Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[LT-PL] Maršrutas Vilnius-Šeštokai-Suvalkai-Varšuva

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

  • John
    replied
    Parašė Ignalina Rodyti pranešimą

    Dėl 1 klasės nepardavimo nuo Mockavos irgi įdomu. Bandant rinktis pirmą klasę lenkiškoje svetainėje Mockava - Varšuva, neranda jokių vietų. Nors, pagal schemą, pirmos klasės vagonas važiuoja nuo Mockavos.
    Jeigu taip, tai dar įdomiau. Reiks bandyti įsėsti nuo Mockavos ir žiūrėti, kas bus.

    Komentuoti:


  • Ignalina
    replied
    Parašė John Rodyti pranešimą
    Aš, beje, užsisakiau, įskaitant 1 klasę Suwalki-Warszawa. Taip pat bus įdomu važiuoti artgal per Kalėdas. Įdomu, kokie srautai bus būtent Kalėdų dieną.
    Dėl 1 klasės nepardavimo nuo Mockavos irgi įdomu. Bandant rinktis pirmą klasę lenkiškoje svetainėje Mockava - Varšuva, neranda jokių vietų. Nors, pagal schemą, pirmos klasės vagonas važiuoja nuo Mockavos.

    Komentuoti:


  • John
    replied
    Aš, beje, užsisakiau, įskaitant 1 klasę Suwalki-Warszawa. Taip pat bus įdomu važiuoti artgal per Kalėdas. Įdomu, kokie srautai bus būtent Kalėdų dieną.

    Komentuoti:


  • Ignalina
    replied
    Parašė dtb Rodyti pranešimą

    Esant situacijai, kad visi bilietai išparduoti, lieka galimybė atskirai pirkti Vilnius-Mockava ir Mockava-Krokuva pats atskirus vežėjus, vietų tikrai bus - tik labai nepatogu.
    Ar apie tai nors kažkur visuose straipsniuose buvo užsiminta? Jei vakar iš LTG pusės startavus 12-30d pardavimams, šiandien bilietų nebėra, kiek keleivių ieškos alternatyvų pirkt atskirus bilietus skirtingose svetainėse, ir kiek tiesiog atsidarys autobusų bilietus? Klausimas retorinis, atsakymas akivaizdus.

    Sistema turėtų matydama poreikį, didesnį nei 26 vietos, automatiškai rezervuoti daugiau vietų kito vežėjo sistemoje.

    Eilinį kart viskas padaryta taip, kad po metų būtų galima pasakyti "Važiuoja vidutiniškai 26 keleiviai, maršrutas nuostolingas ir yra uždaromas".

    Komentuoti:


  • John
    replied
    Kokiu būdu reikia žinoti vietą lenkų IC144 traukinyje perkant bilietą per LTG?

    Komentuoti:


  • 1G2G
    replied
    Nu jo - paleista tarptautinė traukinio jungtis, ištrimituota apie ją, o pasirodo - parduodamos tik 26 vietos. Argi ne skandalinga?

    Komentuoti:


  • dtb
    replied
    Parašė Ignalina Rodyti pranešimą
    Dar vienas toks iš įdomesnių Tokiu atveju geriau išvis nerodytų vidinio maršruto galimybės..






    Beja, perkant bilietą Mockava-Varšuva, sistema verčia rezervuoti vietas lietuviškoje Pesoje. Jei Pesa pilna atvažiuoja į Mockavą, tačiau vietos lenkiškame traukinyje yra - bilieto iš LTG Link negausi

    O su vietomis bėdų bus. Pagal vaizdą iš bilietų sistemos, panašu, kad Varšuvos maršrutui iš traukinio Vilnius - Mockava yra skirtos..... 26 vietos. Ir šiai dienai jau yra išparduota ne viena diena.. Nu super.
    Tikrai taip. Dėl nesuderintų bilietų pardavimo sistemų kiekvienam vežėjui blokuotos/rezervuotos po 26 vietas traukiniuose (viso 52 per abu vežėjus). Esant situacijai, kad visi bilietai išparduoti, lieka galimybė atskirai pirkti Vilnius-Mockava ir Mockava-Krokuva pats atskirus vežėjus, vietų tikrai bus - tik labai nepatogu.

    O man asmeniškai sėdimas atnaujintas lenkų vagonas 2 klasėje žymiai patogesnis nei 1 klasės, kas reiškia po 6 keleivius kupe.

    Komentuoti:


  • 1G2G
    replied
    Parašė John Rodyti pranešimą

    Tai čia manau viena problemų, dėl kurių kenčia tarptautiniai maršrutai: bilietų sistemų nesuderinamumas. Jon Worth apie tai nemažai kalbėjo ir rašė. Aš planuoju pirkti atskirus bilietus, įskaitant 1st class tarp Suwalkų ir Varšuvos. Tai gausis viso 6 bilietai vienam žmogui į abi puses . Bus biškiuką skausminga naudotis PKP sistema, bet ko nepadarysi dėl patogesnės kelionės.
    Dabar kartais Intercity.pl būna pigiau nuo Trakiškių, pažiūrėkit abu variantus. Beje, per Intercity.pl (arba jų programėlę) sunkiau pirkti - reikia susieti savo banko kortelę su lenkišku mokėjimo tarpininku. Per koleo.pl lengviau, bet ten dažnai nerodo mažiausių kainų. Iš parirties - patogiausia turėti bilietą IC Mobile Navigator programėlėje.

    Komentuoti:


  • Ignalina
    replied
    Dar vienas toks iš įdomesnių Tokiu atveju geriau išvis nerodytų vidinio maršruto galimybės..






    Beja, perkant bilietą Mockava-Varšuva, sistema verčia rezervuoti vietas lietuviškoje Pesoje. Jei Pesa pilna atvažiuoja į Mockavą, tačiau vietos lenkiškame traukinyje yra - bilieto iš LTG Link negausi

    O su vietomis bėdų bus. Pagal vaizdą iš bilietų sistemos, panašu, kad Varšuvos maršrutui iš traukinio Vilnius - Mockava yra skirtos..... 26 vietos. Ir šiai dienai jau yra išparduota ne viena diena.. Nu super.
    Paskutinis taisė Ignalina; 2022.12.01, 20:44.

    Komentuoti:


  • John
    replied
    Parašė Ignalina Rodyti pranešimą
    Įdomybės. Perkant bilietą per LTG, lenkiškame traukinyje neturi galimybės rinktis vietos. Perkant bilietą pas lenkus, negali rinktis lietuviškame traukinyje
    Daug datų jau dabar LTG rodo išparduota, nors perkant atskirus bilietus (Varšuva - Mockava lenkų svetainėje ir Mockava - Vilnius lietuviškoje ar atvirkščiai), galimybė keliauti vėl atsiranda. Kažkaip iki galo išdirbti sistemos taip ir nepavyko
    Tai čia manau viena problemų, dėl kurių kenčia tarptautiniai maršrutai: bilietų sistemų nesuderinamumas. Jon Worth apie tai nemažai kalbėjo ir rašė. Aš planuoju pirkti atskirus bilietus, įskaitant 1st class tarp Suwalkų ir Varšuvos. Tai gausis viso 6 bilietai vienam žmogui į abi puses . Bus biškiuką skausminga naudotis PKP sistema, bet ko nepadarysi dėl patogesnės kelionės.

    Komentuoti:


  • Ignalina
    replied
    Įdomybės. Perkant bilietą per LTG, lenkiškame traukinyje neturi galimybės rinktis vietos. Perkant bilietą pas lenkus, negali rinktis lietuviškame traukinyje
    Daug datų jau dabar LTG rodo išparduota, nors perkant atskirus bilietus (Varšuva - Mockava lenkų svetainėje ir Mockava - Vilnius lietuviškoje ar atvirkščiai), galimybė keliauti vėl atsiranda. Kažkaip iki galo išdirbti sistemos taip ir nepavyko

    Komentuoti:


  • ejs-ejs
    replied
    Parašė Petr Rodyti pranešimą

    Tai per Šeštokus eina magistralinis 1520 mm be peronų?
    Anot Google Maps - taip. Standartinė vėžė vakarinėje pusėje, rusiška - rytinėje ir rusiškos aklikelis vakarinėje pusėje ties kažkokiu sandėliuku. Plius standartinės vėžės atšąka perkrovimui, praeinanti pro kranus ir platformas rytinėje pusėje.

    Komentuoti:


  • Petr
    replied
    Parašė Ignalina Rodyti pranešimą
    Jei peronas aklakelyje, užtruktų gerų 15-20 minučių toks sustojimas.
    Tai per Šeštokus eina magistralinis 1520 mm be peronų?

    Komentuoti:


  • suduvietis
    replied
    Jei lenkai sugalvotų leisti tą traukinį iki Kauno 1425mm vėže ir Kaune daryti persėdimą į 1520mm važiuojantį į Vilnių, tada techniškai galimas būtų sustojimas Šeštokuose ~1min.

    Komentuoti:


  • Ignalina
    replied
    Jei peronas aklakelyje, užtruktų gerų 15-20 minučių toks sustojimas.

    Komentuoti:


  • Gator
    replied
    Parašė suduvietis Rodyti pranešimą

    1520mm vėžės peronas Šeštokuose po rekonstrukcijos yra aklakelyje prie stoties pastato, todėl ir negalėjo būti pasirinktas toks variantas, nes nepatogus keleiviams (persėdimas ne tame pačiame perone) todėl persėdimas Mockavoje pasirinktas kaip praktiškesnis
    O tiesiog sustoti be persėdimo negalima Šeštokuose?

    Komentuoti:


  • suduvietis
    replied
    Parašė statyba Rodyti pranešimą
    Man tai nesuprantamas sprendimas vėl be traukinio palikti Šeštokus. Traukinys tiesiog pravažiuos svarbų rajono miestelį, kai sustojimui sugaištų max. 1-2 minutes, kurias galima būtų nuimti nuo stovėjimo Mockavoje.
    1520mm vėžės peronas Šeštokuose po rekonstrukcijos yra aklakelyje prie stoties pastato, todėl ir negalėjo būti pasirinktas toks variantas, nes nepatogus keleiviams (persėdimas ne tame pačiame perone) todėl persėdimas Mockavoje pasirinktas kaip praktiškesnis

    Komentuoti:


  • ejs-ejs
    replied
    Jūs geriau papasakokit kaip nuvažiuot pirma klase krakowiankos nusipirkt, o ne vokiečių VT subtilybes čia aptarinėkit.
    Man tik nuo Suvalkų leidžia pirkti.
    Paskutinis taisė ejs-ejs; 2022.11.27, 00:03.

    Komentuoti:


  • statyba
    replied
    Man tai nesuprantamas sprendimas vėl be traukinio palikti Šeštokus. Traukinys tiesiog pravažiuos svarbų rajono miestelį, kai sustojimui sugaištų max. 1-2 minutes, kurias galima būtų nuimti nuo stovėjimo Mockavoje.

    Komentuoti:


  • felar
    replied
    Parašė Vilniaus gyventojas Rodyti pranešimą
    Tuo tarpu Lietuvoje į Kauną pirmąja klase bilietai po 10-11 eurų, pigiausias 8,70 euro (antrąja 6-9 eurai). Žiūrint į atstumą ir pačius traukinius, tai tikrai brangu pas mus. O kiek DE kainuotų panašus reisas?
    DE toks atstumas aptarnaujamas regioniniais traukiniais. Nuo kitų metu galios 49€ mėnesinis bilietas visam viešajam ir regioniniam transportui visoj Vokietijoj.

    Jeigu važiuot ICE panašų atstumą tai bus ~30-35€, pvz Bremen - Hannover.

    Komentuoti:

Working...
X