Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
Maršrutas Vilnius-Ryga
Collapse
X
-
Iš rezervo? Nes į Mockavą, bei į Klaipėda darbo dienom teko matyti Siemens+klasikiniai vagonai
-
O galit kas nors priminti, iš kur Rygos maršrutui paimta Pesa? Iš kurio maršruto, ir kuo ji pakeista? Kažkaip būsiu praleidęs.
Komentuoti:
-
Taip, aš jau mačiau, kad jūs išvardijote mano vaizdo įrašo kelionės ataskaitą. Paskutinį kartą buvau kritikuojamas, kad kalbu su didžiąja dalimi sovietinės praeities. Traukinys Nr. 889 Vilnius-Riga buvo visiškai pilnas (90% užimtumas) tarp Šiailiai ir Joniškis. Daugelis keleivių įlipo į mūsų traukinį Šiailiai. Ir daug keleivių paliko mūsų traukinį Joniškyje https://youtu.be/G7EB7Txcyds Traukinys Nr. 889 Vilnius-Riga buvo visiškai pilnas (90% užimtumas) tarp Šiailiai ir Joniškis. Daugelis keleivių įlipo į mūsų traukinį Šiailiai. Ir daug keleivių paliko mūsų traukinį Joniškyje
- 12 patinka
Komentuoti:
-
O tai kokia problema Kaišiadoryse abu traukinius prie vieno perono pastatyti? Duris juk į abi puses galima atidaryti.
- 1 patinka
Komentuoti:
-
O tai kokia problema Kaišiadoryse abu traukinius prie vieno perono pastatyti? Duris juk į abi puses galima atidaryti.
Komentuoti:
-
Nežinau, ne Šveicarija tas persėdimas Kaišiadoryse, bet ir nieko siaubingo. Kartą bėgau su klapsinčiais plentiniais batais ir dviračiu iš Kauno perono į Šiaulių, bet paaiškėjo, kad remontas, suvėlinęs mano traukinį iš Lentvario sulaikė ir traukinį, į kurį norėjau persėst. Šį sekmadienį norėjau sutrumpint laiką ir padidint turizmo efektą persėsdamas į traukinį, kuris stoja Lentvaryje, bet žmona labai nenorėjo jokio streso, tai važiavom iki Vilniaus. Šiaip tai į abu galus važiuojant yra patogūs persėdimai su 8-15 minučių tarpu.
- 1 patinka
Komentuoti:
-
Tai gal rudenį jau bus kažkiek geriau. Dabar šiaip blogai, o nuo pavasario reiks bėgiais vaikščioti.
Kaišiadorių pėsčiųjų tilto per geležinkelį rekonstrukciją planuojama baigti rudenį
Tiesa, po rekonstrukcijos stogo virš galvos einant vis tiek nebus
Įrengti stogą ir sieneles ant esamo Kaišiadorių pėsčiųjų geležinkelio tilto nėra techninių galimybių
Komentuoti:
-
Parašė alm Rodyti pranešimą
Persėdinėt Kaišiadoryse siūlyt gali tik žmonės gyvenime niekada nepersėdinėję Kaišiadoryse.
- 1 patinka
Komentuoti:
-
Parašė Gator Rodyti pranešimą
Čia kalba apie žmones, kurie neplanuoja automobiliu važiuoti.
Jie renkasi tiesioginis autobusas ar traukinys su persėdimu.
Nebent norėjai pasakyti kad traukinys (ir dar su persėdimu) ant tiek geriau nei (tiesioginis) autobusas, kad tik traukinys gali pakovot su automobiliu, o autobusas negali pakovot su automobiliu.
- 6 patinka
Komentuoti:
-
Latvių pusėje, po Rail Baltika vėliava, už ES pinigus, dar iki dabartinių taip vadinamų ”Rail Baltica II” planų, buvo padaryta kelio dangos rekonstrukcija nuo LT/LV sienos iki Valgos. Męs tuo metu pasistatėme 1435 vėžę iki Kauno.
- 2 patinka
Komentuoti:
-
Parašė cozzamarra Rodyti pranešimąNu, jūs kažkokie įnoringi. Kalio trąšos, anglys tiek metų važinėja ir nė karto nesiskundė.
Šiaip įdomu, kuo gi ta bėgių kokybė taip pastebimai gali skirtis?
- 3 patinka
Komentuoti:
-
Parašė alga Rodyti pranešimąJai nepavyko internetu įsigyti rezervacijos, nes traukinys buvo pilnai išparduotas, bet kažkaip palydovai jos neišmetė ir kažką ėmė ten kombinuot. Prasta anglų kalba bandė jai aiškint, kad negali parduot rezervacijos už 5€, nes pilnai išpirktas traukinys, bet nusivedė kažkur ir, matyt, pasodino.
Komentuoti:
-
Parašė statyba Rodyti pranešimąVakar (šeštadienį) teko važiuoti Riga-Vilnius ir deja, bet reiso lankomumas krito lyginant su šventėmis. Užpildymas buvo ne daugiau 50%, o ir žiūrint artimiausių dienų pardavimus laisvų vietų traukinyje daug. Reikia tikėtis kad čia tik dėl žiemos ir sniego, kai niekur nesinori eiti iš namųPaskutinis taisė alga; 2024.01.15, 15:14.
- 1 patinka
Komentuoti:
-
Parašė eigh Rodyti pranešimą
Reikia tikėtis, kad neišvengiamai mažėjantis užimtumas netaps LTG priežastimi toliau nebevystyti tarptautinių maršrutų. Apskritai, traukinių užimtumas man įdomus dalykas. Kartais tenka važinėti traukiniais Vakarų Europoje, ypač Belgijoje, ir tikrai nepasakyčiau, kad keleivių ten yra itin daug, dažnai traukiniai važinėja pustuščiai, tad gal ir Lietuvoje nereikia šimtaprocentinio užimtumo, kad reisai būtų rentabilūs?
Komentuoti:
-
Parašė statyba Rodyti pranešimąVakar (šeštadienį) teko važiuoti Riga-Vilnius ir deja, bet reiso lankomumas krito lyginant su šventėmis. Užpildymas buvo ne daugiau 50%, o ir žiūrint artimiausių dienų pardavimus laisvų vietų traukinyje daug. Reikia tikėtis kad čia tik dėl žiemos ir sniego, kai niekur nesinori eiti iš namų
- 4 patinka
Komentuoti:
-
Parašė Garbanius Rodyti pranešimą
Būtent. Traukinys ne autobusais konkuruoja, o su X5
Jie renkasi tiesioginis autobusas ar traukinys su persėdimu.
Nebent norėjai pasakyti kad traukinys (ir dar su persėdimu) ant tiek geriau nei (tiesioginis) autobusas, kad tik traukinys gali pakovot su automobiliu, o autobusas negali pakovot su automobiliu.Paskutinis taisė Gator; 2024.01.14, 23:47.
- 2 patinka
Komentuoti:
-
Parašė Silber418 Rodyti pranešimąUžsieniečio entuziasto ir apžvalgininko įspūdžiai
- 8 patinka
Komentuoti:
-
Parašė cozzamarra Rodyti pranešimąNu, jūs kažkokie įnoringi. Kalio trąšos, anglys tiek metų važinėja ir nė karto nesiskundė.
Šiaip įdomu, kuo gi ta bėgių kokybė taip pastebimai gali skirtis?
- 3 patinka
Komentuoti:
-
Parašė Tomas Rodyti pranešimą
Su X5 Kaunas - Ryga pora valandų.
- 1 patinka
Komentuoti:
-
Nu, jūs kažkokie įnoringi. Kalio trąšos, anglys tiek metų važinėja ir nė karto nesiskundė.
Šiaip įdomu, kuo gi ta bėgių kokybė taip pastebimai gali skirtis?
Komentuoti:
Komentuoti: