Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[LT-PL] Maršrutas Vilnius-Šeštokai-Suvalkai-Varšuva

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

  • Romas
    replied
    Tas maršrutas kartais patiria nesklandumų.

    TV3 šiandien per žinias rodė reportažą, kai sugedus traukiniui keleiviams iš Mockavos į Balstogę teko kelias valandas keliauti autobusu, o paskui - vėl traukinių.
    Kažkam nepasisekė ir grįžti teko panašiai. Tik visi keliavusi netilpo į vieną autobusą. Pirmas autobusas važiavo be stotelių ir jo laukė Mockavoje kito autobuso, kuris stojo kaip maršrutinis.
    Jei ten minima apie 3 valandas autobusų iki Balstogės, tai gal greičiau būtų tiesiai į Varšuvą per 4 valandas...

    Kol kas nuorodos į TV3 reportažą internete nėra.
    Paskutinis taisė Romas; 2023.02.26, 23:05. Priežastis: Papildyta.

    Komentuoti:


  • mrmiao
    replied
    Nuo kovo 12-osios įvedus tvarkaraščių pataisas Lenkijoje, šiek tiek sutrumpės kelionės iš Lenkijos į Lietuvą. Iš Krokuvos IC Hańcza išvažiuos nebe 4:01 ryto, o 4:24. Varšuvos centrinėje stotyje - trumpesnis sustojimas - vietoj 27-ių minučių lieka 12 ir traukinys išvažiuos 7:40, o ne 7:35, kaip dabar. Nuo Balstogės iki sienos jau nesikeičia niekas ir Mockavą lenkiškas traukinys turėtų pasiekti kaip ir dabar, 14:41. Į kitą pusę pasikeitimai minimalūs - į Varšuvą atvažiuos 20:15 vietoj 20:13 dabar, į Krokuvą 23:37 vietoj 23:39 dabar.

    Komentuoti:


  • Perfect
    replied
    Parašė Gator Rodyti pranešimą

    Bet klausimas buvo ar bent aplikavo, o ne kodėl neišrinko mūsų.
    Kol nebus įgyvendintas RB projektas, abejoju ar ES skirtų finansavimą naujiems dideliems projektams LT. O jeigu ir skirtų, ar pakaktų resursų įgyvendinti, kai net su RB sunkiai tvarkomasi?

    Komentuoti:


  • Gator
    replied
    Parašė ifl Rodyti pranešimą
    Iš EU pusės tie projektai daug svarbesni nei kažko gerinimas iki Varšuvos ar Rygos, kai nėra nei HSR Paryžius - Berlynas, nei HSR Berlynas - Varšuva.
    Bet klausimas buvo ar bent aplikavo, o ne kodėl neišrinko mūsų.

    Komentuoti:


  • ifl
    replied
    Iš EU pusės tie projektai daug svarbesni nei kažko gerinimas iki Varšuvos ar Rygos, kai nėra nei HSR Paryžius - Berlynas, nei HSR Berlynas - Varšuva.

    Komentuoti:


  • TIME
    replied
    Europos Komisija paskyre parama pirmiems 10 pilotiniu projektu, pagerinanciu tarpsienini susisiekima traukiniais ES:

    https://transport.ec.europa.eu/news/...-2023-01-31_en

    Spekite ar visada persidirbus Skuodzio ministerija aplikavos pagerinti susisiekima tarp Kauno ir Varsuvos, irengiant pervazas, atnaujinant ruoza iki Suvalku ir pan.? Ar atkuriant marsruta iki Rygos?

    Nors is visu situ projektu atrodo Lietuvos susisiekimas labiausiai apleistas, o salis labiausiai izoliuota

    Komentuoti:


  • Ignalina
    replied
    ...nes didieji LTG Link vadybininkai bagažo vežimo problemą skarbonkėje Pesa 630 išsprendė.. lentynomis užstatydami dviračių vietas.

    Komentuoti:


  • Nitro
    replied
    Fun fact. Reklamuojama, kad tai neįgaliesiems ir dviratininkams pritaikytas traukinys, kuriame galima nusipirkti net vieną neįgaliojo bilietą ir net vieną vietą dviračiui per reisą.

    Komentuoti:


  • John
    replied
    Turbūt geriausias maršruto (Krokuva-Vilnius) reviu so far

    Komentuoti:


  • John
    replied
    Parašė Elis Rodyti pranešimą

    Signalizacija tikrai ten dar neįrengta? Dar 2018-aisiais teko važiuoti lenkiškuoju Balstogė-Kaunas, tai nuolatinių stabdymų iki 25 km/h Lietuvos pusėje lyg ir nebuvo, nors gal kažką ir negerai prisimenu.
    Aš irgi važiavau tuo pačiu maršrutu 2017 pabaigoje ir, kiek pamenu, matavau 100km/h, o lėtinimų prie pervažų taip pat nepamenu.

    Komentuoti:


  • Ignalina
    replied
    Parašė Elis Rodyti pranešimą

    Signalizacija tikrai ten dar neįrengta? Dar 2018-aisiais teko važiuoti lenkiškuoju Balstogė-Kaunas, tai nuolatinių stabdymų iki 25 km/h Lietuvos pusėje lyg ir nebuvo, nors gal kažką ir negerai prisimenu.
    Nėra ten jokios signalizacijos, ir klausimas, ar dar išvis verta ją įrenginėti, kai RBII bus.

    Komentuoti:


  • Elis
    replied
    Parašė Ignalina Rodyti pranešimą

    100kmh tik Mockava - Siena, nes ten yra signalizacija. Link Kauno 80kmh, kuriuos pasiekti irgi bus problemų, nes reikės stabdyti prie kiekvienos pervažos.
    Signalizacija tikrai ten dar neįrengta? Dar 2018-aisiais teko važiuoti lenkiškuoju Balstogė-Kaunas, tai nuolatinių stabdymų iki 25 km/h Lietuvos pusėje lyg ir nebuvo, nors gal kažką ir negerai prisimenu.

    Komentuoti:


  • Ignalina
    replied
    Parašė John Rodyti pranešimą

    Ne 100km/h?
    100kmh tik Mockava - Siena, nes ten yra signalizacija. Link Kauno 80kmh, kuriuos pasiekti irgi bus problemų, nes reikės stabdyti prie kiekvienos pervažos.

    Komentuoti:


  • John
    replied
    Parašė Ignalina Rodyti pranešimą
    Faktas tas, kad Mockava - Kaunas 1520mm galima važiuoti 120kmh, o 1435mm ten neturi signalizacijos, tad max greitis 80kmh, per pervažas - 25. Kaip jie iš to tikisi išpešti daugiau laiko - neįsivaizduoju.
    Ne 100km/h?

    Komentuoti:


  • Ignalina
    replied
    Faktas tas, kad Mockava - Kaunas 1520mm galima važiuoti 120kmh, o 1435mm ten neturi signalizacijos, tad max greitis 80kmh, per pervažas - 25. Kaip jie iš to tikisi išpešti daugiau laiko - neįsivaizduoju.

    Komentuoti:


  • felar
    replied
    Panašu, kad LTG planuoja iki galo metu nusipirkti 1435mm dyzelinį lokomotyvą, kad nuo gruodžio temptų lenkų vagonus iki Kauno.

    „Žvelgiame į ateitį, į perspektyvą ir aš tikrai tikiuosi, kad naujo traukinių tvarkaraščio, kuris bus jau gruodį, maršruto trukmė tikrai sutrumpės. Geležinkeliai vykdo tam tikrus pirkimus, per kuriuos įsigis naują lokomotyvą ir persėdimas, važiuojant iš Vilniaus, bus tik Kaune. O jeigu jau iš Kauno vykstame, tai jau be persėdimo galėsime keliauti į Varšuvą”, – pridėjo jis.
    M. Skuodis tikisi pokyčių traukinių maršrute Vilnius–Varšuva metų pabaigoje: planas – sutrumpinti kelionę iki aštuonių valandų
    https://madeinvilnius.lt/transportas...uoniu-valandu/

    Komentuoti:


  • Ignalina
    replied
    Parašė satrebla Rodyti pranešimą
    Įdomu kaip platusis LTG lokomotyvas atsidūrė Suvalkuose, negi per Baltarūsiją atvažiuoja?
    Jis perkeltas ant 1435mm ir dirba Lenkijoje.

    Komentuoti:


  • satrebla
    replied
    Įdomu kaip platusis LTG lokomotyvas atsidūrė Suvalkuose, negi per Baltarūsiją atvažiuoja?

    Komentuoti:


  • doc7austin
    replied
    Sveiki, paskelbiau antrą savo kelionės dalį (iš Vilniaus į Berlyną) traukiniu;

    Šis vaizdo įrašas apima lenkų traukinį IC 143 „Hancza“ Mockava – Varšuva pirma klase.

    Vėliau įdėsiu keletą nuotraukų.

    https://www.youtube.com/watch?v=aQBIak3rBGI

    Click image for larger version  Name:	 Views:	0 Size:	104,8 kB ID:	2023626

    Komentuoti:


  • doc7austin
    replied
    Na podstawie Twojej opinii -> usunąłem symbol „Związku Radzieckiego” z mojego obrazu podglądu; Dodałem logo OUBZ (Organizacji Układu o Bezpieczeństwie Zbiorowym).

    https://www.youtube.com/watch?v=ekbOkJh63YM



    Attached Files
    Paskutinis taisė doc7austin; 2023.01.14, 23:17.

    Komentuoti:

Working...
X