O matyti "kodėl ne", tai šiaip reiktų. Gera vieta pradėti matyti būtų kad ir visas ligšiolinis RB projekto track recordas Lietuvoje, kur absoliučiai visos iki vienos projekto dalys belenkaip vėlavo ir šiuo metu vėlavimai tik didėja. Negana to, net nepateikiami paaiškinimai, kodėl taip yra, nors viskas lyg ir savo vietose ir projektas turėtų judėti pilnbu greičiu be jokių trukdžių. Geras pavyzdys - Jonavos tiltas, kuriam dar net polių turbūt nebaigė kalti, nors šiuo metu tiltas jau turėjo būti praktiškai baigtas. ignaloidas Vis dar nematai, kodėl iki 2030 Kaunas-Lenkija neturi absoliučiai jokių šansų būti užbaigtas?
Ir čia net nekalbant apie riedmenų pirkimą, dėl kurio vis dar spengianti tyla.
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
[LT-PL] Maršrutas Vilnius-Šeštokai-Suvalkai-Varšuva
Collapse
X
-
Parašė Al1 Rodyti pranešimąXIX a. per porą metų nutiesė ne tokio ilgio linijas. Ir be jokios technikos, tik kastuvais ir vežimais. Karo metais iš viso greitis dar didesnis buvo. Dabar viską stabdo biurokratinės procedūros. Todėl per 2-3 metus neįmanoma.
Komentuoti:
-
Parašė John Rodyti pranešimą
Per kiek laiko įmanoma pastatyti naują tiltą per Nemuną?Paskutinis taisė ignaloidas; 2024.10.04, 21:05.
- 1 patinka
Komentuoti:
-
XIX a. per porą metų nutiesė ne tokio ilgio linijas. Ir be jokios technikos, tik kastuvais ir vežimais. Karo metais iš viso greitis dar didesnis buvo. Dabar viską stabdo biurokratinės procedūros. Todėl per 2-3 metus neįmanoma.
Komentuoti:
-
Parašė ignaloidas Rodyti pranešimą
Nelabai matau kodėl ne. Kiek matome šiuo metu vykstančiose statybose, sąnkasą per ~2 metus pastatyti galima, manau ant sankasos per ~2 metus bėgius ir susijusias sistemas įrengti irgi įmanoma. Žemės paįmimas planuojamas baigti iki 2026, tad 2030 įrengti iš laiko perspektyvos konkrečių problemų nematau. Žinoma tam reikės pinigų ir kad projektuotojai nepavestų, bet čia jau yra kitas reikalas, ir nematau kodėl teigiate jog net teorinių šansų nėra.
Komentuoti:
-
Parašė John Rodyti pranešimąĮdomu, ar dabartinė SuMin administracija iš tikrųjų nesupranta, kokia yra situacija su RB ir kad iki 2030 užbaigti atkarpos iki Lenkijos nėra absoliučiai jokių, net teorinių, šansų, ar jie tyčia skleidžia tokią false informacija dėl kažkokių specifinių motyvacijų?
- 1 patinka
Komentuoti:
-
Parašė felar Rodyti pranešimąLenkai kalba apie antro traukinio galimybę 2025/2026 tvarkaraščiui. Prieš dvi savaites užsiminta:
https://www.rynek-kolejowy.pl/wiadom...ch-120518.html
Wiceminister transportu i komunikacji Republiki Litewskiej Loreta Maskaliovienė przedstawiła planowany zakres prac pierwszego etapu inwestycji na Litwie i potwierdziła deklarację ukończenia do 2030 r. odcinka od Kowna do granicy z Polską.
- 1 patinka
Komentuoti:
-
Lenkai kalba apie antro traukinio galimybę 2025/2026 tvarkaraščiui. Prieš dvi savaites užsiminta:
https://www.rynek-kolejowy.pl/wiadom...ch-120518.html
- 3 patinka
Komentuoti:
-
Parašė Ignalina Rodyti pranešimąArba 22:00 išvykimas ir 07:00 atvykimas. Būtų aktualiau.
Rygoje 03:00 tikrai nėra ką veikti, buvau viena kartą tokioje ekskursijoje
Komentuoti:
-
Pilna Europoj tiesioginių dieninių traukinių po 9 val. ar net daugiau, o ypač tarptautinių - Berlynas-Ciurichas, Viena-Ciurichas, Paryžius-Milanas, Budapeštas-Varšuva, tas pats Vilnius-Varšuva - kuo puikiausiai keliauja žmonės, keliautų ir iš Vilniaus į Taliną, jei toks būtų. O jeigu pažiūrėti į tarptautinius autobusus tai ten išvis po 15 val. kai kurie kankinasi, kas yra nesulyginamas experience su traukiniu.
- 1 patinka
Komentuoti:
-
Parašė ejs-ejs Rodyti pranešimą
Tallinn(Ülemiste), Tartu, Valga/Valka, Valmiera, Cesis, Sigulda, Riga. Sakyčiau 4,5 val minimum.
Šios stotys, sujungus jas tiesia linija yra ~390 km. O geležinkelis daro tokius minties vingius, kad jį sekant gausis kokie 450-500 km su lėtomis kreivėmis Latvijoje. Jei linijinis greitis link 120 km/h, tai įmanoma sutilpti į 4 val, bet tinkamuose ruožuose jis turi kilti iki ~160 km/h ir kompensuoti lėtuosius.
Pagreitinus Vilnius - Riga ir palikus 30 min persėdimui Rygoje, Vilnius - Talinas per 9 val tampa visai įmanomas.
Bet naktinis. Jei galutiniame punkte atsiduriame 10:00, tai išvažiuojame 01:00, kas manau tiktų daugumai keliautojų.
Bet jei su naktiniu viskas aišku, nesitinku kad 9 val. dieninis traukinys būtų šiolaikiškas pagal greitį.
Komentuoti:
-
Parašė Ignalina Rodyti pranešimąTallinn - Valga 03:33 (17 sustojimų), Valga - Rīga 02:35 (10 sustojimų). Numetus visus sustojimus turėtų būti įmanoma sutilpti į 3 (nors atmetus 17 stopų susitaupyt turėtų daugiau nei 33 minutės) ir 2 valandas atitinkamai. Bei greitinti Vilnius - Ryga, kad kelionės trukmė būtų <4h.
Tokiu atveju, traukinys Vilnius - Ryga - Talinas, be jokių papildomų sustojimų (gal nebent pridedant kokį Tartu), galėtų tilpti į 9 valandas.
Šios stotys, sujungus jas tiesia linija yra ~390 km. O geležinkelis daro tokius minties vingius, kad jį sekant gausis kokie 450-500 km su lėtomis kreivėmis Latvijoje. Jei linijinis greitis link 120 km/h, tai įmanoma sutilpti į 4 val, bet tinkamuose ruožuose jis turi kilti iki ~160 km/h ir kompensuoti lėtuosius.
Pagreitinus Vilnius - Riga ir palikus 30 min persėdimui Rygoje, Vilnius - Talinas per 9 val tampa visai įmanomas.
Bet naktinis. Jei galutiniame punkte atsiduriame 10:00, tai išvažiuojame 01:00, kas manau tiktų daugumai keliautojų.
Komentuoti:
-
Tallinn - Valga 03:33 (17 sustojimų), Valga - Rīga 02:35 (10 sustojimų). Numetus visus sustojimus turėtų būti įmanoma sutilpti į 3 (nors atmetus 17 stopų susitaupyt turėtų daugiau nei 33 minutės) ir 2 valandas atitinkamai. Bei greitinti Vilnius - Ryga, kad kelionės trukmė būtų <4h.
Tokiu atveju, traukinys Vilnius - Ryga - Talinas, be jokių papildomų sustojimų (gal nebent pridedant kokį Tartu), galėtų tilpti į 9 valandas.
Komentuoti:
-
Parašė Ignalina Rodyti pranešimąNežinau, iš kur 14 valandų tik gaunat.
Tallinn - Valga 03:30 h
Valga - Rīga 02:30 h
Ryga - Vilnius 04:20 h
Dabartiniu susisiekimu gaunasi 10:20h. Tačiau visi traukiniai yra ne ekspresai, bendrai jie visi stoja dar 30+ stočių ir stotelių. Teoriškai įmanoma laisvai sutilpti į 9 valandas, o gal net ir atvažiuoti greičiau.
Galima niekur nestoti, net Rygoje, tai bus dar greičiau. Pats rašote, kad tarp Rygos ir Talino 6 val. (nors iš tikro pagal dabartinį grafiką apie 6:15, bet tiek to). Jūs manote, įmanoma sutrumpinti iki 4:25 be sustojimų? Ne tik gi apie susisiekimą tarp Vilniaus ir Talino kalbame, bet ir Rygos ir Talino.
Galiausiai kalba buvo apie tai, kad Latvija IŠARDĖ TIESIOGINĮ geležinkelį, vedanti į Taliną.
Komentuoti:
-
Parašė Petr Rodyti pranešimą
Tą prasmę jūs manot kad dieninis 14 val. važiuojantis traukinys yra patrauklus, kai autobusas per 9 val. nuveža?
Komentuoti:
-
Nežinau, iš kur 14 valandų tik gaunat.
Tallinn - Valga 03:30 h
Valga - Rīga 02:30 h
Ryga - Vilnius 04:20 h
Dabartiniu susisiekimu gaunasi 10:20h. Tačiau visi traukiniai yra ne ekspresai, bendrai jie visi stoja dar 30+ stočių ir stotelių. Teoriškai įmanoma laisvai sutilpti į 9 valandas, o gal net ir atvažiuoti greičiau.
- 3 patinka
Komentuoti:
-
Parašė ejs-ejs Rodyti pranešimą
"Чайка" važiuodavo per Sigulda, Valga/Valką ir Tartu. Matyt su Pärnu ruožu ne viskas buvo gerai.
Komentuoti:
-
Parašė John Rodyti pranešimą
Šiaip tai kuo puikiausiai gali egzistuoti toks susisiekimas per Tartu.
- 1 patinka
Komentuoti:
Komentuoti: