bent minimalų kiekį traukinių, kurie tam tiktų t.y. DMU arba lokomotyvo traukiamas traukinys su nemotorizuota vairuotojo kabina viename gale. Kodėl LTG nenupirko tokio traukinio, nežinau, bet spėju įprastos priežastys: nekompetencija, apsileidimas ir nenoras imtis efektyvių sprendimų.

    Komentuoti:


  • ejs-ejs
    replied
    Parašė John Rodyti pranešimą
    Whut?
    Kur LTG traukinys iš Kauno į Varšuvą.

    Komentuoti:


  • John
    replied
    Parašė ejs-ejs Rodyti pranešimą

    Tai rašau: LTG leidžia savo traukinį iš Kauno į Warszawa Wilenska, kuri nėra labai apkrauta stotis.

    Kur jis ir kodėl?
    Whut?

    Komentuoti:

Working...
X