Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Maršrutas Vilnius-Ryga

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

  • John
    replied
    Parašė 10.000 Rodyti pranešimą

    Hm, o kokia prasmė jiems sabotuoti šį maršrutą ?
    Suprasti sunku, bet manau tas faktas, kad jie yra latviai, yra kaip ir geras paaiškinimas. Latvių elgesyje dažnai nereikia ieškoti racionalumo ar logikos.

    Komentuoti:


  • Kaid
    replied
    Parašė ejs-ejs Rodyti pranešimą

    Galėsi prieiti ir pažiūrėti jam/jai tiesia į akis
    Galbūt tai Šimonytė arba Skuodis

    Premjerė Ingrida Šimonytė ir susisiekimo ministras Marius Skuodis gruodžio 27 dieną išbandys naują traukinio maršrutą į Rygą.
    Latvijoje numatyti Lietuvos Vyriausybės vadovės ir susisiekimo ministro susitikimai su Latvijos premjere Evika Silina ir Latvijos susisiekimo ministru Kasparu Briškenu.
    https://www.facebook.com/share/PNLqxXQGupfXdG5h/

    Komentuoti:


  • 10.000
    replied
    Tai bet daugiau galimybių nuvažiuoti traukiniu iš Vilniaus į Rygą nėra nei tiesiai nei per aplinkui, tad situacijos nelabai palygintinos

    Komentuoti:


  • statyba
    replied
    tokia pat, kaip kad mes nurinkome tiesius bėgius Mažeikiai-Rengė, kad kroviniai važiuotų tiesiai per aplinkui pro Šiaulius

    Komentuoti:


  • 10.000
    replied
    Parašė John Rodyti pranešimą

    Tarp pačių latvių VT entuziastų gana populiarus požiūris, kad jų politikai sabotuoja šitą iniciatyvą ar bent jau nenori bendradarbiauti.
    Hm, o kokia prasmė jiems sabotuoti šį maršrutą ?

    Komentuoti:


  • John
    replied
    Parašė dtb Rodyti pranešimą
    Nei LDZ, nei Pasažieru vilciens (rebrandinosi į ViVi), nei Latvijos Susisiekimo ministerijos kanaluose nemačiau jokios naujienos, užuominos į naują LTG maršrutą. Iliustracija apie požiūrį į bendradarbiavimą O gal kas radot?
    Kiek ieškojau X, tik Latvijos transporto entuziastai, o ir žiniasklaida, apie tai skelbia ir šiek tiek diskutuoja. Tarp pačių latvių VT entuziastų gana populiarus požiūris, kad jų politikai sabotuoja šitą iniciatyvą ar bent jau nenori bendradarbiauti.

    Komentuoti:


  • Kitas Džiugas
    replied
    Parašė dtb Rodyti pranešimą
    Nei LDZ, nei Pasažieru vilciens (rebrandinosi į ViVi), nei Latvijos Susisiekimo ministerijos kanaluose nemačiau jokios naujienos, užuominos į naują LTG maršrutą. Iliustracija apie požiūrį į bendradarbiavimą O gal kas radot?
    Tik Latvijos žiniasklaida apie tai kalba.

    Komentuoti:


  • dtb
    replied
    Nei LDZ, nei Pasažieru vilciens (rebrandinosi į ViVi), nei Latvijos Susisiekimo ministerijos kanaluose nemačiau jokios naujienos, užuominos į naują LTG maršrutą. Iliustracija apie požiūrį į bendradarbiavimą O gal kas radot?

    Komentuoti:


  • Zefyras
    replied
    Straipsnis iš praeitų metų, todėl galbūt situacija pasikeis priklausomai nuo to, ar pasiteisins Vilnius-Ryga. Šiaip Vilniaus oro uostas daugpiliečiams yra daug patogesnis nei Rygos.

    Komentuoti:


  • Kitas Džiugas
    replied
    Parašė Visdarlietus Rodyti pranešimą
    Beje, o kodėl negražina traukinio į Daugpilį, lyg ir populiarus buvo.
    „Įvertinus keleivių poreikius ir tokio maršruto paklausą, šios krypties atnaujinimas nėra planuojamas“

    https://www.lrt.lt/naujienos/eismas/...u-neplanuojama

    Komentuoti:


  • Visdarlietus
    replied
    Tiesiog įdomumo dėlei, o vieno kuro užpylimo visos dienos reisams į Rygą užtektų? Ar netektų vykti į depą užsipilti. Beje, o kodėl negražina traukinio į Daugpilį, lyg ir populiarus buvo.

    Komentuoti:


  • dtb
    replied
    Jau kokius 2-3 metus nenusiurbinėja, nes didelės išlaidos.

    Ilgesnių prastovų reikia ne tik dėl to: traukinio valymas, keleivių išlaipinimas, įlaipinimas, įgulų pasikeitimas, laiko rezervas vėlavimams kompensuoti, degalų pildymas. Optimalu bent 30 min.

    Komentuoti:


  • Ignalina
    replied
    Parašė ignaloidas Rodyti pranešimą

    Na tiesa, teoriškai nereikia iki depo važiuoti. Bet mano žiniomis Lietuvoje tokie reikalai vien depuose tvarkomi, ir nenustebčiau kad Latvijoje taip pat. Tad nemanau ar išvis yra mobilios įrangos Baltijos šalyse tokiam reikalui, ir matant kaip organizuojamas šis maršrutas, nemanau kad dėl jo tokia įranga būtų perkama.
    Vilniaus stotyje pastoviai nusiurbinėja Škodų rezervuarus, jokio depo tam nereikia.

    Komentuoti:


  • ignaloidas
    replied
    Parašė ejs-ejs Rodyti pranešimą

    Dėl ištuštinimo depe abejoju, asenizacinė auto gali privažiuoti iki vagonų parengimo kelių. Tik nežinia ar Ryga turi galimybę aptarnauti Pesa.

    Kartais pasižiūriu YT, tai tolimojo (tikro tolimojo, 12+ valandų) susisiekimo traukinius gali aptarnauti ir remontuoti ir per techninius sustojimus - traukos keitimo metu ir pan. 15-20 min nėra mažai, jei reikia prijungti šlanga ir išssiubti septiko turinį.
    Na tiesa, teoriškai nereikia iki depo važiuoti. Bet mano žiniomis Lietuvoje tokie reikalai vien depuose tvarkomi, ir nenustebčiau kad Latvijoje taip pat. Tad nemanau ar išvis yra mobilios įrangos Baltijos šalyse tokiam reikalui, ir matant kaip organizuojamas šis maršrutas, nemanau kad dėl jo tokia įranga būtų perkama.

    Komentuoti:


  • SoulMulticast
    replied
    Paziuresim kas bus sausio antroje puseje su bilietais. Nes pries sventes ir dar ka tik paleistas marsrutas yra vienas dalykas. O kas bus po menesio, labai idomu paziuret, manau bus nemazai laisvu vietu ta pacia diena.

    Komentuoti:


  • RobertasS
    replied
    Bilietų pirkimą sistemoje atidarė 13:30val., aš dar spėjau nusipirkti 16:12val., vėliau jau nebuvo bilietų

    Beje, šiuo metu visi biletai jau išparduoti nuo 12-27 iki 01-01, išskyrus 12-29 dar yra kažkiek 2 klasės bilietų

    Komentuoti:


  • Gator
    replied
    Parašė Perfect Rodyti pranešimą

    Pasirodo, kažkam pavyko suspėti nusipirkti bilietus į pirmą reisą
    Galvojai, kad tik su kvietimas valdžia su žurnalistais užpildys visą traukinį?

    Komentuoti:


  • Perfect
    replied
    Parašė DodoGTA Rodyti pranešimą
    Ar kažkas gavote šitą žinutę?

    Click image for larger version

Name:	Screenshot_2023-12-20-17-24-12-811_com.google.android.gm~2.jpg
Views:	862
Size:	55,8 kB
ID:	2098213
    Pasirodo, kažkam pavyko suspėti nusipirkti bilietus į pirmą reisą

    Komentuoti:


  • ejs-ejs
    replied
    Parašė ignaloidas Rodyti pranešimą
    Septiniai tankai traukinyje riboto dydžio, ir tikrai nėra pakankamai dideli keturiems maršrutams. Ištuštinti reikia grįžtį į depą, tai minimum 30 ekstra minučių.
    15 minučių sustojimui irgi mažas laikas. Vien išlaipinimas ir vagonų perėjimas užtruks kokias 5 minutes, sakyčiau bent 15min susitvarkyti, ir 5 minutes tvarkingam įlaipinimui. Susideda iškarto 25 minutės.
    Ryanair'o tvarkaraštis šiaip visai nebloga iliustracija - suplanuoti stovėjimai buvo 25, 50, 35, 190, ir 25 minutės. Vietų skaičius A320 lėktuvo ganėtinai panašus į Pesa 730M. Ir vis dėl to, ilgesnių sustojimų reikia.
    Dėl ištuštinimo depe abejoju, asenizacinė auto gali privažiuoti iki vagonų parengimo kelių. Tik nežinia ar Ryga turi galimybę aptarnauti Pesa.

    Kartais pasižiūriu YT, tai tolimojo (tikro tolimojo, 12+ valandų) susisiekimo traukinius gali aptarnauti ir remontuoti ir per techninius sustojimus - traukos keitimo metu ir pan. 15-20 min nėra mažai, jei reikia prijungti šlanga ir išssiubti septiko turinį.

    Komentuoti:


  • ejs-ejs
    replied
    Parašė DodoGTA Rodyti pranešimą
    Ar kažkas gavote šitą žinutę?

    Click image for larger version  Name:	Screenshot_2023-12-20-17-24-12-811_com.google.android.gm~2.jpg Views:	1 Size:	55,8 kB ID:	2098213
    Galėsi prieiti ir pažiūrėti jam/jai tiesia į akis
    Paskutinis taisė ejs-ejs; 2023.12.20, 21:11.

    Komentuoti:

Working...
X