Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Geležinkelių elektrifikacija Lietuvoje

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

  • Perfect
    replied
    Parašė Al1 Rodyti pranešimą
    Tai, kad konkursas įvyko nieko nereiškia. Jei yra įtarimai, kad buvo korupcija ir kiti pažeidimai, tai turi aiškintis atitinkami organai. Tam nebūtina, kad kreiptųsi į teismą konkurso dalyviai. O laimėtojas, jei jis konkursą laimėjo neskaidriai, dar ir pats gali būti patrauktas atsakomybėn. Latvijoje elektrifikacijos ir elektrinių traukinių pirkimas irgi nevyko skaidriai, konkursai įvykdavo, bet būdavo atšaukiami. Taip kad nereikia čia daryti tragedijos ir prikergti prie to savo antipatijas politikams. P.S. Man jis irgi nepatinka, kaip ir daugelis kitų. Bet reikia žiūrėti dalykiškai.
    Kokie įtarimai ir kas tuos įtarimus reiškia? Nekompetentingas ministras, kuris jau išimties tvarka nukreipė papildomą finansavimą kelių infrastruktūrai Vilniaus ir Trakų rajonuose? Jokios kitos institucijos esminių pastabų, kurios būtų buvęs pagrindas nutraukti konkursą, neturėjo.
    Dėl Latvijos. Leiskite paklausti, kas tuos konkursus stabdė? Ar tai darė ministras, ar viešuosius pirkimus kontroliuojančios institucijos ir konkurso dalyviai teismo keliu? Tai yra esminis skirtumas.
    Elektrifikavimo projektas yra strateginis ir jo sustabdymas yra palankus nebent kitų šalių geležinkelio transporto įmonėms. Tad retorinis klausimas kam dirba Tomaševskis ir Narkėvičius? Jie yra arba korumpuoti, arba naudingi idijotai.
    Paskutinis taisė Perfect; 2019.12.05, 10:57.

    Komentuoti:


  • Al1
    replied
    Tai, kad konkursas įvyko nieko nereiškia. Jei yra įtarimai, kad buvo korupcija ir kiti pažeidimai, tai turi aiškintis atitinkami organai. Tam nebūtina, kad kreiptųsi į teismą konkurso dalyviai. O laimėtojas, jei jis konkursą laimėjo neskaidriai, dar ir pats gali būti patrauktas atsakomybėn. Latvijoje elektrifikacijos ir elektrinių traukinių pirkimas irgi nevyko skaidriai, konkursai įvykdavo, bet būdavo atšaukiami. Taip kad nereikia čia daryti tragedijos ir prikergti prie to savo antipatijas politikams. P.S. Man jis irgi nepatinka, kaip ir daugelis kitų. Bet reikia žiūrėti dalykiškai.

    Komentuoti:


  • Perfect
    replied
    Parašė Al1 Rodyti pranešimą
    Tai gal sakai, kad teikia pritarti korupciniams konkursams ir neskaidriems pirkimams? Tegul aiškinasi tie, kas turi aiškintis. Gal sakai, kad reikia daryti kaip su Vilniaus troleibusais. Ajajai, ES paramą prarasime, todėl pirksime už 20-30 proc. didesnę kainą iš vieno tiekėjo. Aišku, blogai, kad tempiama guma iki paskutinio su ES lėšų skirstymu projektams. Bet gal taip daroma dėl to, kad paskuo bliaunant apie ES lėšų praradimą, būtų atliekami neskaidrūs pirkimai ir sudaromos žalingos sutartys.
    Korupcinis konkursas bus tada tai ministro portfelio nevertas prietranka atiduos užsakymą pusbrolio iš Eišiškių kontorai. Šiuo atveju įvyko tarptautinis konkursas, t.y. skaidriausia įmanoma viešųjų pirkimų forma, kurį ne tik kontroliuoja Viešųjų pirkimų tarnyba, bet ir kiti konkurso dalyviai. Pastarieji, esant bet kokiam įtarimui dėl neteisėtų ir nesąžiningų veiksmų, iš kart gali kreiptis į teismą ir ne tik Lietuvoje, bet ir ES. Tad bet koks bandymas piktnaudžiauti kirstų ne tik finansiškai, bet ir per reputaciją, tarptautiniu mastu. Tuo pačiu tai būtų tiesiausias kelias LG vadovo atleidimui iš pareigų. Dabar gi, kai konkursas yra įvykęs ir paskelbtas nugalėtojas, labai tikėtina, kad nugalėtojas paduos LG savininką, t.y. Susisiekimo ministeriją, į teismą ir pabandys prisiteisti kompensaciją, kuria bus ne tik prašoma padengti visas pasirengimo konkursui išlaidas, bet ir tikriausiai dalį negautų pajamų. Ir kas tada??? Visi LT gyventojai susimokės už prietrankos ministro, kuris labai panašu, kad veikia Tomaševskio nurodymu, destruktyvią veiklą.

    Kas dėl konkurso sąlygų ir apimties, tai ne kartą LG viešai aiškino kodėl neskaido šio pirkimo į etapus. Ir tas jų paaiškinimas įtikino Viešųjų pirkimų tarnybą ir jokia potenciali Lietuvos įmonė tam neprieštaravo, t. y. nesikreipė į teismą.
    Paskutinis taisė Perfect; 2019.12.04, 21:18.

    Komentuoti:


  • Al1
    replied
    Tai gal sakai, kad teikia pritarti korupciniams konkursams ir neskaidriems pirkimams? Tegul aiškinasi tie, kas turi aiškintis. Gal sakai, kad reikia daryti kaip su Vilniaus troleibusais. Ajajai, ES paramą prarasime, todėl pirksime už 20-30 proc. didesnę kainą iš vieno tiekėjo. Aišku, blogai, kad tempiama guma iki paskutinio su ES lėšų skirstymu projektams. Bet gal taip daroma dėl to, kad paskuo bliaunant apie ES lėšų praradimą, būtų atliekami neskaidrūs pirkimai ir sudaromos žalingos sutartys.

    Komentuoti:


  • Perfect
    replied
    Susisiekimo ministras nepritars geležinkelio elektrifikavimo sutarčiai

    vz.lt

    Dėve, dėve... Greičiau tie rinkimai, nes šite laukiniai totoliai nesuvokia ką daro. Galvojau, kad bebrai jau keliauja į užmaršties griovį ir blogiau nebebus. Bet šitie žino kaip pralenkti bebrus.
    Paskutinis taisė Perfect; 2019.12.04, 16:55.

    Komentuoti:


  • Al1
    replied
    Ispanai pasamdys vietines firmas, o pelną išsiveš...

    Komentuoti:


  • LinS
    replied
    Šaltiniai: elektrifikuoti geležinkelį iki Klaipėdos turėtų Ispanijos bendrovių konsorciumas

    Maždaug 250 mln. Eur vertės geležinkelio nuo Kaišiadorių iki Klaipėdos ir Vilniaus mazgo elektrifikavimo rangovo konkursą, BNS žiniomis, laimėjo Ispanijos infrastruktūros statybos grupės „Elecnor“ ir grupei „Abengoa“ priklausančios inžinerijos įmonės „Instalaciones Inabensa“ konsorciumas „Inabelec“.



    Plačiau: https://www.vz.lt/transportas-logist...#ixzz65ACQw3bR


    Ir OFICIALU:

    http://www.litrail.lt/naujienos/-/as..._col_count%3D2
    Paskutinis taisė LinS; 2019.11.13, 15:31.

    Komentuoti:


  • lukass
    replied
    „Lietuvos geležinkeliai“ kitąmet žada investuoti 200 mln. eurų

    ...„Didelę šių investicijų dalį sudarys „Rail Baltica“ tiesimas. Tačiau šis projektas – ne vienintelis mūsų planuose. Jau yra įsibėgėjęs elektrifikavimo pirkimas, kurio vertė – daugiau nei pustrečio šimto milijonų eurų“, – sakė M. Bartuška.

    „Lietuvos geležinkelių“ atstovas spaudai Mantas Dubauskas BNS teigė, kad pagrindiniai šių metų projektai yra antrojo kelio statyba ruože Telšiai–Lieplaukė, Vilniaus aplinkkelio Pušynas–Paneriai antrojo kelio tiesimas, „Rail Baltica“ atšakos nuo Kauno iki Palemono tiesimas. Kitąmet, pasak jo, didžiausias projektas bus ruožo Kaišiadorys–Klaipėda elektrifikavimas, Rengės kelio atstatymas bei kiti geležinkelių remonto ir priežiūros darbai...
    Skaitykite daugiau: https://www.delfi.lt/verslas/transpo....d?id=78863655

    Komentuoti:


  • donatasa
    replied
    Elektriniu traukiniu nuo Lietuvos ir Baltarusijos sienos iki Klaipėdos – jau 2022 m.

    Skaityti daugiau: https://www.madeinvilnius.lt/naujien...os-jau-2022-m/ .

    Komentuoti:


  • Al1
    replied
    Baltarusijoje trūksta keleivinių elektrovežių ir Stadler elektrinių traukinių, todėl taip ir yra. Dėl papildomo reiso savaitgaliais neapsimoka iš kitų maršrutų nuimti Stadlerį. Iš esmės elektrifikacija dėl krovininių. Dėl keleivinių tik nuo Kyviškių iki N. Vilnios. Visa kita bus naudojama kroviniams. Blogai, kad LG neelektrifikavo iš karto iki Vaidotų, nes dabar gaunasi, kad kelis metus nebus efektyviai išnaudojamas kontaktinis tinklas.

    Komentuoti:


  • Ignalina
    replied
    G148 tempia BČ TEP'as, savaitgaliais kursuojantis G801/802 dyzeliukas. ar vertėjo elektrifikuot ruožą, jei po juo vis tiek dažnai važiuoja dyzelis? apie Vilnius-Kena atskira kalba.

    Komentuoti:


  • mantasm
    replied
    Parašė keen Rodyti pranešimą

    Viesieji pirkimai nera skirti ekonomikai gaivinti. Todel sudarant salygas pirmoje vietoje yra kokybiski ir laiku atlikti darbai.
    Gal tam nėra skirti, bet nėra skirti ir trukdyti vietos ekonomikai. Tie patys pinigai duotų n+k kartų daugiau naudos jei liktų šalies viduje. Ar vietiniai prastai atliko darbus iki Baltarusijos sienos?

    Komentuoti:


  • evvt
    replied
    Parašė Al1 Rodyti pranešimą
    Viešieji pirkimai yra biurokratinė procedūra, kuri kaip minimum vilkina pirkimo procesą, reikalauja tam papildomų išlaidų. Jei pirkimai menkaverčiai ar reikia skubiai nupirkti santykinai nebrangias prekes ar paslaugas, jie apčiuopiamai prailgina pirkimo procedūra dienomis ar savaitėmis, o taip pat ir kainą apčiuopiamai padidina, nes stambesnėse įstaigose ir įmonėse vien dėl viešųjų pirkimų išlaikomi papildomi etatai arba gaištamas laikas (ir neretai asmeninės lėšos) tų dirbančiųjų, kurie atlieka pirkimą. Stambių pirkimų atveju viešieji pirkimai visiškai neužkerta kelio korupcijai, priešingai, ji galbūt netgi didesnė, nei nesant pirkimų. Plius visokie teismai, nepagrįsti nelaimėjusiųjų konkurso ieškiniai ir t.t. gaišina laiką.
    Maršrutas iki Valčiūnų tikrai turi potencialo, tik reikia įrengti papildomą stotelė Salininkuose.
    arba dvi stoteles salininkuose

    Komentuoti:


  • Al1
    replied
    Viešieji pirkimai yra biurokratinė procedūra, kuri kaip minimum vilkina pirkimo procesą, reikalauja tam papildomų išlaidų. Jei pirkimai menkaverčiai ar reikia skubiai nupirkti santykinai nebrangias prekes ar paslaugas, jie apčiuopiamai prailgina pirkimo procedūra dienomis ar savaitėmis, o taip pat ir kainą apčiuopiamai padidina, nes stambesnėse įstaigose ir įmonėse vien dėl viešųjų pirkimų išlaikomi papildomi etatai arba gaištamas laikas (ir neretai asmeninės lėšos) tų dirbančiųjų, kurie atlieka pirkimą. Stambių pirkimų atveju viešieji pirkimai visiškai neužkerta kelio korupcijai, priešingai, ji galbūt netgi didesnė, nei nesant pirkimų. Plius visokie teismai, nepagrįsti nelaimėjusiųjų konkurso ieškiniai ir t.t. gaišina laiką.
    Maršrutas iki Valčiūnų tikrai turi potencialo, tik reikia įrengti papildomą stotelė Salininkuose.
    Paskutinis taisė Al1; 2017.12.28, 13:28.

    Komentuoti:


  • keen
    replied
    Parašė Al1 Rodyti pranešimą
    Niekada Lietuva gerai negyvens, jei tai, ką gali pasidaryti pati, pirks iš užsienio. Ir nereikia pasakų, kad taip pigiau. Pinigai iškeliaus iš šalies, vietinis verslas negaus užsakymų, žmonės darbo ir t.t. LG valdžia, aišku, jauna, ir su sukirmijusiais nuo laisvos rinkos institutų ir panašių skleidžiamos propagandos smegenimis.
    Viesieji pirkimai nera skirti ekonomikai gaivinti. Todel sudarant salygas pirmoje vietoje yra kokybiski ir laiku atlikti darbai.

    Komentuoti:


  • Fulgur
    replied
    Kas nors apskųstų ir baigtųsi toks savivaliavimas.
    Ką reiškia būti įvykdžius darbų už Eur 57 000 000. Litais tai Lt 200 000 000.

    Korupcija ir tiek.

    Komentuoti:


  • Al1
    replied
    Parašė John Rodyti pranešimą
    Ar negali būti taip, kad vietinė kompanija, kuri elektrifikavo Vilnius-Baltarusija ruožą, yra įsivėlusi į buvusios administracijos ir Socdemų korupcinius reikalus?
    Fima ne tik su LG dirba. Tai viena. Kas dėl saugiklių, tai ką, nėra kitų saugiklių? Taigi akivaizdžiai klojama dirva ne Lietuvos įmonei, o užsienio kompanijai. Kam dirba LG? Lietuvoje nėra įmonių, galinčių elektrifikuoti? Aukštos technologijos?
    Paskutinis taisė Al1; 2017.12.27, 21:28.

    Komentuoti:


  • Aleksio
    replied
    Šiaip toks ir kiti panašūs reikalavimai yra savotiškas saugiklis nuo to, kad darbus vykdys patyręs rangovas, o ne vakar įkurta įmonė su 5 darbuotojais.

    Komentuoti:


  • John
    replied
    Ar negali būti taip, kad vietinė kompanija, kuri elektrifikavo Vilnius-Baltarusija ruožą, yra įsivėlusi į buvusios administracijos ir Socdemų korupcinius reikalus?

    Komentuoti:


  • Al1
    replied
    Niekada Lietuva gerai negyvens, jei tai, ką gali pasidaryti pati, pirks iš užsienio. Ir nereikia pasakų, kad taip pigiau. Pinigai iškeliaus iš šalies, vietinis verslas negaus užsakymų, žmonės darbo ir t.t. LG valdžia, aišku, jauna, ir su sukirmijusiais nuo laisvos rinkos institutų ir panašių skleidžiamos propagandos smegenimis.

    Komentuoti:

Working...
X