Parašė Ignalina
Rodyti pranešimą
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
[LT-PL] Maršrutas Vilnius-Šeštokai-Suvalkai-Varšuva
Collapse
X
-
Parašė John Rodyti pranešimąAš, beje, užsisakiau, įskaitant 1 klasę Suwalki-Warszawa. Taip pat bus įdomu važiuoti artgal per Kalėdas. Įdomu, kokie srautai bus būtent Kalėdų dieną.
Komentuoti:
-
Aš, beje, užsisakiau, įskaitant 1 klasę Suwalki-Warszawa. Taip pat bus įdomu važiuoti artgal per Kalėdas. Įdomu, kokie srautai bus būtent Kalėdų dieną.
Komentuoti:
-
Parašė dtb Rodyti pranešimą
Esant situacijai, kad visi bilietai išparduoti, lieka galimybė atskirai pirkti Vilnius-Mockava ir Mockava-Krokuva pats atskirus vežėjus, vietų tikrai bus - tik labai nepatogu.
Sistema turėtų matydama poreikį, didesnį nei 26 vietos, automatiškai rezervuoti daugiau vietų kito vežėjo sistemoje.
Eilinį kart viskas padaryta taip, kad po metų būtų galima pasakyti "Važiuoja vidutiniškai 26 keleiviai, maršrutas nuostolingas ir yra uždaromas".
- 3 patinka
Komentuoti:
-
Kokiu būdu reikia žinoti vietą lenkų IC144 traukinyje perkant bilietą per LTG?
Komentuoti:
-
Nu jo - paleista tarptautinė traukinio jungtis, ištrimituota apie ją, o pasirodo - parduodamos tik 26 vietos. Argi ne skandalinga?
- 5 patinka
Komentuoti:
-
Parašė Ignalina Rodyti pranešimąDar vienas toks iš įdomesniųTokiu atveju geriau išvis nerodytų vidinio maršruto galimybės..
Beja, perkant bilietą Mockava-Varšuva, sistema verčia rezervuoti vietas lietuviškoje Pesoje. Jei Pesa pilna atvažiuoja į Mockavą, tačiau vietos lenkiškame traukinyje yra - bilieto iš LTG Link negausi
O su vietomis bėdų bus. Pagal vaizdą iš bilietų sistemos, panašu, kad Varšuvos maršrutui iš traukinio Vilnius - Mockava yra skirtos..... 26 vietos. Ir šiai dienai jau yra išparduota ne viena diena.. Nu super.
O man asmeniškai sėdimas atnaujintas lenkų vagonas 2 klasėje žymiai patogesnis nei 1 klasės, kas reiškia po 6 keleivius kupe.
Komentuoti:
-
Parašė John Rodyti pranešimą
Tai čia manau viena problemų, dėl kurių kenčia tarptautiniai maršrutai: bilietų sistemų nesuderinamumas. Jon Worth apie tai nemažai kalbėjo ir rašė. Aš planuoju pirkti atskirus bilietus, įskaitant 1st class tarp Suwalkų ir Varšuvos. Tai gausis viso 6 bilietai vienam žmogui į abi puses. Bus biškiuką skausminga naudotis PKP sistema, bet ko nepadarysi dėl patogesnės kelionės.
- 1 patinka
Komentuoti:
-
Dar vienas toks iš įdomesniųTokiu atveju geriau išvis nerodytų vidinio maršruto galimybės..
Beja, perkant bilietą Mockava-Varšuva, sistema verčia rezervuoti vietas lietuviškoje Pesoje. Jei Pesa pilna atvažiuoja į Mockavą, tačiau vietos lenkiškame traukinyje yra - bilieto iš LTG Link negausi
O su vietomis bėdų bus. Pagal vaizdą iš bilietų sistemos, panašu, kad Varšuvos maršrutui iš traukinio Vilnius - Mockava yra skirtos..... 26 vietos. Ir šiai dienai jau yra išparduota ne viena diena.. Nu super.Paskutinis taisė Ignalina; 2022.12.01, 20:44.
Komentuoti:
-
Parašė Ignalina Rodyti pranešimąĮdomybės. Perkant bilietą per LTG, lenkiškame traukinyje neturi galimybės rinktis vietos. Perkant bilietą pas lenkus, negali rinktis lietuviškame traukinyje
Daug datų jau dabar LTG rodo išparduota, nors perkant atskirus bilietus (Varšuva - Mockava lenkų svetainėje ir Mockava - Vilnius lietuviškoje ar atvirkščiai), galimybė keliauti vėl atsiranda. Kažkaip iki galo išdirbti sistemos taip ir nepavyko. Bus biškiuką skausminga naudotis PKP sistema, bet ko nepadarysi dėl patogesnės kelionės.
Komentuoti:
-
Įdomybės. Perkant bilietą per LTG, lenkiškame traukinyje neturi galimybės rinktis vietos. Perkant bilietą pas lenkus, negali rinktis lietuviškame traukinyje
Daug datų jau dabar LTG rodo išparduota, nors perkant atskirus bilietus (Varšuva - Mockava lenkų svetainėje ir Mockava - Vilnius lietuviškoje ar atvirkščiai), galimybė keliauti vėl atsiranda. Kažkaip iki galo išdirbti sistemos taip ir nepavyko
Komentuoti:
-
Parašė Petr Rodyti pranešimą
Tai per Šeštokus eina magistralinis 1520 mm be peronų?
Komentuoti:
-
Parašė Ignalina Rodyti pranešimąJei peronas aklakelyje, užtruktų gerų 15-20 minučių toks sustojimas.
Komentuoti:
-
Jei lenkai sugalvotų leisti tą traukinį iki Kauno 1425mm vėže ir Kaune daryti persėdimą į 1520mm važiuojantį į Vilnių, tada techniškai galimas būtų sustojimas Šeštokuose ~1min.
Komentuoti:
-
Parašė suduvietis Rodyti pranešimą
1520mm vėžės peronas Šeštokuose po rekonstrukcijos yra aklakelyje prie stoties pastato, todėl ir negalėjo būti pasirinktas toks variantas, nes nepatogus keleiviams (persėdimas ne tame pačiame perone) todėl persėdimas Mockavoje pasirinktas kaip praktiškesnis
Komentuoti:
-
Parašė statyba Rodyti pranešimąMan tai nesuprantamas sprendimas vėl be traukinio palikti Šeštokus. Traukinys tiesiog pravažiuos svarbų rajono miestelį, kai sustojimui sugaištų max. 1-2 minutes, kurias galima būtų nuimti nuo stovėjimo Mockavoje.
- 1 patinka
Komentuoti:
-
Man tai nesuprantamas sprendimas vėl be traukinio palikti Šeštokus. Traukinys tiesiog pravažiuos svarbų rajono miestelį, kai sustojimui sugaištų max. 1-2 minutes, kurias galima būtų nuimti nuo stovėjimo Mockavoje.
- 4 patinka
Komentuoti:
-
Parašė Vilniaus gyventojas Rodyti pranešimąTuo tarpu Lietuvoje į Kauną pirmąja klase bilietai po 10-11 eurų, pigiausias 8,70 euro (antrąja 6-9 eurai). Žiūrint į atstumą ir pačius traukinius, tai tikrai brangu pas mus. O kiek DE kainuotų panašus reisas?
Jeigu važiuot ICE panašų atstumą tai bus ~30-35€, pvz Bremen - Hannover.
Komentuoti:
Komentuoti: