Parašė John
Rodyti pranešimą
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
[LT-PL] Maršrutas Vilnius-Šeštokai-Suvalkai-Varšuva
Collapse
X
-
- 1 patinka
-
Nu ir finally mano apibendrinimas ir pasiūlymas
- Kelionės laikas biškį per ilgas, kad būtų patrauklus daugeliui (o gal ir daugumai) žmonių
- LTG traukinys yra žiauriai nepatogus ir yra visiškas buzz killer'is. Žūtbūtinai reikia geresnio traukinio. Nu bent jau Pesa 730. Ir ne kažkada, o dabar
Ką siūlau maršruto pagerinimui su esama infrastruktūra (esu tikras, kad taccido pritars, bet laukčiau ir papildymų):
Visiškai lengvų sprendimų nėra, bet pigiausias ir greičiausias būdas būtų tiesioginis Kaunas-Varšuva reisas. Tam reiktų padoraus (pavyzdžiui, Stadler FLIRT) DMU ar lokomotyvo tempiamo traukinio su patogiais long distance pritaikytais vagonais ir 1 bei 2 klasėmis. Aišku reiktų iš kažkur nusipirkti/išsinuomoti kelis normalius traukinius, kuriuos LTG leistų kaip visiškai naują reisą (pavyzdžiui IC Commonwealth Express, padabintas ATR vėliava) su sustojimais tik kokiose 4-5 tarpinėse stotyse ir be jokių ilgų laukimų, lokomotyvų keitimo ir panašių dalykų. Tai reiškia, kad traukinys turėtų būti tikriausiai DMU ir turėtų galėti važiuoti 160km/h. Tokiu būdu kelionės trukmę tarp Kauno ir Varšuvos būtų galima realistiškai mažinti nuo dabartinių beveik 8 valandų iki maždaug 6, kas jau būtų visai padorus kelionės laikas, visiškai konkurencingas su mašina, nekalbant apie autobusus. Nu bet čia užsisvajojau.
- 18 patinka
Komentuoti:
-
Šiaip pora bonus vaizdų pekeliui
Bialystoke vyksta kažkokia visa rimta stoties peronų/kelių rekonstrukcija
Warszawa-Bialystok kątik sutvarkytos arba tvarkomis visos stotys: viskas pagal tą patį šabloną su aukštomis platformomis, identišku medžiagiškumu, standartizuotu ženklinimu ir šiaip civilicacijos pojūčiu. Kažkas, ko labai trūksta Lietuvoje, kur kiekviena stotis padaryta pagal atskirus tep-lep ir šakar-makar principus su žemomis platformomis ir šiaip Moldova vibes. Spėju LTG "specialistai" rastų kokį 1000 paaiškinimų, kodėl Lietuvos geležinkelio stotys turi atrodyti kaip 3rd world šiknaskylėje, kodėl platformos niekada negali būti aukštos ir kodėl keleivių patogumas visada yra paskutinėje vietoje
- 15 patinka
Komentuoti:
-
Kelionė atgal pirmąją Kalėdų dieną. Galvojau, kad per Kalėdas niekas nekeliauja ir traukiniai bus tušti, bet apsirikau: traukinys buvo apypilnis. 7:35 iš Warszawa Centralna. Išvažiavo laiku
Pesa dyzelinis lokas tempia traukinį nuo Bialystoko link Kauno. Fun fact: šitas dyzelinis lokas gali važiuoti greičiau (160km/h), nei elektrinis lokas, kuris naudojamas tarp Krokuvios ir Bialystoko (125km/h). Bet realybėje jis nevažiuoja daugiau 100km/h dėl prastos geležinkelio būklės nuo Bialystoko į Lietuvos pusę. Lietuviškoje dalyje taip pat nevažiuoja daugiau 100km/h, nes, kaip suprantu, trūksta signalizacijos
Lokomotyvo keitimas Bialystoke. Elektrinis jau nuvažiavęs savais keliais, o dyzelinis Pesa SU160 prisijungia prie traukinio. Visa procedūra užima iki 10 minučių
- 6 patinka
Komentuoti:
-
PKP traukinio 1 klasė. Nors nuo Mockavos oficialiai nusipirkti bilieto į pirmą klasę nebuvo galima, lenkai buvo nusiteikę gana liberaliai ir sakė "sėskit, kur norit". Tik nuo Bialystoko prisijungė dar 2 keleiviai, tai tokiame kupe važiuoti 4 žmonėms yra visai neblogai. Kėdės labai didelės ir patogios, galima atsilošti. Tokioje kėdėje ilga kelionė tikrai nebaisi
1 klasės vagonas
Kiekviename kupe galima atskirai reguliuoti apšvietimą ir temperatūrą
Vėdinimas PKP traukinyje veikia gerai. CO2 visos kelionės metu nekilo daugiau 400-450. Tai reiškia, kad vedinimas puikus ir oras vagonuose nuolat keičiamas
Toks lokas tempia traukinį nuo Bialystoko. Problema su juo ta, kad maks. greitis tik 125km/h, tai tik tiek ir važiuoja, nors tarp Bialystoko ir Varšuvos daugelyje ruožų galima važiuoti 160km/h
PKP traukinio Mockava-Varšuva greičio grafikas. Atkreipkit dėmesį tarp Mockavos ir Suwalkų pasibaigus lietuviškam kelių km ruožui. 40km/h, po to pagreitėja iki 60km/h. Nekokie reikalai tame ruože
Paskutinis taisė John; 2022.12.26, 00:07.
- 14 patinka
Komentuoti:
-
Išbandžiau maršrutą per Kalėdas. Tai pažiūrėkim, kas gerai, ką reiktų gerinti ir ką siūlyčiau aš.
Tl;Dr
- LTG Link traukinys (Pesa 630MiL) yra nepatogus ir netinkamas tokiam maršrutui
- PKP traukinys gerokai patogesnis ir tokiems maršrutams tinkamas. Tiek 1, tiek 2 klasė
- Maršrutas, panašu, yra naujas ir patikimas būdas ukrainiečiams keliauti tarp Ukrainos ir Lietuvos, ypač kol nėra oro susisiekimo
- Akivaizdu, kad buvo reikalingas tiesioginis Vilnius-Marijampolė servisas, nes nemaža dalis žmonių keliauja būtent šiuo maršrutu
- Traukinys stovi 20-30 minučių Mockavoje, Suwalkuose ir Bialystoke
- Tarp LT/PL sienos ir Suwalkų maksimalus traukinio greitis 40-60km/h
- Problemą spręstų tiesioginis traukinys Kaunas-Varšuva be jokių persėdimų, lokomotyvų keitimų ir pan.
LTG Link Vilnius-Mockava atkarpai naudojamas traukinys Pesa 630MiL. Kas yra važiavę su tuo traukiniu, puikiai žino, kokios jame ankštos ir nepatogios kėdės ir kaip mažai vietos bagažui overhead rack'uose. Tiesa, yra įrengta bagažo vieta viename vagone, tai tas gelbėja. Toks traukinys yra netinkamas tokiam maršrutui. Nu bet žinom, kad LTG jau ne vieną dešimtmetį Trūksta riedmenų™, tai yra, kaip yra. Beje, traukinyje girdėjosi labai daug rusų ir kažkiek ukrainiečių kalbos, tiek važiuojant pirmyn, tiek atgal iš Varšuvos. Iš pokalbių buvo galima suprasti, kad keliauja ukrainiečiai. Visai logiškas pasirinkimas, turint omeny, kad oro susisiekimo su Ukraina šiuo metu nėra, kaina visai nebloga, o kažkokio labai greitesnio ir patogesnio alternatyvaus keliavimo būdo tarp Lietuvos ir Ukrainos šiai dienai nelabai yra. Girdėjosi ir ne vienas angliškai kalbantis. Žodžiu, keleivių miksas pakankamai įvairus
Mockava. PKP traukinys vėlavo ~15 minučių, tai dalis keleivių minučių laukė traukinyje, kiti laukė ant perono. Ne taip ir mažai žmonių pasirodė. Iš akies negaliu apsakyti, bet gal kokie 40-50, ir tikrai daugiau, nei prieš porą metų važiuojant Kaunas-Bialystok, kai važiavo kokie 5 žmonės
Mockavos stotis
Žmonės vežėsi nemažus lagaminus ir lauktuves
LTG traukinio greičio grafikas. Nieko neįprasto. Šiaip fun fact: dabar greičiausias reisas tarp Vilniaus ir Kauno yra šitas dyzeliukas
Paskutinis taisė John; 2022.12.26, 00:42.
- 18 patinka
Komentuoti:
-
Lenkai turi įdomų puslapį (lyg tais čia dar nebuvo paminėtas), kur galima online stebėt traukinių judėjimą bei vėlavimo priežastys. Galėtu ir LG kažką panašaus pasiulyt.
https://portalpasazera.pl/en/
- 4 patinka
Komentuoti:
-
Traukiniu Vilnius - Varšuva - Krokuva. Su pavėlavimu. Naujas maršrutas, ką reikia žinoti?
Labai įdomu viską pamatyti. Siūlau visiems prenumeruoti kanalą, tai vienintelis lietuviškas kanalas apie geležinkelius.
- 13 patinka
Komentuoti:
-
Parašė John Rodyti pranešimąŠiandien traukinys vėlavo lygiai 2 valandas išvažiuoti iš Mockavos link Varšuvos. Nekažką, jei tokie serviso sutrikimai kartosis. O iš patirties su Lenkijos geležinkeliais, panašu, kad, deja, kartosis
Komentuoti:
-
Šiandien traukinys vėlavo lygiai 2 valandas išvažiuoti iš Mockavos link Varšuvos. Nekažką, jei tokie serviso sutrikimai kartosis. O iš patirties su Lenkijos geležinkeliais, panašu, kad, deja, kartosis
Komentuoti:
-
Na Orijaus atsiliepimai tokie, tarsi jis paskutinį kartą būtų važiavęs traukiniu kažkur Rusijoje, arba tiesiog galvoja kad traukinys tai kažkoks lėktuvas ant bėgių. Ir persėdimas toje pačioje platformoje tamstai irgi iš kosmoso srities. Bet šaunuoliai LTG Link kad prastūmė šitą traukinį apskritai.
- 6 patinka
Komentuoti:
-
Parašė Arunasx Rodyti pranešimąOrijus Gasanovas važiavo...
https://www.delfi.lt/keliones/orijau....d?id=92008071
Taip ir nutiko.
Delfi.lt 2022.12.12
Orijus išbandė traukinio reisą Vilnius-Varšuva: kaip viskas atrodo iš tiesų, kas gali erzinti ir kam reikia pasiruošti
Persėdimo stotis. Mockava.
Iki šiol nedaug kam girdėta, bet šiame rašinyje mano jau minėta Mockava – reise Vilnius-Kaunas-Marijampolė-Varšuva-Krokuva metu užima svarbią vietą. Čia kaip skrydžiuose būna tarpinis oro uostas, pavyzdžiui, skrendant iš Vilniaus į Bankoką, persėdi Stambule, arba skrendant iš Vilniaus į Bogotą Kolumbijoje, persėdi Paryžiuje.
„LTG Link“ parduodant šio reiso bilietus derėtų garsiau ir ryškiau komunikuoti, kad kelionė vykdoma su PERSĖDIMU. Nes pirmajame reise buvo sutrikusių ir nustebusių. Kiek tokių bus ateities kelionėse? Tikiu, kad nemažai. Tačiau piktintis dėl persėdimo nederėtų, kaip ir nepykstate skrisdami lėktuvais. (...)
Kaip persėdimai atrodo aviacijoje – dauguma keliaujančiųjų žino. O kaip jie atrodo geležinkelių sistemoje? Čia viskas vyksta žymiai greičiau ir paprasčiau, todėl ir maršruto komunikacija vykdoma tarsi tai būtų vienas ir tas pats traukinys. Kad žmonės per daug to nesureikšmintų. Abiejų reise dalyvaujančių traukinių grafikai suderinti sekundžių tikslumu. Na, bent jau dokumentuose, o realybėje visada išlieka visokių paklaidų.
Į Mockavos stotį traukinys iš Vilniaus atvyko laiku. Šiek tiek anksčiau už lenkišką traukinį, į kurį turėjome persėsti. Per garsiakalbius mašinistas pranešė, kad šis šiek tiek vėluos, o lauke kaip tik kyla pūga, todėl rekomenduoja niekur nelipti ir laukti viduje. Kai kurie keleiviai šio lietuviškai paskelbto pasiūlymo nesuprato ir puolė lipti. Tai buvo kelios poros iš Baltarusijos ir Ukrainos. Paskui juos į lauką išbėgo viena iš traukinio palydovių, rusiškai pakvietė sugrįžti į vidų. Kol šie krovė savo lagaminus atgal į lietuvišką traukinį – pasirodė lenkiškas traukinys. Laukimas truko iki 5 minučių.
Pasirodo, kad lenkišku traukiniu atvyko keleiviai iš Krokuvos ir Varšuvos, tad jie turi įlipti į mūsų lietuvišką traukinį, grįžtantį atgal į mano prieš tai išvardintus lietuviškus miestus (Kazlų Rūdą, Marijampolę, Kauną, Kaišiadoris ir Vilnių), o mes atvirkščiai – lipame į jų traukinį. Šis „apsikeitimas keleiviais“ atrodė labai įdomiai, kaip iš kokio filmo. Ryškaus efekto pridėjo stipriai siautėjusi pūga.
Girdėjau, kaip kai kurie keleiviai dūsavo, kad perone, kuriame vyksta perlipimas – nėra stogelio. Gal jis ir nepamaišytų, bet perone toks „persėdantis“ keleivis užtrunka ne ilgiau poros minučių, tad tikrai nėra būtinas. (...)
Persėdimas Mockavoje oficialiai trunka pusvalandį, taip nurodyta reiso grafike. Matyt toks laiko tarpas parinktas apsisaugant dėl galimų vėlavimų, nes jo buvo gerokai per daug. Maždaug per dešimt minučių iš vieno traukinio perlipę į kitą, keleiviai jau buvo pasiruošę važiuoti toliau, bet traukiniai nejudėjo. Išvažiuoti anksčiau negalima dar ir todėl, kad ne visi čia tik persėda, kai kurie žmonės perka kelionės bilietą būtent nuo Mockavos, ir ant jų bilieto taip pat būna nurodytas tikslus išvykimo laikas. Tad jie gali atvykti, kad ir paskutinę minutę. (...)
https://www.delfi.lt/keliones/orijau....d?id=92008071
Komentuoti:
-
Parašė Arunasx Rodyti pranešimąOrijus Gasanovas važiavo prie... https://www.delfi.lt/keliones/orijau....d?id=92008071gales savo potyrius aprasinet!
Komentuoti:
-
Parašė dtb Rodyti pranešimąNiekas nieko neprikabino, ko gero netiksliai išsireiškė tam, kad paprastam žmogui būtų paprasčiau suprantama. Tiesiog su lenkais buvo pasirašyta sutartis dėl pardavimo į vieną vagoną (15), o dabar papildomai rezervuotos vietos 14 vagone... 630Mil talpa kol kas visai neriboja maršruto organizacijos, nes talpa 130 keleivių, o parduodama per abu vežėjus tik apie 70 vietų. Likusios skiriamos vietiniam pervežimui
Komentuoti:
-
Orijus Gasanovas važiavo prie...Man pavyko įsigyti dvi paskutines vietas iki Varšuvos centrinės stoties, bet tos vietos – prie pat tualeto durų. Ne pačios geriausios, bet ką padarysi – pavyko.
Komentuoti:
-
Niekas nieko neprikabino, ko gero netiksliai išsireiškė tam, kad paprastam žmogui būtų paprasčiau suprantama. Tiesiog su lenkais buvo pasirašyta sutartis dėl pardavimo į vieną vagoną (15), o dabar papildomai rezervuotos vietos 14 vagone... 630Mil talpa kol kas visai neriboja maršruto organizacijos, nes talpa 130 keleivių, o parduodama per abu vežėjus tik apie 70 vietų. Likusios skiriamos vietiniam pervežimui
- 1 patinka
Komentuoti:
-
Parašė John Rodyti pranešimą
Va šitas man įdomu pasirodė. Nejau prie 630M galėtų prikabint vagoną? O bet tačiau dvi 630M pesas tai tikrai galėtų sukabinti.
Komentuoti:
-
Parašė Ignalina Rodyti pranešimąĮdomu, kaip prikabins papildomą vagoną prie dyzelinio traukinio. Jei prikabins lenkai, situacijos tai nepakeis - butelio kakliukas yra Pesa 630M, kurį galima būtų išspręsti neribojant vietų atskiriems vežėjams, tam pritaikius pardavimo sistemas.
Komentuoti:
-
Įdomu, kaip prikabins papildomą vagoną prie dyzelinio traukinio. Jei prikabins lenkai, situacijos tai nepakeis - butelio kakliukas yra Pesa 630M, kurį galima būtų išspręsti neribojant vietų atskiriems vežėjams, tam pritaikius pardavimo sistemas.
- 1 patinka
Komentuoti:
-
Parašė Ignalina Rodyti pranešimą
Šis traukinys neturi pirmos klasės. Gal turėjot omeny pirmame vagone?
Beje, bent jau iš LTG pusės, tarptautiniam susisiekimui vietų nuo 26 padaugėjo iki 46. Sveikintina, nors ir vis tiek gerokai per mažai. Dabar yra laisvų vietų daugiau datų, jaučiuosi šiek tiek apgautas, kadangi teko pirkti du atskirus bilietus ir sumokėti brangiau
Komentuoti:
Komentuoti: