Parašė John
Rodyti pranešimą
Parašė Laure23
Rodyti pranešimą
Aplinkybės drastiškai pasikeitė. Krovinių srautai sumažėjo kelis kartus, o vien iš keleivių, kai vyksta 5-6 traukiniai, toks projektas niekada neatsipirks
Jei važiuojate autostrada ir off-line navigacija rodo 130 km/val. tai privažiavę kelio remontą žiūrite į kelio ženklus ir nespaudžiate gazo iki dugno, vien dėl to, kad taip rodo neatnaujinta navigacija ar kad skelbimė parašyta kad šis kelio ruožas bus rekonstruotas po X metų ir Y mėnesių. Lėtinate greitį dabar.
Štai kokios vizijos yra reklaminiame elektrifikavimo puslapyje.

https://elektrifikavimas.lt/#nauda
Iš projekto ekonomikos prielaidų beveik nieko neliko.
Kai sutartys jau pasirašytos, tai taip lengvai nenutrauksi; bet jei buvo geri teisininkai, turėjo būti numatytos force majeure aplinkybės, kad nereikėtų mokėti baudų.
Parašė John
Rodyti pranešimą
Projekto vertė 411,26 mln. Eur
Finansavimas:
ES investicijos:~200 mln. eurų Europos Sąjungos fondų finansavimas.
Bendrovės investicijos ir valstybės biudžeto lėšos: Likusi Europos Sąjungos fondų nefinansuojama projekto vertė.
https://elektrifikavimas.lt/#nauda
Finansavimas:
ES investicijos:~200 mln. eurų Europos Sąjungos fondų finansavimas.
Bendrovės investicijos ir valstybės biudžeto lėšos: Likusi Europos Sąjungos fondų nefinansuojama projekto vertė.
https://elektrifikavimas.lt/#nauda
Tikslaiu Lietuvos mokesčių mokėtojai finansuos 211 mln EUR + pabrangimo dalį, nes , nes ta LTG Infra dirbo nuostolingai jau riebiais 2021 metais, o kas jos laiukia 2023 metais jie patys nelabai gerai įsivaizduoja.
O gal LTG Infra padidins mokesčius už infrastruktūrą iki tiek, kad pigiau bus keliauti ar vežti krovinisu kitais būdais nei traukiniais.

https://rekvizitai.vz.lt/imone/lietu...tura/apyvarta/
Kaip bežiūrėtum, dabartinėje situacijoje su ta geležinkelio elektrifikacija gavosi visiškas cugcvangas.
Komentuoti: