Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
Maršrutas Vilnius-Ryga
Collapse
X
-
A, taip, pristabdykime ir taip sunkiai su autobusais konkuruojanti kelionės laiku traukinį, tikrai padidins patrauklumą. Spėčiau kad papildomi sustojimai atsiras tik jei bus sutaupyta laiko kitur, pvz. Šiauliai-Latvijos siena atkarpoje padidinus greitį.
- 9 patinka
-
Pasipiktinimas dėl į Rygą tiesiogiai švilpiančio ir Kėdainiuose, Kaune bei dar keliuose miestuose nestojančio traukinio jau pasiekė ir Seimą – Lietuvos geležinkelių atstovams Seimo Ekonomikos komitete jau teko aiškintis dėl savo sprendimų. Lietuvos geležinkelių pozicija švelnėja – dabar jau neatmetama, kad maršrutas gali būti persvarstomas iš naujo.
Komentuoti:
-
Kuo daugiau nuostolingų maršrutų, tuo mažiau gali išsireikalauti atlyginimams. Nenuostabu, kad skaičiuoja. Juk minėta buvo, kad šito maršruto valstybė nedotuoja ir LTG Link moka iš savos kišenės.
- 2 patinka
Komentuoti:
-
I ta "pelno" skaiciavima idomu ar itrauke sumazinta zala gamtai, klimato atsilimui, turistu atveztus pinigus, statistiskai jau dabar isvengtu suzeidimu autoavairijuose skaiciu?
- 9 patinka
Komentuoti:
-
Geležinkelių profsąjunga, skaičiuojanti maršruto "pelną", yra absoliučiai next level kosTmosas
- 16 patinka
Komentuoti:
-
LNK / Delfi.lt 2024.01.31
Pirmasis traukinio maršruto Vilnius–Ryga mėnuo – sėkmingas, tačiau keleivių jau ima mažėti
Praėjo jau mėnuo laiko nuo tada, kai buvo pristatytas tarptautinis traukinio maršrutas Vilnius-Ryga. „Lietuvos geležinkeliai“ jau turi pirmo mėnesio rezultatus, o savo įžvalgomis dalijasi ir profsąjunga – traukinys kursuoja, bet ar po šventinio maratono beliko kam važinėti, ar reisas netaps nuostolingas?
https://www.delfi.lt/verslas/transpo...azeti-95737491
Komentuoti:
-
Parašė USA Rodyti pranešimąVieno ruso-latvio kelionės apžvalga Ryga-Vilnius maršrutu, kurioje trumpai užsimena ir apie LV naujųjų traukinių issues: https://youtu.be/QyU0kYi5uks?si=7fWxNAuIFIVFUAui
Komentuoti:
-
Parašė USA Rodyti pranešimąVieno ruso-latvio kelionės apžvalga Ryga-Vilnius maršrutu, kurioje trumpai užsimena ir apie LV naujųjų traukinių issues: https://youtu.be/QyU0kYi5uks?si=7fWxNAuIFIVFUAui
- 1 patinka
Komentuoti:
-
Vieno ruso-latvio kelionės apžvalga Ryga-Vilnius maršrutu, kurioje trumpai užsimena ir apie LV naujųjų traukinių issues: https://youtu.be/QyU0kYi5uks?si=7fWxNAuIFIVFUAui
- 1 patinka
Komentuoti:
-
Parašė ignaloidas Rodyti pranešimąKviečiu surasti kitą traukinį Lietuvoje kur užimtumo minimumas yra 40% prieš siūlant visaip jį kaitalioti. Kiek teko girdėti, LTG Link tai žiauriai džiaugiasi dabartiniu užimtumu.
- 1 patinka
Komentuoti:
-
Kviečiu surasti kitą traukinį Lietuvoje kur užimtumo minimumas yra 40% prieš siūlant visaip jį kaitalioti. Kiek teko girdėti, LTG Link tai žiauriai džiaugiasi dabartiniu užimtumu.
- 6 patinka
Komentuoti:
-
Parašė Aleksio Rodyti pranešimąPuiki proga panaikinti šitą maršrutą.
- 1 patinka
Komentuoti:
-
40-50proc uzpildymas darbo dienomis sausi yra puikus rezultatas. Kas yra vazineje panasiais traukiniais vakaru europoje tokiu laiku, tai pasakys, kad retai toks uzimtumas buna. Tik salyse su prastai isvystytu gelezinkelio tinklu bilietus reikia savaite pries, nes kitaip nebelieka (kaip kokioje Gruzijoje)
- 6 patinka
Komentuoti:
-
Parašė dtb Rodyti pranešimąSavaitgalį esant arti 100 proc. užpildymui, darbo dienomis Vilnius-Ryga užpildymas kritęs gana dramatiškai iki ~40-50 proc. Kas įdomu, teko pastebėti nemažai verslo klientų, važiuojančių dirbti į Rygą ir kelionės laiką skiriančių darbui kompiuteriu.
Kol šaltuoju sezonu turizmas apmiręs, LTG puiki proga pagalvoti apie dinaminę kainodarą ir kainos mažinimą, kaip daro autobusų kompanijos.
- 2 patinka
Komentuoti:
-
Parašė dtb Rodyti pranešimąSavaitgalį esant arti 100 proc. užpildymui, darbo dienomis Vilnius-Ryga užpildymas kritęs gana dramatiškai iki ~40-50 proc. Kas įdomu, teko pastebėti nemažai verslo klientų, važiuojančių dirbti į Rygą ir kelionės laiką skiriančių darbui kompiuteriu.
Kol šaltuoju sezonu turizmas apmiręs, LTG puiki proga pagalvoti apie dinaminę kainodarą ir kainos mažinimą, kaip daro autobusų kompanijos.
- 4 patinka
Komentuoti:
-
Savaitgalį esant arti 100 proc. užpildymui, darbo dienomis Vilnius-Ryga užpildymas kritęs gana dramatiškai iki ~40-50 proc. Kas įdomu, teko pastebėti nemažai verslo klientų, važiuojančių dirbti į Rygą ir kelionės laiką skiriančių darbui kompiuteriu.
Kol šaltuoju sezonu turizmas apmiręs, LTG puiki proga pagalvoti apie dinaminę kainodarą ir kainos mažinimą, kaip daro autobusų kompanijos.
- 2 patinka
Komentuoti:
-
Parašė rmss Rodyti pranešimą
Pabandykit nusipirkt bilietą Vilnius - Klaipėda rytojui ir pamatysit, kad poreikis yra didesnis.
Komentuoti:
-
Parašė dtb Rodyti pranešimą
Jei visos (6) Pesos važiuojančios (ne remonte), tada pilnai pakanka visiems maršrutams tenkinti. Klaipėdos poreikis įprastomis dienomis yra 4 vnt. 730ML.
Kiek teko matyti, Mockava derinama su Klaipėda - pvz. atvyksta 12:09 val. iš Klaipėdos, 12:30-17:34 važiuoja Mockavoje ir 18:35 vėl išvyksta į Klaipėdą, tai esant poreikiui dar galima sutaupyti vieną pesą.
Be to, dėl vykdomos elektrifikacijos dalis traukinių dienos metu sutrumpinta iki Šiaulių, o neretai leidžiami klasiniai vagonai, tempiami lokomotyvo - dabar jie važiuoja dažniau
- 2 patinka
Komentuoti:
-
Parašė taccido Rodyti pranešimąO galit kas nors priminti, iš kur Rygos maršrutui paimta Pesa? Iš kurio maršruto, ir kuo ji pakeista? Kažkaip būsiu praleidęs.
- 2 patinka
Komentuoti:
-
Parašė taccido Rodyti pranešimąO galit kas nors priminti, iš kur Rygos maršrutui paimta Pesa? Iš kurio maršruto, ir kuo ji pakeista? Kažkaip būsiu praleidęs.
Kiek teko matyti, Mockava derinama su Klaipėda - pvz. atvyksta 12:09 val. iš Klaipėdos, 12:30-17:34 važiuoja Mockavoje ir 18:35 vėl išvyksta į Klaipėdą, tai esant poreikiui dar galima sutaupyti vieną pesą.
Be to, dėl vykdomos elektrifikacijos dalis traukinių dienos metu sutrumpinta iki Šiaulių, o neretai leidžiami klasiniai vagonai, tempiami lokomotyvo - dabar jie važiuoja dažniau
- 1 patinka
Komentuoti:
Komentuoti: