Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[LT-PL] Maršrutas Vilnius-Šeštokai-Suvalkai-Varšuva

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

  • Kitas Džiugas
    replied
    Parašė felar Rodyti pranešimą
    Lenkai papublikavo draft'inius 2023/2024 tvarkaraščius. Traukinys nuo Mockavos iki Varšuvos sutrumpėja 18min, iš Varšuvos apie pusvalandį (sunku pasakyt, nes dabar laikinai iš Gdanska stoties važiuoja). Iki Krokuvos pailgėja. Anyway panašu, kad kelionė iš Vilniaus turėtų nuo gruodžio pramušti psichologinį 9 val. barjerą.
    Vis tiek lieka gėda tai, kad 1435 mm geležinkelis iki Kauno taip ir lieka nenaudojamas.

    Komentuoti:


  • felar
    replied
    Lenkai papublikavo draft'inius 2023/2024 tvarkaraščius. Traukinys nuo Mockavos iki Varšuvos sutrumpėja 18min, iš Varšuvos apie pusvalandį (sunku pasakyt, nes dabar laikinai iš Gdanska stoties važiuoja). Iki Krokuvos pailgėja. Anyway panašu, kad kelionė iš Vilniaus turėtų nuo gruodžio pramušti psichologinį 9 val. barjerą.

    Komentuoti:


  • dtb
    replied
    Lenkai sugedo.

    Komentuoti:


  • statyba
    replied
    Pirmadienį Mockava-Vilnius vėluoja 1.45h.,o keleiviai rašo info lentoje, jog bus vežami autobusu. Gal kas žino priežastį?

    Komentuoti:


  • felar
    replied
    Spėju dėl to, kad Bialystoko stotyje keleivinis traukinys nuvažiavo nuo bėgių, buvo likviduojami padariniai kelias valandas:
    https://www.rynek-kolejowy.pl/wiadom...ku-114855.html

    Išvis pastarosios kelios buvo itin nesėkmingos Lenkijos geležinkeliams. Tą pačią dieną dar ir keleivinis traukinys susidūrė su krovininiu: https://www.rynek-kolejowy.pl/wiadom...o--114865.html Na o savaitgalį taip pat nuriedėjo nuo bėgių keleivinis TLK:
    https://www.rynek-kolejowy.pl/wiadom...ia-114804.html

    Komentuoti:


  • Konstantin
    replied
    Gal žinos, kas vakar buvo nutykę? 3val vėlavo...


    Click image for larger version

Name:	pl train 08.24.png
Views:	1574
Size:	80,2 kB
ID:	2071153

    Komentuoti:


  • digital
    replied
    ir čia nerodo nuotraukų

    Komentuoti:


  • Kitas Džiugas
    replied
    Trakiškėje išlipo lietuvių įgula ir įlipo lenkų:


    Suvalkuose išlipo netoli pusės keleivių:


    Atvažiavo ir kitas Polregio traukinys:


    Po kelių valandų – atvykome į Balstogę, kurios stotis buvo remontuojama ir šių metų gegužę:


    Gerai įgyvendintos ekranų švieslentės. Panašiau į Šveicariją, o ne Lietuvą:




    Stoties vidus:


    Kadangi reikiamą dieną traukinio Lietuvon nebuvo, grįžau Flixbus autobusu.

    Komentuoti:


  • Kitas Džiugas
    replied
    Vaizdas į Šančius, A. Juozapavičiaus prospektą ir Kaunoramos statybas:


    Vaizdas per langą Šeštokuose:


    Traukinio salonas:


    Mockavos geležinkelio stotis. Tuomet nežinojau, kad jos negalima fotografuoti:


    Vaizdas tik įvažiavus į Lenkiją:

    Komentuoti:


  • Kitas Džiugas
    replied
    Traukinys iš kitos pusės:


    Dvikalbiai užrašai:


    Bilietų automatas traukinyje. Lietuva tokiems dalykams vis dar nepasiruošusi, o Lenkijoje tai įprastas dalykas tiek traukiniuose, tiek ir miestų autobusuose.


    Vagono vidus:

    Komentuoti:


  • Kitas Džiugas
    replied
    2022 liepą važiavau traukiniu nuo Kauno iki Balstogės, įdėsiu nuotraukų.

    Senojo, man labiau patikusio stiliaus švieslentė Kauno centrinėje stotyje:


    LTG maršrutų schema iš tų laikų, kai traukiniai važiavo į Rygą, Minską, Kijevą ir Rokiškį:


    Liftas ir švieslentė po 3 peronu:


    SA133 serijos PESA 218M, priklausanti Polregio Palenkės padaliniui:


    Kauno centrinė stotis. Matosi, kad 3 peronas atitrauktas nuo 1520 mm bėgių:

    Komentuoti:


  • Arunasx
    replied
    Ir visas tas jovalas gali būti toleruojamas? Nebent absoliučių traukinių superfanų, kurie kitokiu transportu nevažinėja.

    Komentuoti:


  • Zefyras
    replied
    Parašė Aiwux Rodyti pranešimą
    Tiesa, pamiršau paminėt. Bilietus pirkau iš Lietuvos geležinkelių. Važiavom dviese, pasirinkome vietas šalia. Lenkiškam traukiny gavome vietas kupė, viskas tvarkingai, viena šalia kitos, nors kiek keistai atrodė berods 63 ir 65 vietos. Lietuviškam traukiny vietų žymėjimas buvo kitoks, ir jau gavosi, kad sėdim atskirai. Ir kitiems kas važiavo prieš tai kartu, vietos buvo išmėtytos kitaip. Gerai, kad bent draugiškai susikeitėm vietom. Taip pat, galiu pritarti, kad Lietuvos pusėje didesnis chaosas, angliškai jokios informacijos. Nuo Varšuvos viename kupė važiavome su belgų šeimyna, kurie keliavo iki Kauno. Jeigu nebūčiau pasakęs, kad jau jų sustojimas ir jau reikia lipti, būtų jie nuvažiavę iki Vilniaus.
    Su informacijos pateikimu tai ten labai didelis chaosas. Visame reise Lenkijos pusėje figūruoja tik Mockavos pavadinimas, nors keliaujantys per sieną be abejo važiuoja į Kauną arba Vilnių. Gal dėl to kad IC 144 oficialiai yra Krokuva - Varšuva - Baltstogė - Mockava. Varšuvos stotyje išvykimų lentoje traukinys taip pat praktiškai nefigūravo, bent jau Centralna stotyje. Lenkiški palydovai informacijos angliškai irgi nelabai linkę pateikti. Buvo daug sumaišties Suvalkuose, kur išlipo apie 75 proc. traukinio keleivių, daug kas galvojo, kad jau čia turi būti persėdimas į kitą traukinį. Mockavoje viskas atrodė chaotiškai, nes tas peronas gan mažas, ir keleiviai turi apsikeisti traukiniais. Nors tokie persėdimai nėra neįprasti, retai būna, kad visi iki vieno traukinių keleivių turi apsikeisti traukiniais.
    Beje, ant lietuviško traukinio nurodyta, kad sedėjimo vietas galima pasirinkti laisvai, vietos rezervuotos tik lenkiškam kupė. O lietuviškas traukinys nepasirodė toks blogas, tik galėtų būti žemagrindis ir su daugiau vietos kojomis. Man asmeniškai nepatinka kupė vagonai, nebent kai keliauju ne vienas.

    Komentuoti:


  • felar
    replied
    Aš nesuprantu - juk niekas jūsų neverčia važiuoti traukiniu, sukiokit toliau baranką jeigu patinka. Tik palengvinsite gyvenimą norintiems keliauti, nes traukinys jau ir taip populiarus šią vasarą net būdamas vietomis super lėtu. Kelias iki Varšuvos turėtų šiek tiek pagreitėti užbaigus Bialystok - Czyzew ruožą iki 2024 galo. Manau bus realu tilpti į mažiau nei 9h.

    Komentuoti:


  • vytgri
    replied
    Kad jau kalba pasisuko apie sąnaudas (auto vs traukinys), ir ne tik laiko.
    Kai savaitgalį atidarė dar vieną S61 ruožą, o spalio mėn laukia ir dar vieno atidarymas, nejučiomis papildomos eksploatacinės sąnaudos rūko kamputyje. Kitą vasarą (kai dalinai atidarys Lomžos aplinkelį) nuo Kauno iki Varšuvos be myžčiojimų bus apie 4val. kelio. Enough said...

    Komentuoti:


  • Arunasx
    replied
    Parašė sauletasmiestas Rodyti pranešimą
    Galėtumėt pavežėju dirbt, nuosavu automobilių vežiot €100 primat, €50 uždarbis. Kasdien vežiotumėt ir jau gyvenimas.
    Kažkoks čia man atrodo Ūbago mentalitetas, kai automobilio nusidėvėjimas neįskaičiojamas, pastangų kiekis gaut teises nusipirkt ir prižiūrėt 7metų senumo dyzelį. Keliai aišku nutiesti šventos dvasios, priežiūra irgi.
    Pradžiai išmok nors minimaliai rašyti. Bet kuris normalus žmogus jei ne tinginys išsilaiko teises po vidurinės. Mašina nesugrius nuo 500+500 km ir bus patogu bet kur nuvažiuoti bet kur nori ir kada nori. Toks reisas koks yra tai grynas hemarojus mazohistams. Daug kas parašo, kad tik pirmas kartas smalsumui patenkinti buvo. Daugiau nebenori tokio gėrio.

    Komentuoti:


  • Aleksio
    replied
    Parašė sauletasmiestas Rodyti pranešimą
    Kažkoks čia man atrodo ūbago mentalitetas, kai automobilio nusidėvėjimas neįskaičiojamas
    Geriau išleisti pinigus taip negu pragerti.
    Parašė sauletasmiestas Rodyti pranešimą
    pastangų kiekis gaut teises
    Aš galvojau kad šiais laikais teises visi išlaiko iškart po vidurinės baigimo (mūsų laikais tai buvo dar vidurinėje). Esu neteisus?
    Parašė sauletasmiestas Rodyti pranešimą
    nusipirkt ir prižiūrėt 7metų senumo dyzelį.
    Geriau išleisti pinigus taip negu pragerti.
    Parašė sauletasmiestas Rodyti pranešimą
    Keliai aišku nutiesti šventos dvasios, priežiūra irgi.
    Turi tu automobilį ar neturi jo - vistiek iš tavo algo bus išskaičiuota tą patį tavo uždarbio dalis.

    Komentuoti:


  • Aiwux
    replied
    Tiesa, pamiršau paminėt. Bilietus pirkau iš Lietuvos geležinkelių. Važiavom dviese, pasirinkome vietas šalia. Lenkiškam traukiny gavome vietas kupė, viskas tvarkingai, viena šalia kitos, nors kiek keistai atrodė berods 63 ir 65 vietos. Lietuviškam traukiny vietų žymėjimas buvo kitoks, ir jau gavosi, kad sėdim atskirai. Ir kitiems kas važiavo prieš tai kartu, vietos buvo išmėtytos kitaip. Gerai, kad bent draugiškai susikeitėm vietom. Taip pat, galiu pritarti, kad Lietuvos pusėje didesnis chaosas, angliškai jokios informacijos. Nuo Varšuvos viename kupė važiavome su belgų šeimyna, kurie keliavo iki Kauno. Jeigu nebūčiau pasakęs, kad jau jų sustojimas ir jau reikia lipti, būtų jie nuvažiavę iki Vilniaus.

    Komentuoti:


  • sauletasmiestas
    replied
    Parašė Arunasx Rodyti pranešimą
    Ypač važiuojant pvz trise. 520 km => €50 total benzas
    Galėtumėt pavežėju dirbt, nuosavu automobilių vežiot €100 primat, €50 uždarbis. Kasdien vežiotumėt ir jau gyvenimas.

    Kažkoks čia man atrodo ūbago mentalitetas, kai automobilio nusidėvėjimas neįskaičiojamas, pastangų kiekis gaut teises nusipirkt ir prižiūrėt 7metų senumo dyzelį. Keliai aišku nutiesti šventos dvasios, priežiūra irgi.

    Komentuoti:


  • Arunasx
    replied
    Parašė Aleksio Rodyti pranešimą
    Yra labai gera alternatyva - nuosavas automobilis. Pigu, patogu, saugu.
    Ypač važiuojant pvz trise. 520 km => €50 total benzas

    Komentuoti:

Working...
X