Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Geležinkelių elektrifikacija Lietuvoje

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

  • TrippleA
    replied
    Parašė dtb Rodyti pranešimą

    Kadangi sumažėjusios Infros pajamos iš krovinių pervežimo, didesnių investicijų į kelių remontą nematyti, tik dabartinių projektų užbaigimas ir esamos būklės palaikymas. Situacija pasikeis nebent jei valstybė susiims ir skirs rimtas dotacijas infrastruktūros tobulinimui.
    Man tai keistas pats gelezi keliu infrastrukturos finansavimo modelis, jog visi pinigai i tai eina tik is LG. Yra kazkoks keistas isivaizdavimas, kad infrastrukturos projektai turi atsipirkti cia ir dabar (per max 10-15 metu) ir pats atsiperkamumas daznai matuojamas tik grynaja pinigine verte, kuria gaus LG, taciau nera vertinamas susiekimas tarp miestu, valstybes saugumas, verslo aplinkos gerinimas ir pan. Siuo atveju, turetu butu einama panasiu keliu, kaip Ignicio atveju, pumpuojam pinigus, duodam dotacijas ir subsidijas ir taip sukuriam pelninga valstybes imone, veikiancia tarptautinese rinkose, tuo paciu susikurdami sau gera. modernia ir vakarietiska gelezinkeliu infrastruktura.

    Komentuoti:


  • dtb
    replied
    Parašė John Rodyti pranešimą
    Ir vis nė žodžio apie greičio didinimą. Elektrifikaciją padarys, o traukiniai ir toliau vilksis?
    Kadangi sumažėjusios Infros pajamos iš krovinių pervežimo, didesnių investicijų į kelių remontą nematyti, tik dabartinių projektų užbaigimas ir esamos būklės palaikymas. Situacija pasikeis nebent jei valstybė susiims ir skirs rimtas dotacijas infrastruktūros tobulinimui.

    Komentuoti:


  • ejs-ejs
    replied
    Parašė voyage Rodyti pranešimą
    Gal kas žinote daugiau apie elektrifikaciją nuo Vilniaus stoties iki Oro uosto?

    https://madeinvilnius.lt/transportas...kavimo-darbai/
    Kirtimų stotyje prieš gerą mėnesį buvo pradėtos kelti atramos ir santvaros.

    Komentuoti:


  • Bluefox
    replied
    Elektrifikacija kaip suprantu vyksta ir geležinkelyje nuo Vilniaus link Juodšilių bei pietrytiniame Vilniaus geležinkelio aplinkelyje.
    Attached Files

    Komentuoti:


  • John
    replied
    Ir vis nė žodžio apie greičio didinimą. Elektrifikaciją padarys, o traukiniai ir toliau vilksis?

    Komentuoti:


  • zanaz
    replied
    Sekmadienį teko važiuoti Šiauliai-Kaunas - intensyviai elektrifikuojama tarp Kėdainių ir Jonavos, betoninius pamatus stulpams kala ir sekmadienį, kai kur tarp pastatytų stulpų jau pratempti laidai, viena kita Hitachi elektros dėžė stovi ir šiaip daug stulpų ir pamatų jiems visur prikrauta.

    Čia dar straipsnis šiandien pasirodė ta tema: https://www.15min.lt/verslas/naujien...da-667-2099596
    Paskutinis taisė zanaz; 2023.08.22, 14:10.

    Komentuoti:


  • voyage
    replied
    Gal kas žinote daugiau apie elektrifikaciją nuo Vilniaus stoties iki Oro uosto?

    https://madeinvilnius.lt/transportas...kavimo-darbai/

    Komentuoti:


  • dtb
    replied
    Parašė ignaloidas Rodyti pranešimą

    Skamba tarsi pabaigs elektrifikuot jau šiais metais, bet traukinių lauksim dar du. Konkursui pasiūlymų pateikimas prieš metus baigėsi, tačiau apie pasirinkimą žinių negirdėt. Kai jau pasirinksim, dar jaučių porą metų reiks laukt iki kol jie pagaliau maršrutais važiuot pradės.
    Nei šiemet, nei kitąmet elektrifikacijos tikrai nepabaigs. Tuo labiau, be 2025-2026 m. naujų traukinių niekas ir nežadėjo.

    Komentuoti:


  • ifl
    replied
    Parašė Perfect Rodyti pranešimą

    O tai klausimas, kas geriau ar iš anksto prisipirkti elektrinių traukinių ir laikyti juos patvoryje kol bus pabaigta elektrifikacija, ar matant, kad elektrifikacija vėluoja ir dėl pasikeitusios geopolitinės situacijos smarkiai kritusių pajamų, šiek tiek atsargiau planuoti keleivinių traukinių parko atnaujinimą? Juo labiau, kad dėl kritusių pajamų teko iš naujo galvoti apie naujų traukinių įsigijimo finansavimo šaltinius. Argi ne dėl to buvo laukiama vyriausybės nutarimo dėl garantijų suteikimo?
    Žmonės mąsto ne blaiviai, o emocijomis, todėl racionalūs argumentai jų neveikia ir bus atmesti nemažos dalies čia rašančių.

    Komentuoti:


  • Perfect
    replied
    Parašė ignaloidas Rodyti pranešimą

    Skamba tarsi pabaigs elektrifikuot jau šiais metais, bet traukinių lauksim dar du. Konkursui pasiūlymų pateikimas prieš metus baigėsi, tačiau apie pasirinkimą žinių negirdėt. Kai jau pasirinksim, dar jaučių porą metų reiks laukt iki kol jie pagaliau maršrutais važiuot pradės.
    O tai klausimas, kas geriau ar iš anksto prisipirkti elektrinių traukinių ir laikyti juos patvoryje kol bus pabaigta elektrifikacija, ar matant, kad elektrifikacija vėluoja ir dėl pasikeitusios geopolitinės situacijos smarkiai kritusių pajamų, šiek tiek atsargiau planuoti keleivinių traukinių parko atnaujinimą? Juo labiau, kad dėl kritusių pajamų teko iš naujo galvoti apie naujų traukinių įsigijimo finansavimo šaltinius. Argi ne dėl to buvo laukiama vyriausybės nutarimo dėl garantijų suteikimo?

    Komentuoti:


  • ignaloidas
    replied
    Parašė Perfect Rodyti pranešimą

    Tai juk LG ruošiasi dideliam keleivinių traukinių pirkimo konkursui.
    https://www.vz.lt/transportas-logist...iniu-traukiniu

    https://www.miestai.net/forumas/foru...88#post2026388
    Skamba tarsi pabaigs elektrifikuot jau šiais metais, bet traukinių lauksim dar du. Konkursui pasiūlymų pateikimas prieš metus baigėsi, tačiau apie pasirinkimą žinių negirdėt. Kai jau pasirinksim, dar jaučių porą metų reiks laukt iki kol jie pagaliau maršrutais važiuot pradės.

    Komentuoti:


  • Perfect
    replied
    Parašė Valdemar Rodyti pranešimą
    Pabaigus elektrifikaciją LTG Link atsiranda galimybė atsisakyti dyzelinių PESA'ų šiame maršrute. Bet ar nebus ir vėl, kad "trūksta riedmenų" ir net esant galimybei leisti elektrinius traukinius šiuo maršrutu važiuos dyzeliniai?
    Tai juk LG ruošiasi dideliam keleivinių traukinių pirkimo konkursui.
    https://www.vz.lt/transportas-logist...iniu-traukiniu

    https://www.miestai.net/forumas/foru...88#post2026388

    Komentuoti:


  • Valdemar
    replied
    Pabaigus elektrifikaciją LTG Link atsiranda galimybė atsisakyti dyzelinių PESA'ų šiame maršrute. Bet ar nebus ir vėl, kad "trūksta riedmenų" ir net esant galimybei leisti elektrinius traukinius šiuo maršrutu važiuos dyzeliniai?

    Komentuoti:


  • satrebla
    replied
    Šiandien gavau iš LTG Link laišką apie Elektrifikacijos projektą, greičiausiai siuntė visiems traukiniobilietas.lt vartotojams. Laiške trumpai pristatė patį projektą, jo etapus ir laikinus maršrutų pakeitimus. Tikrai nustebino tokia gana detali komunikacija, o dar labiau labai trumpi projekto įgyvendinimo terminai, juk darbų daug, o bendras ilgis net 289 km!

    Pagrindiniai dalykai laiške:


    Pirmoji atkarpa
    • Vasario 6-28 d., atkarpa Kaišiadorys–Radviliškis.
    Pirmadienį, vasario 6 d., bus pradėti elektrifikacijos darbai geležinkelio ruože Kaišiadorys–Radviliškis. Numatoma, kad ši geležinkelio atkarpa bus elektrifikuojama iki kovo 16 d. Iki šių metų vasaros numatoma elektrifikacijos darbus atlikti 125 km ilgio geležinkelio atkarpoje Kaišiadorys–Radviliškis. Keleivinių traukinių tvarkaraštis bus keičiamas atsižvelgiant į vykdomus darbus ir reguliariai tikslinimas.
    • Kovo 1-16 d., atkarpa Kaišiadorys–Radviliškis.
    Toliau tęsiami ruožo Kaišiadorys–Radviliškis elektrifikacijos darbai. Iki kovo 17 d. traukiniai nekursuos Vilnius–Šiauliai ir Kaunas–Šiauliai ruožuose.



    Antroji atkarpa
    • Kovo 17–29 d., atkarpa Šiauliai–Klaipėda.
    Nuo kovo 17 d. numatoma, kad elektrifikacijos darbai persikels į geležinkelio atkarpą Šiauliai–Klaipėda. Dėl to bus pilnai atnaujintas eismas maršrutais Vilnius–Šiauliai bei Kaunas–Šiauliai. Atsižvelgiant į tai, jog keisis elektrifikuojamas ruožas, laikinai bus atšaukiama arba trumpinama dalis maršrutų Vilnius–Šiauliai–Klaipėda ir Radviliškis–Klaipėda reisų.

    Dar papildomai tiek pat laiko elektrifikuojant dvikelius ruožus, eismas nebus ribojamas.




    Visa info čia - https://ltglink.lt/elektrifikacija

    Komentuoti:


  • Aleksio
    replied
    Parašė John Rodyti pranešimą
    Jei taip, tai sorry, my bad. Dyzelinis Renault yra dar geriau už dyzelinį Passatą.
    Visi vokiški automobiliai (MB, BMW, VW, Audi, Opel) tinka tik į metalo laužą iškart po pagaminimo. O jeigu rimtai - yra tam tikri reikalavimai riedmėnims, kurie važinėja greičiau 120km/h, bet dalies šitų reikalavimų nesilaikoma.

    Komentuoti:


  • John
    replied
    Parašė Tomas Rodyti pranešimą

    Man rodos dyzeline Renault ...
    Jei taip, tai sorry, my bad. Dyzelinis Renault yra dar geriau už dyzelinį Passatą.

    Komentuoti:


  • Tomas
    replied

    Man rodos dyzeline Renault ...

    Komentuoti:


  • John
    replied
    Parašė dtb Rodyti pranešimą

    Melas.
    Aleksio yra visada teisus. Be to važinėja su dyzeliniu Passatu ir tai yra geriausia transporto priemonė, kuri yra saugesnė ir patogesnė už traukinį

    Komentuoti:


  • ifl
    replied
    Tokia diskusija be šaltinių į nieką neveda.

    Komentuoti:


  • dtb
    replied
    Parašė Aleksio Rodyti pranešimą
    LTG LINK neturi riedmenų, kurie gali važiuoti greičiau 120 mm/h. Taip, turimų riedmenų konstrukcinis greitis gali siekti 160km/h, bet jų techninė būklė neleidžia pasiekti tokio greičio.
    Melas.

    Komentuoti:

Working...
X