Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[LT-PL] Maršrutas Vilnius-Šeštokai-Suvalkai-Varšuva

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

  • Perfect
    replied
    Traukiniai tarp Vilniaus ir Varšuvos kursuos greičiau ir dažniau

    lrt.lt

    - Lietuvos ir Lenkijos keleivių vežimo bendrovės susitarė siekti, kad jau nuo šių metų gruodžio kelionės traukiniu iš Vilniaus į Varšuvą sutrumpėtų maždaug 1 valanda (iki 7 val. 30 min.), o ateityje truktų mažiau nei 7 valandas. Be to, derinamos dvi naujos jungtys į Vilnių: iš vakarinės Lenkijos pusės per Poznanę ir Varšuvą bei iš Suvalkų.

    - Bus sudaromi patogesni tvarkaraščiai

    „LTG Link“ ir „PKP Intercity“ bendradarbiavimo ketinimų rašte numatyta, kad siekiama turėti bent dvi Vilnius-Varšuva jungčių poras, o vėliau planuojama pasiūlyti keturias per dieną, kad išvykimo laikas iš kiekvienos sostinės būtų maždaug kas keturias valandas dienos metu.

    - Ruošiamasi „Rail Baltica“ kelionėms

    Geležinkelio susisiekimo tarp Lenkijos ir Lietuvos gerinimas aktualus ne tik šalių sostinėms, bet ir kitiems didžiausiems abiejų šalių miestams. Ketinimų protokole taip pat įvardytas ir būsimas bendradarbiavimas pradedant teikti keleivių vežimo paslaugas šiuo metu statoma geležinkelio linija „Rail Baltica“, kuri sujungs Lietuvą, Latviją ir Estiją su Lenkija.

    Bendrovės „LTG Link“ ir „PKP Intercity“ planuoja iki 2025 m. pabaigos parengti bendrą keleivių vežimo modelį, įskaitant šioms jungtims skirtų riedmenų įsigijimą.

    Komentuoti:


  • zanaz
    replied


    https://www.facebook.com/seatsixtyon...07832610410157



    Vyras 61-oje vietoje – seat61.com


    BALTIJOS VALSTYBIŲ EKSPRESAS! Manęs paprašė tarti keletą žodžių ketvirtadienį Taline vyksiančioje @RailBaltica konferencijoje. Leidžiamės į 1 930 mylių kelionę traukiniu.iš Londono į Varšuvą, Vilnių, Rygą ir Taliną (negalvojote, kad skrisiu, ar ne?) #BaltijosValstybiųEkspressas

    Kaina? Naudojuosi 4 dienų „@Interrail“ bilietu Londonas–Varšuva ir Stokholmas–Londonas, 359 €, pirmąja klase. Varšuva–Vilnius – 25 €, Vilnius–Talinas – 39 €, keltas Talinas–Stokholmas su privačia kajute ir pusryčiais – apie 180 GBP. Plius „Eurostar“ abonemento turėtojo bilietas į abi puses pirmąja klase – 40 €.

    Ryt Varšuva - Vilnius važiuos, spėju.







    Komentuoti:


  • sleader
    replied
    Sakyti Vilnius ne visą Lietuvą ir tada kažką strateguoti apie Taliną ar Rygą. O Talinas ir Rygą, jau visa Lietuva?
    Šiaip mes čia lyg ir diskutavome apie riedmenų panaudojimą. Nes toks jausmas, kad turime vieną traukinį, kuris turi nuvažiuoti visur, o kartu ir niekur.
    Vilnius-Mockava važiuoja per Kauną, tai jau didelė potencialių keleivių dalis yra aptarnaujama. Lieka Klaipėda ir Šiauliai, kuriems bet kokiu atveju reikia atskiro naujo traukinio. Nes idea fix, kad paankstinti #14 traukinį ir jį nukreipti į Mockavą yra apie nieką. Tuo traukiniu važiuoja žmonės iš Klaipėdos, Šiauliu į Vilnių. Kodėl jie turėtų keltis valanda anksčiau, persėdineti Kaune, keliauti bent 1,5 val. ilgiau, vien tam, kad keli keleiviai galėtų suspėti į kitą kryptį?

    Priminsiu, kad aptariami nauji maršrutai startuos metų pabaigoje. Iki kitų metų vidurio, turėtų pradėti važinėti jau kažkas iš naujų elektrinių traukinių. Taigi naujiems traukiniams atlaisvinus bent vieną riedmenį, tikrai manau atsiras Klaipėda-Šiauliai-Kaunas traukinys, kuris suteiktų galimybę Kaune persėsti į traukinius link Lenkijos ir tuo pačiu į traukinį link Rygos. Bet čia kalbėti, kad dėl pusės metų reikia griauti visa maršrutų potencialą, perstumdyti esamus traukinius į nepatogius laikus - kiek keistoka.

    Komentuoti:


  • ejs-ejs
    replied
    Parašė sleader Rodyti pranešimą
    Tai tamstos siūlymas yra visus Intercity tarptautinius maršrutus iš Vilniaus vykdyti su papildomu persėdimu Kaune ir aptarnaujamus regioninio tipo elektriniais riedmenimis? Toks įdomesnis variantas, kuris gerokai kirstų per kelionės patrauklumą.
    Dar kartą: Lietuva nėra vien Vilnius. Ir žiūrim kitaip: Klaipėda (#14) į Mockavą 09:00 nespėja; Ryga į Mockavą 21:00 irgi nespėja.

    Bandžiau perdėlioti laikus, bet vistik pas mus per maži greičiai, #14 traukinį tektų paankstinti bent valanda, jei jį užbaigti Mockavoje. Su Ryga geriau, jį būtų galima nukreipti į Mockavą, kur surinktų keleivius į Vilnių; kas norėtų greičiau iš Tallinno ar Klaipėdos pasiekti Vilnių - suderintas persėdimas Kaune.

    Bet ne, būtinai reikia visus tris kartus atvažiuoti iš Vilniaus specialiu reisu.

    O važiuoti iš Tallinno papildomus 200 km ir išvykti ryte be viešbučio pusryčių - irgi ne kokia idėja. Pabandyk sudėlioti kelionę pvz Klaipėda - Praha ir įvertink jos patrauklumą, kai visi keliai veda iš Vilniaus.

    Komentuoti:


  • sleader
    replied
    Parašė ejs-ejs Rodyti pranešimą

    Mano siūlymas yra šią atkarpą aptarnauti Kaune besibazuojančiu dyzeliniu traukiniu, o ne leisti tuščią reisą iki Vilniaus. Taip, Kaune jis gali pasipildyti, bet ar už dyzelį elektrifikuotoje linijoje mes kovojome?

    Iš kur atsiranda ir kur pasideda dabartinis Mockavos sąstatas, reiktų patikrinti stotyje. Kažkodėl manau, kad jis padaro dar porą trumpų reisų.
    Tai tamstos siūlymas yra visus Intercity tarptautinius maršrutus iš Vilniaus vykdyti su papildomu persėdimu Kaune ir aptarnaujamus regioninio tipo elektriniais riedmenimis? Toks įdomesnis variantas, kuris gerokai kirstų per kelionės patrauklumą.

    Komentuoti:


  • ejs-ejs
    replied
    Parašė sleader Rodyti pranešimą

    Tamsta matau nelabai suprantate kaip kas važiuos. Tas rytinis Mockava-Vilnius bus grįžtantis traukinys apie 6:00 tą patį rytą išvažiavęs iš Vilniaus ir į Mockavą atvežęs keleivius persėdimui į PKP traukinį.
    Dabar gaunasi, kad paties pasiūlymas yra šiam traukiniui negrįžti, o visą dieną stovėti Mockavoje, kad galėtų vakare parvežti keleivius atvykusius iš Ščečino. Nors realiai tas sąstatas per dieną spės suvažinėti Vilnius-Mockava-Vilnius-Mockava-Vilnius.
    Mano siūlymas yra šią atkarpą aptarnauti Kaune besibazuojančiu dyzeliniu traukiniu, o ne leisti tuščią reisą iki Vilniaus. Taip, Kaune jis gali pasipildyti, bet ar už dyzelį elektrifikuotoje linijoje mes kovojome?

    Iš kur atsiranda ir kur pasideda dabartinis Mockavos sąstatas, reiktų patikrinti stotyje. Kažkodėl manau, kad jis padaro dar porą trumpų reisų.

    Komentuoti:


  • ejs-ejs
    replied
    Parašė sleader Rodyti pranešimą
    Tai visgi LTG pusėje užtenka vieno riedmens, kuris tikėtina taip ir važinės nuo pat ryto iki vakaro tarp Vilniaus ir Mockavos.
    Beliko sugalvoti iš kur jį paimti ir kas rezerve.

    Komentuoti:


  • Vinecko
    replied
    Parašė ignaloidas Rodyti pranešimą
    Reikia sverti naudas tarp greitesnės kelionės ir galbūt kažkiek daugiau keleivių kuriems persėdimas yra didžiulė problema. Aš nematau didelės priežasties pridėti daugiau sustojimų nei Kaišiadorys, kur būtų galima persėsti iš Šiaulių/Klaipėdos važiuojantiems. Bet kad kiekvienam balbieriškyje stotų, tai nėra reikalo.
    Lentvaris ir Kaišiadorys tikrai galėtų tapti sustojimais.
    Lentvaris dėl to, kad aptarnautų pietvakarinę Vilniaus dalį bei Trakų/Marcinkonio kryptį (dėl Trakų/Marcinkonio turbūt gautųsi tik į Vilnius - Varšuva - Krokuva)
    Kaišiadorys sutiktų visus keleivius iš Klaipėdos/Mažeikių/Panevežio/Šiaulių ir galimai Vilnius - Ryga - Talinas
    Šie du sustojimai tikrai būtų verti dėl to, kad atneš daugiau keleivių.

    Komentuoti:


  • ignaloidas
    replied
    Reikia sverti naudas tarp greitesnės kelionės ir galbūt kažkiek daugiau keleivių kuriems persėdimas yra didžiulė problema. Aš nematau didelės priežasties pridėti daugiau sustojimų nei Kaišiadorys, kur būtų galima persėsti iš Šiaulių/Klaipėdos važiuojantiems. Bet kad kiekvienam balbieriškyje stotų, tai nėra reikalo.

    Komentuoti:


  • Gator
    replied
    Parašė Ignalina Rodyti pranešimą

    Tai būtų ne proveržis, o kelionės trukmės ilginimas.
    Visam pasaulyje visose kryptyse papildomos stotelės yra kelionės trukmės ilginimas.

    Komentuoti:


  • Ignalina
    replied
    Parašė Vinecko Rodyti pranešimą

    Proveržis būtų dar didesnis, jeigu LTG sugebėtų padaryti daugiau sustojimų šiems reisams tarp Vilniaus ir Kauno, kad daugiau žmonių galėtų pasinaudoti šiais maršrutais.
    Tai būtų ne proveržis, o kelionės trukmės ilginimas.

    Komentuoti:


  • Vinecko
    replied
    Parašė sleader Rodyti pranešimą
    Ištiesų susisiekimui iš Lietuvos tai būtų didelis proveržis, nes išvažiavus po 6 val ryte iš Vilniaus, būtų įmanoma tą pačią dieną pasiekti Berlyną, Prahą ar Vieną.
    Proveržis būtų dar didesnis, jeigu LTG sugebėtų padaryti daugiau sustojimų šiems reisams tarp Vilniaus ir Kauno, kad daugiau žmonių galėtų pasinaudoti šiais maršrutais.

    Komentuoti:


  • sleader
    replied
    Primečiau kaip maždaug galėtų atrodyti laikai, pagal dabartinius traukinius ir anksčiau aprašytus išvykimo ir parvykimo į Suvalkus laiką.
    Tai visgi LTG pusėje užtenka vieno riedmens, kuris tikėtina taip ir važinės nuo pat ryto iki vakaro tarp Vilniaus ir Mockavos.

    Click image for larger version

Name:	SCS1.JPG
Views:	846
Size:	56,0 kB
ID:	2197499

    Ištiesų susisiekimui iš Lietuvos tai būtų didelis proveržis, nes išvažiavus po 6 val ryte iš Vilniaus, būtų įmanoma tą pačią dieną pasiekti Berlyną, Prahą ar Vieną.

    Komentuoti:


  • sleader
    replied
    Parašė ejs-ejs Rodyti pranešimą

    Vilnius - didelė Lietuvos dalis, bet ne visa.
    Į rytinį Mockava - Kaunas - Vilnius reisą Mockava - Kaunas ( ar Marijampojė?) atkarpoje reiktų žiūrėti kaip į techninį, nes keleivių jame nelabai bus.
    Tamsta matau nelabai suprantate kaip kas važiuos. Tas rytinis Mockava-Vilnius bus grįžtantis traukinys apie 6:00 tą patį rytą išvažiavęs iš Vilniaus ir į Mockavą atvežęs keleivius persėdimui į PKP traukinį.
    Dabar gaunasi, kad paties pasiūlymas yra šiam traukiniui negrįžti, o visą dieną stovėti Mockavoje, kad galėtų vakare parvežti keleivius atvykusius iš Ščečino. Nors realiai tas sąstatas per dieną spės suvažinėti Vilnius-Mockava-Vilnius-Mockava-Vilnius.

    P.s. dabar dar primečiau, kad gal jis net tris kartus per dieną net spės suvažinėti Vilnius-Mockava-Vilnius ir tam nereikės jokio papildomo sąstato nei važiuoja dabar.
    Paskutinis taisė sleader; 2025.04.25, 17:58.

    Komentuoti:


  • ejs-ejs
    replied
    Parašė sleader Rodyti pranešimą

    Ką reiškia užimamas sąstatas? Bus gi naujas maršrutas Vilnius-Varšuva-Ščečinas (kas realiai bus pagrindinis Lietuvą ir Lenkiją jungiantis maršrutas). Kaip juo važiuos keleiviai, jeigu nebus traukinio iš Vilniaus?
    Vienas sąstatas atveža Vilnius - Ščečinas keleivius ir parveža Suvalkai - Vilnius keleivius, kai vakare atveža Vilnius-Suvalkai keleivius ir parveža Ščečinas-Vilnius keleivius. Nelabai suprantu kaip tai galėtų veikti, jei kažkas važiuotų iki Kauno ar dar kitaip.

    Tas trečias maršrutas tarp Suvalkų-Mockavos iš esmės tik tam ir reikalingas, kad pritraukti bent kokius potencialius keleivius LTG sąstatui ryte grįžtančiam iš Mockavos ir vakare judančiam į Mockavą, nes jei nebūtų pratęsimo tolyn į Lenkiją, tai tikrai niekas į/iš Mockavos tokiu metu nevažiuotų. Ir bet kokiu atveju naujam maršrutui vis vien reikės papildomo traukinio/sąstato, kuris šiuos du reisus link Mockavos turėtų padaryti.
    Vilnius - didelė Lietuvos dalis, bet ne visa.
    Į rytinį Mockava - Kaunas - Vilnius reisą Mockava - Kaunas ( ar Marijampojė?) atkarpoje reiktų žiūrėti kaip į techninį, nes keleivių jame nelabai bus. Nebent kas bus į Suvalkus atvažiavęs paskutiniu traukiniu apie 23:30 ir norės tęsti kelionę. Bet tokiam reisui nuo ~06:00 iki ~12:00 užimamas dyzelinis sąstatas, kurių nėra daug. Mano manymu, racionaliau būtų užimti dyzelinį sąstatą Kauno zonoje ir sudaryti jungiamąjį reisą į Vilnių. Tuomet iš Vilniaus reikia elektrinės traukos ( kad ir reisai #823, 05:55 ir #876, 10:16) bei patogaus persėdimo, durys prieš duris toje pačioje dengtoje platformoje.
    Analogiškai ir vakarinis reisas, tik reiktų kažko tarpe tarp #842 (21:20) ir #752 (23:30); pirmą koją dengia #883 (18:47).

    Bet racionalesnis sprendimas būtų siųsti LTG sąstatą bent iki Suwalki, jei jau negalim pas save priimti lenkų vagonų. Tikrai galima nupirkti 2-3 sertifikuotus, geros būklės keleivinius standartinės vėžės sąstatus. Jei kas raukot nosytę dėl naudoto sąstato - mūsų EJ tikrai ne kūdikių amžiaus.

    Komentuoti:


  • Vinecko
    replied
    Parašė sleader Rodyti pranešimą

    PKP viską turi koordinuoti su LTG, tai jeigu jau lenkai skelbia, vadinasi ir iš LTG yra planas kuom tuos keleivius vežti. Tereikia sulaukti kažkokių pranešimų ir informacijos. Spėčiau bus 730M, o į Klaipėda važiuos gal ir tas minimas sąstatas su prikabinamais vagonais. Juo labiau viskas pasileidžia metų gale, kai jau artės naujų elektrinių traukinių į Klaipėdą paleidimas.
    Metu gale traukiniai tik bus testuojami. Remiantis vieno forumiečio atsakymų reali data 2026 II-III ketvirtis.
    Tai nurodo ir žiniasklaida. Pvz dėl maršruto Panevėžys - Klaipėda buvo atsakyta, kad jeigu bus tai tik kitų metų vidury, kai jau dirbs elektriniai traukiniai ir bus galima kažką Panevėžiui priskirti.

    Komentuoti:


  • sleader
    replied
    Parašė Vinecko Rodyti pranešimą

    Kol vyksta elektrifikacija galima ir keleivinius vagonus su šilumvežio trauka paleisti. Gal nereikės 3 klasės vagonų ir bus galima palikti 1 pirmos ir 3 antros. Turbūt užtektų, o ir paslaugos kokybė nemanau, kad ženkliai sumažėtų. Užkandžiai 1 vagone, nice.
    PKP viską turi koordinuoti su LTG, tai jeigu jau lenkai skelbia, vadinasi ir iš LTG yra planas kuom tuos keleivius vežti. Tereikia sulaukti kažkokių pranešimų ir informacijos. Spėčiau bus 730M, o į Klaipėda važiuos gal ir tas minimas sąstatas su prikabinamais vagonais. Juo labiau viskas pasileidžia metų gale, kai jau artės naujų elektrinių traukinių į Klaipėdą paleidimas.

    Komentuoti:


  • Vinecko
    replied
    Parašė sleader Rodyti pranešimą

    Ką reiškia užimamas sąstatas? Bus gi naujas maršrutas Vilnius-Varšuva-Ščečinas (kas realiai bus pagrindinis Lietuvą ir Lenkiją jungiantis maršrutas). Kaip juo važiuos keleiviai, jeigu nebus traukinio iš Vilniaus?
    Vienas sąstatas atveža Vilnius - Ščečinas keleivius ir parveža Suvalkai - Vilnius keleivius, kai vakare atveža Vilnius-Suvalkai keleivius ir parveža Ščečinas-Vilnius keleivius. Nelabai suprantu kaip tai galėtų veikti, jei kažkas važiuotų iki Kauno ar dar kitaip.

    Tas trečias maršrutas tarp Suvalkų-Mockavos iš esmės tik tam ir reikalingas, kad pritraukti bent kokius potencialius keleivius LTG sąstatui ryte grįžtančiam iš Mockavos ir vakare judančiam į Mockavą, nes jei nebūtų pratęsimo tolyn į Lenkiją, tai tikrai niekas į/iš Mockavos tokiu metu nevažiuotų. Ir bet kokiu atveju naujam maršrutui vis vien reikės papildomo traukinio/sąstato, kuris šiuos du reisus link Mockavos turėtų padaryti.
    Kol vyksta elektrifikacija galima ir keleivinius vagonus su šilumvežio trauka paleisti. Gal nereikės 3 klasės vagonų ir bus galima palikti 1 pirmos ir 3 antros. Turbūt užtektų, o ir paslaugos kokybė nemanau, kad ženkliai sumažėtų. Užkandžiai 1 vagone, nice.

    Komentuoti:


  • sleader
    replied
    Parašė ejs-ejs Rodyti pranešimą

    Vietuje to, kad šie keli vagonai nakvotų Kaune, užimamas sąstatas, kurio tuo metu nėra. Ryga dar kelyje, Klaipėda dar kelyje. Nebent Ignalinos kryptis jau atsilaisvino, nes siųsti dyzelį iš Kauno zonos - idėja šiaip sau. Dar vienas jungiamasis į Kaunas - Vilnius? Gal ir variantas, jei niekas pakeliui ant bėgių nesipainioja.

    Bet, jei getai supratau straipsnį, Suvalkai - Mockava yra vietinis maršrutas, jungiantis dvi savivaldybes ir lenkai jį finansuoja iš vietinio biudžeto. Jei važiuotų iki Kauno, tektų finansuoti iš centrinio biudžeto.
    Ką reiškia užimamas sąstatas? Bus gi naujas maršrutas Vilnius-Varšuva-Ščečinas (kas realiai bus pagrindinis Lietuvą ir Lenkiją jungiantis maršrutas). Kaip juo važiuos keleiviai, jeigu nebus traukinio iš Vilniaus?
    Vienas sąstatas atveža Vilnius - Ščečinas keleivius ir parveža Suvalkai - Vilnius keleivius, kai vakare atveža Vilnius-Suvalkai keleivius ir parveža Ščečinas-Vilnius keleivius. Nelabai suprantu kaip tai galėtų veikti, jei kažkas važiuotų iki Kauno ar dar kitaip.

    Tas trečias maršrutas tarp Suvalkų-Mockavos iš esmės tik tam ir reikalingas, kad pritraukti bent kokius potencialius keleivius LTG sąstatui ryte grįžtančiam iš Mockavos ir vakare judančiam į Mockavą, nes jei nebūtų pratęsimo tolyn į Lenkiją, tai tikrai niekas į/iš Mockavos tokiu metu nevažiuotų. Ir bet kokiu atveju naujam maršrutui vis vien reikės papildomo traukinio/sąstato, kuris šiuos du reisus link Mockavos turėtų padaryti.
    Paskutinis taisė sleader; 2025.04.25, 10:18.

    Komentuoti:


  • ejs-ejs
    replied
    Parašė sleader Rodyti pranešimą

    Vilnius-Suvalkai vakarinis LTG traukinys turės paimti nuo Mockavos ir parvežti į Vilnių keleivius atvykusius traukiniu iš Szczecino. Kas realiai tikriausiai bus populiaresnis už dabartinį jungtinį į Krokuvą dėl geresnio laiko. Tai traukinys turėtų būti 730M
    Vietuje to, kad šie keli vagonai nakvotų Kaune, užimamas sąstatas, kurio tuo metu nėra. Ryga dar kelyje, Klaipėda dar kelyje. Nebent Ignalinos kryptis jau atsilaisvino, nes siųsti dyzelį iš Kauno zonos - idėja šiaip sau. Dar vienas jungiamasis į Kaunas - Vilnius? Gal ir variantas, jei niekas pakeliui ant bėgių nesipainioja.

    Bet, jei getai supratau straipsnį, Suvalkai - Mockava yra vietinis maršrutas, jungiantis dvi savivaldybes ir lenkai jį finansuoja iš vietinio biudžeto. Jei važiuotų iki Kauno, tektų finansuoti iš centrinio biudžeto.

    Komentuoti:

Working...
X