Parašė Kitas Džiugas
Rodyti pranešimą
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
Maršrutas Vilnius-Ryga
Collapse
X
-
-
Kaip studentui apsimoka pirkti nuolaidinį bilietą iki Joniškio ir tada už pilną kainą iki Rygos: 9,6 + 12 = 21,6 € vietoj 24 €. Vilnius-Joniškis-Jelgava gaunasi dar taupiau: 9,6 + 6 = 15,6 € vietoj 23 €.
- 4 patinka
Komentuoti:
-
Parašė Kitas Džiugas Rodyti pranešimąLTG Link jau rodo 12-27 (tiktai) traukinį kaip išparduotą:
Komentuoti:
-
Parašė felar Rodyti pranešimąManau kainos reasonable ir maršutas bus labai populiarus keliautojų tarpe. Klausimas nr. 1 keliaujančių po LT, LV, EE - kodėl reikia važiuoti autobusu? Nesuvokiama ypač vokiečiams, kur tarpmiestinės kelionės autobusais pakankamai nepažįstamas reiškinys dėl vietinių tarpmiestinių autobusų draudimo panaikinto vos prieš 12 metų. Lietuviams ir latviams po initial antšlago manau populiarumas kiek atslūgs, bet ilgainiui po kokių metų dašils ir vasarą bus soldout'ai.
Dabar bus tokia awkward situacija, kad važiuoti į Jūrmalą taps patogiau nei į Palangą. Iš Rygos į Jūrmalą kas pusvalandį zippina naujutėlaitės Škodos.
- Pernelyg ankstyvas išvažiavimas iš Vilniaus.
- Analogiško traukinio nebuvimas iš Rygos pusęs t.y. fiziškai maršrutą aptarnaus tik vienas traukinys, o ne jų pora, kaip turėtų būti.
Nu ir dar tokia mažiau svarbi problema, bet visgi problema: kelionės trukmė. Biškiuką per ilga.
Anyway, matant Vilnius-Varšuva populiarumą, kuris yra kur kas prastesnis tiek serviso, tiek kelionės trukmės požiūriu, manau šitas bus populiarus.
- 3 patinka
Komentuoti:
-
Parašė Kitas Džiugas Rodyti pranešimą13.30 paleidžiama bilietų prekyba. Įdomu, ar parduos tik LTG Link, ar ir Pasažieru vilciens?
Komentuoti:
-
Manau kainos reasonable ir maršutas bus labai populiarus keliautojų tarpe. Klausimas nr. 1 keliaujančių po LT, LV, EE - kodėl reikia važiuoti autobusu? Nesuvokiama ypač vokiečiams, kur tarpmiestinės kelionės autobusais pakankamai nepažįstamas reiškinys dėl vietinių tarpmiestinių autobusų draudimo panaikinto vos prieš 12 metų. Lietuviams ir latviams po initial antšlago manau populiarumas kiek atslūgs, bet ilgainiui po kokių metų dašils ir vasarą bus soldout'ai.
Dabar bus tokia awkward situacija, kad važiuoti į Jūrmalą taps patogiau nei į Palangą. Iš Rygos į Jūrmalą kas pusvalandį zippina naujutėlaitės Škodos.
- 6 patinka
Komentuoti:
-
13.30 paleidžiama bilietų prekyba. Įdomu, ar parduos tik LTG Link, ar ir Pasažieru vilciens?
Komentuoti:
-
Parašė Lettered Rodyti pranešimą
Atsidariau pirmą išmestą puslapį, tai čia tokios kainos max gerai paieškojus, pvz. rytojui net 10 reisų (kai traukinio tik vienas), o kaina 12-14 eur (dvigubai pigiau nei traukinys), planuojant iš anksto sausio mėn. kainos dar mažesnės nuo 9 eur. Matau kiti jau rado, kur dar pigiau ir dar daugiau reisų pasirinkimų gaunasi. LG turėdami infrastruktūrą teikti geresnes paslaugas jas teikia blogesnes ir dar n kartų brangiau.
https://shop.flixbus.lt/search?depar..._1702886526704
Bet visgi norisi priminti, kad šio reiso organizavimas priklauso ne tik nuo LTG, bet ir nuo kolegų latvių. Prisiminkime, kiek laiko užtruko derėtis su latviais, kad iš viso atsirastų tokio reiso galimybė. Ar nebuvo taip, kad kai į derybas dėl tiesioginio susisiekimo geležinkeliu tarp kaimyninių valstybių sostinių įsitraukė aukščiausi Lietuvos valstybės pareigūnai ir aukščiausiu lygiu buvo patvirtinta, kad toks reisas atsiras, net ir tada latviai iš pradžių sugalvojo siūlyti reisą per Daugpilį? Tad, ar neskubame teisti LTG Link?
Antra, nors taip pat prastai ir nekonkurencingai atrodo susisiekimas geležinkeliu su Lenkija, o bet visgi kažkokia paklausa net ir tokio produkto yra. Kai pradės pradės vežinėti maršrutas, matysime realius skaičius, tada ir bus galima vertinti kiek ši paslauga yra gera ar bloga. Aš asmeniškai matau tai tik kaip pirmą žingsnį ilgalaikiame paslaugos plėtojime.
- 7 patinka
Komentuoti:
-
Vilnius - Ryga, Ryga -Vilnius preliminarios kainos - 24€ antra klase, 34€ pirma klase.
UPDATE: Jau oficialios:
https://ltglink.lt/vilnius-rygaPaskutinis taisė felar; 2023.12.18, 09:59.
- 2 patinka
Komentuoti:
-
Parašė Lettered Rodyti pranešimą
Atsidariau pirmą išmestą puslapį, tai čia tokios kainos max gerai paieškojus, pvz. rytojui net 10 reisų (kai traukinio tik vienas), o kaina 12-14 eur (dvigubai pigiau nei traukinys), planuojant iš anksto sausio mėn. kainos dar mažesnės nuo 9 eur. Matau kiti jau rado, kur dar pigiau ir dar daugiau reisų pasirinkimų gaunasi. LG turėdami infrastruktūrą teikti geresnes paslaugas jas teikia blogesnes ir dar n kartų brangiau.
https://shop.flixbus.lt/search?depar..._1702886526704
- 3 patinka
Komentuoti:
-
Parašė John Rodyti pranešimą
Vilnius-Ryga, kiek matau, kainuoja 19-21 Eur, nepriklausomai nuo datos.
https://shop.flixbus.lt/search?depar..._1702886526704Paskutinis taisė Lettered; 2023.12.18, 09:10.
- 2 patinka
Komentuoti:
-
Parašė John Rodyti pranešimą
Autobusų bilietų prekybos puslapiuose. Google.
- 1 patinka
Komentuoti:
-
-
Parašė John Rodyti pranešimą
Vilnius-Ryga, kiek matau, kainuoja 19-21 Eur, nepriklausomai nuo datos.
Komentuoti:
-
Parašė alm Rodyti pranešimąTai ir nėra retai pasitaikanti kaina - atrodo įprasta kaina perkant pas flixbus iš anksto (į reisus už ~4 savaičių ir vėliau absoliuti dauguma išvykimų tiek kainuoja). Plius dar 20% nuolaida pirmai kelionei (o GPDR laikais visos kelionės gali būti pirmos jei netingi vargintis dėl tiek). Ir važiuoja 5 kartus per dieną.
Pas luxepress kelionėms po mėnesio įprasta kaina 10 eur už paprastą autobusą ir 16 eur už pagerintą, 7 reisai per dieną.
Dar ecolines - už mėnesio rodo 3 reisai per dieną, dviejuose kaina 7,5 eur, viename 5 eur.
Komentuoti:
-
Parašė Kitas Džiugas Rodyti pranešimą
Geriau Šiaurės Lietuva geriau pasiekiama per RIX, negu blogiau per VNO/KUN.
Dar viena apsišikimo istorija: latviai ir estai prieš gerą dešimtmetį patys nuardė tarp Skultės ir Pernu ėjusią geležinkelio liniją, tiesiausiai jungusią Rygą ir Taliną.
- 1 patinka
Komentuoti:
-
Kuriat kažkokias konspiracijas, kai beveik visas keleivinis geležinkelis nuostolingas. Nuostolingas bus ir šitas tarp Vilniaus ir Rygos. Kodėl kompanija, kurios valstybė nedotuoja tokiam maršrutui, turėtų jį išlaikyti? Tuo tarpu vyriausybės pvz., turi kitų prioritetų, pvz., pirkti nesuderinamas gynybos sistemas. O čia apie geležinkelius šnekat...
- 1 patinka
Komentuoti:
-
Parašė acetonas Rodyti pranešimą
Klaipėda-Šiauliai-Ryga ir Mažeikiai-Ryga traukinių maršrutai niekaip nekenktų AirBaltic pelningumui. Tokie maršrutai padėtų padidinti Rygos oro uosto keleivių srautus. Tačiau, nukentėtu Kauno ir Vilniaus oro uostai.
Parašė VLR Rodyti pranešimąTurint omeny, kad latviai turi AirBaltic, kuriam traukiniai sukuria konkurenciją, dar klausimas, kas čia labiau apsišikę - jie, ar lietuviai su estais.
Dar viena apsišikimo istorija: latviai ir estai prieš gerą dešimtmetį patys nuardė tarp Skultės ir Pernu ėjusią geležinkelio liniją, tiesiausiai jungusią Rygą ir Taliną.Paskutinis taisė Kitas Džiugas; 2023.12.16, 10:48.
Komentuoti:
-
Parašė VLR Rodyti pranešimą
Pasikeitė ir Lietuvoje valdžia ir LTG vadovybė. Reikia nepamiršti ir lietuviškų bėgių ardymo ir panašių europietiškų ir tikrai ne šiknos skylės lygio iniciatyvų, už ką Lietuvai ES smarkiai vožė per snapą. Kiek žinau latviai į panašų mėšlą įsivėlę nebuvo. Apskritai tai lodėl keleivinis traukinys turėtų kenkti rusiškiems kroviniams Latvijoje? Nematau tam racionalių priežasčių. O lėktuvų pelningumui kenkia bet kokia alternatyva, tiek automobiliai, tiek autobusai, tiek traukiniai.
- 1 patinka
Komentuoti:
Komentuoti: