Su naujo tvarkaraščio įsigaliojimu (nuo gruodžio 14) keičiasi ir šio maršruto tvarkaraščiai:
Vilnius 07:30 - Ryga 11:34. Kelionė pailgėja 4-iomis minutėmis, tačiau išvykimas ryte vėlinamas pusvalandžiu, kas, imho, yra sveikintina, nes laikas tampa gerokai patrauklesniu.
Ryga 16:55 - Vilnius 21:01. Trumpėja 4-iomis minutėmis.
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
Maršrutas Vilnius-Ryga
Collapse
X
-
Geras maršruto reviu. Ir šiaip, pastebėjot, kad Vilnius-Ryga bilietų šiuo metu praktiški nėra beveik 2 savaitėms į priekį? Nepamenu, kad kas nors panašaus būtų buvę anksčiau. Ar čia paklausa tokia didelė ar dar kažkas vyksta? Ar gali būti, kad visi nelabai seni plepalai apie tai, kaip maršutas "nekonkurencingas" ir kažkas ten per brangu, per lėtai ar dar kažkas, pasirodė, kaip čia pasakius, nevisai tikslūs? Atrodo, kad yra akivaizdus poreikis dažninti reisus arba, kaip minimum, sukabinti du 730 traukinius esamame reise
- 8 patinka
Komentuoti:
-
Antradienio rytą iš Vilniaus į Rygą traukiniu išvažiavę keleiviai susidūrė su netikėtumais – kelionės metu net du kartus sugedo traukinys.
Skaitykite daugiau: https://www.lrytas.lt/auto/rinka/202...utiko-36536999
- 1 patinka
Komentuoti:
-
Tai visada tik 30 dienų prieš važiavimo diena. Gaila, bet limituotas laikas yra įprasta praktika beveik visur. Lenkijoje irgi tik ~ 30 d.Parašė Ciurlionis Rodyti pranešimąGal kas žino, kodėl sistemoje vis dar nėra bilietų pusei kovo ir balandžiui? Juk ne raketų mokslas ir ne už dviejų metų? Ar kelionės į Rygą "last minute" planuojamos?Paskutinis taisė dronthego; 2025.02.10, 14:36.
- 1 patinka
Komentuoti:
-
Gal kas žino, kodėl sistemoje vis dar nėra bilietų pusei kovo ir balandžiui? Juk ne raketų mokslas ir ne už dviejų metų? Ar kelionės į Rygą "last minute" planuojamos?
Komentuoti:
-
Apie Klaipėdos maršrutą aš nekalbu. Ten jokios rezervacijos nėra. Kelios vietos, į kurias bilietai niekaip neparduodami nėra rezervacija. Kadangi Rygos traukiniu galima važiuoti iki Šiaulių, tai todėl ir nėra vietų į Rygą, nes važiuojantys į Šiaulius švenčių laikotarpiu išperka visas vietas. Va štai ką reiškia jokios rezervacijos nebuvimas, kai tam tikra vietų skiriama tik tam tikram ruožui ar vežėjui, parduodančiam bilietus... Traukinys iki Šiaulių bus pilnas, o į Rygą važiuos tik pavieniai keleiviai, kurie spėjo nusipirkti bilietus iki tol, kol juos išgraibstė važiuojantys iki Šiaulių... Normaliuose geležinkeliuose tokio marazmo nėra. Arba vietų daug daugiau, arba yra rezervacija. Nes kiekvieno vežėjo tikslas būtų parduoti bilietus visam maršrutui, o ne tik vienam trumpesniam ar ilgesniam jo ruožui.Parašė ignaloidas Rodyti pranešimą
Aš galiu labai tvirtai pasakyti kad LTG Link traukiniuose rezervacijų šiuo metu nėra daroma išskyrus Vilnius-Varšuva maršrutą, kur pusė vietų eina pardavinėti LTG sistemai, pusė PKP. Kituose traukiniuose būna paliekamos kelios vietos kurioms bilietai neparduodami grynai kad būtų vietos atsisėsti "netikėtiems" keleiviams.
Rezervuoti bilietų pardavimą tam tikroms stotims visiškai nėra reikalo kai galima gyvai patikrinti ar tam tikra vieta yra prieinama, rezervuoti ją prieš darant atsiskaitymą, ir atsiskaitimą įvykdžius, pažymėti kaip parduotą. Gyvenam informacinių sistemų laikais, jokio reikalo pranešinėti kiek iš kokios stoties bilietų kokiems traukiniams buvo parduota dienos gale nebereikia.
- 2 patinka
Komentuoti:
-
Jelgavoje normalus sustojimas, tik negali iš/į Rygą įlipt/išlipt. Man regis porą eurų pigiau.Parašė ejs-ejs Rodyti pranešimą
Kiek pamenu, Rygos stotyje nėra galimybės nupirkti bilietą į LTG traukinį. Jelgavoje techninis sustojimas, nepamenu ar duris atidaro.
Komentuoti:
-
Kiek pamenu, Rygos stotyje nėra galimybės nupirkti bilietą į LTG traukinį. Jelgavoje techninis sustojimas, nepamenu ar duris atidaro.Parašė Al1 Rodyti pranešimąKaip tai latviai neparduoda? Netgi Rygoje į Lietuvos stotis? Siūlo pirkti internetu? Tai visiškas debilizmas. Todėl ir orą vežioja, nes vidutinis traukinių užpildymas yra apie 50-60 proc.
Komentuoti:
-
Aš galiu labai tvirtai pasakyti kad LTG Link traukiniuose rezervacijų šiuo metu nėra daroma išskyrus Vilnius-Varšuva maršrutą, kur pusė vietų eina pardavinėti LTG sistemai, pusė PKP. Kituose traukiniuose būna paliekamos kelios vietos kurioms bilietai neparduodami grynai kad būtų vietos atsisėsti "netikėtiems" keleiviams.Parašė Al1 Rodyti pranešimąRezervacijos normaliuose geležinkeliuose yra daromos. Visos stambios stotys gauna tam tikra vietų rezervą, kurį ir parduoda. Plaipsniui, pagal paklausą, duodamos papildomos vietos. Rezervacija reikalinga dar ir tam, kad pirmiausiai nebūtų išpirkti visi ar didesnė dalis bilietų trumpesniam maršrutui, kai visam maršrutui neliktų vietų. Tarkim, išpirks Vilnius - Šiauliai ruože, o tie, kas nori į Rygą, negaus galimybės nusipirkti bilieto. O nuo Šiaulių iki Rygos traukinys bus pustuštis...
Lenkijos maršrute yra rezervacija (dalis vietų atiduota parduoti per PKP IC platinimo vietas, kasas ir internetu) ir daliai vietų bilietai internetu neparduodami, nors įlipęs stotyje, randi daug laisvų vietų. Taip pat ir Lietuvos ruože ne visos vietos yra parduodamos internetu. Bent jau taip buvo, kol dar veikė kasos. Bet juk kasos buvo prijungtos prie tos pačios sistemos, kaip ir automatai ar internetas. Todėl, kiek teko važiuoti, vietų visada buvo, nors internete nusipirkti jau nebuvo galima prieš parą...
Rezervuoti bilietų pardavimą tam tikroms stotims visiškai nėra reikalo kai galima gyvai patikrinti ar tam tikra vieta yra prieinama, rezervuoti ją prieš darant atsiskaitymą, ir atsiskaitimą įvykdžius, pažymėti kaip parduotą. Gyvenam informacinių sistemų laikais, jokio reikalo pranešinėti kiek iš kokios stoties bilietų kokiems traukiniams buvo parduota dienos gale nebereikia.
- 4 patinka
Komentuoti:
-
Rezervacijos normaliuose geležinkeliuose yra daromos. Visos stambios stotys gauna tam tikra vietų rezervą, kurį ir parduoda. Plaipsniui, pagal paklausą, duodamos papildomos vietos. Rezervacija reikalinga dar ir tam, kad pirmiausiai nebūtų išpirkti visi ar didesnė dalis bilietų trumpesniam maršrutui, kai visam maršrutui neliktų vietų. Tarkim, išpirks Vilnius - Šiauliai ruože, o tie, kas nori į Rygą, negaus galimybės nusipirkti bilieto. O nuo Šiaulių iki Rygos traukinys bus pustuštis...
Lenkijos maršrute yra rezervacija (dalis vietų atiduota parduoti per PKP IC platinimo vietas, kasas ir internetu) ir daliai vietų bilietai internetu neparduodami, nors įlipęs stotyje, randi daug laisvų vietų. Taip pat ir Lietuvos ruože ne visos vietos yra parduodamos internetu. Bent jau taip buvo, kol dar veikė kasos. Bet juk kasos buvo prijungtos prie tos pačios sistemos, kaip ir automatai ar internetas. Todėl, kiek teko važiuoti, vietų visada buvo, nors internete nusipirkti jau nebuvo galima prieš parą...Paskutinis taisė Al1; 2024.12.16, 18:43.
Komentuoti:
-
Kokios dar rezervacijos automatams. Automatai pajungti prie interneto ir veikia realiu metu. Jokių rezervacijų jiems nereikia.
- 4 patinka
Komentuoti:
-
Kaip tai latviai neparduoda? Netgi Rygoje į Lietuvos stotis? Siūlo pirkti internetu? Tai visiškas debilizmas. Todėl ir orą vežioja, nes vidutinis traukinių užpildymas yra apie 50-60 proc.
Bet kokiu atveju, manau, kad kažkokia tai dalis bilietų yra rezervuota pardavimui automatuose ir pirkdamas internetu nesužinosi, parduotos tos vietos ar ne. Jas tiesiog rodys kaip parduodas. Čia jau reikia klausti pačių geležinkelių, kaip yra.
Komentuoti:
-
Latviai bilietų mano žiniomis nepardavinėja. LTG puslapyje Latvių kalba rašoma kad tik Lietuvoje esančiose stotyse parduodama. Tad iš tiesų realiai gana dažnai yra išparduodama, ypač savaitgaliais ir šventiniais laikotarpiais.Parašė Al1 Rodyti pranešimąRealiai neišparduota. Ar latviai bilietus parduoda? Taigi, yra kažkokia dalis rezervuota parduodamiems kasose Rygoje. Gali būti, kad dalis rezervuota ir pardavime automatuose.
- 3 patinka
Komentuoti:
-
Išparduota, nes traukinyje telpa tik 200 (ar kažkiek panašiai) žmonių. Mano klausimas, kodėl negalima sukabinti dviejų Pesų ir turėti ~400 vietų.Parašė Al1 Rodyti pranešimąRealiai neišparduota. Ar latviai bilietus parduoda? Taigi, yra kažkokia dalis rezervuota parduodamiems kasose Rygoje. Gali būti, kad dalis rezervuota ir pardavime automatuose.
- 2 patinka
Komentuoti:
-
Realiai neišparduota. Ar latviai bilietus parduoda? Taigi, yra kažkokia dalis rezervuota parduodamiems kasose Rygoje. Gali būti, kad dalis rezervuota ir pardavime automatuose.
Komentuoti:
-
Įdomu, kaip yra su galimybe/planais Vilnius-Ryga, esant numatomai didesnei paklausai, leisti dvi sukabintas Pesas? Dabar gi didžiausias challenge su tuo traukiniu, kad norint nusipirkti bilietą savaitgaliui ar apie šventes, reikia tą daryti tą pačią minutę, bilietams išėjus į prekybą, nes kitaip labai greit tiesiog būna soldoutas. Ar dviejų Pesų sukabinimas yra grynai riedmenų klausimas (Pesų, kaip ir kitų riedmenų, trūksta), ar reiktų ir kažkokio papildomo leidimo iš latvių?
Tipiškas vaizdas savaitgaliams arba per šventes:
- 3 patinka
Komentuoti:
-
Tikriausiai ne. Nes laukiama panacėjinės RB, o krovininiams užtenka ir 80 km/h.
- 1 patinka
Komentuoti:
-
Prieš porą mėn. teiravausi LTG Infra dėl ruožo Šiauliai–V.S. pritaikymo 120 km/h ar 140 km/h greičiui, tai informavo, kad atsižvelgiant į menką traukinių intensyvumą minimame ruože, tokie darbai 2024-2026 m. nėra numatomi. Beje, net ir esami 80 km/h pareikalavo remonto darbų ruože Šiauliai–V.S. Bendra tendencija tokia, kad prioritetas tvarkyti vieną ar kitą ruožą remiasi į traukinių tame ruože intensyvumą. Įdomu, ar hipotetinis vakarinės Pesos iš Vilniaus į Rygą paleidimas 2026 m. turės įtakos greičio didinimui.
- 1 patinka
Komentuoti:
-
Nėra blogai su greičiu Jelgava - Riga. Kelios stotys su 60kmh ribojimu, labiausiai problematiškas yra Jelgavos kelynas.
Grafike du pakritimai iki 40 kmh, nes dėl remontų reikėjo pervažiuot į netaisyklingąjį kelią.
Reikia tik sutvarkyt Šiauliai - V.S. ir pagreitėjimas bus ženklus.
- 4 patinka
Komentuoti:
Komentuoti: