Parašė Obi-Wan Kenobi
Rodyti pranešimą
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
Maršrutas Vilnius-Ryga
Collapse
X
-
Blemba as LYGIAI ta pati galvojau. Taip keista matyti musu salies politikus PRinasi prie kazkokio traukinio reiso kuris seniau egzistavo. Cia nieko naujo nepadare o jau visi sypsosi kaip savo vaika pamate pirma karta myztanti i tuoleta be pagalbos. Cia paprastas dyzelinis traukinys, kurio vidutinis greitis turbut net 100km/h nesieke, ir jau spejo ant sitos fotosesijos turbut daugiau saibu isleisti negu kiek kainvavo atkurti sita sena reisa. Ir dar su lipnia juosta priklijavo reiso kryptis...Visiska runkeliu saika.
- 11 patinka
-
Būtinos kryptys kiekvienai ES šaliai.Parašė Kitas Džiugas Rodyti pranešimąUžtat labai ilgai turėjome Minską, Maskvą, Sankt Peterburgą, Adlerį, Kaliningradą, etc.
- 1 patinka
Komentuoti:
-
"Sugriovė kolūkius, išvogė šiferį" yra tiesiog tų laikų masinės nusikalstamos visuomeninio turto privatizacijos, lėmusios Lietuvos deinsdustrializaciją vardan greitų pinigų (kurie neaišku kur buvo investuoti), apibūdinimas.Parašė Tomizmas Rodyti pranešimą
Deja, norisi pritarti. Taip, labai džiugu kad atkurtas susisiekimas, mes su šeima jau aptarinėjame išbandyti ir Rygos, ir Varšuvos kryptis. Labai gerai, kad atsirado galimybė. Bet...
Atkreipkite dėmesį į paryškintą žodį aukščiau - atkurtas. Nesukurta, nepadaryta nieko realiai naujo. Tiesiog atkurta tai, kas logiškai ir neturėjo būti nutraukta...
Ir šiais greitųjų traukinių laikais kažkokio proveržio į priekį čia nėra padaryta. Žodžiu, tiesiog labai džiaugiamės tuo, kad bent atstatėm tai, kas buvo sugriauta. Aišku, suprantu kad pastarasis sakinys asocijuojasi su "sugriovė kolūkius, išvogė šiferį", bet kalbu ne apie tai. 3, gal net 4 (skaičiuojant Taliną) gretimų ES valstybių sostinės, būdamos ES narėmis jau beveik 20 metų, iki šiol neturėjo susisiekimo traukiniais. Kažkas nesuvokiamo sveiku protu
- 1 patinka
Komentuoti:
-
Užtat labai ilgai turėjome Minską, Maskvą, Sankt Peterburgą, Adlerį, Kaliningradą, etc.Parašė Tomizmas Rodyti pranešimą", bet kalbu ne apie tai. 3, gal net 4 (skaičiuojant Taliną) gretimų ES valstybių sostinės, būdamos ES narėmis jau beveik 20 metų, iki šiol neturėjo susisiekimo traukiniais. Kažkas nesuvokiamo sveiku protu
- 5 patinka
Komentuoti:
-
Deja, norisi pritarti. Taip, labai džiugu kad atkurtas susisiekimas, mes su šeima jau aptarinėjame išbandyti ir Rygos, ir Varšuvos kryptis. Labai gerai, kad atsirado galimybė. Bet...Parašė Obi-Wan Kenobi Rodyti pranešimąPabūsiu truputį bjauriu. Tai bent pasiekimas, tai bent technologijų proveržis. Galima pagalvot, kad atidarėm kokią metro liniją ar TGV Vilnius-Ryga. Aš supraščiau jei tai būtų XX a. pradžios Indija, o ne XXI a. Lietuva.
Palyginimui, Meksika, kuri yra beveik failed state ir kurios GDP per cap dvigubai mažesnis nei LT, gruodžio 15 d. atidarė Train Maya. Ilgis 1500 km, operating speed 160 km/val., projekto kaina 20 mlrd USD.
Viskas gerai su mūsų linija, bet kai pamatau tuos išsišiepusius veidus ir visą tą pompastiką, na, įspūdis maždaug “aborigenams įvedė elektrą”.
Atkreipkite dėmesį į paryškintą žodį aukščiau - atkurtas. Nesukurta, nepadaryta nieko realiai naujo. Tiesiog atkurta tai, kas logiškai ir neturėjo būti nutraukta...
Ir šiais greitųjų traukinių laikais kažkokio proveržio į priekį čia nėra padaryta. Žodžiu, tiesiog labai džiaugiamės tuo, kad bent atstatėm tai, kas buvo sugriauta. Aišku, suprantu kad pastarasis sakinys asocijuojasi su "sugriovė kolūkius, išvogė šiferį", bet kalbu ne apie tai. 3, gal net 4 (skaičiuojant Taliną) gretimų ES valstybių sostinės, būdamos ES narėmis jau beveik 20 metų, iki šiol neturėjo susisiekimo traukiniais. Kažkas nesuvokiamo sveiku protu
- 20 patinka
Komentuoti:
-
IMHO, tokį roumingą būtų pavykę sutarti su bet kuriuo iš operatorių.Dabar su LTG dirba Bitė ir kai kuriose atkarpose vis dar yra ryšio problemų.Parašė DodoGTA Rodyti pranešimąKeli mano pastebėjimai:
- Nuo Šiaulių iki sienos tikrai yra 80 km/h greičio limitas (aš matavau su GPS)
- LTG Link Wi-Fi ryšis veikia net Latvijos teritorijoje
Geriau išduok kas tavo vietą užėmė
Komentuoti:
-
Ar mūsų technologijų stebuklas iki Rygos nuvažiavo? Autobuso neprireikė?
- 10 patinka
Komentuoti:
-
Ar 06:30, ar 06:50 nėra didelis skirtumas iš Vilniaus, bet tos 20 min leidžia garantuotai persėsti iš Klaipėdos traukinio. Ir apskritai, abu traukiniai išvyksta 07:01 iš Klaipėdos ir Vilniaus, Šiauliai išvykimas 08:45 į Vilnių ir 09:01 į Rygą. Tuomet atvykimas į Rygą gaunasi ~11:00.Parašė Konstantin Rodyti pranešimąAš pažiūrėčiau į tai biški kitaip. Traukinio tikslas – sujungti 2 sostines ir tilpti į laiko rėmus, t.y. ne ilgiau nei užtrunka kelione autobusu, kad neprarast patrauklumo. Šiuo atveju LTG puslapyje yra perspėjimas, kad traukinys iš Klaipėdos gali ~10min vėluoti dėl elektrifikacijos darbų tame ruože (jau nekalbant apie 8val vėlavimus
). Tai scenarijus paprastas: keleivis nusiperka jungtinį bilietą iš Klaipėdos į Rygą ir jo traukinys vėluoja atvykti į Šiaulius. Rygos traukinys privalės jo laukt. Ar tai pridės patrauklumo šiam maršrutui, ir kiti keleiviai bus tuo patenkinti? Nemanau.
Taip, sutinku, kad tikrai atsiras papildomų keleivių į šitą maršrutą iš vakarų Lietuvos, bet bent jau šiuo momentu, t.y. maršruto gyvavimo pradžioje, tokios rizikos gali per „brangiai“ kainuoti. Jeigu ir bus pakeitimai, tai jie tikrai bus ateityje.
- 2 patinka
Komentuoti:
-
Taip, bet tame galbūt ir bėda. Pustuštės mokyklos ir ligoninės siurbia didelę dalį biudžeto, jų paslaugų kokybė ir ne visiems tinkama, vietoj to, kad turėt gerą susisiekimą su centrais, kur galima būtų gauti kokybiškesnių mokslų/paslaugų ir dar gal net pinigų sutaupyt.
- 5 patinka
Komentuoti:
-
jei butu 20 miliardu traukiniams tai nebutu nieko pensijoms, mokykloms ir tt tuo ir skiriames nuo mexikos, kad korupcija mazesne, taupiai naudojami pinigai.Parašė Obi-Wan Kenobi Rodyti pranešimąPabūsiu truputį bjauriu. Tai bent pasiekimas, tai bent technologijų proveržis. Galima pagalvot, kad atidarėm kokią metro liniją ar TGV Vilnius-Ryga. Aš supraščiau jei tai būtų XX a. pradžios Indija, o ne XXI a. Lietuva.
Palyginimui, Meksika, kuri yra beveik failed state ir kurios GDP per cap dvigubai mažesnis nei LT, gruodžio 15 d. atidarė Train Maya. Ilgis 1500 km, operating speed 160 km/val., projekto kaina 20 mlrd USD.
Viskas gerai su mūsų linija, bet kai pamatau tuos išsišiepusius veidus ir visą tą pompastiką, na, įspūdis maždaug “aborigenams įvedė elektrą”.
- 3 patinka
Komentuoti:
-
Iš patvorio Pesos švieslentę jau išėmė, ta irgi sugedo. Dar vienos nebėra iš kur paimti, trūksta riedmenų.Parašė John Rodyti pranešimąBeje, kažkas gerai pastebėjo, kad Pesoms 730M nebeveikia LED švieslentės. Vietoj taisymo, LTG tiesiog užkiša už lango paprastą lentelę su maršruto pavadinimu. Taip žostkai buvo tik sovietmečiu. Nors tada dar nebūdavo elektroninių traukinių švieslenčių. Kaip galima taip nusigyventi?
- 4 patinka
Komentuoti:
-
Primena iki ~2015 buvusį vaizdelį Kauno autobusuose, nupirktuose naudotuose.Parašė John Rodyti pranešimą
Teisingas pastebėjimas. Kai LTG traukiniai nuolat vėluoja ir genda, tvarkaraščių "derinimas" kaip ir netenka prasmės.
Beje, kažkas gerai pastebėjo, kad Pesoms 730M nebeveikia LED švieslentės. Vietoj taisymo, LTG tiesiog užkiša už lango paprastą lentelę su maršruto pavadinimu. Taip žostkai buvo tik sovietmečiu. Nors tada dar nebūdavo elektroninių traukinių švieslenčių. Kaip galima taip nusigyventi?

- 2 patinka
Komentuoti:
-
Tai švieslentes į Turmantą sugeba sutaisyti, o į Rygą/Klaipėdą ne?
Komentuoti:
-
Teisingas pastebėjimas. Kai LTG traukiniai nuolat vėluoja ir genda, tvarkaraščių "derinimas" kaip ir netenka prasmės.Parašė Konstantin Rodyti pranešimąAš pažiūrėčiau į tai biški kitaip. Traukinio tikslas – sujungti 2 sostines ir tilpti į laiko rėmus, t.y. ne ilgiau nei užtrunka kelione autobusu, kad neprarast patrauklumo. Šiuo atveju LTG puslapyje yra perspėjimas, kad traukinys iš Klaipėdos gali ~10min vėluoti dėl elektrifikacijos darbų tame ruože (jau nekalbant apie 8val vėlavimus
). Tai scenarijus paprastas: keleivis nusiperka jungtinį bilietą iš Klaipėdos į Rygą ir jo traukinys vėluoja atvykti į Šiaulius. Rygos traukinys privalės jo laukt. Ar tai pridės patrauklumo šiam maršrutui, ir kiti keleiviai bus tuo patenkinti? Nemanau.
Taip, sutinku, kad tikrai atsiras papildomų keleivių į šitą maršrutą iš vakarų Lietuvos, bet bent jau šiuo momentu, t.y. maršruto gyvavimo pradžioje, tokios rizikos gali per „brangiai“ kainuoti. Jeigu ir bus pakeitimai, tai jie tikrai bus ateityje.
Beje, kažkas gerai pastebėjo, kad Pesoms 730M nebeveikia LED švieslentės. Vietoj taisymo, LTG tiesiog užkiša už lango paprastą lentelę su maršruto pavadinimu. Taip žostkai buvo tik sovietmečiu. Nors tada dar nebūdavo elektroninių traukinių švieslenčių. Kaip galima taip nusigyventi?
- 20 patinka
Komentuoti:
-
Visų pirma, blogas tikslas tokiu atveju. Tikslas turėtų būti pritraukti kuo daugiau keleivių ir iš aplinkinių regionų suderinant atvykimo laikus, nes Šiauliai turėtų būti toks kaip ir hubas taktiniame tvarkaraštyje.
Įprastais atvejais, jei kalbame apie maršrutus, važinėjančius reguliariai, o ne kartą į dieną, tai atvažiuojančiam Klaipėdos traukiniu būtų leidžiama važiuoti sekančiu traukiniu į Rygą. Tokiu atveju kaip dabar, tai klausimas ar apskritai parduodamas toks bilietas, jei persėdimo galimybė nėra užtikrinta. Bet pavyzdžiui Kaišiadoryse, kur turėtų būti persėdimas iš Kauno traukinio, Vilnius-Ryga turėtų išlaukti.
Beje, o po Rail Baltica ar bus kažkaip vystomas susisiekimas tarp Šiaulių ir Rygos? Ar kadangi vėžė 1520 tai jau ne kosher ir ignoruos tą kryptį, nes Lietuvoje svarbūs tik du miestai?
- 5 patinka
Komentuoti:
-
Aš pažiūrėčiau į tai biški kitaip. Traukinio tikslas – sujungti 2 sostines ir tilpti į laiko rėmus, t.y. ne ilgiau nei užtrunka kelione autobusu, kad neprarast patrauklumo. Šiuo atveju LTG puslapyje yra perspėjimas, kad traukinys iš Klaipėdos gali ~10min vėluoti dėl elektrifikacijos darbų tame ruože (jau nekalbant apie 8val vėlavimus
). Tai scenarijus paprastas: keleivis nusiperka jungtinį bilietą iš Klaipėdos į Rygą ir jo traukinys vėluoja atvykti į Šiaulius. Rygos traukinys privalės jo laukt. Ar tai pridės patrauklumo šiam maršrutui, ir kiti keleiviai bus tuo patenkinti? Nemanau.
Taip, sutinku, kad tikrai atsiras papildomų keleivių į šitą maršrutą iš vakarų Lietuvos, bet bent jau šiuo momentu, t.y. maršruto gyvavimo pradžioje, tokios rizikos gali per „brangiai“ kainuoti. Jeigu ir bus pakeitimai, tai jie tikrai bus ateityje.
- 9 patinka
Komentuoti:
-
Tiesiog vauParašė Gorgon Rodyti pranešimą
Sunku suprasti tokį nesužiūrėjimą, juk net ir iš tos pačios piaro pusės čia būtų geras žingsnis, vakarinė šalies dalis gauna susisiekimą su Ryga traukiniu. O čia minutės skirtumas...
- 14 patinka
Komentuoti:
-
https://www.lrt.lt/naujienos/eismas/...inis-traukinys
Skuodis davė daugiau užuominų:
„Mums reikės traukinį iki Rygos pratęsti iki Talino, ir mes to tikrai norime, reikės trijų šalių tolesnių žingsnių. Aš labai tikiuosi, kad mes turėsime (...) ne tik į Rygą, bet ir tuo pačiu metu kursuosiantį traukinį iš Rygos, kad keliavimas būtų dar patogesnis“, – teigė M. Skuodis.
„Ko mums dar reikės, tai būtinai mums reikės jungčių per Daugpilį, kad galėtume lengvai pasiekti didžiausią Latvijos miestą“, – pridūrė susisiekimo ministras.
- 2 patinka
Komentuoti:
Komentuoti: