Parašė 10.000
Rodyti pranešimą
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
Maršrutas Vilnius-Ryga
Collapse
X
-
Suprasti sunku, bet manau tas faktas, kad jie yra latviai, yra kaip ir geras paaiškinimas. Latvių elgesyje dažnai nereikia ieškoti racionalumo ar logikos.
- 1 patinka
-
Galbūt tai Šimonytė arba SkuodisParašė ejs-ejs Rodyti pranešimą
Galėsi prieiti ir pažiūrėti jam/jai tiesia į akis

https://www.facebook.com/share/PNLqxXQGupfXdG5h/Premjerė Ingrida Šimonytė ir susisiekimo ministras Marius Skuodis gruodžio 27 dieną išbandys naują traukinio maršrutą į Rygą.
Latvijoje numatyti Lietuvos Vyriausybės vadovės ir susisiekimo ministro susitikimai su Latvijos premjere Evika Silina ir Latvijos susisiekimo ministru Kasparu Briškenu.
- 1 patinka
Komentuoti:
-
Tai bet daugiau galimybių nuvažiuoti traukiniu iš Vilniaus į Rygą nėra nei tiesiai nei per aplinkui, tad situacijos nelabai palygintinos
Komentuoti:
-
tokia pat, kaip kad mes nurinkome tiesius bėgius Mažeikiai-Rengė, kad kroviniai važiuotų tiesiai per aplinkui pro Šiaulius
Komentuoti:
-
Hm, o kokia prasmė jiems sabotuoti šį maršrutą ?Parašė John Rodyti pranešimą
Tarp pačių latvių VT entuziastų gana populiarus požiūris, kad jų politikai sabotuoja šitą iniciatyvą ar bent jau nenori bendradarbiauti.
Komentuoti:
-
Kiek ieškojau X, tik Latvijos transporto entuziastai, o ir žiniasklaida, apie tai skelbia ir šiek tiek diskutuoja. Tarp pačių latvių VT entuziastų gana populiarus požiūris, kad jų politikai sabotuoja šitą iniciatyvą ar bent jau nenori bendradarbiauti.Parašė dtb Rodyti pranešimąNei LDZ, nei Pasažieru vilciens (rebrandinosi į ViVi), nei Latvijos Susisiekimo ministerijos kanaluose nemačiau jokios naujienos, užuominos į naują LTG maršrutą. Iliustracija apie požiūrį į bendradarbiavimą
O gal kas radot?
- 2 patinka
Komentuoti:
-
Tik Latvijos žiniasklaida apie tai kalba.Parašė dtb Rodyti pranešimąNei LDZ, nei Pasažieru vilciens (rebrandinosi į ViVi), nei Latvijos Susisiekimo ministerijos kanaluose nemačiau jokios naujienos, užuominos į naują LTG maršrutą. Iliustracija apie požiūrį į bendradarbiavimą
O gal kas radot?
Komentuoti:
-
Nei LDZ, nei Pasažieru vilciens (rebrandinosi į ViVi), nei Latvijos Susisiekimo ministerijos kanaluose nemačiau jokios naujienos, užuominos į naują LTG maršrutą. Iliustracija apie požiūrį į bendradarbiavimą
O gal kas radot?
- 2 patinka
Komentuoti:
-
Straipsnis iš praeitų metų, todėl galbūt situacija pasikeis priklausomai nuo to, ar pasiteisins Vilnius-Ryga. Šiaip Vilniaus oro uostas daugpiliečiams yra daug patogesnis nei Rygos.
Komentuoti:
-
„Įvertinus keleivių poreikius ir tokio maršruto paklausą, šios krypties atnaujinimas nėra planuojamas“Parašė Visdarlietus Rodyti pranešimąBeje, o kodėl negražina traukinio į Daugpilį, lyg ir populiarus buvo.
https://www.lrt.lt/naujienos/eismas/...u-neplanuojama
Komentuoti:
-
Tiesiog įdomumo dėlei, o vieno kuro užpylimo visos dienos reisams į Rygą užtektų? Ar netektų vykti į depą užsipilti. Beje, o kodėl negražina traukinio į Daugpilį, lyg ir populiarus buvo.
- 2 patinka
Komentuoti:
-
Jau kokius 2-3 metus nenusiurbinėja, nes didelės išlaidos.
Ilgesnių prastovų reikia ne tik dėl to: traukinio valymas, keleivių išlaipinimas, įlaipinimas, įgulų pasikeitimas, laiko rezervas vėlavimams kompensuoti, degalų pildymas. Optimalu bent 30 min.
Komentuoti:
-
Vilniaus stotyje pastoviai nusiurbinėja Škodų rezervuarus, jokio depo tam nereikia.Parašė ignaloidas Rodyti pranešimą
Na tiesa, teoriškai nereikia iki depo važiuoti. Bet mano žiniomis Lietuvoje tokie reikalai vien depuose tvarkomi, ir nenustebčiau kad Latvijoje taip pat. Tad nemanau ar išvis yra mobilios įrangos Baltijos šalyse tokiam reikalui, ir matant kaip organizuojamas šis maršrutas, nemanau kad dėl jo tokia įranga būtų perkama.
Komentuoti:
-
Na tiesa, teoriškai nereikia iki depo važiuoti. Bet mano žiniomis Lietuvoje tokie reikalai vien depuose tvarkomi, ir nenustebčiau kad Latvijoje taip pat. Tad nemanau ar išvis yra mobilios įrangos Baltijos šalyse tokiam reikalui, ir matant kaip organizuojamas šis maršrutas, nemanau kad dėl jo tokia įranga būtų perkama.Parašė ejs-ejs Rodyti pranešimą
Dėl ištuštinimo depe abejoju, asenizacinė auto gali privažiuoti iki vagonų parengimo kelių. Tik nežinia ar Ryga turi galimybę aptarnauti Pesa.
Kartais pasižiūriu YT, tai tolimojo (tikro tolimojo, 12+ valandų) susisiekimo traukinius gali aptarnauti ir remontuoti ir per techninius sustojimus - traukos keitimo metu ir pan. 15-20 min nėra mažai, jei reikia prijungti šlanga ir išssiubti septiko turinį.
Komentuoti:
-
Paziuresim kas bus sausio antroje puseje su bilietais. Nes pries sventes ir dar ka tik paleistas marsrutas yra vienas dalykas. O kas bus po menesio, labai idomu paziuret, manau bus nemazai laisvu vietu ta pacia diena.
Komentuoti:
-
Bilietų pirkimą sistemoje atidarė 13:30val., aš dar spėjau nusipirkti 16:12val., vėliau jau nebuvo bilietų
Beje, šiuo metu visi biletai jau išparduoti nuo 12-27 iki 01-01, išskyrus 12-29 dar yra kažkiek 2 klasės bilietų
Komentuoti:
-
Galvojai, kad tik su kvietimas valdžia su žurnalistais užpildys visą traukinį?Parašė Perfect Rodyti pranešimą
Pasirodo, kažkam pavyko suspėti nusipirkti bilietus į pirmą reisą
Komentuoti:
-
Pasirodo, kažkam pavyko suspėti nusipirkti bilietus į pirmą reisąParašė DodoGTA Rodyti pranešimą
Komentuoti:
-
Dėl ištuštinimo depe abejoju, asenizacinė auto gali privažiuoti iki vagonų parengimo kelių. Tik nežinia ar Ryga turi galimybę aptarnauti Pesa.Parašė ignaloidas Rodyti pranešimąSeptiniai tankai traukinyje riboto dydžio, ir tikrai nėra pakankamai dideli keturiems maršrutams. Ištuštinti reikia grįžtį į depą, tai minimum 30 ekstra minučių.
15 minučių sustojimui irgi mažas laikas. Vien išlaipinimas ir vagonų perėjimas užtruks kokias 5 minutes, sakyčiau bent 15min susitvarkyti, ir 5 minutes tvarkingam įlaipinimui. Susideda iškarto 25 minutės.
Ryanair'o tvarkaraštis šiaip visai nebloga iliustracija - suplanuoti stovėjimai buvo 25, 50, 35, 190, ir 25 minutės. Vietų skaičius A320 lėktuvo ganėtinai panašus į Pesa 730M. Ir vis dėl to, ilgesnių sustojimų reikia.
Kartais pasižiūriu YT, tai tolimojo (tikro tolimojo, 12+ valandų) susisiekimo traukinius gali aptarnauti ir remontuoti ir per techninius sustojimus - traukos keitimo metu ir pan. 15-20 min nėra mažai, jei reikia prijungti šlanga ir išssiubti septiko turinį.
Komentuoti:
-
Galėsi prieiti ir pažiūrėti jam/jai tiesia į akisParašė DodoGTA Rodyti pranešimą
Paskutinis taisė ejs-ejs; 2023.12.20, 21:11.
Komentuoti:
Komentuoti: