Parašė ejs-ejs
Rodyti pranešimą
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
Maršrutas Vilnius-Ryga
Collapse
X
-
-
Parašė ignaloidas Rodyti pranešimą
Visiškai kitas reikalas. GSM-R yra saugumui kritinė sistema, per ją niekas bendro interneto srauto neleidinės.
Kaip ir 4G stotims.
Komentuoti:
-
Parašė ejs-ejs Rodyti pranešimą
O dabar pagalvojam apie GSM-R
- 2 patinka
Komentuoti:
-
Parašė ejs-ejs Rodyti pranešimą
O dabar pagalvojam apie GSM-R
- 1 patinka
Komentuoti:
-
Parašė TomasK Rodyti pranešimąŠį pavasarį LTG Link pradėjo diegti Starlink'ą. Iš jų pačių pranešimo:
Komentuoti:
-
Parašė rmss Rodyti pranešimąDar vienas dalykas, kad traukinyje, daugiau nei pusę kelio neturėsit ryšio, arba trauks tik taip, kad bus neįmanoma ką nors nuveikt, tai ir padirbti galima nebent offline. Tuo tarpu autobusas važiuos keliais kur 99 proc. laiko bus puikus ryšys.
„Keleivių vežimo bendrovė „LTG Link“ traukiniuose pradeda diegti palydovinį interneto ryšį „Starlink“, nuo šiol palydoviniu ryšiu aprūpinti jau 3 traukiniai, rudenį palydovinis ryšys bus įrengtas dar 4. Traukiniai su palydoviniu interneto ryšiu kursuos populiariausiais maršrutais Vilnius–Ryga ir Vilnius–Klaipėda, nes šiuose maršrutuose yra daugiau kelio ruožų, kur susilpnėja įprastas interneto ryšys. Kituose traukiniuose numatyta iki metų pabaigos sustiprinti 5G interneto ryšį.“
Plačiau: https://ltg.lt/naujienos/2024/keleiv...keliones-metu/Paskutinis taisė TomasK; 2024.06.26, 15:20.
- 4 patinka
Komentuoti:
-
Dar vienas dalykas, kad traukinyje, daugiau nei pusę kelio neturėsit ryšio, arba trauks tik taip, kad bus neįmanoma ką nors nuveikt, tai ir padirbti galima nebent offline. Tuo tarpu autobusas važiuos keliais kur 99 proc. laiko bus puikus ryšys.
Komentuoti:
-
Parašė Gator Rodyti pranešimą
Kai taip rašoma tai įprastai kalbama apie tai, kad prie vienodos kainos, vienodo greičio ir vienodo grafiko traukinys yra visapusiškai geriau.
Jei šios sąlygos būtų tai tik kvailiai važiuotų autobusu.
Dėl to autobusai norintys pritraukti keleivių privalo daryti kažką iš pigiau, greičiau, geresnių grafikų.
Komentuoti:
-
Parašė sindiktas Rodyti pranešimą
Tai taip. Kaip pažiūrėsi. Man tai nebūtina, nes vis tiek kompiuterio neimu į keliones. Bet kai dramatiškasis John parašo, kad traukiniu visapusiškai geriau, tai irgi yra netiesa vien dėl lankstumo laiko atžvilgiu ir greičio.
Jei šios sąlygos būtų tai tik kvailiai važiuotų autobusu.
Dėl to autobusai norintys pritraukti keleivių privalo daryti kažką iš pigiau, greičiau, geresnių grafikų.
Komentuoti:
-
Parašė tajus2 Rodyti pranešimąNa, bent jau man ta dvigubai didesnė kaina lengvai atsiperka, kai galiu tas 4 valandas užsiimti kuo noriu (dirbti ar žiūrėti filmą), o ne tik žiūrėti per langą. Tai papildomi 10 EUR tikrai tai atperka.
Komentuoti:
-
Parašė John Rodyti pranešimą
Jei nebuvo intencijos, tai reikėjo ir nemeluoti.
Komentuoti:
-
Na, bent jau man ta dvigubai didesnė kaina lengvai atsiperka, kai galiu tas 4 valandas užsiimti kuo noriu (dirbti ar žiūrėti filmą), o ne tik žiūrėti per langą. Tai papildomi 10 EUR tikrai tai atperka.
- 5 patinka
Komentuoti:
-
Parašė dziugas99 Rodyti pranešimą
Lyginu pigiausią autobusą su pigiausiu traukinio bilietu. Siekdamas iškreipti faktus savo argumento naudai galėčiau lyginti pigiausią autobuso bilietą su pirmos klasės traukinio bilietu, kuris kainuoja €34. Visgi manau tai būtų negarbinga, kaip negarbinga yra ir kitus kaltinti melu, kai akivaizdu jog išsakytas teiginys 90% sutampa su realybe ir jokios intencijos meluoti ten nebuvo.
Komentuoti:
-
Parašė John Rodyti pranešimą
Galima rasti ir už 13, ir už 24. Kaina varijuoja.
- 2 patinka
Komentuoti:
-
Parašė dziugas99 Rodyti pranešimą
Kelionė autobusu kainuoja €13,48, o traukiniu - 24€. Šiek tiek trūksta iki dvigubai brangiau, bet ar verta kabinėtis prie tokių dalykų ir vadinti tai melu?
Komentuoti:
-
Parašė John Rodyti pranešimąTai kad ne dvigubai didesnė kaina. Koks tikslas meluoti?
Komentuoti:
-
Parašė John Rodyti pranešimą
Tai kad ne dvigubai didesnė kaina. Koks tikslas meluoti?
- 3 patinka
Komentuoti:
-
Parašė sindiktas Rodyti pranešimą
Niekuom ne keistuoliai. Galiu bent 3 argumentus parašyt traukinio Vilnius-Ryga nenaudai.
1) Visiškas nelankstumas laiko atžvilgiu. Rygos kryptim tik vienas maršrutas ryte.
2) Kelionė ne ką greitesnė nei autobusu.
3) Dvigubai didesnė kaina. Tai ir tikėtumeis tada dvigubai geresnių sąlygų.
Komentuoti:
-
Parašė John Rodyti pranešimąGeras review, Nonstop Eurotrip yra didelis ir svarbus traukinių reviewinimo Youtuberis, tegul ir ne toks techniškas ir smulkmeniškas, kaip kai kurie kiti. Bet kokiu atveju, čia stiprus endorsementas šitam amršrutui. Ypač turint omeny, kad neseniai gavo pagyrų ir iš paties Jon Worth, kas irgi yra labai svarbu.
Man dar patiko jo vienas teiginys, kad "This train is endlessly better in every possible way" lyginant su jo paties anksčiau išbandyta kelione autobusu tuo pačiu maršrutų. Čia prisiminus biškį ankstesnę diskusiją su kai kuriais keistuoliais, bandžiusiais aiškinti, kad autobusas gali būti pro kažkur geriau, nei traukinys
1) Visiškas nelankstumas laiko atžvilgiu. Rygos kryptim tik vienas maršrutas ryte.
2) Kelionė ne ką greitesnė nei autobusu.
3) Dvigubai didesnė kaina. Tai ir tikėtumeis tada dvigubai geresnių sąlygų.
- 6 patinka
Komentuoti:
Komentuoti: