Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Maršrutas Vilnius-Ryga

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

  • Garbanius
    replied
    Iš rezervo? Nes į Mockavą, bei į Klaipėda darbo dienom teko matyti Siemens+klasikiniai vagonai

    Komentuoti:


  • taccido
    replied
    O galit kas nors priminti, iš kur Rygos maršrutui paimta Pesa? Iš kurio maršruto, ir kuo ji pakeista? Kažkaip būsiu praleidęs.

    Komentuoti:


  • doc7austin
    replied
    Taip, aš jau mačiau, kad jūs išvardijote mano vaizdo įrašo kelionės ataskaitą. Paskutinį kartą buvau kritikuojamas, kad kalbu su didžiąja dalimi sovietinės praeities. Traukinys Nr. 889 Vilnius-Riga buvo visiškai pilnas (90% užimtumas) tarp Šiailiai ir Joniškis. Daugelis keleivių įlipo į mūsų traukinį Šiailiai. Ir daug keleivių paliko mūsų traukinį Joniškyje https://youtu.be/G7EB7Txcyds Traukinys Nr. 889 Vilnius-Riga buvo visiškai pilnas (90% užimtumas) tarp Šiailiai ir Joniškis. Daugelis keleivių įlipo į mūsų traukinį Šiailiai. Ir daug keleivių paliko mūsų traukinį Joniškyje

    Komentuoti:


  • DKL
    replied

    O tai kokia problema Kaišiadoryse abu traukinius prie vieno perono pastatyti? Duris juk į abi puses galima atidaryti.
    Kauno krypties peronas įrengtas dar prieš linijų iš Kauno ir Radviliškio susiliejimą.

    Komentuoti:


  • Visdarlietus
    replied
    O tai kokia problema Kaišiadoryse abu traukinius prie vieno perono pastatyti? Duris juk į abi puses galima atidaryti.

    Komentuoti:


  • alga
    replied
    Nežinau, ne Šveicarija tas persėdimas Kaišiadoryse, bet ir nieko siaubingo. Kartą bėgau su klapsinčiais plentiniais batais ir dviračiu iš Kauno perono į Šiaulių, bet paaiškėjo, kad remontas, suvėlinęs mano traukinį iš Lentvario sulaikė ir traukinį, į kurį norėjau persėst. Šį sekmadienį norėjau sutrumpint laiką ir padidint turizmo efektą persėsdamas į traukinį, kuris stoja Lentvaryje, bet žmona labai nenorėjo jokio streso, tai važiavom iki Vilniaus. Šiaip tai į abu galus važiuojant yra patogūs persėdimai su 8-15 minučių tarpu.

    Komentuoti:


  • alm
    replied
    Tai gal rudenį jau bus kažkiek geriau. Dabar šiaip blogai, o nuo pavasario reiks bėgiais vaikščioti.
    Kaišiadorių pėsčiųjų tilto per geležinkelį rekonstrukciją planuojama baigti rudenį
    Tiesa, po rekonstrukcijos stogo virš galvos einant vis tiek nebus
    Įrengti stogą ir sieneles ant esamo Kaišiadorių pėsčiųjų geležinkelio tilto nėra techninių galimybių

    Komentuoti:


  • eigh
    replied
    Parašė alm Rodyti pranešimą

    Persėdinėt Kaišiadoryse siūlyt gali tik žmonės gyvenime niekada nepersėdinėję Kaišiadoryse.
    O kas tuose Kaišiadoryse? Suprantu, kasdien važinėti į darbą būtų sunkoka, bet tikrai nieko nenutiks porą kartų gyvenime (juk turizmas maršruto tikslas, o ką veikti toje Rygoje daugiau nei kelis kartus?)

    Komentuoti:


  • alm
    replied
    Parašė Gator Rodyti pranešimą

    Čia kalba apie žmones, kurie neplanuoja automobiliu važiuoti.
    Jie renkasi tiesioginis autobusas ar traukinys su persėdimu.

    Nebent norėjai pasakyti kad traukinys (ir dar su persėdimu) ant tiek geriau nei (tiesioginis) autobusas, kad tik traukinys gali pakovot su automobiliu, o autobusas negali pakovot su automobiliu.
    Persėdinėt Kaišiadoryse siūlyt gali tik žmonės gyvenime niekada nepersėdinėję Kaišiadoryse.

    Komentuoti:


  • DKL
    replied
    Latvių pusėje, po Rail Baltika vėliava, už ES pinigus, dar iki dabartinių taip vadinamų ”Rail Baltica II” planų, buvo padaryta kelio dangos rekonstrukcija nuo LT/LV sienos iki Valgos. Męs tuo metu pasistatėme 1435 vėžę iki Kauno.

    Komentuoti:


  • ejs-ejs
    replied
    Parašė cozzamarra Rodyti pranešimą
    Nu, jūs kažkokie įnoringi. Kalio trąšos, anglys tiek metų važinėja ir nė karto nesiskundė.

    Šiaip įdomu, kuo gi ta bėgių kokybė taip pastebimai gali skirtis?
    Pas latvius - ilgabėgiai. LT pusėje - atkarpos po 25 metrus (ar kiek ten).

    Komentuoti:


  • felar
    replied
    Parašė alga Rodyti pranešimą
    Jai nepavyko internetu įsigyti rezervacijos, nes traukinys buvo pilnai išparduotas, bet kažkaip palydovai jos neišmetė ir kažką ėmė ten kombinuot. Prasta anglų kalba bandė jai aiškint, kad negali parduot rezervacijos už 5€, nes pilnai išpirktas traukinys, bet nusivedė kažkur ir, matyt, pasodino.
    Vietos ties centriniu tualetu ir dviračių kabyklom neparduodamos online taigi keletą įlipančiu keleivių gali priimti. Apie tai kažkas irgi rašė Twitteryje, kad priėmė į pilną traukinį.

    Click image for larger version

Name:	ltg.png
Views:	1075
Size:	120,4 kB
ID:	2104300

    Komentuoti:


  • alga
    replied
    Parašė statyba Rodyti pranešimą
    Vakar (šeštadienį) teko važiuoti Riga-Vilnius ir deja, bet reiso lankomumas krito lyginant su šventėmis. Užpildymas buvo ne daugiau 50%, o ir žiūrint artimiausių dienų pardavimus laisvų vietų traukinyje daug. Reikia tikėtis kad čia tik dėl žiemos ir sniego, kai niekur nesinori eiti iš namų
    O Vilnius–Ryga buvo pilnas traukinys. Iš Vilniaus išvažiavo dar dar, bet tiek Kaišiadoryse tiek Šiauliuose įlipo daug žmonių. Net Joniškyje keli išlipo ir keli įlipo. Sekmadienį grįžtant Jelgavoj įlipo studenčiokė su didele kuprine ir Interrail pasu. Jai nepavyko internetu įsigyti rezervacijos, nes traukinys buvo pilnai išparduotas, bet kažkaip palydovai jos neišmetė ir kažką ėmė ten kombinuot. Prasta anglų kalba bandė jai aiškint, kad negali parduot rezervacijos už 5€, nes pilnai išpirktas traukinys, bet nusivedė kažkur ir, matyt, pasodino.
    Paskutinis taisė alga; 2024.01.15, 15:14.

    Komentuoti:


  • Silber418
    replied
    Parašė eigh Rodyti pranešimą

    Reikia tikėtis, kad neišvengiamai mažėjantis užimtumas netaps LTG priežastimi toliau nebevystyti tarptautinių maršrutų. Apskritai, traukinių užimtumas man įdomus dalykas. Kartais tenka važinėti traukiniais Vakarų Europoje, ypač Belgijoje, ir tikrai nepasakyčiau, kad keleivių ten yra itin daug, dažnai traukiniai važinėja pustuščiai, tad gal ir Lietuvoje nereikia šimtaprocentinio užimtumo, kad reisai būtų rentabilūs?
    Vakaruose traukiniai populiariais maršrutais kursuoja dažniau, todėl yra galimybė keleivių srautams pasiskirstyti tolygiau. Pritariu idėjai, kad LTG-LINK svarbu neprarasti entuaziazmo mažėjant keleivių srautams, o pastebėti galimybes papildyti srautus derinant maršrutų grafikus.

    Komentuoti:


  • eigh
    replied
    Parašė statyba Rodyti pranešimą
    Vakar (šeštadienį) teko važiuoti Riga-Vilnius ir deja, bet reiso lankomumas krito lyginant su šventėmis. Užpildymas buvo ne daugiau 50%, o ir žiūrint artimiausių dienų pardavimus laisvų vietų traukinyje daug. Reikia tikėtis kad čia tik dėl žiemos ir sniego, kai niekur nesinori eiti iš namų
    Reikia tikėtis, kad neišvengiamai mažėjantis užimtumas netaps LTG priežastimi toliau nebevystyti tarptautinių maršrutų. Apskritai, traukinių užimtumas man įdomus dalykas. Kartais tenka važinėti traukiniais Vakarų Europoje, ypač Belgijoje, ir tikrai nepasakyčiau, kad keleivių ten yra itin daug, dažnai traukiniai važinėja pustuščiai, tad gal ir Lietuvoje nereikia šimtaprocentinio užimtumo, kad reisai būtų rentabilūs?

    Komentuoti:


  • Gator
    replied
    Parašė Garbanius Rodyti pranešimą

    Būtent. Traukinys ne autobusais konkuruoja, o su X5
    Čia kalba apie žmones, kurie neplanuoja automobiliu važiuoti.
    Jie renkasi tiesioginis autobusas ar traukinys su persėdimu.

    Nebent norėjai pasakyti kad traukinys (ir dar su persėdimu) ant tiek geriau nei (tiesioginis) autobusas, kad tik traukinys gali pakovot su automobiliu, o autobusas negali pakovot su automobiliu.
    Paskutinis taisė Gator; 2024.01.14, 23:47.

    Komentuoti:


  • alga
    replied
    Parašė Silber418 Rodyti pranešimą
    Užsieniečio entuziasto ir apžvalgininko įspūdžiai
    Ai, geras! Save pamačiau pabaigoj, kur minia lipa iš traukinio. Čia sausio 13-osios reisas. Mano pati rado traukinio bilietus po egle, savaitgalis išėjo fantastiškas.

    Komentuoti:


  • John
    replied
    Parašė cozzamarra Rodyti pranešimą
    Nu, jūs kažkokie įnoringi. Kalio trąšos, anglys tiek metų važinėja ir nė karto nesiskundė.

    Šiaip įdomu, kuo gi ta bėgių kokybė taip pastebimai gali skirtis?
    Turbūt elementari priežiūra ir darbai, kurie turėtų būti daromi reguliariai, kaip pabėgių keitimas, bėgių lyginimas ir pan. Matyt kažkuriuo metu buvo nuspresta, kad dėti bb ant tų dalykų yra "pigiau" ir "labiau apsimoka" ir dabar turim, ką turim.

    Komentuoti:


  • Garbanius
    replied
    Parašė Tomas Rodyti pranešimą

    Su X5 Kaunas - Ryga pora valandų.
    Būtent. Traukinys ne autobusais konkuruoja, o su X5

    Komentuoti:


  • cozzamarra
    replied
    Nu, jūs kažkokie įnoringi. Kalio trąšos, anglys tiek metų važinėja ir nė karto nesiskundė.

    Šiaip įdomu, kuo gi ta bėgių kokybė taip pastebimai gali skirtis?

    Komentuoti:

Working...
X