Pabūsiu truputį bjauriu. Tai bent pasiekimas, tai bent technologijų proveržis. Galima pagalvot, kad atidarėm kokią metro liniją ar TGV Vilnius-Ryga. Aš supraščiau jei tai būtų XX a. pradžios Indija, o ne XXI a. Lietuva.
Palyginimui, Meksika, kuri yra beveik failed state ir kurios GDP per cap dvigubai mažesnis nei LT, gruodžio 15 d. atidarė Train Maya. Ilgis 1500 km, operating speed 160 km/val., projekto kaina 20 mlrd USD.
Viskas gerai su mūsų linija, bet kai pamatau tuos išsišiepusius veidus ir visą tą pompastiką, na, įspūdis maždaug “aborigenams įvedė elektrą”.
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
Maršrutas Vilnius-Ryga
Collapse
X
-
Keli mano pastebėjimai:
- Nuo Šiaulių iki sienos tikrai yra 80 km/h greičio limitas (aš matavau su GPS)
- LTG Link Wi-Fi ryšis veikia net Latvijos teritorijoje
- 17 patinka
Komentuoti:
-
Kalbu ne apie "mazgą" technine prasme (su depais ir kita civiliams neįdomia infrastruktūra), o kaip vietą, kurioje gali vykti keleivių surinkimas ar persėdimas. Taip vertinant Kaunas ir Šiauliai turi žymiai didesnį potencialą nei Krustpils, Valga ir Tapa kartu paėmus.Parašė gerietis Rodyti pranešimąKas yra "mazgas"? Kaunas nieko nemazgina, labiau "mazgas" būtų Kaišiadorys, Gaižiūnai, Krustpils ir Valga, Tartu, Tapa.
Komentuoti:
-
ELTA / BNS / Delfi / Lrytas / 15min
Po beveik 20 metų išvyko pirmasis traukinys iš Vilniaus į Rygą




https://www.diena.lt/naujienos/versl...-rygos-1154168
https://www.lrytas.lt/auto/rinka/202...moniu-29760792
https://www.delfi.lt/verslas/transpo...-ryga-95472271
https://www.15min.lt/verslas/naujien...332852/9313408
- 8 patinka
Komentuoti:
-
Suprantu, jog tai ne specialiai piktybiškai padaryta. Komentaras labiau apie tai, kaip tokia smulkmena nesužiūrėta. Su labai minimaliu kelių minučių pakoregavimu, atsirastų nauja LTG jungtis.Parašė Gator Rodyti pranešimąNemanu, kad čia sprendimas, tiesiog sutapo. Jei būtų 15min vėliau net nebūtun pastebėjęs nieko
- 4 patinka
Komentuoti:
-
Kaunas - pasienis su Vokietija: pusbroliai pusbroliais, bet karas lieka karu. Vilniuje trūko vietos, nors įkurdintas garvežių depas. Ir, kaip teisingai pastebėta, carinėje rusijoje SPB - Varšuvos geležinkelis planuotas ne kroviniams.Parašė ifl Rodyti pranešimąO man įdomu, kodėl mazgais nebuvo daromi didieji miestai?
Normaliam mazgui įrengti reikalinga didelė ir santykinai lygi aikštelė, kad būtų galima įrengti keliolikos 800 - 1200 m ilgio kelių parkus, jų jungtis, aptarnavimo kelius bei infrastruktūra. Jei apie mazgus, tai Lietuvoje yra 2 pagrindiniai mazgai: Vaidotai ir Radviliškis.Visa kita - didesnės ar mažesnės stotys.
- 1 patinka
Komentuoti:
-
Gal LTG susiprotės?Parašė Gorgon Rodyti pranešimąĮdomus tvarkaraščio sprendimas, norintiems į Rygą traukiniu keliauti iš Klaipėdos: traukinys iš Šiaulių pajuda viena minute anksčiau, nei atvyksta traukinys Klaipėda - Vilnius. Keleiviai dar spės pamatyti, kaip traukinys išvažiuoja tiesiai iš po nosies...
Komentuoti:
-
Nemanu, kad čia sprendimas, tiesiog sutapo. Jei būtų 15min vėliau net nebūtun pastebėjęs nieko
Komentuoti:
-
-
Būtent. Toks žiedinis būtų idealus ir, tikiuosi, bus judama link jo nutiesiant Kaunas - Klaipėda ir Panevėžys - Vilnius jungtis kadanors.Parašė PoDV Rodyti pranešimą
Idealus geležinkelio tinklas būtų žiedinis Vilnius-Kaunas-Klaipėda-Šiauliai-Panevėžys-Vilnius, atšakos Minskas, Karaliaučius, ir Rail Baltica Varšuva-Ryga-Helsinkis.
- 1 patinka
Komentuoti:
-
Gyventojų tankis gelbėja.Parašė Tomas Rodyti pranešimąĮdomu tai, kad geru keleivių vežimo geležinkeliais organizavimu nepasižyminti Lietuva turi vizualiai tankiausią geležinkelio tinklą net su 4 mazgais (Vilnius, Kaunas, Klaipėda, Šiauliai), kai Latvijoje tik 2 (Riga ir Daugavpils), o Eestijoje vienintelis Tallinnas.
Aišku pas mus labai trūksta Kretingos-Palangos, Marcinkonių-Druskininkų galiukų, nepakankamai išnaudojama Kauno-Jonavos-Šiaulių linija, pamiršta Utena (traukiniu iš Vilniaus galima nuvažiuoti į kažkokią šiknaskylę vadinamą Turmantu, o Utenon - ne), likviduota Rokiškio kryptis ...
Su mūsų gyventojų tankiu Latvijoje nebūtų negyvos linijos Ryga-Ventspilis ir Ryga-Liepoja.
Pats tinklas nėra ok. Labiausiai dėl geležinkelio išsidėstymo Kaišiadorys-Radviliškis, nėra jokių geležinkelių buv. Prūsijos pasienyje.
Idealus geležinkelio tinklas būtų žiedinis Vilnius-Kaunas-Klaipėda-Šiauliai-Panevėžys-Vilnius, atšakos Minskas, Karaliaučius, ir Rail Baltica Varšuva-Ryga-Helsinkis.
- 3 patinka
Komentuoti:
-
Na taip, bet jei nėra skirtumo kur (dideliam ar mažam), kas lėmė jog buvo pasirenkamas mažesnis (Kaišiadorys, Radviliškis...) .Parašė mantasm Rodyti pranešimą
Nes cariniais laikais ne tam statyti geležinkeliai.
Komentuoti:
-
Nes cariniais laikais ne tam statyti geležinkeliai.Parašė ifl Rodyti pranešimą
O man įdomu, kodėl mazgais nebuvo daromi didieji miestai?
Komentuoti:
-
Važiuoti į Rygą kad skristi į Varšuvą tai panašiai kaip važiuoti į Rygą kad skristi į Vilnių,Parašė xvoss Rodyti pranešimą
Nuo 12:30 ... Waršava.. .... . 13:50 yra skrydis į Vilnių - galima spėt
- 1 patinka
Komentuoti:
-
O man įdomu, kodėl mazgais nebuvo daromi didieji miestai?Parašė gerietis Rodyti pranešimą
Kas yra "mazgas"? Kaunas nieko nemazgina, labiau "mazgas" būtų Kaišiadorys, Gaižiūnai, Krustpils ir Valga, Tartu, Tapa.
Komentuoti:
-
Kas yra "mazgas"? Kaunas nieko nemazgina, labiau "mazgas" būtų Kaišiadorys, Gaižiūnai, Krustpils ir Valga, Tartu, Tapa.Parašė Tomas Rodyti pranešimąĮdomu tai, kad geru keleivių vežimo geležinkeliais organizavimu nepasižyminti Lietuva turi vizualiai tankiausią geležinkelio tinklą net su 4 mazgais (Vilnius, Kaunas, Klaipėda, Šiauliai), kai Latvijoje tik 2 (Riga ir Daugavpils), o Eestijoje vienintelis Tallinnas.
- 1 patinka
Komentuoti:
-
Įdomu tai, kad geru keleivių vežimo geležinkeliais organizavimu nepasižyminti Lietuva turi vizualiai tankiausią geležinkelio tinklą net su 4 mazgais (Vilnius, Kaunas, Klaipėda, Šiauliai), kai Latvijoje tik 2 (Riga ir Daugavpils), o Eestijoje vienintelis Tallinnas.
Aišku pas mus labai trūksta Kretingos-Palangos, Marcinkonių-Druskininkų galiukų, nepakankamai išnaudojama Kauno-Jonavos-Šiaulių linija, pamiršta Utena (traukiniu iš Vilniaus galima nuvažiuoti į kažkokią šiknaskylę vadinamą Turmantu, o Utenon - ne), likviduota Rokiškio kryptis ...
- 6 patinka
Komentuoti:
-
Arba traukinys galėtu važiuoti ratu Vilnius - Šiauliai - Ryga - Daugpilis ir atv.Parašė Lettered Rodyti pranešimą
Pro ten lankas gaunasi didesnis.
Ir atstatyt liniją į Liepoją.
- 2 patinka
Komentuoti:
-
- 3 patinka
Komentuoti:
-
yra, per DaugpiliParašė 10.000 Rodyti pranešimąTai bet daugiau galimybių nuvažiuoti traukiniu iš Vilniaus į Rygą nėra nei tiesiai nei per aplinkui, tad situacijos nelabai palygintinos
Komentuoti:
Komentuoti: