Parašė Al1
Rodyti pranešimą
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
Geležinkelių elektrifikacija Lietuvoje
Collapse
X
-
Vienas iš reikalavimų yra tas, kad "per pastaruosius 5 metus...tiekėjas turi būti įvykdęs bent 1 kontaktinio tinklo darbų sutartį arba jos dalį, kurios apimtis yra ne mažesnė kaip 57 mln.€". N.Vinia-Kena kainavo mažiau.
-
Tai, kad jau paskelbtas pirkimas (įdėta nuoroda į skelbimą) visam ruožui iš karto, tik išskaidant į tris etapus. Tačiau tiekėjas turi teikti pasiūlymą visiems trims etapams.Parašė Al1 Rodyti pranešimąKodėl vietinės nepraeis? N. Vilnios - Kenos - siena su Baltarusija ruožą vietinės elektrifikavo. Bet kokiu atveju vieno konkurso nebus. Bus ruožai išskaidyti dalimis ir skelbiami konkursai.
Komentuoti:
-
Kodėl vietinės nepraeis? N. Vilnios - Kenos - siena su Baltarusija ruožą vietinės elektrifikavo. Bet kokiu atveju vieno konkurso nebus. Bus ruožai išskaidyti dalimis ir skelbiami konkursai.
Komentuoti:
-
Viršuj kairėj spaudžiam mygtuką "Peržiūrėti išorinius dokumentus", atsidarom Pirkimo sąlygų pdf, 53-55 puslapiuose išsistudijuojame pateiktas schemas. Aiškiau jau būti negali :-) tik apie Valčiūnus pamiršti reiktų, nors iki jų tik 2 km. elektrifikacijos ten nenumatyta.
- 1 patinka
Komentuoti:
-
Tai kad neparašyta ten kad elektrifikuos pro oro uostą. O šiaip tai svarbu, kad paliktų tokią galimybę ateičiai. Galėtų elektrinis priemiestinis iki Valčiūnų važiuoti.
Komentuoti:
-
-
Iš kur tokia informacija?Parašė DKL Rodyti pranešimąNa įdomų... Reikalavimai tokie, kad jokios vietinės kompanijos nepraeis. Dar atsirado elektrifikuota atšaka pro Vilniaus oro uostą ir Kirtimus, ko anksčiau jokiuose planuose nebuvo.
Komentuoti:
-
Na įdomų... Reikalavimai tokie, kad jokios vietinės kompanijos nepraeis. Dar atsirado elektrifikuota atšaka pro Vilniaus oro uostą ir Kirtimus, ko anksčiau jokiuose planuose nebuvo.
Komentuoti:
-
Paskelbtas ruožo Vilnius–Klaipėda elektrifikavimo konkursas
Valstybės valdomi „Lietuvos geležinkeliai“ paskelbė geležinkelio Vilnius–Klaipėda elektrifikavimo projektavimo ir rangos konkursą. Tai bus vienas didžiausių pastarųjų metų geležinkelių projektų, didžioji jodalis bus finansuojama ES lėšomis.
Konkursą sudarys trys etapai: pirmiausiai bus siekiama elektrifikuoti Vilniaus geležinkelio mazgą, vėliau – ruožą Kaišiadorys–Radviliškis ir galiausiai – ruožą nuo Radviliškio iki Klaipėdos.
Dalyvių pasiūlymų laukiama iki kitų metų vasario, su laimėjusiais rangovais ketinama pasirašyti 5 metų trukmės sutartį...
Komentuoti:
-
2017 gruodžio 10 d,
Prasidėjo reguliarus susisiekimas elektriniais traukiniais tarp Vilniaus ir Minsko.
https://www.miestai.net/forumas/foru...74#post1604174
https://www.miestai.net/forumas/foru...99#post1604199
Komentuoti:
-
Komentuoti:
-
Jau važiavo. Nuotraukos iš Minsko: https://railwayz.info/gallery/album/122Paskutinis taisė Al1; 2017.10.10, 13:28.
Komentuoti:
-
Niekas nekelia nuotraukų, teks man
Pasikartosiu - 2017-10-05 į Vilnių iš Minsko atvyko "Baltarusijos geležinkelių" traukinys Stadler EPr-006, tai yra bandomasis važiavimas be keleivių. Traukinys po atvykimo buvo pastatytas į 6 stoties aklakelį ir atgal į Minską numatytas reisas traukinio Nr. 801 tvarkaraščiu. Planuojama, kad reguliarus elektrinių traukinių eismas tarp Vilniaus ir Minsko prasidės spalio 16 d.
1. Traukinys atvyksta iš Minsko į Vilniaus GS 4 kelią, stoties 5 kelyje stovi LG EJ575-005:

3.

4.

5. Manevrai:

6. Traukinys manevruoja į 6 kelio aklakelį:

7. Vaizdas iš galo:

8. Traukinys ir lydintys LG bei BČ darbuotojai:

9. Vaizdas nuo pėsčiųjų tilto:
Paskutinis taisė vectron; 2017.10.05, 20:43.
- 1 patinka
Komentuoti:
-
Šiandien 2017-10-05 į Vilnių iš Minsko atvyko "Baltarusijos geležinkelių" traukinys Stadler EPr-006, tai yra bandomasis važiavimas be keleivių. Traukinys stovi Vilniaus GS 6 kelyje, išvykimas į Minską 21.08 val. Trainspotteriai, lėkit fotografuoti.
Komentuoti:
-
O uostus Baltarusija turi? Ne. Vadinasi bent jau tai, kas gabenama jūra, yra importuojama per Lietuvą, Latviją ar Ukrainą. Kokios apimtys - reikia ieškoti duomenų.
Komentuoti:
-
Čia jau pradėjote rašyti pranešimus kurie tiktų kitai temai. Grįžtant prie šitos, tai įdomu jeigu būtų elektrifikuota iki Klaipėdos, kiek procentaliai sumažėtų LG sąnaudos vežant krovinius nuo Baltarusijos sienos iki Klaipėdos? Ir beje įdomu, o į Lietuvą Baltarusija nieko geležinkeliais neimportuoja?
Komentuoti:
-
Kaliningrado tranzitas bus minimizuotas. O uostas gaus krūvį aptarnaudamas keltus, kurie iš Ust-Lugos kursuos vietoj traukinių per Lietuvą, kas liečia karinius krovinius ir srities aprūpinimą. Aišku, tie kroviniai, kurių gabenimui reikalingas greitis, važiuos per Lietuvą. Taip pat ir keleiviniai traukiniai. Tačiau kiek jų ten yra likę. Todėl LG labiausiai, o Klaipėdos uostas taip pat pajus krovinių srauto sumažėjimą ir tai bus smarkus smūgis. Tarp Kaliningrado ir Lenkijos ir taip nėra didelių krovinių srautų, tuo labiau tranzito, todėl neaktualu. Baltarusijoje irgi ekonomika buksuoja, todėl už kreditus ar kitas preferencijas Lukašenka privalės sutikti nukreipti krovinius per Rusijos uostus. Gal ne iškarto ir visus, bet dalį tikrai gali ir gan greitai, jei tik būtų dėl to sutarta.
Komentuoti:
-
Tik tiek, kad Latvija ir Estija nesulyginamai daugiau priklausomos nuo tranzito, apie geležinkelius kalbant aišku. Ir jos neturi Kaliningrado varianto. Rusija gali apskritai nutraukti krovinių vežimą per Lietuvą į Kaliningradą, bet tai bus peilis Kaliningrado uostui, nes jis liks tik regiono poreikių patenkinimui (o dalis jo poreikių patenkinama ir iš Lietuvos bei Lenkijos), eksporto srautai ten turbūt irgi minimalūs, nes mažai kas gaminama. Tai kas čia laimės ar praloš? Kaip bus su Baltarusija matysime, aš neburiu iš kavos tirščių ir kategorišku tonu to nepristatau kaip neišvengiamos tiesos. Kolkas viskas pakankamai gerai. Ir gerėja.Parašė Al1 Rodyti pranešimąO Latvijos ir Estijos pavyzdys nieko nesako? Viskas tik tame, kad jų tranzitas buvo daug daugiau priklausomas nuo Rusijos tranzito. Rusija padarė, lygiai taip pat bus ir su Lietuva. Taip, Kaliningrado tranzitas liks, bet sumažės iki minimumo. O Baltarusiją privers, Lukašenka pasirinkimo neturi. Be to, kaip minėjau, mainais Baltarusijai bus Šilko kelias, kurio esmė gabenti krovinius iš Azijos į V. Europą sausuma, o ne jūra. Todėl, dar kartą kartoju, tas jūrų intarpas, kuris egzistuoja, irgi sumenks ir artimesniems pervežimams.
Komentuoti:
Komentuoti: