Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Maršrutas Vilnius-Ryga

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

  • Obi-Wan Kenobi
    replied
    Pabūsiu truputį bjauriu. Tai bent pasiekimas, tai bent technologijų proveržis. Galima pagalvot, kad atidarėm kokią metro liniją ar TGV Vilnius-Ryga. Aš supraščiau jei tai būtų XX a. pradžios Indija, o ne XXI a. Lietuva.
    Palyginimui, Meksika, kuri yra beveik failed state ir kurios GDP per cap dvigubai mažesnis nei LT, gruodžio 15 d. atidarė Train Maya. Ilgis 1500 km, operating speed 160 km/val., projekto kaina 20 mlrd USD.
    Viskas gerai su mūsų linija, bet kai pamatau tuos išsišiepusius veidus ir visą tą pompastiką, na, įspūdis maždaug “aborigenams įvedė elektrą”.

    Komentuoti:


  • DodoGTA
    replied
    Keli mano pastebėjimai:
    - Nuo Šiaulių iki sienos tikrai yra 80 km/h greičio limitas (aš matavau su GPS)
    - LTG Link Wi-Fi ryšis veikia net Latvijos teritorijoje

    Komentuoti:


  • Tomas
    replied
    Parašė gerietis Rodyti pranešimą
    Kas yra "mazgas"? Kaunas nieko nemazgina, labiau "mazgas" būtų Kaišiadorys, Gaižiūnai, Krustpils ir Valga, Tartu, Tapa.
    Kalbu ne apie "mazgą" technine prasme (su depais ir kita civiliams neįdomia infrastruktūra), o kaip vietą, kurioje gali vykti keleivių surinkimas ar persėdimas. Taip vertinant Kaunas ir Šiauliai turi žymiai didesnį potencialą nei Krustpils, Valga ir Tapa kartu paėmus.

    Komentuoti:


  • Romas
    replied
    ELTA / BNS / Delfi / Lrytas / 15min
    Po beveik 20 metų išvyko pirmasis traukinys iš Vilniaus į Rygą







    https://www.diena.lt/naujienos/versl...-rygos-1154168
    https://www.lrytas.lt/auto/rinka/202...moniu-29760792
    https://www.delfi.lt/verslas/transpo...-ryga-95472271
    https://www.15min.lt/verslas/naujien...332852/9313408

    Komentuoti:


  • Gorgon
    replied
    Parašė Gator Rodyti pranešimą
    Nemanu, kad čia sprendimas, tiesiog sutapo. Jei būtų 15min vėliau net nebūtun pastebėjęs nieko
    Suprantu, jog tai ne specialiai piktybiškai padaryta. Komentaras labiau apie tai, kaip tokia smulkmena nesužiūrėta. Su labai minimaliu kelių minučių pakoregavimu, atsirastų nauja LTG jungtis.

    Komentuoti:


  • ejs-ejs
    replied
    Parašė ifl Rodyti pranešimą
    O man įdomu, kodėl mazgais nebuvo daromi didieji miestai?
    Kaunas - pasienis su Vokietija: pusbroliai pusbroliais, bet karas lieka karu. Vilniuje trūko vietos, nors įkurdintas garvežių depas. Ir, kaip teisingai pastebėta, carinėje rusijoje SPB - Varšuvos geležinkelis planuotas ne kroviniams.
    Normaliam mazgui įrengti reikalinga didelė ir santykinai lygi aikštelė, kad būtų galima įrengti keliolikos 800 - 1200 m ilgio kelių parkus, jų jungtis, aptarnavimo kelius bei infrastruktūra. Jei apie mazgus, tai Lietuvoje yra 2 pagrindiniai mazgai: Vaidotai ir Radviliškis.Visa kita - didesnės ar mažesnės stotys.

    Komentuoti:


  • ejs-ejs
    replied
    Parašė Gorgon Rodyti pranešimą
    Įdomus tvarkaraščio sprendimas, norintiems į Rygą traukiniu keliauti iš Klaipėdos: traukinys iš Šiaulių pajuda viena minute anksčiau, nei atvyksta traukinys Klaipėda - Vilnius. Keleiviai dar spės pamatyti, kaip traukinys išvažiuoja tiesiai iš po nosies...
    Gal LTG susiprotės?

    Komentuoti:


  • Gator
    replied
    Nemanu, kad čia sprendimas, tiesiog sutapo. Jei būtų 15min vėliau net nebūtun pastebėjęs nieko

    Komentuoti:


  • Gorgon
    replied
    Įdomus tvarkaraščio sprendimas, norintiems į Rygą traukiniu keliauti iš Klaipėdos: traukinys iš Šiaulių pajuda viena minute anksčiau, nei atvyksta traukinys Klaipėda - Vilnius. Keleiviai dar spės pamatyti, kaip traukinys išvažiuoja tiesiai iš po nosies...

    Click image for larger version

Name:	ka.jpg
Views:	1698
Size:	91,9 kB
ID:	2099325

    Komentuoti:


  • ifl
    replied
    Parašė PoDV Rodyti pranešimą

    Idealus geležinkelio tinklas būtų žiedinis Vilnius-Kaunas-Klaipėda-Šiauliai-Panevėžys-Vilnius, atšakos Minskas, Karaliaučius, ir Rail Baltica Varšuva-Ryga-Helsinkis.
    Būtent. Toks žiedinis būtų idealus ir, tikiuosi, bus judama link jo nutiesiant Kaunas - Klaipėda ir Panevėžys - Vilnius jungtis kadanors.

    Komentuoti:


  • PoDV
    replied
    Parašė Tomas Rodyti pranešimą
    Įdomu tai, kad geru keleivių vežimo geležinkeliais organizavimu nepasižyminti Lietuva turi vizualiai tankiausią geležinkelio tinklą net su 4 mazgais (Vilnius, Kaunas, Klaipėda, Šiauliai), kai Latvijoje tik 2 (Riga ir Daugavpils), o Eestijoje vienintelis Tallinnas.

    Aišku pas mus labai trūksta Kretingos-Palangos, Marcinkonių-Druskininkų galiukų, nepakankamai išnaudojama Kauno-Jonavos-Šiaulių linija, pamiršta Utena (traukiniu iš Vilniaus galima nuvažiuoti į kažkokią šiknaskylę vadinamą Turmantu, o Utenon - ne), likviduota Rokiškio kryptis ...
    Gyventojų tankis gelbėja.

    Su mūsų gyventojų tankiu Latvijoje nebūtų negyvos linijos Ryga-Ventspilis ir Ryga-Liepoja.

    Pats tinklas nėra ok. Labiausiai dėl geležinkelio išsidėstymo Kaišiadorys-Radviliškis, nėra jokių geležinkelių buv. Prūsijos pasienyje.

    Idealus geležinkelio tinklas būtų žiedinis Vilnius-Kaunas-Klaipėda-Šiauliai-Panevėžys-Vilnius, atšakos Minskas, Karaliaučius, ir Rail Baltica Varšuva-Ryga-Helsinkis.

    Komentuoti:


  • ifl
    replied
    Parašė mantasm Rodyti pranešimą

    Nes cariniais laikais ne tam statyti geležinkeliai.
    Na taip, bet jei nėra skirtumo kur (dideliam ar mažam), kas lėmė jog buvo pasirenkamas mažesnis (Kaišiadorys, Radviliškis...) .

    Komentuoti:


  • mantasm
    replied
    Parašė ifl Rodyti pranešimą

    O man įdomu, kodėl mazgais nebuvo daromi didieji miestai?
    Nes cariniais laikais ne tam statyti geležinkeliai.

    Komentuoti:


  • gerietis
    replied
    Parašė xvoss Rodyti pranešimą

    Nuo 12:30 ... Waršava.. .... . 13:50 yra skrydis į Vilnių - galima spėt
    Važiuoti į Rygą kad skristi į Varšuvą tai panašiai kaip važiuoti į Rygą kad skristi į Vilnių,

    Komentuoti:


  • ifl
    replied
    Parašė gerietis Rodyti pranešimą

    Kas yra "mazgas"? Kaunas nieko nemazgina, labiau "mazgas" būtų Kaišiadorys, Gaižiūnai, Krustpils ir Valga, Tartu, Tapa.
    O man įdomu, kodėl mazgais nebuvo daromi didieji miestai?

    Komentuoti:


  • gerietis
    replied
    Parašė Tomas Rodyti pranešimą
    Įdomu tai, kad geru keleivių vežimo geležinkeliais organizavimu nepasižyminti Lietuva turi vizualiai tankiausią geležinkelio tinklą net su 4 mazgais (Vilnius, Kaunas, Klaipėda, Šiauliai), kai Latvijoje tik 2 (Riga ir Daugavpils), o Eestijoje vienintelis Tallinnas.
    Kas yra "mazgas"? Kaunas nieko nemazgina, labiau "mazgas" būtų Kaišiadorys, Gaižiūnai, Krustpils ir Valga, Tartu, Tapa.

    Komentuoti:


  • Tomas
    replied
    Įdomu tai, kad geru keleivių vežimo geležinkeliais organizavimu nepasižyminti Lietuva turi vizualiai tankiausią geležinkelio tinklą net su 4 mazgais (Vilnius, Kaunas, Klaipėda, Šiauliai), kai Latvijoje tik 2 (Riga ir Daugavpils), o Eestijoje vienintelis Tallinnas.

    Aišku pas mus labai trūksta Kretingos-Palangos, Marcinkonių-Druskininkų galiukų, nepakankamai išnaudojama Kauno-Jonavos-Šiaulių linija, pamiršta Utena (traukiniu iš Vilniaus galima nuvažiuoti į kažkokią šiknaskylę vadinamą Turmantu, o Utenon - ne), likviduota Rokiškio kryptis ...

    Komentuoti:


  • ifl
    replied
    Parašė Lettered Rodyti pranešimą

    Pro ten lankas gaunasi didesnis.
    Arba traukinys galėtu važiuoti ratu Vilnius - Šiauliai - Ryga - Daugpilis ir atv.

    Ir atstatyt liniją į Liepoją.

    Komentuoti:


  • Lettered
    replied
    Parašė TIME Rodyti pranešimą

    yra, per Daugpili
    Pro ten lankas gaunasi didesnis.

    Click image for larger version

Name:	image_139134.gif
Views:	1359
Size:	41,8 kB
ID:	2098702

    Komentuoti:


  • TIME
    replied
    Parašė 10.000 Rodyti pranešimą
    Tai bet daugiau galimybių nuvažiuoti traukiniu iš Vilniaus į Rygą nėra nei tiesiai nei per aplinkui, tad situacijos nelabai palygintinos
    yra, per Daugpili

    Komentuoti:

Working...
X