Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[LT-PL] Maršrutas Vilnius-Šeštokai-Suvalkai-Varšuva

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

  • PoDV
    replied
    Viskas ok, tik thumbnail'e kūjis ir pjautuvas atrodė neskaniai. Netgi dabar rus. šiuo metu nėra pagrindinis simbolis.

    Komentuoti:


  • taccido
    replied
    Maršrutas pagaliau susilaukė ir reportažo iš populiaraus YouTube kanalo, kur apžvelgiamos ir vertinamos kelionės traukiniais. 1 dalis.


    Komentuoti:


  • ejs-ejs
    replied
    IC 81103 PODLASIAK Świnoujście - Suwałki išvykti iš Warsawa Wschodnia į Suwalki šiandien vėluoja 'tik' 38 minutes.
    Paskutinis taisė ejs-ejs; 2022.12.29, 17:53.

    Komentuoti:


  • ejs-ejs
    replied
    Parašė John Rodyti pranešimą
    Šiandien traukinys vėlavo lygiai 2 valandas išvažiuoti iš Mockavos link Varšuvos. Nekažką, jei tokie serviso sutrikimai kartosis.
    Šiandien į Warszawa Centralna tik 8 minučių vėlavimas iš Mockavos. Taisosi.

    Edit: panašu jog iš Wloszczowa Polnoc išvyks lai..
    Vėluoja 2 minutes.
    Paskutinis taisė ejs-ejs; 2022.12.26, 22:25.

    Komentuoti:


  • John
    replied
    Šiaip biškį keistas PKP požiūris neturėti nuolatinio maisto/gėrimų vežimėlio traukinyje, nors lenkų traukiniai beveik visada sausakimši, kiek esu važiavęs. Žmonės dar ir kaip perka kavą po 1.90 Eur ir visa kitą, ką jie prekiauja LTG skarbonkėje. Čia juk easy money ir geras būdas mažinti nuostolius, nes maržas gali užsidėti bele kokias ir žmonės visvien pirks tuos šokoladukus, buterbrodus ir kavą.
    Čia viena nedaugelio sričių, kur LTG net tokiame makeshift maršrute su niekam tikusiu traukiniu sugeba būti geresni už PKP.

    Komentuoti:


  • ejs-ejs
    replied
    Parašė John Rodyti pranešimą

    Parduoda tarp Varšuvos ir Sziepietowo, bet geriau turėti savo.
    O Suwalkuose tik mcdonaldas šiandien dirba...

    Komentuoti:


  • John
    replied
    Parašė ejs-ejs Rodyti pranešimą

    PKP maistą parduoda, ar reikia turėti savo? 8-10 valandų kelyje yra gan daug.
    Parduoda tarp Varšuvos ir Sziepietowo, bet geriau turėti savo.

    Komentuoti:


  • Arunasx
    replied
    Parašė VLR Rodyti pranešimą
    ‘Commonwealth Express’ man patinka. Galėtų sulaukėję, kailiais apsikarstę pagonys iš apleistų mikrorajonų dažniau nuvažiuoti į Lenkiją pažiūrėti kaip veikia urbanistika.
    O gal geriau tuo traukiniu atvežti turistus pažiūrėti į tuos:
    sulaukėję, kailiais apsikarstę pagonys iš apleistų mikrorajonų
    ar daug tokių teko matyti? Atsirastų turistų nebūtinai iš Lenkijos,kurie norėtų tokius išvysti.

    Komentuoti:


  • VLR
    replied
    Parašė John Rodyti pranešimą
    Nu ir finally mano apibendrinimas ir pasiūlymas
    - Kelionės laikas biškį per ilgas, kad būtų patrauklus daugeliui (o gal ir daugumai) žmonių
    - LTG traukinys yra žiauriai nepatogus ir yra visiškas buzz killer'is. Žūtbūtinai reikia geresnio traukinio. Nu bent jau Pesa 730. Ir ne kažkada, o dabar

    Ką siūlau maršruto pagerinimui su esama infrastruktūra (esu tikras, kad taccido pritars, bet laukčiau ir papildymų ):

    Visiškai lengvų sprendimų nėra, bet pigiausias ir greičiausias būdas būtų tiesioginis Kaunas-Varšuva reisas. Tam reiktų padoraus (pavyzdžiui, Stadler FLIRT) DMU ar lokomotyvo tempiamo traukinio su patogiais long distance pritaikytais vagonais ir 1 bei 2 klasėmis. Aišku reiktų iš kažkur nusipirkti/išsinuomoti kelis normalius traukinius, kuriuos LTG leistų kaip visiškai naują reisą (pavyzdžiui IC Commonwealth Express, padabintas ATR vėliava) su sustojimais tik kokiose 4-5 tarpinėse stotyse ir be jokių ilgų laukimų, lokomotyvų keitimo ir panašių dalykų. Tai reiškia, kad traukinys turėtų būti tikriausiai DMU ir turėtų galėti važiuoti 160km/h. Tokiu būdu kelionės trukmę tarp Kauno ir Varšuvos būtų galima realistiškai mažinti nuo dabartinių beveik 8 valandų iki maždaug 6, kas jau būtų visai padorus kelionės laikas, visiškai konkurencingas su mašina, nekalbant apie autobusus. Nu bet čia užsisvajojau.
    ‘Commonwealth Express’ man patinka. Galėtų sulaukėję, kailiais apsikarstę pagonys iš apleistų mikrorajonų dažniau nuvažiuoti į Lenkiją pažiūrėti kaip veikia urbanistika.

    Komentuoti:


  • ejs-ejs
    replied
    Parašė John Rodyti pranešimą
    Tokiu būdu kelionės trukmę tarp Kauno ir Varšuvos būtų galima realistiškai mažinti nuo dabartinių beveik 8 valandų iki maždaug 6, kas jau būtų visai padorus kelionės laikas, visiškai konkurencingas su mašina, nekalbant apie autobusus.
    PKP maistą parduoda, ar reikia turėti savo? 8-10 valandų kelyje yra gan daug.

    Komentuoti:


  • John
    replied
    Nu ir finally mano apibendrinimas ir pasiūlymas
    - Kelionės laikas biškį per ilgas, kad būtų patrauklus daugeliui (o gal ir daugumai) žmonių
    - LTG traukinys yra žiauriai nepatogus ir yra visiškas buzz killer'is. Žūtbūtinai reikia geresnio traukinio. Nu bent jau Pesa 730. Ir ne kažkada, o dabar

    Ką siūlau maršruto pagerinimui su esama infrastruktūra (esu tikras, kad taccido pritars, bet laukčiau ir papildymų ):

    Visiškai lengvų sprendimų nėra, bet pigiausias ir greičiausias būdas būtų tiesioginis Kaunas-Varšuva reisas. Tam reiktų padoraus (pavyzdžiui, Stadler FLIRT) DMU ar lokomotyvo tempiamo traukinio su patogiais long distance pritaikytais vagonais ir 1 bei 2 klasėmis. Aišku reiktų iš kažkur nusipirkti/išsinuomoti kelis normalius traukinius, kuriuos LTG leistų kaip visiškai naują reisą (pavyzdžiui IC Commonwealth Express, padabintas ATR vėliava) su sustojimais tik kokiose 4-5 tarpinėse stotyse ir be jokių ilgų laukimų, lokomotyvų keitimo ir panašių dalykų. Tai reiškia, kad traukinys turėtų būti tikriausiai DMU ir turėtų galėti važiuoti 160km/h. Tokiu būdu kelionės trukmę tarp Kauno ir Varšuvos būtų galima realistiškai mažinti nuo dabartinių beveik 8 valandų iki maždaug 6, kas jau būtų visai padorus kelionės laikas, visiškai konkurencingas su mašina, nekalbant apie autobusus. Nu bet čia užsisvajojau.

    Komentuoti:


  • John
    replied
    Šiaip pora bonus vaizdų pekeliui

    Bialystoke vyksta kažkokia visa rimta stoties peronų/kelių rekonstrukcija





    Warszawa-Bialystok kątik sutvarkytos arba tvarkomis visos stotys: viskas pagal tą patį šabloną su aukštomis platformomis, identišku medžiagiškumu, standartizuotu ženklinimu ir šiaip civilicacijos pojūčiu. Kažkas, ko labai trūksta Lietuvoje, kur kiekviena stotis padaryta pagal atskirus tep-lep ir šakar-makar principus su žemomis platformomis ir šiaip Moldova vibes. Spėju LTG "specialistai" rastų kokį 1000 paaiškinimų, kodėl Lietuvos geležinkelio stotys turi atrodyti kaip 3rd world šiknaskylėje, kodėl platformos niekada negali būti aukštos ir kodėl keleivių patogumas visada yra paskutinėje vietoje











    Komentuoti:


  • John
    replied
    Kelionė atgal pirmąją Kalėdų dieną. Galvojau, kad per Kalėdas niekas nekeliauja ir traukiniai bus tušti, bet apsirikau: traukinys buvo apypilnis. 7:35 iš Warszawa Centralna. Išvažiavo laiku


    Pesa dyzelinis lokas tempia traukinį nuo Bialystoko link Kauno. Fun fact: šitas dyzelinis lokas gali važiuoti greičiau (160km/h), nei elektrinis lokas, kuris naudojamas tarp Krokuvios ir Bialystoko (125km/h). Bet realybėje jis nevažiuoja daugiau 100km/h dėl prastos geležinkelio būklės nuo Bialystoko į Lietuvos pusę. Lietuviškoje dalyje taip pat nevažiuoja daugiau 100km/h, nes, kaip suprantu, trūksta signalizacijos


    Lokomotyvo keitimas Bialystoke. Elektrinis jau nuvažiavęs savais keliais, o dyzelinis Pesa SU160 prisijungia prie traukinio. Visa procedūra užima iki 10 minučių

    Komentuoti:


  • John
    replied
    PKP traukinio 1 klasė. Nors nuo Mockavos oficialiai nusipirkti bilieto į pirmą klasę nebuvo galima, lenkai buvo nusiteikę gana liberaliai ir sakė "sėskit, kur norit". Tik nuo Bialystoko prisijungė dar 2 keleiviai, tai tokiame kupe važiuoti 4 žmonėms yra visai neblogai. Kėdės labai didelės ir patogios, galima atsilošti. Tokioje kėdėje ilga kelionė tikrai nebaisi


    1 klasės vagonas


    Kiekviename kupe galima atskirai reguliuoti apšvietimą ir temperatūrą




    Vėdinimas PKP traukinyje veikia gerai. CO2 visos kelionės metu nekilo daugiau 400-450. Tai reiškia, kad vedinimas puikus ir oras vagonuose nuolat keičiamas


    Toks lokas tempia traukinį nuo Bialystoko. Problema su juo ta, kad maks. greitis tik 125km/h, tai tik tiek ir važiuoja, nors tarp Bialystoko ir Varšuvos daugelyje ruožų galima važiuoti 160km/h



    PKP traukinio Mockava-Varšuva greičio grafikas. Atkreipkit dėmesį tarp Mockavos ir Suwalkų pasibaigus lietuviškam kelių km ruožui. 40km/h, po to pagreitėja iki 60km/h. Nekokie reikalai tame ruože
    Paskutinis taisė John; 2022.12.26, 00:07.

    Komentuoti:


  • John
    replied
    Išbandžiau maršrutą per Kalėdas. Tai pažiūrėkim, kas gerai, ką reiktų gerinti ir ką siūlyčiau aš.

    Tl;Dr
    - LTG Link traukinys (Pesa 630MiL) yra nepatogus ir netinkamas tokiam maršrutui
    - PKP traukinys gerokai patogesnis ir tokiems maršrutams tinkamas. Tiek 1, tiek 2 klasė
    - Maršrutas, panašu, yra naujas ir patikimas būdas ukrainiečiams keliauti tarp Ukrainos ir Lietuvos, ypač kol nėra oro susisiekimo
    - Akivaizdu, kad buvo reikalingas tiesioginis Vilnius-Marijampolė servisas, nes nemaža dalis žmonių keliauja būtent šiuo maršrutu
    - Traukinys stovi 20-30 minučių Mockavoje, Suwalkuose ir Bialystoke
    - Tarp LT/PL sienos ir Suwalkų maksimalus traukinio greitis 40-60km/h
    - Problemą spręstų tiesioginis traukinys Kaunas-Varšuva be jokių persėdimų, lokomotyvų keitimų ir pan.




    LTG Link Vilnius-Mockava atkarpai naudojamas traukinys Pesa 630MiL. Kas yra važiavę su tuo traukiniu, puikiai žino, kokios jame ankštos ir nepatogios kėdės ir kaip mažai vietos bagažui overhead rack'uose. Tiesa, yra įrengta bagažo vieta viename vagone, tai tas gelbėja. Toks traukinys yra netinkamas tokiam maršrutui. Nu bet žinom, kad LTG jau ne vieną dešimtmetį Trūksta riedmenų™, tai yra, kaip yra. Beje, traukinyje girdėjosi labai daug rusų ir kažkiek ukrainiečių kalbos, tiek važiuojant pirmyn, tiek atgal iš Varšuvos. Iš pokalbių buvo galima suprasti, kad keliauja ukrainiečiai. Visai logiškas pasirinkimas, turint omeny, kad oro susisiekimo su Ukraina šiuo metu nėra, kaina visai nebloga, o kažkokio labai greitesnio ir patogesnio alternatyvaus keliavimo būdo tarp Lietuvos ir Ukrainos šiai dienai nelabai yra. Girdėjosi ir ne vienas angliškai kalbantis. Žodžiu, keleivių miksas pakankamai įvairus


    Mockava. PKP traukinys vėlavo ~15 minučių, tai dalis keleivių minučių laukė traukinyje, kiti laukė ant perono. Ne taip ir mažai žmonių pasirodė. Iš akies negaliu apsakyti, bet gal kokie 40-50, ir tikrai daugiau, nei prieš porą metų važiuojant Kaunas-Bialystok, kai važiavo kokie 5 žmonės




    Mockavos stotis


    Žmonės vežėsi nemažus lagaminus ir lauktuves


    LTG traukinio greičio grafikas. Nieko neįprasto. Šiaip fun fact: dabar greičiausias reisas tarp Vilniaus ir Kauno yra šitas dyzeliukas
    Paskutinis taisė John; 2022.12.26, 00:42.

    Komentuoti:


  • Konstantin
    replied
    Lenkai turi įdomų puslapį (lyg tais čia dar nebuvo paminėtas), kur galima online stebėt traukinių judėjimą bei vėlavimo priežastys. Galėtu ir LG kažką panašaus pasiulyt.

    https://portalpasazera.pl/en/


    Click image for larger version

Name:	PL TRAIN.png
Views:	1691
Size:	159,7 kB
ID:	2018512

    Komentuoti:


  • taccido
    replied
    Traukiniu Vilnius - Varšuva - Krokuva. Su pavėlavimu. Naujas maršrutas, ką reikia žinoti?

    Labai įdomu viską pamatyti. Siūlau visiems prenumeruoti kanalą, tai vienintelis lietuviškas kanalas apie geležinkelius.

    Komentuoti:


  • ssnaiperis
    replied
    Parašė John Rodyti pranešimą
    Šiandien traukinys vėlavo lygiai 2 valandas išvažiuoti iš Mockavos link Varšuvos. Nekažką, jei tokie serviso sutrikimai kartosis. O iš patirties su Lenkijos geležinkeliais, panašu, kad, deja, kartosis
    Kaip supratau iš komentarų Facebook'e, tai ir atvykti vėlavo. O šiaip ir pačiam teko patirti Lenkijos geležinkelių vėlavimus.

    Komentuoti:


  • John
    replied
    Šiandien traukinys vėlavo lygiai 2 valandas išvažiuoti iš Mockavos link Varšuvos. Nekažką, jei tokie serviso sutrikimai kartosis. O iš patirties su Lenkijos geležinkeliais, panašu, kad, deja, kartosis

    Komentuoti:


  • Zefyras
    replied
    Na Orijaus atsiliepimai tokie, tarsi jis paskutinį kartą būtų važiavęs traukiniu kažkur Rusijoje, arba tiesiog galvoja kad traukinys tai kažkoks lėktuvas ant bėgių. Ir persėdimas toje pačioje platformoje tamstai irgi iš kosmoso srities. Bet šaunuoliai LTG Link kad prastūmė šitą traukinį apskritai.

    Komentuoti:

Working...
X