Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Geležinkelių elektrifikacija Lietuvoje

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

  • Al1
    replied
    Baltarusijoje oficialus elektrifikacijos atidarymas šį šeštadienį. LG kol kas tyli.

    Komentuoti:


  • Al1
    replied
    Pro elektrodepą niekas nesikeis. Kaip buvo keleivinių, tiek ir liks. Krovininiai čia gi retai kada važiuoja. Jie pro Vilnių leidžiami tik jei remontuojama apylanka ir Vaidotų stoties keliai.
    Paskutinis taisė Al1; 2017.09.12, 06:48.

    Komentuoti:


  • Šmikis
    replied
    Perskaičiau visa tema, rasot ir jus ir pranešė LG kad didės eismas traukiniu (krovininiai, keleiviniai) dėl to kad elektrifikacija pabaigta. Šio metu pro Elektrodepa 2 važiuoja 5-6 traukiniai elektriniai tylus dviejų vagonų. Tai per kur važiuos tie krovininiai ir keleiviniai?
    Paskutinis taisė Šmikis; 2017.09.11, 19:27.

    Komentuoti:


  • Al1
    replied
    O Latvijos ir Estijos pavyzdys nieko nesako? Viskas tik tame, kad jų tranzitas buvo daug daugiau priklausomas nuo Rusijos tranzito. Rusija padarė, lygiai taip pat bus ir su Lietuva. Taip, Kaliningrado tranzitas liks, bet sumažės iki minimumo. O Baltarusiją privers, Lukašenka pasirinkimo neturi. Be to, kaip minėjau, mainais Baltarusijai bus Šilko kelias, kurio esmė gabenti krovinius iš Azijos į V. Europą sausuma, o ne jūra. Todėl, dar kartą kartoju, tas jūrų intarpas, kuris egzistuoja, irgi sumenks ir artimesniems pervežimams.

    Komentuoti:


  • Eimantas
    replied
    Nežinau. Kokiais iki šiol didėjo? Visais laikais kažkas atsiranda, o kažko nelieka. Per ketvirtį amžių visokių prognozių buvo, o traukiniai važiuoja kaip važiavę, ir dar kaip važiuoja.

    Komentuoti:


  • Al1
    replied
    Kuo (kokiais kroviniais) didės? Baltarusiją užlauš - tai tik laiko klausimas. Dar ir šilko kelią reikia turėti omenyje, kuris eis per Baltarusiją. Tuo pačiu ir Baltarusija gaus galimybę eksportuoti ar importuoti ne jūra, o sausuma. Dabar tam trukdo perkrovimo infrastruktūros stoka, o šilko kelio projekto rėmuose ji atsiras. Kazachstanas irgi tuo pasinaudos, nes tas jūros intarpas nelabai reikalingas. Beje, Lenkija irgi atnaujina savo geležinkelius link Baltarusijos. Artimiausiais metais bus atnaujintas geležinkelis iki Bialoviežos, kuris šiuo metu visiškai neveikia. Nuo Bialoviežos iki sienos su Baltarusija vos keli kilometrai.
    Paskutinis taisė Al1; 2017.09.11, 17:34.

    Komentuoti:


  • Eimantas
    replied
    Tai neburk žmogui iš tirščių. Gal mažės, gal nemažės, o gal ir didės.

    Komentuoti:


  • Al1
    replied
    Geriau neterš temos. Aišku?

    Komentuoti:


  • Al1
    replied
    Koks yra toks ir bus. Ir artimiausioje ateityje mažės, nes Rusija savo tranzitą per Lietuvą ir Kaliningrado aprūpinimą nukreips per savus uostus.

    Komentuoti:


  • Šmikis
    replied
    Sveiki, reikalinga jusu visu pagalba. Elektrifikuotas gelezinkelio ruozas NV- Kena, tai geležinkelis nuo NV pro Elektrodepa 2 ? Nusipirkom sklypa prie gelezinkelio, Mickunu g. Pries pradedant statybas reiktu apsispresti kokius langus dėti. Kaip manot ar didelis eismas traukiniu bus?

    Komentuoti:


  • Al1
    replied
    Baltarusijoje nuo rugsėjo 16 d. priemiestį naujai elektrifikuotame ruože Lietuvos link ims aptarnauti elektriniai traukiniai. O ką žada LG? Kol kas nieko negirdėti, tikriausiai ir toliau važinės Pesos.. Seniai buvo aišku, kad esami elektriniai traukiniai per didelės talpos ir reikėtų nusipirkti kokius 3 dvivagonius vieno aukšto. Nes ir maršrutuose į Trakus dviaukščiai ar ER9M važinėja pustuščiai. Kadangi ER9M jau seni, juos galėtų pakeisti vieno aukšto dvivagoniai. Tokius gamina Škoda: http://www.vagonka.cz/40001.asp?ids=14134
    Paskutinis taisė Al1; 2017.09.08, 06:44.

    Komentuoti:


  • Al1
    replied
    Taigi... Tikiuosi, kad LG darys kažkokia oficialią atidarymo ceremoniją.

    Komentuoti:


  • Aleksio
    replied
    Šiandien Kenos geležinkelio stotį pasiekė bandomasis elektrovežis iš Baltarusijos.

    http://www.litrail.lt/naujienos/-/as..._col_count%3D1

    Komentuoti:


  • Eimantas
    replied
    Verta paminėti, kad nuo rugsėjo mėnesio planuojama organizuoti reguliarų elektrinių traukinių kursavimą tarp Vilniaus ir Minsko. Linijos elektrifikavimo užbaigimas suteiks didelį konkurencinį pranašumą rinkoje, padės mažinti eksploatacinius kaštus, žalą aplinkai.
    http://www.litrail.lt/naujienos/-/as..._col_count%3D1

    Komentuoti:


  • Perfect
    replied
    Parašė Al1 Rodyti pranešimą
    Pasirodo, elektrifikavimo darbai baigti dar vasario 24 d. O po to prasidėjo defektų šalinimo laikotarpis. Kaip rašo baltarusiai, rugpjūčio 15 d. planuojama įjungti elektros tiekimą į kontaktinį tinklą Baltarusijoje. Tikriausiai nebus laukiama naujo grafiko ir jau kokį spalį prasidės elektrinių traukinių eismas.
    Tai turėtų paleisti elektrinius traukinius į Minską?

    Komentuoti:


  • Al1
    replied
    Pasirodo, elektrifikavimo darbai baigti dar vasario 24 d. O po to prasidėjo defektų šalinimo laikotarpis. Kaip rašo baltarusiai, rugpjūčio 15 d. planuojama įjungti elektros tiekimą į kontaktinį tinklą Baltarusijoje. Tikriausiai nebus laukiama naujo grafiko ir jau kokį spalį prasidės elektrinių traukinių eismas.

    Komentuoti:


  • Zorro
    replied
    Suomiškas elektrifikacinis traukinys Paneriuose.



    Komentuoti:


  • Al1
    replied
    Nebus, nes tai darbų trukmė. Konkursas dar neįvyko ir kai įvyks, praeis visi terminai skųsti teismui, kai bus pasirašyta sutartis, nuo tada bus skaičiuojami tie mėnesiai. Be to Šiauliai toliau už Radviliškį, jokie elektriniai nevažinės, kol nebus elektrifikacijos iki Šiaulių.
    Paskutinis taisė Al1; 2017.07.06, 17:58.

    Komentuoti:


  • lukass
    replied
    Ups, sumaišiau Kretingą su Kaišiadorimis.

    Komentuoti:


  • Fulgur
    replied
    Parašė lukass Rodyti pranešimą
    Viešuosiuose pirkimuose yra Vilniaus geležinkelio mazgo bei ruožo Kretinga - Radviliškis elektrifikavimo pirkimai.
    Aš radau:
    Ruožo Kaišiadorys-Radviliškis-Šiauliai elektrifikavimas. Kaišiadorys-Radviliškis kontaktinio tinklo įrengimas bei geležinkelio kelio ir kt. transporto statinių rekonstravimas
    Ruožo Kaišiadorys-Radviliškis-Šiauliai elektrifikavimas. Kaišiadorys-Radviliškis traukos pastočių įrengimas
    Ruožo Kaišiadorys-Radviliškis-Šiauliai elektrifikavimas. Radviliškis-Šiauliai kontaktinio tinklo įrengimas bei geležinkelio kelio ir kt. transporto statinių rekonstravimas.
    Ruožo Kaišiadorys-Radviliškis-Šiauliai elektrifikavimas. Radviliškis-Šiauliai traukos pastočių įrengimas.
    Terminas 26 mėn.

    Reiškia 2019 gale bus Vilnius-Šiauliai električke įmanoma.

    Komentuoti:

Working...
X