Žino, bet tikrai mažai žmonių nori papildomai nuo Kauno iki Kaišiadorių važiuoti, paskui persėsti į kitą traukinį, kai važiuoja tiesioginiai autobusai į Rygą iš Kauno
Spėju, kad apie tokị suderinimą kauniečiai net nežino.
Žino, bet tikrai mažai žmonių nori papildomai nuo Kauno iki Kaišiadorių važiuoti, paskui persėsti į kitą traukinį, kai važiuoja tiesioginiai autobusai į Rygą iš Kauno
Taip. Taip pat suderintas grafikas su traukiniu Klaipėda - Vilnius (galimybė persėsti Šiauliuose) padidintų keleivių skaičių. Vien Vilnius ir Ryga keleivių srauto neužtikrins.
Toks suderinimas privalėtų būti plačiai išreklamuotas. Beje Rygos traukinys jau yra suderintas su Kaunas-Vilnius traukiniu. Kas jau važiavo į Rygą, ar daug žmonių įlipo Kaišiadoriuose? Spėju, kad apie tokị suderinimą kauniečiai net nežino.
Pats laikas stoti Jonavoje, Kėdainiuose ir susirink žmones
Taip. Taip pat suderintas grafikas su traukiniu Klaipėda - Vilnius (galimybė persėsti Šiauliuose) padidintų keleivių skaičių. Vien Vilnius ir Ryga keleivių srauto neužtikrins.
Galėtų traukinio Klaipėda - Vilnius grafikas būti suderintas su sustomiju Šiauliuose. Atvykimas bent 10 minučių iki traukinio išvykimo iš Šiaulių Rygos kryptimi jau būtų pozityvus pokytis. Neišnaudota galimybė.
Vakar (šeštadienį) teko važiuoti Riga-Vilnius ir deja, bet reiso lankomumas krito lyginant su šventėmis. Užpildymas buvo ne daugiau 50%, o ir žiūrint artimiausių dienų pardavimus laisvų vietų traukinyje daug. Reikia tikėtis kad čia tik dėl žiemos ir sniego, kai niekur nesinori eiti iš namų
Pats laikas stoti Jonavoje, Kėdainiuose ir susirink žmones
Vakar (šeštadienį) teko važiuoti Riga-Vilnius ir deja, bet reiso lankomumas krito lyginant su šventėmis. Užpildymas buvo ne daugiau 50%, o ir žiūrint artimiausių dienų pardavimus laisvų vietų traukinyje daug. Reikia tikėtis kad čia tik dėl žiemos ir sniego, kai niekur nesinori eiti iš namų
Viena iš problemų yra didžiulė kaina (lyginant su autobusais arba kad ir traukiniu į Varšuvą) ir nelabai patogūs išvykimo laikai - one day trip į Rygą važiuojant traukiniu nepasidarysi.
Čia visų maršrutų, kurie orientuoti į pačią kelionę kaip pramogą, o ne susisiekimą, toks likimas. Atsimenu pirmi skrydžiai VNO - PLQ buvo pilni, bet labai greit nutraukė maršrutą.
Čia buvo aišku nuo pat pradžių. Jeigu tai nėra jungiamasis skrydis į VNO maitinantis kokią Lufthansą, Finnair ar Airbaltic tai jie niekada nebus pilni.
Tai vis dar didesnis užpildymas nei Vilnius Kaunas, kur kiek važiuoju iš akies tikrai nesiekia 30proc niekada (nebent pikinę valandą, kuriomis nelabai užtaikau). Tai puikus užpildymas vadinasi.
Vakar (šeštadienį) teko važiuoti Riga-Vilnius ir deja, bet reiso lankomumas krito lyginant su šventėmis. Užpildymas buvo ne daugiau 50%, o ir žiūrint artimiausių dienų pardavimus laisvų vietų traukinyje daug. Reikia tikėtis kad čia tik dėl žiemos ir sniego, kai niekur nesinori eiti iš namų
Čia visų maršrutų, kurie orientuoti į pačią kelionę kaip pramogą, o ne susisiekimą, toks likimas. Atsimenu pirmi skrydžiai VNO - PLQ buvo pilni, bet labai greit nutraukė maršrutą.
Vakar (šeštadienį) teko važiuoti Riga-Vilnius ir deja, bet reiso lankomumas krito lyginant su šventėmis. Užpildymas buvo ne daugiau 50%, o ir žiūrint artimiausių dienų pardavimus laisvų vietų traukinyje daug. Reikia tikėtis kad čia tik dėl žiemos ir sniego, kai niekur nesinori eiti iš namų
Dabar kartu dirbu su iš geležinkelio atėjusiu žmogumi, tai sako didžiulė betvarkė dabar. Labai sakė sunki padėtis su pačiaias traukiniais nes labai jau nusidėvėję ir sako važiavo kažkada geležinkelių atstovai traukiniu tai pagal garsus sakė jau riba. Radviliškis palikęs traukinių kapinynu ir iš senų imamos detalės ir bandoma dėti į tebevažiuojančius. Toliau sakė net kai į Ryga Šimonytė važiavo, buvo Radvilškį paliktas rezervinis traukinys jei sugestų (žiniasklaidoje skambėjo apie rezervą Šiauliuose tai atstovai atsimazino sakė kad nebuvo Šiauliuose, bet nepaminėjo Radviliškio).
Dabar kartu dirbu su iš geležinkelio atėjusiu žmogumi, tai sako didžiulė betvarkė dabar. Labai sakė sunki padėtis su pačiaias traukiniais nes labai jau nusidėvėję ir sako važiavo kažkada geležinkelių atstovai traukiniu tai pagal garsus sakė jau riba. Radviliškis palikęs traukinių kapinynu ir iš senų imamos detalės ir bandoma dėti į tebevažiuojančius. Toliau sakė net kai į Ryga Šimonytė važiavo, buvo Radvilškį paliktas rezervinis traukinys jei sugestų (žiniasklaidoje skambėjo apie rezervą Šiauliuose tai atstovai atsimazino sakė kad nebuvo Šiauliuose, bet nepaminėjo Radviliškio).
Komentuoti: