Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
Geležinkelių elektrifikacija Lietuvoje
Collapse
X
-
Baltarusijoje trūksta keleivinių elektrovežių ir Stadler elektrinių traukinių, todėl taip ir yra. Dėl papildomo reiso savaitgaliais neapsimoka iš kitų maršrutų nuimti Stadlerį. Iš esmės elektrifikacija dėl krovininių. Dėl keleivinių tik nuo Kyviškių iki N. Vilnios. Visa kita bus naudojama kroviniams. Blogai, kad LG neelektrifikavo iš karto iki Vaidotų, nes dabar gaunasi, kad kelis metus nebus efektyviai išnaudojamas kontaktinis tinklas.
-
G148 tempia BČ TEP'as, savaitgaliais kursuojantis G801/802 dyzeliukas. ar vertėjo elektrifikuot ruožą, jei po juo vis tiek dažnai važiuoja dyzelis? apie Vilnius-Kena atskira kalba.
Komentuoti:
-
Parašė keen Rodyti pranešimą
Viesieji pirkimai nera skirti ekonomikai gaivinti. Todel sudarant salygas pirmoje vietoje yra kokybiski ir laiku atlikti darbai.
Komentuoti:
-
Parašė Al1 Rodyti pranešimąViešieji pirkimai yra biurokratinė procedūra, kuri kaip minimum vilkina pirkimo procesą, reikalauja tam papildomų išlaidų. Jei pirkimai menkaverčiai ar reikia skubiai nupirkti santykinai nebrangias prekes ar paslaugas, jie apčiuopiamai prailgina pirkimo procedūra dienomis ar savaitėmis, o taip pat ir kainą apčiuopiamai padidina, nes stambesnėse įstaigose ir įmonėse vien dėl viešųjų pirkimų išlaikomi papildomi etatai arba gaištamas laikas (ir neretai asmeninės lėšos) tų dirbančiųjų, kurie atlieka pirkimą. Stambių pirkimų atveju viešieji pirkimai visiškai neužkerta kelio korupcijai, priešingai, ji galbūt netgi didesnė, nei nesant pirkimų. Plius visokie teismai, nepagrįsti nelaimėjusiųjų konkurso ieškiniai ir t.t. gaišina laiką.
Maršrutas iki Valčiūnų tikrai turi potencialo, tik reikia įrengti papildomą stotelė Salininkuose.
Komentuoti:
-
Viešieji pirkimai yra biurokratinė procedūra, kuri kaip minimum vilkina pirkimo procesą, reikalauja tam papildomų išlaidų. Jei pirkimai menkaverčiai ar reikia skubiai nupirkti santykinai nebrangias prekes ar paslaugas, jie apčiuopiamai prailgina pirkimo procedūra dienomis ar savaitėmis, o taip pat ir kainą apčiuopiamai padidina, nes stambesnėse įstaigose ir įmonėse vien dėl viešųjų pirkimų išlaikomi papildomi etatai arba gaištamas laikas (ir neretai asmeninės lėšos) tų dirbančiųjų, kurie atlieka pirkimą. Stambių pirkimų atveju viešieji pirkimai visiškai neužkerta kelio korupcijai, priešingai, ji galbūt netgi didesnė, nei nesant pirkimų. Plius visokie teismai, nepagrįsti nelaimėjusiųjų konkurso ieškiniai ir t.t. gaišina laiką.
Maršrutas iki Valčiūnų tikrai turi potencialo, tik reikia įrengti papildomą stotelė Salininkuose.Paskutinis taisė Al1; 2017.12.28, 12:28.
Komentuoti:
-
Parašė Al1 Rodyti pranešimąNiekada Lietuva gerai negyvens, jei tai, ką gali pasidaryti pati, pirks iš užsienio. Ir nereikia pasakų, kad taip pigiau. Pinigai iškeliaus iš šalies, vietinis verslas negaus užsakymų, žmonės darbo ir t.t. LG valdžia, aišku, jauna, ir su sukirmijusiais nuo laisvos rinkos institutų ir panašių skleidžiamos propagandos smegenimis.
- 1 patinka
Komentuoti:
-
Kas nors apskųstų ir baigtųsi toks savivaliavimas.
Ką reiškia būti įvykdžius darbų už Eur 57 000 000. Litais tai Lt 200 000 000.
Korupcija ir tiek.
Komentuoti:
-
Parašė John Rodyti pranešimąAr negali būti taip, kad vietinė kompanija, kuri elektrifikavo Vilnius-Baltarusija ruožą, yra įsivėlusi į buvusios administracijos ir Socdemų korupcinius reikalus?Paskutinis taisė Al1; 2017.12.27, 20:28.
Komentuoti:
-
Šiaip toks ir kiti panašūs reikalavimai yra savotiškas saugiklis nuo to, kad darbus vykdys patyręs rangovas, o ne vakar įkurta įmonė su 5 darbuotojais.
Komentuoti:
-
Ar negali būti taip, kad vietinė kompanija, kuri elektrifikavo Vilnius-Baltarusija ruožą, yra įsivėlusi į buvusios administracijos ir Socdemų korupcinius reikalus?
- 1 patinka
Komentuoti:
-
Niekada Lietuva gerai negyvens, jei tai, ką gali pasidaryti pati, pirks iš užsienio. Ir nereikia pasakų, kad taip pigiau. Pinigai iškeliaus iš šalies, vietinis verslas negaus užsakymų, žmonės darbo ir t.t. LG valdžia, aišku, jauna, ir su sukirmijusiais nuo laisvos rinkos institutų ir panašių skleidžiamos propagandos smegenimis.
Komentuoti:
-
Parašė Al1 Rodyti pranešimąKodėl vietinės nepraeis? N. Vilnios - Kenos - siena su Baltarusija ruožą vietinės elektrifikavo.
Komentuoti:
-
Parašė Al1 Rodyti pranešimąKodėl vietinės nepraeis? N. Vilnios - Kenos - siena su Baltarusija ruožą vietinės elektrifikavo. Bet kokiu atveju vieno konkurso nebus. Bus ruožai išskaidyti dalimis ir skelbiami konkursai.
Komentuoti:
-
Kodėl vietinės nepraeis? N. Vilnios - Kenos - siena su Baltarusija ruožą vietinės elektrifikavo. Bet kokiu atveju vieno konkurso nebus. Bus ruožai išskaidyti dalimis ir skelbiami konkursai.
Komentuoti:
-
Viršuj kairėj spaudžiam mygtuką "Peržiūrėti išorinius dokumentus", atsidarom Pirkimo sąlygų pdf, 53-55 puslapiuose išsistudijuojame pateiktas schemas. Aiškiau jau būti negali :-) tik apie Valčiūnus pamiršti reiktų, nors iki jų tik 2 km. elektrifikacijos ten nenumatyta.
- 1 patinka
Komentuoti:
-
Tai kad neparašyta ten kad elektrifikuos pro oro uostą. O šiaip tai svarbu, kad paliktų tokią galimybę ateičiai. Galėtų elektrinis priemiestinis iki Valčiūnų važiuoti.
Komentuoti:
-
-
Parašė DKL Rodyti pranešimąNa įdomų... Reikalavimai tokie, kad jokios vietinės kompanijos nepraeis. Dar atsirado elektrifikuota atšaka pro Vilniaus oro uostą ir Kirtimus, ko anksčiau jokiuose planuose nebuvo.
Komentuoti:
-
Na įdomų... Reikalavimai tokie, kad jokios vietinės kompanijos nepraeis. Dar atsirado elektrifikuota atšaka pro Vilniaus oro uostą ir Kirtimus, ko anksčiau jokiuose planuose nebuvo.
Komentuoti:
-
Paskelbtas ruožo Vilnius–Klaipėda elektrifikavimo konkursas
Valstybės valdomi „Lietuvos geležinkeliai“ paskelbė geležinkelio Vilnius–Klaipėda elektrifikavimo projektavimo ir rangos konkursą. Tai bus vienas didžiausių pastarųjų metų geležinkelių projektų, didžioji jodalis bus finansuojama ES lėšomis.
Konkursą sudarys trys etapai: pirmiausiai bus siekiama elektrifikuoti Vilniaus geležinkelio mazgą, vėliau – ruožą Kaišiadorys–Radviliškis ir galiausiai – ruožą nuo Radviliškio iki Klaipėdos.
Dalyvių pasiūlymų laukiama iki kitų metų vasario, su laimėjusiais rangovais ketinama pasirašyti 5 metų trukmės sutartį...
Komentuoti:
Komentuoti: