Parašė John
Rodyti pranešimą
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
Maršrutas Vilnius-Ryga
Collapse
X
-
Kas nors važiuoja su automobiliu nuo geležinkelio stoties iki Rygos stoties? Reiktų vertinti visą kelionės trukmę.
- 2 patinka
-
-
Tai kad negreičiau nei autobusu, nei automobiliu.Parašė ifl Rodyti pranešimą
Kur neteisybė? Ir automobiliu, ir autobusu ir greičiau, ir pigiau. Galima nebent iki pamėlynavimo ginčytis dėl patogumo.
Komentuoti:
-
Parašė Kitas Džiugas Rodyti pranešimą
Nekonstruktyvi pyzdavojimų paklodė, kokios labai būdingos Verygai ir valstiečiams.
Kur neteisybė? Ir automobiliu, ir autobusu ir greičiau, ir pigiau. Galima nebent iki pamėlynavimo ginčytis dėl patogumo.Keliavusieji automobiliu nuvažiavo vos ne valanda greičiau.
Jei būtų važiavę pilnu ekipažu, ar bent keturiese, būtų nuvažiavę ir kelis kartus pigiau.
Komentuoti:
-
Nekonstruktyvi pyzdavojimų paklodė, kokios labai būdingos Verygai ir valstiečiams.Parašė Bmweda Rodyti pranešimąVerygos kliedesiai ar tik norėta Šimonytę papyzdavoti?
https://www.facebook.com/657314112/p...40aB7S9Ucbxw6v
- 10 patinka
Komentuoti:
-
Parašyta teisybė. Net autobusu greičiau, pigiau ir patogiau (kai kuriems, ne visiems).Parašė Bmweda Rodyti pranešimąVerygos kliedesiai ar tik norėta Šimonytę papyzdavoti?
https://www.facebook.com/657314112/p...40aB7S9Ucbxw6v
- 1 patinka
Komentuoti:
-
Verygos kliedesiai ar tik norėta Šimonytę papyzdavoti?
https://www.facebook.com/657314112/p...40aB7S9Ucbxw6v
Komentuoti:
-
Jei domina apie tą traukinį paskaitinėt daugiau, tai keywordai googlinti yra "поезд четырех столиц". Kokie paprasti buvo laikai, ukrainiečių traukinys važiavo kiaurai Baltarusiją...
Komentuoti:
-
Ukrainiečių traukinys net nevažiavo kasdien.Parašė bato_usai Rodyti pranešimąPasiskaičius forumą ir pranešimus spaudoje apie po 20 metų atkurtą maršrutą susidaro įspūdis, kad kol iki pandemijos keliaudavau savaitgaliais važiuodavusiu Vilnius–Ryga–Vilnius su UR, tai tas maršrutas visiškai neegzistavo ir liko ištrintas iš istorijos...
Komentuoti:
-
Parašė KEdas Rodyti pranešimąbato_usai, kas tas „iki pandemijos keliaudavau savaitgaliais važiuodavusiu Vilnius–Ryga–Vilnius su UR“?Edit: Juokinga, kad net ir tada buvo planai pailginti maršrutą iki Talino (ką aš abiem atvejais prilyginčiau demagogijai, jeigu tuo neužsiiminės Latvijos arba Estijos geležinkeliai)Nuo 2018-ųjų rugsėjo iki 2020-ųjų kovo – korononaviruso pandemijos pradžios – Vilnių ir Rygą jungė tarp Kyjivo ir Latvijos sostinės kursavęs Ukrainos geležinkelių traukinys.
Keleivinio traukinio Kijevas–Ryga maršrutą planuojama prailginti iki TalinoPaskutinis taisė bato_usai; 2023.12.29, 06:55.
- 2 patinka
Komentuoti:
-
Pasiskaičius forumą ir pranešimus spaudoje apie po 20 metų atkurtą maršrutą susidaro įspūdis, kad kol iki pandemijos keliaudavau savaitgaliais važiuodavusiu Vilnius–Ryga–Vilnius su UR, tai tas maršrutas visiškai neegzistavo ir liko ištrintas iš istorijos...Parašė Kitas Džiugas Rodyti pranešimąTo traukinio nebuvimas 20 metų buvo dar didesnė runkelistano apraiška.
Arba turėti sutartį su autobusiniu (ar net mikro) vežėju, kad įvykus didesniam vėlavimui organizuoti nuvežimą. LTG ramiai turi gyvo laiko informaciją apie visų maršrutų vėlavimus ir gali koordinuoti reikalingus veiksmus. Gal tai galiausiai dar ir padėtų pravalyti per kažkurį laiką ir organizacijos požiūrį į organizuotumą, nes per kone metus taip nesužiūrėti tvarkaraščių savo "magnus opus" maršruto atkūrimui tiesiog reiškia netvarką.Parašė Konstantin Rodyti pranešimąAš pažiūrėčiau į tai biški kitaip. Traukinio tikslas – sujungti 2 sostines ir tilpti į laiko rėmus, t.y. ne ilgiau nei užtrunka kelione autobusu, kad neprarast patrauklumo. Šiuo atveju LTG puslapyje yra perspėjimas, kad traukinys iš Klaipėdos gali ~10min vėluoti dėl elektrifikacijos darbų tame ruože (jau nekalbant apie 8val vėlavimus
). Tai scenarijus paprastas: keleivis nusiperka jungtinį bilietą iš Klaipėdos į Rygą ir jo traukinys vėluoja atvykti į Šiaulius. Rygos traukinys privalės jo laukt. Ar tai pridės patrauklumo šiam maršrutui, ir kiti keleiviai bus tuo patenkinti? Nemanau.
Taip, sutinku, kad tikrai atsiras papildomų keleivių į šitą maršrutą iš vakarų Lietuvos, bet bent jau šiuo momentu, t.y. maršruto gyvavimo pradžioje, tokios rizikos gali per „brangiai“ kainuoti. Jeigu ir bus pakeitimai, tai jie tikrai bus ateityje.
Kaip gal nedasakė Zefyras ir ejs-ejs, tuomet galima maršrutus derinti atgaliniu principu, tai yra ankstinti Klaipėda–Šiauliai maršrutą, jeigu nenori keisti šio paramentrų.
- 3 patinka
Komentuoti:
-
-
Parašykit tam Seat 61, kad negalima taip pozityviai aprašyti, reikia rašyti, kad nėra ko džiaugtis, nes tik atkurtas kas buvo ir taip pat, kad reikia užstumti, nes ne 500km h.
- 7 patinka
Komentuoti:
-
Good stuff. Vien šitie Man in Seat 61 postai ir jo blogas sugeneruos nemažai keleivių šitam maršrutui ateinančiais metais. Dar reiktų išgirsti Jon Worth nuomonę. Šiaip jis žadėjo apsilankyti Lietuvoje praėjusią vasarą, bet pažado neištesėjo. Dabar lyg žada apsilankyti 2024.
Edit: Jon Worth visgi parašė postą apie tai:
Paskutinis taisė John; 2023.12.29, 00:58.
- 4 patinka
Komentuoti:
-
Maršruto atidarymą pastebėjo ir žymiausi pasaulio rail-influenceriai: https://x.com/seatsixtyone/status/1739955517970342294
Negaili pagyrų LTG Linkui https://x.com/seatsixtyone/status/1739976116159263206
- 12 patinka
Komentuoti:
-
Visiškai irrelevant, nes traukinių LEDų ir kontrolerių surinkimas, integracija ir priežiūra vyksta Europoje. Pesoms, konkrečiai Bydgoszcz. Nors susitaisyti su atsiųstomis dalimis turbūt ir vietoje mokėtų.Parašė ifl Rodyti pranešimą
Nežinau, kas konkrečiai gamina (greičiau design'ina) šiuo atveju, bet bendru atveju EU chip'ų gamina labai mažai, o ir surinkimas/integracija vyksta ne EU:
Komentuoti:
-
O negalima tokios baisinės bėdos atveju įtaisyti primityvią rankomis įvestą tekstą rodančią švieslentę, kokias, pvz, turi kebabinės?Parašė ifl Rodyti pranešimą
- 5 patinka
Komentuoti:
-
O aš pamenu tokius traukinių tvarkaraščius.Parašė taccido Rodyti pranešimą
Gaila, kad senuose traukiniuose neturėjome mechaninių „švieslenčių“. Galėtum įmontuot į pesą ir tarnautų dar 100 metų
Žr. nuo 2:42 min.:
- 2 patinka
Komentuoti:
-
Tuo tarpu Japonijoje traukiniai skrenda 500km/h greičiu. Va toks va skirtumas
- 3 patinka
Komentuoti:
Komentuoti: