Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Maršrutas Vilnius-Ryga

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

  • ignaloidas
    replied
    Parašė ejs-ejs Rodyti pranešimą

    Bet jai reikia bokštų ir maitinimo.
    Kaip ir 4G stotims.
    Taip, ir geležinkeliai nuomoja vietas ant tų bokštų mobiliojo tinklo operatoriams. Tiesiog ne visur operatoriai nori stoteles įrenginėti, o patiems geležinkeliams dar vieną atskirą belaidį tinklą operuoti nelabai logiška.

    Komentuoti:


  • ejs-ejs
    replied
    Parašė ignaloidas Rodyti pranešimą

    Visiškai kitas reikalas. GSM-R yra saugumui kritinė sistema, per ją niekas bendro interneto srauto neleidinės.
    Bet jai reikia bokštų ir maitinimo.
    Kaip ir 4G stotims.

    Komentuoti:


  • Ignalina
    replied
    Parašė ejs-ejs Rodyti pranešimą

    O dabar pagalvojam apie GSM-R
    Ir pagalvoję suprantam, kad 2G internetas, kurį būtų galima gauti per GSM-R, niekuo negelbėja.

    Komentuoti:


  • ignaloidas
    replied
    Parašė ejs-ejs Rodyti pranešimą

    O dabar pagalvojam apie GSM-R
    Visiškai kitas reikalas. GSM-R yra saugumui kritinė sistema, per ją niekas bendro interneto srauto neleidinės.

    Komentuoti:


  • ejs-ejs
    replied
    Parašė TomasK Rodyti pranešimą
    Šį pavasarį LTG Link pradėjo diegti Starlink'ą. Iš jų pačių pranešimo:
    O dabar pagalvojam apie GSM-R

    Komentuoti:


  • TomasK
    replied
    Parašė rmss Rodyti pranešimą
    Dar vienas dalykas, kad traukinyje, daugiau nei pusę kelio neturėsit ryšio, arba trauks tik taip, kad bus neįmanoma ką nors nuveikt, tai ir padirbti galima nebent offline. Tuo tarpu autobusas važiuos keliais kur 99 proc. laiko bus puikus ryšys.
    Šį pavasarį LTG Link pradėjo diegti Starlink'ą. Iš jų pačių pranešimo:

    „Keleivių vežimo bendrovė „LTG Link“ traukiniuose pradeda diegti palydovinį interneto ryšį „Starlink“, nuo šiol palydoviniu ryšiu aprūpinti jau 3 traukiniai, rudenį palydovinis ryšys bus įrengtas dar 4. Traukiniai su palydoviniu interneto ryšiu kursuos populiariausiais maršrutais Vilnius–Ryga ir Vilnius–Klaipėda, nes šiuose maršrutuose yra daugiau kelio ruožų, kur susilpnėja įprastas interneto ryšys. Kituose traukiniuose numatyta iki metų pabaigos sustiprinti 5G interneto ryšį.“

    Plačiau: https://ltg.lt/naujienos/2024/keleiv...keliones-metu/
    Paskutinis taisė TomasK; 2024.06.26, 15:20.

    Komentuoti:


  • rmss
    replied
    Dar vienas dalykas, kad traukinyje, daugiau nei pusę kelio neturėsit ryšio, arba trauks tik taip, kad bus neįmanoma ką nors nuveikt, tai ir padirbti galima nebent offline. Tuo tarpu autobusas važiuos keliais kur 99 proc. laiko bus puikus ryšys.

    Komentuoti:


  • sindiktas
    replied
    Parašė Gator Rodyti pranešimą

    Kai taip rašoma tai įprastai kalbama apie tai, kad prie vienodos kainos, vienodo greičio ir vienodo grafiko traukinys yra visapusiškai geriau.
    Jei šios sąlygos būtų tai tik kvailiai važiuotų autobusu.
    Dėl to autobusai norintys pritraukti keleivių privalo daryti kažką iš pigiau, greičiau, geresnių grafikų.
    Na gerai. Visgi ne John tą sakė, o jo cituojamas apžvalgininkas. Bet jis sakė "This train is endlessly better in every possible way", taigi kalbėjo būtent apie Vilniaus-Rygos traukinį. Žinoma, kad jei sąlygos būtų vienodos, tada traukinys būtų geriau, čia ir aš sutinku.

    Komentuoti:


  • Gator
    replied
    Parašė sindiktas Rodyti pranešimą

    Tai taip. Kaip pažiūrėsi. Man tai nebūtina, nes vis tiek kompiuterio neimu į keliones. Bet kai dramatiškasis John parašo, kad traukiniu visapusiškai geriau, tai irgi yra netiesa vien dėl lankstumo laiko atžvilgiu ir greičio.
    Kai taip rašoma tai įprastai kalbama apie tai, kad prie vienodos kainos, vienodo greičio ir vienodo grafiko traukinys yra visapusiškai geriau.
    Jei šios sąlygos būtų tai tik kvailiai važiuotų autobusu.
    Dėl to autobusai norintys pritraukti keleivių privalo daryti kažką iš pigiau, greičiau, geresnių grafikų.

    Komentuoti:


  • sindiktas
    replied
    Parašė tajus2 Rodyti pranešimą
    Na, bent jau man ta dvigubai didesnė kaina lengvai atsiperka, kai galiu tas 4 valandas užsiimti kuo noriu (dirbti ar žiūrėti filmą), o ne tik žiūrėti per langą. Tai papildomi 10 EUR tikrai tai atperka.
    Tai taip. Kaip pažiūrėsi. Man tai nebūtina, nes vis tiek kompiuterio neimu į keliones. Bet kai dramatiškasis John parašo, kad traukiniu visapusiškai geriau, tai irgi yra netiesa vien dėl lankstumo laiko atžvilgiu ir greičio.

    Komentuoti:


  • dziugas99
    replied
    Parašė John Rodyti pranešimą

    Jei nebuvo intencijos, tai reikėjo ir nemeluoti.
    O kur melas? Traukinio bilietas kainuoja €34, kai tuo tarpu autobuso €13,48

    Komentuoti:


  • tajus2
    replied
    Na, bent jau man ta dvigubai didesnė kaina lengvai atsiperka, kai galiu tas 4 valandas užsiimti kuo noriu (dirbti ar žiūrėti filmą), o ne tik žiūrėti per langą. Tai papildomi 10 EUR tikrai tai atperka.

    Komentuoti:


  • John
    replied
    Parašė dziugas99 Rodyti pranešimą

    Lyginu pigiausią autobusą su pigiausiu traukinio bilietu. Siekdamas iškreipti faktus savo argumento naudai galėčiau lyginti pigiausią autobuso bilietą su pirmos klasės traukinio bilietu, kuris kainuoja €34. Visgi manau tai būtų negarbinga, kaip negarbinga yra ir kitus kaltinti melu, kai akivaizdu jog išsakytas teiginys 90% sutampa su realybe ir jokios intencijos meluoti ten nebuvo.
    Jei nebuvo intencijos, tai reikėjo ir nemeluoti.

    Komentuoti:


  • dziugas99
    replied
    Parašė John Rodyti pranešimą

    Galima rasti ir už 13, ir už 24. Kaina varijuoja.
    Lyginu pigiausią autobusą su pigiausiu traukinio bilietu. Siekdamas iškreipti faktus savo argumento naudai galėčiau lyginti pigiausią autobuso bilietą su pirmos klasės traukinio bilietu, kuris kainuoja €34. Visgi manau tai būtų negarbinga, kaip negarbinga yra ir kitus kaltinti melu, kai akivaizdu jog išsakytas teiginys 90% sutampa su realybe ir jokios intencijos meluoti ten nebuvo.

    Komentuoti:


  • sindiktas
    replied
    Prieš 2 savaites su Ecolines į Rygą važiavau už 7€.

    Komentuoti:


  • John
    replied
    Parašė dziugas99 Rodyti pranešimą

    Kelionė autobusu kainuoja €13,48, o traukiniu - 24€. Šiek tiek trūksta iki dvigubai brangiau, bet ar verta kabinėtis prie tokių dalykų ir vadinti tai melu?
    Galima rasti ir už 13, ir už 24. Kaina varijuoja.

    Komentuoti:


  • DodoGTA
    replied
    Parašė John Rodyti pranešimą
    Tai kad ne dvigubai didesnė kaina. Koks tikslas meluoti?
    Aš radau Vilnius-Ryga autobuso bilietų už 12€ su "Lux Express" autobusu (bet tik su jaunimo nuolaida) arba su "TOKS" autobusu anksčiau perkant ("Flixbus" bilietai kainuoja bent 13€)

    Komentuoti:


  • dziugas99
    replied
    Parašė John Rodyti pranešimą

    Tai kad ne dvigubai didesnė kaina. Koks tikslas meluoti?
    Kelionė autobusu kainuoja €13,48, o traukiniu - 24€. Šiek tiek trūksta iki dvigubai brangiau, bet ar verta kabinėtis prie tokių dalykų ir vadinti tai melu?

    Komentuoti:


  • John
    replied
    Parašė sindiktas Rodyti pranešimą

    Niekuom ne keistuoliai. Galiu bent 3 argumentus parašyt traukinio Vilnius-Ryga nenaudai.

    1) Visiškas nelankstumas laiko atžvilgiu. Rygos kryptim tik vienas maršrutas ryte.

    2) Kelionė ne ką greitesnė nei autobusu.

    3) Dvigubai didesnė kaina. Tai ir tikėtumeis tada dvigubai geresnių sąlygų.
    Tai kad ne dvigubai didesnė kaina. Koks tikslas meluoti?

    Komentuoti:


  • sindiktas
    replied
    Parašė John Rodyti pranešimą
    Geras review, Nonstop Eurotrip yra didelis ir svarbus traukinių reviewinimo Youtuberis, tegul ir ne toks techniškas ir smulkmeniškas, kaip kai kurie kiti. Bet kokiu atveju, čia stiprus endorsementas šitam amršrutui. Ypač turint omeny, kad neseniai gavo pagyrų ir iš paties Jon Worth, kas irgi yra labai svarbu.

    Man dar patiko jo vienas teiginys, kad "This train is endlessly better in every possible way" lyginant su jo paties anksčiau išbandyta kelione autobusu tuo pačiu maršrutų. Čia prisiminus biškį ankstesnę diskusiją su kai kuriais keistuoliais, bandžiusiais aiškinti, kad autobusas gali būti pro kažkur geriau, nei traukinys
    Niekuom ne keistuoliai. Galiu bent 3 argumentus parašyt traukinio Vilnius-Ryga nenaudai.

    1) Visiškas nelankstumas laiko atžvilgiu. Rygos kryptim tik vienas maršrutas ryte.

    2) Kelionė ne ką greitesnė nei autobusu.

    3) Dvigubai didesnė kaina. Tai ir tikėtumeis tada dvigubai geresnių sąlygų.

    Komentuoti:

Working...
X