Parašė VLR
Rodyti pranešimą
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
Maršrutas Vilnius-Ryga
Collapse
X
-
Parašė ifl Rodyti pranešimą
Na ir tas, kad valstybinė kompanija turi dirbti ne elito burbulo pasivažinėjimams Orient Express'u, o visuomenei didinant kelionių prieinamumą.
- 1 patinka
Komentuoti:
-
Parašė ifl Rodyti pranešimą
Tai kur nors vienas pavyzdinis maršrutas Lietuvoje nukonkuravęs prieinamumu automobilį?
- 5 patinka
Komentuoti:
-
Parašė ifl Rodyti pranešimą
Nereikia turėti 3 vaikų, tam, kad mokėti įvertinti tautiečių perkamąją galią ir nustatyti kokiai visuomenės grupei tokios paslaugos taikomos. Bet paprasčiau, aišku, sėdėti burbule ir komentuoti.
- 7 patinka
Komentuoti:
-
Parašė VLR Rodyti pranešimąOlandija yra ‘Blue Banana’ dalis su neįtikėtinais krovinių srautais, ypač į ir iš didžiausią Europoje Roterdamo uostą. Europos užkampyje tokios taisyklės negalioja. Ir, bet kokiu atveju, Olandai irgi daro klaidas.
Komentuoti:
-
Parašė VLR Rodyti pranešimą
Autobusų kaina priklauso nuo tiesioginių ir netiesioginių subsidijų (kaip investicijos į kelius, kurios nėra įskaičiuotos į autobuso bilieto kainą). Lygiai nuo to paties priklauso ir traukinio bilieto kaina, kuri bus tokia, kokios mes užsinorėsime susidėlioję biudžeto prioritetus. Man yra tekę važinėtis Vokietijoje didelius atstumus pirmyn atgal be jokio didelio tikslo, kai bilietas į bet kur iš bet kur kainavo 9 Eur mėnesiui, t.y. buvo de facto nemokamas. 24 eurai nėra kažkokia iš dangaus nuleista aksioma, šis maršrutas yra prikeltas iš numirusiųjų ir kol kas tik bandomasis.
Komentuoti:
-
Parašė John Rodyti pranešimą
Tik tos "vyšnios" nutinka kiekvieną dieną, du kartus per dieną abiejuose kelionės galuose. Esu kartą užtaikęs ant vakarinių kamščių Rygoje. Ačiū, daugiau nereikia.
Komentuoti:
-
Parašė ifl Rodyti pranešimą
Privačių vėžėjų (o ne kažkokių varnelių) autobusai šiuo maršrutu veža pigiau arba net žymiai pigiau. Daugiasmenė šeima be automobilio norinti aplankyti Rygą susiras sau bilietą už 7 eurus, kai traukiniofilas "aš turtingas ir man px" skries už 24, aiškindamas kaip čia gerai viskas. Šiuo atveju traukiniofilas niekuo nesiskiria nuo automarozo - abiems atvejais negalinti keliauti visuomenės grupė negalės ir toliau.
Parašė Lettered Rodyti pranešimą
Tai kodėl kokie olandai tiek investuoja į kelių infrastruktūrą? Ar ne dėl to, kad galėtų į darbą atvažiuoti ne turtingi tik Amsterdamo gyventojai, bet ir skurdesni iš periferijų?
- 1 patinka
Komentuoti:
-
Parašė Lettered Rodyti pranešimą
John irgi visai kitaip kalbėtų, jei turėtų kokius 3 vaikus, net su savo geru vilnietišku atlyginimu. Dabar patogu šaipytis iš vargšų, kurie žiūri į kainas.
- 1 patinka
Komentuoti:
-
Parašė ifl Rodyti pranešimą
Privačių vėžėjų (o ne kažkokių varnelių) autobusai šiuo maršrutu veža pigiau arba net žymiai pigiau. Daugiasmenė šeima be automobilio norinti aplankyti Rygą susiras sau bilietą už 7 eurus, kai traukiniofilas "aš turtingas ir man px" skries už 24, aiškindamas kaip čia gerai viskas.
- 4 patinka
Komentuoti:
-
Parašė VLR Rodyti pranešimą
Dauguma kelių yra tiesiami su mintimi, kad jais važinės automobiliai, o autobusai jais dažniausiai yra paleidžiami tik varnelės uždėjimui ir siūlo nenaudotiną dažnį. Automobilio išlaikymas kainuoja itin daug ir juo naudotis negali daugybė gyventojų (jaunesnių nei 18, neturtingesnių, fiziškai neįgalių, senesnių). Dėl to transporte būtent kelių finansavimas yra labiausiai didinantis nelygybę ir teikiantis pirmenybę turtingesnei populiacijos daliai. Neatsitiktinai ir didžiausias prieštaravimas investicijoms į viešąjį transportą girdimas iš automarozų. ‘Su automobiliu galiu greičiau’ - tau gerai, tavo šeimoje visi gali leisti nusipirkti po automobilį.Paskutinis taisė Lettered; 2023.12.30, 15:03.
- 1 patinka
Komentuoti:
-
Parašė VLR Rodyti pranešimą
Dauguma kelių yra tiesiami su mintimi, kad jais važinės automobiliai, o autobusai jais dažniausiai yra paleidžiami tik varnelės uždėjimui ir siūlo nenaudotiną dažnį. Automobilio išlaikymas kainuoja itin daug ir juo naudotis negali daugybė gyventojų (jaunesnių nei 18, neturtingesnių, fiziškai neįgalių, senesnių). Dėl to transporte būtent kelių finansavimas yra labiausiai didinantis nelygybę ir teikiantis pirmenybę turtingesnei populiacijos daliai. Neatsitiktinai ir didžiausias prieštaravimas investicijoms į viešąjį transportą girdimas iš automarozų. ‘Su automobiliu galiu greičiau’ - tau gerai, tavo šeimoje visi gali leisti nusipirkti po automobilį.Paskutinis taisė ifl; 2023.12.30, 15:03.
- 2 patinka
Komentuoti:
-
Parašė John Rodyti pranešimą
Tik tos "vyšnios" nutinka kiekvieną dieną, du kartus per dieną abiejuose kelionės galuose. Esu kartą užtaikęs ant vakarinių kamščių Rygoje. Ačiū, daugiau nereikia.
- 2 patinka
Komentuoti:
-
Parašė ifl Rodyti pranešimą
Tai žinoma, nes VT reikia statyti 5% važinėjančių nepriklausomai nuo kainos visuomenės daliai, dar geriau - dotuoti skrydį Vilnius - Dubajus. Socialism for the rich and capitalism for the poor - Wikipedia
- 12 patinka
Komentuoti:
-
Parašė John Rodyti pranešimą
Nu ir kas?
- 1 patinka
Komentuoti:
-
Parašė ifl Rodyti pranešimą
Žemiau skurdo ribos gyvena kas 5 lietuvis
- 2 patinka
Komentuoti:
-
Parašė Obi-Wan Kenobi Rodyti pranešimą
Iš Rygos su traukiniu?
Kažkur netoli Jelgava.
- 1 patinka
Komentuoti:
-
Parašė mantasm Rodyti pranešimą
Jeigu važiuoji ta pačia kryptimi kaip kamščiai būtent kamščių metu. Rankiojant vyšnias būtų galima įmest straipsnių apie traukinių vėlavimą po n valandų.
- 3 patinka
Komentuoti:
-
Parašė ejs-ejs Rodyti pranešimą
Kažkodėl abejoju, kad jie nors karta į mėnesį važinėja maršrutu Vilnius - Klaipėda.Paskutinis taisė ifl; 2023.12.30, 14:45.
- 1 patinka
Komentuoti:
-
Parašė John Rodyti pranešimą
Nu taigi tiek, kiek aš sakiau ir rodo, ta "statistika". Tiesą sakant, kai kuriais laikais rodo gerokai daugiau - 5,5 valandas - automobiliu. Čia net nesustojant pailsėti ar išgerti kavos.
- 1 patinka
Komentuoti:
Komentuoti: