Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Maršrutas Vilnius-Ryga

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

  • Lettered
    replied
    Parašė John Rodyti pranešimą

    Tai kad negreičiau nei autobusu, nei automobiliu.
    Kas nors važiuoja su automobiliu nuo geležinkelio stoties iki Rygos stoties? Reiktų vertinti visą kelionės trukmę.

    Komentuoti:


  • dtb
    replied
    Autobusų kompanijų pasiūlymai rytojui, gruodžio 31 d. Esant didesnei paklausai bilietų kainos tikrai ne po 7-10 Eur. Click image for larger version

Name:	IMG_8684.png
Views:	315
Size:	255,3 kB
ID:	2100199 Click image for larger version

Name:	IMG_8685.png
Views:	301
Size:	293,0 kB
ID:	2100200 Click image for larger version

Name:	IMG_8686.png
Views:	316
Size:	388,9 kB
ID:	2100201

    Komentuoti:


  • John
    replied
    Parašė ifl Rodyti pranešimą




    Kur neteisybė? Ir automobiliu, ir autobusu ir greičiau, ir pigiau. Galima nebent iki pamėlynavimo ginčytis dėl patogumo.
    Tai kad negreičiau nei autobusu, nei automobiliu.

    Komentuoti:


  • ifl
    replied
    Parašė Kitas Džiugas Rodyti pranešimą

    Nekonstruktyvi pyzdavojimų paklodė, kokios labai būdingos Verygai ir valstiečiams.

    Keliavusieji automobiliu nuvažiavo vos ne valanda greičiau.
    Jei būtų važiavę pilnu ekipažu, ar bent keturiese, būtų nuvažiavę ir kelis kartus pigiau.
    Kur neteisybė? Ir automobiliu, ir autobusu ir greičiau, ir pigiau. Galima nebent iki pamėlynavimo ginčytis dėl patogumo.

    Komentuoti:


  • Kitas Džiugas
    replied
    Parašė Bmweda Rodyti pranešimą
    Verygos kliedesiai ar tik norėta Šimonytę papyzdavoti?

    https://www.facebook.com/657314112/p...40aB7S9Ucbxw6v
    Nekonstruktyvi pyzdavojimų paklodė, kokios labai būdingos Verygai ir valstiečiams.

    Komentuoti:


  • ifl
    replied
    Parašė Bmweda Rodyti pranešimą
    Verygos kliedesiai ar tik norėta Šimonytę papyzdavoti?

    https://www.facebook.com/657314112/p...40aB7S9Ucbxw6v
    Parašyta teisybė. Net autobusu greičiau, pigiau ir patogiau (kai kuriems, ne visiems).

    Komentuoti:


  • Bmweda
    replied
    Verygos kliedesiai ar tik norėta Šimonytę papyzdavoti?

    https://www.facebook.com/657314112/p...40aB7S9Ucbxw6v

    Komentuoti:


  • alga
    replied
    Jei domina apie tą traukinį paskaitinėt daugiau, tai keywordai googlinti yra "поезд четырех столиц". Kokie paprasti buvo laikai, ukrainiečių traukinys važiavo kiaurai Baltarusiją...

    Komentuoti:


  • Kitas Džiugas
    replied
    Parašė bato_usai Rodyti pranešimą
    Pasiskaičius forumą ir pranešimus spaudoje apie po 20 metų atkurtą maršrutą susidaro įspūdis, kad kol iki pandemijos keliaudavau savaitgaliais važiuodavusiu Vilnius–Ryga–Vilnius su UR, tai tas maršrutas visiškai neegzistavo ir liko ištrintas iš istorijos...
    Ukrainiečių traukinys net nevažiavo kasdien.

    Komentuoti:


  • bato_usai
    replied
    Parašė KEdas Rodyti pranešimą
    bato_usai, kas tas „iki pandemijos keliaudavau savaitgaliais važiuodavusiu Vilnius–Ryga–Vilnius su UR“?
    Nuo 2018-ųjų rugsėjo iki 2020-ųjų kovo – korononaviruso pandemijos pradžios – Vilnių ir Rygą jungė tarp Kyjivo ir Latvijos sostinės kursavęs Ukrainos geležinkelių traukinys.
    Edit: Juokinga, kad net ir tada buvo planai pailginti maršrutą iki Talino (ką aš abiem atvejais prilyginčiau demagogijai, jeigu tuo neužsiiminės Latvijos arba Estijos geležinkeliai)
    Keleivinio traukinio Kijevas–Ryga maršrutą planuojama prailginti iki Talino
    Paskutinis taisė bato_usai; 2023.12.29, 06:55.

    Komentuoti:


  • KEdas
    replied
    bato_usai, kas tas „iki pandemijos keliaudavau savaitgaliais važiuodavusiu Vilnius–Ryga–Vilnius su UR“?

    Komentuoti:


  • bato_usai
    replied
    Parašė Kitas Džiugas Rodyti pranešimą
    To traukinio nebuvimas 20 metų buvo dar didesnė runkelistano apraiška.
    Pasiskaičius forumą ir pranešimus spaudoje apie po 20 metų atkurtą maršrutą susidaro įspūdis, kad kol iki pandemijos keliaudavau savaitgaliais važiuodavusiu Vilnius–Ryga–Vilnius su UR, tai tas maršrutas visiškai neegzistavo ir liko ištrintas iš istorijos...


    Parašė Konstantin Rodyti pranešimą
    Aš pažiūrėčiau į tai biški kitaip. Traukinio tikslas – sujungti 2 sostines ir tilpti į laiko rėmus, t.y. ne ilgiau nei užtrunka kelione autobusu, kad neprarast patrauklumo. Šiuo atveju LTG puslapyje yra perspėjimas, kad traukinys iš Klaipėdos gali ~10min vėluoti dėl elektrifikacijos darbų tame ruože (jau nekalbant apie 8val vėlavimus ). Tai scenarijus paprastas: keleivis nusiperka jungtinį bilietą iš Klaipėdos į Rygą ir jo traukinys vėluoja atvykti į Šiaulius. Rygos traukinys privalės jo laukt. Ar tai pridės patrauklumo šiam maršrutui, ir kiti keleiviai bus tuo patenkinti? Nemanau.

    Taip, sutinku, kad tikrai atsiras papildomų keleivių į šitą maršrutą iš vakarų Lietuvos, bet bent jau šiuo momentu, t.y. maršruto gyvavimo pradžioje, tokios rizikos gali per „brangiai“ kainuoti. Jeigu ir bus pakeitimai, tai jie tikrai bus ateityje.
    Arba turėti sutartį su autobusiniu (ar net mikro) vežėju, kad įvykus didesniam vėlavimui organizuoti nuvežimą. LTG ramiai turi gyvo laiko informaciją apie visų maršrutų vėlavimus ir gali koordinuoti reikalingus veiksmus. Gal tai galiausiai dar ir padėtų pravalyti per kažkurį laiką ir organizacijos požiūrį į organizuotumą, nes per kone metus taip nesužiūrėti tvarkaraščių savo "magnus opus" maršruto atkūrimui tiesiog reiškia netvarką.

    Kaip gal nedasakė Zefyras ir ejs-ejs, tuomet galima maršrutus derinti atgaliniu principu, tai yra ankstinti Klaipėda–Šiauliai maršrutą, jeigu nenori keisti šio paramentrų.

    Komentuoti:


  • USA
    replied
    Vietinių Latvijoje video šia tema: https://youtu.be/MSMGZzw7wB8?si=EgcsezyZAkvCCx0w

    Komentuoti:


  • Gator
    replied
    Parašykit tam Seat 61, kad negalima taip pozityviai aprašyti, reikia rašyti, kad nėra ko džiaugtis, nes tik atkurtas kas buvo ir taip pat, kad reikia užstumti, nes ne 500km h.

    Komentuoti:


  • John
    replied
    Good stuff. Vien šitie Man in Seat 61 postai ir jo blogas sugeneruos nemažai keleivių šitam maršrutui ateinančiais metais. Dar reiktų išgirsti Jon Worth nuomonę. Šiaip jis žadėjo apsilankyti Lietuvoje praėjusią vasarą, bet pažado neištesėjo. Dabar lyg žada apsilankyti 2024.

    Edit: Jon Worth visgi parašė postą apie tai:

    Paskutinis taisė John; 2023.12.29, 00:58.

    Komentuoti:


  • alga
    replied
    Maršruto atidarymą pastebėjo ir žymiausi pasaulio rail-influenceriai: https://x.com/seatsixtyone/status/1739955517970342294

    Click image for larger version

Name:	Screenshot from 2023-12-29 00-29-30.png
Views:	680
Size:	341,1 kB
ID:	2099911

    Negaili pagyrų LTG Linkui https://x.com/seatsixtyone/status/1739976116159263206

    Click image for larger version

Name:	Screenshot from 2023-12-29 00-29-14.png
Views:	641
Size:	80,7 kB
ID:	2099909

    Attached Files

    Komentuoti:


  • John
    replied
    Parašė ifl Rodyti pranešimą

    Nežinau, kas konkrečiai gamina (greičiau design'ina) šiuo atveju, bet bendru atveju EU chip'ų gamina labai mažai, o ir surinkimas/integracija vyksta ne EU:
    Visiškai irrelevant, nes traukinių LEDų ir kontrolerių surinkimas, integracija ir priežiūra vyksta Europoje. Pesoms, konkrečiai Bydgoszcz. Nors susitaisyti su atsiųstomis dalimis turbūt ir vietoje mokėtų.

    Komentuoti:


  • Kitas Džiugas
    replied
    Parašė ifl Rodyti pranešimą

    Nežinau, kas konkrečiai gamina (greičiau design'ina) šiuo atveju, bet bendru atveju EU chip'ų gamina labai mažai, o ir surinkimas/integracija vyksta ne EU:

    Click image for larger version

Name:	assembly.png
Views:	841
Size:	54,0 kB
ID:	2099739
    O negalima tokios baisinės bėdos atveju įtaisyti primityvią rankomis įvestą tekstą rodančią švieslentę, kokias, pvz, turi kebabinės?

    Komentuoti:


  • ejs-ejs
    replied
    Parašė taccido Rodyti pranešimą

    Gaila, kad senuose traukiniuose neturėjome mechaninių „švieslenčių“. Galėtum įmontuot į pesą ir tarnautų dar 100 metų Žr. nuo 2:42 min.:
    O aš pamenu tokius traukinių tvarkaraščius.

    Komentuoti:


  • Atpildas
    replied
    Tuo tarpu Japonijoje traukiniai skrenda 500km/h greičiu. Va toks va skirtumas

    Komentuoti:

Working...
X