Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Maršrutas Vilnius-Ryga

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

  • ifl
    replied
    Parašė VLR Rodyti pranešimą

    Lietuva jau daugybę metų yra smarkiai apleidusi viešąjį transportą, tiek tarpmiestinį, tiek miestų. Dėl to pagal dabartinius rezultatus spręsti apie traukinių potencialų konkurencingumą apskritai būtų neprotinga. Vietoje to, reiktų žiūrėti į geriausius pavyzdžius Europoje ir bandyti mokytis iš jų.
    Traukinių konkurencingumas su dabartine įmone vargiai įmanomas.

    Komentuoti:


  • John
    replied
    Parašė ifl Rodyti pranešimą

    Na ir tas, kad valstybinė kompanija turi dirbti ne elito burbulo pasivažinėjimams Orient Express'u, o visuomenei didinant kelionių prieinamumą.
    Tai ir nedirba elito burbului. Susigalvojai kažkokią nesąmonę ir darai iš tos nesąmonės atitinkamai absurdiškas išvadas. Kodėl?

    Komentuoti:


  • VLR
    replied
    Parašė ifl Rodyti pranešimą

    Tai kur nors vienas pavyzdinis maršrutas Lietuvoje nukonkuravęs prieinamumu automobilį?
    Lietuva jau daugybę metų yra smarkiai apleidusi viešąjį transportą, tiek tarpmiestinį, tiek miestų. Dėl to pagal dabartinius rezultatus spręsti apie traukinių potencialų konkurencingumą apskritai būtų neprotinga. Vietoje to, reiktų žiūrėti į geriausius pavyzdžius Europoje ir bandyti mokytis iš jų.

    Komentuoti:


  • taccido
    replied
    Parašė ifl Rodyti pranešimą

    Nereikia turėti 3 vaikų, tam, kad mokėti įvertinti tautiečių perkamąją galią ir nustatyti kokiai visuomenės grupei tokios paslaugos taikomos. Bet paprasčiau, aišku, sėdėti burbule ir komentuoti.
    Tai pagal jus ir užsienio valstybiniai geležinkelio vežėjai turėtų atsisakyti pirmos klasės, verslo klasės, savo Premium Lounge geležinkelio stotyse, negauti pajamų iš mokių klientų ir traukinio restorano, nes ne visi gali įpirkti? Juk kuo didesnis paslaugų spektras, tuo geriau: turtuoliai perka premium bilietus ir produktus, o tais pinigais galima padengti pigesnius bilietus.

    Komentuoti:


  • Lettered
    replied
    Parašė VLR Rodyti pranešimą
    Olandija yra ‘Blue Banana’ dalis su neįtikėtinais krovinių srautais, ypač į ir iš didžiausią Europoje Roterdamo uostą. Europos užkampyje tokios taisyklės negalioja. Ir, bet kokiu atveju, Olandai irgi daro klaidas.
    Kelių ir parkingų ten daug ne tik į uostą, bet ir pačio Amsterdamo viduryje. Šiaip ir Vilniuje tie keliai į provinciją turtingiausiems žmonėms visai neaktualu (apart A1 autostrados ir dar poros kelių į Druskininkus ar Birštoną).

    Komentuoti:


  • ifl
    replied
    Parašė VLR Rodyti pranešimą

    Autobusų kaina priklauso nuo tiesioginių ir netiesioginių subsidijų (kaip investicijos į kelius, kurios nėra įskaičiuotos į autobuso bilieto kainą). Lygiai nuo to paties priklauso ir traukinio bilieto kaina, kuri bus tokia, kokios mes užsinorėsime susidėlioję biudžeto prioritetus. Man yra tekę važinėtis Vokietijoje didelius atstumus pirmyn atgal be jokio didelio tikslo, kai bilietas į bet kur iš bet kur kainavo 9 Eur mėnesiui, t.y. buvo de facto nemokamas. 24 eurai nėra kažkokia iš dangaus nuleista aksioma, šis maršrutas yra prikeltas iš numirusiųjų ir kol kas tik bandomasis.
    Tai kur nors vienas pavyzdinis maršrutas Lietuvoje nukonkuravęs prieinamumu automobilį?

    Komentuoti:


  • Gator
    replied
    Parašė John Rodyti pranešimą

    Tik tos "vyšnios" nutinka kiekvieną dieną, du kartus per dieną abiejuose kelionės galuose. Esu kartą užtaikęs ant vakarinių kamščių Rygoje. Ačiū, daugiau nereikia.
    Tai reikia lyginti, kad važiuoji panašiu metu kaip traukinys, o ne lyginti su didžiausių kamščių laiku pasirinktu.

    Komentuoti:


  • VLR
    replied
    Parašė ifl Rodyti pranešimą

    Privačių vėžėjų (o ne kažkokių varnelių) autobusai šiuo maršrutu veža pigiau arba net žymiai pigiau. Daugiasmenė šeima be automobilio norinti aplankyti Rygą susiras sau bilietą už 7 eurus, kai traukiniofilas "aš turtingas ir man px" skries už 24, aiškindamas kaip čia gerai viskas. Šiuo atveju traukiniofilas niekuo nesiskiria nuo automarozo - abiems atvejais negalinti keliauti visuomenės grupė negalės ir toliau.
    Autobusų kaina priklauso nuo tiesioginių ir netiesioginių subsidijų (kaip investicijos į kelius, kurios nėra įskaičiuotos į autobuso bilieto kainą). Lygiai nuo to paties priklauso ir traukinio bilieto kaina, kuri bus tokia, kokios mes užsinorėsime susidėlioję biudžeto prioritetus. Man yra tekę važinėtis Vokietijoje didelius atstumus pirmyn atgal be jokio didelio tikslo, kai bilietas į bet kur iš bet kur kainavo 9 Eur mėnesiui, t.y. buvo de facto nemokamas. 24 eurai nėra kažkokia iš dangaus nuleista aksioma, šis maršrutas yra prikeltas iš numirusiųjų ir kol kas tik bandomasis.

    Parašė Lettered Rodyti pranešimą

    Tai kodėl kokie olandai tiek investuoja į kelių infrastruktūrą? Ar ne dėl to, kad galėtų į darbą atvažiuoti ne turtingi tik Amsterdamo gyventojai, bet ir skurdesni iš periferijų?
    Olandija yra ‘Blue Banana’ dalis su neįtikėtinais krovinių srautais, ypač į ir iš didžiausią Europoje Roterdamo uostą. Europos užkampyje tokios taisyklės negalioja. Ir, bet kokiu atveju, Olandai irgi daro klaidas.

    Komentuoti:


  • ifl
    replied
    Parašė Lettered Rodyti pranešimą

    John irgi visai kitaip kalbėtų, jei turėtų kokius 3 vaikus, net su savo geru vilnietišku atlyginimu. Dabar patogu šaipytis iš vargšų, kurie žiūri į kainas.
    Nereikia turėti 3 vaikų, tam, kad mokėti įvertinti tautiečių perkamąją galią ir nustatyti kokiai visuomenės grupei tokios paslaugos taikomos. Bet paprasčiau, aišku, sėdėti burbule ir komentuoti.

    Komentuoti:


  • Lettered
    replied
    Parašė ifl Rodyti pranešimą

    Privačių vėžėjų (o ne kažkokių varnelių) autobusai šiuo maršrutu veža pigiau arba net žymiai pigiau. Daugiasmenė šeima be automobilio norinti aplankyti Rygą susiras sau bilietą už 7 eurus, kai traukiniofilas "aš turtingas ir man px" skries už 24, aiškindamas kaip čia gerai viskas.
    John irgi visai kitaip kalbėtų, jei turėtų kokius 3 vaikus, net su savo geru vilnietišku atlyginimu. Dabar patogu šaipytis iš vargšų, kurie žiūri į kainas.

    Komentuoti:


  • Lettered
    replied
    Parašė VLR Rodyti pranešimą

    Dauguma kelių yra tiesiami su mintimi, kad jais važinės automobiliai, o autobusai jais dažniausiai yra paleidžiami tik varnelės uždėjimui ir siūlo nenaudotiną dažnį. Automobilio išlaikymas kainuoja itin daug ir juo naudotis negali daugybė gyventojų (jaunesnių nei 18, neturtingesnių, fiziškai neįgalių, senesnių). Dėl to transporte būtent kelių finansavimas yra labiausiai didinantis nelygybę ir teikiantis pirmenybę turtingesnei populiacijos daliai. Neatsitiktinai ir didžiausias prieštaravimas investicijoms į viešąjį transportą girdimas iš automarozų. ‘Su automobiliu galiu greičiau’ - tau gerai, tavo šeimoje visi gali leisti nusipirkti po automobilį.
    Tai kodėl kokie olandai tiek investuoja į kelių infrastruktūrą? Ar ne dėl to, kad galėtų į darbą atvažiuoti ne tik turtingi Amsterdamo gyventojai, bet ir skurdesni iš periferijų?
    Paskutinis taisė Lettered; 2023.12.30, 15:03.

    Komentuoti:


  • ifl
    replied
    Parašė VLR Rodyti pranešimą

    Dauguma kelių yra tiesiami su mintimi, kad jais važinės automobiliai, o autobusai jais dažniausiai yra paleidžiami tik varnelės uždėjimui ir siūlo nenaudotiną dažnį. Automobilio išlaikymas kainuoja itin daug ir juo naudotis negali daugybė gyventojų (jaunesnių nei 18, neturtingesnių, fiziškai neįgalių, senesnių). Dėl to transporte būtent kelių finansavimas yra labiausiai didinantis nelygybę ir teikiantis pirmenybę turtingesnei populiacijos daliai. Neatsitiktinai ir didžiausias prieštaravimas investicijoms į viešąjį transportą girdimas iš automarozų. ‘Su automobiliu galiu greičiau’ - tau gerai, tavo šeimoje visi gali leisti nusipirkti po automobilį.
    Privačių vėžėjų (o ne kažkokių varnelių) autobusai šiuo maršrutu veža pigiau arba net žymiai pigiau. Daugiasmenė šeima be automobilio norinti aplankyti Rygą susiras sau bilietą už 7 eurus, kai traukiniofilas "aš turtingas ir man px" skries už 24, aiškindamas kaip čia gerai viskas. Šiuo atveju traukiniofilas niekuo nesiskiria nuo automarozo - abiems atvejais negalinti keliauti visuomenės grupė negalės ir toliau. Tobulas VT. Daugiau subsidijų keliams ir traukiniams neužtikrinant įperkamumo!
    Paskutinis taisė ifl; 2023.12.30, 15:03.

    Komentuoti:


  • mantasm
    replied
    Parašė John Rodyti pranešimą

    Tik tos "vyšnios" nutinka kiekvieną dieną, du kartus per dieną abiejuose kelionės galuose. Esu kartą užtaikęs ant vakarinių kamščių Rygoje. Ačiū, daugiau nereikia.
    Jei nesunku prisiderinti prie traukinio kartą per dieną - nesunku ir kelionės laiką paderinti išvengiant kamščių.

    Komentuoti:


  • VLR
    replied
    Parašė ifl Rodyti pranešimą

    Tai žinoma, nes VT reikia statyti 5% važinėjančių nepriklausomai nuo kainos visuomenės daliai, dar geriau - dotuoti skrydį Vilnius - Dubajus. Socialism for the rich and capitalism for the poor - Wikipedia
    Dauguma kelių yra tiesiami su mintimi, kad jais važinės automobiliai, o autobusai jais dažniausiai yra paleidžiami tik varnelės uždėjimui ir siūlo nenaudotiną dažnį. Automobilio išlaikymas kainuoja itin daug ir juo naudotis negali daugybė gyventojų (jaunesnių nei 18, neturtingesnių, fiziškai neįgalių, senesnių). Dėl to transporte būtent kelių finansavimas yra labiausiai didinantis nelygybę ir teikiantis pirmenybę turtingesnei populiacijos daliai. Neatsitiktinai ir didžiausias prieštaravimas investicijoms į viešąjį transportą girdimas iš automarozų. ‘Su automobiliu galiu greičiau’ - tau gerai, tavo šeimoje visi gali leisti nusipirkti po automobilį.

    Komentuoti:


  • ifl
    replied
    Parašė John Rodyti pranešimą

    Nu ir kas?
    Na ir tas, kad valstybinė kompanija turi dirbti ne elito burbulo pasivažinėjimams Orient Express'u, o visuomenei didinant kelionių prieinamumą.

    Komentuoti:


  • John
    replied
    Parašė ifl Rodyti pranešimą

    Žemiau skurdo ribos gyvena kas 5 lietuvis
    Nu ir kas?

    Komentuoti:


  • ejs-ejs
    replied
    Parašė Obi-Wan Kenobi Rodyti pranešimą

    Iš Rygos su traukiniu?
    Taip.
    Kažkur netoli Jelgava.

    Komentuoti:


  • John
    replied
    Parašė mantasm Rodyti pranešimą

    Jeigu važiuoji ta pačia kryptimi kaip kamščiai būtent kamščių metu. Rankiojant vyšnias būtų galima įmest straipsnių apie traukinių vėlavimą po n valandų.
    Tik tos "vyšnios" nutinka kiekvieną dieną, du kartus per dieną abiejuose kelionės galuose. Esu kartą užtaikęs ant vakarinių kamščių Rygoje. Ačiū, daugiau nereikia.

    Komentuoti:


  • ifl
    replied
    Parašė ejs-ejs Rodyti pranešimą

    Kažkodėl abejoju, kad jie nors karta į mėnesį važinėja maršrutu Vilnius - Klaipėda.
    Tai žinoma, nes VT reikia statyti 5% važinėjančių nepriklausomai nuo kainos visuomenės daliai, dar geriau - dotuoti skrydį Vilnius - Dubajus. Socialism for the rich and capitalism for the poor - Wikipedia
    Paskutinis taisė ifl; 2023.12.30, 14:45.

    Komentuoti:


  • mantasm
    replied
    Parašė John Rodyti pranešimą

    Nu taigi tiek, kiek aš sakiau ir rodo, ta "statistika". Tiesą sakant, kai kuriais laikais rodo gerokai daugiau - 5,5 valandas - automobiliu. Čia net nesustojant pailsėti ar išgerti kavos.
    Jeigu važiuoji ta pačia kryptimi kaip kamščiai būtent kamščių metu. Rankiojant vyšnias būtų galima įmest straipsnių apie traukinių vėlavimą po n valandų.

    Komentuoti:

Working...
X