Parašė John
Rodyti pranešimą
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
[LT-PL] Maršrutas Vilnius-Šeštokai-Suvalkai-Varšuva
Collapse
X
-
-
Jau rodo bilietų paieškos sistemose. Bet LTG tik Vilnius-Mockava, o PKP tik Mockava-Varšuva/Krokuva. Jie taip ir planuoja viską palikti? Nebus galimybės tiesog pirkti vieną bilietą LTG ar PKP puslapyje? PKP apskritai rašo, kad pirkti galima tik stotyje (wtf?)?
- 3 patinka
Komentuoti:
-
Parašė ejs-ejs Rodyti pranešimą
Sundec'ku iki Kraków Gł?
Mesje, jūs negerbate savo klientų.
Komentuoti:
-
Parašė John Rodyti pranešimą
Visiškai pritariu. Aš šiaip manau, kad išvis reiktų uždrausti keleivių vežimą geležinkeliais.
Komentuoti:
-
Parašė John Rodyti pranešimąAš šiaip manau, kad išvis reiktų uždrausti keleivių vežimą geležinkeliais.
- 1 patinka
Komentuoti:
-
Parašė Garbanius Rodyti pranešimąKą ekonomikos prof. R. Kuodis nuolat eskaluoja savo FB.
- 1 patinka
Komentuoti:
-
Parašė Aleksio Rodyti pranešimąKuo mažiau keleivių - tuo yra geriau.
- 1 patinka
Komentuoti:
-
Parašė ifl Rodyti pranešimą
Kad ir pačių lenkų gaminamas Pesa Sundeck. Sundeck – PESA
Mesje, jūs negerbate savo klientų.
Komentuoti:
-
Parašė John Rodyti pranešimą
Tai vat tame ir esmė, kad jei netinka, o turbūt netinka, tai net ir labai norint organizuoti nebūtų galima.
Ifl būtent apie tai kalba, kur galima paieškoti gerų sprendimų kelionės pagreitinimui su esama infrastruktūra. Dėl PKP nežinau, bet LTG tai tikrai daugelių atvejų dzin.
Mažiausiai nedzin po kolkas tik apie DB galiu pasakyti. Nei stovėjimų parūkymui, nei lokomotyvų problemų. Beje taip pat jie net žino, kad traukinius galima kabinti/iškabinti ir skaidyti taip maršrutą į dvi kryptis.
Komentuoti:
-
Apie Lenkijos geležinkelius ir maršrutą Šeštokai - Suvalkai yra kitos temos.
Komentuoti:
-
Parašė John Rodyti pranešimą
Tai vat tame ir esmė, kad jei netinka, o turbūt netinka, tai net ir labai norint organizuoti nebūtų galima.
Komentuoti:
-
Parašė ifl Rodyti pranešimą
Tinka, netinka, aš nežinau, čia tik svarbu tai, kad norint galima būtų organizuoti kažką tokio (ne vieninteliai Sundeckai Lenkijoj yra, turėjo ir Bombardiersų), o ne valandą su viršum atkabinėti/prikabinėti lokomotyvus taip prarandant greičio pranašumą prieš autobusą (aš asmeniškai beveik visada renkuosi tai, kas veža greičiau).
- 1 patinka
Komentuoti:
-
Parašė John Rodyti pranešimą
Jie turi viso 2 tokius control cars, kurie yra naudojami kitos kompanijos (ne PKP) priemiestiniams maršrutams apie Varšuvą. Tai apie važiavimą į Mockavą be šansų. Dar klausimas, ar jiems apskritai tinka dyzeliniai lokomotyvai.
Komentuoti:
-
Parašė ifl Rodyti pranešimą
Kad ir pačių lenkų gaminamas Pesa Sundeck. Sundeck – PESA
Komentuoti:
-
Parašė John Rodyti pranešimą
Koks tiksliai traukinio tipas Lenkijoje turi nemotorizuotas valdymo kabinas? Kiek tokių traukinių yra?
- 1 patinka
Komentuoti:
-
Parašė ifl Rodyti pranešimą
Mačiau ne Suvalkuose, nesu traukinių ekspertas ir nežinau, kodėl toks traukinys negalėtų būti juose.
Komentuoti:
-
Parašė ifl Rodyti pranešimą
Juk lokomotyvai gali ir stumti traukinį, nebūtinai traukti.
Bet sveikas protas taip pat sako jog briedį ant bėgių pirmas turėtų pamatyti mašinistas, o ne keleiviai.
Komentuoti:
-
Parašė John Rodyti pranešimą
Būtent su control car. Ar matei kada nors tokį traukinį Suwalkuose?
Komentuoti:
Komentuoti: