Parašė dtb
Rodyti pranešimą
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
Geležinkelių elektrifikacija Lietuvoje
Collapse
X
-
- 7 patinka
-
Parašė John Rodyti pranešimąIr vis nė žodžio apie greičio didinimą. Elektrifikaciją padarys, o traukiniai ir toliau vilksis?
- 2 patinka
Komentuoti:
-
Parašė voyage Rodyti pranešimąGal kas žinote daugiau apie elektrifikaciją nuo Vilniaus stoties iki Oro uosto?
https://madeinvilnius.lt/transportas...kavimo-darbai/
Komentuoti:
-
-
Ir vis nė žodžio apie greičio didinimą. Elektrifikaciją padarys, o traukiniai ir toliau vilksis?
- 4 patinka
Komentuoti:
-
Sekmadienį teko važiuoti Šiauliai-Kaunas - intensyviai elektrifikuojama tarp Kėdainių ir Jonavos, betoninius pamatus stulpams kala ir sekmadienį, kai kur tarp pastatytų stulpų jau pratempti laidai, viena kita Hitachi elektros dėžė stovi ir šiaip daug stulpų ir pamatų jiems visur prikrauta.
Čia dar straipsnis šiandien pasirodė ta tema: https://www.15min.lt/verslas/naujien...da-667-2099596Paskutinis taisė zanaz; 2023.08.22, 14:10.
- 4 patinka
Komentuoti:
-
Gal kas žinote daugiau apie elektrifikaciją nuo Vilniaus stoties iki Oro uosto?
https://madeinvilnius.lt/transportas...kavimo-darbai/
- 1 patinka
Komentuoti:
-
Parašė ignaloidas Rodyti pranešimą
Skamba tarsi pabaigs elektrifikuot jau šiais metais, bet traukinių lauksim dar du. Konkursui pasiūlymų pateikimas prieš metus baigėsi, tačiau apie pasirinkimą žinių negirdėt. Kai jau pasirinksim, dar jaučių porą metų reiks laukt iki kol jie pagaliau maršrutais važiuot pradės.
Komentuoti:
-
Parašė Perfect Rodyti pranešimą
O tai klausimas, kas geriau ar iš anksto prisipirkti elektrinių traukinių ir laikyti juos patvoryje kol bus pabaigta elektrifikacija, ar matant, kad elektrifikacija vėluoja ir dėl pasikeitusios geopolitinės situacijos smarkiai kritusių pajamų, šiek tiek atsargiau planuoti keleivinių traukinių parko atnaujinimą? Juo labiau, kad dėl kritusių pajamų teko iš naujo galvoti apie naujų traukinių įsigijimo finansavimo šaltinius. Argi ne dėl to buvo laukiama vyriausybės nutarimo dėl garantijų suteikimo?
Komentuoti:
-
Parašė ignaloidas Rodyti pranešimą
Skamba tarsi pabaigs elektrifikuot jau šiais metais, bet traukinių lauksim dar du. Konkursui pasiūlymų pateikimas prieš metus baigėsi, tačiau apie pasirinkimą žinių negirdėt. Kai jau pasirinksim, dar jaučių porą metų reiks laukt iki kol jie pagaliau maršrutais važiuot pradės.
- 1 patinka
Komentuoti:
-
Parašė Perfect Rodyti pranešimą
Tai juk LG ruošiasi dideliam keleivinių traukinių pirkimo konkursui.
https://www.vz.lt/transportas-logist...iniu-traukiniu
https://www.miestai.net/forumas/foru...88#post2026388
- 2 patinka
Komentuoti:
-
Parašė Valdemar Rodyti pranešimąPabaigus elektrifikaciją LTG Link atsiranda galimybė atsisakyti dyzelinių PESA'ų šiame maršrute. Bet ar nebus ir vėl, kad "trūksta riedmenų" ir net esant galimybei leisti elektrinius traukinius šiuo maršrutu važiuos dyzeliniai?
https://www.vz.lt/transportas-logist...iniu-traukiniu
https://www.miestai.net/forumas/foru...88#post2026388
Komentuoti:
-
Pabaigus elektrifikaciją LTG Link atsiranda galimybė atsisakyti dyzelinių PESA'ų šiame maršrute. Bet ar nebus ir vėl, kad "trūksta riedmenų" ir net esant galimybei leisti elektrinius traukinius šiuo maršrutu važiuos dyzeliniai?
- 1 patinka
Komentuoti:
-
Šiandien gavau iš LTG Link laišką apie Elektrifikacijos projektą, greičiausiai siuntė visiems traukiniobilietas.lt vartotojams. Laiške trumpai pristatė patį projektą, jo etapus ir laikinus maršrutų pakeitimus. Tikrai nustebino tokia gana detali komunikacija, o dar labiau labai trumpi projekto įgyvendinimo terminai, juk darbų daug, o bendras ilgis net 289 km!
Pagrindiniai dalykai laiške:
Pirmoji atkarpa- Vasario 6-28 d., atkarpa Kaišiadorys–Radviliškis.
- Kovo 1-16 d., atkarpa Kaišiadorys–Radviliškis.
Antroji atkarpa- Kovo 17–29 d., atkarpa Šiauliai–Klaipėda.
Dar papildomai tiek pat laiko elektrifikuojant dvikelius ruožus, eismas nebus ribojamas.
- 7 patinka
Komentuoti:
-
Parašė John Rodyti pranešimąJei taip, tai sorry, my bad. Dyzelinis Renault yra dar geriau už dyzelinį Passatą.
- 1 patinka
Komentuoti:
-
Parašė Tomas Rodyti pranešimą
Man rodos dyzeline Renault ...
Komentuoti:
-
Parašė dtb Rodyti pranešimą
Melas.
- 1 patinka
Komentuoti:
-
Parašė Aleksio Rodyti pranešimąLTG LINK neturi riedmenų, kurie gali važiuoti greičiau 120 mm/h. Taip, turimų riedmenų konstrukcinis greitis gali siekti 160km/h, bet jų techninė būklė neleidžia pasiekti tokio greičio.
Komentuoti:
Komentuoti: