Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Maršrutas Vilnius-Ryga

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

  • ignaloidas
    replied
    Visiškai maišomi skaičiai. Ten skaičius yra kiek kainuoja padaryti infrastruktūrą. Mums reikia skaičiuoti kiek kainuoja važiuoti. Tiksliai rasti sunku, bet ši studija sako kad maždaug apie 10eur/km kainuoja traukiniai vakarų Europoje šiais laikais. Tad kiekviena kelionė kainuoja maždaug 10*300 = 3000 eur. Paprastai paskaičiavus atbulai, kad kiekvienas traukinys išeitų į nulį, reikia kad juo važiuotu 3000 / 24 = 125 žmonių. Užpildymas vidutiniškai 70%, tai gaunasi 105 keleiviai. Kiek trūksta paprastu skaičiavimu iki atsipirkimo, bet neįskaičiavome papildomų paslaugų, ir imame vakarų Europos kainas. Lietuvoje yra kainos sudedamųjų kurios tikrai pigesnės nei vakarų Europoje.

    Tad gal ir čiūt nuostolingas maršrutas, bet tikrai ne beprotiškai nuostolingas kaip jūs siūlote manyti.

    Komentuoti:


  • ifl
    replied
    Parašė mantasm Rodyti pranešimą

    Tik reiktų skaičiuot faktinį užpildymą, o ne galimą talpą. Tiek traukinių, tiek autobusų.
    Ne, nereiktų, jeigu lyginate transporto priemonės efektyvumą. Nieko verti skaičiavimai, kai į vieną suplakamos valstybinės dotuojamos kompanijos, kurios vežioja orą ir yra nuostolingos ir privačios kompanijos, kurios atitinkamuose maršruotuose yra pelningos, bei padaroma išvada, kad traukinys kainuoja brangiau.

    Bloga vadyba arba iš principo nuostolingi visuomenės lūkesčiai turėti maršrutus traukiniais tarp mažo populiacijos tankio vietų nesuponuoja transporto priemonės efektyvumo. Norint lyginti transporto priemonės efektyvumą reikia lyginti km pervežimo kaina/max užpildyta talpa (t.y. lyginti idealias sąlygas tiek vienai, tiek kitai transporto priemonei).

    Kitu atveju, in the worst case scenario, kiekvienam bent kiek nuovokiam tampa aišku, kad automobilis vežantis orą bus efektyvesnis nei traukinys vežantis orą.
    Paskutinis taisė ifl; 2024.01.08, 19:02.

    Komentuoti:


  • Aleksio
    replied
    Parašė KEdas Rodyti pranešimą
    Taip, būtent, kad keleivių vežimas traukiniais yra ITIN nuostolingas.
    SUPERteisingas atsakimas. Traukiniais važinėja tik vatnikai.

    Komentuoti:


  • mantasm
    replied
    Parašė Perfect Rodyti pranešimą

    Bet reikia nepamiršti, kad geležinkelio infrastruktūros kaštai dengiami tik pačių geležinkelių, tuo tarpu automobilininio transporto infrastruktūros kaštai dengiami iš valstybės biudžeto. Tad teiginys "itin nuostolingas" turi būti pagrįstas lyginamąja analize įvertinant ir kiek valstybelė per metus sumoka už kelių priežiūrą ir kiek tų sąnaudų padengia keleiviniai autobusai. Nereikėtų pamiršti ir ekologinio aspekto, kiek vienu traukiniu pervežama keleivių ir kiek reikėtų autobusų tam pačiam keleivių skaičiui?
    Tik reiktų skaičiuot faktinį užpildymą, o ne galimą talpą. Tiek traukinių, tiek autobusų.

    Komentuoti:


  • KEdas
    replied
    Parašė Perfect Rodyti pranešimą

    Bet reikia nepamiršti, kad geležinkelio infrastruktūros kaštai dengiami tik pačių geležinkelių, tuo tarpu automobilininio transporto infrastruktūros kaštai dengiami iš valstybės biudžeto. Tad teiginys "itin nuostolingas" turi būti pagrįstas lyginamąja analize įvertinant ir kiek valstybelė per metus sumoka už kelių priežiūrą ir kiek tų sąnaudų padengia keleiviniai autobusai. Nereikėtų pamiršti ir ekologinio aspekto, kiek vienu traukiniu pervežama keleivių ir kiek reikėtų autobusų tam pačiam keleivių skaičiui?
    Palyginimui reikalingi skaičiai yra toje pačioje nuorodoje. Vežimo autobusu infros kaštai yra 5,6 karto mažesni, nei vežimo traukiniu.

    Komentuoti:


  • Perfect
    replied
    Bet reikia nepamiršti, kad geležinkelio infrastruktūros kaštai dengiami tik pačių geležinkelių, tuo tarpu automobilininio transporto infrastruktūros kaštai dengiami iš valstybės biudžeto. Tad teiginys "itin nuostolingas" turi būti pagrįstas lyginamąja analize įvertinant ir kiek valstybė per metus sumoka už kelių priežiūrą ir kiek tų sąnaudų padengia keleiviniai autobusai. Nereikėtų pamiršti ir ekologinio aspekto, kiek vienu traukiniu pervežama keleivių ir kiek reikėtų autobusų tam pačiam keleivių skaičiui?
    Paskutinis taisė Perfect; 2024.01.08, 19:32.

    Komentuoti:


  • KEdas
    replied
    Parašė acetonas Rodyti pranešimą

    Pagal jūsų skaičiavimo metodiką, net 100% užpildytas traukinys nebus pelningas. Pagal proporciją 100% užpildymo pajamos siektų tik 172 394 eur.
    Taip, būtent, kad keleivių vežimas traukiniais yra ITIN nuostolingas.
    Skaičiai čia: https://www.miestai.net/forumas/forum/bendrosios-diskusijos/infrastruktūra-ir-pramonė/bėginis-transportas/8421-keleivių-vežimas-lietuvos-geležinkeliais?p=2099605#post2099605

    Komentuoti:


  • acetonas
    replied
    Parašė KEdas Rodyti pranešimą

    Paskaičiuokime kitaip. Tarkime, parduota 5100 bilietų po 24€. Turime 122 400 eurų pajamų. Įvertinus, kad dyzelinio traukinio keleivio vežimo infrastruktūros kaštai yra 0,3€/km, turime 459 000 (300 km × 5100 keleivių) sąnaiudų vien infrastruktūros palaikyme. Čia sėkmės ar kieno istorija?
    Pagal jūsų skaičiavimo metodiką, net 100% užpildytas traukinys nebus pelningas. Pagal proporciją 100% užpildymo pajamos siektų tik 172 394 eur.
    Paskutinis taisė acetonas; 2024.01.08, 14:54.

    Komentuoti:


  • tajus2
    replied
    Parašė KEdas Rodyti pranešimą

    Paskaičiuokime kitaip. Tarkime, parduota 5100 bilietų po 24€. Turime 122 400 eurų pajamų. Įvertinus, kad dyzelinio traukinio keleivio vežimo infrastruktūros kaštai yra 0,3€/km, turime 459 000 (300 km × 5100 keleivių) sąnaiudų vien infrastruktūros palaikyme. Čia sėkmės ar kieno istorija?
    Man rodos jūs kažką painiojate. Iš kur tokia info, kad dyzelinio traukinio infrastruktūros kaštai yra 0.3 EUR/km kiekvienam keleiviui? t.y. nesvarbu traukinio užpildymas, bet net ir pilnutėliu traukiniu kiekvieną keleivį pervežti kainuoja 90 EUR į vieną pusę?

    Komentuoti:


  • KEdas
    replied
    Parašė Bluefox Rodyti pranešimą
    Vilnius - Ryga maršruto statistika šiai dienai:

    Per kiek daugiau nei dvi savaites nuo traukinių maršruto Vilnius–Ryga starto:
    • Parduota daugiau kaip 5,1 tūkst. bilietų, iš jų tarptautinių: 4,3 tūkst. bilietų (84 proc.)
    https://www.delfi.lt/verslas/transpo...51727#cxrecs_s
    Paskaičiuokime kitaip. Tarkime, parduota 5100 bilietų po 24€. Turime 122 400 eurų pajamų. Įvertinus, kad dyzelinio traukinio keleivio vežimo infrastruktūros kaštai yra 0,3€/km, turime 459 000 (300 km × 5100 keleivių) sąnaiudų vien infrastruktūros palaikyme. Čia sėkmės ar kieno istorija?

    Komentuoti:


  • Bluefox
    replied
    Vilnius - Ryga maršruto statistika šiai dienai:

    Per kiek daugiau nei dvi savaites nuo traukinių maršruto Vilnius–Ryga starto:
    • Parduota daugiau kaip 5,1 tūkst. bilietų, iš jų tarptautinių: 4,3 tūkst. bilietų (84 proc.)
    • Jungtimi su Ryga keleiviai dažniausiai vyksta iš Vilniaus (60 proc. tarptautinių kelionių), Šiaulių (21 proc.) ir Kaišiadorių (9 proc.)
    • Traukinių užimtumas pirmąją maršruto savaitę vidutiniškai siekė 71 proc.
    • Iš Joniškio: į Rygą 290 keleivių, į Vilnių 214 keleivių
    • Iš Vilniaus vykstantys klientai dažniausiai renkasi išvykas su dviem nakvynėmis, o iš Kaišiadorių ir Šiaulių – vienos paros
    https://www.delfi.lt/verslas/transpo...51727#cxrecs_s

    Komentuoti:


  • Kitas Džiugas
    replied
    Parašė John Rodyti pranešimą

    O kas iš to, kad naujiems Stadleriams pakaktų baterijos iki Jelgavos?
    Nuo Jelgavos iki Rygos geležinkelis elektrifikuotas.

    Komentuoti:


  • John
    replied
    Parašė ignaloidas Rodyti pranešimą

    Šiaip įdomu, ar perkamiems Stadler BEMU užtektų baterijos nuo Šiaulių iki Jelgavos nuvažiuot? Ne visai tam skirta konfigūracija būtų, bet tikriausiai būtų geriau už dabartinę Pesa.
    O kas iš to, kad naujiems Stadleriams pakaktų baterijos iki Jelgavos?

    Komentuoti:


  • DJ+
    replied
    Parašė ignaloidas Rodyti pranešimą

    Duoda pirmoje klasėje nemokamai karštą gėrimą (kava/arbata), vandens buteliuką, ir brownie. Ne siaubingai daug, bet visgi šis tas.
    Na taip, SAS ir SJ "maistas" būna daugiau kad užsidėti "checkmark", nei kad duoti kažkokią naudą.
    Bet visgi šis tas

    Komentuoti:


  • ignaloidas
    replied
    Parašė DJ+ Rodyti pranešimą
    • Ten pirma klasė duoda maisto ir gėrimų, o Lietuvoje kiek esu keliavęs, ne. Ir pirmoj klasėj be priemokos galima gauti savo fotelį, be kaimynų. Lietuvoje kol kas ne.
    Duoda pirmoje klasėje nemokamai karštą gėrimą (kava/arbata), vandens buteliuką, ir brownie. Ne siaubingai daug, bet visgi šis tas.

    Atskiros vietos važiuojientiems vieniems būtų visai neblogai, bet Pesos tokių neturi. Škodos važiuojančios Vilnius-Kaunas turi, bet Škodos iki Rygos nenuvažiuos.

    Šiaip įdomu, ar perkamiems Stadler BEMU užtektų baterijos nuo Šiaulių iki Jelgavos nuvažiuot? Ne visai tam skirta konfigūracija būtų, bet tikriausiai būtų geriau už dabartinę Pesa.

    Komentuoti:


  • DJ+
    replied
    Parašė John Rodyti pranešimą
    Ateinančio Šeštadienio (Sausio 6d.) vietų availability traukinyje... 1 vieta antroje klasėje. Tai teks atidėti savo kelionės planus į Rygą traukiniu dar bent vienai savaitei. Kas įdomu, kad net ir savaitės vidury bilietai kai kuriomis dienomis išparduoti, o kai kur apie 80% išparduoti. Bent kol kas, reikia konstatuoti, maršruto sėkmė yra gana fenomenali. Žinoma, žiūrėsim, kaip bus toliau.
    Labai gerai.
    • Gal mažiau gerai kad Skandinavijoje +/- toks pats atstumas pigiau kainuoja. Ir pirma, ir antra klase pigiau. Ir ženkliai greičiau, beveik perpus.
    • Ir kad Lietuvoje turime vieną reisą per dieną, tuo tarpu ten tą pačią dieną eina 20+ reisų. Galima 6 ryto keliauti, bet nebūtina. O Lieutvoje apart 6 ryto, nėra kitų pasirinkimų.
    • Ten pirma klasė duoda maisto ir gėrimų, o Lietuvoje kiek esu keliavęs, ne. Ir pirmoj klasėj be priemokos galima gauti savo fotelį, be kaimynų. Lietuvoje kol kas ne.
    Bet vistiek gerai.

    215 SEK = 19 EUR
    295 SEK = 26 EUR


    Paskutinis taisė DJ+; 2024.01.01, 22:40.

    Komentuoti:


  • John
    replied
    Ateinančio Šeštadienio (Sausio 6d.) vietų availability traukinyje... 1 vieta antroje klasėje. Tai teks atidėti savo kelionės planus į Rygą traukiniu dar bent vienai savaitei. Kas įdomu, kad net ir savaitės vidury bilietai kai kuriomis dienomis išparduoti, o kai kur apie 80% išparduoti. Bent kol kas, reikia konstatuoti, maršruto sėkmė yra gana fenomenali. Žinoma, žiūrėsim, kaip bus toliau.

    Komentuoti:


  • mantasm
    replied
    Parašė KEdas Rodyti pranešimą

    Visada stebėjausi, kad Krokuva su Varšuva neturi autostradinės jungties ir tenkinasi 2 eismo juostų keliuku nr. 7 per visus pakeliui esančius kaimelius. Gal yra žinoma kiek keleivių tarp tų miestų jie veža traukiniais?
    Jau baiginėja autostradą. Pavasarį bus. Nors jau prieš 5 metus važiuojant didžioji dalis kelio buvo bent 2+2.

    Turbūt tas pats kaip ir legendiniai šviesoforai jų A1 tarp Lodzės ir Katovicų. Buvo panaikinti vėliau nei atsirado daug mažiau apkrautų autostradų. Pirma tiest kelius kur visiška šikna.

    Komentuoti:


  • ejs-ejs
    replied
    Parašė KEdas Rodyti pranešimą
    Visada stebėjausi, kad Krokuva su Varšuva neturi autostradinės jungties ir tenkinasi 2 eismo juostų keliuku nr. 7 per visus pakeliui esančius kaimelius. Gal yra žinoma kiek keleivių tarp tų miestų jie veža traukiniais?
    Kiek teko susidurti, traukinių gan daug, 20+ per parą: 2,5 val ir jau Varšuva. Plius jie visada turėjo A4 + E75 + E75 (dabartinis 91 kelias). Dabar tiesia E77.
    O jei Romą pastatė per dieną, man reikia tos brigados kontaktų.

    Komentuoti:


  • KEdas
    replied
    Parašė John Rodyti pranešimą

    Lenkija yra panašiai "neturtinga" ES šalis, gaunanti panašiai paramos, esanti panašioje geografijoje, su panašaus dydžio miestais (neskaitant Varšuvos), bet daranti transporto projektus, kurie iš principo nenusileidžia projektams Vakarų (visų pirma, Šiaurinėje) Europoje, dėl ko bliovikams bus sunkiau užbliauti.
    Visada stebėjausi, kad Krokuva su Varšuva neturi autostradinės jungties ir tenkinasi 2 eismo juostų keliuku nr. 7 per visus pakeliui esančius kaimelius. Gal yra žinoma kiek keleivių tarp tų miestų jie veža traukiniais?

    Komentuoti:

Working...
X