Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Geležinkelių elektrifikacija Lietuvoje

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

  • Al1
    replied
    Tai niekas ruožo per Kirtimus ir nežadėjo elektrifikuoti.

    Komentuoti:


  • Palpatine
    replied
    Gal mano akiniai per silpni, nematau Oro uosto stotelės, tik elektrifikuojamą aplinkkelį.

    Komentuoti:


  • Al1
    replied
    Kaip tai nepanašu, jei panašu.

    Komentuoti:


  • Palpatine
    replied
    Pagal schemą nepanašu, kad elektrifikuos Vilniaus-Vaidotų ruožą, nors anksčiau lyg ir būta kalbų

    Komentuoti:


  • DKL
    replied
    Elektrifikacijos SPAVo paraiškoje paskelbta būsimos elektrifikacijos principinė schema. Ruože nuo Klaipėdos iki Kaišiadorių nusimato 2x25kV, kitur liks paprastas 25kV. Be rekonstruojamų Žaslių ir Lentvario pastočių bus tik keturios naujos pastotės: Žeimiuose, Linkaičiuose, Tarvainiuose ir Kretingoje.

    Komentuoti:


  • Al1
    replied
    D1 prikėlimas būtų labai gerai... Deja, per brangu...

    Komentuoti:


  • Felin
    replied
    Greitai ne tik (nuoroda į Feisbuką): nuo rugpjūčio 1 d. kasdien kursuos trys traukinių porai Vilnius - Kena - Vilnius ir du Vilnius - Trakai - Vilnius su ER9M, (ne?) tik geležinkelių entuziastams... ;-)

    Komentuoti:


  • Vitas
    replied
    Lėšos paskirtos, kažkas jas pasiims, o elektrifikuotu geležinkeliu iš Vilniaus į Kęną vis tiek važinėja dyzelinės "pesos"...

    Komentuoti:


  • Perfect
    replied
    Paskirtos lėšos Vilniaus geležinkelio mazgui elektrifikuoti
    vz.lt
    Paskutinis taisė digital; 2020.07.30, 19:45. Priežastis: pataisytas url

    Komentuoti:


  • Al1
    replied
    Kol kas jokių darbų linijose nesimato. Dirbama kabinetuose. Nors LG eismo pertraukų grafike buvo numatyti darbai, susiję su elektrifikacija. Pavyzdžiui, Vilniaus aplinkkelyje jie jau turėjo įvykti (kai kurie). Bet nieko nevyko...
    Paskutinis taisė Al1; 2020.06.16, 12:41.

    Komentuoti:


  • Perfect
    replied
    Įdomu ar vyksta kokie nors darbai, susiję su elektrifikacija, ir kokioje stadijoje yra projektas?
    Paskutinis taisė Perfect; 2020.06.16, 16:22.

    Komentuoti:


  • lukass
    replied
    „Lietuvos geležinkeliai“ pasirašė 363 mln. eurų sutartį su „Elecnor“
    ...M. Bartuškos teigimu, kitais metais vyks projekto planavimo ir projektavimo darbai, o elektrifikavimo darbai prasidės 2021-aisiais...

    Komentuoti:


  • VNS
    replied
    Parašė lukass Rodyti pranešimą
    J. Narkevičius leido pasirašyti geležinkelio elektrifikavimo sutartį


    Skaityti daugiau: https://www.diena.lt/naujienos/versl...sutarti-944915
    Tai be abejonės pats geriausias šio šūdministrio sprendimas. Apskritai jo karjeroje ir gyvenime. Dėkui ministre, kad neprašikot 200 mln. ir geros kloties kitose pareigose, kur jus ten ikiš.

    Komentuoti:


  • lukass
    replied
    J. Narkevičius leido pasirašyti geležinkelio elektrifikavimo sutartį
    Susisiekimo ministras paskelbė leidęs „Lietuvos geležinkeliams“ pasirašyti 363 mln. eurų vertės geležinkelio elektrifikavimo sutartį su konkursą laimėjusia Ispanijos bendrove „Elecnor“. Sutartį bendrovės ketina pasirašyti artimiausiu metu.

    Jaroslavas Narkevičius sako, kad už neefektyvų konkursą ir pabrangusį projektą atsakingi asmenys bus įvertinti, tačiau, jo teigimu, bendrovės valdybos pakeitimas nesvarstomas.

    „Reikia įvertinti tai, kad konkurso pailgėjimo laikotarpis nuo 6 mėnesių iki 2 metų įvedė mus į tokią situaciją, kad neleidžiant atlikti šiuos pirkimus Lietuva praktiškai praranda galimybę gauti virš 200 mln. eurų ES lėšų“, – ketvirtadienį spaudos konferencijoje pranešė J. Narkevičius...

    ...Auditui pasibaigus, už nuostolius atsakingi asmenys turės atsakyti, teigė J. Narkevičius...
    Skaityti daugiau: https://www.diena.lt/naujienos/versl...sutarti-944915

    Komentuoti:


  • Sula
    replied
    Gal dėl to, kad Šalčininkuose nėra normalios geležinkelio stoties?
    Šiaip jau, žiūriu, į Jašiūnus didina traukinių skaičių.

    Komentuoti:


  • Vitas
    replied
    Parašė Perfect Rodyti pranešimą

    (...)
    1. Nes taip liepė Tomaševskis.
    (...)
    Kodėl p.Tomaševskis negali paliepti atnaujinti keleivinių traukinių eismą iš Vilniaus iki Šalčininkų (Solečnikų) ?

    Komentuoti:


  • Al1
    replied
    Parašė Perfect Rodyti pranešimą

    Kokius įstatymus pažeidžia konkursas? Net ir nekomeptetingasis Narkėvičius nežino, o jūs teigiate, kad konkursas nešvarus.
    Vakar kaip tik žiūrėjau Dienos aktualijų laidą, kur N. Pumprickaitė kalbino ministrą.
    Reziumuojant laidą Narkėvičius pateikė tokius argumentus, kodėl nereikia pasirašyti sutarties:
    1. Nes taip liepė Tomaševskis.
    2. Buvo atliktas konkurso auditas. Išvados vis dar rengiamos, bet kol kas esminis tų išvadų dalykas yra tai, kad konkursas užtruko 24 mėn, vietoj planuotų 6 ir kad pasirinktas nugalėtojas, kurio pasiūlymo kaina didesnė 40 mln. Anot Narkėvičiaus tai jau yra įtarimus keliantis dalykas. Argumento, kad tokios apimties konkursai komplikuojasi ir siekiant atsižvelgti į visų konkurse dalyvavusių įmonių pasiūlymus, kad būtų užtikrinta kuo platesnė konkurencija, jis negirdi, kaip ir nesupranta arba tikslingai ignoruoja faktą, kad konkursas buvo skelbtas ne mažiausiai kainai, bet ekonomiškai naudingiausiam pasiūlymui, t.y. pigiausias pasiūlymas finale pabrangsta daugiau nei 40 mln. Tai tik dar kartą parodo, kad ministras užsiima primityviu politikavimu, kuris, labai tikėtina, turės neigiamų pasekmių ne tik LG, bet ir valstybei.
    3. Anot audito ar paties ministro, LG nespės įgyvendinti projekto laiku, kad suspėtų įtilpti į struktūrinio finansavimo grafiką. LG sako, kad pagal konkurso sąlygas rangovas turi spėti. Tai negi ministras tikisi, kad nutraukus įvykusį konkursą ir pradėjus skelbti tris naujus konkursus bus daugiau laiko? Marazmas ne kitaip.
    4. Lietuvos verslo konfederacija skundžaisi, kad LT verslas išstumiamas iš konkurso. Ir taip, ir ne. Žiūrint ne tik verslininkų interesų, bet ir LG interesų, siekiant kaip galia efektyvesnio projekto įgyvendinimo buvo pasrinkta projekto neskaidyti, nes išskaidžius: a) sunkiau valdomas viso projekto įgyvendinimas, b) išauga rizika, kad visas ruožas nebus baigtas vienu metu ir dėl to LG patirs nuostolių. Galų gale net ir konkurso nugalėtoju išrinkus užsienio kompaniją, tai nereiškia, kad nebus samdoma vietinė subranga. Vienintelis dalykas kur pralaimi LT verslas, kad potencialiai bus mažesnės jų pajamos ir pelnas. Viskas.

    Kur aš kategoriškai teigiau, kad neskaidrus?

    Ir nereikia čia daryti tragedijos. Visada yra galimybė pasirašyti už ministrą kitiems, kad ir pačiam premjerui ir prisiimti atsakomybę.
    Paskutinis taisė Al1; 2019.12.06, 21:18.

    Komentuoti:


  • sv-x-as
    replied
    Išsigimėlis vėl siautėja. Raganų medžioklė ieškant sau naudos. Iš kur tu ištraukei, kad kažkas šiame projekte ėmė kyšius ar kitaip įstatymus pažeidinėjo?
    Viską ką sugebėjo šitas šudministris išstenėti buvo, kad projektas sustambintas ir kad laimėjo brangesnę kainą pasiūlęs rangovas. Beje abu šie dalykai, nevispročiui paaiškinti. O tu siautėji toliau.

    Komentuoti:


  • Perfect
    replied
    Parašė Al1 Rodyti pranešimą
    Nesvarbu, kas stabdė. Jei pas mus galimai visos konkurso procese dalyvavusios institucijos korumpuotos ar gavusios nurodymus iš aukščiau padarė konkursą ir kaip ir viskas gerai, tai nereiškia, kad tai iš tikrųjų viskas gerai pagal įstatymą ir konkurso skaidrumu ir teisėtumu neturėtų domėtis tam tikri organai. Gal pasidomėk, kiek korupcijos atvejų paaiškėja ne tik Lietuvoje, bet ir užsienyje net praėjus keliems metams po kaip ir skaidrių konkursų ar pirkimų. Ir dažniausiai kaltų nėra, laikas praėjo, šaukštai po pietų.
    Strateginis projektas nereiškia, kad galima pažeidinėti įstatymus. Strateginis tai ne gyvybės ir mirties atvejis (tarkim, kad kokio nors kataklizmo ar technogeninės avarijos atveju), kai ne tik kad galima, bet ir reikia pirkti pažeidžiant įstatymus, jei tik tie įstatymai stabdo pirkimo procesą ar daro jį neįmanomu dėl biurokratinių reikalavimų. Deja, tada kaip tik valdininkai, bijodami atsakomybės, sakys, kad įstatymai tokie ir nieko negali padaryti...
    O gal strateginis projektas tai reiškia, kad galima prisidengiant skambiais lozungais grobstyti, imti kyšius ar kitaip pažeidinėti įstatymus? Kokių kitų šalių geležinkeliams pirkimas palankus? Latvijos? Lenkijos? Ar per jas gabenamas tranzitas. Lenkija - ne konkurentė. Latvija - taip. Bet ten geležinkeliai irgi neaišku kada bus elektrifikuoti nuo sienos iki uosto.
    Kokius įstatymus pažeidžia konkursas? Net ir nekomeptetingasis Narkėvičius nežino, o jūs teigiate, kad konkursas nešvarus.
    Vakar kaip tik žiūrėjau Dienos aktualijų laidą, kur N. Pumprickaitė kalbino ministrą.
    Reziumuojant laidą Narkėvičius pateikė tokius argumentus, kodėl nereikia pasirašyti sutarties:
    1. Nes taip liepė Tomaševskis.
    2. Buvo atliktas konkurso auditas. Išvados vis dar rengiamos, bet kol kas esminis tų išvadų dalykas yra tai, kad konkursas užtruko 24 mėn, vietoj planuotų 6 ir kad pasirinktas nugalėtojas, kurio pasiūlymo kaina didesnė 40 mln. Anot Narkėvičiaus tai jau yra įtarimus keliantis dalykas. Argumento, kad tokios apimties konkursai komplikuojasi ir siekiant atsižvelgti į visų konkurse dalyvavusių įmonių pasiūlymus, kad būtų užtikrinta kuo platesnė konkurencija, jis negirdi, kaip ir nesupranta arba tikslingai ignoruoja faktą, kad konkursas buvo skelbtas ne mažiausiai kainai, bet ekonomiškai naudingiausiam pasiūlymui, t.y. pigiausias pasiūlymas finale pabrangsta daugiau nei 40 mln. Tai tik dar kartą parodo, kad ministras užsiima primityviu politikavimu, kuris, labai tikėtina, turės neigiamų pasekmių ne tik LG, bet ir valstybei.
    3. Anot audito ar paties ministro, LG nespės įgyvendinti projekto laiku, kad suspėtų įtilpti į struktūrinio finansavimo grafiką. LG sako, kad pagal konkurso sąlygas rangovas turi spėti. Tai negi ministras tikisi, kad nutraukus įvykusį konkursą ir pradėjus skelbti tris naujus konkursus bus daugiau laiko? Marazmas ne kitaip.
    4. Lietuvos verslo konfederacija skundžaisi, kad LT verslas išstumiamas iš konkurso. Ir taip, ir ne. Žiūrint ne tik verslininkų interesų, bet ir LG interesų, siekiant kaip galia efektyvesnio projekto įgyvendinimo buvo pasrinkta projekto neskaidyti, nes išskaidžius: a) sunkiau valdomas viso projekto įgyvendinimas, b) išauga rizika, kad visas ruožas nebus baigtas vienu metu ir dėl to LG patirs nuostolių. Galų gale net ir konkurso nugalėtoju išrinkus užsienio kompaniją, tai nereiškia, kad nebus samdoma vietinė subranga. Vienintelis dalykas kur pralaimi LT verslas, kad potencialiai bus mažesnės jų pajamos ir pelnas. Viskas.


    Komentuoti:


  • Al1
    replied
    Nesvarbu, kas stabdė. Jei pas mus galimai visos konkurso procese dalyvavusios institucijos korumpuotos ar gavusios nurodymus iš aukščiau padarė konkursą ir kaip ir viskas gerai, tai nereiškia, kad tai iš tikrųjų viskas gerai pagal įstatymą ir konkurso skaidrumu ir teisėtumu neturėtų domėtis tam tikri organai. Gal pasidomėk, kiek korupcijos atvejų paaiškėja ne tik Lietuvoje, bet ir užsienyje net praėjus keliems metams po kaip ir skaidrių konkursų ar pirkimų. Ir dažniausiai kaltų nėra, laikas praėjo, šaukštai po pietų.
    Strateginis projektas nereiškia, kad galima pažeidinėti įstatymus. Strateginis tai ne gyvybės ir mirties atvejis (tarkim, kad kokio nors kataklizmo ar technogeninės avarijos atveju), kai ne tik kad galima, bet ir reikia pirkti pažeidžiant įstatymus, jei tik tie įstatymai stabdo pirkimo procesą ar daro jį neįmanomu dėl biurokratinių reikalavimų. Deja, tada kaip tik valdininkai, bijodami atsakomybės, sakys, kad įstatymai tokie ir nieko negali padaryti...
    O gal strateginis projektas tai reiškia, kad galima prisidengiant skambiais lozungais grobstyti, imti kyšius ar kitaip pažeidinėti įstatymus? Kokių kitų šalių geležinkeliams pirkimas palankus? Latvijos? Lenkijos? Ar per jas gabenamas tranzitas. Lenkija - ne konkurentė. Latvija - taip. Bet ten geležinkeliai irgi neaišku kada bus elektrifikuoti nuo sienos iki uosto.
    Paskutinis taisė Al1; 2019.12.05, 16:11.

    Komentuoti:

Working...
X