Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Maršrutas Vilnius-Ryga

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

  • John
    replied
    Parašė Kitas Džiugas Rodyti pranešimą
    Kaip studentui apsimoka pirkti nuolaidinį bilietą iki Joniškio ir tada už pilną kainą iki Rygos: 9,6 + 12 = 21,6 € vietoj 24 €. Vilnius-Joniškis-Jelgava gaunasi dar taupiau: 9,6 + 6 = 15,6 € vietoj 23 €.
    Klausimas, ar bilietų skaičius Vilnius-Joniškis ar kitų atkarpų, kurios nėra pilnas Vilnius-Ryga maršrutas, nebus kažkaip ribojamas.

    Komentuoti:


  • Kitas Džiugas
    replied
    Kaip studentui apsimoka pirkti nuolaidinį bilietą iki Joniškio ir tada už pilną kainą iki Rygos: 9,6 + 12 = 21,6 € vietoj 24 €. Vilnius-Joniškis-Jelgava gaunasi dar taupiau: 9,6 + 6 = 15,6 € vietoj 23 €.

    Komentuoti:


  • DodoGTA
    replied
    Parašė Kitas Džiugas Rodyti pranešimą
    LTG Link jau rodo 12-27 (tiktai) traukinį kaip išparduotą:
    Ir jis dabar išvis dingo

    Komentuoti:


  • Kitas Džiugas
    replied
    LTG Link jau rodo 12-27 (tiktai) traukinį kaip išparduotą:

    Click image for larger version

Name:	Ekrano kopija 2023-12-18 13-10-26.png
Views:	479
Size:	52,8 kB
ID:	2097557

    Komentuoti:


  • John
    replied
    Parašė felar Rodyti pranešimą
    Manau kainos reasonable ir maršutas bus labai populiarus keliautojų tarpe. Klausimas nr. 1 keliaujančių po LT, LV, EE - kodėl reikia važiuoti autobusu? Nesuvokiama ypač vokiečiams, kur tarpmiestinės kelionės autobusais pakankamai nepažįstamas reiškinys dėl vietinių tarpmiestinių autobusų draudimo panaikinto vos prieš 12 metų. Lietuviams ir latviams po initial antšlago manau populiarumas kiek atslūgs, bet ilgainiui po kokių metų dašils ir vasarą bus soldout'ai.

    Dabar bus tokia awkward situacija, kad važiuoti į Jūrmalą taps patogiau nei į Palangą. Iš Rygos į Jūrmalą kas pusvalandį zippina naujutėlaitės Škodos.
    Pagrindinės problemos yra 2:
    - Pernelyg ankstyvas išvažiavimas iš Vilniaus.
    - Analogiško traukinio nebuvimas iš Rygos pusęs t.y. fiziškai maršrutą aptarnaus tik vienas traukinys, o ne jų pora, kaip turėtų būti.

    Nu ir dar tokia mažiau svarbi problema, bet visgi problema: kelionės trukmė. Biškiuką per ilga.

    Anyway, matant Vilnius-Varšuva populiarumą, kuris yra kur kas prastesnis tiek serviso, tiek kelionės trukmės požiūriu, manau šitas bus populiarus.

    Komentuoti:


  • John
    replied
    Parašė Kitas Džiugas Rodyti pranešimą
    13.30 paleidžiama bilietų prekyba. Įdomu, ar parduos tik LTG Link, ar ir Pasažieru vilciens?
    Neabejotinai tik LTG. Kooperacijos iš latvių pusės iki šiol nebuvo, tai labai abejotina, kad staiga imtų kooperuotis bilietų pardavimuose. Nekalbant apie tai, kad bilietų sistemos visiškai atskiros ir nelabai aišku, kaip jas galėtų koordinuoti, nepridarę keistenybių.

    Komentuoti:


  • felar
    replied
    Manau kainos reasonable ir maršutas bus labai populiarus keliautojų tarpe. Klausimas nr. 1 keliaujančių po LT, LV, EE - kodėl reikia važiuoti autobusu? Nesuvokiama ypač vokiečiams, kur tarpmiestinės kelionės autobusais pakankamai nepažįstamas reiškinys dėl vietinių tarpmiestinių autobusų draudimo panaikinto vos prieš 12 metų. Lietuviams ir latviams po initial antšlago manau populiarumas kiek atslūgs, bet ilgainiui po kokių metų dašils ir vasarą bus soldout'ai.

    Dabar bus tokia awkward situacija, kad važiuoti į Jūrmalą taps patogiau nei į Palangą. Iš Rygos į Jūrmalą kas pusvalandį zippina naujutėlaitės Škodos.

    Komentuoti:


  • Kitas Džiugas
    replied
    13.30 paleidžiama bilietų prekyba. Įdomu, ar parduos tik LTG Link, ar ir Pasažieru vilciens?

    Komentuoti:


  • Perfect
    replied
    Parašė Lettered Rodyti pranešimą

    Atsidariau pirmą išmestą puslapį, tai čia tokios kainos max gerai paieškojus, pvz. rytojui net 10 reisų (kai traukinio tik vienas), o kaina 12-14 eur (dvigubai pigiau nei traukinys), planuojant iš anksto sausio mėn. kainos dar mažesnės nuo 9 eur. Matau kiti jau rado, kur dar pigiau ir dar daugiau reisų pasirinkimų gaunasi. LG turėdami infrastruktūrą teikti geresnes paslaugas jas teikia blogesnes ir dar n kartų brangiau.

    https://shop.flixbus.lt/search?depar..._1702886526704
    Iš jūsų pasisakymo atrodo, kad geriau jog iš viso tokio LTG Link reiso nebūtų? Nes nepatogus, blogai suplanuotas, nekonkurencingas, o apie vadybą iš viso geriau patylėti ir t. t., ir t. t.
    Bet visgi norisi priminti, kad šio reiso organizavimas priklauso ne tik nuo LTG, bet ir nuo kolegų latvių. Prisiminkime, kiek laiko užtruko derėtis su latviais, kad iš viso atsirastų tokio reiso galimybė. Ar nebuvo taip, kad kai į derybas dėl tiesioginio susisiekimo geležinkeliu tarp kaimyninių valstybių sostinių įsitraukė aukščiausi Lietuvos valstybės pareigūnai ir aukščiausiu lygiu buvo patvirtinta, kad toks reisas atsiras, net ir tada latviai iš pradžių sugalvojo siūlyti reisą per Daugpilį? Tad, ar neskubame teisti LTG Link?

    Antra, nors taip pat prastai ir nekonkurencingai atrodo susisiekimas geležinkeliu su Lenkija, o bet visgi kažkokia paklausa net ir tokio produkto yra. Kai pradės pradės vežinėti maršrutas, matysime realius skaičius, tada ir bus galima vertinti kiek ši paslauga yra gera ar bloga. Aš asmeniškai matau tai tik kaip pirmą žingsnį ilgalaikiame paslaugos plėtojime.


    Komentuoti:


  • felar
    replied
    Vilnius - Ryga, Ryga -Vilnius preliminarios kainos - 24€ antra klase, 34€ pirma klase.

    UPDATE: Jau oficialios:
    https://ltglink.lt/vilnius-ryga
    Paskutinis taisė felar; 2023.12.18, 09:59.

    Komentuoti:


  • ifl
    replied
    Parašė Lettered Rodyti pranešimą

    Atsidariau pirmą išmestą puslapį, tai čia tokios kainos max gerai paieškojus, pvz. rytojui net 10 reisų (kai traukinio tik vienas), o kaina 12-14 eur (dvigubai pigiau nei traukinys), planuojant iš anksto sausio mėn. kainos dar mažesnės nuo 9 eur. Matau kiti jau rado, kur dar pigiau ir dar daugiau reisų pasirinkimų gaunasi. LG turėdami infrastruktūrą teikti geresnes paslaugas jas teikia blogesnes ir dar n kartų brangiau.

    https://shop.flixbus.lt/search?depar..._1702886526704
    Ar iškelti tikslai vadovybei teikti geriau ir pigiau? Dotacijoms gauti tikriausiai varnelės ties maršruto egzistavimu pakanka. Bonusams irgi. Kam čia stengtis, bandyti konkuruoti?

    Komentuoti:


  • Lettered
    replied
    Parašė John Rodyti pranešimą

    Vilnius-Ryga, kiek matau, kainuoja 19-21 Eur, nepriklausomai nuo datos.
    Atsidariau pirmą išmestą puslapį, tai čia tokios kainos max gerai paieškojus, pvz. rytojui net 10 reisų (kai traukinio tik vienas), o kaina 12-14 eur (dvigubai pigiau nei traukinys), planuojant iš anksto sausio mėn. kainos dar mažesnės nuo 9 eur. Matau kiti jau rado, kur dar pigiau ir dar daugiau reisų pasirinkimų gaunasi. LG turėdami infrastruktūrą teikti geresnes paslaugas jas teikia blogesnes ir dar n kartų brangiau.

    https://shop.flixbus.lt/search?depar..._1702886526704
    Paskutinis taisė Lettered; 2023.12.18, 09:10.

    Komentuoti:


  • LinS
    replied
    Parašė John Rodyti pranešimą

    Autobusų bilietų prekybos puslapiuose. Google.
    Pagalvojau kad traukinio kainas kažkur matai. Nes traukiniobilietas.lt dar "tyla"

    Komentuoti:


  • John
    replied
    Parašė LinS Rodyti pranešimą

    Kur matote?
    Autobusų bilietų prekybos puslapiuose. Google.

    Komentuoti:


  • LinS
    replied
    Parašė John Rodyti pranešimą

    Vilnius-Ryga, kiek matau, kainuoja 19-21 Eur, nepriklausomai nuo datos.
    Kur matote?

    Komentuoti:


  • John
    replied
    Parašė alm Rodyti pranešimą
    Tai ir nėra retai pasitaikanti kaina - atrodo įprasta kaina perkant pas flixbus iš anksto (į reisus už ~4 savaičių ir vėliau absoliuti dauguma išvykimų tiek kainuoja). Plius dar 20% nuolaida pirmai kelionei (o GPDR laikais visos kelionės gali būti pirmos jei netingi vargintis dėl tiek). Ir važiuoja 5 kartus per dieną.
    Pas luxepress kelionėms po mėnesio įprasta kaina 10 eur už paprastą autobusą ir 16 eur už pagerintą, 7 reisai per dieną.
    Dar ecolines - už mėnesio rodo 3 reisai per dieną, dviejuose kaina 7,5 eur, viename 5 eur.
    Vilnius-Ryga, kiek matau, kainuoja 19-21 Eur, nepriklausomai nuo datos.

    Komentuoti:


  • VLR
    replied
    Parašė Kitas Džiugas Rodyti pranešimą

    Geriau Šiaurės Lietuva geriau pasiekiama per RIX, negu blogiau per VNO/KUN.




    Dar viena apsišikimo istorija: latviai ir estai prieš gerą dešimtmetį patys nuardė tarp Skultės ir Pernu ėjusią geležinkelio liniją, tiesiausiai jungusią Rygą ir Taliną.
    O lietuviai sugebėjo, praktiškai, išmesti daugiau nei trečdalį milijardo Eurų (po infliacijos, spėčiau, apie pusę milijardo), skirtų savo be konkurencijos svarbiausiai geopolitinei jungčiai, prarasdami ne tik daug pinigų, bet ir laiko. Taip pat nesugebėjo, taikos metu, paremontuoti bėgių iki Baltarusijos sienos pietuose, nors baltarusiai prašė to garsiai - toje Baltarusijos dalyje yra gamyklų, pro ten taip pat eina tiesiausias maršrutas iš Vilniaus į Varšuvą (potencialiai daug konkurencingesnis nei dabartinis). Galėčiau tęsti. Žodžiu apsišikimo varžybose turime nemažai kozirių.

    Komentuoti:


  • ifl
    replied
    Kuriat kažkokias konspiracijas, kai beveik visas keleivinis geležinkelis nuostolingas. Nuostolingas bus ir šitas tarp Vilniaus ir Rygos. Kodėl kompanija, kurios valstybė nedotuoja tokiam maršrutui, turėtų jį išlaikyti? Tuo tarpu vyriausybės pvz., turi kitų prioritetų, pvz., pirkti nesuderinamas gynybos sistemas. O čia apie geležinkelius šnekat...

    Komentuoti:


  • Kitas Džiugas
    replied
    Parašė acetonas Rodyti pranešimą

    Klaipėda-Šiauliai-Ryga ir Mažeikiai-Ryga traukinių maršrutai niekaip nekenktų AirBaltic pelningumui. Tokie maršrutai padėtų padidinti Rygos oro uosto keleivių srautus. Tačiau, nukentėtu Kauno ir Vilniaus oro uostai.
    Geriau Šiaurės Lietuva geriau pasiekiama per RIX, negu blogiau per VNO/KUN.

    Parašė VLR Rodyti pranešimą
    Turint omeny, kad latviai turi AirBaltic, kuriam traukiniai sukuria konkurenciją, dar klausimas, kas čia labiau apsišikę - jie, ar lietuviai su estais.

    Dar viena apsišikimo istorija: latviai ir estai prieš gerą dešimtmetį patys nuardė tarp Skultės ir Pernu ėjusią geležinkelio liniją, tiesiausiai jungusią Rygą ir Taliną.
    Paskutinis taisė Kitas Džiugas; 2023.12.16, 10:48.

    Komentuoti:


  • acetonas
    replied
    Parašė VLR Rodyti pranešimą

    Pasikeitė ir Lietuvoje valdžia ir LTG vadovybė. Reikia nepamiršti ir lietuviškų bėgių ardymo ir panašių europietiškų ir tikrai ne šiknos skylės lygio iniciatyvų, už ką Lietuvai ES smarkiai vožė per snapą. Kiek žinau latviai į panašų mėšlą įsivėlę nebuvo. Apskritai tai lodėl keleivinis traukinys turėtų kenkti rusiškiems kroviniams Latvijoje? Nematau tam racionalių priežasčių. O lėktuvų pelningumui kenkia bet kokia alternatyva, tiek automobiliai, tiek autobusai, tiek traukiniai.
    Klaipėda-Šiauliai-Ryga ir Mažeikiai-Ryga traukinių maršrutai niekaip nekenktų AirBaltic pelningumui. Tokie maršrutai padėtų padidinti Rygos oro uosto keleivių srautus. Tačiau, nukentėtu Kauno ir Vilniaus oro uostai.

    Komentuoti:

Working...
X