Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[LT-PL] Maršrutas Vilnius-Šeštokai-Suvalkai-Varšuva

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

  • ifl
    replied
    Parašė Pilaitis Rodyti pranešimą

    Būtų smagu, kad prieš komentuojant, iki galo susipažintumėte su traukinių specifika. Forumas nuomonėms, bet lyg ir ne šiaip sau pletkų lygio pasvarstymams. Kol kas atrodo lyg ūkininkas duotų patarimus kosmonautams kaip geriau skristi.
    Būtų smagu vietoj kritikos išgirsti traukinių specifikos paaiškinimą. Nes kritikuoti kiekvienas gudrus, bet paaiškinti nežinantiems būtų prasmingiau.

    Komentuoti:


  • John
    replied
    Parašė ifl Rodyti pranešimą

    O tai čia kas? Control car - Wikipedia

    Toj pačioj wiki dar yra apie Lenkiją parašyta:
    Būtent su control car. Ar matei kada nors tokį traukinį Suwalkuose?

    Komentuoti:


  • Pilaitis
    replied
    Parašė ifl Rodyti pranešimą

    O tai čia kas? Control car - Wikipedia

    Toj pačioj wiki dar yra apie Lenkiją parašyta:
    Būtų smagu, kad prieš komentuojant, iki galo susipažintumėte su traukinių specifika. Forumas nuomonėms, bet lyg ir ne šiaip sau pletkų lygio pasvarstymams. Kol kas atrodo lyg ūkininkas duotų patarimus kosmonautams kaip geriau skristi.

    Komentuoti:


  • ifl
    replied
    Parašė John Rodyti pranešimą

    Nebent stočių kelynuose ir su pagalbininku. Normaliame servise negali.
    O tai čia kas? Control car - Wikipedia

    Toj pačioj wiki dar yra apie Lenkiją parašyta:

    Koleje Mazowieckie use driving trailers on their regional services. The first batch of double-decker driving trailers and cars, the Twindexx Bombardier Double-deck Coaches, was delivered in 2008.[13] The second batch, PESA-made Sundecks, was delivered at the end of 2015.[14]
    Paskutinis taisė ifl; 2022.11.18, 18:08.

    Komentuoti:


  • John
    replied
    Parašė ifl Rodyti pranešimą

    Juk lokomotyvai gali ir stumti traukinį, nebūtinai traukti.
    Nebent stočių kelynuose ir su pagalbininku. Normaliame servise negali.

    Komentuoti:


  • ifl
    replied
    Parašė ejs-ejs Rodyti pranešimą

    Scharfenberg ? Jis daug ką keičia.



    O Suvalkuose ne šilumvežis turės apvažiuoti traukinį? Lyg ir ne DMU žada paleisti.
    Tuomet ir skaičiuoji: atkabinimas, manevrai į priekį, kabinos keitimas, manevrai atgal, prikabiniamas, kabinos keitimas, stabdžių patikra.

    Tikriausiai nenorėtum važiuoti traukinyje, kuriame stabdo tik šilumvežis?

    Maskvos (o gal ir ne tik) mero naudojama įdomi traukinių apgręžimo schema: mašinistas paskutinėje stotelelėje išlipa, jo vieta ir kabiną gale užima du papildomi mašinistai, nustumia traukinį į stoties aklikelį ir gražina eismui atgal. Bet ten valdymo pultai tam pritaikyti, galima operatyviai perduoti valdymą iš vieno pulto į kitą.
    Juk lokomotyvai gali ir stumti traukinį, nebūtinai traukti.

    Komentuoti:


  • Petr
    replied
    Parašė ejs-ejs Rodyti pranešimą

    Sankabos tipas. Mechanika, oras, elektra ir valdymo signalai vienoje automatinėje jungtyje.
    Ačiū. Paskaičiau, pažiūrėjau nuotraukas. Bet lyg ir ne, ne Scharfenberg.

    Lokomotyvas apie kurį kalbu bei vagonai atrodo štai taip:

    Attached Files

    Komentuoti:


  • ejs-ejs
    replied
    Parašė Petr Rodyti pranešimą

    Kažkas čia minėjo, kad Suwalkuose vienakryptė stotis. Neįsivaizduoju kaip tokioje stotyje šilumvežis turi apvažiuoti vagonus, nes jei vienakryptė stotis, tai reiškia platforma yra aklikelyje.
    Gal ne tiek tiek vienakryptė, kiek neturinti išvažiavimo vakariniame gale.

    Komentuoti:


  • ejs-ejs
    replied
    Parašė Petr Rodyti pranešimą

    Kas tai yra?
    Sankabos tipas. Mechanika, oras, elektra ir valdymo signalai vienoje automatinėje jungtyje.

    Komentuoti:


  • Petr
    replied
    Parašė ejs-ejs Rodyti pranešimą

    O Suvalkuose ne šilumvežis turės apvažiuoti traukinį? Lyg ir ne DMU žada paleisti.
    Kažkas čia minėjo, kad Suwalkuose vienakryptė stotis. Neįsivaizduoju kaip tokioje stotyje šilumvežis turi apvažiuoti vagonus, nes jei vienakryptė stotis, tai reiškia platforma yra aklikelyje. Aš supratau taip, kad iš kitos traukinio pusės kabinamas kitas lokomotyvas. O tas, kuris aklikelyje - atkabinamas.

    Komentuoti:


  • Petr
    replied
    Parašė ejs-ejs Rodyti pranešimą

    Scharfenberg ? Jis daug ką keičia.
    Kas tai yra?

    Komentuoti:


  • John
    replied
    Parašė ejs-ejs Rodyti pranešimą

    "vairuotojas".

    Už neužrakintą kabiną jam aišku galėjo atseikėti. Tiek, kad LTG ir PKP vežioja mašinistą ir konduktorių. Gal vienas jų buvo likęs kabinoje?

    O procedūros turėtų būti paprastos: darbiniai stabdžiai, išjungti mašinisto stabdžių kraną iš sistemos, deaktyvuoti kabiną. Kitoje kabinoje - užkrauti valdymo pultą, suvesti maršrutą ir mašinisto duomenis (jei neperduota iš kitos kabinos), ryšio patikra, įjungiamas mašinisto kranas, stabdžių patikra, nuimamas darbinis stabdis. Grafiko sutikrinimas, užklausa dispečeriui. Grubiai taip, detalės gali skirtis. EMU dar gali prisidėti pantografų pakeitimas.
    Nebuvo ten konduktoriaus tuo metu. Buvo mašinistas, kuris valdė traukinį.

    Komentuoti:


  • ejs-ejs
    replied
    Parašė Petr Rodyti pranešimą
    Jei rimtai, galite paaiškinti konkrečiai kokios?
    Kaip pavyzdį pateikiu traukinį EX361 München Hbf - Praha hl.n. Lokomotyvų bei vagonų perkabinimai maršruto metu vyksta net 3 kartus. Pats ilgiausias iš jų vyksta 13 min, trumpiausias 8 minutės.
    Scharfenberg ? Jis daug ką keičia.

    Parašė Petr Rodyti pranešimą
    Traukinio galvos keitimas Suwalkuose irgi galėtų trukti 8 min. Kam reikalinga virš 20 minučių? Kam reikalingas apie pusvalandį persėdimas Mockavoje? Kam reikalingas laukimas Bialystoke virš 20 minučių?
    O Suvalkuose ne šilumvežis turės apvažiuoti traukinį? Lyg ir ne DMU žada paleisti.
    Tuomet ir skaičiuoji: atkabinimas, manevrai į priekį, kabinos keitimas, manevrai atgal, prikabiniamas, kabinos keitimas, stabdžių patikra.

    Tikriausiai nenorėtum važiuoti traukinyje, kuriame stabdo tik šilumvežis?

    Maskvos (o gal ir ne tik) mero naudojama įdomi traukinių apgręžimo schema: mašinistas paskutinėje stotelelėje išlipa, jo vieta ir kabiną gale užima du papildomi mašinistai, nustumia traukinį į stoties aklikelį ir gražina eismui atgal. Bet ten valdymo pultai tam pritaikyti, galima operatyviai perduoti valdymą iš vieno pulto į kitą.

    Komentuoti:


  • Petr
    replied
    Parašė ejs-ejs Rodyti pranešimą

    Yra atitinkamos procedūros, kurios užtikrina, jog galėsi sustoti ir galėsi judėti.
    Jei rimtai, galite paaiškinti konkrečiai kokios?

    Kaip pavyzdį pateikiu traukinį EX361 München Hbf - Praha hl.n. Lokomotyvų bei vagonų perkabinimai maršruto metu vyksta net 3 kartus. Pats ilgiausias iš jų vyksta 13 min, trumpiausias 8 minutės.

    Traukinio galvos keitimas Suwalkuose irgi galėtų trukti 8 min. Kam reikalinga virš 20 minučių? Kam reikalingas apie pusvalandį persėdimas Mockavoje? Kam reikalingas laukimas Bialystoke virš 20 minučių?

    Komentuoti:


  • John
    replied
    Parašė ejs-ejs Rodyti pranešimą

    Yra atitinkamos procedūros, kurios užtikrina, jog galėsi sustoti ir galėsi judėti.
    Aha, atsimenu tas procedūras Byalystok-Kaunas traukinyje. Vairuotojas savo kabinoje iš pradžių užsidaręs duris parūkė (visame salone jautėsi cigarečių kvapas), po to kažkur išėjęs paliko atidarytas vairuotojo kabinos duris, kur faktiškai galėjo užeiti bet kas ir po kokių 20 minučių grįžęs nuėjo į kitą traukinio galą. Tokios iffy procedūros sakyčiau. UK, Vokietijoje ar panašiose vietose už tokias "procedūras" jau tą pačią dieną būtų išperdolintas iš darbo.

    Komentuoti:


  • ejs-ejs
    replied
    Parašė ifl Rodyti pranešimą
    Turite omeny, vairuotojo persėdimą?
    Yra atitinkamos procedūros, kurios užtikrina, jog galėsi sustoti ir galėsi judėti.

    Komentuoti:


  • ifl
    replied
    Parašė Ignalina Rodyti pranešimą
    DMU kabinos keitimas irgi šiek tiek užtrunka.
    Turite omeny, vairuotojo persėdimą?

    Komentuoti:


  • ejs-ejs
    replied
    Parašė Bluefox Rodyti pranešimą
    Gal kas žino, kodėl taip ilgai bus stovima Suvalkuose ir Balstogėje (po 25 min)? Ar tai susiję su prasilenkenčiais traukiniais? Jei sustojimai būtų trumpesni, kelionė iki Varšuvos galėtų trukti ne 9:10-9:20 h, bet, pavyzdžiui, maždaug 8:30 h ir būtų artimesnė autobusui.
    Manau, jog traukinį irgi reikia aptarnauti. Dabartinis aptarnavimo langas paskirtas Mockavai, tad vanduo, klozetai, šiukšlės, provizija turi tilpti į tas 2x20 minučių. Nebent Mockavoje ką nors pakrovinės,

    Komentuoti:


  • John
    replied
    Parašė Ignalina Rodyti pranešimą
    DMU kabinos keitimas irgi šiek tiek užtrunka.
    Ne pusvalandį.

    Komentuoti:


  • cozzamarra
    replied
    Parašė alga Rodyti pranešimą

    Manau, lenkai galėjo leisti sau prie egzistuojančio Hańcza maršruto dadurti 43 km Suwałki–Mockava, o iki Kauno nespėtų be ženklaus tvarkaraščio keitimo. Iki šiol Hańcza išvyksta iš Krokuvos 4:33, Suvalkus pasiekia 12:47, atgal išjuda 15:15, pasiekia Krokuvą 23:40. Dabar padarė, kad su beveik tuo pačiu tvarkaraščiu dar iki 13:41 CET nuskuba į Mockavą, o 14:14 CET pasuka atgal.

    https://koleo.pl/pociag/TLK/31102-HA...CZA/12-11-2022
    https://koleo.pl/pociag/TLK/13103-HA...CZA/12-11-2022
    Dėkingas už paaiškinimą, bet ar jis neprieštarauja Ignalina išaiškinimui dėl europinės vėžės (neegzistuojančios) signalizacijos? Heh, man, geležinkelio reikalų diletantui, visai nesuprantama, kodėl tiesiant vėžę negalima pridėti ir signalizacijos?

    Komentuoti:

Working...
X