Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Maršrutas Vilnius-Ryga

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

  • ignaloidas
    replied
    A, taip, pristabdykime ir taip sunkiai su autobusais konkuruojanti kelionės laiku traukinį, tikrai padidins patrauklumą. Spėčiau kad papildomi sustojimai atsiras tik jei bus sutaupyta laiko kitur, pvz. Šiauliai-Latvijos siena atkarpoje padidinus greitį.

    Komentuoti:


  • Julius.ste
    replied
    Pasipiktinimas dėl į Rygą tiesiogiai švilpiančio ir Kėdainiuose, Kaune bei dar keliuose miestuose nestojančio traukinio jau pasiekė ir Seimą – Lietuvos geležinkelių atstovams Seimo Ekonomikos komitete jau teko aiškintis dėl savo sprendimų. Lietuvos geležinkelių pozicija švelnėja – dabar jau neatmetama, kad maršrutas gali būti persvarstomas iš naujo.
    https://www.lrt.lt/naujienos/eismas/...buti-keiciamas

    Komentuoti:


  • ifl
    replied
    Kuo daugiau nuostolingų maršrutų, tuo mažiau gali išsireikalauti atlyginimams. Nenuostabu, kad skaičiuoja. Juk minėta buvo, kad šito maršruto valstybė nedotuoja ir LTG Link moka iš savos kišenės.

    Komentuoti:


  • TIME
    replied
    I ta "pelno" skaiciavima idomu ar itrauke sumazinta zala gamtai, klimato atsilimui, turistu atveztus pinigus, statistiskai jau dabar isvengtu suzeidimu autoavairijuose skaiciu?

    Komentuoti:


  • John
    replied
    Geležinkelių profsąjunga, skaičiuojanti maršruto "pelną", yra absoliučiai next level kosTmosas

    Komentuoti:


  • Romas
    replied
    LNK / Delfi.lt 2024.01.31
    Pirmasis traukinio maršruto Vilnius–Ryga mėnuo – sėkmingas, tačiau keleivių jau ima mažėti
    Praėjo jau mėnuo laiko nuo tada, kai buvo pristatytas tarptautinis traukinio maršrutas Vilnius-Ryga. „Lietuvos geležinkeliai“ jau turi pirmo mėnesio rezultatus, o savo įžvalgomis dalijasi ir profsąjunga – traukinys kursuoja, bet ar po šventinio maratono beliko kam važinėti, ar reisas netaps nuostolingas?

    https://www.delfi.lt/verslas/transpo...azeti-95737491

    Komentuoti:


  • 1G2G
    replied
    Parašė USA Rodyti pranešimą
    Vieno ruso-latvio kelionės apžvalga Ryga-Vilnius maršrutu, kurioje trumpai užsimena ir apie LV naujųjų traukinių issues: https://youtu.be/QyU0kYi5uks?si=7fWxNAuIFIVFUAui
    Rusas nekalbėtų su tokiu dideliu akcentu.

    Komentuoti:


  • John
    replied
    Parašė USA Rodyti pranešimą
    Vieno ruso-latvio kelionės apžvalga Ryga-Vilnius maršrutu, kurioje trumpai užsimena ir apie LV naujųjų traukinių issues: https://youtu.be/QyU0kYi5uks?si=7fWxNAuIFIVFUAui
    Net prie idiotiškos peronų+kelių sistemos pripratusiem vietiniam, pinasi liežuvis ir painiojasi peronai su keliais

    Komentuoti:


  • USA
    replied
    Vieno ruso-latvio kelionės apžvalga Ryga-Vilnius maršrutu, kurioje trumpai užsimena ir apie LV naujųjų traukinių issues: https://youtu.be/QyU0kYi5uks?si=7fWxNAuIFIVFUAui

    Komentuoti:


  • ifl
    replied
    Parašė ignaloidas Rodyti pranešimą
    Kviečiu surasti kitą traukinį Lietuvoje kur užimtumo minimumas yra 40% prieš siūlant visaip jį kaitalioti. Kiek teko girdėti, LTG Link tai žiauriai džiaugiasi dabartiniu užimtumu.
    Kaip galime surasti, kai užimtumas nepublikuojamas? Kaip ir įvairūs kiti rodikliai.

    Komentuoti:


  • ignaloidas
    replied
    Kviečiu surasti kitą traukinį Lietuvoje kur užimtumo minimumas yra 40% prieš siūlant visaip jį kaitalioti. Kiek teko girdėti, LTG Link tai žiauriai džiaugiasi dabartiniu užimtumu.

    Komentuoti:


  • abruo
    replied
    Parašė Aleksio Rodyti pranešimą
    Puiki proga panaikinti šitą maršrutą.
    Puiki proga panaikinti keleivinį transportą traukiniais apskritai.

    Komentuoti:


  • TIME
    replied
    40-50proc uzpildymas darbo dienomis sausi yra puikus rezultatas. Kas yra vazineje panasiais traukiniais vakaru europoje tokiu laiku, tai pasakys, kad retai toks uzimtumas buna. Tik salyse su prastai isvystytu gelezinkelio tinklu bilietus reikia savaite pries, nes kitaip nebelieka (kaip kokioje Gruzijoje)

    Komentuoti:


  • Atpildas
    replied
    Parašė dtb Rodyti pranešimą
    Savaitgalį esant arti 100 proc. užpildymui, darbo dienomis Vilnius-Ryga užpildymas kritęs gana dramatiškai iki ~40-50 proc. Kas įdomu, teko pastebėti nemažai verslo klientų, važiuojančių dirbti į Rygą ir kelionės laiką skiriančių darbui kompiuteriu.
    Kol šaltuoju sezonu turizmas apmiręs, LTG puiki proga pagalvoti apie dinaminę kainodarą ir kainos mažinimą, kaip daro autobusų kompanijos.
    Puiki proga sustoji Jonavoje, Kėdainiuose

    Komentuoti:


  • Aleksio
    replied
    Parašė dtb Rodyti pranešimą
    Savaitgalį esant arti 100 proc. užpildymui, darbo dienomis Vilnius-Ryga užpildymas kritęs gana dramatiškai iki ~40-50 proc. Kas įdomu, teko pastebėti nemažai verslo klientų, važiuojančių dirbti į Rygą ir kelionės laiką skiriančių darbui kompiuteriu.
    Kol šaltuoju sezonu turizmas apmiręs, LTG puiki proga pagalvoti apie dinaminę kainodarą ir kainos mažinimą, kaip daro autobusų kompanijos.
    Puiki proga panaikinti šitą maršrutą.

    Komentuoti:


  • dtb
    replied
    Savaitgalį esant arti 100 proc. užpildymui, darbo dienomis Vilnius-Ryga užpildymas kritęs gana dramatiškai iki ~40-50 proc. Kas įdomu, teko pastebėti nemažai verslo klientų, važiuojančių dirbti į Rygą ir kelionės laiką skiriančių darbui kompiuteriu.
    Kol šaltuoju sezonu turizmas apmiręs, LTG puiki proga pagalvoti apie dinaminę kainodarą ir kainos mažinimą, kaip daro autobusų kompanijos.

    Komentuoti:


  • dtb
    replied
    Parašė rmss Rodyti pranešimą

    Pabandykit nusipirkt bilietą Vilnius - Klaipėda rytojui ir pamatysit, kad poreikis yra didesnis.
    Na taip, turėjau omeny labiau poreikį iš LTG planavimo pusės, ne keleivių.

    Komentuoti:


  • rmss
    replied
    Parašė dtb Rodyti pranešimą

    Jei visos (6) Pesos važiuojančios (ne remonte), tada pilnai pakanka visiems maršrutams tenkinti. Klaipėdos poreikis įprastomis dienomis yra 4 vnt. 730ML.
    Kiek teko matyti, Mockava derinama su Klaipėda - pvz. atvyksta 12:09 val. iš Klaipėdos, 12:30-17:34 važiuoja Mockavoje ir 18:35 vėl išvyksta į Klaipėdą, tai esant poreikiui dar galima sutaupyti vieną pesą.
    Be to, dėl vykdomos elektrifikacijos dalis traukinių dienos metu sutrumpinta iki Šiaulių, o neretai leidžiami klasiniai vagonai, tempiami lokomotyvo - dabar jie važiuoja dažniau
    Pabandykit nusipirkt bilietą Vilnius - Klaipėda rytojui ir pamatysit, kad poreikis yra didesnis.

    Komentuoti:


  • Valdemar
    replied
    Parašė taccido Rodyti pranešimą
    O galit kas nors priminti, iš kur Rygos maršrutui paimta Pesa? Iš kurio maršruto, ir kuo ji pakeista? Kažkaip būsiu praleidęs.
    Iki Rygos užtekdavo Pesų net tam, kad ir į Turmanto maršrutą ją leisti. Vienu momentu PESA Turmanto maršrute važinėjo kasdien.

    Komentuoti:


  • dtb
    replied
    Parašė taccido Rodyti pranešimą
    O galit kas nors priminti, iš kur Rygos maršrutui paimta Pesa? Iš kurio maršruto, ir kuo ji pakeista? Kažkaip būsiu praleidęs.
    Jei visos (6) Pesos važiuojančios (ne remonte), tada pilnai pakanka visiems maršrutams tenkinti. Klaipėdos poreikis įprastomis dienomis yra 4 vnt. 730ML.
    Kiek teko matyti, Mockava derinama su Klaipėda - pvz. atvyksta 12:09 val. iš Klaipėdos, 12:30-17:34 važiuoja Mockavoje ir 18:35 vėl išvyksta į Klaipėdą, tai esant poreikiui dar galima sutaupyti vieną pesą.
    Be to, dėl vykdomos elektrifikacijos dalis traukinių dienos metu sutrumpinta iki Šiaulių, o neretai leidžiami klasiniai vagonai, tempiami lokomotyvo - dabar jie važiuoja dažniau

    Komentuoti:

Working...
X