Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[LT-PL] Maršrutas Vilnius-Šeštokai-Suvalkai-Varšuva

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

  • VLR
    replied
    Parašė Aleksio Rodyti pranešimą
    Geriau nei nieko yra važiuoti nuosavu automobiliu - saugiau, pigiau, greičiau.
    Automobiliu važiuojant nepadirbsi ir nepamiegosi, barankos sukiojimas suvalgo daug laiko (tad ir pinigų).

    O dėl saugumo tai nežinau apie ką tu:

    https://www.vox.com/2015/5/14/860619...riving-crashes

    Komentuoti:


  • Aleksio
    replied
    Parašė VLR Rodyti pranešimą
    Toks maršrutas su dviem pasikeitimais - nebent entuziastams. Bet, aišku, geriau nei nieko.
    Geriau nei nieko yra važiuoti nuosavu automobiliu - saugiau, pigiau, greičiau.

    Komentuoti:


  • felar
    replied
    Manau čia band-aid solution'as kaip ir buvo rašyta oficialiam press release. Kaip suprantu tai tiesiog pratęstas traukinys Krokuva - Suvalkai - Krokuva. Pratęstas tik iki Mockavos, nes jei būtų iki Kauno tai nespėtų grįžti atgal į Krokuvą.

    Šis maršrutas parašyta jog galioja iki kovo 11 d. Spėju nuo pavasario bus kažkoks kitas traukinys kuris jau važiuos nuo Varšuvos, o ne nuo Krokuvos. Tuomet jau spės nuvažiuot iki Kauno ir atgal.

    Komentuoti:


  • Kitas Džiugas
    replied
    O ne geriau būtų vienas tiesioginis traukinys iki Kauno?

    Komentuoti:


  • VLR
    replied
    Toks maršrutas su dviem pasikeitimais - nebent entuziastams. Bet, aišku, geriau nei nieko. Padarius tik vieną pasikeitimą (kelionės pradžioje Kaune) būtų galima neblogą naktinį reisą padaryti, tik nelabai aišku, kaip jie tai planuoja įgyvendinti. Kiek supratau, jie kalba apie naujos signalizavimo sistemos diegimą RB1, prieš pat statant RB2? Neatrodo tokie planai realistiškai. Na, bet tikiuosi, kad klystu - keistenybių šiame projekte tikrai netrūksta, tad niekada negali žinoti.
    Paskutinis taisė VLR; 2022.09.18, 17:19.

    Komentuoti:


  • felar
    replied
    Pas lenkus Portal Pasażera jau yra naujasis juodraštinis tvakaraštis. Traukinys prelimenariai pradeda kursuoti kasdien nuo gruodžio 11 d. Realiai tai dabartinis Hancza 4 something ryto traukinys iš Krokuvos į Suvalkus pratęstas iki Mockavos. Manau bus kažkoks priderintas LTG traukinys prie šių laikų.

    Pagrindinės stotelės su laikais:

    PKP Intercity 31000/144 Krokuva - Mockava:

    04:29 Kraków Główny
    07:22 - 07:35 Warszawa Centralna
    10:19 - 10:44 Białystok
    12:31 - 12:56 Suwałki
    13:41 (spėju PL laiku, LT 14:41) Mockava

    PKP Intercity 143/13000 Mockava - Krokuva:

    14:14 (spėju PL laiku, LT 15:14) Mockava
    14:58 - 15:23 Suwałki
    17:11 - 17:36 Białystok
    20:30 - 20:44 Warszawa Centralna
    23:38 Kraków Główny

    Detaliau galite pažiūrėti patys puslapyje https://portalpasazera.pl/en. Ieškant būtinai pažymėkit "direct connections" checkbox'ą kitaip ieško be galo.

    UPDATE: Panašu, kad bus primaišyta su laiko zonom, nes nuo Mockavos iki Suvalkų mažiau nei valandą turėtų būti. Tvakaraštis neteisingai rodo kelionės trukmę - į vieną pusę 2h skirtumas negu į kitą. Manau bus Mockavos laikas neteisingai suvestas PL laiku. Tai turbūt LT laiku bus 14:41 atvykimas ir 15:14 išvykimas.
    Paskutinis taisė felar; 2022.09.18, 17:11.

    Komentuoti:


  • John
    replied
    Parašė Gator Rodyti pranešimą
    O tai kodėl negali važiuot vienas traukinys nuo Varšuvos iki Kauno?
    Teoriškai gali. Klausimas, kodėl taip nėra? LTG, žinoma, neturi tam tinkamų riedmenų, nes jau eilę metų išvis yra riedmenų stygius, ypač dyzelinių. Lenkai matyt irgi neturi riedmenų pertekliaus, ypač turont omeny, kad jiems maršrutas į Lietuvą yra turbūt prioritetų pačioje apačioje. Kyla klausimas, ką b*et, veikė LTG nuo pat 2015, kai už 360 milijonų buvo pastatyta RB1 ir kodėl iki pat dabar net neplanuoja pirkti jokių naujų riedmenų RB1? Su tinkamais riedmenim būtų galima leist kad ir naktinį traukinį į Berlyną ar Prahą, žinoma irgi pro Varšuvą.

    Komentuoti:


  • Gator
    replied
    O tai kodėl negali važiuot vienas traukinys nuo Varšuvos iki Kauno?

    Komentuoti:


  • Felin
    replied
    Būtent. :-D Vis tiek reikia palyginti su dabartine situacija...

    Komentuoti:


  • Romas
    replied
    Parašė Felin Rodyti pranešimą
    Ar tai reiškia, kad kitąmet reikia persėsti Mockavoje ir Kaune, ir nuo gruodžio 2023m. tik Kaune?
    Turbūt taip.
    Tačiau parašius apie du persėdimus žinutė būtų ne tokia graži ir efektyvi.

    Komentuoti:


  • Felin
    replied
    Ar Tai reiškia, kad kitąmet reikia persėsti Mockavoje ir Kaune, ir nuo gruodžio 2023m. tik Kaune?

    Komentuoti:


  • Romas
    replied
    BNS 2022.09.16
    Po ministrų susitikimo – pažadas: traukinys iš Vilniaus į Varšuvą – dar šiais metais
    Vilnius ir Varšuva susitarė, kad abi sostines sujungsiantis keleivinis traukinys turėtų pradėti kursuoti nuo šių metų gruodžio.Tai numato susisiekimo ministro Mariaus Skuodžio ir Lenkijos infrastruktūros ministro Andrzejaus Adamczyko penktadienį Vilniuje pasirašytas memorandumas, (...)

    Reguliarias keleivių vežimo paslaugas numatoma plėtoti trimis etapais: 2022–2023 metais traukiniai važiuotų maršrutu Varšuva–Mockava–Kaunas–Vilnius, 2023–2024 metais – Varšuva–Kaunas–Vilnius, o nutiesus europinės vėžės geležinkelį „Rail Baltica“ šalių sostinės būtų pasiekiamos tiesioginiu greituoju traukiniu.

    https://www.delfi.lt/verslas/transpo....d?id=91255381

    Komentuoti:


  • Al1
    replied
    Jei traukinys atvažiuotų ir grįžtų tą pačią dieną, tai aptarnavimas minimalus - vagonų išvalymas, papildymas vandeniu. Tereikėtų įrengti vandens kolonėles su šlangais. Arba iš sunkvežimio su vandens cisterna. Ne stebuklingos technologijos. Nors Suvalkuose joks vagonų papildymas vandeniu neatliekamas.
    Lokomotyvas iki pat Kauno turėtų būti PKP, nes M62 neturi elektros tiekimo galimybės vagonams. O Lenkijoje jau seniausiai tik elektrinis vagonų šildymas (ir kondicionavimas) nuo lokomotyvo. Vagonų apšvietimas čia ne prie ko, jis kaip ir rusiškuose vagonuose iš generatoriaus ir akumuliatorių. Jei vagonai nakvotų Kaune, tai tada būtų reikalingas vagonų šildymas naktį rudens-pavasario periode - tam reikėtų įrengti specialią įrangą (elektros liniją su specialias vagonų pajungimo kabeliais) atstovos vietoje.
    Paskutinis taisė Al1; 2022.08.04, 11:59.

    Komentuoti:


  • dtb
    replied
    Parašė Elis Rodyti pranešimą
    Čia aišku bšk lol klausimas, matant kas darosi su keleiviniais maršrutais pastaruosius keletą mėnesių, bet kaip numirė Kauno-Vroclavo traukinio idėja? Pernai forume net lenkų tvarkaraštis buvo įkeltas, lyg ir turėjo pradėti birželio 17 važinėti? Ar ten PKP kliurka buvo?
    Kaune nėra infrastruktūros lenkų traukiniui aptarnauti.

    Komentuoti:


  • Al1
    replied
    Prie ko čia lenkai? Juk buvo korona. Tai viena. Antra, lenkams reikia mokėti už nuostolingą maršruto dalį Suvalkai - Kaunas. Jei Lietuvai RB nereikia, o matosi, kad nereikia, tai kodėl Lenkija turi vežti į nuostolį sau?

    Komentuoti:


  • Elis
    replied
    Čia aišku bšk lol klausimas, matant kas darosi su keleiviniais maršrutais pastaruosius keletą mėnesių, bet kaip numirė Kauno-Vroclavo traukinio idėja? Pernai forume net lenkų tvarkaraštis buvo įkeltas, lyg ir turėjo pradėti birželio 17 važinėti? Ar ten PKP kliurka buvo?

    Komentuoti:


  • Al1
    replied
    Kažkaip supainiojau ikiralbaltikinį su ikikovidiniu... 92 ir dar kelis metus buvo ir daugiau traukinių. Važinėjo priemiestinis Suvalkai - Šeštokai. Nesuderintas persėdimas Šeštokuose į traukinius į Kauną ar į Alytų. Buvo ir naktinis traukinys iš Vilniaus ir į Vilnių su RIC vagonais su keičiamo pločio aširačiais, vėliau virtęs nekasdieniu, dar kiek vėliau pakeistas autobusu žiemos sezonui, paskui ir vasaros, irgi 3 kartus per savaitę ir galiausiai likviduotas apie 2008 kažkur...

    Komentuoti:


  • Vitas
    replied
    Parašė Al1 Rodyti pranešimą
    Važinėjo ne kasdien, bet savaitgaliais. Penktadienį vakare atvykdavo į Kauną, Š ir S buvo du reisai per dieną į abi puse, pirmadienį ryte traukinys grįždavo į Lenkiją.
    Taip buvo nuo 2016m. su tiesioginiais traukiniais iš Bialystoko į Kauną... O nuo 1992m. deriniu Suvalkai-Šeštokai ir Šeštokai-Vilnius traukiniai važinėjo kasdien.

    Komentuoti:


  • Vitas
    replied
    Parašė disident Rodyti pranešimą
    Jei gerai pamenu, "ikirailbaltikinis" Šeštokai - Suvalkai ir Vilnius - Šeštokai traukinių derinys važinėjo kasdien. Tai kur progresas?
    Taip, 1992m. atsiradęs derinys Suvalkai-Šeštokai ir Šeštokai-Vilnius važinėjo KASDIEN. Tik savaitgaliais nuo 2016m. važinėjo traukiniai Bialystokas-Kaunas (be persėdimo Šeštokuose).

    Komentuoti:


  • Al1
    replied
    Parašė Vilniaus gyventojas Rodyti pranešimą

    Gal ne taip supratot. Bet kokiu atveju, maršrutas pelningas ar nuostolingas, pajamos už jį gaunamos (nebent visuose reisuose važiuoja po 0 keleivių). Tai vat įdomu kaip tos pajamos, gautos iš bilietų (ne pelnas, o pajamos) paskirstomos tarp Lietuvos ir Lenkijos geležinkelių.
    Šitą reisą pilnai dotuoja Lietuvos geležinkeliai. Nes tai RailBalticos dalis. Už ES pinigus buvo nutiestas geležinkelis, o juo be šito traukinio iki Kauno niekas daugiau iki pernai metų, kai pradėjo važinėti krovininiai iki Palemono, ir nevažinėjo. Tai juk reikėjo kažkaip ES parodyti, kad nutiesta ne šiaip sau...

    Komentuoti:

Working...
X