Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[LT-PL] Maršrutas Vilnius-Šeštokai-Suvalkai-Varšuva

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

  • Ignalina
    replied
    DMU kabinos keitimas irgi šiek tiek užtrunka.

    Komentuoti:


  • John
    replied
    Parašė alga Rodyti pranešimą

    Spėju, Bialystoke keičia elektrinį lokomotyvą į dyzelį, o Suvalkuose yra akligatvinė stotis, tai reikia perkalbint lokomotyvą į kitą galą.
    Kažkada teko važiuoti Kaunas-Bialystok ir atgal, tai Suwalkuose irgi stovėjo virš 20 minučių, nors važiavo lenkiška DMU motrisė, o ne lokomotyvo tempiamas traukinys. Tai priežastis matyt yra nebūtinai arba ne vien ta.

    Komentuoti:


  • alga
    replied
    Parašė John Rodyti pranešimą

    Kokia priežastis 25 minučių stovėjimo Bialystoke ir Suwalkuose?
    Spėju, Bialystoke keičia elektrinį lokomotyvą į dyzelį, o Suvalkuose yra akligatvinė stotis, tai reikia perkalbint lokomotyvą į kitą galą.

    Komentuoti:


  • Al1
    replied
    Parašė felar Rodyti pranešimą
    [*]Ar LTG turi 1435mm lokomotyvų? Planuoja įsigyti, nuomotis?
    LTG turi 1435 mm lokomotyvų. Pernai nupirko iš Lenkijos du naudotus TEM2. Važinėja su krovininiais. Yra bent 3 vnt. M62 ant 1435 mm. Nei vienas iš jų netinka tempti šiuolaikinių keleivinių traukinių vagonų, nes neturi elektrinio šildymo.
    Taip pat LTG Polska turi išsinuomojusi du prekinius elektrovežius darbui Lenkijoje.
    Paskutinis taisė Al1; 2022.10.09, 19:24.

    Komentuoti:


  • Al1
    replied
    Parašė Gator Rodyti pranešimą
    Bet tai kiek metű reikėjo, kad tokį varganą traukinio pailhinimą nuo Suvalkų iki Mockavos suderintų ir pristatytų kaip rimtą laimėjimą net vyriausybių lygmeniu... Čia toks turėjo būti, metaforiškai sakant, grafikų sudarinėtojų lygmens žmonėms per skype susirašius padarytas
    Nes visas RB projektas yra tik pinigų įsisavinimui tiesimo metu. Kas po to bus daroma ir kaip naudojamas geležinkelis, niekam nerūpi. Tas pats ir su taip vadinama RB2.

    Komentuoti:


  • felar
    replied
    Parašė Petr Rodyti pranešimą

    LTG tikrai turi 1435 mm riedmenų, bent šilumvežį su LTG livrėja buvau matęs prie Balstogės. Lyg ir M62 buvo 1435.
    Turbūt bus šitas M62K-1150, dabar perdažytas geltona LTG Cargo simbolika:
    https://trainspo.com/class/11719/

    Lygtais buvo modifikuotas iš 1520mm į 1435mm 2016 m.:
    https://ltsa.lrv.lt/uploads/ltsa/doc...016/LRE-71.pdf

    Komentuoti:


  • felar
    replied
    Parašė Petr Rodyti pranešimą
    Tik nesuprantu, na tarkim neturi LTG 1435 mm riedmenų, tai kodėl negalima padaryti tiesioginio Vilnius - Mockava?
    Dar neaišku koks bus traukinys iki Mockavos. Manau reikės laukti kol paskelbs žiemos tvarkaraštį. Tada paaiškės ar iš Kauno bus ar nuo pat Vilniaus. Pagal prieš tai skelbtą informaciją atrodo, kad bus visgi su persėdimu Kaune.

    Komentuoti:


  • Petr
    replied
    Parašė felar Rodyti pranešimą
    „Hańcza” wraca na Litwę. Do Wilna pociągiem z jedną przesiadką
    ("Hańcza" returns to Lithuania. To Vilnius by train with one change)
    https://www.rynek-kolejowy.pl/wiadomosci/hancza-wraca-na-litwe-ruszy-przesiadkowe-polaczenie-do-wilna--110013.html


    Straipsnis rašo apie pratęstą Hańcza traukinį iš Krokuvos iki Mockavos pradėsiantį kursuoti gruodžio mėnesį. Minima jog tai laikinas sprendimas kol LTG galės parūpinti dyzelinį lokomotyvą, kuris galėtų tempti nuo pat Balstogės iki Kauno! Anot PL infrastruktūros ministerijos tuomet tikriausiai iki Kauno būtų pratęstas Intercity Nałkowska traukinys. Tokiu būdu būtų tik vienas persėdimas Kaune į Vilnių. Anksčiau buvo minėta, kad tai turėtų įvykti kažkada 2023.

    Google Translate:



    Man kyla klausimų po šio straipsnio.
    1. Ar LTG turi 1435mm lokomotyvų? Planuoja įsigyti, nuomotis? Also kur tuomet jis būtų aptarnaujamas, nes 1435mm remonto depas planuojamas tik 2026 berods?
    2. IC "Nałkowska" šiuo metu yra maršrutas Vroclavas - Balstogė. Tai berods du traukiniai, nes atgal važiuoja anksčiau nei atvažiuoja į priekį. To mistinio LTG lokomotyvo iki Balstogės tiesa užtektų vieno. Pratęsiant dabartinį tvarkaraštį gautųsi daugmaž taip:
      • IC 16105: (09:00 Kaunas?) - 13:24 Białystok - 16:14 Warszawa Gdańska - 21:13 Wrocław Główny
      • IC 61104: 06:35 Wrocław Główny - 12:01 Warszawa Centralna - 14:44 Białystok - (21:15 Kaunas?)
    Connection'as iki Vroclavo būtų awesome, nes būtent pro ten važiuoja naktinis NJ/EN traukinys į Vieną, Bratislavą, Budapeštą, Berlyną.
    LTG tikrai turi 1435 mm riedmenų, bent šilumvežį su LTG livrėja buvau matęs prie Balstogės. Lyg ir M62 buvo 1435.

    Tik nesuprantu, na tarkim neturi LTG 1435 mm riedmenų, tai kodėl negalima padaryti tiesioginio Vilnius - Mockava?

    Komentuoti:


  • felar
    replied
    Made in Vilnius savaitės klausimas:

    Click image for larger versionName:	miv.pngViews:	0Size:	68,2 kBID:	1994568

    Komentuoti:


  • John
    replied
    Ir kitas dalykas, kodėl be ministerijos pranešimų spaudai daugiau nėra jokios info ir naujienų ir viską sužinom ir lenkiškos medijos? LTG išvis miega ir nė žodžio nei apie maršrutą, nei kada pirks reikalingus lokomotyvus ar DMU? Labai keistai atrodo turint omeny, kad šito traukinio Lietuvai reikia kokį 100 kartų labiau, nei Lenkijai.

    Komentuoti:


  • John
    replied
    LTG žinoma paskutinius ~7 metus nepirko ir neplanavo pirkti 1435mm lokomotyvų ar kitokių riedmenų. Kaip netikėta

    Komentuoti:


  • felar
    replied
    „Hańcza” wraca na Litwę. Do Wilna pociągiem z jedną przesiadką
    ("Hańcza" returns to Lithuania. To Vilnius by train with one change)
    https://www.rynek-kolejowy.pl/wiadomosci/hancza-wraca-na-litwe-ruszy-przesiadkowe-polaczenie-do-wilna--110013.html


    Straipsnis rašo apie pratęstą Hańcza traukinį iš Krokuvos iki Mockavos pradėsiantį kursuoti gruodžio mėnesį. Minima jog tai laikinas sprendimas kol LTG galės parūpinti dyzelinį lokomotyvą, kuris galėtų tempti nuo pat Balstogės iki Kauno! Anot PL infrastruktūros ministerijos tuomet tikriausiai iki Kauno būtų pratęstas Intercity Nałkowska traukinys. Tokiu būdu būtų tik vienas persėdimas Kaune į Vilnių. Anksčiau buvo minėta, kad tai turėtų įvykti kažkada 2023.

    Google Translate:

    The Polish side reserves that this is not the target system. It is to apply until the Lithuanian Railways provide a diesel locomotive that could take over the operation of the Polish train in the Lithuanian section. - We assume that then the IC "Nałkowska" train will commute to Kaunas - indicates a representative of the Ministry of Infrastructure, adding that a Lithuanian diesel locomotive could carry traffic along the entire Białystok - Kaunas section. In Kaunas, however, there would be a connection with the train to Vilnius.
    Man kyla klausimų po šio straipsnio.
    1. Ar LTG turi 1435mm lokomotyvų? Planuoja įsigyti, nuomotis? Also kur tuomet jis būtų aptarnaujamas, nes 1435mm remonto depas planuojamas tik 2026 berods?
    2. IC "Nałkowska" šiuo metu yra maršrutas Vroclavas - Balstogė. Tai berods du traukiniai, nes atgal važiuoja anksčiau nei atvažiuoja į priekį. To mistinio LTG lokomotyvo iki Balstogės tiesa užtektų vieno. Pratęsiant dabartinį tvarkaraštį gautųsi daugmaž taip:
      • IC 16105: (09:00 Kaunas?) - 13:24 Białystok - 16:14 Warszawa Gdańska - 21:13 Wrocław Główny
      • IC 61104: 06:35 Wrocław Główny - 12:01 Warszawa Centralna - 14:44 Białystok - (21:15 Kaunas?)
    Connection'as iki Vroclavo būtų awesome, nes būtent pro ten važiuoja naktinis NJ/EN traukinys į Vieną, Bratislavą, Budapeštą, Berlyną.
    Paskutinis taisė felar; 2022.09.26, 15:01.

    Komentuoti:


  • Aleksio
    replied
    Parašė VLR Rodyti pranešimą
    O dėl saugumo tai nežinau apie ką tu:

    https://www.vox.com/2015/5/14/860619...riving-crashes
    Jeigu tu nežinai kad prieš 3 mėnesius degė LTG traukinys - tavo problema.

    Komentuoti:


  • John
    replied
    Parašė Gator Rodyti pranešimą

    Norėjau pridėt "nebent ne vienas važiuoja", bet tai kaip ir aišku.
    Beje mašinos eksploatacija dar kažkiek prisideda.
    Į Lenkiją śiaip pogesni maršrutai, pvz tris kart ilgesnis Kaunas Varśuva autobusas kainuoja ne ką daugiau nei Kaunas Klaipėda.
    Arba traukinys Kaunas Balstogė 11 eur, nors ilgesnis nei Vilnius Šiauliia.

    O šiaip čia yra didelė bėda VT - jie niekaip mepritraukia automobilius turinčių keleivių su tokiomis kainomis.
    Vienam dar dar kažkiek pigiau, bet jei dviese, tai niekas VT nevažiuos. Reikia kompleksinių sprendimų, pvz grupinio bilieto už daug daug mažesnes kainas. Aišku kažkaip įrodant grupiškumą, o ne nepažistamiems susimetus.
    Reikia normalių (taktinių) tvarkaraščių, priimtinų kelionės laikų, pageidautina normaliai veikiančio wi-fi ar bent jau mobilaus ryšio, paslaugų (vagono restorano) ir panašių dalykų. Jeigu servisas veikia patikimai ir yra visapusiškai patogus, aš bet kada džiaugčiausi galėdamas primokėti ir važiuoti traukiniu patogiai, naršyti internetą arba net numigti patogioje kėdėje, nei minkyti pedalą ir sukinėti baranką mašinoje ir save varginti. Viskas yra pasiekiama, jeigu tik yra toks tikslas.

    Komentuoti:


  • John
    replied
    Parašė Gator Rodyti pranešimą
    Bet tai kiek metű reikėjo, kad tokį varganą traukinio pailhinimą nuo Suvalkų iki Mockavos suderintų ir pristatytų kaip rimtą laimėjimą net vyriausybių lygmeniu... Čia toks turėjo būti, metaforiškai sakant, grafikų sudarinėtojų lygmens žmonėms per skype susirašius padarytas
    Nežinau, ar sekei Jon Worth keliones tarp ES šalių traukiniais, bet jau yra pristatytos išvados (skaidrės pptx faile): https://owncloud.jonworth.eu/index.p...Y5vAHlVTu22pd9
    Faktas, kad su RB1 buvo daromos kažkokios protu sunkiai paaiškinanamos nesąmonės (kurias čia, beje, iki uždusimo labai gynė kai kurie forumiečiai), bet pasirodo panašūs dalykai yra gana įprasti labai daug kur Europoje, kai geležinkelių susisiekimas tarp skirtingų šalių neveikia išvis arba veikia blogai ir tam nėra aiškaus racionalaus paaiškinimo. Tiesiog šalys nesusišneka, o tarptautiniai maršrutai visada gauna mažiausiai dėmesio. Net tikslingai vystomi ir ES finansuojami projektai arba išvis žlunga arba būna įgyvendinti, bet neveikia taip, kaip turėtų veikti. Tai čia kaip koks užkeikimas ir RB1 visai įsipaišo į probleminių projektų sąrašą.

    Klausimas, kaip bus su "tikruoju" RB? Vis dar nepaskelbtas traukinių pirkimo konkursas, kuris turėjo būti skelbiamas dar užpernai, jeigu 2026 norim turėti naudojimui tinkamus greituosius traukinius.

    Komentuoti:


  • Gator
    replied
    Parašė John Rodyti pranešimą

    Dėl pigumo tai gali būti tiesa. Žinoma jei mašina neryja benzino kibirais ir jei važiuoja bent 2 žmonės mašinoje.
    Pavyzdys: traukinio Vilnius-Šiauliai bilietas be nuolaidų kainuoja 15,30 Eur. Mašina, jei 100km naudoja 6L benzino, degalai kainuos ~22 Eur dabartinėmis kainomis. Jei važiuos du žmonės, degalai bus 11 Eur. Jei 3 žmonės, 7,30 Eur ir t.t.
    Norėjau pridėt "nebent ne vienas važiuoja", bet tai kaip ir aišku.
    Beje mašinos eksploatacija dar kažkiek prisideda.
    Į Lenkiją śiaip pogesni maršrutai, pvz tris kart ilgesnis Kaunas Varśuva autobusas kainuoja ne ką daugiau nei Kaunas Klaipėda.
    Arba traukinys Kaunas Balstogė 11 eur, nors ilgesnis nei Vilnius Šiauliia.

    O šiaip čia yra didelė bėda VT - jie niekaip mepritraukia automobilius turinčių keleivių su tokiomis kainomis.
    Vienam dar dar kažkiek pigiau, bet jei dviese, tai niekas VT nevažiuos. Reikia kompleksinių sprendimų, pvz grupinio bilieto už daug daug mažesnes kainas. Aišku kažkaip įrodant grupiškumą, o ne nepažistamiems susimetus.
    Paskutinis taisė Gator; 2022.09.18, 21:25.

    Komentuoti:


  • John
    replied
    Parašė Gator Rodyti pranešimą

    Tai irdėl pigumo nusišneka, nebent daugiau žmonių žodžiu kaip visada rašo specialiai nesąmones, kažkas su psichologija netvarkoj.
    Dėl pigumo tai gali būti tiesa. Žinoma jei mašina neryja benzino kibirais ir jei važiuoja bent 2 žmonės mašinoje.
    Pavyzdys: traukinio Vilnius-Šiauliai bilietas be nuolaidų kainuoja 15,30 Eur. Mašina, jei 100km naudoja 6L benzino, degalai kainuos ~22 Eur dabartinėmis kainomis. Jei važiuos du žmonės, degalai bus 11 Eur. Jei 3 žmonės, 7,30 Eur ir t.t.

    Komentuoti:


  • Gator
    replied
    Bet tai kiek metű reikėjo, kad tokį varganą traukinio pailhinimą nuo Suvalkų iki Mockavos suderintų ir pristatytų kaip rimtą laimėjimą net vyriausybių lygmeniu... Čia toks turėjo būti, metaforiškai sakant, grafikų sudarinėtojų lygmens žmonėms per skype susirašius padarytas

    Komentuoti:


  • John
    replied
    Parašė VLR Rodyti pranešimą
    Toks maršrutas su dviem pasikeitimais - nebent entuziastams. Bet, aišku, geriau nei nieko. Padarius tik vieną pasikeitimą (kelionės pradžioje Kaune) būtų galima neblogą naktinį reisą padaryti, tik nelabai aišku, kaip jie tai planuoja įgyvendinti. Kiek supratau, jie kalba apie naujos signalizavimo sistemos diegimą RB1, prieš pat statant RB2? Neatrodo tokie planai realistiškai. Na, bet tikiuosi, kad klystu - keistenybių šiame projekte tikrai netrūksta, tad niekada negali žinoti.
    Nežinau, ar tai išvis galima vadinti maršrutu, nes tai tiesiog bus 3 atskiri suderinti maršrutai. Bet vien jau tas faktas, kad jie supranta, kad reikia derinti ir eiti ta linkme, kad būtų įmanoma traukiniu kažkaip nuvažiuoti iš Vilniaus/Kauno į Varšuvą ar Krokuvą, yra teigiamas poslinkis. Pavyzdžiui, Estijos ir Latvijos geležinkeliai nesupranta, kad paderinus tvarklaraščius vos keliomis minutėmis, būtų įmanoma Valkoje/Valgoje persėsti ir važiuoti tarp Rygos ir Tartu.

    Komentuoti:


  • Gator
    replied
    Parašė VLR Rodyti pranešimą

    Automobiliu važiuojant nepadirbsi ir nepamiegosi, barankos sukiojimas suvalgo daug laiko (tad ir pinigų).

    O dėl saugumo tai nežinau apie ką tu:

    https://www.vox.com/2015/5/14/860619...riving-crashes
    Tai irdėl pigumo nusišneka, nebent daugiau žmonių žodžiu kaip visada rašo specialiai nesąmones, kažkas su psichologija netvarkoj.

    Komentuoti:

Working...
X