Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Maršrutas Vilnius-Ryga

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

  • sleader
    replied
    Parašė Tomas Rodyti pranešimą
    kelionė iš Kauno į Rygą nelekiant trunka 2,5 valandos.
    Stipriai reikia nelėkti, kad 260 km nuvažiuoti per 2,5 valandos ir užtrukti kelyje net valandą trumpiau nei rodo navigacijos.

    O šiaip tai reikia įvertinti, kad su traukinys čia konkuruoja ne su automobiliu, o autobusais ar kt. viešojo transporto keliavimo būdais. Net jei tas traukinys nuvežtų ir per 2 ar 2,5 val (t.y. valanda greičiau nei įmanoma kelionės trukmė automobilių), vis vien būtų N argumentų, kodėl kelionę automobiliu rinktis geriau. Dažnu atveju ne kelionės greitis, tokiose neilgose kelionėse, yra pagrindinis faktorius.

    Komentuoti:


  • Tomas
    replied
    Parašė TIME Rodyti pranešimą
    ne visi turi tuos automobilius plius negali vien lyginti kaina uz degalus vs traukinio bilietas. Kainuoja pats automobilis, jo parkavimas (ypac brangu mieste,kur negyveni, siuo atveju Rygoje), draudimai, remontai etc. Cia vien is asmenines perskektyvos, jau neklapat apie neigiamas pasekmes visuomenei, nepaliekant alternatyvos automobiliui
    Šiaip tai reikia Kaunas-Ryga. Tai, kad tokio tiesioginio traukinio nėra, yra visiškas nesusipratimas.
    Automobilius Lietuvoje turi beveik visi (o tie kurie neturi į Rygą greičiausiai vis tiek nevažiuoja), automobilį parkuotis Rygoje nesudėtinga, kelionė iš Kauno į Rygą nelekiant trunka 2,5 valandos.
    Traukinys, bent kol kas, niekaip neįsipaišo.

    Komentuoti:


  • John
    replied
    Vėliau patalpinsiu GPX grafiką su traukinio greičiu ir šiek tiek video, bet kol kas tenka konstatuoti, kad reikalai labai prasti su traukinio greičiu.

    Vilnius-Kaišiadorys beveik visur velkasi 85-100km/h. Tik vienoje vietoje ir tik trumpam viršijo 110km/h. Prieš Jonavą velkasi 60km/h, o už Jonavos išvis sulėtina iki 40km/h. Įdomu, kokios priežastys? Infrastruktūros būklė tokia bloga, kad reikia lėtinti traukinius iki tokių apgailėtinų greičių?

    118-120km/h kiek stabiliau kai kuriose atkarpose važiuoja tik nuo Kėdainių. Daug kur bėgių būklė akivaizdžiai prasta, traukinys visaip bilda ir juda, ko nebūna ten, kur bėgiai yra geros būklės.

    Šiauliai-Joniškis, kaip jau žinom, velkasi maks. 80km/h, nors realiai labiau 73-75km/h.
    LT/LV siena - Jelgava. Kaip suprantu, čia latviai suinvestavo savo "RB1" pinigus. Iškart nuo sienos, Latvijos pusėje, bėgiai pasidaro lygūs kaip šilkiniai. Skirtumas gana ekstremalus. Taip pat, Latvijoje yra by far ilgiausia atkarpa, kur traukinys važiuoja stabiliu 120km/h greičiu be kas kelias minutes būnančių sulėtėjimų ir panašių nesąmonių. Latviai, kad ir kiek apsišikę, sugebėjo kažką padaryti teisingai.

    Jelgava-Ryga daugiau greičio variacijos, bet bėgių būklė geresnė, nei bet kokiame ruože Lietuvoje.

    Na bet mes užtat pasistatėme niekam nereikalingą ir nenaudojamą RB1 už 360 milijonų. O po to pezam, kad "nėra lėšų" niekam kitam. No shit.

    Komentuoti:


  • ignaloidas
    replied
    Parašė Creatium Rodyti pranešimą
    Maršrutu Vilnius–Ryga per du mėnesius nupirkta 14 tūkst. bilietų
    Greitu paskaičiavimu iš puslapyje pateiktų skaičių - vienas reisas vidutiniškai kažkur 3 tukst. eurų parduoda (tik iš tarptautinių).

    Komentuoti:


  • ignaloidas
    replied
    Parašė sleader Rodyti pranešimą
    Net jeigu kažką ir pirktų ar planuotų, tai būtų ne vieniems metams į priekį, o planuoti tarptautinio reiso ant 1520 mm vežės atidarymą už keletos metų, kai RB jau turėtų būti ant nosies - mažai logikos.
    Pirkti planuoja jau gana seniai, iš pradžių dyzelinius, vėliau jau ir baterinius traukinius, bet istorija vystosi labai panašiai kaip su elektriniais traukiniais - buvo paskelbtas konkursas, bet neįvyko, dabar sako kad jau tik paskelbti liko naują konkursą, bet jau pusė metų kaip nepaskelbė - žodžiu, iki RB tikrai nebus kam važiuoti.

    Komentuoti:


  • TomasK
    replied
    Parašė Visdarlietus Rodyti pranešimą
    Šiaip jau labai neblogai būtų jeigu ir Latvija šiuo maršrutu susidomėtų ir paleistų traukinį Ryga-Vilnius. tada būtų ne tik rytinis, bet ir popietinis traukinys iš Vilniaus į Rygą.
    Manau, neatmetamas variantas būtų tas, kad LTG Link 2026 m. paleidus naujus Štadlerius aptarnauti reisus Vilnius-Šiauliai-Klaipėda (ir atvirkščiai), atsilaisvinusios Pesos 730ML būtų perkeltos aptarnauti rytinius reisus Ryga-Vilnius ir popietinius Vilnius-Ryga.

    Komentuoti:


  • Creatium
    replied
    Maršrutu Vilnius–Ryga per du mėnesius nupirkta 14 tūkst. bilietų

    Praėjusių metų pabaigoje maršrutu Vilnius–Ryga pradėjęs kursuoti traukinys ir toliau viršija lūkesčius. Per mažiau kaip du mėnesius keleiviai jau spėjo įsigyti 14 tūkst. bilietų. Absoliuti dauguma šio maršruto keleivių (77 proc.) renkasi tarptautines keliones tarp didžiųjų Lietuvos ir Latvijos miestų. Ypač savaitgaliais bilietai išgraibstomi dar kelios dienos iki reiso, o bilietai šiam ilgajam savaitgaliui – iš Vilniaus išvykstant vasario 16 d. ir grįžtant 18 d. – jau išpirkti.
    https://madeinvilnius.lt/transportas...tukst-bilietu/

    Komentuoti:


  • sleader
    replied
    Parašė Visdarlietus Rodyti pranešimą

    Bet gi į Daugpilį, Gulbenę, Zilupę jie neplanuoja atsisakyti traukinių. Į Liepoją nors ir kartą per savaitę bet irgi važiuoja. Tai vis tiek riedmenis 1520 mm vėžiai jiems teks pirkti. Be to RB Latvijos vidaus susisiekimui iš viso jokios įtakos beveik nedaro, o likusio geležinkelio jie taip greitai į europinę vėžę neperves, nors planai yra. Tai jie greičiau kaip tik pirks 1520 mm vėžei riedmenis vidaus maršrutams nei RB. Juo labiau, kad šiuolaikiniai traukiniai dažniausiai netraukiami lokomotyvų, nemanau, kad prie sienų bus persėdimai iš lenkiško traukinio į Lietuvišką, po to į latvišką ir galiausiai į estišką, turbūt važiuos tas pats Lenkijai priklausantis traukinys iki pat Talino.
    Ką jie planuoja ir kaip organizuos susisiekimą, tai nelabai net galiu įsivaizduoti. Tiesiog, dabar maršruto aptarnavimui jie galėtų paleisti nebent RVR gamybos senukus DR1A (atsiprašau jei klystu dėl modelio), kas tokiam intercity tipo traukiniui turbūt nebaisiai tiktų.
    Net jeigu kažką ir pirktų ar planuotų, tai būtų ne vieniems metams į priekį, o planuoti tarptautinio reiso ant 1520 mm vežės atidarymą už keletos metų, kai RB jau turėtų būti ant nosies - mažai logikos. Taigi atsižvelgiant į esamą situaciją, panašu jog iš latvių pusės judesio šio maršruto aptarnavime nelabai bus.

    Komentuoti:


  • John
    replied
    Parašė Visdarlietus Rodyti pranešimą

    Bet gi į Daugpilį, Gulbenę, Zilupę jie neplanuoja atsisakyti traukinių. Į Liepoją nors ir kartą per savaitę bet irgi važiuoja. Tai vis tiek riedmenis 1520 mm vėžiai jiems teks pirkti. Be to RB Latvijos vidaus susisiekimui iš viso jokios įtakos beveik nedaro, o likusio geležinkelio jie taip greitai į europinę vėžę neperves, nors planai yra. Tai jie greičiau kaip tik pirks 1520 mm vėžei riedmenis vidaus maršrutams nei RB. Juo labiau, kad šiuolaikiniai traukiniai dažniausiai netraukiami lokomotyvų, nemanau, kad prie sienų bus persėdimai iš lenkiško traukinio į Lietuvišką, po to į latvišką ir galiausiai į estišką, turbūt važiuos tas pats Lenkijai priklausantis traukinys iki pat Talino.
    Į Liepoją kasdien važiuoja.

    Komentuoti:


  • Visdarlietus
    replied
    Parašė sleader Rodyti pranešimą

    Mažai realu, nes kaip suprantu nelabai latviai turi riedmenų, kuriuos galėtų panaudoti tokiam traukiniui. O pirkti 1520 mm vėžei turbūt niekas neplanuoja ir riedmenys bus perkami tik eksploatavimui RB 1435 mm vėže.
    Bet gi į Daugpilį, Gulbenę, Zilupę jie neplanuoja atsisakyti traukinių. Į Liepoją nors ir kartą per savaitę bet irgi važiuoja. Tai vis tiek riedmenis 1520 mm vėžiai jiems teks pirkti. Be to RB Latvijos vidaus susisiekimui iš viso jokios įtakos beveik nedaro, o likusio geležinkelio jie taip greitai į europinę vėžę neperves, nors planai yra. Tai jie greičiau kaip tik pirks 1520 mm vėžei riedmenis vidaus maršrutams nei RB. Juo labiau, kad šiuolaikiniai traukiniai dažniausiai netraukiami lokomotyvų, nemanau, kad prie sienų bus persėdimai iš lenkiško traukinio į Lietuvišką, po to į latvišką ir galiausiai į estišką, turbūt važiuos tas pats Lenkijai priklausantis traukinys iki pat Talino.

    Komentuoti:


  • John
    replied
    Parašė Lettered Rodyti pranešimą

    O Latviai neplanuoja paleisti traukinio iki to pačio Kauno ar Balstogės?
    Latviai, panašu, išvis su kosTmosu ir kitomis dimensijomis bendrauja, tai sunku žinoti, kokie jų planai.

    Komentuoti:


  • Lettered
    replied
    Parašė John Rodyti pranešimą

    Nepamirškim, kad toks maršrutas servintų ne tik Kaunas-Ryga, bet ir Kaunas-Jonava/Kėdainiai/Šiauliai, Šiauliai-Ryga, Kaunas-Joniškis ir t.t. Paklausa yra.
    O Latviai neplanuoja paleisti traukinio iki to pačio Kauno ar Balstogės?

    Komentuoti:


  • sleader
    replied
    Parašė Visdarlietus Rodyti pranešimą
    Šiaip jau labai neblogai būtų jeigu ir Latvija šiuo maršrutu susidomėtų ir paleistų traukinį Ryga-Vilnius. tada būtų ne tik rytinis, bet ir popietinis traukinys iš Vilniaus į Rygą.
    Mažai realu, nes kaip suprantu nelabai latviai turi riedmenų, kuriuos galėtų panaudoti tokiam traukiniui. O pirkti 1520 mm vėžei turbūt niekas neplanuoja ir riedmenys bus perkami tik eksploatavimui RB 1435 mm vėže.

    Komentuoti:


  • ifl
    replied
    Parašė John Rodyti pranešimą

    Nepamirškim, kad toks maršrutas servintų ne tik Kaunas-Ryga, bet ir Kaunas-Jonava/Kėdainiai/Šiauliai, Šiauliai-Ryga, Kaunas-Joniškis ir t.t. Paklausa yra.
    Paklausa yra kur? Duomenis, prašom, pateikite tos paklausos.

    Komentuoti:


  • John
    replied
    Parašė Lettered Rodyti pranešimą

    Matau, kad autobusų labai mažai važiuoja, o skrydžių apskritai nėra lyginant su Vilniuje. Verslas skaičiuoti moka, kai būtų potencialas, tai ir dabar skraidytų ir autobusų daugiau važiuotų.
    Nepamirškim, kad toks maršrutas servintų ne tik Kaunas-Ryga, bet ir Kaunas-Jonava/Kėdainiai/Šiauliai, Šiauliai-Ryga, Kaunas-Joniškis ir t.t. Paklausa yra.

    Komentuoti:


  • Lettered
    replied
    Parašė John Rodyti pranešimą

    O kam sukti į Palemoną? Kas iš jo važiuotų? Kaune?
    Ir kodėl manai, kad tarp 300K dydžio, antrojo šalies miesto ir kaimyninės šalies sosnės už 300km yra "mažas keleivių potencialas"?
    Matau, kad autobusų labai mažai važiuoja, o skrydžių apskritai nėra lyginant su Vilniuje. Verslas skaičiuoti moka, kai būtų potencialas, tai ir dabar skraidytų ir autobusų daugiau važiuotų.

    Komentuoti:


  • John
    replied
    Parašė Lettered Rodyti pranešimą

    Įdomu, kiek ilgėtų laikas, jei užsuktų ne į centrinę stotį, o tik palemono? Matant, kiek mažai pvz. autobusų važiuoja iš Kauno lyginant su Vilniumi, tai turbūt ir keleivių potencialas yra labai mažas iš Kauno.
    O kam sukti į Palemoną? Kas iš jo važiuotų? Kaune?
    Ir kodėl manai, kad tarp 300K dydžio, antrojo šalies miesto ir kaimyninės šalies sosnės už 300km yra "mažas keleivių potencialas"?

    Komentuoti:


  • Lettered
    replied
    Parašė John Rodyti pranešimą

    Negalėtų. Apie tai jau ne kartą kalbėjom ir nelabai yra prasmės iš naujo kalbėti. Tldr, kentėtų patogumas ir kelionės laikas. Tiesiog visiškai not viable.
    Įdomu, kiek ilgėtų laikas, jei užsuktų ne į centrinę stotį, o tik palemono? Matant, kiek mažai pvz. autobusų važiuoja iš Kauno lyginant su Vilniumi, tai turbūt ir keleivių potencialas yra labai mažas iš Kauno.

    Komentuoti:


  • John
    replied
    Parašė Lettered Rodyti pranešimą

    Arba Vilniaus - Ryga galėtų prasukti pro Palemoną?
    Negalėtų. Apie tai jau ne kartą kalbėjom ir nelabai yra prasmės iš naujo kalbėti. Tldr, kentėtų patogumas ir kelionės laikas. Tiesiog visiškai not viable.

    Komentuoti:


  • Lettered
    replied
    Parašė John Rodyti pranešimą
    Šiaip tai reikia Kaunas-Ryga. Tai, kad tokio tiesioginio traukinio nėra, yra visiškas nesusipratimas.
    Arba Vilniaus - Ryga galėtų prasukti pro Palemoną?

    Komentuoti:

Working...
X