Įdomybės. Perkant bilietą per LTG, lenkiškame traukinyje neturi galimybės rinktis vietos. Perkant bilietą pas lenkus, negali rinktis lietuviškame traukinyje
Daug datų jau dabar LTG rodo išparduota, nors perkant atskirus bilietus (Varšuva - Mockava lenkų svetainėje ir Mockava - Vilnius lietuviškoje ar atvirkščiai), galimybė keliauti vėl atsiranda. Kažkaip iki galo išdirbti sistemos taip ir nepavyko
Tai čia manau viena problemų, dėl kurių kenčia tarptautiniai maršrutai: bilietų sistemų nesuderinamumas. Jon Worth apie tai nemažai kalbėjo ir rašė. Aš planuoju pirkti atskirus bilietus, įskaitant 1st class tarp Suwalkų ir Varšuvos. Tai gausis viso 6 bilietai vienam žmogui į abi puses . Bus biškiuką skausminga naudotis PKP sistema, bet ko nepadarysi dėl patogesnės kelionės.
Įdomybės. Perkant bilietą per LTG, lenkiškame traukinyje neturi galimybės rinktis vietos. Perkant bilietą pas lenkus, negali rinktis lietuviškame traukinyje
Daug datų jau dabar LTG rodo išparduota, nors perkant atskirus bilietus (Varšuva - Mockava lenkų svetainėje ir Mockava - Vilnius lietuviškoje ar atvirkščiai), galimybė keliauti vėl atsiranda. Kažkaip iki galo išdirbti sistemos taip ir nepavyko
Tai per Šeštokus eina magistralinis 1520 mm be peronų?
Anot Google Maps - taip. Standartinė vėžė vakarinėje pusėje, rusiška - rytinėje ir rusiškos aklikelis vakarinėje pusėje ties kažkokiu sandėliuku. Plius standartinės vėžės atšąka perkrovimui, praeinanti pro kranus ir platformas rytinėje pusėje.
Jei lenkai sugalvotų leisti tą traukinį iki Kauno 1425mm vėže ir Kaune daryti persėdimą į 1520mm važiuojantį į Vilnių, tada techniškai galimas būtų sustojimas Šeštokuose ~1min.
1520mm vėžės peronas Šeštokuose po rekonstrukcijos yra aklakelyje prie stoties pastato, todėl ir negalėjo būti pasirinktas toks variantas, nes nepatogus keleiviams (persėdimas ne tame pačiame perone) todėl persėdimas Mockavoje pasirinktas kaip praktiškesnis
O tiesiog sustoti be persėdimo negalima Šeštokuose?
Man tai nesuprantamas sprendimas vėl be traukinio palikti Šeštokus. Traukinys tiesiog pravažiuos svarbų rajono miestelį, kai sustojimui sugaištų max. 1-2 minutes, kurias galima būtų nuimti nuo stovėjimo Mockavoje.
1520mm vėžės peronas Šeštokuose po rekonstrukcijos yra aklakelyje prie stoties pastato, todėl ir negalėjo būti pasirinktas toks variantas, nes nepatogus keleiviams (persėdimas ne tame pačiame perone) todėl persėdimas Mockavoje pasirinktas kaip praktiškesnis
Jūs geriau papasakokit kaip nuvažiuot pirma klase krakowiankos nusipirkt, o ne vokiečių VT subtilybes čia aptarinėkit.
Man tik nuo Suvalkų leidžia pirkti.
Man tai nesuprantamas sprendimas vėl be traukinio palikti Šeštokus. Traukinys tiesiog pravažiuos svarbų rajono miestelį, kai sustojimui sugaištų max. 1-2 minutes, kurias galima būtų nuimti nuo stovėjimo Mockavoje.
Tuo tarpu Lietuvoje į Kauną pirmąja klase bilietai po 10-11 eurų, pigiausias 8,70 euro (antrąja 6-9 eurai). Žiūrint į atstumą ir pačius traukinius, tai tikrai brangu pas mus. O kiek DE kainuotų panašus reisas?
DE toks atstumas aptarnaujamas regioniniais traukiniais. Nuo kitų metu galios 49€ mėnesinis bilietas visam viešajam ir regioniniam transportui visoj Vokietijoj.
Jeigu važiuot ICE panašų atstumą tai bus ~30-35€, pvz Bremen - Hannover.
Tuo tarpu Lietuvoje į Kauną pirmąja klase bilietai po 10-11 eurų, pigiausias 8,70 euro (antrąja 6-9 eurai). Žiūrint į atstumą ir pačius traukinius, tai tikrai brangu pas mus. O kiek DE kainuotų panašus reisas?
Dar vienas fun fact tas, jog nuo Vilniaus iki Varšuvos bilieto kaina žmogui 25 eurai, o nuo Vilniaus iki Krokuvos 30 eurų. Kainų skirtumas 5 eurai. Kur kelionė per visą Lenkiją, o kur net iki vidurio nedavažiuojama…
Lenkijoj šiaip gana pigūs traukiniai, ir smarkiai neužbrangsta artėjant laikui, lyginant su DE ar A. Pirmadienį IC Varšuva-Krokuva 12,57 € (vienas reisas išvis tik 5,97 €), greitasis EIP 25 €, vienas reisas yra viso labo 19,61 €.
Dar vienas fun fact tas, jog nuo Vilniaus iki Varšuvos bilieto kaina žmogui 25 eurai, o nuo Vilniaus iki Krokuvos 30 eurų. Kainų skirtumas 5 eurai. Kur kelionė per visą Lenkiją, o kur net iki vidurio nedavažiuojama…
Jep, kelionė Varšuva-Krokuva su tuo pačiu lėtuoju traukinius vos 4 Eur perkant atskirą bilietą. Pirma klase 5.11 Eur. Neblogai tikrai. LTG kainos iš tiesų biškiuką pradeda kandžiotis paskutiniu metu, ypač turint omeny, kad servisas visgi tebėra gana prastas, traukiniai apyšūdiniai, o tvarkaraščiai ir kelionės trukmė balansuoja ties blogai ir patenkinamai.
Kelionės laikas Kaunas-Bialystokas esamu 141 maršrutu su lenkišku traukiniu trunka 4 val. 33 min. Kaina 11 Eur
Kelionės laikas naujuoju maršrutu nuo Gruodžio 11 g. truks 4 val. 56 min. Kaina 13 Eur.
Dar vienas fun fact tas, jog nuo Vilniaus iki Varšuvos bilieto kaina žmogui 25 eurai, o nuo Vilniaus iki Krokuvos 30 eurų. Kainų skirtumas 5 eurai. Kur kelionė per visą Lenkiją, o kur net iki vidurio nedavažiuojama…
Kelionės laikas Kaunas-Bialystokas esamu 141 maršrutu su lenkišku traukiniu trunka 4 val. 33 min. Kaina 11 Eur
Kelionės laikas naujuoju maršrutu nuo Gruodžio 11 g. truks 4 val. 56 min. Kaina 13 Eur.
Kelionės laikas Kaunas-Bialystokas esamu 141 maršrutu su lenkišku traukiniu trunka 4 val. 33 min. Kaina 11 Eur
Kelionės laikas naujuoju maršrutu nuo Gruodžio 11 g. truks 4 val. 56 min. Kaina 13 Eur.
Perkant Lenkijos puslapyje kainos maždaug 5,5 euro didesnės. Tai gudresni lenkai pirks LG puslapyje
Bet šiuo.metu galima sutaupyti 3,5 euro perkant LG bilietą iki Suvalkų, o lenkišką - nuo Suvalkų į Krokuvą. Arba nuo Suvalkų nusipirkti pirmą klasę - vos euru brangiau Tik lenkiška kaina gali pakilti artėjant kelionės datai.
Ieškant gruodžio 18 d. kainos abiejose puslapiuose man rodo tas pačias. Įdomus palyginimas, kad keliauti traukiniais Lenkijoje daug pigiau nei Lietuvoje.
Bent iš patirties Lenkija su Čekija rytų ES yra kone draugiškiausios pagal kainą kelionėms traukiniu.
Taip, yra. Manau, visuose Lenkijos Intercity yra 1 klasė. Ir taip, blogai, kad LG jos neparduoda. Išmanesnieji pirks atskirai bilietą iki Suvalkų ir nuo jų.
Įdomu, kodėl į Varšuvos pusę 1 klasę leidžia imti tik nuo Suvalkų, o ne nuo Mockavos? Traukinys juk tas pats. Ar Suvalkuose prikabina daugiau vagonų? Pasirinkus 1 klasę tiek nuo Vilniaus, tiek Mockavos, meta klaidą. Šiaip visgi gaila, kad su 1 klase tokie bajeriai. Ilgai kelionei būtent 1 klasė yra labai patrauklus produktas. Tai turbūt reiks taip ir važiuoti Suvalkuose pereinant į kitą vagoną.
Beje, tokiu atveju tektų pereiti į kitą vagoną. Ne tik dėl skirtingų klasių ir numeruotų vietų (berods PKP traukinyje vietų rezervacija privaloma), bet ir dėl to, kad, tikėtina, dalis iš Krokuvos vykstančių vagonų (įskaitant pirmą klasę) bus atkabinami Suvalkuose? Beje, taip būdavo prieš kelis dešimtmečius, kai lenkiški traukiniai vykdavo iš Šeštokų.
pagal http://bocznica.eu, HAŃCZA pirmos klasės vagoną turi Mockavoje. Bialystoke prikabinami tik antros klasės vagonai. Gal dar kažkas pasikeis.
Komentuoti: