Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Maršrutas Vilnius-Ryga

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

  • taccido
    replied
    Parašė ifl Rodyti pranešimą

    Kaip supratau, ne vien švieslentė neveikia, bet visa sistema, tai iš naujos švieslentės jokios naudos, jeigu į ją vis vien joks signalas iš valdymo bloko neateina.
    Gaila, kad senuose traukiniuose neturėjome mechaninių „švieslenčių“. Galėtum įmontuot į pesą ir tarnautų dar 100 metų Žr. nuo 2:42 min.:

    Komentuoti:


  • ifl
    replied
    Parašė John Rodyti pranešimą

    O su valdymo blokais problema? Jų negamina?
    Nežinau, kas konkrečiai gamina (greičiau design'ina) šiuo atveju, bet bendru atveju EU chip'ų gamina labai mažai, o ir surinkimas/integracija vyksta ne EU:

    Click image for larger version

Name:	assembly.png
Views:	841
Size:	54,0 kB
ID:	2099739

    Komentuoti:


  • John
    replied
    Parašė ifl Rodyti pranešimą

    Kaip supratau, ne vien švieslentė neveikia, bet visa sistema, tai iš naujos švieslentės jokios naudos, jeigu į ją vis vien joks signalas iš valdymo bloko neateina.
    O su valdymo blokais problema? Jų negamina?

    Komentuoti:


  • ifl
    replied
    Parašė Kitas Džiugas Rodyti pranešimą

    Ar tikrai negalima nupirkti ir įdėti pačios primityviausios švieslentės, kurias parduoda tokios technikos parduotuvėse?

    Kiek mačiau, LTG Pesose yra lenkiška R&G technika.
    Kaip supratau, ne vien švieslentė neveikia, bet visa sistema, tai iš naujos švieslentės jokios naudos, jeigu į ją vis vien joks signalas iš valdymo bloko neateina.

    Komentuoti:


  • Kitas Džiugas
    replied
    Parašė ifl Rodyti pranešimą

    Nenustebins, jog negalima, nes tikriausiai šį (kaip ir daugelį kitų verslų) Kinija dabar ignoruoja/boikotuoja.
    Ar tikrai negalima nupirkti ir įdėti pačios primityviausios švieslentės, kurias parduoda tokios technikos parduotuvėse?

    Kiek mačiau, LTG Pesose yra lenkiška R&G technika.

    Komentuoti:


  • ignaloidas
    replied
    Parašė Visdarlietus Rodyti pranešimą
    O gal čia įtakos turi dar užsilikęs sovietizmas. Žinant, kad Ryga buvo viso pabaltijo geležinkelių centras, o Vilnius tik vienas iš skyrių iš kurio buvo reorganizuota LG kurioje valdyboje didelią dalį sudarė rusakalbiai turintys gilų ilgesį sovietmečiui..
    Šiaip visai įdomu buvo skaityti interviu su interesuotomis organizacijomis daryta darant Rail Baltica studijas, iš Latvių visai tokia retorika ėjo. Nuo 384 psl. interviu sudėti https://www.railbaltica.org/wp-conte...nal-Report.pdf

    Komentuoti:


  • ifl
    replied
    Parašė Kitas Džiugas Rodyti pranešimą

    Gal tiesiog galima naują sudėti?
    Nenustebins, jog negalima, nes tikriausiai šį (kaip ir daugelį kitų verslų) Kinija dabar ignoruoja/boikotuoja.

    Komentuoti:


  • Kitas Džiugas
    replied
    Parašė dtb Rodyti pranešimą

    Ne tik švieslentės, bet visa informacinė sistema neveikia. Kai bebrai vykdė 730ML traukinių pirkimą, nesurašė normalių salygų, tai gauti traukiniai su nekokybiška informacine sistema, kuri užlūžo visuose traukiniuose. Norint sutvarkyti reikia skirti ženklią sumą su 5, gal net 6 nuliais, todėl ir einama primityviu keliu. Bet taip, vaizdas tikrai nekoks...
    Gal tiesiog galima naują sudėti?

    Komentuoti:


  • ifl
    replied
    Parašė dtb Rodyti pranešimą

    Na, to traukinio ne šiaip sau 20 metų nebuvo, galėjo ir tiek pat dar nebūti. Traukinį paleisti tai ne sėsti į auto ir nuvažiuoti kada ir kur panorėjai, visuomenė gali tik įsivaizduoti (bet įsivaizduoja klaidingai) kiek kelio reikia nueiti ir resursų išleisti norint paleisti traukinį tarp dviejų valstybių, o tai dar sunkiau, kai suinteresuota tik viena pusė, o kita rodo paslėptą pasipriešinimą. Šis projektas ne šiaip sau užtruko keletą metų ir tik lietuvių užsispyrimo dėka išvydo dienos šviesą, bet detalės, žinoma, ne viešos.
    Bet protinga visuomenės dalis gali palyginti dabartinį biurokratinį neefektyvumą ir jo įvairius pateisinimus su ankstesniais laikais:

    The standardization across Europe on 4’8 3/4” gauge only occurred once networks started to link up, and during this process there have been a number of instances when a gauge was altered to match that of a neighbor. In 1886, the 18,500-km 5’ network of the Southern States was altered to 4’9” in just 36 hours with much of the rolling stock converted at the same time. Similarly, in 1915 following the capture of Poland, German railway engineers altered 6,000 km of 5’ gauge over to the European standard in a matter of months.

    Barbarosa prasidėjo birželio 22 dieną, o rugpjūčio 8 dienai 16,148 km buvo jau sukonvertuota į standartinę vėžę.

    The Influence of Railways on Military Operations in the Russo-German War 1941–1945: The Journal of Slavic Military Studies: Vol 30, No 2 (tandfonline.com)


    Tą patį matome su karu Ukrainoje. Kiek daug kelio reikia nueiti ir kavos resursų išleisti diskutuojant ir nieko nepadarant. Po 20 metų išgirsime, kad prasidėjo gamyba ir keliamos šampano taurės už puikų pavėluotą darbą.
    Paskutinis taisė ifl; 2023.12.28, 14:09.

    Komentuoti:


  • tajus2
    replied
    Parašė MindesAcc Rodyti pranešimą

    Blemba as LYGIAI ta pati galvojau. Taip keista matyti musu salies politikus PRinasi prie kazkokio traukinio reiso kuris seniau egzistavo. Cia nieko naujo nepadare o jau visi sypsosi kaip savo vaika pamate pirma karta myztanti i tuoleta be pagalbos. Cia paprastas dyzelinis traukinys, kurio vidutinis greitis turbut net 100km/h nesieke, ir jau spejo ant sitos fotosesijos turbut daugiau saibu isleisti negu kiek kainvavo atkurti sita sena reisa. Ir dar su lipnia juosta priklijavo reiso kryptis...Visiska runkeliu saika.
    O aš pagalvojau priešingai, tai yra vienas iš TOP 3 dalykų, kuris nutiko Lietuvos geležinkelių istorijoje per nepriklausomybę. Taip, atrodo smulkmena, jokių investicijų. Bet tai yra būtent tai, ko man asmeniškai labiausiai reikėjo ir trūko.

    Iki Varšuvos važiuoti traukiniu man jau per toli, o iki pajūrio važiuoju atostogoms, tai su mažais vaikais traukiniu nepatogu, per daug daiktų vežtis reikia. O į Rygą reikia dažnokai ir važiuojant traukiniu, kuriame bus galima tas važiavimo valandas dirbti ar šiaip ramiai žiūrėti į kompiuterį bus labai rimtas pagerėjimas mano gyvenime.

    Tai nė kiek nepergyvenu dėl tų fanfarų atidaryme, nes pagal poveikį gyvenimui, tai čia labai svarbus pagerėjimas.

    Komentuoti:


  • Silber418
    replied
    Kostmosas! Laukime daugiau reisų.

    Komentuoti:


  • Obi-Wan Kenobi
    replied
    Musk’o dvi raketos susprogo. Mūsų traukinys ne tik pasiekė Rygą, bet ir sėkmingai grįžo atgal. Manau turim pagrindo teigti, kad technologijų srityje niekuom nenusileidžiame JAV. O latviai tai iš viso sprogsta iš pavydo.
    Paskutinis taisė Obi-Wan Kenobi; 2023.12.28, 13:45.

    Komentuoti:


  • Visdarlietus
    replied
    O gal čia įtakos turi dar užsilikęs sovietizmas. Žinant, kad Ryga buvo viso pabaltijo geležinkelių centras, o Vilnius tik vienas iš skyrių iš kurio buvo reorganizuota LG kurioje valdyboje didelią dalį sudarė rusakalbiai turintys gilų ilgesį sovietmečiui. Nežinau kokia ten dabar Latvijos geležinkeliuose situacija valdyboje, bet koks stiprus sovietizmo centras buvo ta valdyba galima numanyti, tuo labiau, kad geležinkelis sovietmečiu buvo artimai priskiriamas kariniams objektams. Kažkaip traukiniui Ryga-Maskva iš jų priešiškumo nebuvo, o noras parodyti štai kaip be sovietijos neliko tolimojo susisiekimo traukiniais yra.

    Komentuoti:


  • dtb
    replied
    Parašė Gator Rodyti pranešimą

    Praskleiskit tą mistikos šydą kodėl latviai priešinasi traukiniui?
    Kažkas kėlė hipotezę, kad jiems neva blogai, kad į RIX hubą ne lėktuvu, o traukiniu atvažkuos kažkas. Bet nelabai patogus traukinys tam, tai atmetu.
    Turbūt tik jiems patiems žinomos, nes viešai apie tai neskelbia, bet matosi iš veiksmų. Galima tik spėlioti, ko gero daugiausiai vis dar įtakos turi istorija su Renge, nenoras įsileisti modernų traukinį (komentaruose FB jau matėsi latvių pašiepimai valdžiai, kad veža senienomis, o štai lietuviai kokius traukinius turi ir dar sugeba suorganizuoti į užsienį).

    Komentuoti:


  • Gator
    replied
    Parašė dtb Rodyti pranešimą

    Na, to traukinio ne šiaip sau 20 metų nebuvo, galėjo ir tiek pat dar nebūti. Traukinį paleisti tai ne sėsti į auto ir nuvažiuoti kada ir kur panorėjai, visuomenė gali tik įsivaizduoti (bet įsivaizduoja klaidingai) kiek kelio reikia nueiti ir resursų išleisti norint paleisti traukinį tarp dviejų valstybių, o tai dar sunkiau, kai suinteresuota tik viena pusė, o kita rodo paslėptą pasipriešinimą. Šis projektas ne šiaip sau užtruko keletą metų ir tik lietuvių užsispyrimo dėka išvydo dienos šviesą, bet detalės, žinoma, ne viešos.
    Praskleiskit tą mistikos šydą kodėl latviai priešinasi traukiniui?
    Kažkas kėlė hipotezę, kad jiems neva blogai, kad į RIX hubą ne lėktuvu, o traukiniu atvažkuos kažkas. Bet nelabai patogus traukinys tam, tai atmetu.

    Komentuoti:


  • dtb
    replied
    Parašė John Rodyti pranešimą

    Teisingas pastebėjimas. Kai LTG traukiniai nuolat vėluoja ir genda, tvarkaraščių "derinimas" kaip ir netenka prasmės.

    Beje, kažkas gerai pastebėjo, kad Pesoms 730M nebeveikia LED švieslentės. Vietoj taisymo, LTG tiesiog užkiša už lango paprastą lentelę su maršruto pavadinimu. Taip žostkai buvo tik sovietmečiu. Nors tada dar nebūdavo elektroninių traukinių švieslenčių. Kaip galima taip nusigyventi?

    Ne tik švieslentės, bet visa informacinė sistema neveikia. Kai bebrai vykdė 730ML traukinių pirkimą, nesurašė normalių salygų, tai gauti traukiniai su nekokybiška informacine sistema, kuri užlūžo visuose traukiniuose. Norint sutvarkyti reikia skirti ženklią sumą su 5, gal net 6 nuliais, todėl ir einama primityviu keliu. Bet taip, vaizdas tikrai nekoks...

    Komentuoti:


  • ifl
    replied
    Parašė Pilaitis Rodyti pranešimą

    Ne su lipnia juosta - su medvaržčiais, kapitaliai
    O iš kur service economy bus galimybė led'ų lentą suremontuot? Tuoj Kinija užpuls Taivaną, ir ne tik, kad led'ų nebus, bet ir patys traukiniai nebevažiuos. Bus galima konkes paleist, bet ir arklių tam irgi nebėra turbūt.

    Komentuoti:


  • dtb
    replied
    Parašė MindesAcc Rodyti pranešimą

    Blemba as LYGIAI ta pati galvojau. Taip keista matyti musu salies politikus PRinasi prie kazkokio traukinio reiso kuris seniau egzistavo. Cia nieko naujo nepadare o jau visi sypsosi kaip savo vaika pamate pirma karta myztanti i tuoleta be pagalbos. Cia paprastas dyzelinis traukinys, kurio vidutinis greitis turbut net 100km/h nesieke, ir jau spejo ant sitos fotosesijos turbut daugiau saibu isleisti negu kiek kainvavo atkurti sita sena reisa. Ir dar su lipnia juosta priklijavo reiso kryptis...Visiska runkeliu saika.
    Na, to traukinio ne šiaip sau 20 metų nebuvo, galėjo ir tiek pat dar nebūti. Traukinį paleisti tai ne sėsti į auto ir nuvažiuoti kada ir kur panorėjai, visuomenė gali tik įsivaizduoti (bet įsivaizduoja klaidingai) kiek kelio reikia nueiti ir resursų išleisti norint paleisti traukinį tarp dviejų valstybių, o tai dar sunkiau, kai suinteresuota tik viena pusė, o kita rodo paslėptą pasipriešinimą. Šis projektas ne šiaip sau užtruko keletą metų ir tik lietuvių užsispyrimo dėka išvydo dienos šviesą, bet detalės, žinoma, ne viešos.

    Komentuoti:


  • Kitas Džiugas
    replied
    Parašė MindesAcc Rodyti pranešimą

    Blemba as LYGIAI ta pati galvojau. Taip keista matyti musu salies politikus PRinasi prie kazkokio traukinio reiso kuris seniau egzistavo. Cia nieko naujo nepadare o jau visi sypsosi kaip savo vaika pamate pirma karta myztanti i tuoleta be pagalbos. Cia paprastas dyzelinis traukinys, kurio vidutinis greitis turbut net 100km/h nesieke, ir jau spejo ant sitos fotosesijos turbut daugiau saibu isleisti negu kiek kainvavo atkurti sita sena reisa. Ir dar su lipnia juosta priklijavo reiso kryptis...Visiska runkeliu saika.
    To traukinio nebuvimas 20 metų buvo dar didesnė runkelistano apraiška.

    Komentuoti:


  • Pilaitis
    replied
    Parašė MindesAcc Rodyti pranešimą
    Ir dar su lipnia juosta priklijavo reiso kryptis...Visiska runkeliu saika.
    Ne su lipnia juosta - su medvaržčiais, kapitaliai

    Komentuoti:

Working...
X