Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[LT-PL] Maršrutas Vilnius-Šeštokai-Suvalkai-Varšuva

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

  • Ignalina
    replied
    Parašė voyage Rodyti pranešimą
    Panašu, kad šiame traukinyje LTG dalį vietų palieka ir vietiniam susisiekimui. Įvedus į paiešką Vilnius-Marijampolė gruodžio 19d., sistema rodo du pasirinkimus. Traukinio nr. 23 - yra vietų. O 23/143 tarptautiniame - išparduota.
    Net ne dalį, o daugumą. Tarptautiniam susisiekimui yra 52 vietos, vietiniam - 78.

    Komentuoti:


  • voyage
    replied
    Panašu, kad šiame traukinyje LTG dalį vietų palieka ir vietiniam susisiekimui. Įvedus į paiešką Vilnius-Marijampolė gruodžio 19d., sistema rodo du pasirinkimus. Traukinio nr. 23 - yra vietų. O 23/143 tarptautiniame - išparduota.
    Attached Files

    Komentuoti:


  • 1G2G
    replied
    Parašė Gator Rodyti pranešimą

    Nevargs yra viena, bet didesnė problema, kad beveik niekas net nežinos, kad galima atskirai pirkti.
    O dėl atskiros kainos tai nustebino tokia didelė antrai daliai per Lenkiją, juk buvo čia kalbėta, kad net pigesni bilietai Lenkijoj atskirai perkant, bent jau Varšuva-Krokuva daliai.
    Lenkijos viduje yra dinaminė kainodara. Pigiausiai esu matęs 19 zlotų nuo Trakiškių, brangiausiai berods apie 119. Kartais nuo Suvalkų būna pigiau, kartais nuo Trakiškių. Nuo Bialystoko paprastai dar labiau atpinga - nes prisiduria papildomi vagonai.

    Beje, kodėl lenkų traukinys talpina tik 200 keleivių? Kiek vagonų važiuos nuo Mockavos? Ne 7? Ir kiek maždaug vietų yra antros klasės vagone?

    Komentuoti:


  • Valdemar
    replied
    Parašė Ignalina Rodyti pranešimą
    Grįžtant prie šio maršruto. Šiandien pasileido bilietai sausio 2-ai dienai. Situacija tokia:

    01-02 Varšuva - Vilnius perkant LTG svetainėje - likusi 1 vieta. Ieškant bilietų dviems, pasitinka toks vaizdas:


    Tai kaip įmanoma taip išreklamavus maršrutą, paleisti 26 vietas, kurias per kelias valandas išperka?
    Mes su bendradarbiais planuojam pasidaryti tokį mini workationą traukiniu iki Krokuvos, tai dabar turim melstis, kad tik vienas dar žmogus pirks bilietą tą dieną, kai norėsim, jei norėsim visi 25 važiuoti O šiaip tai jo, bent jau pats bet kokiu atveju per dvi sistemas pirksiu, nes lenko kortą turiu ir pigiau bus man.

    Komentuoti:


  • Gator
    replied
    Parašė Ignalina Rodyti pranešimą
    būtent. Paleistų bent po 50 vietų iš abiejų pusių, jau būtų šiokia tokia pažanga. Idealiausiu atveju turėtų sistema veikti taip, kad iš abiejų pusių būtų galimas pirkimas iki pilno traukinio užpildymo. Nes dabar bus atvejų, kai traukinyje sėdės 60 žmonių, iš abiejų pusių rodys soldoutą, o kiti keleiviai tikrai nevargs pirkdami bilietus per dvi svetaines (nepamirškim, kad tokiu atveju kaina gaunasi ženkliai didesnė - Vilnius-Mockava 15.20€, Mockava-Varšuva 21.63€).
    Nevargs yra viena, bet didesnė problema, kad beveik niekas net nežinos, kad galima atskirai pirkti.
    O dėl atskiros kainos tai nustebino tokia didelė antrai daliai per Lenkiją, juk buvo čia kalbėta, kad net pigesni bilietai Lenkijoj atskirai perkant, bent jau Varšuva-Krokuva daliai.

    Komentuoti:


  • Ignalina
    replied
    būtent. Paleistų bent po 50 vietų iš abiejų pusių, jau būtų šiokia tokia pažanga. Idealiausiu atveju turėtų sistema veikti taip, kad iš abiejų pusių būtų galimas pirkimas iki pilno traukinio užpildymo. Nes dabar bus atvejų, kai traukinyje sėdės 60 žmonių, iš abiejų pusių rodys soldoutą, o kiti keleiviai tikrai nevargs pirkdami bilietus per dvi svetaines (nepamirškim, kad tokiu atveju kaina gaunasi ženkliai didesnė - Vilnius-Mockava 15.20€, Mockava-Varšuva 21.63€).

    Komentuoti:


  • dtb
    replied
    Svarbiausia, kad vietų abiejuose traukiniuose tai yra, tik dėl jų reikia susitarti. Lenkų traukinys talpina virš 200, LTG virš 130 keleivių. Esant norui, galima tikrai paleisti daugiau vietų į prekybą, bet…

    Komentuoti:


  • rmss
    replied
    Parašė Obi-Wan Kenobi Rodyti pranešimą
    Jeigu LG nebus skrudžai (keleivių vežiojimas jiems vargu ar duoda daug pelno), pamačius paklausą padidins vietų skaičių. Kaip pradžiai visai logiška, kad paleido mažiau. Tiria paklausą. Nors tokiu metu (Kalėdos/Naujieji) gauti duomenys manau rodys vieną iš metinių paklausos pikų.
    My sweet summer child, kaip 2015 metais LG pradėjo prekiaut bilietais internetu, Vilnius-Klaipėda maršrute prieš kelias dienas būna išpirkti visi bilietai savaitgaliais, o vasarą ir darbo dienomis. Ką LG padarė, tai sumažino vietų skaičių.

    Komentuoti:


  • Obi-Wan Kenobi
    replied
    Jeigu LG nebus skrudžai (keleivių vežiojimas jiems vargu ar duoda daug pelno), pamačius paklausą padidins vietų skaičių. Kaip pradžiai visai logiška, kad paleido mažiau. Tiria paklausą. Nors tokiu metu (Kalėdos/Naujieji) gauti duomenys manau rodys vieną iš metinių paklausos pikų.

    Komentuoti:


  • Ignalina
    replied
    Grįžtant prie šio maršruto. Šiandien pasileido bilietai sausio 2-ai dienai. Situacija tokia:

    01-02 Varšuva - Vilnius perkant LTG svetainėje - likusi 1 vieta. Ieškant bilietų dviems, pasitinka toks vaizdas:


    Tai kaip įmanoma taip išreklamavus maršrutą, paleisti 26 vietas, kurias per kelias valandas išperka?

    Komentuoti:


  • dtb
    replied
    Parašė John Rodyti pranešimą
    Kokiu būdu reikia žinoti vietą lenkų IC144 traukinyje perkant bilietą per LTG?
    Bus identiškos vietos. Pvz. 15 vagonas, 36 vieta. LTG traukinyje 36 vieta ir lenkų taip pat..

    Komentuoti:


  • John
    replied
    Parašė Ignalina Rodyti pranešimą

    Dėl 1 klasės nepardavimo nuo Mockavos irgi įdomu. Bandant rinktis pirmą klasę lenkiškoje svetainėje Mockava - Varšuva, neranda jokių vietų. Nors, pagal schemą, pirmos klasės vagonas važiuoja nuo Mockavos.
    Jeigu taip, tai dar įdomiau. Reiks bandyti įsėsti nuo Mockavos ir žiūrėti, kas bus.

    Komentuoti:


  • Ignalina
    replied
    Parašė John Rodyti pranešimą
    Aš, beje, užsisakiau, įskaitant 1 klasę Suwalki-Warszawa. Taip pat bus įdomu važiuoti artgal per Kalėdas. Įdomu, kokie srautai bus būtent Kalėdų dieną.
    Dėl 1 klasės nepardavimo nuo Mockavos irgi įdomu. Bandant rinktis pirmą klasę lenkiškoje svetainėje Mockava - Varšuva, neranda jokių vietų. Nors, pagal schemą, pirmos klasės vagonas važiuoja nuo Mockavos.

    Komentuoti:


  • John
    replied
    Aš, beje, užsisakiau, įskaitant 1 klasę Suwalki-Warszawa. Taip pat bus įdomu važiuoti artgal per Kalėdas. Įdomu, kokie srautai bus būtent Kalėdų dieną.

    Komentuoti:


  • Ignalina
    replied
    Parašė dtb Rodyti pranešimą

    Esant situacijai, kad visi bilietai išparduoti, lieka galimybė atskirai pirkti Vilnius-Mockava ir Mockava-Krokuva pats atskirus vežėjus, vietų tikrai bus - tik labai nepatogu.
    Ar apie tai nors kažkur visuose straipsniuose buvo užsiminta? Jei vakar iš LTG pusės startavus 12-30d pardavimams, šiandien bilietų nebėra, kiek keleivių ieškos alternatyvų pirkt atskirus bilietus skirtingose svetainėse, ir kiek tiesiog atsidarys autobusų bilietus? Klausimas retorinis, atsakymas akivaizdus.

    Sistema turėtų matydama poreikį, didesnį nei 26 vietos, automatiškai rezervuoti daugiau vietų kito vežėjo sistemoje.

    Eilinį kart viskas padaryta taip, kad po metų būtų galima pasakyti "Važiuoja vidutiniškai 26 keleiviai, maršrutas nuostolingas ir yra uždaromas".

    Komentuoti:


  • John
    replied
    Kokiu būdu reikia žinoti vietą lenkų IC144 traukinyje perkant bilietą per LTG?

    Komentuoti:


  • 1G2G
    replied
    Nu jo - paleista tarptautinė traukinio jungtis, ištrimituota apie ją, o pasirodo - parduodamos tik 26 vietos. Argi ne skandalinga?

    Komentuoti:


  • dtb
    replied
    Parašė Ignalina Rodyti pranešimą
    Dar vienas toks iš įdomesnių Tokiu atveju geriau išvis nerodytų vidinio maršruto galimybės..






    Beja, perkant bilietą Mockava-Varšuva, sistema verčia rezervuoti vietas lietuviškoje Pesoje. Jei Pesa pilna atvažiuoja į Mockavą, tačiau vietos lenkiškame traukinyje yra - bilieto iš LTG Link negausi

    O su vietomis bėdų bus. Pagal vaizdą iš bilietų sistemos, panašu, kad Varšuvos maršrutui iš traukinio Vilnius - Mockava yra skirtos..... 26 vietos. Ir šiai dienai jau yra išparduota ne viena diena.. Nu super.
    Tikrai taip. Dėl nesuderintų bilietų pardavimo sistemų kiekvienam vežėjui blokuotos/rezervuotos po 26 vietas traukiniuose (viso 52 per abu vežėjus). Esant situacijai, kad visi bilietai išparduoti, lieka galimybė atskirai pirkti Vilnius-Mockava ir Mockava-Krokuva pats atskirus vežėjus, vietų tikrai bus - tik labai nepatogu.

    O man asmeniškai sėdimas atnaujintas lenkų vagonas 2 klasėje žymiai patogesnis nei 1 klasės, kas reiškia po 6 keleivius kupe.

    Komentuoti:


  • 1G2G
    replied
    Parašė John Rodyti pranešimą

    Tai čia manau viena problemų, dėl kurių kenčia tarptautiniai maršrutai: bilietų sistemų nesuderinamumas. Jon Worth apie tai nemažai kalbėjo ir rašė. Aš planuoju pirkti atskirus bilietus, įskaitant 1st class tarp Suwalkų ir Varšuvos. Tai gausis viso 6 bilietai vienam žmogui į abi puses . Bus biškiuką skausminga naudotis PKP sistema, bet ko nepadarysi dėl patogesnės kelionės.
    Dabar kartais Intercity.pl būna pigiau nuo Trakiškių, pažiūrėkit abu variantus. Beje, per Intercity.pl (arba jų programėlę) sunkiau pirkti - reikia susieti savo banko kortelę su lenkišku mokėjimo tarpininku. Per koleo.pl lengviau, bet ten dažnai nerodo mažiausių kainų. Iš parirties - patogiausia turėti bilietą IC Mobile Navigator programėlėje.

    Komentuoti:


  • Ignalina
    replied
    Dar vienas toks iš įdomesnių Tokiu atveju geriau išvis nerodytų vidinio maršruto galimybės..






    Beja, perkant bilietą Mockava-Varšuva, sistema verčia rezervuoti vietas lietuviškoje Pesoje. Jei Pesa pilna atvažiuoja į Mockavą, tačiau vietos lenkiškame traukinyje yra - bilieto iš LTG Link negausi

    O su vietomis bėdų bus. Pagal vaizdą iš bilietų sistemos, panašu, kad Varšuvos maršrutui iš traukinio Vilnius - Mockava yra skirtos..... 26 vietos. Ir šiai dienai jau yra išparduota ne viena diena.. Nu super.
    Paskutinis taisė Ignalina; 2022.12.01, 20:44.

    Komentuoti:

Working...
X