Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Maršrutas Vilnius-Ryga

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

  • Romas
    replied
    Prasidėjo pageidavimų koncertas.
    Tuomet reikia paleisti iš Vilniaus du traukinius:
    Vieną, kuris stoja daugiau stotelių, užsuka į Kauną, palaukia keleivių iš Klaipėdos ir kelionėje užtrunka tiek pat laiko kaip dabar
    Ir antro - kuris mintų kiek galima greičiau į Rygą nebent stodamas Šiauliuose.

    Komentuoti:


  • Gator
    replied
    „LTG LINK“ VADOVĖ: NEKEIČIANT KELIONĖS TRUKMĖS TRAUKINYS Į RYGĄ GALĖTŲ STOTI DAUGIAU MIESTŲ

    https://kauno.diena.lt/naujienos/ver...oogle_vignette

    Komentuoti:


  • John
    replied
    Parašė Romas Rodyti pranešimą
    LRT 2024.03.02
    Rajonų politikai nepatenkinti dėl Vilnius–Ryga traukinio maršruto
    Atrodo, kad jis paleistas tik dėl sostinės gyventojų
    Ech, lengvas taikinys rajonų politikams prieš rinkimus. Pardon my French, bet kur šitie šmikiai, b**t buvo maršruto ruošimo metu dar kokie metai ar pusmetis iki jo paleidimo? Pabandysiu paspėlioti. Jiems buvo (šiaip ir tebėra) absoliučiai px tas maršrutas ir jie ant jo buvo ir yra dėję bb. Tiesiog rinkimai dar buvo pernelyg toli. Atspėjau?

    Komentuoti:


  • John
    replied
    Parašė Visdarlietus Rodyti pranešimą
    Gal tiesiog stočių statybos standartas paimtas iš caro laikų. Ar carinė stotis tikrai neturėjo tokios patalpis?
    Turėjo, bet kur kas labiau civilizuotų proporcijų. Įdomu, ar egzistuoja kažkokių interjero foto ar paveikslų?

    Komentuoti:


  • Romas
    replied
    LRT 2024.03.02
    Rajonų politikai nepatenkinti dėl Vilnius–Ryga traukinio maršruto
    Atrodo, kad jis paleistas tik dėl sostinės gyventojų
    Traukinio maršruto Vilnius–Ryga paleidimas buvo tikra šventė ne tik sostinei, bet ir keliems miestams, kuriuose traukinys stoja. Tačiau miestų, kuriuose sustoti nenumatyta, merai piktinasi, kad ir jų gyventojai negali pasiekti Latvijos sostinės. Keleivius traukiniais vežančios bendrovės atstovas sako, kad papildomi sustojimai prailgintų kelionės laiką, tačiau neatmeta – klausimas gali būti svarstomas.
    Traukinys Vilnius–Ryga per Radviliškį prašvilpia nestojęs. Sustoja tik Kaišiadoryse, Šiauliuose, Joniškyje.

    Radviliškio meras sako, radviliškiečiai diskriminuojami ir susisiekimo ministerijos prašo peržiūrėti tvarkaraštį. „Kai buvo organizuojamas šitas reisas, deja, niekas neatsiklausė, ar būtų regimybė, kad šitas traukinys stotų Radviliškyje. Be abejo, jeigu toks traukinys nestoja traukinių sostinėje, tai labai liūdna mums“, – sako rajono meras Kazimieras Račkauskis.
    Kėdainių, kuriuose traukinys taip pat nestoja, meras teigia, susidaro įspūdis, kad maršrutas paleistas tik dėl sostinės gyventojų, nes tik iš kelių miestų galima pasiekti Rygą. (....)
    Pavydžiai į šiauliečius ar joniškiečius žiūri ir Jonavos gyventojai, teigia meras Mindaugas Sinkevičius. Pasak jo, jonaviečiai norėtų nevažiuoti kažkur į Kaišiadoris, o turėti galimybę įsėsti į traukinį savo mieste. (...)

    https://www.lrt.lt/naujienos/eismas/...ines-gyventoju

    Komentuoti:


  • Visdarlietus
    replied
    Gal tiesiog stočių statybos standartas paimtas iš caro laikų. Ar carinė stotis tikrai neturėjo tokios patalpos?

    Komentuoti:


  • John
    replied
    Parašė Visdarlietus Rodyti pranešimą

    Legenda nelegenda, bet kad prie caro stotyse grojo orkestrai faktas.
    Bet čia kalba eina apie Stalino laikų stoties rekonstrukciją, kai ir buvo pastatyta ta didelė palapinė per vidurį. Traukiniai tais laikais tikrai turėjo tvarkaraščius ir orkestrai ten tikrai negrodavo.

    Komentuoti:


  • Visdarlietus
    replied
    Parašė 1G2G Rodyti pranešimą

    Nereiškia to - tai pačių rusų legenda. Rusiškas žodis kilęs nuo angliško Vauxhall: https://londonist.com/2015/10/vokzal
    Legenda nelegenda, bet kad prie caro stotyse grojo orkestrai faktas.

    Komentuoti:


  • 1G2G
    replied
    Parašė Visdarlietus Rodyti pranešimą

    Rusijoje stotys vadinasi вокзал t.y. вокальный зал. Pavadinimas kilo nuo to, kad pirmieji traukinių reisai nelabai turėjo tvarkaraščio. Kad prabangi publika laukdama traukinio nenuobodžiautų stotyse grodavo orkestras. Įtariu ši erdvė dėl akustikos.
    Nereiškia to - tai pačių rusų legenda. Rusiškas žodis kilęs nuo angliško Vauxhall: https://londonist.com/2015/10/vokzal

    Komentuoti:


  • Visdarlietus
    replied
    Parašė John Rodyti pranešimą

    Vilniaus stoties pagrindinio įėjimo erdvė. Atrodo gražiai, didingai, bet visvien nelabai aiški šitos tuščios ir aukštos erdvės paskirtis.
    Rusijoje stotys vadinasi вокзал t.y. вокальный зал. Pavadinimas kilo nuo to, kad pirmieji traukinių reisai nelabai turėjo tvarkaraščio. Kad prabangi publika laukdama traukinio nenuobodžiautų stotyse grodavo orkestras. Įtariu ši erdvė dėl akustikos.

    Komentuoti:


  • John
    replied
    Parašė ifl Rodyti pranešimą


    Neparašei, kiek keleivių.

    Pažiūrėsim, ar ilgai gyvuos.
    Pridėjau. Sorry, galvojau savaime suprantama, kad ilgojo savaitgalio metu užpildymas yra 100%. Tiesą sakant, bilietai buvo išpirkti praėjus kelioms valandoms nuo paleidimo į prekybą t.y. mėnesį prieš reisą.

    Komentuoti:


  • ifl
    replied
    Parašė John Rodyti pranešimą
    Laikas pamatyti Vilnius-Ryga-Vilnius iš John priekabios perspektyvos

    Neparašei, kiek keleivių.

    Pažiūrėsim, ar ilgai gyvuos.

    Komentuoti:


  • John
    replied
    Laikas pamatyti Vilnius-Ryga-Vilnius iš John priekabios perspektyvos

    Kelionė buvo Vasario 17 d. (pirmyn) ir 18 d. (atgal). Surašysiu papunkčiui, bet tai nereiškia prioriteto tvarkos ar kažko panašaus. Tiesiog visi iš eilės pastebėjimai, kas buvo gerai, blogai ar šiaip verta paminėjimo.
    • Išvažiavimas iš Vilniaus 6.30 val. yra per anksti. Norint važiuoti šituo maršrutu negyvenant visiškai šalia stoties, reikia keltis apie 5 ryto, kas, deja, yra problema net man, visada teikiančiam preferenciją bėginiam transportui.
    • Išvažiavimas Vilniuje iš 1 kelio, traukinio palydovai pasitinka keleivius ant perono, bendrauja labai maloniai, aiškiai gerai apmokyti ir išmano savo darbą, top marks už tai LTG Link!
    • Traukinys (Pesa 730M), šiaip, visai patogus ir tinkamas ilgesnėms kelionėms. Kėdės pirmoje klasėje gana patogios, atsilenkia, daug vietos kojoms, nors norėtųsi šiek tiek daugiau pločio.
    • Traukinyje neveikia jokia skaitmeninė keleivių informavimo sistema t.y. tiek išorinės LED švieslentės, tiek viduje esantys displėjai, tiek jokios automatizuotos garsinės pranešimų sistemos.
    • Traukinio palydovai labai mandagūs, paslaugūs ir šiaip malonūs. Jau minėjau tai, bet verta paminėti dar kartą, nes akivaizdu, kad LTG Link suprantą gero aptarnavimo svarbą, ir nusipelno už tai pagyrimo.
    • Nors 1 klasė yra "tylos zona" visada atsiranda to nesuprantančių/nežinančių keleivių. Pasireiškia labai liūdnas ir, deja, labai didelei daliai lietuvių būdingas, ir tikriausiai iš Rytinių kaimyninių šalių perimtas, pomėgis žiūrėti video ar klausytis muziką per telefono garsiakalbį, o ne su ausinėmis. Taip pat neišjungti visokių savo telefono garsų, kurie visos kelionės metu kokius 500 kartų aplinkiniams keleiviams leidžia žinoti, kad kažkam atėjo nauja žinutė į FB Messengerį. Traukinio palydovai šitą problemą ignoruoja, bet skundas ta tema jau parašytas ir, tikėkimės, tai bus kažkaip sprendžiama.
    • 1 klasėje už dyką duoda kavos/arbatos, šokoladinį brownie ir 0.5L buteliuką vandens. Not great, not terrible. Papildomai galima nusipirkti sumuštinių ir kitų užkandžių, nors jų kokybė gana abejotina (Mantinga). Labai norėtųsi kažkokių geresnių ir prabangesnių, hand-made užkandžių.
    • Traukinys daugelyje ruožų važiuoja žymiai (10-20km/h) mažesniu greičiu, nei leidžiamas linijos greitis (bent jau pagal OpenRailwayMap). Neaišku, ar tai dėl kažkokių vykdomų darbų, ar ekstremalaus tvarkaraščio padding'o, prastos infrastruktūros būklės, ar dar ko nors.
    • Tiek į Rygą, tiek į Vilnių, traukinys atvyko laiku ar net 1-2 minutėmis anksčiau laiko. Vėl kyla klausimas, ar nenaudojamas agresyvus tvarkaraščio padding'as?
    • Šiauliai-Joniškis-LT/LV siena traukinys velkasi ~75km/h. Net geležinkeliais nesidomintys keleiviai pastebi, kad vos kirtus LT/LV sieną, Latvijos pusėje bėgiai tampa žymiai lygesni ir atvirkščiai.
    • LT/LV siena - Jelgava atkarpoje bėgiai lygūs kaip šilkas, bet traukinys visvien nevažiuoja daugiau 120km/h. Kaip suprantu, ta atkarpa buvo latvių "RB1". Realiai matyt irgi ištaškyti pinigai, tik tiek, kad dabar Vilnius-Ryga maršruto keleiviai gali važiuoti lygesniais bėgiais
    • Wi-Fi traukinyje veikia, bet, kaip ir kituose maršrutuose, veikia labai sporadiškai ir priklausomai nuo mobile coverage t.y. realistiškai tik ties didesnėmis gyvenvietėmis. LTG lyg žadėjo pradėti naudoti Starlink internetą, tai būtų labai laukiamas dalykas.
    • Rygos geležinkelio stotis atrodo tokia biškiuką pavargusi, nors greta yra prilipdytas prekybos centras ir šiaip yra judesio.
    • Vilniaus stotis viduje po sutvarkymo atrodo gana įspūdingai. Gaila, kad prieigos atrodo kaip po karo.
    • Tiek Vilnius-Ryga, tiek Ryga-Vilnius užpildymas buvo 100%.

    Šiap, bendras įspūdis, neskaitant problemų, neblogas. Maršrutas yra labai svarbus, reikalingas, ir labai gerai, kad jis atsirado. Norėtųsi didesnio greičio, šiek tiek patogesnio traukinio ir geresnio maisto onboard.


    Greičio grafikas Vilnius-Ryga. Pabandykit kuo greičiau iš akies atrasti Šiauliai-Joniškis-LT/LV siena atkarpą, turėtų būti gana lengva


    Ir Ryga-Vilnius


    Ir video. Vilnius-Ryga


    Ryga-Vilnius


    Taip atrodo nemokamas maistukas/gėrimai, įskaičiuoti į pirmos klasės bilieto kainą


    Pesa 730M Vilniaus stotyje, pirmame kelyje, prieš išvažiuojant į Rygą


    Pesa 730M Rygos stotyje, pirmame kelyje, po atvažiavimo iš Vilniaus




    LTG Link Pesa 730M Rygoje, prieš išvažiuojant į Vilnių




    Vilniaus stoties pagrindinio įėjimo erdvė. Atrodo gražiai, didingai, bet visvien nelabai aiški šitos tuščios ir aukštos erdvės paskirtis. Caras tikrai geriau susigaudė apie pastatų proporcijas ir estetiką, nei Stalinas


    Vilniaus stotyje, po labai daugelio metų, atidengti carinės stoties mūro fragmentai. Būtų buvę labai faina, jeigu stalininė architektūra būtų aplenkusi Vilniaus stotį. Būtų kur kas gražesnė ir įspūdingesnė
    Paskutinis taisė John; 2024.03.03, 20:58.

    Komentuoti:


  • John
    replied
    Parašė PredatorGTR Rodyti pranešimą

    Antra – Lietuvoje netrūksta tarpmiestinių maršrutų, todėl keleiviai, kurie nori nukeliauti į Rygą, gali...
    LOL what?

    Komentuoti:


  • PredatorGTR
    replied
    Parašė eigh Rodyti pranešimą

    Suprantu dėl riedmenų trūkumo. Tik pakomentuojant teiginį apie pakelės miestus: skirtumas tarp autobusų ir traukinių tas, kad autobusai važiuoja aplinkkeliais ir norėdami sustoti mieste, turi į jį užsukti. Tuo metu traukinys ar taip ar taip per stotį važiuoja. Suprantu, kad tarptautiniai maršrutai negali stoti kiekviename kaime, bet šis traukinys juk ne greitasis, o ir šiaip važiuodamas per stotį turbūt velkasi, tai galėtų Kėdainiuose ar Jonavoje ir sustoti. Penkios minutės turbūt prisidėtų?
    Antra – Lietuvoje netrūksta tarpmiestinių maršrutų, todėl keleiviai, kurie nori nukeliauti į Rygą, gali rinktis kelionę su persėdimais.

    https://www.delfi.lt/verslas/transpo...nebus-95922395

    Komentuoti:


  • eigh
    replied
    Parašė ignaloidas Rodyti pranešimą

    Pakelės miestams yra (nepakankamai išvystytas) maršrutas Kaunas-Šiauliai, jeigu būtų maršrutas Kaunas-Ryga, tai manau tik Šiauliuose ir gal Joniškyje testotų - nėr čia ko tarptautiniams traukiniams, tarptautiniai autobusai kokiuose tai Kėdainuose irgi nestoja (nors maršrutas tai pro ten važiuoja). Paklausa manau yra, bet klausimas ar pajėgumai šį maršrutą paleisti yra - riedmenų dėja kiek trūksta, iš latvių pusės irgi entuziazmo gerus laikus užtikrinti irgi daug nesimato. Realistiškai riedmenų problema išsispręstų po poros metų su naujais traukiniais, tai gal kokiais 2027 porą metų iki RB ir važinės.
    Suprantu dėl riedmenų trūkumo. Tik pakomentuojant teiginį apie pakelės miestus: skirtumas tarp autobusų ir traukinių tas, kad autobusai važiuoja aplinkkeliais ir norėdami sustoti mieste, turi į jį užsukti. Tuo metu traukinys ar taip ar taip per stotį važiuoja. Suprantu, kad tarptautiniai maršrutai negali stoti kiekviename kaime, bet šis traukinys juk ne greitasis, o ir šiaip važiuodamas per stotį turbūt velkasi, tai galėtų Kėdainiuose ar Jonavoje ir sustoti. Penkios minutės turbūt prisidėtų?

    Komentuoti:


  • ignaloidas
    replied
    Parašė eigh Rodyti pranešimą
    Gal kiek vėlokai, bet norėčiau grįžti prie diskusijos apie Kauną. Kažkas sakė, kad neva autobusų Kaunas-Ryga mažai, tad ir paklausa nedidelė. Greitai patikrinau autobusų tvarkaraštį: Flixbus kursuoja 4 kartus, Luxexpress 1, Eurolines 1 (plius vienas, jeigu priskaičiuotumėm autobusą su užsukimu į Vilnių.) Man neatrodo itin mažai, o kur dar, kaip vienas forumo dalyvis minėjo, pakelės miestai, į kuriuos irgi būtų paklausa. Kaune studijuoja daug studentų, kurie dažnai turizmo tikslais keliauja į aplinkinių šalių sostines, yra daug neblogai apmokamų darbo vietų, tad esu tikras, kad keleivių traukiniui atsirastų. Plius Kaunas neturi lėktuvo į Rygą, tad dalis žmonių keliautų ir į Rygos oro uostą ir tai būtų nebloga alternatyva maršrutui Kaunas-Vilnius-Vilniaus oro uostas-Ryga. Šalyse, kur geležinkeliai išsivystę geriau, netgi atsirastų traukinys Marijampolė-Kaunas-Ryga, arba bent jau patogiai suderinti persėdimai su Kalvarijos ir Marijampolės maršrutais.
    Pakelės miestams yra (nepakankamai išvystytas) maršrutas Kaunas-Šiauliai, jeigu būtų maršrutas Kaunas-Ryga, tai manau tik Šiauliuose ir gal Joniškyje testotų - nėr čia ko tarptautiniams traukiniams, tarptautiniai autobusai kokiuose tai Kėdainuose irgi nestoja (nors maršrutas tai pro ten važiuoja). Paklausa manau yra, bet klausimas ar pajėgumai šį maršrutą paleisti yra - riedmenų dėja kiek trūksta, iš latvių pusės irgi entuziazmo gerus laikus užtikrinti irgi daug nesimato. Realistiškai riedmenų problema išsispręstų po poros metų su naujais traukiniais, tai gal kokiais 2027 porą metų iki RB ir važinės.

    Komentuoti:


  • eigh
    replied
    Gal kiek vėlokai, bet norėčiau grįžti prie diskusijos apie Kauną. Kažkas sakė, kad neva autobusų Kaunas-Ryga mažai, tad ir paklausa nedidelė. Greitai patikrinau autobusų tvarkaraštį: Flixbus kursuoja 4 kartus, Luxexpress 1, Eurolines 1 (plius vienas, jeigu priskaičiuotumėm autobusą su užsukimu į Vilnių.) Man neatrodo itin mažai, o kur dar, kaip vienas forumo dalyvis minėjo, pakelės miestai, į kuriuos irgi būtų paklausa. Kaune studijuoja daug studentų, kurie dažnai turizmo tikslais keliauja į aplinkinių šalių sostines, yra daug neblogai apmokamų darbo vietų, tad esu tikras, kad keleivių traukiniui atsirastų. Plius Kaunas neturi lėktuvo į Rygą, tad dalis žmonių keliautų ir į Rygos oro uostą ir tai būtų nebloga alternatyva maršrutui Kaunas-Vilnius-Vilniaus oro uostas-Ryga. Šalyse, kur geležinkeliai išsivystę geriau, netgi atsirastų traukinys Marijampolė-Kaunas-Ryga, arba bent jau patogiai suderinti persėdimai su Kalvarijos ir Marijampolės maršrutais.
    Paskutinis taisė eigh; 2024.02.20, 11:16.

    Komentuoti:


  • TIME
    replied
    Plius, reikia galvot ir apie dabartinius 16-20 metu jaunuolius ir apie ateities. Dauguma is ju renkasi ar mesti tevu tukstancius ar juos taupyti i tuos automobilius. Su kiekvienu alternatyviu salygu pagerinimu, didesne dalis is ju nepasirimks pirkti tu automobiliu arba naudoti juos uzmiescio kelionems, o ne kelionems is vieno didmiescio i kita (iprociu formavimas)

    Komentuoti:


  • 1G2G
    replied
    Parašė Tomas Rodyti pranešimą



    Automobilius Lietuvoje turi beveik visi (o tie kurie neturi į Rygą greičiausiai vis tiek nevažiuoja), automobilį parkuotis Rygoje nesudėtinga, kelionė iš Kauno į Rygą nelekiant trunka 2,5 valandos.
    Traukinys, bent kol kas, niekaip neįsipaišo.
    Niekada neturėjau automobilio ir važinėju ne tik į Rygą.

    Komentuoti:

Working...
X