Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Maršrutas Vilnius-Ryga

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

  • Silber418
    replied
    Parašė John Rodyti pranešimą

    Nu tai ir Vilnius-Klaipėda gali ten su kažkokiu besikratančiu mikroautobusu rast pigiau, bet traukiniai visvien važiuoja pilni. Ne visi tokius pasirinkimus daro skaičiuodami centus.
    Traukiniai būtų dar patrauklesni, jeigu nebūtų netikėtų pasikartojančių gedimų ir sustojimų 8 valandoms.

    Komentuoti:


  • ejs-ejs
    replied
    Parašė ifl Rodyti pranešimą

    Žemiau skurdo ribos gyvena kas 5 lietuvis
    Kažkodėl abejoju, kad jie nors karta į mėnesį važinėja maršrutu Vilnius - Klaipėda.

    Komentuoti:


  • Obi-Wan Kenobi
    replied
    Parašė ejs-ejs Rodyti pranešimą
    Beje, į Vilnių šiandien reisas pilnas.
    Iš Rygos su traukiniu?

    Komentuoti:


  • ifl
    replied
    Parašė John Rodyti pranešimą

    Nu tai ir Vilnius-Klaipėda gali ten su kažkokiu besikratančiu mikroautobusu rast pigiau, bet traukiniai visvien važiuoja pilni. Ne visi tokius pasirinkimus daro skaičiuodami centus.
    Žemiau skurdo ribos gyvena kas 5 lietuvis

    Komentuoti:


  • ejs-ejs
    replied
    Beje, į Vilnių šiandien reisas pilnas.

    Komentuoti:


  • ifl
    replied
    Parašė Lettered Rodyti pranešimą

    O kiek PVM, akcizų, kelių mokesčių sumoka kelių transportas? Negu mažiau nei šitos išlaidos?

    Programos finansavimo šaltiniai yra:

    1) dalis akcizo pajamų, gautų už realizuotą benziną, dyzelinius degalus ir energetinius produktus, kurie pagaminti iš biologinės kilmės medžiagų ar su jų priedais ir skirti naudoti kaip variklių degalai;

    2) dalis akcizo pajamų, gautų už realizuotas suskystintas dujas, skirtas automobiliams;

    3) mokestis už Lietuvos Respublikoje įregistruotas krovinines transporto priemones;

    4) kelių naudotojo mokestis;

    5) mokestis už naudojimąsi keliais važiuojant didžiagabaritėmis ir (ar) sunkiasvorėmis transporto priemonėmis ar jų junginiais;

    6) mokestis už eismo ribojimą;

    7) fizinių, juridinių asmenų, kitų organizacijų, jų padalinių ir užsienio valstybių tikslinės lėšos;

    8) lėšos iš sumokėtų ar išieškotų baudų už nustatyto greičio viršijimą, užfiksuotą stacionariąja Kelių eismo taisyklių pažeidimų fiksavimo įranga, įrengta valstybinės reikšmės keliuose.


    Programai finansuoti skiriama 65 procentai akcizo pajamų, gautų už realizuotą benziną, dyzelinius degalus, suskystintas dujas, skirtas automobiliams, ir energetinius produktus, kurie pagaminti iš biologinės kilmės medžiagų ar su jų priedais ir skirti naudoti kaip variklių degalai.

    KPPP 2024 metais numatyta tiek pat, kiek ir šiemet – 543 mln. eurų, iš bankų solidarumo mokesčio keliams kitąmet atiteks dar 130,5 mln. eurų (šiemet – 148,4 mln. eurų, įskaitant skolintas lėšas), dar 41,8 mln. eurų yra ES finansavimas (81,6 mln. eurų).

    Komentuoti:


  • John
    replied
    Parašė ifl Rodyti pranešimą

    Lygint reikia su alternatyvomis, o ne tai, kad jums "bargain".
    Nu tai ir Vilnius-Klaipėda gali ten su kažkokiu besikratančiu mikroautobusu rast pigiau, bet traukiniai visvien važiuoja pilni. Ne visi tokius pasirinkimus daro skaičiuodami centus.

    Komentuoti:


  • ifl
    replied
    Parašė John Rodyti pranešimą

    24 Eur už kelionę į Rygą traukiniu yra visiškas bargain, šiaip jau. Tai biškį keista, kad pagrindine problema laikai "kainų politiką".
    Lygint reikia su alternatyvomis, o ne tai, kad jums "bargain".

    Komentuoti:


  • ifl
    replied
    Parašė Zefyras Rodyti pranešimą
    Į automobilių kelius metam daug pinigų, kuriuos būtų galima investuoti į traukinio bėgius, tada skundžiamės kad prastas susisiekimas traukiniais (ir traukiniai vežioja orą), nes normalūs žmonės vairuoja mašiną (o kaip dėl tų, kurie nenori/negali vairuoti?), bet automobilio pasaka pasibaigia, kai įsirėmi į kamščius, kuriems išspręsti reiktų mesti dar daugiau pinigų (o kamščiai atsirastų prie kito butelio kaklelio), ir pasaka be galo. Tai kaip mes turėsime gerus geležinkelius, jei ten elementariai ne tie prioritetai yra. Pastatysim Rail Balticą tada, kai žmonės pradės geležinkeliu važinėti?

    Net nesvarbu, kad traukinys sutaupo žymiai daugiau emisijų (apie ką čia net forume dauguma nepagalvoja), suteikia susisiekimo galimybę žmonėms, kurie ją nelabai turėjo, leidžia tuo pat metu dirbti ir keliauti kas didina žmonių produktyvumą ir t.t.
    Daug pinigų metama į provincijos kelių tiesimą ir priežiūrą (asfaltavimai, greideriavimai), nes traukinys provincijos gyventojų poreikių dėl savo nelankstumo iš principo patenkinti negali. Jokių kamščių provincijoje nėra.

    Komentuoti:


  • John
    replied
    Parašė ifl Rodyti pranešimą

    Taip, dabar didelis. Jei po metų su tokia pačia kainų politika užpildymas liks toks pats, pripažinsiu, kad buvau neteisus. Dabar mano prognozės pesimistinės.
    24 Eur už kelionę į Rygą traukiniu yra visiškas bargain, šiaip jau. Tai biškį keista, kad pagrindine problema laikai "kainų politiką".

    Komentuoti:


  • Lettered
    replied
    Parašė ifl Rodyti pranešimą
    Ir ten, ir ten visi susimeta. LAKD gyvena iš biudžeto lygiai taip pat.

    Šių metų LAKD biudžetas siekia 627 mln. Eur, Kelių priežiūros ir plėtros programos (KPPP) lėšos turėtų sudaryti mažiau nei pusę šios sumos – 364 mln. Eur, iš valstybės biudžeto direkcija planuoja gauti dar 134 mln. Eur karinio mobilumo projektams, po 44 mln. Eur – iš ES fondų ir pagal Europos infrastruktūros tinklų priemones (CEF), 13 mln. Eur – iš kitų šaltinių.
    O kiek PVM, akcizų, kelių mokesčių sumoka kelių transportas? Negu mažiau nei šitos išlaidos?

    Komentuoti:


  • Zefyras
    replied
    Į automobilių kelius metam daug pinigų, kuriuos būtų galima investuoti į traukinio bėgius, tada skundžiamės kad prastas susisiekimas traukiniais (ir traukiniai vežioja orą), nes normalūs žmonės vairuoja mašiną (o kaip dėl tų, kurie nenori/negali vairuoti?), bet automobilio pasaka pasibaigia, kai įsirėmi į kamščius, kuriems išspręsti reiktų mesti dar daugiau pinigų (o kamščiai atsirastų prie kito butelio kaklelio), ir pasaka be galo. Tai kaip mes turėsime gerus geležinkelius, jei ten elementariai ne tie prioritetai yra. Pastatysim Rail Balticą tada, kai žmonės pradės geležinkeliu važinėti?

    Net nesvarbu, kad traukinys sutaupo žymiai daugiau emisijų (apie ką čia net forume dauguma nepagalvoja), suteikia susisiekimo galimybę žmonėms, kurie ją nelabai turėjo, leidžia tuo pat metu dirbti ir keliauti kas didina žmonių produktyvumą ir t.t.

    Komentuoti:


  • ifl
    replied
    Parašė John Rodyti pranešimą

    Kuo jis mažai vertės atnešantis? Kokiais skaičiais vadovaudamasis taip teigi? Jei traukinio užpildymas yra didelis, o jis toks yra ir, beveik neabejotinai, bus toliau, tai bus vienas nedaugelio reisų, kuris faktiškai neš "pelną" vien iš bilietų pardavimo.
    Taip, dabar didelis. Jei po metų su tokia pačia kainų politika užpildymas liks toks pats, pripažinsiu, kad buvau neteisus. Dabar mano prognozės pesimistinės.

    Komentuoti:


  • John
    replied
    Parašė ifl Rodyti pranešimą

    Bet keliais naudojasi daug daugiau žmonių, nes susisiekimas geležinkeliu toks, koks yra dabar, nekonkurencingas. Tokie reisai, kaip dabartinis į Rygą, yra mažai kažkokios papildomos vertės atnešantys, ir nėra čia kuo džiūgauti vien dėl to, kad va traukinys.
    Kuo jis mažai vertės atnešantis? Kokiais skaičiais vadovaudamasis taip teigi? Jei traukinio užpildymas yra didelis, o jis toks yra ir, beveik neabejotinai, bus toliau, tai bus vienas nedaugelio reisų, kuris faktiškai neš "pelną" vien iš bilietų pardavimo.

    Komentuoti:


  • ifl
    replied
    Parašė John Rodyti pranešimą

    Tai kad neužsimoka, nes juos irgi subsidijuoja visi, nepriklausomai nuo to, ar naudojasi keliais, ar ne.
    Bet keliais naudojasi daug daugiau žmonių, nes susisiekimas geležinkeliu toks, koks yra dabar, nekonkurencingas. Tokie reisai, kaip dabartinis į Rygą, yra mažai kažkokios papildomos vertės atnešantys, ir nėra čia kuo džiūgauti vien dėl to, kad va - traukinys.

    Komentuoti:


  • John
    replied
    Parašė Lettered Rodyti pranešimą

    Jokios, tik taip ir reiktų sakyti, kad traukinius subsidijuoja visi, o auto, autobusai patys užsimoka už infrastruktūrą.
    Tai kad neužsimoka, nes juos irgi subsidijuoja visi, nepriklausomai nuo to, ar naudojasi keliais, ar ne.

    Komentuoti:


  • ifl
    replied
    Ir ten, ir ten visi susimeta. LAKD gyvena iš biudžeto lygiai taip pat.

    Šių metų LAKD biudžetas siekia 627 mln. Eur, Kelių priežiūros ir plėtros programos (KPPP) lėšos turėtų sudaryti mažiau nei pusę šios sumos – 364 mln. Eur, iš valstybės biudžeto direkcija planuoja gauti dar 134 mln. Eur karinio mobilumo projektams, po 44 mln. Eur – iš ES fondų ir pagal Europos infrastruktūros tinklų priemones (CEF), 13 mln. Eur – iš kitų šaltinių.
    Paskutinis taisė ifl; 2023.12.30, 12:56.

    Komentuoti:


  • Lettered
    replied
    Parašė John Rodyti pranešimą

    Nu tai ir už traukinius visi lygiai taip pats suimeta. Kur problema?
    Jokios, tik taip ir reiktų sakyti, kad traukinius subsidijuoja visi, o auto, autobusai patys užsimoka už infrastruktūrą.

    Komentuoti:


  • John
    replied
    Parašė Lettered Rodyti pranešimą

    Autobusai, automobiliai, fūros per akcizus, pvm ir kelių mokesčius. Traukinių keleivius anksčiau dotuodavo krovinių vežimas, bet dabar užsiraukė šitas šaltinis.
    Nu tai ir už traukinius visi lygiai taip pats suimeta. Kur problema?

    Komentuoti:


  • dtb
    replied
    Parašė mantasm Rodyti pranešimą

    Autobusams dotacijos rodos nėra, traukiniui yra. Kodėl visi mokesčių mokėtojai turi dengti kelių šiknų komfortą?

    Suprasčiau jei tai būtų fundamentaliai kitas lygis pakeliantis Vilniaus ir Rygos susisiekimą į kitą lygį. Bet dabar visi draugiškai susimetam piaro straipsnių dekoracijoms.
    Jei čia apie Rygos maršrutą, tai dotacija važiavimui Latvijos teritorijoje nėra skiriama.

    Komentuoti:

Working...
X