Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Maršrutas Vilnius-Ryga

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

  • MindesAcc
    replied
    Parašė Obi-Wan Kenobi Rodyti pranešimą
    Pabūsiu truputį bjauriu. Tai bent pasiekimas, tai bent technologijų proveržis. Galima pagalvot, kad atidarėm kokią metro liniją ar TGV Vilnius-Ryga. Aš supraščiau jei tai būtų XX a. pradžios Indija, o ne XXI a. Lietuva.
    Palyginimui, Meksika, kuri yra beveik failed state ir kurios GDP per cap dvigubai mažesnis nei LT, gruodžio 15 d. atidarė Train Maya. Ilgis 1500 km, operating speed 160 km/val., projekto kaina 20 mlrd USD.
    Viskas gerai su mūsų linija, bet kai pamatau tuos išsišiepusius veidus ir visą tą pompastiką, na, įspūdis maždaug “aborigenams įvedė elektrą”.
    Blemba as LYGIAI ta pati galvojau. Taip keista matyti musu salies politikus PRinasi prie kazkokio traukinio reiso kuris seniau egzistavo. Cia nieko naujo nepadare o jau visi sypsosi kaip savo vaika pamate pirma karta myztanti i tuoleta be pagalbos. Cia paprastas dyzelinis traukinys, kurio vidutinis greitis turbut net 100km/h nesieke, ir jau spejo ant sitos fotosesijos turbut daugiau saibu isleisti negu kiek kainvavo atkurti sita sena reisa. Ir dar su lipnia juosta priklijavo reiso kryptis...Visiska runkeliu saika.

    Komentuoti:


  • Tomizmas
    replied
    Parašė Kitas Džiugas Rodyti pranešimą
    Užtat labai ilgai turėjome Minską, Maskvą, Sankt Peterburgą, Adlerį, Kaliningradą, etc.
    Būtinos kryptys kiekvienai ES šaliai.

    Komentuoti:


  • ifl
    replied
    Parašė Tomizmas Rodyti pranešimą

    Deja, norisi pritarti. Taip, labai džiugu kad atkurtas susisiekimas, mes su šeima jau aptarinėjame išbandyti ir Rygos, ir Varšuvos kryptis. Labai gerai, kad atsirado galimybė. Bet...

    Atkreipkite dėmesį į paryškintą žodį aukščiau - atkurtas. Nesukurta, nepadaryta nieko realiai naujo. Tiesiog atkurta tai, kas logiškai ir neturėjo būti nutraukta...

    Ir šiais greitųjų traukinių laikais kažkokio proveržio į priekį čia nėra padaryta. Žodžiu, tiesiog labai džiaugiamės tuo, kad bent atstatėm tai, kas buvo sugriauta. Aišku, suprantu kad pastarasis sakinys asocijuojasi su "sugriovė kolūkius, išvogė šiferį", bet kalbu ne apie tai. 3, gal net 4 (skaičiuojant Taliną) gretimų ES valstybių sostinės, būdamos ES narėmis jau beveik 20 metų, iki šiol neturėjo susisiekimo traukiniais. Kažkas nesuvokiamo sveiku protu
    "Sugriovė kolūkius, išvogė šiferį" yra tiesiog tų laikų masinės nusikalstamos visuomeninio turto privatizacijos, lėmusios Lietuvos deinsdustrializaciją vardan greitų pinigų (kurie neaišku kur buvo investuoti), apibūdinimas.

    Komentuoti:


  • Kitas Džiugas
    replied
    Parašė Tomizmas Rodyti pranešimą
    ", bet kalbu ne apie tai. 3, gal net 4 (skaičiuojant Taliną) gretimų ES valstybių sostinės, būdamos ES narėmis jau beveik 20 metų, iki šiol neturėjo susisiekimo traukiniais. Kažkas nesuvokiamo sveiku protu
    Užtat labai ilgai turėjome Minską, Maskvą, Sankt Peterburgą, Adlerį, Kaliningradą, etc.

    Komentuoti:


  • ejs-ejs
    replied
    Tiesiog Šiaurės Eksppresas. Kur Erkiulis Puaro?

    Komentuoti:


  • Tomizmas
    replied
    Parašė Obi-Wan Kenobi Rodyti pranešimą
    Pabūsiu truputį bjauriu. Tai bent pasiekimas, tai bent technologijų proveržis. Galima pagalvot, kad atidarėm kokią metro liniją ar TGV Vilnius-Ryga. Aš supraščiau jei tai būtų XX a. pradžios Indija, o ne XXI a. Lietuva.
    Palyginimui, Meksika, kuri yra beveik failed state ir kurios GDP per cap dvigubai mažesnis nei LT, gruodžio 15 d. atidarė Train Maya. Ilgis 1500 km, operating speed 160 km/val., projekto kaina 20 mlrd USD.
    Viskas gerai su mūsų linija, bet kai pamatau tuos išsišiepusius veidus ir visą tą pompastiką, na, įspūdis maždaug “aborigenams įvedė elektrą”.
    Deja, norisi pritarti. Taip, labai džiugu kad atkurtas susisiekimas, mes su šeima jau aptarinėjame išbandyti ir Rygos, ir Varšuvos kryptis. Labai gerai, kad atsirado galimybė. Bet...

    Atkreipkite dėmesį į paryškintą žodį aukščiau - atkurtas. Nesukurta, nepadaryta nieko realiai naujo. Tiesiog atkurta tai, kas logiškai ir neturėjo būti nutraukta...

    Ir šiais greitųjų traukinių laikais kažkokio proveržio į priekį čia nėra padaryta. Žodžiu, tiesiog labai džiaugiamės tuo, kad bent atstatėm tai, kas buvo sugriauta. Aišku, suprantu kad pastarasis sakinys asocijuojasi su "sugriovė kolūkius, išvogė šiferį", bet kalbu ne apie tai. 3, gal net 4 (skaičiuojant Taliną) gretimų ES valstybių sostinės, būdamos ES narėmis jau beveik 20 metų, iki šiol neturėjo susisiekimo traukiniais. Kažkas nesuvokiamo sveiku protu

    Komentuoti:


  • ejs-ejs
    replied
    Parašė DodoGTA Rodyti pranešimą
    Keli mano pastebėjimai:
    - Nuo Šiaulių iki sienos tikrai yra 80 km/h greičio limitas (aš matavau su GPS)
    - LTG Link Wi-Fi ryšis veikia net Latvijos teritorijoje
    IMHO, tokį roumingą būtų pavykę sutarti su bet kuriuo iš operatorių.Dabar su LTG dirba Bitė ir kai kuriose atkarpose vis dar yra ryšio problemų.

    Geriau išduok kas tavo vietą užėmė

    Komentuoti:


  • Silber418
    replied
    Svarbu, kad nebūtų vieno reiso PR projektas.

    Komentuoti:


  • Obi-Wan Kenobi
    replied
    Ar mūsų technologijų stebuklas iki Rygos nuvažiavo? Autobuso neprireikė?

    Komentuoti:


  • ejs-ejs
    replied
    Parašė Konstantin Rodyti pranešimą
    Aš pažiūrėčiau į tai biški kitaip. Traukinio tikslas – sujungti 2 sostines ir tilpti į laiko rėmus, t.y. ne ilgiau nei užtrunka kelione autobusu, kad neprarast patrauklumo. Šiuo atveju LTG puslapyje yra perspėjimas, kad traukinys iš Klaipėdos gali ~10min vėluoti dėl elektrifikacijos darbų tame ruože (jau nekalbant apie 8val vėlavimus ). Tai scenarijus paprastas: keleivis nusiperka jungtinį bilietą iš Klaipėdos į Rygą ir jo traukinys vėluoja atvykti į Šiaulius. Rygos traukinys privalės jo laukt. Ar tai pridės patrauklumo šiam maršrutui, ir kiti keleiviai bus tuo patenkinti? Nemanau.

    Taip, sutinku, kad tikrai atsiras papildomų keleivių į šitą maršrutą iš vakarų Lietuvos, bet bent jau šiuo momentu, t.y. maršruto gyvavimo pradžioje, tokios rizikos gali per „brangiai“ kainuoti. Jeigu ir bus pakeitimai, tai jie tikrai bus ateityje.
    Ar 06:30, ar 06:50 nėra didelis skirtumas iš Vilniaus, bet tos 20 min leidžia garantuotai persėsti iš Klaipėdos traukinio. Ir apskritai, abu traukiniai išvyksta 07:01 iš Klaipėdos ir Vilniaus, Šiauliai išvykimas 08:45 į Vilnių ir 09:01 į Rygą. Tuomet atvykimas į Rygą gaunasi ~11:00.

    Komentuoti:


  • Garbanius
    replied
    Taip, bet tame galbūt ir bėda. Pustuštės mokyklos ir ligoninės siurbia didelę dalį biudžeto, jų paslaugų kokybė ir ne visiems tinkama, vietoj to, kad turėt gerą susisiekimą su centrais, kur galima būtų gauti kokybiškesnių mokslų/paslaugų ir dar gal net pinigų sutaupyt.

    Komentuoti:


  • DeSadas
    replied
    Parašė Obi-Wan Kenobi Rodyti pranešimą
    Pabūsiu truputį bjauriu. Tai bent pasiekimas, tai bent technologijų proveržis. Galima pagalvot, kad atidarėm kokią metro liniją ar TGV Vilnius-Ryga. Aš supraščiau jei tai būtų XX a. pradžios Indija, o ne XXI a. Lietuva.
    Palyginimui, Meksika, kuri yra beveik failed state ir kurios GDP per cap dvigubai mažesnis nei LT, gruodžio 15 d. atidarė Train Maya. Ilgis 1500 km, operating speed 160 km/val., projekto kaina 20 mlrd USD.
    Viskas gerai su mūsų linija, bet kai pamatau tuos išsišiepusius veidus ir visą tą pompastiką, na, įspūdis maždaug “aborigenams įvedė elektrą”.
    jei butu 20 miliardu traukiniams tai nebutu nieko pensijoms, mokykloms ir tt tuo ir skiriames nuo mexikos, kad korupcija mazesne, taupiai naudojami pinigai.

    Komentuoti:


  • Tomas
    replied
    Parašė John Rodyti pranešimą
    Beje, kažkas gerai pastebėjo, kad Pesoms 730M nebeveikia LED švieslentės. Vietoj taisymo, LTG tiesiog užkiša už lango paprastą lentelę su maršruto pavadinimu. Taip žostkai buvo tik sovietmečiu. Nors tada dar nebūdavo elektroninių traukinių švieslenčių. Kaip galima taip nusigyventi?
    Iš patvorio Pesos švieslentę jau išėmė, ta irgi sugedo. Dar vienos nebėra iš kur paimti, trūksta riedmenų.

    Komentuoti:


  • Kitas Džiugas
    replied
    Parašė John Rodyti pranešimą

    Teisingas pastebėjimas. Kai LTG traukiniai nuolat vėluoja ir genda, tvarkaraščių "derinimas" kaip ir netenka prasmės.

    Beje, kažkas gerai pastebėjo, kad Pesoms 730M nebeveikia LED švieslentės. Vietoj taisymo, LTG tiesiog užkiša už lango paprastą lentelę su maršruto pavadinimu. Taip žostkai buvo tik sovietmečiu. Nors tada dar nebūdavo elektroninių traukinių švieslenčių. Kaip galima taip nusigyventi?

    Primena iki ~2015 buvusį vaizdelį Kauno autobusuose, nupirktuose naudotuose.

    Komentuoti:


  • Vilniaus gyventojas
    replied
    Tai švieslentes į Turmantą sugeba sutaisyti, o į Rygą/Klaipėdą ne?

    Komentuoti:


  • John
    replied
    Parašė Konstantin Rodyti pranešimą
    Aš pažiūrėčiau į tai biški kitaip. Traukinio tikslas – sujungti 2 sostines ir tilpti į laiko rėmus, t.y. ne ilgiau nei užtrunka kelione autobusu, kad neprarast patrauklumo. Šiuo atveju LTG puslapyje yra perspėjimas, kad traukinys iš Klaipėdos gali ~10min vėluoti dėl elektrifikacijos darbų tame ruože (jau nekalbant apie 8val vėlavimus ). Tai scenarijus paprastas: keleivis nusiperka jungtinį bilietą iš Klaipėdos į Rygą ir jo traukinys vėluoja atvykti į Šiaulius. Rygos traukinys privalės jo laukt. Ar tai pridės patrauklumo šiam maršrutui, ir kiti keleiviai bus tuo patenkinti? Nemanau.

    Taip, sutinku, kad tikrai atsiras papildomų keleivių į šitą maršrutą iš vakarų Lietuvos, bet bent jau šiuo momentu, t.y. maršruto gyvavimo pradžioje, tokios rizikos gali per „brangiai“ kainuoti. Jeigu ir bus pakeitimai, tai jie tikrai bus ateityje.
    Teisingas pastebėjimas. Kai LTG traukiniai nuolat vėluoja ir genda, tvarkaraščių "derinimas" kaip ir netenka prasmės.

    Beje, kažkas gerai pastebėjo, kad Pesoms 730M nebeveikia LED švieslentės. Vietoj taisymo, LTG tiesiog užkiša už lango paprastą lentelę su maršruto pavadinimu. Taip žostkai buvo tik sovietmečiu. Nors tada dar nebūdavo elektroninių traukinių švieslenčių. Kaip galima taip nusigyventi?

    Komentuoti:


  • Zefyras
    replied
    Visų pirma, blogas tikslas tokiu atveju. Tikslas turėtų būti pritraukti kuo daugiau keleivių ir iš aplinkinių regionų suderinant atvykimo laikus, nes Šiauliai turėtų būti toks kaip ir hubas taktiniame tvarkaraštyje.

    Įprastais atvejais, jei kalbame apie maršrutus, važinėjančius reguliariai, o ne kartą į dieną, tai atvažiuojančiam Klaipėdos traukiniu būtų leidžiama važiuoti sekančiu traukiniu į Rygą. Tokiu atveju kaip dabar, tai klausimas ar apskritai parduodamas toks bilietas, jei persėdimo galimybė nėra užtikrinta. Bet pavyzdžiui Kaišiadoryse, kur turėtų būti persėdimas iš Kauno traukinio, Vilnius-Ryga turėtų išlaukti.

    Beje, o po Rail Baltica ar bus kažkaip vystomas susisiekimas tarp Šiaulių ir Rygos? Ar kadangi vėžė 1520 tai jau ne kosher ir ignoruos tą kryptį, nes Lietuvoje svarbūs tik du miestai?

    Komentuoti:


  • Konstantin
    replied
    Aš pažiūrėčiau į tai biški kitaip. Traukinio tikslas – sujungti 2 sostines ir tilpti į laiko rėmus, t.y. ne ilgiau nei užtrunka kelione autobusu, kad neprarast patrauklumo. Šiuo atveju LTG puslapyje yra perspėjimas, kad traukinys iš Klaipėdos gali ~10min vėluoti dėl elektrifikacijos darbų tame ruože (jau nekalbant apie 8val vėlavimus ). Tai scenarijus paprastas: keleivis nusiperka jungtinį bilietą iš Klaipėdos į Rygą ir jo traukinys vėluoja atvykti į Šiaulius. Rygos traukinys privalės jo laukt. Ar tai pridės patrauklumo šiam maršrutui, ir kiti keleiviai bus tuo patenkinti? Nemanau.

    Taip, sutinku, kad tikrai atsiras papildomų keleivių į šitą maršrutą iš vakarų Lietuvos, bet bent jau šiuo momentu, t.y. maršruto gyvavimo pradžioje, tokios rizikos gali per „brangiai“ kainuoti. Jeigu ir bus pakeitimai, tai jie tikrai bus ateityje.

    Komentuoti:


  • neoplan
    replied
    Parašė Gorgon Rodyti pranešimą
    Įdomus tvarkaraščio sprendimas, norintiems į Rygą traukiniu keliauti iš Klaipėdos: traukinys iš Šiaulių pajuda viena minute anksčiau, nei atvyksta traukinys Klaipėda - Vilnius. Keleiviai dar spės pamatyti, kaip traukinys išvažiuoja tiesiai iš po nosies...

    Click image for larger version  Name:	ka.jpg Views:	240 Size:	91,9 kB ID:	2099325
    Tiesiog vau Sunku suprasti tokį nesužiūrėjimą, juk net ir iš tos pačios piaro pusės čia būtų geras žingsnis, vakarinė šalies dalis gauna susisiekimą su Ryga traukiniu. O čia minutės skirtumas...

    Komentuoti:


  • Kitas Džiugas
    replied
    https://www.lrt.lt/naujienos/eismas/...inis-traukinys

    Skuodis davė daugiau užuominų:
    „Mums reikės traukinį iki Rygos pratęsti iki Talino, ir mes to tikrai norime, reikės trijų šalių tolesnių žingsnių. Aš labai tikiuosi, kad mes turėsime (...) ne tik į Rygą, bet ir tuo pačiu metu kursuosiantį traukinį iš Rygos, kad keliavimas būtų dar patogesnis“, – teigė M. Skuodis.

    „Ko mums dar reikės, tai būtinai mums reikės jungčių per Daugpilį, kad galėtume lengvai pasiekti didžiausią Latvijos miestą“, – pridūrė susisiekimo ministras.

    Komentuoti:

Working...
X