Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Geležinkelių elektrifikacija Lietuvoje

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

  • Zorro
    replied
    2017 gruodžio 10 d,
    Prasidėjo reguliarus susisiekimas elektriniais traukiniais tarp Vilniaus ir Minsko.

    https://www.miestai.net/forumas/foru...74#post1604174
    https://www.miestai.net/forumas/foru...99#post1604199

    Komentuoti:


  • Zorro
    replied
    Šiandien buvo.
    https://people.onliner.by/2017/10/10/dva-etazha
    https://news.tut.by/society/563902.html

    Komentuoti:


  • Al1
    replied
    Jau važiavo. Nuotraukos iš Minsko: https://railwayz.info/gallery/album/122
    Paskutinis taisė Al1; 2017.10.10, 12:28.

    Komentuoti:


  • Perfect
    replied
    O kada bandomasis EJ važiuos (ar jau važiavo į Minską)?

    Komentuoti:


  • vectron
    replied
    Niekas nekelia nuotraukų, teks man

    Pasikartosiu - 2017-10-05 į Vilnių iš Minsko atvyko "Baltarusijos geležinkelių" traukinys Stadler EPr-006, tai yra bandomasis važiavimas be keleivių. Traukinys po atvykimo buvo pastatytas į 6 stoties aklakelį ir atgal į Minską numatytas reisas traukinio Nr. 801 tvarkaraščiu. Planuojama, kad reguliarus elektrinių traukinių eismas tarp Vilniaus ir Minsko prasidės spalio 16 d.
    1. Traukinys atvyksta iš Minsko į Vilniaus GS 4 kelią, stoties 5 kelyje stovi LG EJ575-005:

    3.

    4.

    5. Manevrai:

    6. Traukinys manevruoja į 6 kelio aklakelį:

    7. Vaizdas iš galo:

    8. Traukinys ir lydintys LG bei BČ darbuotojai:

    9. Vaizdas nuo pėsčiųjų tilto:
    Paskutinis taisė vectron; 2017.10.05, 19:43.

    Komentuoti:


  • vectron
    replied
    Šiandien 2017-10-05 į Vilnių iš Minsko atvyko "Baltarusijos geležinkelių" traukinys Stadler EPr-006, tai yra bandomasis važiavimas be keleivių. Traukinys stovi Vilniaus GS 6 kelyje, išvykimas į Minską 21.08 val. Trainspotteriai, lėkit fotografuoti.

    Komentuoti:


  • lukass
    replied
    /\
    Click image for larger version  Name:	Gel stat.png Views:	1 Size:	44,2 kB ID:	1583850
    Šaltinis

    Komentuoti:


  • Al1
    replied
    O uostus Baltarusija turi? Ne. Vadinasi bent jau tai, kas gabenama jūra, yra importuojama per Lietuvą, Latviją ar Ukrainą. Kokios apimtys - reikia ieškoti duomenų.

    Komentuoti:


  • lietus
    replied
    Čia jau pradėjote rašyti pranešimus kurie tiktų kitai temai. Grįžtant prie šitos, tai įdomu jeigu būtų elektrifikuota iki Klaipėdos, kiek procentaliai sumažėtų LG sąnaudos vežant krovinius nuo Baltarusijos sienos iki Klaipėdos? Ir beje įdomu, o į Lietuvą Baltarusija nieko geležinkeliais neimportuoja?

    Komentuoti:


  • Al1
    replied
    Kaliningrado tranzitas bus minimizuotas. O uostas gaus krūvį aptarnaudamas keltus, kurie iš Ust-Lugos kursuos vietoj traukinių per Lietuvą, kas liečia karinius krovinius ir srities aprūpinimą. Aišku, tie kroviniai, kurių gabenimui reikalingas greitis, važiuos per Lietuvą. Taip pat ir keleiviniai traukiniai. Tačiau kiek jų ten yra likę. Todėl LG labiausiai, o Klaipėdos uostas taip pat pajus krovinių srauto sumažėjimą ir tai bus smarkus smūgis. Tarp Kaliningrado ir Lenkijos ir taip nėra didelių krovinių srautų, tuo labiau tranzito, todėl neaktualu. Baltarusijoje irgi ekonomika buksuoja, todėl už kreditus ar kitas preferencijas Lukašenka privalės sutikti nukreipti krovinius per Rusijos uostus. Gal ne iškarto ir visus, bet dalį tikrai gali ir gan greitai, jei tik būtų dėl to sutarta.

    Komentuoti:


  • Eimantas
    replied
    Parašė Al1 Rodyti pranešimą
    O Latvijos ir Estijos pavyzdys nieko nesako? Viskas tik tame, kad jų tranzitas buvo daug daugiau priklausomas nuo Rusijos tranzito. Rusija padarė, lygiai taip pat bus ir su Lietuva. Taip, Kaliningrado tranzitas liks, bet sumažės iki minimumo. O Baltarusiją privers, Lukašenka pasirinkimo neturi. Be to, kaip minėjau, mainais Baltarusijai bus Šilko kelias, kurio esmė gabenti krovinius iš Azijos į V. Europą sausuma, o ne jūra. Todėl, dar kartą kartoju, tas jūrų intarpas, kuris egzistuoja, irgi sumenks ir artimesniems pervežimams.
    Tik tiek, kad Latvija ir Estija nesulyginamai daugiau priklausomos nuo tranzito, apie geležinkelius kalbant aišku. Ir jos neturi Kaliningrado varianto. Rusija gali apskritai nutraukti krovinių vežimą per Lietuvą į Kaliningradą, bet tai bus peilis Kaliningrado uostui, nes jis liks tik regiono poreikių patenkinimui (o dalis jo poreikių patenkinama ir iš Lietuvos bei Lenkijos), eksporto srautai ten turbūt irgi minimalūs, nes mažai kas gaminama. Tai kas čia laimės ar praloš? Kaip bus su Baltarusija matysime, aš neburiu iš kavos tirščių ir kategorišku tonu to nepristatau kaip neišvengiamos tiesos. Kolkas viskas pakankamai gerai. Ir gerėja.

    Komentuoti:


  • Al1
    replied
    Vis tiek jau beveik tamsu. Rudenį paprastai dar nepradėjus temti ir likus porai valandų iki saulėlydžio dangų aptraukia debesys, net jei diena būna giedra. Ir retai kada būna giedras vakaras ir naktis.

    Komentuoti:


  • Zorro
    replied
    Iš KLG atvyksta 19:35, tai neužilgo elektrovežis turi būti paduotas.

    Komentuoti:


  • Al1
    replied
    Deja, traukinys į Maskvą išvažiuoja 20.10, tai bus jau tamsu. Saulė leidžiasi 19.46.

    Komentuoti:


  • lukass
    replied
    Į Lietuvą atvažiavo pirmasis elektrinis keleivinis traukinys

    Rugsėjo 13 d. į Lietuvą iš Minsko atvažiavo pirmasis elektrinis keleivinis traukinys. Tai bandomasis keleivinio traukinio reisas. Planuojama, kad reguliarūs reisai elektriniais traukiniais Lietuvos ir Baltarusijos sostines sujungs jau šių metų gruodį, skelbiama pranešime spaudai...

    Komentuoti:


  • vectron
    replied
    Parašė Al1 Rodyti pranešimą
    Tai kodėl aš jo kelios minutės po 8 val. nemačiau depo teritorijoje? Palindo po stogu? Kodėl?
    Nuo Švitrigailos gatvės viaduko ir nesimato, jis toliau nustumtas (arčiau VLRD didžiojo cecho). Šiandien perpiet buvau nuėjęs apžiūrėti. Sakau - gaudykit vakare išvažiuojantį.

    Komentuoti:


  • Al1
    replied
    Tai kodėl aš jo kelios minutės po 8 val. nemačiau depo teritorijoje? Palindo po stogu? Kodėl?

    Komentuoti:


  • vectron
    replied
    Parašė Al1 Rodyti pranešimą
    Šiandien į Lietuvą turėjo atvažiuoti pirmasis keleivinis traukinys Nr. 29 Maskva - Kaliningradas, traukiamas elektrovežio. Tik Vilniuje elektrovežio nemačiau (anei BČ šilumvežio), nors stotyje buvau apie 8 val., kai traukinys atvyksta berods 7.29. Depe ir ties Rasų g. viaduku jų irgi nėra. Negalėjo taip greitai grįžti atgal. Turbūt atitempė tik iki Kenos.
    7.23 val. atvyko į Vilniaus GS 12 kelią. Iš paskos (už elektrovežio) važiavo TEP70BS-082. Po atsikabinimo nuvažiavo į depą. Grįžimas atgal vakare su Nr. 30 Kaliningradas - Maskva. Gaudykite

    https://trainpix.org/photo/205184/

    Komentuoti:


  • Al1
    replied
    Šiandien į Lietuvą turėjo atvažiuoti pirmasis keleivinis traukinys Nr. 29 Maskva - Kaliningradas, traukiamas elektrovežio. Tik Vilniuje elektrovežio nemačiau (anei BČ šilumvežio), nors stotyje buvau apie 8 val., kai traukinys atvyksta berods 7.29. Depe ir ties Rasų g. viaduku jų irgi nėra. Negalėjo taip greitai grįžti atgal. Turbūt atitempė tik iki Kenos.

    Komentuoti:


  • Al1
    replied
    Šiandien į Keną atvyko antrasis prekinis traukinys, traukiamas elektrovežiu VL80.

    https://pp.userapi.com/c840721/v8407...Sv-UUp5cZc.jpg

    Komentuoti:

Working...
X