Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Maršrutas Vilnius-Ryga

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

  • LinS
    replied
    Antradienio rytą iš Vilniaus į Rygą traukiniu išvažiavę keleiviai susidūrė su netikėtumais – kelionės metu net du kartus sugedo traukinys.

    Skaitykite daugiau: https://www.lrytas.lt/auto/rinka/202...utiko-36536999

    Komentuoti:


  • dronthego
    replied
    Parašė Ciurlionis Rodyti pranešimą
    Gal kas žino, kodėl sistemoje vis dar nėra bilietų pusei kovo ir balandžiui? Juk ne raketų mokslas ir ne už dviejų metų? Ar kelionės į Rygą "last minute" planuojamos?
    Tai visada tik 30 dienų prieš važiavimo diena. Gaila, bet limituotas laikas yra įprasta praktika beveik visur. Lenkijoje irgi tik ~ 30 d.
    Paskutinis taisė dronthego; 2025.02.10, 13:36.

    Komentuoti:


  • Ciurlionis
    replied
    Gal kas žino, kodėl sistemoje vis dar nėra bilietų pusei kovo ir balandžiui? Juk ne raketų mokslas ir ne už dviejų metų? Ar kelionės į Rygą "last minute" planuojamos?

    Komentuoti:


  • Lunar
    replied
    Dar vienas Simon Andersen video apie Vilnius - Ryga

    Komentuoti:


  • Al1
    replied
    Parašė ignaloidas Rodyti pranešimą

    Aš galiu labai tvirtai pasakyti kad LTG Link traukiniuose rezervacijų šiuo metu nėra daroma išskyrus Vilnius-Varšuva maršrutą, kur pusė vietų eina pardavinėti LTG sistemai, pusė PKP. Kituose traukiniuose būna paliekamos kelios vietos kurioms bilietai neparduodami grynai kad būtų vietos atsisėsti "netikėtiems" keleiviams.

    Rezervuoti bilietų pardavimą tam tikroms stotims visiškai nėra reikalo kai galima gyvai patikrinti ar tam tikra vieta yra prieinama, rezervuoti ją prieš darant atsiskaitymą, ir atsiskaitimą įvykdžius, pažymėti kaip parduotą. Gyvenam informacinių sistemų laikais, jokio reikalo pranešinėti kiek iš kokios stoties bilietų kokiems traukiniams buvo parduota dienos gale nebereikia.
    Apie Klaipėdos maršrutą aš nekalbu. Ten jokios rezervacijos nėra. Kelios vietos, į kurias bilietai niekaip neparduodami nėra rezervacija. Kadangi Rygos traukiniu galima važiuoti iki Šiaulių, tai todėl ir nėra vietų į Rygą, nes važiuojantys į Šiaulius švenčių laikotarpiu išperka visas vietas. Va štai ką reiškia jokios rezervacijos nebuvimas, kai tam tikra vietų skiriama tik tam tikram ruožui ar vežėjui, parduodančiam bilietus... Traukinys iki Šiaulių bus pilnas, o į Rygą važiuos tik pavieniai keleiviai, kurie spėjo nusipirkti bilietus iki tol, kol juos išgraibstė važiuojantys iki Šiaulių... Normaliuose geležinkeliuose tokio marazmo nėra. Arba vietų daug daugiau, arba yra rezervacija. Nes kiekvieno vežėjo tikslas būtų parduoti bilietus visam maršrutui, o ne tik vienam trumpesniam ar ilgesniam jo ruožui.

    Komentuoti:


  • ignaloidas
    replied
    Parašė ejs-ejs Rodyti pranešimą

    Kiek pamenu, Rygos stotyje nėra galimybės nupirkti bilietą į LTG traukinį. Jelgavoje techninis sustojimas, nepamenu ar duris atidaro.
    Jelgavoje normalus sustojimas, tik negali iš/į Rygą įlipt/išlipt. Man regis porą eurų pigiau.

    Komentuoti:


  • ejs-ejs
    replied
    Parašė Al1 Rodyti pranešimą
    Kaip tai latviai neparduoda? Netgi Rygoje į Lietuvos stotis? Siūlo pirkti internetu? Tai visiškas debilizmas. Todėl ir orą vežioja, nes vidutinis traukinių užpildymas yra apie 50-60 proc.
    Kiek pamenu, Rygos stotyje nėra galimybės nupirkti bilietą į LTG traukinį. Jelgavoje techninis sustojimas, nepamenu ar duris atidaro.

    Komentuoti:


  • ignaloidas
    replied
    Parašė Al1 Rodyti pranešimą
    Rezervacijos normaliuose geležinkeliuose yra daromos. Visos stambios stotys gauna tam tikra vietų rezervą, kurį ir parduoda. Plaipsniui, pagal paklausą, duodamos papildomos vietos. Rezervacija reikalinga dar ir tam, kad pirmiausiai nebūtų išpirkti visi ar didesnė dalis bilietų trumpesniam maršrutui, kai visam maršrutui neliktų vietų. Tarkim, išpirks Vilnius - Šiauliai ruože, o tie, kas nori į Rygą, negaus galimybės nusipirkti bilieto. O nuo Šiaulių iki Rygos traukinys bus pustuštis...

    Lenkijos maršrute yra rezervacija (dalis vietų atiduota parduoti per PKP IC platinimo vietas, kasas ir internetu) ir daliai vietų bilietai internetu neparduodami, nors įlipęs stotyje, randi daug laisvų vietų. Taip pat ir Lietuvos ruože ne visos vietos yra parduodamos internetu. Bent jau taip buvo, kol dar veikė kasos. Bet juk kasos buvo prijungtos prie tos pačios sistemos, kaip ir automatai ar internetas. Todėl, kiek teko važiuoti, vietų visada buvo, nors internete nusipirkti jau nebuvo galima prieš parą...
    Aš galiu labai tvirtai pasakyti kad LTG Link traukiniuose rezervacijų šiuo metu nėra daroma išskyrus Vilnius-Varšuva maršrutą, kur pusė vietų eina pardavinėti LTG sistemai, pusė PKP. Kituose traukiniuose būna paliekamos kelios vietos kurioms bilietai neparduodami grynai kad būtų vietos atsisėsti "netikėtiems" keleiviams.

    Rezervuoti bilietų pardavimą tam tikroms stotims visiškai nėra reikalo kai galima gyvai patikrinti ar tam tikra vieta yra prieinama, rezervuoti ją prieš darant atsiskaitymą, ir atsiskaitimą įvykdžius, pažymėti kaip parduotą. Gyvenam informacinių sistemų laikais, jokio reikalo pranešinėti kiek iš kokios stoties bilietų kokiems traukiniams buvo parduota dienos gale nebereikia.

    Komentuoti:


  • Al1
    replied
    Rezervacijos normaliuose geležinkeliuose yra daromos. Visos stambios stotys gauna tam tikra vietų rezervą, kurį ir parduoda. Plaipsniui, pagal paklausą, duodamos papildomos vietos. Rezervacija reikalinga dar ir tam, kad pirmiausiai nebūtų išpirkti visi ar didesnė dalis bilietų trumpesniam maršrutui, kai visam maršrutui neliktų vietų. Tarkim, išpirks Vilnius - Šiauliai ruože, o tie, kas nori į Rygą, negaus galimybės nusipirkti bilieto. O nuo Šiaulių iki Rygos traukinys bus pustuštis...

    Lenkijos maršrute yra rezervacija (dalis vietų atiduota parduoti per PKP IC platinimo vietas, kasas ir internetu) ir daliai vietų bilietai internetu neparduodami, nors įlipęs stotyje, randi daug laisvų vietų. Taip pat ir Lietuvos ruože ne visos vietos yra parduodamos internetu. Bent jau taip buvo, kol dar veikė kasos. Bet juk kasos buvo prijungtos prie tos pačios sistemos, kaip ir automatai ar internetas. Todėl, kiek teko važiuoti, vietų visada buvo, nors internete nusipirkti jau nebuvo galima prieš parą...
    Paskutinis taisė Al1; 2024.12.16, 17:43.

    Komentuoti:


  • Ignalina
    replied
    Kokios dar rezervacijos automatams. Automatai pajungti prie interneto ir veikia realiu metu. Jokių rezervacijų jiems nereikia.

    Komentuoti:


  • Al1
    replied
    Kaip tai latviai neparduoda? Netgi Rygoje į Lietuvos stotis? Siūlo pirkti internetu? Tai visiškas debilizmas. Todėl ir orą vežioja, nes vidutinis traukinių užpildymas yra apie 50-60 proc.

    Bet kokiu atveju, manau, kad kažkokia tai dalis bilietų yra rezervuota pardavimui automatuose ir pirkdamas internetu nesužinosi, parduotos tos vietos ar ne. Jas tiesiog rodys kaip parduodas. Čia jau reikia klausti pačių geležinkelių, kaip yra.

    Komentuoti:


  • ignaloidas
    replied
    Parašė Al1 Rodyti pranešimą
    Realiai neišparduota. Ar latviai bilietus parduoda? Taigi, yra kažkokia dalis rezervuota parduodamiems kasose Rygoje. Gali būti, kad dalis rezervuota ir pardavime automatuose.
    Latviai bilietų mano žiniomis nepardavinėja. LTG puslapyje Latvių kalba rašoma kad tik Lietuvoje esančiose stotyse parduodama. Tad iš tiesų realiai gana dažnai yra išparduodama, ypač savaitgaliais ir šventiniais laikotarpiais.

    Komentuoti:


  • John
    replied
    Parašė Al1 Rodyti pranešimą
    Realiai neišparduota. Ar latviai bilietus parduoda? Taigi, yra kažkokia dalis rezervuota parduodamiems kasose Rygoje. Gali būti, kad dalis rezervuota ir pardavime automatuose.
    Išparduota, nes traukinyje telpa tik 200 (ar kažkiek panašiai) žmonių. Mano klausimas, kodėl negalima sukabinti dviejų Pesų ir turėti ~400 vietų.

    Komentuoti:


  • Al1
    replied
    Realiai neišparduota. Ar latviai bilietus parduoda? Taigi, yra kažkokia dalis rezervuota parduodamiems kasose Rygoje. Gali būti, kad dalis rezervuota ir pardavime automatuose.

    Komentuoti:


  • John
    replied
    Įdomu, kaip yra su galimybe/planais Vilnius-Ryga, esant numatomai didesnei paklausai, leisti dvi sukabintas Pesas? Dabar gi didžiausias challenge su tuo traukiniu, kad norint nusipirkti bilietą savaitgaliui ar apie šventes, reikia tą daryti tą pačią minutę, bilietams išėjus į prekybą, nes kitaip labai greit tiesiog būna soldoutas. Ar dviejų Pesų sukabinimas yra grynai riedmenų klausimas (Pesų, kaip ir kitų riedmenų, trūksta), ar reiktų ir kažkokio papildomo leidimo iš latvių?

    Tipiškas vaizdas savaitgaliams arba per šventes:

    Komentuoti:


  • Al1
    replied
    Tikriausiai ne. Nes laukiama panacėjinės RB, o krovininiams užtenka ir 80 km/h.

    Komentuoti:


  • TomasK
    replied
    Prieš porą mėn. teiravausi LTG Infra dėl ruožo Šiauliai–V.S. pritaikymo 120 km/h ar 140 km/h greičiui, tai informavo, kad atsižvelgiant į menką traukinių intensyvumą minimame ruože, tokie darbai 2024-2026 m. nėra numatomi. Beje, net ir esami 80 km/h pareikalavo remonto darbų ruože Šiauliai–V.S. Bendra tendencija tokia, kad prioritetas tvarkyti vieną ar kitą ruožą remiasi į traukinių tame ruože intensyvumą. Įdomu, ar hipotetinis vakarinės Pesos iš Vilniaus į Rygą paleidimas 2026 m. turės įtakos greičio didinimui.

    Komentuoti:


  • Ignalina
    replied
    Nėra blogai su greičiu Jelgava - Riga. Kelios stotys su 60kmh ribojimu, labiausiai problematiškas yra Jelgavos kelynas.
    Grafike du pakritimai iki 40 kmh, nes dėl remontų reikėjo pervažiuot į netaisyklingąjį kelią.

    Reikia tik sutvarkyt Šiauliai - V.S. ir pagreitėjimas bus ženklus.

    Click image for larger version  Name:	Screenshot_20240909_211016_Settings.jpg Views:	1 Size:	40,4 kB ID:	2150994

    Komentuoti:


  • Al1
    replied
    Taigi, kol kas niekas nesirengia artimiausiu metu remontuoti ruožo nuo Šiaulių iki sienos su Latvija. Todėl ten greitis bus toks, koks yra.

    Parašė Ignalina Rodyti pranešimą
    Latvijoje 120 km/h, nereikia nusišnekėti. Vienintelė problematiška atkarpa Šiauliai - V.S., t.y. ~55 kilometrai 80 km/h. Pakėlus greitį tame ruože iki 120 km/h, sutaupytumėm ~15 minučių.
    Latvijoje ne visur 120 km/h. Tarp Jelgavos ir Rygos greičio padidinti nėra kaip. Ribojimai stotyse, kaip Jelgava, o ji gana ilga, plius tiltas. Rygoje ant tilto ir statybos stotyje. Tarp Jelgavos ir sienos su Lietuva ir taip maksimaliai viskas išspausta. Be to reikia turėti omenyje, kad Latvijoje tarp Rygos ir Jelgavos priemiestiniai kursuoja kas valandą, plius piko metu yra papildomi reisai. Tai reikia derintis prie esamo grafiko, priešingu atveju latviams reikės stabdyti priemiestinius aplenkimui, o stočių, kur galima tai padaryti tarp Jelgavos ir Rygos tik dvi, viena iš jų - Torniakalnis jau pačioje Rygoje, kita - berods, Uolainė.
    Paskutinis taisė Al1; 2024.09.02, 07:47.

    Komentuoti:


  • ejs-ejs
    replied
    Parašė John Rodyti pranešimą

    Taip, viename posūkyje, kur ir liktų 80km/h ribojimas.
    Yra ten ir daugiau vietų, kur karo inžinieriai apeidinėjo pririštas karves

    Komentuoti:

Working...
X