Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
Geležinkelių elektrifikacija Lietuvoje
Collapse
X
-
Gal mano akiniai per silpni, nematau Oro uosto stotelės, tik elektrifikuojamą aplinkkelį.
Komentuoti:
-
Pagal schemą nepanašu, kad elektrifikuos Vilniaus-Vaidotų ruožą, nors anksčiau lyg ir būta kalbų
Komentuoti:
-
Elektrifikacijos SPAVo paraiškoje paskelbta būsimos elektrifikacijos principinė schema. Ruože nuo Klaipėdos iki Kaišiadorių nusimato 2x25kV, kitur liks paprastas 25kV. Be rekonstruojamų Žaslių ir Lentvario pastočių bus tik keturios naujos pastotės: Žeimiuose, Linkaičiuose, Tarvainiuose ir Kretingoje.
- 3 patinka
Komentuoti:
-
Greitai ne tik (nuoroda į Feisbuką): nuo rugpjūčio 1 d. kasdien kursuos trys traukinių porai Vilnius - Kena - Vilnius ir du Vilnius - Trakai - Vilnius su ER9M, (ne?) tik geležinkelių entuziastams... ;-)
- 2 patinka
Komentuoti:
-
Lėšos paskirtos, kažkas jas pasiims, o elektrifikuotu geležinkeliu iš Vilniaus į Kęną vis tiek važinėja dyzelinės "pesos"...Parašė Perfect Rodyti pranešimą
Komentuoti:
-
- 1 patinka
Komentuoti:
-
Kol kas jokių darbų linijose nesimato. Dirbama kabinetuose. Nors LG eismo pertraukų grafike buvo numatyti darbai, susiję su elektrifikacija. Pavyzdžiui, Vilniaus aplinkkelyje jie jau turėjo įvykti (kai kurie). Bet nieko nevyko...Paskutinis taisė Al1; 2020.06.16, 12:41.
- 1 patinka
Komentuoti:
-
„Lietuvos geležinkeliai“ pasirašė 363 mln. eurų sutartį su „Elecnor“
...M. Bartuškos teigimu, kitais metais vyks projekto planavimo ir projektavimo darbai, o elektrifikavimo darbai prasidės 2021-aisiais...
Komentuoti:
-
Tai be abejonės pats geriausias šio šūdministrio sprendimas. Apskritai jo karjeroje ir gyvenime. Dėkui ministre, kad neprašikot 200 mln. ir geros kloties kitose pareigose, kur jus ten ikiš.Parašė lukass Rodyti pranešimąJ. Narkevičius leido pasirašyti geležinkelio elektrifikavimo sutartį
Skaityti daugiau: https://www.diena.lt/naujienos/versl...sutarti-944915
- 5 patinka
Komentuoti:
-
J. Narkevičius leido pasirašyti geležinkelio elektrifikavimo sutartį
Skaityti daugiau: https://www.diena.lt/naujienos/versl...sutarti-944915Susisiekimo ministras paskelbė leidęs „Lietuvos geležinkeliams“ pasirašyti 363 mln. eurų vertės geležinkelio elektrifikavimo sutartį su konkursą laimėjusia Ispanijos bendrove „Elecnor“. Sutartį bendrovės ketina pasirašyti artimiausiu metu.
Jaroslavas Narkevičius sako, kad už neefektyvų konkursą ir pabrangusį projektą atsakingi asmenys bus įvertinti, tačiau, jo teigimu, bendrovės valdybos pakeitimas nesvarstomas.
„Reikia įvertinti tai, kad konkurso pailgėjimo laikotarpis nuo 6 mėnesių iki 2 metų įvedė mus į tokią situaciją, kad neleidžiant atlikti šiuos pirkimus Lietuva praktiškai praranda galimybę gauti virš 200 mln. eurų ES lėšų“, – ketvirtadienį spaudos konferencijoje pranešė J. Narkevičius...
...Auditui pasibaigus, už nuostolius atsakingi asmenys turės atsakyti, teigė J. Narkevičius...
Komentuoti:
-
Gal dėl to, kad Šalčininkuose nėra normalios geležinkelio stoties?
Šiaip jau, žiūriu, į Jašiūnus didina traukinių skaičių.
Komentuoti:
-
Kodėl p.Tomaševskis negali paliepti atnaujinti keleivinių traukinių eismą iš Vilniaus iki Šalčininkų (Solečnikų) ?Parašė Perfect Rodyti pranešimą
(...)
1. Nes taip liepė Tomaševskis.
(...)
Komentuoti:
-
Kur aš kategoriškai teigiau, kad neskaidrus?Parašė Perfect Rodyti pranešimą
Kokius įstatymus pažeidžia konkursas? Net ir nekomeptetingasis Narkėvičius nežino, o jūs teigiate, kad konkursas nešvarus.
Vakar kaip tik žiūrėjau Dienos aktualijų laidą, kur N. Pumprickaitė kalbino ministrą.
Reziumuojant laidą Narkėvičius pateikė tokius argumentus, kodėl nereikia pasirašyti sutarties:
1. Nes taip liepė Tomaševskis.
2. Buvo atliktas konkurso auditas. Išvados vis dar rengiamos, bet kol kas esminis tų išvadų dalykas yra tai, kad konkursas užtruko 24 mėn, vietoj planuotų 6 ir kad pasirinktas nugalėtojas, kurio pasiūlymo kaina didesnė 40 mln. Anot Narkėvičiaus tai jau yra įtarimus keliantis dalykas. Argumento, kad tokios apimties konkursai komplikuojasi ir siekiant atsižvelgti į visų konkurse dalyvavusių įmonių pasiūlymus, kad būtų užtikrinta kuo platesnė konkurencija, jis negirdi, kaip ir nesupranta arba tikslingai ignoruoja faktą, kad konkursas buvo skelbtas ne mažiausiai kainai, bet ekonomiškai naudingiausiam pasiūlymui, t.y. pigiausias pasiūlymas finale pabrangsta daugiau nei 40 mln. Tai tik dar kartą parodo, kad ministras užsiima primityviu politikavimu, kuris, labai tikėtina, turės neigiamų pasekmių ne tik LG, bet ir valstybei.
3. Anot audito ar paties ministro, LG nespės įgyvendinti projekto laiku, kad suspėtų įtilpti į struktūrinio finansavimo grafiką. LG sako, kad pagal konkurso sąlygas rangovas turi spėti. Tai negi ministras tikisi, kad nutraukus įvykusį konkursą ir pradėjus skelbti tris naujus konkursus bus daugiau laiko? Marazmas ne kitaip.
4. Lietuvos verslo konfederacija skundžaisi, kad LT verslas išstumiamas iš konkurso. Ir taip, ir ne. Žiūrint ne tik verslininkų interesų, bet ir LG interesų, siekiant kaip galia efektyvesnio projekto įgyvendinimo buvo pasrinkta projekto neskaidyti, nes išskaidžius: a) sunkiau valdomas viso projekto įgyvendinimas, b) išauga rizika, kad visas ruožas nebus baigtas vienu metu ir dėl to LG patirs nuostolių. Galų gale net ir konkurso nugalėtoju išrinkus užsienio kompaniją, tai nereiškia, kad nebus samdoma vietinė subranga. Vienintelis dalykas kur pralaimi LT verslas, kad potencialiai bus mažesnės jų pajamos ir pelnas. Viskas.
Ir nereikia čia daryti tragedijos. Visada yra galimybė pasirašyti už ministrą kitiems, kad ir pačiam premjerui ir prisiimti atsakomybę.Paskutinis taisė Al1; 2019.12.06, 21:18.
Komentuoti:
-
Išsigimėlis vėl siautėja. Raganų medžioklė ieškant sau naudos. Iš kur tu ištraukei, kad kažkas šiame projekte ėmė kyšius ar kitaip įstatymus pažeidinėjo?
Viską ką sugebėjo šitas šudministris išstenėti buvo, kad projektas sustambintas ir kad laimėjo brangesnę kainą pasiūlęs rangovas. Beje abu šie dalykai, nevispročiui paaiškinti. O tu siautėji toliau.
- 1 patinka
Komentuoti:
-
Kokius įstatymus pažeidžia konkursas? Net ir nekomeptetingasis Narkėvičius nežino, o jūs teigiate, kad konkursas nešvarus.Parašė Al1 Rodyti pranešimąNesvarbu, kas stabdė. Jei pas mus galimai visos konkurso procese dalyvavusios institucijos korumpuotos ar gavusios nurodymus iš aukščiau padarė konkursą ir kaip ir viskas gerai, tai nereiškia, kad tai iš tikrųjų viskas gerai pagal įstatymą ir konkurso skaidrumu ir teisėtumu neturėtų domėtis tam tikri organai. Gal pasidomėk, kiek korupcijos atvejų paaiškėja ne tik Lietuvoje, bet ir užsienyje net praėjus keliems metams po kaip ir skaidrių konkursų ar pirkimų. Ir dažniausiai kaltų nėra, laikas praėjo, šaukštai po pietų.
Strateginis projektas nereiškia, kad galima pažeidinėti įstatymus. Strateginis tai ne gyvybės ir mirties atvejis (tarkim, kad kokio nors kataklizmo ar technogeninės avarijos atveju), kai ne tik kad galima, bet ir reikia pirkti pažeidžiant įstatymus, jei tik tie įstatymai stabdo pirkimo procesą ar daro jį neįmanomu dėl biurokratinių reikalavimų. Deja, tada kaip tik valdininkai, bijodami atsakomybės, sakys, kad įstatymai tokie ir nieko negali padaryti...
O gal strateginis projektas tai reiškia, kad galima prisidengiant skambiais lozungais grobstyti, imti kyšius ar kitaip pažeidinėti įstatymus? Kokių kitų šalių geležinkeliams pirkimas palankus? Latvijos? Lenkijos? Ar per jas gabenamas tranzitas. Lenkija - ne konkurentė. Latvija - taip. Bet ten geležinkeliai irgi neaišku kada bus elektrifikuoti nuo sienos iki uosto.
Vakar kaip tik žiūrėjau Dienos aktualijų laidą, kur N. Pumprickaitė kalbino ministrą.
Reziumuojant laidą Narkėvičius pateikė tokius argumentus, kodėl nereikia pasirašyti sutarties:
1. Nes taip liepė Tomaševskis.
2. Buvo atliktas konkurso auditas. Išvados vis dar rengiamos, bet kol kas esminis tų išvadų dalykas yra tai, kad konkursas užtruko 24 mėn, vietoj planuotų 6 ir kad pasirinktas nugalėtojas, kurio pasiūlymo kaina didesnė 40 mln. Anot Narkėvičiaus tai jau yra įtarimus keliantis dalykas. Argumento, kad tokios apimties konkursai komplikuojasi ir siekiant atsižvelgti į visų konkurse dalyvavusių įmonių pasiūlymus, kad būtų užtikrinta kuo platesnė konkurencija, jis negirdi, kaip ir nesupranta arba tikslingai ignoruoja faktą, kad konkursas buvo skelbtas ne mažiausiai kainai, bet ekonomiškai naudingiausiam pasiūlymui, t.y. pigiausias pasiūlymas finale pabrangsta daugiau nei 40 mln. Tai tik dar kartą parodo, kad ministras užsiima primityviu politikavimu, kuris, labai tikėtina, turės neigiamų pasekmių ne tik LG, bet ir valstybei.
3. Anot audito ar paties ministro, LG nespės įgyvendinti projekto laiku, kad suspėtų įtilpti į struktūrinio finansavimo grafiką. LG sako, kad pagal konkurso sąlygas rangovas turi spėti. Tai negi ministras tikisi, kad nutraukus įvykusį konkursą ir pradėjus skelbti tris naujus konkursus bus daugiau laiko? Marazmas ne kitaip.
4. Lietuvos verslo konfederacija skundžaisi, kad LT verslas išstumiamas iš konkurso. Ir taip, ir ne. Žiūrint ne tik verslininkų interesų, bet ir LG interesų, siekiant kaip galia efektyvesnio projekto įgyvendinimo buvo pasrinkta projekto neskaidyti, nes išskaidžius: a) sunkiau valdomas viso projekto įgyvendinimas, b) išauga rizika, kad visas ruožas nebus baigtas vienu metu ir dėl to LG patirs nuostolių. Galų gale net ir konkurso nugalėtoju išrinkus užsienio kompaniją, tai nereiškia, kad nebus samdoma vietinė subranga. Vienintelis dalykas kur pralaimi LT verslas, kad potencialiai bus mažesnės jų pajamos ir pelnas. Viskas.
- 2 patinka
Komentuoti:
-
Nesvarbu, kas stabdė. Jei pas mus galimai visos konkurso procese dalyvavusios institucijos korumpuotos ar gavusios nurodymus iš aukščiau padarė konkursą ir kaip ir viskas gerai, tai nereiškia, kad tai iš tikrųjų viskas gerai pagal įstatymą ir konkurso skaidrumu ir teisėtumu neturėtų domėtis tam tikri organai. Gal pasidomėk, kiek korupcijos atvejų paaiškėja ne tik Lietuvoje, bet ir užsienyje net praėjus keliems metams po kaip ir skaidrių konkursų ar pirkimų. Ir dažniausiai kaltų nėra, laikas praėjo, šaukštai po pietų.
Strateginis projektas nereiškia, kad galima pažeidinėti įstatymus. Strateginis tai ne gyvybės ir mirties atvejis (tarkim, kad kokio nors kataklizmo ar technogeninės avarijos atveju), kai ne tik kad galima, bet ir reikia pirkti pažeidžiant įstatymus, jei tik tie įstatymai stabdo pirkimo procesą ar daro jį neįmanomu dėl biurokratinių reikalavimų. Deja, tada kaip tik valdininkai, bijodami atsakomybės, sakys, kad įstatymai tokie ir nieko negali padaryti...
O gal strateginis projektas tai reiškia, kad galima prisidengiant skambiais lozungais grobstyti, imti kyšius ar kitaip pažeidinėti įstatymus? Kokių kitų šalių geležinkeliams pirkimas palankus? Latvijos? Lenkijos? Ar per jas gabenamas tranzitas. Lenkija - ne konkurentė. Latvija - taip. Bet ten geležinkeliai irgi neaišku kada bus elektrifikuoti nuo sienos iki uosto.Paskutinis taisė Al1; 2019.12.05, 16:11.
Komentuoti:
Komentuoti: