Parašė ejs-ejs
Rodyti pranešimą
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
Geležinkelių elektrifikacija Lietuvoje
Collapse
X
-
- 3 patinka
-
Parašė ignaloidas Rodyti pranešimą
2x25kv sistema, greičiausiai neigiamas fideris bus. Truputi magija visa sistema, realiai yra 50kV, bet bėgiai sėdi viduryje, kontaktinis tinklas ir fideris fazėje, neigiamas fideris priešingoje fazėje. Autotransformeriai kas kelioliką kilometrų apjungia bėgius, teigiamą ir neigiamą fiderius taip, kad elektra daugumą kelio yra perduodama 50kV įtampa, bet traukinys temato 25kV.
Kas mane subalamutijo, šoninis fideris kabo ant kokių 8 izoliatorių grandinės, bet jo apatinis kaimynas prisuktas tiesiai prie atramos.
Komentuoti:
-
Parašė ejs-ejs Rodyti pranešimąTarp Zoknių ir Radviliškio ištemptas 10kV(?) maitinimas, panašu jog netrukus bus tempiami fideriai ir kontaktinis tinklas. Žinantys gal pakomentuotų kam reikalingas fideris po šoniniu maitinimo tinklu. Neutralė/įžeminimas?
Ir pagal matomus pamatus, Radviliškyje turėtų keistis keleivinio eismo organizavimas. Dabartinis išvykimo kelias rytinėje stoties pusėje kol kas neturi KT atramų.
- 2 patinka
Komentuoti:
-
Tarp Zoknių ir Radviliškio ištemptas 10kV(?) maitinimas, panašu jog netrukus bus tempiami fideriai ir kontaktinis tinklas. Žinantys gal pakomentuotų kam reikalingas fideris po šoniniu maitinimo tinklu. Neutralė/įžeminimas?
Ir pagal matomus pamatus, Radviliškyje turėtų keistis keleivinio eismo organizavimas. Dabartinis išvykimo kelias rytinėje stoties pusėje kol kas neturi KT atramų.Paskutinis taisė ejs-ejs; 2024.08.18, 17:08.
Komentuoti:
-
Elektrifikuojant geležinkelį prie tinklo prijungta pirmoji traukos pastotė
Lietuvos elektros perdavimo bendrovė „Litgrid“ po rekonstrukcijos įjungė pirmąją iš šešių numatytų – Lentvario traukos transformatorių pastotę.
Pastotės tieks elektrą elektrifikuojamam „Lietuvos geležinkelių“ (LTG) antrinės bendrovės „LTG Infra“ tinklui ruože Vilnius–Klaipėda, trečiadienį pranešė „Litgrid“.
„Baigiama rekonstruoti traukos pastotė – pirmas žingsnis užtikrinant, kad keleivių ir krovinių pervežimui šioje trasoje bus naudojama elektros energija“, – pranešime sakė „Litgrid“ Strateginės infrastruktūros departamento vadovas Karolis Sabaliauskas.
„LTG Infra“ elektrifikacijos projektų vadovas Tomas Tamašauskas teigė, kad šios pastotės užtikrina energijos tiekimą elektriniams traukiniams.
Elektrifikacijos projektu numatyta įrengti 363 kilometrų ilgio kontaktinį tinklą, pastatyti ir prijungti šešias traukos pastotes: Lentvaryje, Žeimiuose, Linkačiuose, Tarvainiuose, Kretingoje ir Žasliuose bei aštuonis autotransformatorius.
- 1 patinka
Komentuoti:
-
Analogų neturintis bandomasis projektas Lietuvoje – elektrą gamins triukšmo slopinimo sienelė
Už Lietuvos geležinkelių tinklo infrastruktūrą, saugumą, modernizavimą ir plėtrą atsakinga AB „LTG Infra“ skelbia oficialiai įgyvendinusi analogų Lietuvoje neturintį projektą. Į šalia geležinkelio linijos Kyviškės–Vaičiūnai linijos stovinčią triukšmo slopinimo sienelę buvo sumontuota saulės elektrinė. Pasiteisinus šiam projektui, tokios saulės elektrinės galėtų būti montuojamos daugelyje garsą slopinančių sienelių visoje šalyje, rašoma „LTG Infra“ pranešime spaudai.
Anot LTG grupės technologijų direktoriaus Vytauto Bitino, bandomoji 22,2 KW saulės elektrinė, į tinklą jau atidavė pirmąją elektros energiją, o iš viso per metus ji turėtų pagaminti iki 14 MWh elektros energijos. Taip pat šis sprendinys leis mažinti ir elektros tinklo apkrovą, nes energija bus pagaminama toje pačioje vietoje, kur ir suvartojama.
„Elektrifikuojant ruožus LTG grupė taps vienu didžiausių elektros energijos vartotojų Lietuvoje. Tikimės, kad šis, pirmasis, toks projektas Lietuvoje pasiteisins ir tokios saulės elektrinės ateityje ne tik leis patiems tvariai pasigaminti dalį reikalingos energijos, bet ir efektyviau išnaudoti garso slopinimo sienelių plotą. Šios elektrinės suprojektuotos taip, kad kokybiškai atliktų ir triukšmo slopinimo funkciją, tad du zuikiai vienu šūviu“, – sakė V.Bitinas.
- 3 patinka
Komentuoti:
-
Parašė Romas Rodyti pranešimąAčiū už paaiškinimą.
Pažiūrėjau tą video, kuris buvo šiame puslapyje. https://youtu.be/MmyCV7eDBwU
Kas yra atramos - aišku, bet buvo paminėtas žodis "portalas". Ar tie skersiniai stotyse taip ir vadinasi?
- 1 patinka
Komentuoti:
-
Ačiū už paaiškinimą.
Pažiūrėjau tą video, kuris buvo šiame puslapyje. https://youtu.be/MmyCV7eDBwU
Kas yra atramos - aišku, bet buvo paminėtas žodis "portalas". Ar tie skersiniai stotyse taip ir vadinasi?
Komentuoti:
-
Parašė Romas Rodyti pranešimąMatosi stulpai be skersinių
Vaizdas nuo pervažos į šiaurę, link Gudžiūnų stoties
Už poros stulpų matosi sumontuoti skersiniai
Pilni rėmai su skersinėmis santvaromis montuojami tik ten, kur yra daugiau nei du keliai ir reikia kažkaip pakabinti kontaktinį tinklą ne tik virš kraštinių kelių.
- 5 patinka
Komentuoti:
-
Foto 2024.04
Gudžiūnų stotis. Matosi skersiniai
Tarp Gudžiūnų stoties ir Gudžiūnų pervažos
Matosi, iki kurios vietos skersiniai jau yra sumontuoti
Gudžiūnų pervaža. Geležinkelis Kaišiadorys - Radviliškis / RK3019 Krekenava - Gudžiūnai
Vaizdas nuo pervažos į pietus, link Kėdainių
Matosi stulpai be skersinių
Vaizdas nuo pervažos į šiaurę, link Gudžiūnų stoties
Už poros stulpų matosi sumontuoti skersiniai
- 10 patinka
Komentuoti:
-
Parašė Arunasx Rodyti pranešimąLietuvos geležinkelių elektrifikavimo programa – žingsnis į tvaresnį rytojų https://www.vz.lt/ismani-lietuva/202...varesni-rytoju
p.s. Lietuva per metus suvartoja ~~12 TWh
Komentuoti:
-
Lietuvos geležinkelių elektrifikavimo programa – žingsnis į tvaresnį rytojų https://www.vz.lt/ismani-lietuva/202...varesni-rytoju
sutartis dėl 9 keleivinių elektrinių ir 6 baterinių traukinių, kurie bus 100% pritaikyti specialiųjų poreikių turintiems žmonėms, įsigijimo jau pasirašyta. Šiuo metu vyksta jų projektavimas. Sutartį dėl mažiausiai 17 elektrinių lokomotyvų tikimės pasirašyti jau šių metų pabaigoje.
Naujai elektrifikuojami ruožai skaidomi į dvi dalis: geležinkelis nuo Vilniaus iki Klaipėdos ir privažiuojamieji, manevriniai bei kiti reikalingi keliai bendrai infrastruktūrai. Pastarieji sudaro 368 km, o 363 km – ruožas nuo Kaišiadorių iki Klaipėdos per Šiaulius (321 km) ir Vilniaus aplinkkelis (42 km), kad krovininiams traukiniams nereikėtų važiuoti per pačią sostinę. Beje, važiuodami Vilniaus pietiniu aplinkkeliu galime matyti, kad ruože į Vilniaus oro uostą jau sumontuotos atramos ir ištempti kontaktiniai laidai elektriniams traukiniams.
Skaičiuojama, kad LTG, kai bus pradėti eksploatuoti nauji elektrifikuoti ruožai, elektros sunaudos bent du kartus daugiau nei dabar – apie 130 GWh per metus.
- 1 patinka
Komentuoti:
-
Žeimių pervaža. Geležinkelis Kaišiadorys - Radviliškis / KK 232 Kaunas -Žeimiai - Šėta
Foto 2024.03
Pastatytos elektrifikuojamo ruožo atramos.
Tolumoje matosi statomas "Rail Baltica" viadukas per esamą geležinkelį ir per KK144 Jonava - Kėdainiai - Šeduva
- 8 patinka
Komentuoti:
-
Vilnius - Oro uostas atkarpoje pakabintas kontaktinis tinklas, jo laikikliai jau statmeni kelio ašiai.
- 5 patinka
Komentuoti:
-
-
Yra ir vieno stulpo variantai:
https://www.railway-technology.com/w...rification.jpg
Nes stulpas per vidurį tai turbūt tik tramvajams daroma.
- 1 patinka
Komentuoti:
-
Parašė Bluefox Rodyti pranešimąO čia elektrifikacija pro traukinio galą kažkur ties Telšiais. Šiaip įdomu, ar negalėtų stulpai būti tik vienoje pusėje abiems keliams taip sutaupant lėšų. Bet gal tuomet turėtų būti sudėtingesnė pačio stulpo konstrukcija.
- 3 patinka
Komentuoti:
-
Parašė Bluefox Rodyti pranešimąO čia elektrifikacija pro traukinio galą kažkur ties Telšiais. Šiaip įdomu, ar negalėtų stulpai būti tik vienoje pusėje abiems keliams taip sutaupant lėšų. Bet gal tuomet turėtų būti sudėtingesnė pačio stulpo konstrukcija.
- 6 patinka
Komentuoti:
-
O čia elektrifikacija pro traukinio galą kažkur ties Telšiais. Šiaip įdomu, ar negalėtų stulpai būti tik vienoje pusėje abiems keliams taip sutaupant lėšų. Bet gal tuomet turėtų būti sudėtingesnė pačio stulpo konstrukcija.
- 5 patinka
Komentuoti:
Komentuoti: