Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Maršrutas Vilnius-Ryga

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

  • John
    replied
    Parašė cozzamarra Rodyti pranešimą


    Iškalbinga.
    O kas čia netinka jums? Negi dabar dėl kiekvieno individualaus keleivio pageidavimų LTG turėtų gerinti visą liniją?

    Komentuoti:


  • Tomas
    replied
    Parašė RobertasS Rodyti pranešimą

    Žino, bet tikrai mažai žmonių nori papildomai nuo Kauno iki Kaišiadorių važiuoti, paskui persėsti į kitą traukinį, kai važiuoja tiesioginiai autobusai į Rygą iš Kauno
    Su X5 Kaunas - Ryga pora valandų.

    Komentuoti:


  • Silber418
    replied
    Parašė John Rodyti pranešimą

    O geras, nesitikėjau, kad doc7austin'as padarys reviu taip greit. Kaip jis spėja visur?
    Tiesa. Šiandienos siurprizas. Nesitikėjau.

    Komentuoti:


  • cozzamarra
    replied
    Parašė Silber418 Rodyti pranešimą
    Užsieniečio entuziasto ir apžvalgininko įspūdžiai
    Apie bėgių kokybę

    Iškalbinga.

    Komentuoti:


  • John
    replied
    Parašė Silber418 Rodyti pranešimą
    Užsieniečio entuziasto ir apžvalgininko įspūdžiai
    O geras, nesitikėjau, kad doc7austin'as padarys reviu taip greit. Kaip jis spėja visur?

    Komentuoti:


  • RobertasS
    replied
    Parašė acetonas Rodyti pranešimą

    Spėju, kad apie tokị suderinimą kauniečiai net nežino.
    Žino, bet tikrai mažai žmonių nori papildomai nuo Kauno iki Kaišiadorių važiuoti, paskui persėsti į kitą traukinį, kai važiuoja tiesioginiai autobusai į Rygą iš Kauno

    Komentuoti:


  • acetonas
    replied
    Parašė Silber418 Rodyti pranešimą

    Taip. Taip pat suderintas grafikas su traukiniu Klaipėda - Vilnius (galimybė persėsti Šiauliuose) padidintų keleivių skaičių. Vien Vilnius ir Ryga keleivių srauto neužtikrins.
    Toks suderinimas privalėtų būti plačiai išreklamuotas. Beje Rygos traukinys jau yra suderintas su Kaunas-Vilnius traukiniu. Kas jau važiavo į Rygą, ar daug žmonių įlipo Kaišiadoriuose? Spėju, kad apie tokị suderinimą kauniečiai net nežino.

    Komentuoti:


  • Silber418
    replied
    Užsieniečio entuziasto ir apžvalgininko įspūdžiai

    Komentuoti:


  • Silber418
    replied
    Parašė Atpildas Rodyti pranešimą

    Pats laikas stoti Jonavoje, Kėdainiuose ir susirink žmones
    Taip. Taip pat suderintas grafikas su traukiniu Klaipėda - Vilnius (galimybė persėsti Šiauliuose) padidintų keleivių skaičių. Vien Vilnius ir Ryga keleivių srauto neužtikrins.

    Komentuoti:


  • Silber418
    replied
    Galėtų traukinio Klaipėda - Vilnius grafikas būti suderintas su sustomiju Šiauliuose. Atvykimas bent 10 minučių iki traukinio išvykimo iš Šiaulių Rygos kryptimi jau būtų pozityvus pokytis. Neišnaudota galimybė.

    Komentuoti:


  • Atpildas
    replied
    Parašė statyba Rodyti pranešimą
    Vakar (šeštadienį) teko važiuoti Riga-Vilnius ir deja, bet reiso lankomumas krito lyginant su šventėmis. Užpildymas buvo ne daugiau 50%, o ir žiūrint artimiausių dienų pardavimus laisvų vietų traukinyje daug. Reikia tikėtis kad čia tik dėl žiemos ir sniego, kai niekur nesinori eiti iš namų
    Pats laikas stoti Jonavoje, Kėdainiuose ir susirink žmones

    Komentuoti:


  • Pilaitis
    replied
    Parašė statyba Rodyti pranešimą
    Vakar (šeštadienį) teko važiuoti Riga-Vilnius ir deja, bet reiso lankomumas krito lyginant su šventėmis. Užpildymas buvo ne daugiau 50%, o ir žiūrint artimiausių dienų pardavimus laisvų vietų traukinyje daug. Reikia tikėtis kad čia tik dėl žiemos ir sniego, kai niekur nesinori eiti iš namų
    Viena iš problemų yra didžiulė kaina (lyginant su autobusais arba kad ir traukiniu į Varšuvą) ir nelabai patogūs išvykimo laikai - one day trip į Rygą važiuojant traukiniu nepasidarysi.

    Komentuoti:


  • xvoss
    replied
    Parašė Lettered Rodyti pranešimą

    Čia visų maršrutų, kurie orientuoti į pačią kelionę kaip pramogą, o ne susisiekimą, toks likimas. Atsimenu pirmi skrydžiai VNO - PLQ buvo pilni, bet labai greit nutraukė maršrutą.
    Čia buvo aišku nuo pat pradžių. Jeigu tai nėra jungiamasis skrydis į VNO maitinantis kokią Lufthansą, Finnair ar Airbaltic tai jie niekada nebus pilni.

    Komentuoti:


  • Gator
    replied
    Tai vis dar didesnis užpildymas nei Vilnius Kaunas, kur kiek važiuoju iš akies tikrai nesiekia 30proc niekada (nebent pikinę valandą, kuriomis nelabai užtaikau). Tai puikus užpildymas vadinasi.

    Komentuoti:


  • Lettered
    replied
    Parašė statyba Rodyti pranešimą
    Vakar (šeštadienį) teko važiuoti Riga-Vilnius ir deja, bet reiso lankomumas krito lyginant su šventėmis. Užpildymas buvo ne daugiau 50%, o ir žiūrint artimiausių dienų pardavimus laisvų vietų traukinyje daug. Reikia tikėtis kad čia tik dėl žiemos ir sniego, kai niekur nesinori eiti iš namų
    Čia visų maršrutų, kurie orientuoti į pačią kelionę kaip pramogą, o ne susisiekimą, toks likimas. Atsimenu pirmi skrydžiai VNO - PLQ buvo pilni, bet labai greit nutraukė maršrutą.

    Komentuoti:


  • statyba
    replied
    Vakar (šeštadienį) teko važiuoti Riga-Vilnius ir deja, bet reiso lankomumas krito lyginant su šventėmis. Užpildymas buvo ne daugiau 50%, o ir žiūrint artimiausių dienų pardavimus laisvų vietų traukinyje daug. Reikia tikėtis kad čia tik dėl žiemos ir sniego, kai niekur nesinori eiti iš namų

    Komentuoti:


  • ejs-ejs
    replied
    Parašė VLR Rodyti pranešimą
    pEr bRAnGu
    kOSmOsAs
    pAs kiEŠą gArAžE puSĖ kAiNOs
    nAuJieJI VaSIUkAi
    Arba Newag variantas.
    Atvežkit sąstatą, mes viską sutarkysim.

    Komentuoti:


  • VLR
    replied
    Parašė John Rodyti pranešimą

    Įdomu, kas trukdo pirkti detales iš gamintojų?
    pEr bRAnGu
    kOSmOsAs
    pAs kiEŠą gArAžE puSĖ kAiNOs
    nAuJieJI VaSIUkAi

    Komentuoti:


  • John
    replied
    Parašė NIR_Rimc Rodyti pranešimą
    Dabar kartu dirbu su iš geležinkelio atėjusiu žmogumi, tai sako didžiulė betvarkė dabar. Labai sakė sunki padėtis su pačiaias traukiniais nes labai jau nusidėvėję ir sako važiavo kažkada geležinkelių atstovai traukiniu tai pagal garsus sakė jau riba. Radviliškis palikęs traukinių kapinynu ir iš senų imamos detalės ir bandoma dėti į tebevažiuojančius. Toliau sakė net kai į Ryga Šimonytė važiavo, buvo Radvilškį paliktas rezervinis traukinys jei sugestų (žiniasklaidoje skambėjo apie rezervą Šiauliuose tai atstovai atsimazino sakė kad nebuvo Šiauliuose, bet nepaminėjo Radviliškio).
    Įdomu, kas trukdo pirkti detales iš gamintojų?

    Komentuoti:


  • NIR_Rimc
    replied
    Dabar kartu dirbu su iš geležinkelio atėjusiu žmogumi, tai sako didžiulė betvarkė dabar. Labai sakė sunki padėtis su pačiaias traukiniais nes labai jau nusidėvėję ir sako važiavo kažkada geležinkelių atstovai traukiniu tai pagal garsus sakė jau riba. Radviliškis palikęs traukinių kapinynu ir iš senų imamos detalės ir bandoma dėti į tebevažiuojančius. Toliau sakė net kai į Ryga Šimonytė važiavo, buvo Radvilškį paliktas rezervinis traukinys jei sugestų (žiniasklaidoje skambėjo apie rezervą Šiauliuose tai atstovai atsimazino sakė kad nebuvo Šiauliuose, bet nepaminėjo Radviliškio).

    Komentuoti:

Working...
X