Parašė felar
Rodyti pranešimą
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
[LT-PL] Maršrutas Vilnius-Šeštokai-Suvalkai-Varšuva
Collapse
X
-
- 5 patinka
-
Lenkai papublikavo draft'inius 2023/2024 tvarkaraščius. Traukinys nuo Mockavos iki Varšuvos sutrumpėja 18min, iš Varšuvos apie pusvalandį (sunku pasakyt, nes dabar laikinai iš Gdanska stoties važiuoja). Iki Krokuvos pailgėja. Anyway panašu, kad kelionė iš Vilniaus turėtų nuo gruodžio pramušti psichologinį 9 val. barjerą.
- 1 patinka
Komentuoti:
-
Pirmadienį Mockava-Vilnius vėluoja 1.45h.,o keleiviai rašo info lentoje, jog bus vežami autobusu. Gal kas žino priežastį?
Komentuoti:
-
Spėju dėl to, kad Bialystoko stotyje keleivinis traukinys nuvažiavo nuo bėgių, buvo likviduojami padariniai kelias valandas:
https://www.rynek-kolejowy.pl/wiadom...ku-114855.html
Išvis pastarosios kelios buvo itin nesėkmingos Lenkijos geležinkeliams. Tą pačią dieną dar ir keleivinis traukinys susidūrė su krovininiu: https://www.rynek-kolejowy.pl/wiadom...o--114865.html Na o savaitgalį taip pat nuriedėjo nuo bėgių keleivinis TLK:
https://www.rynek-kolejowy.pl/wiadom...ia-114804.html
- 1 patinka
Komentuoti:
-
Trakiškėje išlipo lietuvių įgula ir įlipo lenkų:
Suvalkuose išlipo netoli pusės keleivių:
Atvažiavo ir kitas Polregio traukinys:
Po kelių valandų – atvykome į Balstogę, kurios stotis buvo remontuojama ir šių metų gegužę:
Gerai įgyvendintos ekranų švieslentės. Panašiau į Šveicariją, o ne Lietuvą:
Stoties vidus:
Kadangi reikiamą dieną traukinio Lietuvon nebuvo, grįžau Flixbus autobusu.
Komentuoti:
-
Vaizdas į Šančius, A. Juozapavičiaus prospektą ir Kaunoramos statybas:
Vaizdas per langą Šeštokuose:
Traukinio salonas:
Mockavos geležinkelio stotis. Tuomet nežinojau, kad jos negalima fotografuoti:
Vaizdas tik įvažiavus į Lenkiją:
Komentuoti:
-
Traukinys iš kitos pusės:
Dvikalbiai užrašai:
Bilietų automatas traukinyje. Lietuva tokiems dalykams vis dar nepasiruošusi, o Lenkijoje tai įprastas dalykas tiek traukiniuose, tiek ir miestų autobusuose.
Vagono vidus:
Komentuoti:
-
2022 liepą važiavau traukiniu nuo Kauno iki Balstogės, įdėsiu nuotraukų.
Senojo, man labiau patikusio stiliaus švieslentė Kauno centrinėje stotyje:
LTG maršrutų schema iš tų laikų, kai traukiniai važiavo į Rygą, Minską, Kijevą ir Rokiškį:
Liftas ir švieslentė po 3 peronu:
SA133 serijos PESA 218M, priklausanti Polregio Palenkės padaliniui:
Kauno centrinė stotis. Matosi, kad 3 peronas atitrauktas nuo 1520 mm bėgių:
Komentuoti:
-
Ir visas tas jovalas gali būti toleruojamas? Nebent absoliučių traukinių superfanų, kurie kitokiu transportu nevažinėja.
- 1 patinka
Komentuoti:
-
Parašė Aiwux Rodyti pranešimąTiesa, pamiršau paminėt. Bilietus pirkau iš Lietuvos geležinkelių. Važiavom dviese, pasirinkome vietas šalia. Lenkiškam traukiny gavome vietas kupė, viskas tvarkingai, viena šalia kitos, nors kiek keistai atrodė berods 63 ir 65 vietos. Lietuviškam traukiny vietų žymėjimas buvo kitoks, ir jau gavosi, kad sėdim atskirai. Ir kitiems kas važiavo prieš tai kartu, vietos buvo išmėtytos kitaip. Gerai, kad bent draugiškai susikeitėm vietom. Taip pat, galiu pritarti, kad Lietuvos pusėje didesnis chaosas, angliškai jokios informacijos. Nuo Varšuvos viename kupė važiavome su belgų šeimyna, kurie keliavo iki Kauno. Jeigu nebūčiau pasakęs, kad jau jų sustojimas ir jau reikia lipti, būtų jie nuvažiavę iki Vilniaus.
Beje, ant lietuviško traukinio nurodyta, kad sedėjimo vietas galima pasirinkti laisvai, vietos rezervuotos tik lenkiškam kupė. O lietuviškas traukinys nepasirodė toks blogas, tik galėtų būti žemagrindis ir su daugiau vietos kojomis. Man asmeniškai nepatinka kupė vagonai, nebent kai keliauju ne vienas.
Komentuoti:
-
Aš nesuprantu - juk niekas jūsų neverčia važiuoti traukiniu, sukiokit toliau baranką jeigu patinka. Tik palengvinsite gyvenimą norintiems keliauti, nes traukinys jau ir taip populiarus šią vasarą net būdamas vietomis super lėtu. Kelias iki Varšuvos turėtų šiek tiek pagreitėti užbaigus Bialystok - Czyzew ruožą iki 2024 galo. Manau bus realu tilpti į mažiau nei 9h.
- 4 patinka
Komentuoti:
-
Kad jau kalba pasisuko apie sąnaudas (auto vs traukinys), ir ne tik laiko.
Kai savaitgalį atidarė dar vieną S61 ruožą, o spalio mėn laukia ir dar vieno atidarymas, nejučiomis papildomos eksploatacinės sąnaudos rūko kamputyje. Kitą vasarą (kai dalinai atidarys Lomžos aplinkelį) nuo Kauno iki Varšuvos be myžčiojimų bus apie 4val. kelio. Enough said...
- 2 patinka
Komentuoti:
-
Parašė sauletasmiestas Rodyti pranešimąGalėtumėt pavežėju dirbt, nuosavu automobilių vežiot €100 primat, €50 uždarbis. Kasdien vežiotumėt ir jau gyvenimas.
Kažkoks čia man atrodo Ūbago mentalitetas, kai automobilio nusidėvėjimas neįskaičiojamas, pastangų kiekis gaut teises nusipirkt ir prižiūrėt 7metų senumo dyzelį. Keliai aišku nutiesti šventos dvasios, priežiūra irgi.
Komentuoti:
-
Parašė sauletasmiestas Rodyti pranešimąKažkoks čia man atrodo ūbago mentalitetas, kai automobilio nusidėvėjimas neįskaičiojamas
Parašė sauletasmiestas Rodyti pranešimąpastangų kiekis gaut teises
Parašė sauletasmiestas Rodyti pranešimąnusipirkt ir prižiūrėt 7metų senumo dyzelį.
Parašė sauletasmiestas Rodyti pranešimąKeliai aišku nutiesti šventos dvasios, priežiūra irgi.
Komentuoti:
-
Tiesa, pamiršau paminėt. Bilietus pirkau iš Lietuvos geležinkelių. Važiavom dviese, pasirinkome vietas šalia. Lenkiškam traukiny gavome vietas kupė, viskas tvarkingai, viena šalia kitos, nors kiek keistai atrodė berods 63 ir 65 vietos. Lietuviškam traukiny vietų žymėjimas buvo kitoks, ir jau gavosi, kad sėdim atskirai. Ir kitiems kas važiavo prieš tai kartu, vietos buvo išmėtytos kitaip. Gerai, kad bent draugiškai susikeitėm vietom. Taip pat, galiu pritarti, kad Lietuvos pusėje didesnis chaosas, angliškai jokios informacijos. Nuo Varšuvos viename kupė važiavome su belgų šeimyna, kurie keliavo iki Kauno. Jeigu nebūčiau pasakęs, kad jau jų sustojimas ir jau reikia lipti, būtų jie nuvažiavę iki Vilniaus.
- 5 patinka
Komentuoti:
-
Parašė Arunasx Rodyti pranešimąYpač važiuojant pvz trise. 520 km => €50 total benzas
Kažkoks čia man atrodo ūbago mentalitetas, kai automobilio nusidėvėjimas neįskaičiojamas, pastangų kiekis gaut teises nusipirkt ir prižiūrėt 7metų senumo dyzelį. Keliai aišku nutiesti šventos dvasios, priežiūra irgi.
- 4 patinka
Komentuoti:
-
Parašė Aleksio Rodyti pranešimąYra labai gera alternatyva - nuosavas automobilis. Pigu, patogu, saugu.
- 1 patinka
Komentuoti:
Komentuoti: